Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 02:27:01 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αφαίρεση πίσω καθισμάτων |
|
|
Τί σκέφεται το άτομο 3μισι το βράδυ ε?
Σκέφτομαι να τα βγάλω τα πίσω καθίσματα τώρα για το Touring (αφού μόνο χώρο θα πιάνουνε και το αμάξι θα γίνει ντουλάπα πάλι για τα ρούχα όπως και στις Ροβιές ) για να δω τί γίνεται με την συμπεριφορά του αμαξιού... σχετικά και με κατανάλωση και με στροφιλίκια, πόσο βάρος γλιτώνω κλπ. Αν και φαντάζομαι πως απλά θα επιδεινώσω το φαινόμενο της υπερστροφής...
Το έχει επιχειρήσει κανείς άλλος, ή θα είμαι ο πρώτος που θα γράψει tutorial?
(Ελπίζω να το έγραψα στην σωστή ενότητα...!)
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 02:31:54 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αφαίρεση πίσω καθισμάτων |
|
|
Steve έγραψε: | Το έχει επιχειρήσει κανείς άλλος, ή θα είμαι ο πρώτος που θα γράψει tutorial?
|
Ααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Γειά σου ρε Κολόμβε!!!!

If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 04:55:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που θα πω ίσως ακουστεί χαζό αλλά το 309GTi που είχα έστριβε καλύτερα με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων πεσμένες!!!!!
Όσο χαζό και μη λογικό να ακούγεται, οι μεγαλύτερες στρεβλώσεις που είχε το πίσω μέρος με τα πίσω καθίσματα ξεκούμπωτα βοηθούσαν το στρίψιμο!!!!!!!!
Καταλάβατε τώρα τι εννοούσε παλαιότερα η Peugeot με το πολυδιαφημιζόμενο I.C.D (Integrated Chassis Design)?????
Στο ICD υποτίθεται ότι στον σχεδιασμό της ανάρτησης και στη συμπεριφορά της λαμβάνουν μέρος και οι στρεβλώσεις του αμαξώματος!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 11:43:08 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αφαίρεση πίσω καθισμάτων |
|
|
Steve έγραψε: | Τί σκέφεται το άτομο 3μισι το βράδυ ε?
Σκέφτομαι να τα βγάλω τα πίσω καθίσματα τώρα για το Touring (αφού μόνο χώρο θα πιάνουνε και το αμάξι θα γίνει ντουλάπα πάλι για τα ρούχα όπως και στις Ροβιές ) για να δω τί γίνεται με την συμπεριφορά του αμαξιού... σχετικά και με κατανάλωση και με στροφιλίκια, πόσο βάρος γλιτώνω κλπ. Αν και φαντάζομαι πως απλά θα επιδεινώσω το φαινόμενο της υπερστροφής...
Το έχει επιχειρήσει κανείς άλλος, ή θα είμαι ο πρώτος που θα γράψει tutorial?
