PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 13:32:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν, κύριοι, πήγα προχτές και έβαλα τα MOTUL 300V CHRONO 10W/40.

Συμπεράσματα :

1. Είδα χαμηλότερη θερμοκρασία μηχανής, αλλά όχι στα επίπεδα που ανέφερε ο φίλος μας ο Alex (δηλ. 80 βαθμούς). Εκείνο που είδα στο δικό μου είναι ότι έχει πλέον την τάση να μην ανεβάζει τη θερμοκρασία εύκολα πάνω από τους 90 βαθμούς και μιλάμε τώρα για συνθήκες πόλης όπου η εξωτερική θερμοκρασία μετά από ώρα λειτουργίας του κινητήρα δεν παίζει και τόσο ρόλο. Επίσης, ακόμα κι όταν ανέβει στους 95 περίπου βαθμούς και ανάψει το βεντιλατέρ, αυτό δεν κρατάει για πολύ, και σε λίγο πέφτει πάλι στους 92 βαθμούς. Cool

2. Ο κινητήρας ζεσταίνεται πιο εύκολα, φτάνει δηλαδή λίγο πιο γρήγορα από τα HELIX ULTRA στη θερμοκρασία λειτουργίας του. :D

3. Το καλό το κράτησα για το τέλος. Η ευστροφία και η ζωντάνια του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 40-50%!!!!!!! Shocked Shocked Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός, αλλά παιδιά το πώς ανεβάζει πλέον στροφές είναι κάτι το ασύλληπτο! Έχω την αίσθηση ότι πήρα 5-10 άλογα! Απίστευτο! Shocked

4. Από θέμα κατανάλωσης δεν το έχω μετρήσει ακόμα για να σας πω, αλλά και μια μέτρηση τώρα θα ήταν άδικη διότι το πόδι μου βάρυνε έτσι ξαφνικά... Mr. Green Mr. Green Οπότε αναμένετε και θα σας ενημερώσω όταν το μετρήσω. Cool

Από εδώ και πέρα δύσκολα θα αλλάξω μάρκα λιπαντικών. Cool
Thanks σε όσους βοήθησαν σε αυτό. Mr. Green




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 14:35:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
Λοιπόν, κύριοι, πήγα προχτές και έβαλα τα MOTUL 300V CHRONO 10W/40.

Συμπεράσματα :

1. Είδα χαμηλότερη θερμοκρασία μηχανής, αλλά όχι στα επίπεδα που ανέφερε ο φίλος μας ο Alex (δηλ. 80 βαθμούς). Εκείνο που είδα στο δικό μου είναι ότι έχει πλέον την τάση να μην ανεβάζει τη θερμοκρασία εύκολα πάνω από τους 90 βαθμούς και μιλάμε τώρα για συνθήκες πόλης όπου η εξωτερική θερμοκρασία μετά από ώρα λειτουργίας του κινητήρα δεν παίζει και τόσο ρόλο. Επίσης, ακόμα κι όταν ανέβει στους 95 περίπου βαθμούς και ανάψει το βεντιλατέρ, αυτό δεν κρατάει για πολύ, και σε λίγο πέφτει πάλι στους 92 βαθμούς. Cool

2. Ο κινητήρας ζεσταίνεται πιο εύκολα, φτάνει δηλαδή λίγο πιο γρήγορα από τα HELIX ULTRA στη θερμοκρασία λειτουργίας του. :D

3. Το καλό το κράτησα για το τέλος. Η ευστροφία και η ζωντάνια του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 40-50%!!!!!!! Shocked Shocked Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός, αλλά παιδιά το πώς ανεβάζει πλέον στροφές είναι κάτι το ασύλληπτο! Έχω την αίσθηση ότι πήρα 5-10 άλογα! Απίστευτο! Shocked

4. Από θέμα κατανάλωσης δεν το έχω μετρήσει ακόμα για να σας πω, αλλά και μια μέτρηση τώρα θα ήταν άδικη διότι το πόδι μου βάρυνε έτσι ξαφνικά... Mr. Green Mr. Green Οπότε αναμένετε και θα σας ενημερώσω όταν το μετρήσω. Cool

