PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:26:35    Θέμα δημοσίευσης: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χθες παρελαβα επιτελους το αμαξι μου, ενα 307 1,6. αρχισα να γραφω χιλιομετρα σε ηρεμους ελεω στρωσιματος ρυθμους. αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η ουρα του ειναι ερκετα ευαισθητη. το αποκορυφωμα ηταν πριν λιγο, παινροντας μια σχετικα ανοιχτη στροφη με φρεσκια ασφαλτο με περιπου 60-70 χλμ. η ουρα ανοιξε την τροχια της. την ιδια στροφη με το 406 την επαιρνα με περισσοτερα χιλιομετρα, και αυτο ηταν ακλονητο. αλλο αμαξι, ενταξει, αλλα δεν το περιμενα. μηπως φταινε τα λαστιχα που ειναι καινουρια? 170 χιλιομετρα ειχα σημερα οταν εγινε αυτο. τι λετε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:54:05    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα...dr.dino
Θα σου μεταφέρω τις εμπειρίες μου μιας και έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο...(ελπίζω να πήρες αυτό που έχει βαμμένα τα πλαστικά γύρω-γύρω... Wink )
ΜΕΓΕΙΕΣ ΣΟΥ - ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΑΝΕΣ Wink

Λοιπόν...και εγω είχα παρατηρήσει ότι το πίσω μέρος είναι νευρικό (πάντα προβλέψιμο όμως...)
όΤαν έβαλα τα καινούργια λάστιχα έβαλα ίδια πίεση εμπρός με πίσω...33 μπροστά και 33 πίσω....η συμπεριφορά του ήταν πάντα παιχνιδιάρικια...
όταν μείωσα την πίεση των πίσω ελαστικών (και πάντα όταν ήμουν μόνος στο αυτοκίνητο) στα 28 είδα τελείως διαφορετική συμπεριφορά....πιο προβλέψιμο, πιο ουδέτερο, πιο ασφαλές για καθημερινή οδήγηση....
Δες ποια είναι η πίεση των ελαστικών σου και παίξε ανάλογα...μπορεί απλά να έίναι παραπάνω από το κανονικό, φουσκωμένα.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 13:03:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω καταρχην! εβαλα 32 οταν το πηρα και θα πειραματιστω λιγο. απλως μου εκανε εντυπωση! ακρως διασκεδαστικο αλλα δεν το περιμενα. το αμαξι δεν ειχε βαμμενα τα ππροστατευτικα, αλλα επειδη ειχε γινει παρεξηγηση μου εβαλαν αλλα βαφομενα δωρεαν!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 13:46:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τον παραλληλισμο με το ραλλυ δεν καταλαβα...


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 13:55:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απλο: για το 307 ολοι ελεγαν οτι ειναι ουδετερο, "γερμανικο" κτλ. ο ραλλος ειναι φημισμενος για την ρυθμισιμη συμπεριφορα του. καταλαβες? ελπιζω να μην παρεξηγηθικες.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 17:27:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

307 που πετάει κώλο Shocked …….που ρε παιδιά θέλω κι εγώ Tease

πέρα από την πλάκα δεν θα έλεγα ότι είναι νευρικό, τουλάχιστον το δικό μου όταν το πήρα και πριν του βάλλω χέρι Razz ήθελε να το εκβιάσεις πάρα πολύ για φύγει ο κώλος.
Όπως λέει και ο Δημήτρης παίξε με την πίεση των ελαστικών. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 17:34:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να σου δωσω το δικο μου; Very happy
κοιτα, για αυτο ειπα αυτο με το ραλλυ. δεν περιμενα με τιποτα να ανοιξει η ουρα. αντε κανενα ελφρωμα, μεχρι εκει ομως. ισως να φταινε τα λαστιχα, ισως να χε μεινει πανω τους γυαλιστικο ή σαπουνι, αλλα μετα απο 170 χλμ. δεν θα ειχε φυγει;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 21:26:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
να σου δωσω το δικο μου; Very happy
κοιτα, για αυτο ειπα αυτο με το ραλλυ. δεν περιμενα με τιποτα να ανοιξει η ουρα. αντε κανενα ελφρωμα, μεχρι εκει ομως. ισως να φταινε τα λαστιχα, ισως να χε μεινει πανω τους γυαλιστικο ή σαπουνι, αλλα μετα απο 170 χλμ. δεν θα ειχε φυγει;

Το "άνοιγμα" της ουράς έγινε με πίεση 32 μπρος - πίσω?

