Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
shiba (giwrgos) Έχω ξεφύγει !!!

 shiba cc
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 1069 Τόπος: γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιούν 2005, 00:10:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην μου τα λετε ετσι ρε σεισ και ειμαι ψιλοασχετοσ και τα πιστευω...τρελη πατεντα..εσυ μητσαρα τι εχεισ βαλει?σκουπα?μου χρωστασ να μου δειξεισ και την πατεντα για ανεμοθωρακα...σε λιγο καιρο φευγω για δουλεια στο νησι και καταλαβαινεισ...sorry 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούλ 2005, 22:15:28 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
Καλησπέρα Pezumbes μου!!!
Θέλω την γνώμη σας - ετοιμάζομαι να αγοράσω to CDA της ΒΜC.....
Από οτι έχω δει έρχεται σε δύο διαστάσεις μια για μέχρι 1600cc και η άλλη από 1600cc και πάνω....
BMC CDA 65-130 (αυτό προτείνουν για το 1600) & BMC CDA 70-150 για το 2λιτρο...
Πιστεύετε ότι θα ήταν πιο σοφό αν αγόραζα το μεγαλύτερο??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 10:56:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kαταρχην νομιζω οτι ειναι 70-130...
να παρεις το μικρο.
σκεψου κατι.
εγω πηρα το 130 απο το φιλιππο που εχει διλιτρο 206 ο οποιος δε αγορασε το μεγαλο-που του προτειναν- γιατι σε πολλους μπουκωνε...
φαντασου σε σενα που ειναι 1.6 ποσο θα μπουκωνει....
κανεις μακραν τη καλυτερη και πιο ακριβη επιλογη στο θεμα της εισαγωγης.
εγω παντως δε ξαρω αν δε το εβρισκα μεταχειρισμενο αν θα εδινα 250ευρω...θα προτιμουσα ισως ενα ελευθερας με 50 και τα 200 για 2 αντιστρεπτικες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 11:05:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | kαταρχην νομιζω οτι ειναι 70-130... |
Σωστά τις έγραψε τις διαστάσεις ο Δημήτρης.
Ρίξε μια ματιά...
http://www.bmcairfilter.com/index.asp
® |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 11:18:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σωστος... το 206 εχει 70-130
το 307 65-130....
αυτο παντως μου κανει εντυπωση καθως το πρωτο νουμερο ειναι η διαμετρος της εισαγωγης  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Ιούλ 2005, 13:07:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | kαταρχην νομιζω οτι ειναι 70-130...
να παρεις το μικρο.
σκεψου κατι.
εγω πηρα το 130 απο το φιλιππο που εχει διλιτρο 206 ο οποιος δε αγορασε το μεγαλο-που του προτειναν- γιατι σε πολλους μπουκωνε...
φαντασου σε σενα που ειναι 1.6 ποσο θα μπουκωνει.... |
Έχεις δίκιο...
Είναι και ο σωλήνας φάτσα κάρτα στον αέρα...λογικό είναι να μπουκώνει από επιπλέον αέρα....Το μικρότερο είναι και καλύτερο...αν και έχω ακούσει ότι αμα κάνεις το τουτού σου 2ο στάδιο ατμόσφαιρα, τότε δεν φθάνει το CDA της BMC...θέλεις άλλο αέρα...
volvos έγραψε: | κανεις μακραν τη καλυτερη και πιο ακριβη επιλογη στο θεμα της εισαγωγης.
|
Ακριβότερη όχι...
Υπάρχει και αυτή της Peugeot Sport (στο φιλτροκουτί) με 540 ευρώ!!!
Αλλά και αυτή της Pipercross (viper) με 470 ευρώ!!!
Από τις καλύτερες ΝΑΙ!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 08:54:31 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
Παίδες καλημέρα σας!!
Χθές τοποθέτησα το CDA της BMC....
Θα ανεβάσω φωτογραφίες αύριο Σάββατο για να καταλάβετε τι εννοώ παρακάτω...
