Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 03:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χε! πιστευω θ αντεξει αρκετα χλμ!!!
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MaGeLaNoS (Νίκος) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 28 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Μακεδονία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 10:34:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα του πακετου που παραθετει μπορω να πω οτι εχουν φυγει τρελλα λεφτα για την κατασκευη του κορμου του μοτερ και τα περιφερειακα,οποτε θα συμφωνησω με τον φιλο πιο πανω οτι θα εχει αρκετα απροβληματιστα χλμ αυτη τη "μπεμπα".
If you don't know what speed means,don't get out in the streets!You'd better stay home! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 11:36:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά οι φίλτατοι Τούρκοι βελτιώτές έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά και το πιο καλό από όλα είναι ότι εμφανισιακά το αυτοκίνητο δεν δείχνει τι έχει κάτω από το καπό......
αναρωτιέμαι αν με λάστιχα που φοράει πατάει καθόλου κάτω...
Πάντως νομίζω ότι κάτι θα πρέπει να γίνει με την θερμομόνωση της τουρμπίνας αλλά και του plenum της εισαγωγής.
Λόγω της κλίσης του μπλοκ δεν υπάρχει χώρος για την τοποθέτηση της τουρμπίνας από την πλευρά του συνοδηγού οπότε αναγκαστικά μπήκε εκεί που μπήκε αλλά "παραείναι" κοντά στην εισαγωγή.... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 12:02:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω μας δουλεύουν σε αρκετά σημεία οι Τουρκαλάδες.
245/40/17 λάστιχο "ειδικής" μάρκας είναι αρκετό για 1000 άλογα??!!
Και αυτό το πράγμα θα στρίβει ή θα κάνει συνέχεια τετ-α-κε!
Επίσης πόσα χιλιόμετρα θα αντέξει ο κινητήρας?!
Μια ξεκάθαρη βλακεία που λένε είναι για το "A better fuel economy than any other exotic sports car: 3.200 cc engine displacement combined with the turbocharger's efficiency."
Όλοι ξέρουμε ότι στους κινητήρες βενζίνης τα Turbo ΔΕΝ είναι efficient.
Δηλαδή για παράδειγμα για να πάρεις 30% περισσότερη ισχύ, η κατανάλωση θα αυξηθεί κατά 50%!!!!!!!!!!! Άρα που είναι το Efficiency!!!
Μάλλον οι Τουρκαλάδες κάπου τα μπέρδεψαν με τη χρήση Turbo σε Ντίζελ κινητήρες όπου πράγματι ανεβαίνει το Efficiency!!!!
Δεν πάνε να μαγειρέψουν κανένα Ιμάμ Μπαϊλντί λέω γω! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 12:13:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | .......................Δεν πάνε να μαγειρέψουν κανένα Ιμάμ Μπαϊλντί λέω γω!  |
LooooL  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 12:45:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οταν λεει efficient εννοει αξιοπιστο. To turbo ειναι πολυ αξιοπιστο αν ειναι απο καλη εταιρεια (ειναι απο Garrett οποτε...).
Σχετικα με την καταναλωση, απ οτι καταλαβα λεει οτι καιει λιγοτερο απο αλλα γρηγορα αυτοκινητα. Αλλα να πω την αληθεια εμενα αυτο θα ηταν το τελευταιο που θα μ ενοιαζε αν ειχα τετοιο αυτοκινητο.
Συμφωνω με τον Μανθο σχετικα με την θερμομονωση.
Περα απ ολα αυτα, προσωπικα, θεωρω ιεροσυλια τη χρηση turbo σε κινητηρα BMW M αλλα τι να κανουμε :p
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 14:00:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | οταν λεει efficient εννοει αξιοπιστο. |
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!! Το Efficiency είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέω πιο πάνω και σημαίνει αποδοτικότητα!
Αξιοπιστία είναι το Reliability που επιμελώς δεν αναφέρουν......... 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 15:05:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: |
Αξιοπιστία είναι το Reliability που επιμελώς δεν αναφέρουν.........  |
Σιγα που θα το αναφερανε.... Ειδατε τιμουλα; 22.000 ευρω
Μου κανει εντυπωσει που λεει οτι συμπεριφερεται σαν αυτοκινητο κανονικης αποδοσης, δλδ δε χαζοσπιναρει κλπ χαρις στο ειδικο του στησιμο...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 15:30:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Tiesto έγραψε: | οταν λεει efficient εννοει αξιοπιστο. |
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!! Το Efficiency είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέω πιο πάνω και σημαίνει αποδοτικότητα!
Αξιοπιστία είναι το Reliability που επιμελώς δεν αναφέρουν.........  |
οπ ναι sorry λαθος μ***κια μου.
Και ετσι, το turbo πιστευω ειναι αποδοτικο και σε κινητηρες βενζινης (μιλαω περισσοτερο για εργοστασιακους κινητηρες). Σχετικα με την καταναλωση, ενας τουρμπατος 1.8 με 225 αλογα πες, εχει λιγοτερη καταναλωση απτον αναλογο αποδοτικα ατμοσφαιρικο (3λιτρο πχ).