Από εδώ και πέρα δύσκολα θα αλλάξω μάρκα λιπαντικών. Cool
Thanks σε όσους βοήθησαν σε αυτό. Mr. Green


Και εγώ ακριβώς τα ιδια έχω παρατηρήσει....για αυτό και εγώ δεν θα αλλάξω μάρκα....ήδη έχω προμηθευτεί με κάποια δοχεία Motul... Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 21:35:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λέτε;
Με τα Shell Ultra στο γκρι μπουκάλι σε 15W/50 που μου έβαλαν στο service δεν είδα και τρελλές διαφορές στο δρόμο. Ίσως καλύτερες εκκινήσεις.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Slash στις Παρ 20 Σεπ 2002, 21:45:50, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 21:37:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτα εγω ξαναλεω οτι οταν πηγαινω κυριλε (δεν το τρεχω) σε ανοικτο δρομο τοτε η θερμοκρασια ειναι συνηθως γυρω στο 80. Απο 78-83 max (και το 78 το βλεπω αρκετα συχνα να σου πω την αληθεια).. Κριμα που μενουμε μακρια ωστε να σε εκανα μια βολτα να το εβλεπες αλλα και εσυ το ιδιο λαδι εχεις, μπορει να το παρατηρησεις σε καποια φαση και να με θυμηθεις.

ΙΣΩΣ (που δεν το νομιζω να συμβαλει τοσο πολυ) να φταιει και το γεγονος οτι εχω αντικαταστασει 350 ml παραφλου με απλο νερο ωστε να εχω καλυτερη θερμο-αγωγιμοτητα αυξανοντας το ποσοστο παραφλου/νερο υπερ του νερου. Το νερο μονο του να σημειωσω οτι εχει 3 φορες καλυτερη θερμοαγωγιμοτητα απο το παραφλου (το εχω δει σε πινακες) απλα ειναι οτι δεν εχει αντι-παγωτικες ιδιοτητες + οτι ειναι οξειδωτικο στα σιδερα. Αλλαζοντας λιγο το ποσοστο υπερ του νερου ακομα υπαρχουν αντιπαγωτικες και αντισκωριακες ιδιοτητες απλα ανεβαινει και η θερμοαγωγιμοτητα και συνεπως ο ρυθμος απαγωγης θερμοτητας απο το μοτερ στον αερα μεσω του ψυγειου.

Αυτα τα κανω μονο εγω και δεν συνιστω σε αλλους να κανουν το ιδιο, οχι γιατι επαθα τιποτα - προς θεου, 2 χρονια ετσι το παω και ουτε σκουριες ουτε τιποτα αλλα για να μη μου λενε μετα μα, μου και το ενα και το αλλο Wink Wink Wink

Οσο για την ευστροφια του Motul τι να πω.. Οντως απιστευτη!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Σεπ 2002, 23:38:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Κοιτα εγω ξαναλεω οτι οταν πηγαινω κυριλε (δεν το τρεχω) σε ανοικτο δρομο τοτε η θερμοκρασια ειναι συνηθως γυρω στο 80. Απο 78-83 max (και το 78 το βλεπω αρκετα συχνα να σου πω την αληθεια).. Κριμα που μενουμε μακρια ωστε να σε εκανα μια βολτα να το εβλεπες αλλα και εσυ το ιδιο λαδι εχεις, μπορει να το παρατηρησεις σε καποια φαση και να με θυμηθεις.

ΙΣΩΣ (που δεν το νομιζω να συμβαλει τοσο πολυ) να φταιει και το γεγονος οτι εχω αντικαταστασει 350 ml παραφλου με απλο νερο ωστε να εχω καλυτερη θερμο-αγωγιμοτητα αυξανοντας το ποσοστο παραφλου/νερο υπερ του νερου. Το νερο μονο του να σημειωσω οτι εχει 3 φορες καλυτερη θερμοαγωγιμοτητα απο το παραφλου (το εχω δει σε πινακες) απλα ειναι οτι δεν εχει αντι-παγωτικες ιδιοτητες + οτι ειναι οξειδωτικο στα σιδερα. Αλλαζοντας λιγο το ποσοστο υπερ του νερου ακομα υπαρχουν αντιπαγωτικες και αντισκωριακες ιδιοτητες απλα ανεβαινει και η θερμοαγωγιμοτητα και συνεπως ο ρυθμος απαγωγης θερμοτητας απο το μοτερ στον αερα μεσω του ψυγειου.

