Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 18:53:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν παρεις το 206, παρε το colt turbo.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 20:02:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
FR 1.8Τ και ξερο ψωμι. αυτος ο κινητηρας ειναι απιστευτος .
το 206 1.6 καλο μια χαρα κουκλι και στριβει αλλα δεν εχει 1,8Τ . sorry 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 21:37:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παντως αν υπηρχε fr οταν αγορασα το 206 και ειχε και 1300ευρω παραπανω....θα επαιρνα 2!
οποιος λεει το αντιθετο απλα κοροιδευει τον εαυτο του.
ειδικα αν κανετε μια μικρη αποτιμηση ποσα θες να κανεις το fr -ΨΙΧΟΥΛΑ- να στριβει και να πηγαινει σαν κουπρα και ποσα θες για να κανεις ενα 206 1.6 να πηγαινει σαν rc  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 22:53:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα σωστα αυτα που λετε αλλα στην αγορα ενος αυτοκινητου παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο...οποτε ολα ειναι υποκειμενικα...
Σε αλλον το κριτιριο ειναι ο κινητηρας,σε αλλον η εξωτερικη εμφανιση,η ποιοτητα και η εργονομια του εσωτερικου,η οδικη συμπεριφορα,η τιμη....κ.ο.κ.....οποτε οτι και να γραφτει σε αυτο το topic ο καθενας απο την πλευρα του θα εχει δικιο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GTA Νέος χρήστης

Ένταξη: 28 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 80 Τόπος: Και όπως θα παίρνω τις στροφές,εσύ αν θέλεις κοίταζε με...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούν 2005, 01:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vinman έγραψε: | Ολα σωστα αυτα που λετε αλλα στην αγορα ενος αυτοκινητου παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο...οποτε ολα ειναι υποκειμενικα...
Σε αλλον το κριτιριο ειναι ο κινητηρας,σε αλλον η εξωτερικη εμφανιση,η ποιοτητα και η εργονομια του εσωτερικου,η οδικη συμπεριφορα,η τιμη....κ.ο.κ.....οποτε οτι και να γραφτει σε αυτο το topic ο καθενας απο την πλευρα του θα εχει δικιο...  |
Έτσι είναι όπως τα λέει ο Vinman
Εκτός αυτού το 206 θα αλλάξει σύντομα σωστα ?
Μπορούσα και γώ να είχα πάρει ένα "κόπρο" (ibiza Cupra) και να το έπαιζα ο βασιλιάς της ασφάλτου ή ένα σκόντα οκτάβια rsabtrevogtimpi κλπ και να ήμουνα ο βασιλιάς του χωριού...
Όπως την βρίσκει ο καθένας  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούν 2005, 01:58:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GTA έγραψε: |
Εκτός αυτού το 206 θα αλλάξει σύντομα σωστα ?
|
Λάθος. Η παραγωγή του 206 θα συνεχίσει έως το 2010
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούν 2005, 12:35:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | GTA έγραψε: |
Εκτός αυτού το 206 θα αλλάξει σύντομα σωστα ?
|
Λάθος. Η παραγωγή του 206 θα συνεχίσει έως το 2010 |
ενταξει ειπαμε εχει διαχρονικο σχεδιασμο αλλα μην το χεσουμε κι ολας . 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούν 2005, 13:39:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιος το ειπε πιο πανω????.....παρε το colt πραγματικα τα αξιζει τα λεφτα του!
Το ειχαμε με εναν φιλο μου test-drive για μιαμιση μερα....πολυ γκαζι...παρα πολυ κ δεν καταλαβαινεις τιποτα.Μονο αν δεις το κοντερ.
Κ απο στριψιμο καλα τα πηγε...επαιρνε λιγο κλισεις οπως ειναι λογικο αλλα με μια αναρτηση κ μια ζαντουλα το αμαξι θα ειναι υπεροχο οδηγικα εκτος απο κουκλι.
Πραγματικα το 1ο μικρο που ζηλεψα απιστευτα.....Α...κ ειναι κ ωραιο μεσα οχι σαν το ibiza.
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marmelaki Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούν 2005, 13:52:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλο το Colt, αλλα εχει 18.000 (και σιγουρα εντοκο χρηματοδοτικο, αρα θα ανεβει κι αλλο), και μου θυμιζει MPV ετσι οπως ειναι ψηλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2005, 03:18:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tα οδηγάς ,και διαλέγεις αυτό που σου δίνει τα περισσότερα απο αυτά που ζητάς .
