Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 13:40:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Γείτονα (Ydwr) παρεκτρέπεσαι.
Στο trip computer, αν είσαι στο ρελαντί, σχετικά με την μέση κατανάλωση και ταχύτητα, θα πάρουνε την κατιούσα... Και αυτό γιατί η κατανάλωση είναι ελάχιστη και τα χιλιόμετρα μηδέν. Άρα λοιπόν με την δειγματοληψία (sampling) που κάνει, με τις τιμές που παίρνει να τείνουν στο μηδέν, θα μηδενιστούν και οι ενδείξεις σε κάποια φάση.
Αυτό φυσικά το λέω γιατί το έχω παρατηρήσει
Όταν σου έρχεται το αμάξι με 30lt/km μέση κατανάλωση, ε συγνώμη δηλαδή, αλλά τις 1ες 2ες σπασμένες, τις έχει φάει για τα καλά. Το χειρότερο βέβαια, είναι ότι τις έφαγε σπασμένες, γι αυτό και έχει τερματισμένη την κατανάλωση Λυπάμαι λοιπόν... αλλά έφαγε 8 χιλιόμετρα σκισίματος το αμαξάκι σου
Συμφωνώ σε αυτό που λέει ο Αργύρης για το ότι η στιγμιαία παίρνει από τα 30km/h και μετά ένδειξη. |
συμφωνώ απόλυτα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 22:46:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λιγο ασχετο (λιγο ομως!) αλλα απ'οτι γνωριζω τα αμαξια ερχονται και ψιλο-στρωμενα απο το εργοστασιο πριν μπουν στο αυτοκινητο (παγκο).
Βεβαια οταν λεμε οτι "στρωνω το αυτοκινητο μου"δεν εννοουμε μονο τον κινητηρα αλλα και το υπολοιπο αυτοκινητο (αναρτησεις κτλ).
Εγω αυτο που δεν καταλαβα ειναι αυτο με την ενδειξη καταναλωσης...
Επειδη δεν εχω και δεν πολυκαταλαβα τι παιζει,δεν μπορεις να αποδειξεις κατι με τις ενδειξεις?
Και κατι ακομα σχετικα με την ερωτηση σου περι αμυνας μας σε αυτο το θεμα....
Απλα δεν υπαρχει

www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
eve (eva) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.4 (8v) XT (2003)
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 247 Τόπος: Ηγουμενίτσα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 01:59:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνήθως τα αυτοκίνητα μεταφέρονται με αυτοκινητάμαξες απο το εργοστάσιο(εξωτερικό) στο πλοίο και στην συνέχεια στην αντιπροσωπεία!
Όχι βέβαια πως δεν υπάρχουν οι περιπτώσεις μεταφοράς τους σαν ασυνόδευτα αυτοκίνητα μέσα στο πλοίο,αλλά τα πηγαίνει και τα παραλαμβάνει αυτοκινητάμαξα!
Ξανάβέβαια δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο... κ@λ@παιδο,αλλά και αυτό,τόσο χρόνο διαθέτει , τέτεια εύνοια έχει απο το αφεντικο ώστε να μην του πει κουβέντα αν του πάει σκισμένο το Χ καινούργιο καρ την στιγμή που θα πρέπει να το παραδώσει στον Χ πελάτη ''του κουτιού'' ! ! !
Τίποτα πάλι δεν αποκλείεται!
Τα μεταχειρισμένα μεταφέρονται πιο συχνά ασυνόδευτα στα πλοία και ίσως δεν τυγχάνουν και τόσο ευνο'ι'κής μεταχείρησης!
Τι να πεις...
Όσο για τα νέα αυτοκίνητα,έρχονται χωρίς πινακίδες!ΔΟΚ έχουν μόνο αυτά που προορίζονται για δοκιμαστικά(test drive) στην εκάστοτε αντιπροσωπεία!