Αυτα τα κανω μονο εγω και δεν συνιστω σε αλλους να κανουν το ιδιο, οχι γιατι επαθα τιποτα - προς θεου, 2 χρονια ετσι το παω και ουτε σκουριες ουτε τιποτα αλλα για να μη μου λενε μετα μα, μου και το ενα και το αλλο Wink Wink Wink

Οσο για την ευστροφια του Motul τι να πω.. Οντως απιστευτη!



Όντως μου φαίνεται παράξενο για τη θερμοκρασία. Neutral

Μήπως έχεις μικρότερο θερμοστάτη;




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 02:38:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να πω δεν ξερω. Μολις γυρισα απο βολτακι ε τι να σας πω ρε παιδια, πανω απο 80 βαθμους δεν επιασα! Στο 78 κολημενος ειμουν. Αλλα ειναι και το κρυο απο το βραδυ μα ειναι και κατι που δεν ειχα σκεφτει νωριτερα: ΠΑΙΡΝΩ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΩΜΕΝΟΙ!

Αυτο δεν το χα σκεφτει ειναι γεγονος... μπορει να παιζει το ρολο του....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 08:18:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Τι να πω δεν ξερω. Μολις γυρισα απο βολτακι ε τι να σας πω ρε παιδια, πανω απο 80 βαθμους δεν επιασα! Στο 78 κολημενος ειμουν. Αλλα ειναι και το κρυο απο το βραδυ μα ειναι και κατι που δεν ειχα σκεφτει νωριτερα: ΠΑΙΡΝΩ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΩΜΕΝΟΙ!

Αυτο δεν το χα σκεφτει ειναι γεγονος... μπορει να παιζει το ρολο του....


Για να μας λυθεί η απορία, είναι πολύ κουφό και το έχω ξαναγράψει, ρίξε μια ματιά με το αμάξι σταματημένο στους πόσους βαθμούς ανάβει το βεντιλατέρ με τον κλιματισμό κλειστό, στο δικό μου ανάβει στους 93-95 περίπου και από το συνεργείο μου είπαν ότι είναι ΟΚ αλλά και από άλλα παιδιά με μοτέρ 1400.
Δεν νομίζω ότι η έξυπνη εισαγωγή σου παίζει μεγάλο ρόλο, δεν είμαι και σίγουρος έτσι Wink , γιατί απλά με την έκρηξη που γίνετε μέσα στους κυλίνδρους δεν νομίζω να παίζόυν ρόλο οι άντε 80 βαθμοί που υπάρχει διαφορά στον αέρα εισαγωγής (υπολογίζω π.χ. ότι τραβάω αέρα από τον χώρο της μηχανής με 100c και εσύ εξωτερικό με 20c) εκεί μιλάμε για θερμοκρασίες χιλιάδων βαθμών κελσίου.
Το ότι φέρνεις κρύο αέρα στο χώρο της μηχανής πάλι δεν λέει και πολλά γιατί έχεις κάνει μία πολύ όμορφη, και αποδοτική, μόνωση που κόβει τόσο τον ζεστό αέρα να μπει από το χώρο του μοτέρ στην εισαγωγή σου όσο και τον κρύο να βγει, άρα δεν μπορεί να ψύχει τον χώρο της μηχανής. Θα μου πεις απώλειες, μάλλον όμως δεν αρκούν για να κατεβάσουν τους 10-15 βαθμούς έτσι δεν είναι;
Εκτός και αν, δεν ξέρω που είναι ο σένσορας της θερμοκρασίας, περνάει από κοντά του η έξυπνη εισαγωγή σου με αποτέλεσμα να κρυώνει κάπου τοπικά μόνο αυτόν με αποτέλεσμα να δείχνει αναξιόπιστες ενδείξεις;;;;;; Shocked
Μάλλον όμως όχι γιατί αν συμβαίνει αυτό τόσο καιρό που λες θα έκλαιγες το μοτεράκι σου, έται δεν είναι;;; (φτου-φτου μακριά από μας!!!!)