Ύστερα από διαφωνία 30 λεπτών με τον βελτιωτή το τοποθέτησε έτσι όπως αυτός νόμιζε γιατί όπως είπε (έχει δικό του C2 με τα "125") αυτό είναι το καλύτερο "σετάρισμα" εισαγωγής του CDA στον συγκεκριμένο κινητήρα...
Τον εμπιστεύθηκα γιατί έχει δικό του δυναμόμετρο και είχε δοκιμάσει όλες τις πιθανές παραλλαγές με το CDA....
Βγάλαμε τον μαμά σπιράλ σωλήνα, έβαλε στην θέση του γωνία σωλήνα (σιλικόνης), στο τέλος του σωλήνα το CDA & η απόληξη του σωλήνα του CDA πίσω από το φανάρι....
------------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
1. Καταπληκτική διαφορά όσον αφορά την απόκριση στο γκάζι....πριν είχε αισθητή διαφορά φάσης ......τώρα σχεδόν άμεση....
Το παραπάνω φάνηκε και από την διαφορά (πριν & μετά) στο μιζάρισμα του κινητήρα....Με το ελεύθερο της Green στο φιλτροκούτι όταν έδινες μίζα (σε εκείνο το 1 - 1,5 δευτερόλεπτο), ανέβαζε στροφές πάνω από 1300σαλ....έπεφτε στις 600σαλ...και σταθεροποιούνταν στο ρελαντί ~900σαλ...ένα βαρύ τρεμόπαιγμα του γκαζιού..σαν να θέλει να πάρει αέρα και δεν μπορεί εκείνη την στιγμή....
Τώρα πλέον το ρελαντί είναι στην θέση του, χωρίς τα παλιά κομπιάσματα, άμεσα - με την στροφή της μίζας....
2. Στον δρόμο (αν και πρέπει να το δυναμομετρήσω για να είμαι 100%σίγουρος) έγινε άλλο αυτοκίνητο...πιο πρόθυμο...πιο νευρικό...σαν αίσθηση, ο κινητήρας πρέπει να έχει πάρει 3-4 άλογα....
3. Από ήχο δεν "σκοτώνει" όπως η σκούπα αλλά είναι κοντά εκεί.... είναι διαφοροποιημένος σε πολύ πιο σπορτίβ χροιά από το "μαμά" setup χωρίς να ουρλιάζει....ΑΑΑ.....& λίγο πιο "τραχειά" λειτουργία του κινητήρα.....
4. Όσον αφορά την θερμοκρασία μέσα στο CDA αυτό μου παραμένει ερωτηματικό..ύστερα από τρελά ζόρια τα πράγματα στην μηχανή ήταν αρκετά ζεστά....αν θυμάμαι καλά κάποιοι θα έπαιρναν θερμοκρασία σε πιο παλιό post...
------------------------------------------------------------------------------------
Η ερώτησή μου....
Το σωληνάκι αναθυμιάσεων το έβγαλε (ήταν στο τέλος του μαμα-σπιράλ-σωλήνα) και είναι έτσι ξεκάρφωτο...Μου είπε πως δεν τρέχει τίποτα & να μην ανησυχώ...
1. Θα έχω προβλήματα????
2. Να βάλω φιλτράκι αναθυμιάσεων???
------------------------------------------------------------------------------------
Σαν μελλοντικό σχέδιο...
θα δοκιμάσω να βρω πλαστικό εξάρτημα που να μοιάζει με αυτό μιας σκούπας....θα το ενώσω στην μεταλλική (σπιράλ) απόληξη εισαγωγής του CDA και θα το τοποθετήσω όπως ο Tsikis & ο Αντώνης307 το είχαν στην αρχή - στο κενό ψυγείου/προφυλακτήρα για να βγαίνει μέσα στο "χαμόγελο" του προφυλακτήρα....
(κατί το οποίο θα ξε-συνδέεται στις υγρές μέρες για ευννοητους λόγους....)