Μήπως άφησες το γκάζι πάνω στην στροφή και δεν το έχεις συνηδητοποιείσει.?

Γενικά λόγω της πίσω διάταξης της ανάρτησης το 307 δεν συμπεριφέρεται όπως ενα 206 πόσο μάλλον όπως ένα ραλλυ.

Ξανατσέκαρε τις πιέσεις και αν μπορείς ξαναδοκίμασε να πάρεις αυτήν την στροφή με τα ίδια χιλιόμετρα προσέχοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και φυσικά με προσοχή για ευνόητους λόγους.

Να σημειώσω εδώ ότι το δικό μου 206 που παρέλαβα προ 2 εβδομάδων είχε απίστευτα ασταθή συμπεριφορά στις στροφές και σε οποιαδήποτε λακουβίτσα κοπάναγε υπερβολικά σα να είχε θεόσκληρα ελατήρια!

Ήμουν σίγουρος ότι τα λάστιχα ήταν φουσκωμένα πολύ περισσότερο από όσο έπρεπε αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο....:

Ήταν 45 πίσω (δεξιά και αριστερά)!
46 μπροστά δεξιά
και 48 μπροστά αριστερά!!! Shocked Shocked Shocked
ΕΛΕΟΣ!!

Ενώ ο κατασκευαστής δίνει προτεινόμενη πίεση χωρίς φορτίο 2,3 (=32...)

Φυσικά και μετά την επαναφορά την πίεσης στα σωστά επίπεδα το αυτοκίνητο άλλαξε τελείως και η μούρη "βίδωσε κάτω" ενώ το πίσω μέρος συμμορφώθηκε αρκετά...

Όσο για συγκεκριμένα μαμά λάστιχα που έχεις μην το ψάχνεις δεν είναι για πολλά πολλά..... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 12:07:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι, με πιεση 32 μπρος πισω. εκτος βεβαια αν το μανοματρο στο βενζιναδικο ειχε προβλημα. τωρα που το σκεφτομαι, ηταν αρκετα ταλαιπωρημενο.

παντως ουτε γκαζι αφησα, ουτε τιμονια εκανα. εξαλλου, ακομα και στο αφημα ο ημιακαμπτος δεν δινει τοση ανεξαρτησια οσο οι υστερουντες. και ουτε ηταν μεγαλη η ταχυτητα.

το δοκιμασα ξανα σημερα και μου φανηκε πιο σταθερο. μαλλον εχουν μεινει πανω στο ελαστικο σαπουνια και γυαλιστικο οπως ειπα πιο πανω.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 13:32:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
[....Ενώ ο κατασκευαστής δίνει προτεινόμενη πίεση χωρίς φορτίο 2,3 (=32...)


Θα μας τρελλάνουν?? Για το δίλιτρο δίνουν 32????????? Είσαι σίγουρος??? Shocked Shocked Shocked

Στο 206 1.6 16v δίνουν 36, όπως ΚΑΙ στο 307 1.6 16v!!!!!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 13:45:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
MEMsound έγραψε:
[....Ενώ ο κατασκευαστής δίνει προτεινόμενη πίεση χωρίς φορτίο 2,3 (=32...)


Θα μας τρελλάνουν?? Για το δίλιτρο δίνουν 32????????? Είσαι σίγουρος??? Shocked Shocked Shocked

Στο 206 1.6 16v δίνουν 36, όπως ΚΑΙ στο 307 1.6 16v!!!!!


Παιδια εσεις ξερετε καλυτερα για αυτα τα αμαξια αλλα οντως ειναι απιστευτα τα νουμερα που λετε!! Shocked Shocked


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 13:46:46    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η ουρα του ειναι ερκετα ευαισθητη.


ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
Οδηγησα πολλές φορές το 307 1.6 της μάνας μου και θάλεγα ότι το 307 είναι το λιγότερο υπερστροφικό Peugeot της τελευταίας 20αετίας και ακλόνητα σταθερό μέσα στη στροφή!
Καθαρά ουδέτερο προς ελαφρά υποστροφικό!

Η ουρά είναι πολύ "αναίσθητη" και για να το γυρίσεις έστω και λίγο πρέπει να κάνεις μεγάλη προσπάθεια! Shocked

Μάλλον φταίνε τα λίγα χιλιόμετρα στα λάστιχα ή η άσφαλτος.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούλ 2005, 12:23:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

egw pantos exw dei ta xeirotera gia to 307.... 3 fores egkefalo se 3 xronia flatza kefalis se 30.000 xiliometra eleos ti ine auta????o gnostos pou to exei aganaxtise den ksana pernis peugeot.... kai gia ola auta anagkazete na ta plirosi....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούλ 2005, 13:15:57    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
χθες παρελαβα επιτελους το αμαξι μου, ενα 307 1,6. αρχισα να γραφω χιλιομετρα σε ηρεμους ελεω στρωσιματος ρυθμους. αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η ουρα του ειναι ερκετα ευαισθητη. το αποκορυφωμα ηταν πριν λιγο, παινροντας μια σχετικα ανοιχτη στροφη με φρεσκια ασφαλτο με περιπου 60-70 χλμ. η ουρα ανοιξε την τροχια της. την ιδια στροφη με το 406 την επαιρνα με περισσοτερα χιλιομετρα, και αυτο ηταν ακλονητο. αλλο αμαξι, ενταξει, αλλα δεν το περιμενα. μηπως φταινε τα λαστιχα που ειναι καινουρια? 170 χιλιομετρα ειχα σημερα οταν εγινε αυτο. τι λετε?


Κακο ειναι αυτο???????????? Question Question Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ydwr (Πανος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 28 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Πεντελη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούλ 2005, 08:50:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
MEMsound έγραψε:
[....Ενώ ο κατασκευαστής δίνει προτεινόμενη πίεση χωρίς φορτίο 2,3 (=32...)


Θα μας τρελλάνουν?? Για το δίλιτρο δίνουν 32????????? Είσαι σίγουρος??? Shocked Shocked Shocked

Στο 206 1.6 16v δίνουν 36, όπως ΚΑΙ στο 307 1.6 16v!!!!!


Χαρη μου το 2λιτρο φοραει χαμηλοτερο προφιλ ελαστικα Arrow Ο θαλαμος αερος ειναι μικροτερος Arrow θέλει και λιγοτερη πιεση. Wink


Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 02:12:56    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manosm3 έγραψε:


Κακο ειναι αυτο???????????? Question Question Question


κακό δεν είναι, δεν το περίμενα απλώς! Wink


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikapos 
Μέλος
Μέλος


rallye - 307

Ένταξη: 15 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 12:18:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πίστεψέ με , πήρες 307. έχω και τα 2 και είναι τόσο σχετικά όσο ένα γατόψαρο πάνω σε μια αγριομυρτιά... καμία σχέση.

το 307 ειναι ένα πολύ καλό, σβέλτο , πολιτισμένο αυτοκίνητο, ιδανικό να καταπίνει χιλιόμετρα στις εθνικές οδούς αλλά παντού ειναι 20/χμλ/ώ πιο αργό από το ραλύ και η οδηγική ευχαρίστηση είναι πολύ χαμηλά. Ένα γκολφ με το λιονταράκι στο καπώ. Η τιμή του βέβαια είναι σα να κλέβεις εκκλησία. 16.000 για 1.6 και είσαι αρχηγός.

Το ραλύ σε κάνει να χαμογελάς, έτσι απλά.


pour que l' automobile soit toujours un plaisir
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2005, 14:23:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikapos έγραψε:
πίστεψέ με , πήρες 307. έχω και τα 2 και είναι τόσο σχετικά όσο ένα γατόψαρο πάνω σε μια αγριομυρτιά... καμία σχέση.