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 08:26:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Alex έγραψε:
Τι να πω δεν ξερω. Μολις γυρισα απο βολτακι ε τι να σας πω ρε παιδια, πανω απο 80 βαθμους δεν επιασα! Στο 78 κολημενος ειμουν. Αλλα ειναι και το κρυο απο το βραδυ μα ειναι και κατι που δεν ειχα σκεφτει νωριτερα: ΠΑΙΡΝΩ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΩΜΕΝΟΙ!

Αυτο δεν το χα σκεφτει ειναι γεγονος... μπορει να παιζει το ρολο του....


Για να μας λυθεί η απορία, είναι πολύ κουφό και το έχω ξαναγράψει, ρίξε μια ματιά με το αμάξι σταματημένο στους πόσους βαθμούς ανάβει το βεντιλατέρ με τον κλιματισμό κλειστό, στο δικό μου ανάβει στους 93-95 περίπου και από το συνεργείο μου είπαν ότι είναι ΟΚ αλλά και από άλλα παιδιά με μοτέρ 1400.
Δεν νομίζω ότι η έξυπνη εισαγωγή σου παίζει μεγάλο ρόλο, δεν είμαι και σίγουρος έτσι Wink , γιατί απλά με την έκρηξη που γίνετε μέσα στους κυλίνδρους δεν νομίζω να παίζόυν ρόλο οι άντε 80 βαθμοί που υπάρχει διαφορά στον αέρα εισαγωγής (υπολογίζω π.χ. ότι τραβάω αέρα από τον χώρο της μηχανής με 100c και εσύ εξωτερικό με 20c) εκεί μιλάμε για θερμοκρασίες χιλιάδων βαθμών κελσίου.
Το ότι φέρνεις κρύο αέρα στο χώρο της μηχανής πάλι δεν λέει και πολλά γιατί έχεις κάνει μία πολύ όμορφη, και αποδοτική, μόνωση που κόβει τόσο τον ζεστό αέρα να μπει από το χώρο του μοτέρ στην εισαγωγή σου όσο και τον κρύο να βγει, άρα δεν μπορεί να ψύχει τον χώρο της μηχανής. Θα μου πεις απώλειες, μάλλον όμως δεν αρκούν για να κατεβάσουν τους 10-15 βαθμούς έτσι δεν είναι;
Εκτός και αν, δεν ξέρω που είναι ο σένσορας της θερμοκρασίας, περνάει από κοντά του η έξυπνη εισαγωγή σου με αποτέλεσμα να κρυώνει κάπου τοπικά μόνο αυτόν με αποτέλεσμα να δείχνει αναξιόπιστες ενδείξεις;;;;;; Shocked
Μάλλον όμως όχι γιατί αν συμβαίνει αυτό τόσο καιρό που λες θα έκλαιγες το μοτεράκι σου, έται δεν είναι;;; (φτου-φτου μακριά από μας!!!!)


Και μένα στους βαθμούς που λες δουλεύει ο κινητήρας μου. Cool




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 09:53:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιταχτε ο θερμοστατης μου περνει μπρος μετα τους 90κατι τωρα καπου 93-95 πρεπει να ειναι οπως λετε. Αυτο ομως δεν αλλαζει κατι στην λειτουργικη μου θερμοκρασια. Εγω οταν κινουμαι (δεν μιλαω για κινηση) το βιντιλατερ δεν δουλευει ποτε, μαλιστα εχω να το ακουσω ΠΟΛΥ καιρο. Δεν ξερω αν οι θερμοστατες και σενσορες θερμοκρασιας στα 99 μοντελο (το δικο μου) ειναι διαφορετικοι απο τα πιο προσφατα (2000+ μοντελα) αλλα πιστευω οτι η ενδειξη της θερμοκρασιας ειναι κατι το οποιο ειναι προτυποποιημενο και ολοι πανω κατω θα δειχναν το ιδιο.

Μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι ο εισερχομενος αερας *παιζει* ρολο καθως θυμαμαι την εποχη που ειχα σκετη φιλτροχοανη και επερνα πισω απο το ψυγειο ζεστο αερα ειχα +5 εως +10 βαθμους. Σε κατι παρκαρισματα ειχα μαλιστα βαρεσει 98 (ατομικο recor). Θυμαμαι οτι μολις το χα δει αυτο τοτε ακριβως η αναζητηση λυσης κρυου αερα αρχισε...