(Ελπίζω να το έγραψα στην σωστή ενότητα...!) |
Η αφαιρεση βαρους ειναι απο τους πιο ευκολους και οικονομικους τροπους να "παρεις αλογα"!Με την αφαιρεση των πισω καθισματων δε νομιζω να δεις τρελλη διαφορα οσο αναφορα τις επιδοσεις του αυτοκινητου,απλα ισως το αισθανθεις πιο "ανετο".Με αφαιρεση πισω καθισματων μοκετας πορτμπαγκαζ και δυο μπακετιες θεωρω πως θα δεις διαφορα!Κατα τη γνωμη μου αν δε βαζεις κοσμο βγαλτα γενικα,ασε που ακουγεται πιο πολυ και η εξατμιση στον χωρο επιβατων!(σε πολλους βεβαια αυτο δεν πολυαρεσει! )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 13:24:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε εδω την ρεζερβα εβγαλα και χορευε ο κώλος... εγώ λέω όχι...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 13:31:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αλήθεια είναι ότι το στήσιμο του αυτοκινήτου έχει μελετηθεί με ρεζέρβα κ πίσω καθίσματα included Αν αφαιρέσεις πράμα τότε χαλάει η αναλογία βάρους με τα αποτελέσματα που μας λέει ο Πέτρος Εκτός αν βάλεις μία προσεγμένη aftermarket ανάρτηση, υπολογίσεις πόσο ελάφρυνε μπρος-πίσω κ σκλήρηνε ανάλογα το πίσω-μπρος.. Πολύ μπέρδεμα Έχω ακούσει ότι όσοι βγάζουν τα πίσω καθίσματα μεταφέρουν κάτι από την μεριά του κινητήρα στο μέρος των καθισμάτων για να παραμείνει ίδια η αναλογία που είναι το σημαντικότερο. Τι μπορεί να είναι αυτό το κάτι; Το υδραυλικό τιμόνι, ο εγκέφαλος, η μπαταρία κ εγώ δεν ξέρω τι..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 13:35:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μπαταρία πάει στο πορτ μπαγκαζ... βάζεις κι ένα sub και είσαι οκ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 13:46:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | Η μπαταρία πάει στο πορτ μπαγκαζ... βάζεις κι ένα sub και είσαι οκ...  |
Ή μεταφέρεις όλο τον κινητήρα κ έχεις το πρώτο πισωκίνητο 206 Το γ*** τελείως ε; Έχω την εντύπωση ότι κυκλοφορεί ένα τέτοιο rallye ανάμεσα μας.......!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 15:09:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Η αλήθεια είναι ότι το στήσιμο του αυτοκινήτου έχει μελετηθεί με ρεζέρβα κ πίσω καθίσματα included Αν αφαιρέσεις πράμα τότε χαλάει η αναλογία βάρους με τα αποτελέσματα που μας λέει ο Πέτρος. Εκτός αν βάλεις μία προσεγμένη aftermarket ανάρτηση, υπολογίσεις πόσο ελάφρυνε μπρος-πίσω κ σκλήρηνε ανάλογα το πίσω-μπρος.. Πολύ μπέρδεμα Έχω ακούσει ότι όσοι βγάζουν τα πίσω καθίσματα μεταφέρουν κάτι από την μεριά του κινητήρα στο μέρος των καθισμάτων για να παραμείνει ίδια η αναλογία που είναι το σημαντικότερο. Τι μπορεί να είναι αυτό το κάτι; Το υδραυλικό τιμόνι, ο εγκέφαλος, η μπαταρία κ εγώ δεν ξέρω τι... |
Eγω θα σας πω το αντιθετο, μεταφερα μια φορα ενα σακι τσιμεντο στο πορτ παγκαζ (αυτα τα 20-25 κιλα) και η διαφορα ηταν αισθητα προς το καλητερο. Πολυ καλητερο πατημα του πισω μερους στις στροφες, δεν εγινε υποστροφικο απλα εγινε πιο ουδετερο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 15:11:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | ρε εδω την ρεζερβα εβγαλα και χορευε ο κώλος... εγώ λέω όχι...  |
Η ρεζέρβα βρίσκεται πιο πίσω από τα καθίσματα όμως