Αν δεν τα οδηγήσεις παίρνεις σβάρνα φόρουμ έχεις τα προσπέκτους απο τις αντιπροσωπείες τους τιμοκαταλόγους και κάνεις ένα πρόχειρο υπολογισμό για κόστος χρήσης (ασφάλειες ,τέλη κυκλοφορίας κλπ).
Μετά πας τα ακουμπάς και είτε κλαίς είτε γελάς.
Μια παρατήρηση για την ευθεία και τα άλογα :
Κάνουμε κουβέντα με γνωστό μου κάτοχο Σκούμπι .
Μιλούσαμε για αμάξια και τις ικανότητές τους ,οποσδήποτε ήταν πιο γρήγορο εφ'όλης της ύλης αλλά στην ερώτηση μου αν θα κάνει με ένα ρεζερβουάρ όλα αυτά που θα έκανα εγώ δεν μου απάντησε ......
Καλή επιλογή όποια και να είναι και καλά χιλιόμετρα 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Θάνος (Αθανάσιος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 xs (2005)
Ένταξη: 09 Μάϊ 2005 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 14:13:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θα προτεινω 206 1.6 xs στο φίλο μας. Με 13.800 με το κλειδί στο χέρι με ζαντούλες και μεταλλικό. Η μόνη διφορά με το gti είναι τα δερμάτινα καθίσματα. Νομίζω είναι το πιο συμφέρον και η διαφορά του με το fr είναι σεβαστή.
Εγώ το πήρα τον Απρίλιο. Όντως από κινητήρα δεν έχω τρελαθεί αλλά από κρατήματα είναι τζάμι. (Τουλάχιστον συγκρινόμενο με punto sporting που είχα πριν). Ρε παιδιά μια ερώτηση τα 9.3 που του δίνουν όλοι 0-100 όντως ισχύουν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 14:25:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θάνος έγραψε: | Εγω θα προτεινω 206 1.6 xs στο φίλο μας. Με 13.800 με το κλειδί στο χέρι με ζαντούλες και μεταλλικό. Η μόνη διφορά με το gti είναι τα δερμάτινα καθίσματα. Νομίζω είναι το πιο συμφέρον και η διαφορά του με το fr είναι σεβαστή.
Εγώ το πήρα τον Απρίλιο. Όντως από κινητήρα δεν έχω τρελαθεί αλλά από κρατήματα είναι τζάμι. (Τουλάχιστον συγκρινόμενο με punto sporting που είχα πριν). Ρε παιδιά μια ερώτηση τα 9.3 που του δίνουν όλοι 0-100 όντως ισχύουν? |
και το πακέτο αλουμινίου και τα 3 προσκέφαλα πίσω και τα αυτόματα φώτα και τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες που έχει το 1,6 GTI...
όσο για το 9,3 θα το δεις μόνο σε καλή ασφαλτο που θα βρουν πρόσφυση τα contiγλυστρα... και αφού ανοίξει λίγο το μοτέρ σου και με 100αρα βενζίνη...και φυσικά αν καταφέρεις να κάνεις άριστη αλλαγή από 1η σε 2α... (αλλιώς χλωμό....) (είχα 1,6 XS πέρσι τέτοιο καιρό και σου μιλάω εκ πείρας)
Κατα τ΄άλλα είναι μια πολύ "τίμια" αγορά to 206 σε όλες του τις εκδόσεις. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Θάνος (Αθανάσιος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 xs (2005)
Ένταξη: 09 Μάϊ 2005 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 14:38:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνθο, να σου κάνω δυο ερωτήσεις μιας και ξέρεις:
To πακέτο αλουμινίου στο gti είναι στη κονσόλα?
Για τα 0-100 όντως έχεις δίκιο. Έχω 2500 χλμ ακόμα, αλλά δεν το νιώθω να τραβάει τόσο καλά (άσε που δεν ακούγεται κιόλας). Μια σκουπίτσα μπροστά λες να κάνει τίποτα?
Με το 2λιτρο είσαι ευχαριστιμένος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 14:50:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θάνος έγραψε: | Μάνθο, να σου κάνω δυο ερωτήσεις μιας και ξέρεις:
To πακέτο αλουμινίου στο gti είναι στη κονσόλα?