Οσο για τον αερα της εισαγωγης να κρυωνει τον σενσορα, δεν υφισταται τετοιο ενδεχομενο γιατι δεν επικοινωνουν μεταξυ τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 10:28:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Κοιταχτε ο θερμοστατης μου περνει μπρος μετα τους 90κατι τωρα καπου 93-95 πρεπει να ειναι οπως λετε. Αυτο ομως δεν αλλαζει κατι στην λειτουργικη μου θερμοκρασια. Εγω οταν κινουμαι (δεν μιλαω για κινηση) το βιντιλατερ δεν δουλευει ποτε, μαλιστα εχω να το ακουσω ΠΟΛΥ καιρο. Δεν ξερω αν οι θερμοστατες και σενσορες θερμοκρασιας στα 99 μοντελο (το δικο μου) ειναι διαφορετικοι απο τα πιο προσφατα (2000+ μοντελα) αλλα πιστευω οτι η ενδειξη της θερμοκρασιας ειναι κατι το οποιο ειναι προτυποποιημενο και ολοι πανω κατω θα δειχναν το ιδιο.

Μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι ο εισερχομενος αερας *παιζει* ρολο καθως θυμαμαι την εποχη που ειχα σκετη φιλτροχοανη και επερνα πισω απο το ψυγειο ζεστο αερα ειχα +5 εως +10 βαθμους. Σε κατι παρκαρισματα ειχα μαλιστα βαρεσει 98 (ατομικο recor). Θυμαμαι οτι μολις το χα δει αυτο τοτε ακριβως η αναζητηση λυσης κρυου αερα αρχισε...

Οσο για τον αερα της εισαγωγης να κρυωνει τον σενσορα, δεν υφισταται τετοιο ενδεχομενο γιατι δεν επικοινωνουν μεταξυ τους.


Αν δεν κάνω λάθος, ο θερμοστάτης ανοίγει στους 88 βαθμούς και επιτρέπει στο νερό να κυκλοφορήσει. Το βεντιλατέρ ανοίγει την πρώτη του σκάλα (την μικρή) στους 92 μέχρι τους 97. Αν η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 97 βαθμούς, τότε ανοίγει η δεύτερη σκάλα του βεντιλατέρ (λειτουργεί πιο δυνατά). Τα ίδια ίσχυαν και με το 205. Και επειδή δεν θέλαμε να ανεβάζει εκεί τη θερμοκρασία του, πήγα και πήρα τον θερμοστάτη από το μη-καταλυτικό 205, που ανοίγει στους 82 βαθμόύς! Shocked Αυτός συνδυάστηκε με μια άλλη βαλβίδα του βεντιλατέρ (πρώτη σκάλα 78 μέχρι 82 και δεύτερη 82-87) και η διαφορά ήταν απίστευτη! Λέτε να.......μπα ας το καλύτερα! Wink

Αν κάνω λάθος, διορθώστε με. Laughing

Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι αυτό που είχες γράψει σε κάποιο άλλο post, ότι με τα προηγούμενα λάδια που είχες, είχες και τις θερμοκρασίες που έχουμε οι υπόλοιποι. Έίχες αυτά τα λάδια (πριν τα MOTUL) ενώ είχες κάνει τις επεμβάσεις σου στο σύστημα εισαγωγής; Γιατί αν ναι, τότε είναι καθαρά θέμα λαδιού και απορώ γιατί σε εμένα δεν είναι έτσι. Neutral




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 15:53:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και μενα στους 88C παιρνει μπρος


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Σεπ 2002, 21:57:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πήγα σήμερα το μεσημέρι μια βόλτα στο Σούνιο. (ευκαιρία ψάχνω να δοκιμάσω λάδια, χεχε Mr. Green ).

Ο κινητήρας όλα ρολόι, να μη με κρεμάει ψηλά, μπόλικη ροπή χαμηλά και όλα καλά.

