PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγή (Σκούπες, φίλτρα κλπ.)...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 92, 93, 94  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
shiba (giwrgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


shiba cc

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 1069
Τόπος: γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιούν 2005, 00:10:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
shiba έγραψε:
δηλαδη μητσαρα?για δωσε μου τα Idea σου


αστειευομαι για το ανμιστηράκι..πάντως έχω στον νου μου αυτό :


http://www.ccfreunde.de/apportal/main.php?module=bastelecke206&c=bastelecke206&artid=61

Shoot

είναι για δίλιτρο αλλά μπαίνει και στο δικό μας.
μην μου τα λετε ετσι ρε σεισ και ειμαι ψιλοασχετοσ και τα πιστευω...τρελη πατεντα..εσυ μητσαρα τι εχεισ βαλει?σκουπα?μου χρωστασ να μου δειξεισ και την πατεντα για ανεμοθωρακα...σε λιγο καιρο φευγω για δουλεια στο νησι και καταλαβαινεισ...sorry Off Topic


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούλ 2005, 22:15:28    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα Pezumbes μου!!!

Θέλω την γνώμη σας - ετοιμάζομαι να αγοράσω to CDA της ΒΜC.....

Από οτι έχω δει έρχεται σε δύο διαστάσεις μια για μέχρι 1600cc και η άλλη από 1600cc και πάνω....

BMC CDA 65-130 (αυτό προτείνουν για το 1600) & BMC CDA 70-150 για το 2λιτρο...

Πιστεύετε ότι θα ήταν πιο σοφό αν αγόραζα το μεγαλύτερο???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 10:56:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kαταρχην νομιζω οτι ειναι 70-130...
να παρεις το μικρο.
σκεψου κατι.
εγω πηρα το 130 απο το φιλιππο που εχει διλιτρο 206 ο οποιος δε αγορασε το μεγαλο-που του προτειναν- γιατι σε πολλους μπουκωνε...
φαντασου σε σενα που ειναι 1.6 ποσο θα μπουκωνει....

κανεις μακραν τη καλυτερη και πιο ακριβη επιλογη στο θεμα της εισαγωγης.
εγω παντως δε ξαρω αν δε το εβρισκα μεταχειρισμενο αν θα εδινα 250ευρω...θα προτιμουσα ισως ενα ελευθερας με 50 και τα 200 για 2 αντιστρεπτικες Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
crusader (Σπύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2806

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 11:05:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
kαταρχην νομιζω οτι ειναι 70-130...

Σωστά τις έγραψε τις διαστάσεις ο Δημήτρης. Wink

Ρίξε μια ματιά...

http://www.bmcairfilter.com/index.asp


®
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 11:18:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σωστος... το 206 εχει 70-130
το 307 65-130....
αυτο παντως μου κανει εντυπωση καθως το πρωτο νουμερο ειναι η διαμετρος της εισαγωγης Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Ιούλ 2005, 13:07:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
kαταρχην νομιζω οτι ειναι 70-130...
να παρεις το μικρο.
σκεψου κατι.
εγω πηρα το 130 απο το φιλιππο που εχει διλιτρο 206 ο οποιος δε αγορασε το μεγαλο-που του προτειναν- γιατι σε πολλους μπουκωνε...
φαντασου σε σενα που ειναι 1.6 ποσο θα μπουκωνει....

Έχεις δίκιο...
Είναι και ο σωλήνας φάτσα κάρτα στον αέρα...λογικό είναι να μπουκώνει από επιπλέον αέρα....Το μικρότερο είναι και καλύτερο...αν και έχω ακούσει ότι αμα κάνεις το τουτού σου 2ο στάδιο ατμόσφαιρα, τότε δεν φθάνει το CDA της BMC...θέλεις άλλο αέρα...

volvos έγραψε:
κανεις μακραν τη καλυτερη και πιο ακριβη επιλογη στο θεμα της εισαγωγης.


