Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:26:35 Θέμα δημοσίευσης: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? |
|
|
χθες παρελαβα επιτελους το αμαξι μου, ενα 307 1,6. αρχισα να γραφω χιλιομετρα σε ηρεμους ελεω στρωσιματος ρυθμους. αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η ουρα του ειναι ερκετα ευαισθητη. το αποκορυφωμα ηταν πριν λιγο, παινροντας μια σχετικα ανοιχτη στροφη με φρεσκια ασφαλτο με περιπου 60-70 χλμ. η ουρα ανοιξε την τροχια της. την ιδια στροφη με το 406 την επαιρνα με περισσοτερα χιλιομετρα, και αυτο ηταν ακλονητο. αλλο αμαξι, ενταξει, αλλα δεν το περιμενα. μηπως φταινε τα λαστιχα που ειναι καινουρια? 170 χιλιομετρα ειχα σημερα οταν εγινε αυτο. τι λετε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:54:05 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
Καλημέρα...dr.dino
Θα σου μεταφέρω τις εμπειρίες μου μιας και έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο...(ελπίζω να πήρες αυτό που έχει βαμμένα τα πλαστικά γύρω-γύρω... )
ΜΕΓΕΙΕΣ ΣΟΥ - ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΑΝΕΣ
Λοιπόν...και εγω είχα παρατηρήσει ότι το πίσω μέρος είναι νευρικό (πάντα προβλέψιμο όμως...)
όΤαν έβαλα τα καινούργια λάστιχα έβαλα ίδια πίεση εμπρός με πίσω...33 μπροστά και 33 πίσω....η συμπεριφορά του ήταν πάντα παιχνιδιάρικια...
όταν μείωσα την πίεση των πίσω ελαστικών (και πάντα όταν ήμουν μόνος στο αυτοκίνητο) στα 28 είδα τελείως διαφορετική συμπεριφορά....πιο προβλέψιμο, πιο ουδέτερο, πιο ασφαλές για καθημερινή οδήγηση....
Δες ποια είναι η πίεση των ελαστικών σου και παίξε ανάλογα...μπορεί απλά να έίναι παραπάνω από το κανονικό, φουσκωμένα....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 13:03:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω καταρχην! εβαλα 32 οταν το πηρα και θα πειραματιστω λιγο. απλως μου εκανε εντυπωση! ακρως διασκεδαστικο αλλα δεν το περιμενα. το αμαξι δεν ειχε βαμμενα τα ππροστατευτικα, αλλα επειδη ειχε γινει παρεξηγηση μου εβαλαν αλλα βαφομενα δωρεαν! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 13:46:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τον παραλληλισμο με το ραλλυ δεν καταλαβα...
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 13:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απλο: για το 307 ολοι ελεγαν οτι ειναι ουδετερο, "γερμανικο" κτλ. ο ραλλος ειναι φημισμενος για την ρυθμισιμη συμπεριφορα του. καταλαβες? ελπιζω να μην παρεξηγηθικες.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 17:27:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
307 που πετάει κώλο …….που ρε παιδιά θέλω κι εγώ
πέρα από την πλάκα δεν θα έλεγα ότι είναι νευρικό, τουλάχιστον το δικό μου όταν το πήρα και πριν του βάλλω χέρι ήθελε να το εκβιάσεις πάρα πολύ για φύγει ο κώλος.
Όπως λέει και ο Δημήτρης παίξε με την πίεση των ελαστικών.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 17:34:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να σου δωσω το δικο μου;
κοιτα, για αυτο ειπα αυτο με το ραλλυ. δεν περιμενα με τιποτα να ανοιξει η ουρα. αντε κανενα ελφρωμα, μεχρι εκει ομως. ισως να φταινε τα λαστιχα, ισως να χε μεινει πανω τους γυαλιστικο ή σαπουνι, αλλα μετα απο 170 χλμ. δεν θα ειχε φυγει;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 21:26:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | να σου δωσω το δικο μου;
κοιτα, για αυτο ειπα αυτο με το ραλλυ. δεν περιμενα με τιποτα να ανοιξει η ουρα. αντε κανενα ελφρωμα, μεχρι εκει ομως. ισως να φταινε τα λαστιχα, ισως να χε μεινει πανω τους γυαλιστικο ή σαπουνι, αλλα μετα απο 170 χλμ. δεν θα ειχε φυγει; |
Το "άνοιγμα" της ουράς έγινε με πίεση 32 μπρος - πίσω?