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 16:45:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν τη δει καποιος σταματημενη, νομιζει οτι ειναι καγκουρεμενη 316, εν κινησει,οποιος προλαβει ισως καταλαβει κατι! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 16:58:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | ultra-one έγραψε: | Tiesto έγραψε: | οταν λεει efficient εννοει αξιοπιστο. |
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!! Το Efficiency είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέω πιο πάνω και σημαίνει αποδοτικότητα!
Αξιοπιστία είναι το Reliability που επιμελώς δεν αναφέρουν.........  |
οπ ναι sorry λαθος μ***κια μου.
Και ετσι, το turbo πιστευω ειναι αποδοτικο και σε κινητηρες βενζινης (μιλαω περισσοτερο για εργοστασιακους κινητηρες). Σχετικα με την καταναλωση, ενας τουρμπατος 1.8 με 225 αλογα πες, εχει λιγοτερη καταναλωση απτον αναλογο αποδοτικα ατμοσφαιρικο (3λιτρο πχ). |
Δεν είναι το κατάλληλο post για να συζητήσουμε θερμοδυναμική αλλά στους κινητήρες βενζίνης η χρήση Turbo δίνει λιγότερη % αύξηση στην απόδοση από το % που αυξάνεται η κατανάλωση άντίθετα με τους Ντίζελ.
Αυτό (πολύ μπακαλίστικα) ωφείλεται στο ότι η συμπίεση (συνεπώς και το efficiency) υποχρεωτικά χαμηλώνεται στον κινητήρα (λόγο της αυξημένης πίεσης που δίνει το Turbo σε Full Boost) και στο ότι ο αέρας που φτάνει στους κυλίνδρους από την εισαγωγή είναι θερμός.
Ένας αποδοτικός (efficient) κινητήρας, αποδίδει πολλά καίγοντας λίγο (Βλέπε Civic Type-R..........) 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 17:22:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ποσοστα ισως οντως η καταναλωση αυξανεται πιο πολυ σε σχεση με την αυξηση της ιπποδυναμης. Το θεμα δεν ειναι αυτο ομως. Το θεμα ειναι οτι ενας ατμοσφαιρικος με την ιδια ιπποδυναμη καιει περισσοτερο απο εναν turbo με την ιδια ιπποδυναμη.
Παραδειγμα ο TFSI του Golf GTi σε συγκριση με τον 2λιτρο του TypeR.
Αντιστοιχα:
ελαχιστη καταναλωση 9 8.5
Μεγιστη 15.9 16.5
Μεση 11.5 11.9
Εκτος αυτου, οσοι εχουμε διαβασει συγκριτικο αυτων των αυτοκινητων ξερουμε πως ο TFSI αποδιδει την ροπη και την δυναμη πολυ πιο γραμμικα οπως και συνολικα ειναι καλυτερος.
Anyway, οντως δεν ειναι εδω το καλυτερο μερος για τετοια κουβεντα οποτε καλυτερα φτιαξε ενα αλλο topic να το συζητησουμε εκει.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 20:03:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΡΧΗΝ...... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟ το αμάξι..... μα καλά ... κανείς δεν πρόσεξε το F στην πινακίδα..και το μπλέ (Ευρωπαικό) τμήμα της???
Οι τούρκοι το μόνο που ξέρουν να κάνουν .... είναι ιμαμ μπαιλντί , Σαματά , Μercedes και αεραγωγούς F16..  πότε έμαθαν να βελτιώνουν θερμοδυναμικά κινητήρες αυτοκινήτων????
Δεύτερον .... το ολο project.. 99% πρόκειται περι πατάτας τουλάχιστον οχι 1000 άλογα.....Δηλαδή έλεος... λες ότι βγάζει 1000 άλογα στα 3200 κυβικα..με της Παναγιάς τα μάτια πάνω (Στριμωγμένα)..δηλ...312,5 Άλογα/λίτρο και όλα αυτά με FUEL OCTANE 96 (όπως λέει).... που πάτε ρε γίδια...
Αν ψάξετε.. και άλλο το Site.. θα δείτε οτι υπάρχει και ελληνική συμμετοχή στα projects.. τώρα τι να πω... ΚΟΥΛΟ μου φαίνεται!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 22:57:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και πιστες ξερουν να φτιαχνουν
Δεν πιστευω να λεει ψεματα στο site.
1000 αλογα μπορουν να βγουν απο 3.2 μοτερ. Η τουρμπινα που χει ειναι τεραστια οποτε ειναι πολυ πιθανο να τα βγαζει αυτα τ αλογα. το θεμα ειναι πως παταει τ αμαξι που δεν πιστευω να παταει
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 23:44:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο βελτιωτης ειναι Τουρκος! Υπαρχει ενα Ζ3Μ που κυκλοφορει στην Ελλαδα με κομπρεσσορα απο τον Τουρκο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Οκτ 2005, 23:51:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | και πιστες ξερουν να φτιαχνουν
Δεν πιστευω να λεει ψεματα στο site.