Ακριβότερη όχι...
Υπάρχει και αυτή της Peugeot Sport (στο φιλτροκουτί) με 540 ευρώ!!!
Αλλά και αυτή της Pipercross (viper) με 470 ευρώ!!! Laughing Laughing Laughing
Από τις καλύτερες ΝΑΙ!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 08:54:31    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίδες καλημέρα σας!!
Χθές τοποθέτησα το CDA της BMC....
Θα ανεβάσω φωτογραφίες αύριο Σάββατο για να καταλάβετε τι εννοώ παρακάτω...
Ύστερα από διαφωνία 30 λεπτών με τον βελτιωτή το τοποθέτησε έτσι όπως αυτός νόμιζε γιατί όπως είπε (έχει δικό του C2 με τα "125") αυτό είναι το καλύτερο "σετάρισμα" εισαγωγής του CDA στον συγκεκριμένο κινητήρα...
Τον εμπιστεύθηκα γιατί έχει δικό του δυναμόμετρο και είχε δοκιμάσει όλες τις πιθανές παραλλαγές με το CDA....

Βγάλαμε τον μαμά σπιράλ σωλήνα, έβαλε στην θέση του γωνία σωλήνα (σιλικόνης), στο τέλος του σωλήνα το CDA & η απόληξη του σωλήνα του CDA πίσω από το φανάρι....

------------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
1. Καταπληκτική διαφορά όσον αφορά την απόκριση στο γκάζι....πριν είχε αισθητή διαφορά φάσης Mad ......τώρα σχεδόν άμεση....
Το παραπάνω φάνηκε και από την διαφορά (πριν & μετά) στο μιζάρισμα του κινητήρα....Με το ελεύθερο της Green στο φιλτροκούτι όταν έδινες μίζα (σε εκείνο το 1 - 1,5 δευτερόλεπτο), ανέβαζε στροφές πάνω από 1300σαλ....έπεφτε στις 600σαλ...και σταθεροποιούνταν στο ρελαντί ~900σαλ...ένα βαρύ τρεμόπαιγμα του γκαζιού..σαν να θέλει να πάρει αέρα και δεν μπορεί εκείνη την στιγμή....
Τώρα πλέον το ρελαντί είναι στην θέση του, χωρίς τα παλιά κομπιάσματα, άμεσα - με την στροφή της μίζας....
2. Στον δρόμο (αν και πρέπει να το δυναμομετρήσω για να είμαι 100%σίγουρος) έγινε άλλο αυτοκίνητο...πιο πρόθυμο...πιο νευρικό...σαν αίσθηση, ο κινητήρας πρέπει να έχει πάρει 3-4 άλογα....
3. Από ήχο δεν "σκοτώνει" όπως η σκούπα αλλά είναι κοντά εκεί.... είναι διαφοροποιημένος σε πολύ πιο σπορτίβ χροιά από το "μαμά" setup χωρίς να ουρλιάζει....ΑΑΑ.....& λίγο πιο "τραχειά" λειτουργία του κινητήρα.....
4. Όσον αφορά την θερμοκρασία μέσα στο CDA αυτό μου παραμένει ερωτηματικό..ύστερα από τρελά ζόρια τα πράγματα στην μηχανή ήταν αρκετά ζεστά....αν θυμάμαι καλά κάποιοι θα έπαιρναν θερμοκρασία σε πιο παλιό post...

------------------------------------------------------------------------------------

Η ερώτησή μου....
Το σωληνάκι αναθυμιάσεων το έβγαλε (ήταν στο τέλος του μαμα-σπιράλ-σωλήνα) και είναι έτσι ξεκάρφωτο...Μου είπε πως δεν τρέχει τίποτα & να μην ανησυχώ...

1. Θα έχω προβλήματα????
2. Να βάλω φιλτράκι αναθυμιάσεων???