Μήπως άφησες το γκάζι πάνω στην στροφή και δεν το έχεις συνηδητοποιείσει.?
Γενικά λόγω της πίσω διάταξης της ανάρτησης το 307 δεν συμπεριφέρεται όπως ενα 206 πόσο μάλλον όπως ένα ραλλυ.
Ξανατσέκαρε τις πιέσεις και αν μπορείς ξαναδοκίμασε να πάρεις αυτήν την στροφή με τα ίδια χιλιόμετρα προσέχοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και φυσικά με προσοχή για ευνόητους λόγους.
Να σημειώσω εδώ ότι το δικό μου 206 που παρέλαβα προ 2 εβδομάδων είχε απίστευτα ασταθή συμπεριφορά στις στροφές και σε οποιαδήποτε λακουβίτσα κοπάναγε υπερβολικά σα να είχε θεόσκληρα ελατήρια!
Ήμουν σίγουρος ότι τα λάστιχα ήταν φουσκωμένα πολύ περισσότερο από όσο έπρεπε αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο....:
Ήταν 45 πίσω (δεξιά και αριστερά)!
46 μπροστά δεξιά
και 48 μπροστά αριστερά!!!
ΕΛΕΟΣ!!
Ενώ ο κατασκευαστής δίνει προτεινόμενη πίεση χωρίς φορτίο 2,3 (=32...)
Φυσικά και μετά την επαναφορά την πίεσης στα σωστά επίπεδα το αυτοκίνητο άλλαξε τελείως και η μούρη "βίδωσε κάτω" ενώ το πίσω μέρος συμμορφώθηκε αρκετά...
Όσο για συγκεκριμένα μαμά λάστιχα που έχεις μην το ψάχνεις δεν είναι για πολλά πολλά..... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 12:07:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι, με πιεση 32 μπρος πισω. εκτος βεβαια αν το μανοματρο στο βενζιναδικο ειχε προβλημα. τωρα που το σκεφτομαι, ηταν αρκετα ταλαιπωρημενο.
παντως ουτε γκαζι αφησα, ουτε τιμονια εκανα. εξαλλου, ακομα και στο αφημα ο ημιακαμπτος δεν δινει τοση ανεξαρτησια οσο οι υστερουντες. και ουτε ηταν μεγαλη η ταχυτητα.
το δοκιμασα ξανα σημερα και μου φανηκε πιο σταθερο. μαλλον εχουν μεινει πανω στο ελαστικο σαπουνια και γυαλιστικο οπως ειπα πιο πανω.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 13:32:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | [....Ενώ ο κατασκευαστής δίνει προτεινόμενη πίεση χωρίς φορτίο 2,3 (=32...) |
Θα μας τρελλάνουν?? Για το δίλιτρο δίνουν 32????????? Είσαι σίγουρος???
Στο 206 1.6 16v δίνουν 36, όπως ΚΑΙ στο 307 1.6 16v!!!!!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 13:45:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | MEMsound έγραψε: | [....Ενώ ο κατασκευαστής δίνει προτεινόμενη πίεση χωρίς φορτίο 2,3 (=32...) |
Θα μας τρελλάνουν?? Για το δίλιτρο δίνουν 32????????? Είσαι σίγουρος???
Στο 206 1.6 16v δίνουν 36, όπως ΚΑΙ στο 307 1.6 16v!!!!! |
Παιδια εσεις ξερετε καλυτερα για αυτα τα αμαξια αλλα οντως ειναι απιστευτα τα νουμερα που λετε!! 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 13:46:46 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? |
|
|
drdino έγραψε: | αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η ουρα του ειναι ερκετα ευαισθητη. |
ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
Οδηγησα πολλές φορές το 307 1.6 της μάνας μου και θάλεγα ότι το 307 είναι το λιγότερο υπερστροφικό Peugeot της τελευταίας 20αετίας και ακλόνητα σταθερό μέσα στη στροφή!