Aν είμαι λάθος,ας με διορθώσει κάποιος 
206 rulez:) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 09:50:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
eve έγραψε: | Όσο για τα νέα αυτοκίνητα,έρχονται χωρίς πινακίδες!ΔΟΚ έχουν μόνο αυτά που προορίζονται για δοκιμαστικά(test drive) στην εκάστοτε αντιπροσωπεία!
|
No1 Όπως είπαμε και ποιό πάνω πολύ σωστά τα ΝΕΑ αυτ/τα δέν έρχονται με πινακίδες.
Νο2 Οι πινακίδες ΔΟΚ μπορεί να φορεθούν σε καινούριο αυτ/το σε περίπτωση που πρέπει αναγκαστηκά να κάνει μία μεγάλη διαδρομή οδικός π.χ:Θήβα-Αθήνα , αυτό θα γίνει επειδή δέν καλύπτεται με το Δελτ.Αποστολής.
Νο3 ΔΕΝ φοράνε όλα τα test-drive ΔΟΚ υπάρχουν αρκετά με κανονικές πινακίδες.
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 11:28:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | Steve έγραψε: | Γείτονα (Ydwr) παρεκτρέπεσαι.
Στο trip computer, αν είσαι στο ρελαντί, σχετικά με την μέση κατανάλωση και ταχύτητα, θα πάρουνε την κατιούσα... Και αυτό γιατί η κατανάλωση είναι ελάχιστη και τα χιλιόμετρα μηδέν. Άρα λοιπόν με την δειγματοληψία (sampling) που κάνει, με τις τιμές που παίρνει να τείνουν στο μηδέν, θα μηδενιστούν και οι ενδείξεις σε κάποια φάση.
Αυτό φυσικά το λέω γιατί το έχω παρατηρήσει
Όταν σου έρχεται το αμάξι με 30lt/km μέση κατανάλωση, ε συγνώμη δηλαδή, αλλά τις 1ες 2ες σπασμένες, τις έχει φάει για τα καλά. Το χειρότερο βέβαια, είναι ότι τις έφαγε σπασμένες, γι αυτό και έχει τερματισμένη την κατανάλωση Λυπάμαι λοιπόν... αλλά έφαγε 8 χιλιόμετρα σκισίματος το αμαξάκι σου
Συμφωνώ σε αυτό που λέει ο Αργύρης για το ότι η στιγμιαία παίρνει από τα 30km/h και μετά ένδειξη. |
συμφωνώ απόλυτα.  |
Θα σας πιασω και τους δυο απο το αυτι και θα σας κουτουλαω τα κεφαλια ρε νουμερα (και μαλιστα μεγαλα. Μιλαμε και 25ψηφια και βάλε)
Λοιπον ζωντοβολα για να το ξεκαθαρισουμε μια και καλη. Εχουμε το κλασμα
Λιτρα/χιλιομετρα
Οταν ο παρονομαστης (χλμ)τινει στο μηδεν τοτε το αποτελεσμα τινει προς το απειρο.-
Παραδειγμα: Εστω οτι το αμαξι με 0 χλμ εχει καψει σε σταση 1 λιτρο. Κανει ενα χλμ και καει αλλο 0,5 Αρα εχει καψει σε 1 χλμ 1,5 λιτρα. Αυτο το trip computer το αναγει στα 100 χλμ και θα λεει 150 λιτρα. Γκε-γκε?
Η μεση ταχυτητα ειναι λογικο και αναμενόμενο να κατεβαινει γιατι εκει εχουμε χλμ/ωρα. Ε ρε ατιμουληδες αν μπορεσετε να μηδενισετε το χρονο συγχαρητηρια, μπορειτε να ξεπερασετε οποιονδηποτε μαθουσαλα.
Δεν αρνουμαι βεβαια οτι το παραπανω το εχεις παρατηρησει για αυτο και ρωτησα στο προηγουμενο post αν μηδενιζοντας τα χλμ μηδενίζει και η μέση καταναλωση. Προφανως η μέση δεν μηδενίζει και ειναι τα για τα συνολικα χλμ που εχει διανύσει το αμάξι. Και αυτο θα μου ειναι ακομα πιο δυσκολο να το εξηγήσω.