Ήδη αναρωτιέμαι αν έτσι είναι καλύτερα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 21:25:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τις αναθυμιάσεις ρίξτες πάλι μέσα αγορίνα μου Κάτι ήξερε ο γάλλος... Αν ήταν έτσι, οι αλουμινοσωλήνες για τις σκούπες δεν θα είχανε υποδοχή!
Θέλω να δώ φωτογραφίες παρ'αυτά, ή και από κοντά αν βολέψει... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 11:50:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
307Lucifer έγραψε: | .....Αλλά μου είναι μεγάλη απορία ΓΙΑΤΙ πρέπει οι αναθυμιάσεις των λαδιών να μπαίνουν στον θάλαμο καύσης ΜΑΖΙ με τον αέρα για να γίνει ξανά η καύση... |
Αυτό γίνεται κυρίως για οικολογικούς λόγους αλλά και για να μην στάζουν οι αναθυμιάσεις μέσα στον χώρο του κινητήρα αλλά και κάτω από το αυτοκίνητο (και λεκιάζουν...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 14:56:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Αυτό γίνεται κυρίως για οικολογικούς λόγους αλλά και για να μην στάζουν οι αναθυμιάσεις μέσα στον χώρο του κινητήρα αλλά και κάτω από το αυτοκίνητο (και λεκιάζουν...) |
Αν είναι έτσι και δεν έχει κανένα λειτουργικό σκοπό, τότε βάζω φιλτράκι εκεί και δεν ανησυχώ.....
Εδω που τα λέμε έβαλα δάχτυλο στην οπή (μμμ.. yeah baby yeah ) του μαμά σπιράλ σωλήνα και είχε πολλή μπίχλα.... Πρέπει να γίνει ....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 17:40:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι αναθυμιάσεις θα φέρουν και βρώμα μεσα στην καμπίνα αν τις αφήσεις έτσι...αυτό ξέρω εγώ τουλάχιστον.
ΜΕ ΓΕΙΑ!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 21:23:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία η τοποθέτηση, αλλά εξακολουθώ να επιμένω για τις αναθυμιάσεις ότι πρέπει να μπούνε πάλι
Όσο για τον μαύρο σωλήνα που πάει στο φανάρι, πολύ μπροστά τον έχεις βάλει... κόψε κανα 2 πόντους 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 01:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Ωραία η τοποθέτηση, αλλά εξακολουθώ να επιμένω για τις αναθυμιάσεις ότι πρέπει να μπούνε πάλι  |
Ασε stevako.... .... έτσι όπως είναι τώρα δεν μπορώ να βάλω πουθενά τις αναθυμιάσεις.....ο μαμά σωλήνας πήρε μπούλο και μαζί και η τρύπα των αναθυμιάσεων....χμ....για πατέντα όμως θα σκεφτώ κάτι...
Steve έγραψε: | Όσο για τον μαύρο σωλήνα που πάει στο φανάρι, πολύ μπροστά τον έχεις βάλει... κόψε κανα 2 πόντους |
Συμφωνώ απο την μια (ότι εκέι είναι λίγο ταπωμένος - όχι τόσο καλή πρόσβαση σε κρύο αέρα) αλλά απο την άλλη αμα κοντύνω τον σωλήνα αυτό δεν έχει άμεση επίπτωση στην υποπίεση της εισαγωγής (που από ότι έχω ακούσει από άλλους) - ίσως χάσω....???