Γυρνάω, σταματάω στο Olympico για καφέ, πάω να φύγω και τι να δω!!!
Ο μετρητής του λαδιού μου έδειχνε μια μπάρα κάτω!! Shocked Shocked Shocked

Ξέρω ότι αμέσως θα σκεφτείτε ότι είναι καμιά φορά που παίζει μεταξύ φουλ και πρώτης μπάρας προς τα κάτω. Αμ δεν είναι έτσι, διότι πριν φύγω είχα ελέγξει τη στάθμη από τον δεικτη και τώρα που γύρισα και πάγωσε το αμάξι (στην ίδια δηλ. θερμοκρασία με το τότε που την έλεγξα) ήταν πράγματι ένα κλικ κάτω. Και δεν έχω κάνει 300 χλμ ρε παιδιά από την ώρα που τα άλλαξα.

Πείτε μου, καίγονται τόσο γρήγορα τα Motul σε εσάς; Και δεν το κόφτιαζα, το πολύ 5000 σ.α.λ. Μήπως φταίει το ότι είναι 10/40; Άραγε τα 15/50 είναι έτσι κι αυτά; Υπόψιν ότι με τα 15/50 της SHELL δεν είχα ποτέ πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού στα 5000 χλμ που τα άλλαζα.

Με έχει φάει η ανησυχία, HEELLLLPPPPPP!!!!!!!!!!!!!




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 00:52:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με το αμάξι. Κανονικά δεν πρέπει να έχεις τέτοια προβλήματα εκτός αν ο κινητήρας σου είναι με πολλά χιλιόμετρα. Τα λάδια 15W/50, έχει γραφτεί και αλλού στο φόρουμ, σαν πιο παχύρρευστα είναι προτιμότερα για κουρασμένους κινητήρες με πολλά δηλαδή χιλιόμετρα και άρα με πολλές ανοχές γιατί καίγονται δυσκολότερα.
Τώρα τι να σου πω... σίγουρα από ανοχές όλοι οι κινητήρες καταναλώνουν λάδι, αλλά αν θυμάμαι καλά, δεν είμαι σίγουρος, η Peugeot στις οδηγίες μιλάει για 100 γραμ. στα 1000 χλμ. Τώρα πόσο είναι αυτό στο δείκτη δεν ξέρω.
Μήπως το αμάξι στη δεύτερη μέτρηση με το δείκτη δεν ήταν σε ευθεία θέση;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 02:46:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ υποπτο μου φαινεται αυτο.. Αλλα τα Motul δεν καιγονται ευκολα.. αντιθετα μαλιστα ειναι απο τα πιο δυσκολοκαυστα (αν υπαρχει τετοια λεξη) λαδια.. Η καταναλωση τους ειναι πραγματικα πολυ μικρη σε σχεση με αλλα λαδια οποτε μαλλον κατι αλλο συμβαινει.. Δεν μπορω να υπολογισω τι ομως...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 11:57:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αμάξι είναι καινούριο με 17.000 χλμ μόνο. Και η δεύτερη μέτρηση έγινε σε ευθύ έδαφος. Neutral

Θα το παρακολουθώ και θα σας πω.

Υποψιάζομαι μόνο μήπως λόγω του ότι χρησιμοποιούνται πρώτη φορά στον κινητήρα και είναι πιο "λεπτά", έχουν λιπάνει καλύτερα όλα τα μέρη του κινητήρα και αυτό που εγώ εκλαμβάνω ως "κατανάλωση" στην πραγματικότητα να είναι απλά καλύτερη και πληρέστερη λίπανση του κινητήρα, σε μέρη όπου το 15/50 δεν πήγαινε τόσο καλά.

(Αν είπα κοτσάνα βαράτε με αλύπητα!) Mr. Green




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 14:14:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
Πήγα σήμερα το μεσημέρι μια βόλτα στο Σούνιο. (ευκαιρία ψάχνω να δοκιμάσω λάδια, χεχε Mr. Green ).

Ο κινητήρας όλα ρολόι, να μη με κρεμάει ψηλά, μπόλικη ροπή χαμηλά και όλα καλά.