Σε ενα καινούριο με μηδέν χλμ που δεν υπαρχουν στοιχεία στην μνημη ο trip ειναι ακαλιμπραριστος και ειπαμε τι γινεται. Σε κάποιο που εχουν γίνει χλμ υποθέτω οτι δουλευει και με ενα συσχετισμό χρόνου. Εστω οτι κανουμε πρωτη "βολτα" για 1 ωρα με 100 χλμ και καιμε 10 λιτρα αρα η μέση ειναι 10 λιτ/100 χλμ. Αν σταματησουμε με την μηχανη αναμένη για το trip αναμένει να καιμε 10 λιτ /100 χλμ/ωρα (ή 0,0166 λιτ/ 1,66 χλμ/ λεπτό).Με τον κινητήρα όμως στο ρελαντι καιμε 0,01 λιτ/ λεπτο και εκει ειναι που ο trip τα χανει. αφου πλέον υπολογίζει 6 λιτ/ 100 χλμ/ ωρα και για αυτό μειώνει την μέση κατανάλωση. Εάν μέινουμε στο ρελαντί για 1 ώρα, θεωρητικα η μέση θα πέσει στα 8 λιτρα
Λογικα, μόλις ξαναξεκινήσεις στο trip θα δεις μια αυξηση στην μέση στα πρώτα χλμ αφου τελικά για 100 χλμ εχει καψει 16 λίτρα.
Καταλήγουμε λοιπον στο εξης συμπέρασμα.
Μετρώντας ο trip την μεση κατανάλωση παρόλο που η ενδειξη ειναι ανα 100 χλμ, λαμβάνει υπόψην του και την παράμετρο του χρόνου (με αγνωστο βάρος στα χλμ και τον χρόνο). Και οτι ο μέτρητης καλιμπράρεται διαρκώς όσο περισσότερα χλμ και ώρες λειτουργίας γράφει.
Αυτα, σας τα επρηξα, γεια σας 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος

 Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 11:48:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: | eve έγραψε: | Όσο για τα νέα αυτοκίνητα,έρχονται χωρίς πινακίδες!ΔΟΚ έχουν μόνο αυτά που προορίζονται για δοκιμαστικά(test drive) στην εκάστοτε αντιπροσωπεία!
|
No1 Όπως είπαμε και ποιό πάνω πολύ σωστά τα ΝΕΑ αυτ/τα δέν έρχονται με πινακίδες.
Νο2 Οι πινακίδες ΔΟΚ μπορεί να φορεθούν σε καινούριο αυτ/το σε περίπτωση που πρέπει αναγκαστηκά να κάνει μία μεγάλη διαδρομή οδικός π.χ:Θήβα-Αθήνα , αυτό θα γίνει επειδή δέν καλύπτεται με το Δελτ.Αποστολής.
Νο3 ΔΕΝ φοράνε όλα τα test-drive ΔΟΚ υπάρχουν αρκετά με κανονικές πινακίδες. |
Εγω ολα μου τα αμαξια και με ΔΟΚ τα συνοδευω παντα με δελτιο αοπστολης!
Οσο αναφορα τα κολοπαιδα που σκιζουν τα αμαξια ειμαι και γω ενα απο αυτα!
Κατεβαζα μια boxster s απο Γερμανια και στον δρομο το ελιωσα το αμαξι!
www.asfaleia365.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
CC-Gio (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 CC-PUG ('04)
Ένταξη: 31 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 600 Τόπος: Κέντρο-Εξάρχεια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:12:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πανο(ydwr) αν ερθεις στεκι,να μου το εξηγησεις απο κοντα,γιατι δεν καταλαβα Χριστοοοοοοο!!!! 