Θα δοκιμάσω να ντύσω τον σωλήνα με θερμομονωτικό και να τον βάλω να πάρει από το χαμόγελο....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 12:05:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
307Lucifer έγραψε: |
Ασε stevako.... .... έτσι όπως είναι τώρα δεν μπορώ να βάλω πουθενά τις αναθυμιάσεις.....ο μαμά σωλήνας πήρε μπούλο και μαζί και η τρύπα των αναθυμιάσεων....χμ....για πατέντα όμως θα σκεφτώ κάτι... |
Στο κολάρο το "Samco" (και καλά) το μπλε, πέτα τες εκεί μέσα... άνοιξε μια τρύπα, μην το λυπάσαι
307Lucifer έγραψε: | Συμφωνώ απο την μια (ότι εκέι είναι λίγο ταπωμένος - όχι τόσο καλή πρόσβαση σε κρύο αέρα) αλλά απο την άλλη αμα κοντύνω τον σωλήνα αυτό δεν έχει άμεση επίπτωση στην υποπίεση της εισαγωγής (που από ότι έχω ακούσει από άλλους) - ίσως χάσω....???
Θα δοκιμάσω να ντύσω τον σωλήνα με θερμομονωτικό και να τον βάλω να πάρει από το χαμόγελο....  |
Τώρα να αρχίσω τα ευχέλαια/καντήλια/πολυέλαιους?
Έκανες μετρήσεις σε όργανο πάγκου για να ξέρεις τις επιπτώσεις ή τα ωφέλη στην "υποπίεση της εισαγωγής"? Ή μήπως ο super duper φανταστικός μηχανικός σου είπε ότι έχει μετρήσει τον σωλήνα για να είναι έτσι το σωστό μήκος? Μήπως το γαμ..... το θέμα λίγο?
Κόψε 2 πόντους και άστο εκεί που είναι. Άσε και τα θερμομονωτικά. Αν θες να παίρνεις επίδομα από την πυροσβεστική κάθε φορά που βρέχει και θα κάνεις αποφράξεις, βάλτο στο χαμόγελο να τραβάει "αέρα"
***EDITED by STELIOS
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2005, 13:44:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :
Λοιπόν όπως καταλαβαίνουμε θα γράψω κάποιες παρατηρήσεις για τα δύο άπο τα τρία συστήματα εισαγωγής αέρα που έχω δοκιμάσει στο αυτ/τό μου.
Τύπος αυτ/του = 206 1,6lt
Χιλιόμετρα = 26,300 χλμ
Περίπτωση Α1 (Φιλτροκούτι + φίλτρο αέρος εργοστασιακό)
Διανυθέντα χιλιόμετρα 9,300χλμ
Αποτέλεσμα Έλειψη ροπής + απόκρισης γκαζιού στις χαμηλές στροφές (1000-2400) αρκετα καλή ροπή + απόκριση απο (2500-5000) αλλά απο εκεί και πέρα το μοτέρ δείχνει να είναι νωθρό στις αντιδράσεις του.
Περίπτωση Β1 (Σκούπα + φιλτροχοάνη Ramair) =Psport
Διανυθέντα χιλιόμετρα περίπου 11,000χλμ
Σημείωση η σκούπα είχε στο ενεργητικό της σχεδόν 3,500χλμ και 6μήνες σε αποθήκη χωρίς να έχει καθαριστεί ποτέ.(με ότι αυτό συνεπάγεται)
Αποτέλεσμα Πρώτες εντυπώσεις (πέραν του πορωτικού ήχου) καλύτερη απόκριση αλλά και ροπή στις χαμηλές στροφές (1000-2500) στις μεσαίες στροφές σχεδόν το ίδιο με το μαμά σύστημα ,ενώ απο 5500-6500rpm έκανε ένα<< μπάμ >> επιπλέον σάν <<δέυτερη>>ροπή .
Πρώτη ερώτηση πώς γίνεται κυρίως στις υψηλές στροφές το μοτέρ να δείχνει και να είναι ποιό ζωντανό όταν όλοι λένε ότι χάνει???
Περίπτωση Α2 (Φιλτροκούτι + φίλτρο αέρος εργοστασιακό)
Διανυθέντα χιλιόμετρα περίπου 1000χλμ
Σημείωση αυτό έγινε σχεδόν πρίν απο δύο εβδομάδες.