το 307 ειναι ένα πολύ καλό, σβέλτο , πολιτισμένο αυτοκίνητο, ιδανικό να καταπίνει χιλιόμετρα στις εθνικές οδούς αλλά παντού ειναι 20/χμλ/ώ πιο αργό από το ραλύ και η οδηγική ευχαρίστηση είναι πολύ χαμηλά. Ένα γκολφ με το λιονταράκι στο καπώ. Η τιμή του βέβαια είναι σα να κλέβεις εκκλησία. 16.000 για 1.6 και είσαι αρχηγός.

Το ραλύ σε κάνει να χαμογελάς, έτσι απλά.


Αψογος ετσι απλα!! Wink Wink


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 16:05:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
drdino έγραψε:
αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η ουρα του ειναι ερκετα ευαισθητη.


ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
Οδηγησα πολλές φορές το 307 1.6 της μάνας μου και θάλεγα ότι το 307 είναι το λιγότερο υπερστροφικό Peugeot της τελευταίας 20αετίας και ακλόνητα σταθερό μέσα στη στροφή!
Καθαρά ουδέτερο προς ελαφρά υποστροφικό!

Η ουρά είναι πολύ "αναίσθητη" και για να το γυρίσεις έστω και λίγο πρέπει να κάνεις μεγάλη προσπάθεια! Shocked

Μάλλον φταίνε τα λίγα χιλιόμετρα στα λάστιχα ή η άσφαλτος.


Γύρισα χθες από την Κύπρο όπου έκανα 1200χμ σε 5 μέρες σε όλες τις συνθήκες με το 307 1.6ΧΤ Auto (Tiptronic) της μάνας μου και σας παραθέτω (φρέσκες φρέσκες) τις εντυπώσεις μου με τον ίδιο τρόπο που έγραψα για το 309GTi και το 206GTi 1.6 16v εδώ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5843&start=48


Θέση Οδήγησης:
Στο XT κάθεσαι κάπως ψηλά και αναπαυτικά πάνω σε «πολυθρόνες» με ψηλή πλάτη και μπορείς να ακουμπάς και τους 2 σου αγκώνες αφού πέρα από την πόρτα υπάρχει υποβραχιόνιο και πάνω στο κάθισμα. Δυστυχώς το (πλαστικό) τιμόνι είναι αρκετά μεγάλο σε διάμετρο και έχει λεπτή στεφάνη, αλλά είναι τοποθετημένο αρκετά καλά αφού στη χαμηλή του θέση είναι αρκετά βολικό και αρκετά κάθετο, δεν είναι στα μούτρα σου και επιπλέον δεν κτυπάνε τα γόνατα σου πάνω αφού υπάρχει πολύς χώρος για τα πόδια.
Τα (2) πεντάλ είναι πολύ καλά τοποθετημένα και ακόμη και μεγάλο ταξίδι δεν κουράζει τον αστράγαλο όταν πατάς το γκάζι όπως γίνεται στο 206.
Ο μοχλός ταχυτήτων είναι σε πολύ καλή θέση και μπορείς να μετακινείς το χέρι σου από το τιμόνι στο μοχλό (όταν αλλάζεις με το χέρι) χωρίς να σηκώνεις τον αγκώνα σου.
Η ορατότητα μπροστά είναι μάλλον κακή αφού το καπώ δεν φαίνεται καθόλου και οι κολόνες του παρμπρίζ δημιουργούν επικίνδυνες τυφλές γωνίες που μπορούν να κρύψουν μέχρι και φορτηγό πάνω σε στροφή. (8/10)


Φρένα:
Λίγο πολύ παρόμοια σχόλια με το 206. Αποτελεσματικά γενικά φρένα που κουράζονται εύκολα στη σκληρή χρήση. Πολύ σπογγώδες και ασαφές πεντάλ με μεγάλη διαδρομή και κακό "bite". (Αίσθηση 6/10, Αποτελεσματικότητα 8/10)


Τιμόνι:
Το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι του 307 είναι αρκετά πιο ελαφρύ από του 206 1.6 και έχει μέτρια αίσθηση αλλά δίνει την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο ακριβές και κάπως πιο γρήγορο από το 206. Επιπλέον δεν στρίβει όταν πέφτεις σε λακκούβες (bump steer), έχει ελάχιστο τζόγο και παραμένει σφιχτό σε οποιαδήποτε ταχύτητα εμπνέοντας εμπιστοσύνη. Στα “S” το αυτοκίνητο τοποθετείται με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια από το 206 ανκαι λόγο ρύθμισης της ανάρτησης και του στησίματος του, είναι ενοχλητικά νωχελικό στις απότομες αλλαγές πορείας. (6/10)