Νομίζω πως 2 πράγματα είναι χειρότερα για μια απόφαση,η βιασύνη και η οργή... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GiorK (GIORGIO) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 RC (2005)
Ένταξη: 04 Μάϊ 2005 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:12:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: |
Επειδη δεν εχω και δεν πολυκαταλαβα τι παιζει,δεν μπορεις να αποδειξεις κατι με τις ενδειξεις?
 |
Ydwr έγραψε: |
Οταν ο παρονομαστης (χλμ)τινει στο μηδεν τοτε το αποτελεσμα τινει προς το απειρο.-
|
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση, αν και για να είμαστε ακριβείς θα έπρεπε να γνωρίζουμε πώς ΑΚΡΙΒΩΣ δουλεύουν τα Trip Computers...
Δηλαδή :
1) Πράγματι άμα έχεις κάνει ένα χλμ. (χωρίς καθόλου σκίσιμο) και μετά το αφήσεις 10 ώρες στο ρελαντί και κάψει, έστω, συνολικά 5 λίτρα τότε ο υπολογισμός δίνει 50 λίτρα/100χλμ.
Απο την άλλη μεριά όταν εγώ βλέπω 8 χλμ. διάνυση τότε λέω πως μάλλον δεν έκαψε στο ρελαντί αλλά στον κόφτη...
2) άν υποθέσουμε ότι κάνεις τρελλές εκκινήσεις θα δείς πως η στιγμιαία κατανάλωση φτάνει έύκολα στα 30 και 40 ..... οπότε άν υποθέσουμε πως έχεις κάνει 8 χλμ εκκινήσεις τότε η μέση θα είναι κάπου στα 30l/100km....
3) Δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα διότι κανείς δεν θα σου εξηγήσει ποιός έκανε αυτά τα χλμ. που γράφει το αμάξι σου , γιατί στην τελική δεν ξέρει κιόλλας ......
4)Επίσης το Trip computer Μηδενίζει και την μέση...
5) Συφωνώ απόλυτα πως τελικά ακόμη κι εγώ που φωνάζω μπορεί να έκανα κι εγώ το ίδιο αν είχα τη δυνατότητα... επείδή όμως είναι έτσι ακριβώς, και τελικά ο καθένας θα έκανε το ίδιο, τότε θα έπρεπε οι εταιρίες να προστατέψουν λίγο τους αγοραστές τους και το όνομά τους .....
6) Όταν η υψηλή ένδειξη μέσης κατανάλωσης συνοδεύεται από φαγωμένα μπροστινά ελαστικά (λείπουν οι τριχούλες) και όταν επιπρόσθετα πρόκειται για 206 RC για μένα είναι 99% βέβαιο το τί έγινε ....
Αυτά τα ολίγα ....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την GiorK στις Τετ 29 Ιούν 2005, 12:18:29, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GiorK (GIORGIO) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 RC (2005)
Ένταξη: 04 Μάϊ 2005 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:17:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="GiorK"] GiorK έγραψε: |
1) Πράγματι άμα έχεις κάνει ένα χλμ. (χωρίς καθόλου σκίσιμο) και μετά το αφήσεις 10 ώρες στο ρελαντί και κάψει, έστω, συνολικά 5 λίτρα τότε ο υπολογισμός δίνει 50 λίτρα/100χλμ.
|
Λάθος υπολογισμός (!!) στην παρπάνω υποθετική περίπτωση ....
Στην παραπάνω υποθετική περίπτωση η μέση κατανάλωση θα ήταν 500 lt/100km ...
Είναι πιθανόν τα Trip Computers να σταματούν να παίρνουν υπόψη τους ενδείξεις οταν το αυτοκίνητο δεν κινείται ... ώστε τελικά η ένδειξή τους να είναι ρεαλιστική ... γι αυτό είπα πρίν πως θα έπρεπε να γνωρίζουμε ακριβώς πώς λειτουργούν τα trip Computers ....