Αποτέλεσμα (σε σχέση με την σκούπα στα τελευταία της{πρίν τον καθαρισμό δηλαδή})
Καλύτερη απόκριση και ροπή στις χαμηλές (1000-2800) στίς μεσαίες πάνω – κάτω τα ίδια ΑΛΛΑ στις υψηλές σχεδόν τα ίδια ίσως και λίγο καλλύτερα (άν εξαιρέσουμε τον θόρυβο πάντα).
Περίπτωση Β2 (Σκούπα + φιλτροχοάνη Ramair) =Psport {καθαρή πλέον}
Διανυθέντα χιλιόμετρα σχεδόν 300χλμ
Αποτέλεσμα (σε σύγκριση με το μαμά σύστημα εισαγωγής αλλά και με την ίδια πρίν το καθάρισμα.)
Στις χαμηλές στροφές (1000-2500) χειρότερη απόκριση αλλά και ροπή(+ένα μικρό κόμπιασμα) σε σχέση και με το μαμά σύστημα αλλά και με την ίδια πρίν το καθάρισμα.Τώρα απο 2500-4000rpm τίποτα το ιδιαίτερο (σχεδόν τα ίδια με το μαμά αλλά και με πρίν) ενώ απο 4300-6500rpm η ημέρα με τήν νύχτα είτε σε σύγκριση με το μαμά είτε σε σύγκριση με την ίδια ποιό πρίν....
Τι να πώ...δέν ξέρω!!!
Επίσης να τονίσω ότι η μειωμένη απόδοση της σκούπας μέχρι κάποιο σημείο καλύπτεται απο το χάλι που επικρατούσε στο εσωτερικό της (καλύτερα να μην σας πώ το τί έβγαλα απο μέσα) , βέβαια αυτό που με προβλιματίζει είναι η εντελώς διαφορετική λειτουργία της σε σχέση με πρίν το καθάρισμα.
Ελικρινά ΑΥΤΟ δέν μπορώ να το δικαιολογήσω ....
Άν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή μπορεί να εκφέρει κάποια γνώμη ακούω...
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 10:45:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν , η απορία μου σε σχέση με το γιατί η <<σκούπα>> είχε χειρότερη απόκριση στις χαμηλές στροφές(μπούκωμα) ΛΥΘΗΚΕ....το λάθος ήταν δικό μου αφού την είχα <<πνίξει>> στο λιπαντικό σπρευ.... πάλι καλά έχει <<συνέλθει>> αρκετά....η λειτουργία της. 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfaker2000 (NIKOS) Μέλος

 PEUGEOT 206 RC
Ένταξη: 27 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 102 Τόπος: IRAKLIO
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 16:59:49 Θέμα δημοσίευσης: 206RC |
|
|
γεια σας παιδια...
απο'τ ειδα στο σαιτ,για το RC δεινει το CDA 70-130...ποια ειναι η γνωμη σας,να το βαλω?θα εχει διαφορα?η???
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2005, 11:36:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | και σε αυτόν πόσο περισσότερα του έβγαλε ?
μην ξεχνάς ότι είναι πάνω απο τον κινητήρα και αυτό δεν είναι και τόσο καλό ! μπορούμε να βρούμε τις διαφορές απ' αυτόν που σου το έβαλε ? δεν μπορεί κάτι θα έχει κρατήσει ! |
Το θέμα ίσως είναι το εξής....
1. αν είναι καλύτερο ένα φίλτρο να είναι πιο κοντά στην εισαγωγή...ή
2. πιο μακριά
απο θερμοκρασία...τι να σου πω....αφού είναι carbon δεν πρέπει και να ζεσταίνεται και πολύ.....
Αλλά όλα αυτά τα συζητάμε για 2-2,5 άλογα περισσότερο....
Πάμε να κάνουμε 2 στάδιο ατμόσφαιρα και μετά βλέπουμε ποιά είναι καλύτερη τοποθέτηση εισαγωγής....τότε θα μιλάμε για 6-10 άλογα διαφορά...OK!OK!ίσως είμαι πολύ αισιόδοξος 6 με 8 άλογα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|