Καθαρά ουδέτερο προς ελαφρά υποστροφικό!
Η ουρά είναι πολύ "αναίσθητη" και για να το γυρίσεις έστω και λίγο πρέπει να κάνεις μεγάλη προσπάθεια!
Μάλλον φταίνε τα λίγα χιλιόμετρα στα λάστιχα ή η άσφαλτος.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούλ 2005, 12:23:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
egw pantos exw dei ta xeirotera gia to 307.... 3 fores egkefalo se 3 xronia flatza kefalis se 30.000 xiliometra eleos ti ine auta????o gnostos pou to exei aganaxtise den ksana pernis peugeot.... kai gia ola auta anagkazete na ta plirosi.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούλ 2005, 13:15:57 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? |
|
|
drdino έγραψε: | χθες παρελαβα επιτελους το αμαξι μου, ενα 307 1,6. αρχισα να γραφω χιλιομετρα σε ηρεμους ελεω στρωσιματος ρυθμους. αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η ουρα του ειναι ερκετα ευαισθητη. το αποκορυφωμα ηταν πριν λιγο, παινροντας μια σχετικα ανοιχτη στροφη με φρεσκια ασφαλτο με περιπου 60-70 χλμ. η ουρα ανοιξε την τροχια της. την ιδια στροφη με το 406 την επαιρνα με περισσοτερα χιλιομετρα, και αυτο ηταν ακλονητο. αλλο αμαξι, ενταξει, αλλα δεν το περιμενα. μηπως φταινε τα λαστιχα που ειναι καινουρια? 170 χιλιομετρα ειχα σημερα οταν εγινε αυτο. τι λετε? |
Κακο ειναι αυτο???????????? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούλ 2005, 08:50:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | MEMsound έγραψε: | [....Ενώ ο κατασκευαστής δίνει προτεινόμενη πίεση χωρίς φορτίο 2,3 (=32...) |
Θα μας τρελλάνουν?? Για το δίλιτρο δίνουν 32????????? Είσαι σίγουρος???
Στο 206 1.6 16v δίνουν 36, όπως ΚΑΙ στο 307 1.6 16v!!!!! |
Χαρη μου το 2λιτρο φοραει χαμηλοτερο προφιλ ελαστικα Ο θαλαμος αερος ειναι μικροτερος θέλει και λιγοτερη πιεση. 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 02:12:56 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? |
|
|
manosm3 έγραψε: |
Κακο ειναι αυτο????????????  |
κακό δεν είναι, δεν το περίμενα απλώς! 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikapos Μέλος

 rallye - 307
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2005, 12:18:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πίστεψέ με , πήρες 307. έχω και τα 2 και είναι τόσο σχετικά όσο ένα γατόψαρο πάνω σε μια αγριομυρτιά... καμία σχέση.
το 307 ειναι ένα πολύ καλό, σβέλτο , πολιτισμένο αυτοκίνητο, ιδανικό να καταπίνει χιλιόμετρα στις εθνικές οδούς αλλά παντού ειναι 20/χμλ/ώ πιο αργό από το ραλύ και η οδηγική ευχαρίστηση είναι πολύ χαμηλά. Ένα γκολφ με το λιονταράκι στο καπώ. Η τιμή του βέβαια είναι σα να κλέβεις εκκλησία. 16.000 για 1.6 και είσαι αρχηγός.
Το ραλύ σε κάνει να χαμογελάς, έτσι απλά.
pour que l' automobile soit toujours un plaisir |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Ιούλ 2005, 14:23:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikapos έγραψε: | πίστεψέ με , πήρες 307. έχω και τα 2 και είναι τόσο σχετικά όσο ένα γατόψαρο πάνω σε μια αγριομυρτιά... καμία σχέση.