Για τα 0-100 όντως έχεις δίκιο. Έχω 2500 χλμ ακόμα, αλλά δεν το νιώθω να τραβάει τόσο καλά (άσε που δεν ακούγεται κιόλας). Μια σκουπίτσα μπροστά λες να κάνει τίποτα?
Με το 2λιτρο είσαι ευχαριστιμένος? |
στο πακετο αλουμινιου περιλαμβανονται και τα πεταλάκια...
το 0-100 όντως ειναι γύρω στο 9.5 σε κανονικές συνθήκες
θόρυβο γιατί να κάνει καινούριο αμάξι? αν έχεις μονωση στο κάπω μπορείς να την βγάλεις πάντως...θα ακουγεται πιο πολυ.
Η σκούπα και βέβαια θα κάνει δουλειά στον θόρυβο... για απόδοση οι γνώμες διχάζονται...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 16:06:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | Θάνος έγραψε: | Μάνθο, να σου κάνω δυο ερωτήσεις μιας και ξέρεις:
To πακέτο αλουμινίου στο gti είναι στη κονσόλα?
Για τα 0-100 όντως έχεις δίκιο. Έχω 2500 χλμ ακόμα, αλλά δεν το νιώθω να τραβάει τόσο καλά (άσε που δεν ακούγεται κιόλας). Μια σκουπίτσα μπροστά λες να κάνει τίποτα?
Με το 2λιτρο είσαι ευχαριστιμένος? |
στο πακετο αλουμινιου περιλαμβανονται και τα πεταλάκια...
το 0-100 όντως ειναι γύρω στο 9.5 σε κανονικές συνθήκες
θόρυβο γιατί να κάνει καινούριο αμάξι? αν έχεις μονωση στο κάπω μπορείς να την βγάλεις πάντως...θα ακουγεται πιο πολυ.
Η σκούπα και βέβαια θα κάνει δουλειά στον θόρυβο... για απόδοση οι γνώμες διχάζονται...  |
Πακέτο αλουνίου=
τάπα βενζίνης αλουμινένια
πεταλάκια αλουμινένια
αλουμινένια λογοτυπα Peugeot στα μαρσπιε εσωτερικά στις πόρτες αλουμινενιος λεβιες
αλουμινενια χερουλια στις πορτες
αλουμινενια (λοοκ) πιαστρακια στις γρυλιες των αεραγωγων
αλουμινενια πλαισιο στα οργανα (τα οποία έχουν μαυρο φόντο και όχι ασπρο όπως στο ΧΣ)
για τις τιμες των παραπάνω αναλυτικά μπορεί να σε ενημερώσει ο κ.Stevon
Τώρα για τις επιδόσεις και γω γύρω 9,5-9,7 θεωρώ ότι είναι...
Αν βάλεις σκούπα θα πωρωθεις από τον ήχο αλλά για επιδόσεις εγω όσο το είχα δεν μπορώ να σου πω αν πήγαινε καλύτερα ή οχι γιατι δεν είχα ανοίξει με άλλο 1600άρι με μαμά εισαγωγή (μεταξύ μας σιγά την διαφορά....)
όσο για το 2λιτρο είναι απλά ΑΛΛΟ αυτοκίνητο.
Δεν έχει καμία σχέση με το 1,6.
Αλλο τιμόνι
άλλη ανάρτηση
άλλο πάτημα / κράτημα
άλλη αίσθηση
άλλο γκάζι (αλλά αυτό είναι το λιγότερο...)
απλά άλλη φάση...
Προσωπικά δεν θα σύκρινα (παρά μόνο εμφανισιακα και χωροταξικά και όχι σε επιδόσεις) το 206 1,6 GTI με το FR.
Σε επιδόσεις το FR είναι στα επίπεδα του 2λιτρου 206 και για μένα με αυτό πρέπει να συγκρίνεται.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 16:23:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tο FR το έχει παιδικός μου φίλος και έχω το 206/1.6 [ως γνωστόν].Συνεπώς η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Mόνο χρονομέτρηση σε Kαρνεζέικα και Kωλοσούρτη δεν έχουμε κάνει, να δούμε τις διαφορές [σιγά μην αφήσω τον "Aλέκο" να με τσαγιάσει with his hrepi...]