------------------------------------------------------------------------------------

Σαν μελλοντικό σχέδιο...
θα δοκιμάσω να βρω πλαστικό εξάρτημα που να μοιάζει με αυτό μιας σκούπας....θα το ενώσω στην μεταλλική (σπιράλ) απόληξη εισαγωγής του CDA και θα το τοποθετήσω όπως ο Tsikis & ο Αντώνης307 το είχαν στην αρχή - στο κενό ψυγείου/προφυλακτήρα για να βγαίνει μέσα στο "χαμόγελο" του προφυλακτήρα....
(κατί το οποίο θα ξε-συνδέεται στις υγρές μέρες για ευννοητους λόγους....)
Ήδη αναρωτιέμαι αν έτσι είναι καλύτερα... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 21:25:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τις αναθυμιάσεις ρίξτες πάλι μέσα αγορίνα μου Wink Κάτι ήξερε ο γάλλος... Αν ήταν έτσι, οι αλουμινοσωλήνες για τις σκούπες δεν θα είχανε υποδοχή! Very happy

Θέλω να δώ φωτογραφίες παρ'αυτά, ή και από κοντά αν βολέψει... Twisted evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 21:34:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Τις αναθυμιάσεις ρίξτες πάλι μέσα αγορίνα μου Wink Κάτι ήξερε ο γάλλος... Αν ήταν έτσι, οι αλουμινοσωλήνες για τις σκούπες δεν θα είχανε υποδοχή! Very happy Θέλω να δώ φωτογραφίες παρ'αυτά, ή και από κοντά αν βολέψει... Twisted evil

Και εγω αυτήν την σκέψη είχα από την αρχή....
Αλλά μου είναι μεγάλη απορία ΓΙΑΤΙ πρέπει οι αναθυμιάσεις των λαδιών να μπαίνουν στον θάλαμο καύσης ΜΑΖΙ με τον αέρα για να γίνει ξανά η καύση.... Rolling eyes Rolling eyes

ΛΟΙΠΟΝ...
Οι φωτό είναι εδω:

ΒΜC - CDA (Οι αναθυμιάσεις που μείναν ξεκάρφωτες...)
ΒΜC - CDA (.?.?.)
ΒΜC - CDA (Κάπου εκεί κάτω από το φανάρι...)
Δείτε που μπαίνει η νεροπαγίδα....γκλούμπ! Shocked (ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ...)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την DrJekyll στις Σαβ 16 Ιούλ 2005, 14:58:17, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 11:50:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

307Lucifer έγραψε:
.....Αλλά μου είναι μεγάλη απορία ΓΙΑΤΙ πρέπει οι αναθυμιάσεις των λαδιών να μπαίνουν στον θάλαμο καύσης ΜΑΖΙ με τον αέρα για να γίνει ξανά η καύση...


Αυτό γίνεται κυρίως για οικολογικούς λόγους αλλά και για να μην στάζουν οι αναθυμιάσεις μέσα στον χώρο του κινητήρα αλλά και κάτω από το αυτοκίνητο (και λεκιάζουν...)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 14:56:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Αυτό γίνεται κυρίως για οικολογικούς λόγους αλλά και για να μην στάζουν οι αναθυμιάσεις μέσα στον χώρο του κινητήρα αλλά και κάτω από το αυτοκίνητο (και λεκιάζουν...)


Αν είναι έτσι και δεν έχει κανένα λειτουργικό σκοπό, τότε βάζω φιλτράκι εκεί και δεν ανησυχώ..... Confused
Εδω που τα λέμε έβαλα δάχτυλο Laughing στην οπή (μμμ.. yeah baby yeah Nod Afroman ) του μαμά σπιράλ σωλήνα και είχε πολλή μπίχλα.... Laughing Πρέπει να γίνει .......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 17:40:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι αναθυμιάσεις θα φέρουν και βρώμα μεσα στην καμπίνα αν τις αφήσεις έτσι...αυτό ξέρω εγώ τουλάχιστον.
ΜΕ ΓΕΙΑ!!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 21:23:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραία η τοποθέτηση, αλλά εξακολουθώ να επιμένω για τις αναθυμιάσεις ότι πρέπει να μπούνε πάλι Smile