το 307 ειναι ένα πολύ καλό, σβέλτο , πολιτισμένο αυτοκίνητο, ιδανικό να καταπίνει χιλιόμετρα στις εθνικές οδούς αλλά παντού ειναι 20/χμλ/ώ πιο αργό από το ραλύ και η οδηγική ευχαρίστηση είναι πολύ χαμηλά. Ένα γκολφ με το λιονταράκι στο καπώ. Η τιμή του βέβαια είναι σα να κλέβεις εκκλησία. 16.000 για 1.6 και είσαι αρχηγός.
Το ραλύ σε κάνει να χαμογελάς, έτσι απλά. |
Αψογος ετσι απλα!! 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 16:05:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | drdino έγραψε: | αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η ουρα του ειναι ερκετα ευαισθητη. |
ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
Οδηγησα πολλές φορές το 307 1.6 της μάνας μου και θάλεγα ότι το 307 είναι το λιγότερο υπερστροφικό Peugeot της τελευταίας 20αετίας και ακλόνητα σταθερό μέσα στη στροφή!
Καθαρά ουδέτερο προς ελαφρά υποστροφικό!
Η ουρά είναι πολύ "αναίσθητη" και για να το γυρίσεις έστω και λίγο πρέπει να κάνεις μεγάλη προσπάθεια!
Μάλλον φταίνε τα λίγα χιλιόμετρα στα λάστιχα ή η άσφαλτος. |
Γύρισα χθες από την Κύπρο όπου έκανα 1200χμ σε 5 μέρες σε όλες τις συνθήκες με το 307 1.6ΧΤ Auto (Tiptronic) της μάνας μου και σας παραθέτω (φρέσκες φρέσκες) τις εντυπώσεις μου με τον ίδιο τρόπο που έγραψα για το 309GTi και το 206GTi 1.6 16v εδώ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5843&start=48
Θέση Οδήγησης:
Στο XT κάθεσαι κάπως ψηλά και αναπαυτικά πάνω σε «πολυθρόνες» με ψηλή πλάτη και μπορείς να ακουμπάς και τους 2 σου αγκώνες αφού πέρα από την πόρτα υπάρχει υποβραχιόνιο και πάνω στο κάθισμα. Δυστυχώς το (πλαστικό) τιμόνι είναι αρκετά μεγάλο σε διάμετρο και έχει λεπτή στεφάνη, αλλά είναι τοποθετημένο αρκετά καλά αφού στη χαμηλή του θέση είναι αρκετά βολικό και αρκετά κάθετο, δεν είναι στα μούτρα σου και επιπλέον δεν κτυπάνε τα γόνατα σου πάνω αφού υπάρχει πολύς χώρος για τα πόδια.
Τα (2) πεντάλ είναι πολύ καλά τοποθετημένα και ακόμη και μεγάλο ταξίδι δεν κουράζει τον αστράγαλο όταν πατάς το γκάζι όπως γίνεται στο 206.
Ο μοχλός ταχυτήτων είναι σε πολύ καλή θέση και μπορείς να μετακινείς το χέρι σου από το τιμόνι στο μοχλό (όταν αλλάζεις με το χέρι) χωρίς να σηκώνεις τον αγκώνα σου.
Η ορατότητα μπροστά είναι μάλλον κακή αφού το καπώ δεν φαίνεται καθόλου και οι κολόνες του παρμπρίζ δημιουργούν επικίνδυνες τυφλές γωνίες που μπορούν να κρύψουν μέχρι και φορτηγό πάνω σε στροφή. (8/10)
Φρένα:
Λίγο πολύ παρόμοια σχόλια με το 206. Αποτελεσματικά γενικά φρένα που κουράζονται εύκολα στη σκληρή χρήση. Πολύ σπογγώδες και ασαφές πεντάλ με μεγάλη διαδρομή και κακό "bite". (Αίσθηση 6/10, Αποτελεσματικότητα 8/10)
Τιμόνι:
Το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι του 307 είναι αρκετά πιο ελαφρύ από του 206 1.6 και έχει μέτρια αίσθηση αλλά δίνει την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο ακριβές και κάπως πιο γρήγορο από το 206. Επιπλέον δεν στρίβει όταν πέφτεις σε λακκούβες (bump steer), έχει ελάχιστο τζόγο και παραμένει σφιχτό σε οποιαδήποτε ταχύτητα εμπνέοντας εμπιστοσύνη. Στα “S” το αυτοκίνητο τοποθετείται με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια από το 206 ανκαι λόγο ρύθμισης της ανάρτησης και του στησίματος του, είναι ενοχλητικά νωχελικό στις απότομες αλλαγές πορείας. (6/10)
Ανάρτηση:
Εδώ σίγουρα θα υπάρχουν διαφωνίες αλλά οι εντυπώσεις που έχω πάρει είναι θετικότατες δεδομένου και της φιλοσοφίας του 307.