Ανάρτηση:
Εδώ σίγουρα θα υπάρχουν διαφωνίες αλλά οι εντυπώσεις που έχω πάρει είναι θετικότατες δεδομένου και της φιλοσοφίας του 307.
Η ανάρτηση είναι πολύ καλορυθμισμένη, ιδιαίτερα άνετη και σιδερώνει τελείως τα περισσότερα είδη δρόμων χωρίς να πλέει ΠΟΤΕ και κοπανάει μόνο όταν περνάνε ταυτόχρονα οι πίσω τροχοί από σαμαράκι ή εγκάρσια λακκούβα.
Το αμάξωμα παίρνει κάποιες κλίσεις στις στροφές και η εναλλαγές πορείας είναι νωχελικές αλλά τα μαμά αμορτισέρ ελέγχουν πάρα πολύ καλά τις κινήσεις του αμαξώματος και ο τρόπος που γέρνει το αμάξωμα είναι αργός και προοδευτικός.
Ταυτόχρονα είναι ακλόνητα σταθερό σε ευθεία με πολλά και το αυτοκίνητο «ρέει» με χαρακτηριστική ευκολία από στροφή σε στροφή χωρίς να επηρεάζεται καθόλου από ανωμαλίες του δρόμου πάνω στη στροφή βοηθούμενο και από το αρκετά ακριβές τιμόνι.
Η συμπεριφορά του είναι αυστηρά ουδέτερη προς ελαφρά υποστροφική και τα όρια της πρόσφυσης πολύ ψηλά από τα εργοστασιακά (στην Κύπρο) Dunlop SP Sport 200E 195/65R15T (και πιέσεις 2,5bar - 36λίμπρες μπρός/πίσω) σε όλα τα είδη ασφάλτου.
Σε όλες τις περιπτώσεις εμπνέει τεράστια εμπιστοσύνη (μεταξόνιο 2,67μ γαρ…) όπου μπορείς πανεύκολα να πηγαίνεις «αέρα» και να στρίβεις πάρα πολύ γρήγορα χωρίς καθόλου κόπο και χωρίς να τρέχεις να το μαζεύεις συνεχώς όπως το 206 το οποίο σε αντίστοιχες συνθήκες θα είχε φέρει 3 σβούρες με 20 τουλάχιστον χιλιόμετρα λιγότερα ΕΙΔΙΚΑ στα ανοιχτά κομμάτια.
Δεν είναι το αυτοκίνητο που θα παίξεις μαζί του αλλά είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο για να πηγαίνεις πολύ γρήγορα από το Α στο Β με μεγάλη ασφάλεια. Πάντως σε κάνει να χαμογελάς που στις στροφές όταν έχεις φόρα δεν σε φτάνει κανείς. Twisted evil (8/10)