Όσο για τον μαύρο σωλήνα που πάει στο φανάρι, πολύ μπροστά τον έχεις βάλει... κόψε κανα 2 πόντους Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 01:01:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Ωραία η τοποθέτηση, αλλά εξακολουθώ να επιμένω για τις αναθυμιάσεις ότι πρέπει να μπούνε πάλι Smile

Ασε stevako.... Mad .... έτσι όπως είναι τώρα δεν μπορώ να βάλω πουθενά τις αναθυμιάσεις.....ο μαμά σωλήνας πήρε μπούλο και μαζί και η τρύπα των αναθυμιάσεων....χμ....για πατέντα όμως θα σκεφτώ κάτι...

Steve έγραψε:
Όσο για τον μαύρο σωλήνα που πάει στο φανάρι, πολύ μπροστά τον έχεις βάλει... κόψε κανα 2 πόντους Wink

Συμφωνώ απο την μια (ότι εκέι είναι λίγο ταπωμένος - όχι τόσο καλή πρόσβαση σε κρύο αέρα) αλλά απο την άλλη αμα κοντύνω τον σωλήνα αυτό δεν έχει άμεση επίπτωση στην υποπίεση της εισαγωγής (που από ότι έχω ακούσει από άλλους) - ίσως χάσω....??? Rolling eyes Confused Rolling eyes

Θα δοκιμάσω να ντύσω τον σωλήνα με θερμομονωτικό και να τον βάλω να πάρει από το χαμόγελο.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 12:05:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

307Lucifer έγραψε:

Ασε stevako.... Mad .... έτσι όπως είναι τώρα δεν μπορώ να βάλω πουθενά τις αναθυμιάσεις.....ο μαμά σωλήνας πήρε μπούλο και μαζί και η τρύπα των αναθυμιάσεων....χμ....για πατέντα όμως θα σκεφτώ κάτι...


Στο κολάρο το "Samco" (και καλά) το μπλε, πέτα τες εκεί μέσα... άνοιξε μια τρύπα, μην το λυπάσαι Wink

307Lucifer έγραψε:
Συμφωνώ απο την μια (ότι εκέι είναι λίγο ταπωμένος - όχι τόσο καλή πρόσβαση σε κρύο αέρα) αλλά απο την άλλη αμα κοντύνω τον σωλήνα αυτό δεν έχει άμεση επίπτωση στην υποπίεση της εισαγωγής (που από ότι έχω ακούσει από άλλους) - ίσως χάσω....??? Rolling eyes Confused Rolling eyes

Θα δοκιμάσω να ντύσω τον σωλήνα με θερμομονωτικό και να τον βάλω να πάρει από το χαμόγελο.... Wink


Τώρα να αρχίσω τα ευχέλαια/καντήλια/πολυέλαιους?

Έκανες μετρήσεις σε όργανο πάγκου για να ξέρεις τις επιπτώσεις ή τα ωφέλη στην "υποπίεση της εισαγωγής"? Ή μήπως ο super duper φανταστικός μηχανικός σου είπε ότι έχει μετρήσει τον σωλήνα για να είναι έτσι το σωστό μήκος? Μήπως το γαμ..... το θέμα λίγο?

Κόψε 2 πόντους και άστο εκεί που είναι. Άσε και τα θερμομονωτικά. Αν θες να παίρνεις επίδομα από την πυροσβεστική κάθε φορά που βρέχει και θα κάνεις αποφράξεις, βάλτο στο χαμόγελο να τραβάει "αέρα" Laughing

***EDITED by STELIOS



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2005, 13:44:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :

Λοιπόν όπως καταλαβαίνουμε θα γράψω κάποιες παρατηρήσεις για τα δύο άπο τα τρία συστήματα εισαγωγής αέρα που έχω δοκιμάσει στο αυτ/τό μου.