Και ναι Lef205, συνήθως είμαι μόνος μου, δεν βάζω κόσμο μέσα, οπότε είναι ένας παραπάνω λόγος να βγάλω τα πίσω καθίσματα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 15:16:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ πιστεύω πως με ένα carbon καπώ π.χ. θα ήταν τέλειο το μοίρασμα του βάρους... χωρις να αφαιρεθεί τίποτα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιούλ 2005, 08:18:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Eγω θα σας πω το αντιθετο, μεταφερα μια φορα ενα σακι τσιμεντο στο πορτ παγκαζ (αυτα τα 20-25 κιλα) και η διαφορα ηταν αισθητα προς το καλητερο. Πολυ καλητερο πατημα του πισω μερους στις στροφες, δεν εγινε υποστροφικο απλα εγινε πιο ουδετερο. |
Αλλά αν καταφέρεις κ πετάξεις κώλο με αυτό... Θα μαζευέται; Πρακτικά όπως το σκέφτομαι θα είναι κάπως δύσκολο..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 15:23:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάλι θα σου έλεγα ξήλωσε τα πάντα κάντο και καμπριο αν μπορείς για να ελαφρύνει. Εγώ έχω ξηλώσει την ρεζέρβα εδώ και κάνα 2μινο και μου φαίνεται ότι το αμάξι μπαίνει καλύτερα δεν μου κουνάει ο κώλος αν και περίμενα να δω διαφορά… Όσο για ξήλωμα καθισμάτων το πιο σπαστικό είναι ότι ακούς όλη την ώρα πετραδάκια να χτυπάνε από κάτω
Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 22:40:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BadSpud! έγραψε: | ακούς όλη την ώρα πετραδάκια να χτυπάνε από κάτω |
Αυτό είναι που μ'αρέσει στο δικό μου , γιατί μου θυμίζει in car απ'το WRC...
Πάντως με την αφαίρεση μόνο των καθισμάτων, δεν έχεις τεράστια διαφορά (8-10 κιλά μείον) εκτός αν την ψάχνεις τόσο ωστε να κυνηγάς τα δέκατα.
Οταν έτρεξα την πρώτη μου δεξιοτεχνία έκανα ένα ντου κι έβγαλα πολύ πράμα από μέσα όπως: ρεζέρβα-γρύλο,καθίσματα,μοκέτα πορτ μπαγκάζ,ενισχυτη και μπασομηχανή, κτλ, σύνολο περίπου 50 κιλά και τότε πραγματικά είδα διαφορά και στις επιδόσεις και κυρίως στον υπολογισμό κιλών/ίππο.
Επίσης, με το ελάφρωμα του κώλου και την αλαγή της αναλογιάς του ζυγίσματος εμπρός-πίσω (με το ποσοστο να αυξάνει εμπρος και να μειώνεται πίσω, φυσικά) είδα μεγαλύτερες τάσεις για υπερστροφη.
Επίσης σε τετοιες απώλειες διαιτας σε ένα μόνο αξονα καλό είναι να τσεκάρουμε και τον κατανεμητή των φρένων.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 01:43:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gonakinen έγραψε: | μπασομηχανή |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Μάϊ 2006, 02:18:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | gonakinen έγραψε: | μπασομηχανή |
 | στα κρητικά....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2008, 19:26:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή από βδομάδα θα αφαιρέσω ότι περιττό υπάρχει μέσα στο 206... Τα πίσω βγαίνουν εύκολα; Το κάτω μέρος των καθισμάτων πρέπει να βγαίνει πολύ εύκολα λίγο που το είδα... Οι πλάτες όμως;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2008, 19:59:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
3 βίδες στην βάση των καθισμάτων 17άρες αν δεν κάνω λάθος... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2008, 20:36:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | 3 βίδες στην βάση των καθισμάτων 17άρες αν δεν κάνω λάθος...  |
Στα 3πορτα, είναι 2 βίδες εκεί που χωρίζονται τα καθίσματα (το 40/60 που λέμε) και 1 βίδα από κάθε άκρη. Σύνολο 4 βίδες.
Για να έχεις πλήρη πρόσβαση, πρέπει να σηκώσεις τα κάτω μέρη των καθισμάτων (αλλά θα τα βγάλεις ούτως ή άλλως ) και να αφαιρέσεις την μοκέτα του πορτ-μπαγκάζ
(κάπου είχα γράψει και εντυπώσεις για την οδήγηση χωρίς τα πίσω καθίσματα αλλά δεν το βρίσκω τώρα )
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|