Γυρνάω, σταματάω στο Olympico για καφέ, πάω να φύγω και τι να δω!!!
Ο μετρητής του λαδιού μου έδειχνε μια μπάρα κάτω!! Shocked Shocked Shocked

Ξέρω ότι αμέσως θα σκεφτείτε ότι είναι καμιά φορά που παίζει μεταξύ φουλ και πρώτης μπάρας προς τα κάτω. Αμ δεν είναι έτσι, διότι πριν φύγω είχα ελέγξει τη στάθμη από τον δεικτη και τώρα που γύρισα και πάγωσε το αμάξι (στην ίδια δηλ. θερμοκρασία με το τότε που την έλεγξα) ήταν πράγματι ένα κλικ κάτω. Και δεν έχω κάνει 300 χλμ ρε παιδιά από την ώρα που τα άλλαξα.

Πείτε μου, καίγονται τόσο γρήγορα τα Motul σε εσάς; Και δεν το κόφτιαζα, το πολύ 5000 σ.α.λ. Μήπως φταίει το ότι είναι 10/40; Άραγε τα 15/50 είναι έτσι κι αυτά; Υπόψιν ότι με τα 15/50 της SHELL δεν είχα ποτέ πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού στα 5000 χλμ που τα άλλαζα.

Με έχει φάει η ανησυχία, HEELLLLPPPPPP!!!!!!!!!!!!!


πηγες Olympico ρε απατεωνα και δεν ειδοποιησες κανενα "ΝΟΤΙΟ" ???


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 14:40:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMIP έγραψε:
svstouk έγραψε:
Πήγα σήμερα το μεσημέρι μια βόλτα στο Σούνιο. (ευκαιρία ψάχνω να δοκιμάσω λάδια, χεχε Mr. Green ).

Ο κινητήρας όλα ρολόι, να μη με κρεμάει ψηλά, μπόλικη ροπή χαμηλά και όλα καλά.

Γυρνάω, σταματάω στο Olympico για καφέ, πάω να φύγω και τι να δω!!!
Ο μετρητής του λαδιού μου έδειχνε μια μπάρα κάτω!! Shocked Shocked Shocked

Ξέρω ότι αμέσως θα σκεφτείτε ότι είναι καμιά φορά που παίζει μεταξύ φουλ και πρώτης μπάρας προς τα κάτω. Αμ δεν είναι έτσι, διότι πριν φύγω είχα ελέγξει τη στάθμη από τον δεικτη και τώρα που γύρισα και πάγωσε το αμάξι (στην ίδια δηλ. θερμοκρασία με το τότε που την έλεγξα) ήταν πράγματι ένα κλικ κάτω. Και δεν έχω κάνει 300 χλμ ρε παιδιά από την ώρα που τα άλλαξα.

Πείτε μου, καίγονται τόσο γρήγορα τα Motul σε εσάς; Και δεν το κόφτιαζα, το πολύ 5000 σ.α.λ. Μήπως φταίει το ότι είναι 10/40; Άραγε τα 15/50 είναι έτσι κι αυτά; Υπόψιν ότι με τα 15/50 της SHELL δεν είχα ποτέ πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού στα 5000 χλμ που τα άλλαζα.

Με έχει φάει η ανησυχία, HEELLLLPPPPPP!!!!!!!!!!!!!


πηγες Olympico ρε απατεωνα και δεν ειδοποιησες κανενα "ΝΟΤΙΟ" ???



Δηλαδή άμα σου πω ότι συχνάζω εκεί; Question Question Question
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 16:48:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
Πήγα σήμερα το μεσημέρι μια βόλτα στο Σούνιο. (ευκαιρία ψάχνω να δοκιμάσω λάδια, χεχε Mr. Green ).

Ο κινητήρας όλα ρολόι, να μη με κρεμάει ψηλά, μπόλικη ροπή χαμηλά και όλα καλά.

Γυρνάω, σταματάω στο Olympico για καφέ, πάω να φύγω και τι να δω!!!
Ο μετρητής του λαδιού μου έδειχνε μια μπάρα κάτω!! Shocked Shocked Shocked

Ξέρω ότι αμέσως θα σκεφτείτε ότι είναι καμιά φορά που παίζει μεταξύ φουλ και πρώτης μπάρας προς τα κάτω. Αμ δεν είναι έτσι, διότι πριν φύγω είχα ελέγξει τη στάθμη από τον δεικτη και τώρα που γύρισα και πάγωσε το αμάξι (στην ίδια δηλ. θερμοκρασία με το τότε που την έλεγξα) ήταν πράγματι ένα κλικ κάτω. Και δεν έχω κάνει 300 χλμ ρε παιδιά από την ώρα που τα άλλαξα.