Η ανάρτηση είναι πολύ καλορυθμισμένη, ιδιαίτερα άνετη και σιδερώνει τελείως τα περισσότερα είδη δρόμων χωρίς να πλέει ΠΟΤΕ και κοπανάει μόνο όταν περνάνε ταυτόχρονα οι πίσω τροχοί από σαμαράκι ή εγκάρσια λακκούβα.
Το αμάξωμα παίρνει κάποιες κλίσεις στις στροφές και η εναλλαγές πορείας είναι νωχελικές αλλά τα μαμά αμορτισέρ ελέγχουν πάρα πολύ καλά τις κινήσεις του αμαξώματος και ο τρόπος που γέρνει το αμάξωμα είναι αργός και προοδευτικός.
Ταυτόχρονα είναι ακλόνητα σταθερό σε ευθεία με πολλά και το αυτοκίνητο «ρέει» με χαρακτηριστική ευκολία από στροφή σε στροφή χωρίς να επηρεάζεται καθόλου από ανωμαλίες του δρόμου πάνω στη στροφή βοηθούμενο και από το αρκετά ακριβές τιμόνι.
Η συμπεριφορά του είναι αυστηρά ουδέτερη προς ελαφρά υποστροφική και τα όρια της πρόσφυσης πολύ ψηλά από τα εργοστασιακά (στην Κύπρο) Dunlop SP Sport 200E 195/65R15T (και πιέσεις 2,5bar - 36λίμπρες μπρός/πίσω) σε όλα τα είδη ασφάλτου.
Σε όλες τις περιπτώσεις εμπνέει τεράστια εμπιστοσύνη (μεταξόνιο 2,67μ γαρ…) όπου μπορείς πανεύκολα να πηγαίνεις «αέρα» και να στρίβεις πάρα πολύ γρήγορα χωρίς καθόλου κόπο και χωρίς να τρέχεις να το μαζεύεις συνεχώς όπως το 206 το οποίο σε αντίστοιχες συνθήκες θα είχε φέρει 3 σβούρες με 20 τουλάχιστον χιλιόμετρα λιγότερα ΕΙΔΙΚΑ στα ανοιχτά κομμάτια.
Δεν είναι το αυτοκίνητο που θα παίξεις μαζί του αλλά είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο για να πηγαίνεις πολύ γρήγορα από το Α στο Β με μεγάλη ασφάλεια. Πάντως σε κάνει να χαμογελάς που στις στροφές όταν έχεις φόρα δεν σε φτάνει κανείς. (8/10)
Κιβώτιο/Επιλογέας:
Το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο του 307 είναι από τα αδύνατα του σημεία. Έχει μόνο 4 σχέσεις οι οποίες είναι αραιά τοποθετημένες και αρκετά σχιζοφρενική συμπεριφορά.
Στην αυτόματη λειτουργία και στην επιλογή “D” οι αλλαγές γίνονται στις 4200 στροφές περίπου, όπου η επόμενη ταχύτητα πέφτει σε σημείο που ο κινητήρας είναι εντελώς ψόφιος και βρίσκεσαι συνεχώς «παγιδευμένος» μεταξύ 2000 και 4200 στροφών περίπου. Επιπλέον όταν το κιβώτιο έχει επιλέξει 4η και κινείσαι με πάνω από 3000 στροφές περίπου ΔΕΝ κάνει με τίποτα “Kickdown” σε 3η για να επιταχύνεις και πρέπει να περιμένεις για πάντα για να μαζέψεις χιλιόμετρα….. Καλό για χαλαρή κίνηση μέσα στην πόλη αλλά για πουθενά αλλού.