Τύπος αυτ/του = 206 1,6lt
Χιλιόμετρα = 26,300 χλμ


Περίπτωση Α1 (Φιλτροκούτι + φίλτρο αέρος εργοστασιακό)
Διανυθέντα χιλιόμετρα 9,300χλμ
Αποτέλεσμα Έλειψη ροπής + απόκρισης γκαζιού στις χαμηλές στροφές (1000-2400) αρκετα καλή ροπή + απόκριση απο (2500-5000) αλλά απο εκεί και πέρα το μοτέρ δείχνει να είναι νωθρό στις αντιδράσεις του.


Περίπτωση Β1 (Σκούπα + φιλτροχοάνη Ramair) =Psport
Διανυθέντα χιλιόμετρα περίπου 11,000χλμ
Σημείωση η σκούπα είχε στο ενεργητικό της σχεδόν 3,500χλμ και 6μήνες σε αποθήκη χωρίς να έχει καθαριστεί ποτέ.(με ότι αυτό συνεπάγεται)
Αποτέλεσμα Πρώτες εντυπώσεις (πέραν του πορωτικού ήχου) καλύτερη απόκριση αλλά και ροπή στις χαμηλές στροφές (1000-2500) στις μεσαίες στροφές σχεδόν το ίδιο με το μαμά σύστημα ,ενώ απο 5500-6500rpm έκανε ένα<< μπάμ >> επιπλέον σάν <<δέυτερη>>ροπή .
Πρώτη ερώτηση πώς γίνεται κυρίως στις υψηλές στροφές το μοτέρ να δείχνει και να είναι ποιό ζωντανό όταν όλοι λένε ότι χάνει???


Περίπτωση Α2 (Φιλτροκούτι + φίλτρο αέρος εργοστασιακό)
Διανυθέντα χιλιόμετρα περίπου 1000χλμ
Σημείωση αυτό έγινε σχεδόν πρίν απο δύο εβδομάδες.
Αποτέλεσμα (σε σχέση με την σκούπα στα τελευταία της{πρίν τον καθαρισμό δηλαδή})
Καλύτερη απόκριση και ροπή στις χαμηλές (1000-2800) στίς μεσαίες πάνω – κάτω τα ίδια ΑΛΛΑ στις υψηλές σχεδόν τα ίδια ίσως και λίγο καλλύτερα (άν εξαιρέσουμε τον θόρυβο πάντα).


Περίπτωση Β2 (Σκούπα + φιλτροχοάνη Ramair) =Psport {καθαρή πλέον}
Διανυθέντα χιλιόμετρα σχεδόν 300χλμ
Αποτέλεσμα (σε σύγκριση με το μαμά σύστημα εισαγωγής αλλά και με την ίδια πρίν το καθάρισμα.)
Στις χαμηλές στροφές (1000-2500) χειρότερη απόκριση αλλά και ροπή(+ένα μικρό κόμπιασμα) σε σχέση και με το μαμά σύστημα αλλά και με την ίδια πρίν το καθάρισμα.Τώρα απο 2500-4000rpm τίποτα το ιδιαίτερο (σχεδόν τα ίδια με το μαμά αλλά και με πρίν) ενώ απο 4300-6500rpm η ημέρα με τήν νύχτα είτε σε σύγκριση με το μαμά είτε σε σύγκριση με την ίδια ποιό πρίν....
Τι να πώ...δέν ξέρω!!!


Επίσης να τονίσω ότι η μειωμένη απόδοση της σκούπας μέχρι κάποιο σημείο καλύπτεται απο το χάλι που επικρατούσε στο εσωτερικό της (καλύτερα να μην σας πώ το τί έβγαλα απο μέσα) , βέβαια αυτό που με προβλιματίζει είναι η εντελώς διαφορετική λειτουργία της σε σχέση με πρίν το καθάρισμα.
Ελικρινά ΑΥΤΟ δέν μπορώ να το δικαιολογήσω ....
Άν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή μπορεί να εκφέρει κάποια γνώμη ακούω...