1000 αλογα μπορουν να βγουν απο 3.2 μοτερ. Η τουρμπινα που χει ειναι τεραστια οποτε ειναι πολυ πιθανο να τα βγαζει αυτα τ αλογα. το θεμα ειναι πως παταει τ αμαξι που δεν πιστευω να παταει |
Εδω δεν παταει καλα-καλα το Μ3 Ε46 με τα 750 αλογα και θα παταει αυτο;
Ουτε του καντινιερη δεν παταει....
Στελιο δες τα αυτοκινητα με ροτορες και 700 αλογα ποσα αλογα/λιτρο εχουν...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Οκτ 2005, 15:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με Βενζίνη .. 96 Οκτανίων .... στην WONDER LAND και στον Πλανήτη Krypton ίσως... στην ΓΗ με Τ.Ι.Π.Ο.Τ.Α.
θα φάω το πτυχίο μου (που κοντεύω να πάρω δηλ......)και θα κλάνω AFTERBURNER... με αυτά τα νούμερα που παρουσιαζεί ο τύπος!
Βρε όσο και να το ζορίσουνε.. ένα αμάξι με αυτά τα νούμερα .. (ότι ισχύει τουλάχιστον) ..δεν προκείται ποτέ να γίνει Street Legal... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Οκτ 2005, 09:04:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να επιτευχθει αυτο εχουν περασει πολλα σταδια εξελιξης!!! Εχουν δοκιμαστει ατμοσφαιρικες βελτιωσεις, κομπρεσσορας και τωρα τουρμπο!!! Και ολα αυτα πανω στο προσωπικο Ε36 Μ3 coupe του Τουρκου βελτιωτη, ο οποιος δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα μετα απο παρα πολλες δοκιμες που εχει κανει!!! Αφου εξασφαλισε την αξιοπιστια τωρα το πουλαει και σαν κιτ!!! Αυτο το 4πορτο Μ3 ειναι το δευτερο με αυτα τα χαρακτηριστικα!!!
Οι Τουρκοι εχουν κανει αψογη δουλεια και δεν αποκλειεται το μοτερ να εχει την αποδοση αυτη!!! Το αυτοκινητο, το λενε και οι ιδιοι αλλωστε, δεν ειναι για να στριβεις για να μην παρεξηγουμαστε!!! Ειναι για να τσαγιαζει ο,τι βρεθει μπροστα του στην ευθεια!!!
Οσο για την αξιοπιστια του μοτερ δε νομιζω οτι θα υπαρχει προβλημα!!! Δεν εμεινε και τιποτα εργοστασιακο πανω!!! Ολα εχουν αλλαξει προς την κατευθυνση της δυναμης που εικαζεται ο βελτιωτης!!! Και εχουν γινει και πολλες δοκιμες μεχρι να βγει το κιτ προς πωληση!!!
Γιαυτους που δεν πιστευουν οτι το αυτοκινητο δεν παταει ή εχουν αμφιβολια σχετικα με τα αλογα ας δουν τα σχετικα videακια που τσαγιαζει διαφορα γρηγορα (ΒΜW E60 M5, E46 M3 και μια πειραγμενη Modena)!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Οκτ 2005, 09:51:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oλα καλά και όλα ωραία αλλά γιατί εμένα αυτή η βελτίωση όσο και αξιοπιστη και αν ακούγεται " σε μένα δουλεύει " το είπε και ο μάστορας
Μερικές απορίες
1.Απο που την πέρασε την εξάτμιση για να πάει τουρμπίνα ???
2.οταν περνάς δύο σωλήνες εξάτμισης που έρχονται απο μεγάλη τουρμπίνα κάτω απο το κάρτερ τότε μπορείς να αναφέρεσαι στο κάρτερ και σαν "σουβλιστό αρνάκι" ή "ψητό κατσαρόλας" ?? τυλίγεις το μοτέρ με τις εξατμίσεις και περιμένεις αξιοπιστία και απόδοση ??
3.τουρμπίνα και εισαγωγή ΄θέλουν να παίξουν στα "Φιλαράκια"?
4.οταν αριστερά έχεις τουρμπίνα , ειναι εξακύλινδρο και βγάζει χιλιάρικα αλόγων τότε το μοτόρι λέγεται RB26 και δεν είναι Μπέμπα .Τι είναι ??
Ελληνικά το λένε Ουρανογραμμή
Δεν λέω ότι δεν βγάζουν άλογα οι μπέμπες αλλά έτσι μπααααααα
αν και για μένα απόλυτη μετατροπή θα ήταν μια Ζ3 με τον 5,0 V12 με τα 300 άλογα και τα 51 κιλα ροπή
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|