Αυτά και πάλι .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:36:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GiorK έγραψε: |
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση, αν και για να είμαστε ακριβείς θα έπρεπε να γνωρίζουμε πώς ΑΚΡΙΒΩΣ δουλεύουν τα Trip Computers... |
Δεν θα μπορούσες να εχεις πιο δικαιο
GiorK έγραψε: |
4)Επίσης το Trip computer Μηδενίζει και την μέση... |
Αυτο τσεκαρισμένο απο τεχνικό ή απο δικούς σου μηδενισμους. Αν τα χιλιόμετρά σου είναι λίγα και το trip σχετικα ακαλιμπραριστο οπως αναφέρω παραπάνω τοτε ειναι λογικό να βλέπεις κοντα στο μηδενισμο.
Αλήθεια έχει αναρωτηθεί κανεις πως υπολογίζει το νούμερο για τα "χλμ μεχρι το βενζιναδικο" στο ρελαντι και με μηδενισμένα όλα τα στοιχεία? Ειδικά αφου ειναι αμεσα συσχετισμένο με την στιγμιαία κατανάλωση???
GiorK έγραψε: |
5) Συφωνώ απόλυτα πως τελικά ακόμη κι εγώ που φωνάζω μπορεί να έκανα κι εγώ το ίδιο αν είχα τη δυνατότητα... επείδή όμως είναι έτσι ακριβώς, και τελικά ο καθένας θα έκανε το ίδιο, τότε θα έπρεπε οι εταιρίες να προστατέψουν λίγο τους αγοραστές τους και το όνομά τους ..... |
Το απλούστερο όλων: Κλειδωμένο περιοριστή στροφών στις πχ 3000 σαλ που ξεκλειδώνεται μόνο απο τον αντιπρόσωπο.
GiorK έγραψε: |
6) Όταν η υψηλή ένδειξη μέσης κατανάλωσης συνοδεύεται από φαγωμένα μπροστινά ελαστικά (λείπουν οι τριχούλες) και όταν επιπρόσθετα πρόκειται για 206 RC για μένα είναι 99% βέβαιο το τί έγινε .... |
Δυστυχώς δεν θα διαφωνήσω μαζί σου για το τι εγινε
Το προηγούμενο ποστ ηταν για να ξεκαθαρίσουν ορισμένα πραγματακια και να μην αφήσουν λανθασμένες απόψεις.
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
eve (eva) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.4 (8v) XT (2003)
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 247 Τόπος: Ηγουμενίτσα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: | ...Νο2 Οι πινακίδες ΔΟΚ μπορεί να φορεθούν σε καινούριο αυτ/το σε περίπτωση που πρέπει αναγκαστηκά να κάνει μία μεγάλη διαδρομή οδικός π.χ:Θήβα-Αθήνα , αυτό θα γίνει επειδή δέν καλύπτεται με το Δελτ.Αποστολής.
Νο3 ΔΕΝ φοράνε όλα τα test-drive ΔΟΚ υπάρχουν αρκετά με κανονικές πινακίδες. |

206 rulez:) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
eve (eva) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.4 (8v) XT (2003)
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 247 Τόπος: Ηγουμενίτσα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:57:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TiMoRiS έγραψε: |
Οσο αναφορα τα κολοπαιδα που σκιζουν τα αμαξια ειμαι και γω ενα απο αυτα!
Κατεβαζα μια boxster s απο Γερμανια και στον δρομο το ελιωσα το αμαξι! |
Είπαμε γίνονται και αυτά 
206 rulez:) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 13:20:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TiMoRiS έγραψε: | Εγω ολα μου τα αμαξια και με ΔΟΚ τα συνοδευω παντα με δελτιο αοπστολης!
Οσο αναφορα τα κολοπαιδα που σκιζουν τα αμαξια ειμαι και γω ενα απο αυτα!
Κατεβαζα μια boxster s απο Γερμανια και στον δρομο το ελιωσα το αμαξι! |
Αργύρη δέν έχεις άδικο στο πρώτο σκέλος της απάντησης σου,και αυτό λόγω του ότι ουσιαστηκά δεν δικαιολόγησα ακριβώς αυτά που έγραψα.