Στην επιλογή “Ds” (Sport και καλά…..) οι αλλαγές αν κρατάς το γκάζι στο πάτωμα γίνονται περίπου στις 5500 στροφές και το «kickdown” είναι πιο ευαίσθητό, αλλά δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στον αυτοκινητόδρομο διότι ΔΕΝ αλλάζει από 3η σε 4η αν δεν ξεπεράσεις τις 5500 στροφές περίπου! Στα 120-130 χιλιόμετρα αναγκαστικά πας με 3η!
Στη χειροκίνητη λειτουργία η αλλαγή από 1η σε 2α είναι απελπιστικά αργή (πάνω από 1 δευτερόλεπτο) όπως και η αλλαγή από 3η σε 4η. Η οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο με στροφές είναι αρκετά εύκολη αφού οι αλλαγές από 2α σε 3η και 3η σε 2α είναι αρκετά γρήγορες και απαιτούν μικρές κινήσεις πάνω-κάτω του επιλογέα.
Μια έξυπνη λειτουργία που έχει το σειριακό κιβώτιο είναι ότι αλλάζει μόνο του ταχύτητες προς τα πάνω μόλις ο κινητήρας βαρέσει κόφτη και ουσιαστικά είναι ο μοναδικός τρόπος να πας κάπως γρήγορα. Το περίεργο είναι ότι η «αυτόματη» αλλαγή στον κόφτη από 1η σε 2α όταν το κιβώτιο είναι σε σειριακή λειτουργία είναι αρκετά πιο γρήγορη από το να κάνεις την επιλογή χειροκίνητα!!!
Επίσης έξυπνο είναι ότι επιλέγει μόνο του 1η αν σταματήσει το αυτοκίνητο. (Ως αυτόματο 1/10 , ως σειριακό 6/10)
Επιδόσεις/Οικονομία:
Τώρα για ποιες επιδόσεις μιλάμε? Μαύρα, κατάμαυρα χάλια!!!! Τα 0-100 στη θέση “D” έρχονται σε τουλάχιστον 20-25δλ, κάπως λιγότερα στη θέση «Ds» και στην καλύτερη περίπτωση 14,6δλ περίπου με το κιβώτιο στη σειριακή λειτουργία και τις αλλαγές να γίνονται μόνες τους στον κόφτη.
Στις ανηφόρες της εθνικής η ΤΕΛΙΚΗ του αυτοκινήτου με 4η δεν ξεπερνά τα 110χαω, όπου όπως ανέφερα πριν το κιβώτιο στη θέση “D” δεν κατεβάζει με τίποτα σε 3η για να επιταχύνεις!
Το αυτοκίνητο γενικά δείχνει (και είναι) απελπιστικά αργό και σε περιπτώσεις που χρειάζεσαι να προσπεράσεις και δεν κατεβάζει ταχύτητα είναι και επικίνδυνο αφού συνθλίβεις το γκάζι και το αμάξι δεν πάει!
Στον δίλιτρο κινητήρα (με τους 138ίππους και τις καλές ροπές…) ίσως το αυτόματο κιβώτιο να είναι γάντι αλλά στον 1.6 16v είναι πάρα πολύ κακός συνδιασμός.
Στη σειριακή λειτουργία είναι σίγουρα πιο γρήγορο αλλά και πάλι δεν είναι με τίποτα 206 1.6 και ούτε καν ίσως 307 1.6 με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο. (3/10)
Με αρκετά σκληρή χρήση η μέση κατανάλωση που πήρα για 500χιλιόμετρα οδήγησης σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο με 95άρα (ΕΚΟ) βενζίνη ήταν 9,6l/100km και για άλλα 500km με 100άρα (ΕΚΟ) 8,4l/100km. Σημείωση ότι ο κινητήρας είχε 10.000km. (5/10)
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 23:25:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά 307 πήρα ή 106 rallye? |
|
|
drdino έγραψε: | manosm3 έγραψε: |
Κακο ειναι αυτο????????????  |
κακό δεν είναι, δεν το περίμενα απλώς!  |
Eγω θα τους αναβα κερι στην θεση σου! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|