Κιβώτιο/Επιλογέας:
Το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο του 307 είναι από τα αδύνατα του σημεία. Έχει μόνο 4 σχέσεις οι οποίες είναι αραιά τοποθετημένες και αρκετά σχιζοφρενική συμπεριφορά.
Στην αυτόματη λειτουργία και στην επιλογή “D” οι αλλαγές γίνονται στις 4200 στροφές περίπου, όπου η επόμενη ταχύτητα πέφτει σε σημείο που ο κινητήρας είναι εντελώς ψόφιος και βρίσκεσαι συνεχώς «παγιδευμένος» μεταξύ 2000 και 4200 στροφών περίπου. Επιπλέον όταν το κιβώτιο έχει επιλέξει 4η και κινείσαι με πάνω από 3000 στροφές περίπου ΔΕΝ κάνει με τίποτα “Kickdown” σε 3η για να επιταχύνεις και πρέπει να περιμένεις για πάντα για να μαζέψεις χιλιόμετρα….. Καλό για χαλαρή κίνηση μέσα στην πόλη αλλά για πουθενά αλλού.
Στην επιλογή “Ds” (Sport και καλά…..) οι αλλαγές αν κρατάς το γκάζι στο πάτωμα γίνονται περίπου στις 5500 στροφές και το «kickdown” είναι πιο ευαίσθητό, αλλά δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στον αυτοκινητόδρομο διότι ΔΕΝ αλλάζει από 3η σε 4η αν δεν ξεπεράσεις τις 5500 στροφές περίπου! Στα 120-130 χιλιόμετρα αναγκαστικά πας με 3η!
Στη χειροκίνητη λειτουργία η αλλαγή από 1η σε 2α είναι απελπιστικά αργή (πάνω από 1 δευτερόλεπτο) όπως και η αλλαγή από 3η σε 4η. Η οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο με στροφές είναι αρκετά εύκολη αφού οι αλλαγές από 2α σε 3η και 3η σε 2α είναι αρκετά γρήγορες και απαιτούν μικρές κινήσεις πάνω-κάτω του επιλογέα.
Μια έξυπνη λειτουργία που έχει το σειριακό κιβώτιο είναι ότι αλλάζει μόνο του ταχύτητες προς τα πάνω μόλις ο κινητήρας βαρέσει κόφτη και ουσιαστικά είναι ο μοναδικός τρόπος να πας κάπως γρήγορα. Το περίεργο είναι ότι η «αυτόματη» αλλαγή στον κόφτη από 1η σε 2α όταν το κιβώτιο είναι σε σειριακή λειτουργία είναι αρκετά πιο γρήγορη από το να κάνεις την επιλογή χειροκίνητα!!!
Επίσης έξυπνο είναι ότι επιλέγει μόνο του 1η αν σταματήσει το αυτοκίνητο. (Ως αυτόματο 1/10 Thumb Down, ως σειριακό 6/10)


Επιδόσεις/Οικονομία:
Τώρα για ποιες επιδόσεις μιλάμε? Μαύρα, κατάμαυρα χάλια!!!! Τα 0-100 στη θέση “D” έρχονται σε τουλάχιστον 20-25δλ, κάπως λιγότερα στη θέση «Ds» και στην καλύτερη περίπτωση 14,6δλ περίπου με το κιβώτιο στη σειριακή λειτουργία και τις αλλαγές να γίνονται μόνες τους στον κόφτη.
Στις ανηφόρες της εθνικής η ΤΕΛΙΚΗ του αυτοκινήτου με 4η δεν ξεπερνά τα 110χαω, όπου όπως ανέφερα πριν το κιβώτιο στη θέση “D” δεν κατεβάζει με τίποτα σε 3η για να επιταχύνεις!
Το αυτοκίνητο γενικά δείχνει (και είναι) απελπιστικά αργό και σε περιπτώσεις που χρειάζεσαι να προσπεράσεις και δεν κατεβάζει ταχύτητα είναι και επικίνδυνο αφού συνθλίβεις το γκάζι και το αμάξι δεν πάει!
Στον δίλιτρο κινητήρα (με τους 138ίππους και τις καλές ροπές…) ίσως το αυτόματο κιβώτιο να είναι γάντι αλλά στον 1.6 16v είναι πάρα πολύ κακός συνδιασμός.
Στη σειριακή λειτουργία είναι σίγουρα πιο γρήγορο αλλά και πάλι δεν είναι με τίποτα 206 1.6 και ούτε καν ίσως 307 1.6 με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο. (3/10)

Με αρκετά σκληρή χρήση η μέση κατανάλωση που πήρα για 500χιλιόμετρα οδήγησης σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο με 95άρα (ΕΚΟ) βενζίνη ήταν 9,6l/100km και για άλλα 500km με 100άρα (ΕΚΟ) 8,4l/100km. Σημείωση ότι ο κινητήρας είχε 10.000km. (5/10)


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 23:25:21    Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
manosm3 έγραψε:


Κακο ειναι αυτο???????????? Question Question Question


κακό δεν είναι, δεν το περίμενα απλώς! Wink


Eγω θα τους αναβα κερι στην θεση σου! Laughing Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1604s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on