Αυτό που ήθελα να πώ είναι ότι όταν κόβω με Δελτίο ένα αυτ/το το οποίο φεύγει απο την έκθεση μου και πάει στο service (=3km) το κόβω με 69(Εσωτ.Διακίνηση) με αποτέλεσμα να ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ ΔΟΚ , όταν όμως χρειαστει να πάρω ένα αυτ/το απο Θήβα-Λάρισα etc... αυτό δέν κόβεται με 69 αλλά με κανονικό δελτίο αποστολής οπώτε είναι απαραίτητες οι ΔΟΚ.
Υ.Γ: Αφού είσαι της Δουλειάς πιστέυω κατάλαβες επ΄ακριβώς αυτά που εξηγώ. 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 09:34:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ydwr έγραψε: | Θα σας πιασω και τους δυο απο το αυτι και θα σας κουτουλαω τα κεφαλια ρε νουμερα (και μαλιστα μεγαλα. Μιλαμε και 25ψηφια και βάλε)  |
Μια μάντρα, μαζί με το μαντρότοιχο και το μαντρόσκυλο μαζί
Ydwr έγραψε: | Λοιπον ζωντοβολα για να το ξεκαθαρισουμε μια και καλη. Εχουμε το κλασμα
Λιτρα/χιλιομετρα
Οταν ο παρονομαστης (χλμ)τινει στο μηδεν τοτε το αποτελεσμα τινει προς το απειρο.- |
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτόν τον μαθηματικό ισχυρισμό.
Και για πες μου, αυτός ο κακομοίρης κατασκευαστής που δεν κάνει τίποτα σωστά, δεν πρόβλεψε αυτό το ενδεχόμενο? Θα ήθελε να μας βγάλει μια ένδειξη άπειρης κατανάλωσης, έτσι ώστε να πηγαίνουμε σπασμένοι στον δρόμο συνέχεια για να μην καταναλώνουμε άπειρες ποσότητες βενζίνης?
Ydwr έγραψε: | Παραδειγμα: Εστω οτι το αμαξι με 0 χλμ εχει καψει σε σταση 1 λιτρο. Κανει ενα χλμ και καει αλλο 0,5 Αρα εχει καψει σε 1 χλμ 1,5 λιτρα. Αυτο το trip computer το αναγει στα 100 χλμ και θα λεει 150 λιτρα. Γκε-γκε? |
Εχμ... ή στραβά είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε Για την μέση κατανάλωση, σου βγάζει τους μέσους όρους της στιγμιαίας, και σου λέει ότι όπως πας, για 100 χλμ, αυτή θα είναι η μέση σου κατανάλωση. Δεν ανάγει τίποτα και πουθενά.
Ydwr έγραψε: | Η μεση ταχυτητα ειναι λογικο και αναμενόμενο να κατεβαινει γιατι εκει εχουμε χλμ/ωρα. Ε ρε ατιμουληδες αν μπορεσετε να μηδενισετε το χρονο συγχαρητηρια, μπορειτε να ξεπερασετε οποιονδηποτε μαθουσαλα. |
Μπά? Αμα μηδενιστούν τα χιλιόμετρα είναι λογικό και αναμενόμενο, ενώ αν μηδενιστεί η κατανάλωση είναι επιστημονικά αδύνατον?
Ydwr έγραψε: | Δεν αρνουμαι βεβαια οτι το παραπανω το εχεις παρατηρησει για αυτο και ρωτησα στο προηγουμενο post αν μηδενιζοντας τα χλμ μηδενίζει και η μέση καταναλωση. Προφανως η μέση δεν μηδενίζει και ειναι τα για τα συνολικα χλμ που εχει διανύσει το αμάξι. Και αυτο θα μου ειναι ακομα πιο δυσκολο να το εξηγήσω. |
Μηδενίζει η μέση κατανάλωση, η μέση ταχύτητα, καθώς και ο μετρητής χιλιομέτρων που έχει σαν πρόσθετη ένδειξη το trip computer (όχι αυτή του καντράν δηλαδή).