Tα μόνα πράγματα που υπερέχει το 206/1.6 έναντι του FR είναι η πλευρική στήριξη των μπροστινών καθισμάτων. Tα καθίσματα του FR έχουν την πλευρική στήριξη καρέκλας καφενείου. H θέση οδήγησης του FR, είναι κλάσεις ανώτερη. Tο τιμόνι είναι κάθετο όπως πρέπει να είναι σε κάθε αυτοκίνητο που θέλει να λέγεται sport και δεν κοιτάει τ' αστέρια, όπως συμβαίνει με το 206. Στο δεύτερο που υπερέχει το 206 είναι η κατανάλωση. Tο FR χτυπάει μες την πόλη [Nαύπλιο] κάτι 20αρες ανά 100 για πλάκα.
Tο FR είναι πολύ πιο γρήγορο από το 206/1.6 παντού και πάντα. Προσωπικά πιστεύω και από το 206/2.0. H τρελλή ροπή του turbo κάνει τη διαφορά στην έξοδο των στροφών.
Tο ESP απενεργοποιείται πλήρως αλλά το αυτοκίνητο ξεκινάει με τρίτη. Mε πρώτη-δευτέρα μόνο σπινιάρει.
Πήγα βόλτα και με το Revo [190hp-Demo version]. Tο αυτοκίνητο "τρελλαίνεται" κυριολεκτικά αλλά θέλει φρένα γιατί αλλοιώς δεν σταματάει. Aυτό αποκόμησα εγώ σε μια διαδρομή Nαύπλιο - Λευκάκια και πίσω [περίπου12 km]
Tώρα τα design κονσόλας-αεραγωγών και τασακίου, με αφήνουν παγερά αδιάφορο, αφενός μεν γιατί όταν είμαι μέσα κοιτάω στο δρόμο μην σκοτωθώ, αφετέρου δε το αυτοκίνητο το παίρνω για να τ' οδηγώ κι όχι να το χαζεύω σταματημένο...
Thank you.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την christhehealer στις Τρι 19 Ιούλ 2005, 09:49:29, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 22:03:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω απολυτα με οσα ειπε ο chris....
αλλα εγω θετω και ενα αλλο ερωτημα.
εχετε δει ποσο εχει πλεον το λεον το 180???
και βεβαια μιλαμε για αλλη κλαση αυτοκινητο που με 2-3 μικρες-μελετημενες κινησεις στην αναρτηση γινεται δολοφονος και σε στριψιμο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούλ 2005, 07:20:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για εμενα FR αν θελεις ταχυτητα και peugeot για ομορφια και εσωτερικο...για τα σιγκεκριμενα ετσι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούλ 2005, 08:37:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ibiza που στρίβει; Θα τρελαθούμε τελειώς;
Για το τιμόνι του ibiza δεν έχουμε κάποιο σχόλιο;
Δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά το ibizάκι με τα 101 που το πήγα μια και δυο βόλτες, δεν πάει βήμα... Και στις στροφές δεν έμπαινε με τίποτα.. Καλά για αυτό βέβαια φταίει στάνταρ ότι δεν το είχα μάθει. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη να το χώσεις..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούλ 2005, 09:10:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Πακέτο αλουνίου=
τάπα βενζίνης αλουμινένια
πεταλάκια αλουμινένια
αλουμινένια λογοτυπα Peugeot στα μαρσπιε εσωτερικά στις πόρτες αλουμινενιος λεβιες
αλουμινενια χερουλια στις πορτες
αλουμινενια (λοοκ) πιαστρακια στις γρυλιες των αεραγωγων
αλουμινενια πλαισιο στα οργανα (τα οποία έχουν μαυρο φόντο και όχι ασπρο όπως στο ΧΣ)
για τις τιμες των παραπάνω αναλυτικά μπορεί να σε ενημερώσει ο κ.Stevon
|
Μισό κάνω υπολογισμούς......
Προστατευτικά μαρσπιέ Alu 3d = 60,68
Μπαλάκι λεβιέ ταχυτήτων αλουμίνιο = 66,41
Τάπα αλουμινίου GTO = 50.32
Σέτ πεντάλ αλουμινίου 206 + στήριξη (ηλεκτρικό πεντάλ) = 87,67
τώρα πίνακας οργάνων κοντά στα 320 ευρώ
τα υπόλοιπα είναι άλλη ιστορία...
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|