Πείτε μου, καίγονται τόσο γρήγορα τα Motul σε εσάς; Και δεν το κόφτιαζα, το πολύ 5000 σ.α.λ. Μήπως φταίει το ότι είναι 10/40; Άραγε τα 15/50 είναι έτσι κι αυτά; Υπόψιν ότι με τα 15/50 της SHELL δεν είχα ποτέ πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού στα 5000 χλμ που τα άλλαζα.

Με έχει φάει η ανησυχία, HEELLLLPPPPPP!!!!!!!!!!!!!


Οχι και να καίγονται τα MOTUL...!
Μήπως άλλαξες και φίλτρο λαδιού μαζί με τα λάδια?
Αν ναι τότε θα έπρεπε μετά την αλλαγή να βάλουν μπροστά το αυτοκίνητο να τρέξει το λάδι μέσα στους άδειους σωλήνες. Τότε θα πέσει η στάθμη οπότε θα συμπληρωναν λίγο λαδάκι για να έρθει στα ίσα του. Φυσικά αν ήταν έξυπνοι θα έβαζαν από την αρχή λίγο παραπάνω από το MAX ώστε με την χρήση να πέσει κάτω από το MAX.

Αν δεν έχεις αλλάξει φίλτρο λαδιού (κακώς! Evil ) τότε είναι πιθανό να σου έβαλαν λίγο λάδι λιγότερο από όσο έπρεπε.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 17:08:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και μια που μιλάμε για λάδια και Motul....σήμερα μια που είχε και καλό καιρό ήταν ιδανική περίπτωση για test drive....

Φεύγω λοιπόν 10.00 (πάντα μόνος...) προς Χαλκίδα.... στην Εθνική το κοντέρ δεν έγραψε κάτω από 130χλμ/ώρα ενώ δοκιμάστηκε και πολλές φορές η τελική η οποία μάλλον είναι πάνω από 195 γιατί δεν κατάφερα λόγω κίνησης να το πατήσω παραπάνω (πήγαινε άνετα!)

Φυσικά εμφανίστηκαν διάφοροι τυπίσκοι με BMW 316, 318i με κάποια IBIZA 100hp, με κάποια SUNNY, ένα LANTRA....αλλά τελικά με πέρασε μόνο μία JAGUAR την οποία την κόβω για μερικές χιλιάδες κυβικά εκατοστά....

Λοιπόν συνέχεια χάζευα τις θερμοκρασίες λαδιού και νερού.... Στις μεγάλες ταύτητες το νερό ήταν πάντα κάτω από 80C ενώ το λάδι έπαιζε μεταξύ 90 και 115 με το ζόρι....

Οταν έκανα δεξιά προς Χαλκίδα έπεσε ο ρυθμός οπότε έπεσε και η θερμοκρασία λαδιού αμέσως στους 90C....και κόλησε εκεί....το νερό σταθερά κάτω από 90 βαθμούς....

Η μεγάλη βόλτα είχε σαν προορισμό την Δροσιά...παραλιακή στροφή δεξιά....άνοιγμα ηλιοροφής....χάζεμα στα αριστερά της θάλασσας...η διαδρομή απλά καταπληκτική...άδειος δρόμος με βουνό...και θάλασσα....μέχρι που στο τέλος έφτασα μέχρι το χωριό Σκροπονέρια...

Αναστροφή πίσω προς Δροσιά Ιππόκαμπο....και στροφή δεξιά προς Εθνική....

Βγήκα πάλι στην Εθνική....και έφτασα στο my home στις 12.30...

2,5 ώρες στην τσίτα το 206....250 καλά χιλιόμετρα....και τα Motul αρίστευσαν... και το αυτοκίνητο ΑΨΟΓΟ!!!! Smile Smile Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 17:27:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέρα από τα Motul σαν ποιότητα λαδιών, θέλω να πω εύγε στον Vini για την βόλτα που έκανε και που πραγματικά ευχαριστήθηκε την βόλτα του. :D
Καλά ρε αδερφέ τι τελική έχεις;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 8 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2925s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on