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 10:45:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν , η απορία μου σε σχέση με το γιατί η <<σκούπα>> είχε χειρότερη απόκριση στις χαμηλές στροφές(μπούκωμα) ΛΥΘΗΚΕ....το λάθος ήταν δικό μου αφού την είχα <<πνίξει>> στο λιπαντικό σπρευ.... Embarassed πάλι καλά έχει <<συνέλθει>> αρκετά....η λειτουργία της. Arrow



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sfaker2000 (NIKOS)
Μέλος
Μέλος


PEUGEOT 206 RC

Ένταξη: 27 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 102
Τόπος: IRAKLIO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 16:59:49    Θέμα δημοσίευσης: 206RC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σας παιδια...

απο'τ ειδα στο σαιτ,για το RC δεινει το CDA 70-130...ποια ειναι η γνωμη σας,να το βαλω?θα εχει διαφορα?η???


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
tsikis (Νικος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6

Ένταξη: 03 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 366
Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2005, 00:40:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

307Lucifer έγραψε:
Steve έγραψε:
Τις αναθυμιάσεις ρίξτες πάλι μέσα αγορίνα μου Wink Κάτι ήξερε ο γάλλος... Αν ήταν έτσι, οι αλουμινοσωλήνες για τις σκούπες δεν θα είχανε υποδοχή! Very happy Θέλω να δώ φωτογραφίες παρ'αυτά, ή και από κοντά αν βολέψει... Twisted evil

Και εγω αυτήν την σκέψη είχα από την αρχή....
Αλλά μου είναι μεγάλη απορία ΓΙΑΤΙ πρέπει οι αναθυμιάσεις των λαδιών να μπαίνουν στον θάλαμο καύσης ΜΑΖΙ με τον αέρα για να γίνει ξανά η καύση.... Rolling eyes Rolling eyes

ΛΟΙΠΟΝ...
Οι φωτό είναι εδω:

ΒΜC - CDA (Οι αναθυμιάσεις που μείναν ξεκάρφωτες...)
ΒΜC - CDA (.?.?.)
ΒΜC - CDA (Κάπου εκεί κάτω από το φανάρι...)
Δείτε που μπαίνει η νεροπαγίδα....γκλούμπ! Shocked (ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ...)


και σε αυτόν πόσο περισσότερα του έβγαλε ?
μην ξεχνάς ότι είναι πάνω απο τον κινητήρα και αυτό δεν είναι και τόσο καλό ! μπορούμε να βρούμε τις διαφορές απ' αυτόν που σου το έβαλε ? δεν μπορεί κάτι θα έχει κρατήσει !


http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5601n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5608n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5763.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/DSC03391.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2005, 11:36:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsikis έγραψε:
και σε αυτόν πόσο περισσότερα του έβγαλε ?
μην ξεχνάς ότι είναι πάνω απο τον κινητήρα και αυτό δεν είναι και τόσο καλό ! μπορούμε να βρούμε τις διαφορές απ' αυτόν που σου το έβαλε ? δεν μπορεί κάτι θα έχει κρατήσει !


Το θέμα ίσως είναι το εξής....
1. αν είναι καλύτερο ένα φίλτρο να είναι πιο κοντά στην εισαγωγή...ή
2. πιο μακριά Laughing

απο θερμοκρασία...τι να σου πω....αφού είναι carbon δεν πρέπει και να ζεσταίνεται και πολύ.....

Αλλά όλα αυτά τα συζητάμε για 2-2,5 άλογα περισσότερο....
Πάμε να κάνουμε 2 στάδιο ατμόσφαιρα και μετά βλέπουμε ποιά είναι καλύτερη τοποθέτηση εισαγωγής....τότε θα μιλάμε για 6-10 άλογα διαφορά...OK!OK!ίσως είμαι πολύ αισιόδοξος 6 με 8 άλογα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 92, 93, 94  Επόμενη
Σελίδα 45 από 94

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2476s (PHP: 55% - SQL: 45%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on