Ydwr έγραψε: | Σε ενα καινούριο με μηδέν χλμ που δεν υπαρχουν στοιχεία στην μνημη ο trip ειναι ακαλιμπραριστος και ειπαμε τι γινεται. Σε κάποιο που εχουν γίνει χλμ υποθέτω οτι δουλευει και με ενα συσχετισμό χρόνου. Εστω οτι κανουμε πρωτη "βολτα" για 1 ωρα με 100 χλμ και καιμε 10 λιτρα αρα η μέση ειναι 10 λιτ/100 χλμ. Αν σταματησουμε με την μηχανη αναμένη για το trip αναμένει να καιμε 10 λιτ /100 χλμ/ωρα (ή 0,0166 λιτ/ 1,66 χλμ/ λεπτό).Με τον κινητήρα όμως στο ρελαντι καιμε 0,01 λιτ/ λεπτο και εκει ειναι που ο trip τα χανει. αφου πλέον υπολογίζει 6 λιτ/ 100 χλμ/ ωρα και για αυτό μειώνει την μέση κατανάλωση. Εάν μέινουμε στο ρελαντί για 1 ώρα, θεωρητικα η μέση θα πέσει στα 8 λιτρα |
Όχι θεωρητικά, και πρακτικά. Γι αυτό και στα φανάρια πάντα πίπτει η μέση κατανάλωση, γι αυτό και σε μποτιλιάρισμα στην Αθήνα όπου είσαι με 1η για μια ώρα βλέπεις 4 λίτρα/100χλμ και τρελαίνεσαι
Ydwr έγραψε: | Λογικα, μόλις ξαναξεκινήσεις στο trip θα δεις μια αυξηση στην μέση στα πρώτα χλμ αφου τελικά για 100 χλμ εχει καψει 16 λίτρα. |
Ε ναι ρε...
Ydwr έγραψε: | Καταλήγουμε λοιπον στο εξης συμπέρασμα.
Μετρώντας ο trip την μεση κατανάλωση παρόλο που η ενδειξη ειναι ανα 100 χλμ, λαμβάνει υπόψην του και την παράμετρο του χρόνου (με αγνωστο βάρος στα χλμ και τον χρόνο). Και οτι ο μέτρητης καλιμπράρεται διαρκώς όσο περισσότερα χλμ και ώρες λειτουργίας γράφει.
Αυτα, σας τα επρηξα, γεια σας  |
Καλά κρασιά
Έλα στο touring για πολυπλεξικά (a.k.a. Multiplexing ) μαθήματα, γιατί... δεν σε βλέπω καλά Στα τραπεζικά μόνο είσαι καλός... κουφάλα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 15:47:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Ερωτηση:Mπορει να φανει κωλοπαιδισμος αυτο που θα πω,αλλα πειτε πως δουλευατε στον Ο.Λ.Π. στο ξεφορτωμα αυτοκινητων και ειχατε να ξεφορτωσετε 15 s2000, 5 type -r, 10 evo, 8 sti, 10 rc κλπ.
Θα τα πηγαινατε ολα σαν παναγιτσες?????
(εγω ακομη δεν ειμαι σιγουρος για την απαντηση μου.) |
Ειναι τετοιοι οι ρυθμοι που οοοολα τα αυτοκινητα βγαινουν γ@μ!τά...
Ακομα και τα fiat panda (για παραδειγμα... ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GiorK (GIORGIO) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 RC (2005)
Ένταξη: 04 Μάϊ 2005 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 19:22:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς το παρόν πάντως έγινε το εξής....
Πέρασα από την αντιπροσωπεία που το αγόρασα, και τους το είπα ....
Η απάντηση ήταν ότι θα μεταφερθεί το παράπονο στην Lion
και θα μου δοθεί μια απάντηση ....
Εν αναμονή της απάντησης λοιπον ....(οχι οτι μπορεί να γίνει και τίποτα δηλαδή, απλά περιμένουμε .....) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|