PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Αύγ 2002, 16:34:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Όμορφα όλα αυτά ρε Άλεξ όμως μην ξεχνάς ότι η μαμά(Peugeot) ,παραδοσιακή εταιρεία με προτεινόμενες αλλαγές στις 5 και 7 χιλιαδες ,ξαφνικά ανεβαίνει στις 20.000 προτείνοντας αυστηρά και μόνο τα ΤΟΤΑΛ quartz.Δεν αντιλέγω για τις μίζες ,κάθε άλλο μάλιστα, όμως δεν νομίζω ότι θα ρίσκαρε μια αυτοκινητοβιομηχανία το όνομα και την αξιοπιστία της πάνω σε λάδια δεύτερης διαλογής.
δεν είναι τυχαίο επίσης ότι όλοι οι έλληνες αντιπρόσωποι μιας και δεν έχουν ΤΟΤΑΛ δεν τηρούν τις αλλαγές των 20 χιλιάδων.Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά για τα δικά τους συμφέροντα ,μπορεί να σημαίνει και κάτι για τα ΤΟΤΑΛ όμως.


1) Skepsou oti h mama peugeot ebaze ta pio epikyndyna lastixa sto 206. Eimai sigouros oti ama zousame sthn amerikh tha etrwge mynhseis gia proklhsh atyxhmatwn (milaw gia ta goodyear gt2 pou etsi kai peraseis panw apo nero kalytera na exeis kanei th diathikh sou)

2) Skepsou oti sto synergeio ths mama peugeot otan tous phga to motul mou eipane "koryfaio ladi"

3) Skepsou giati kaneis allos kataskevasths aftokinhtou ektos apo th mama peugeot den synista to idio ladi gia to aftokinhto tou. Px h renault synista elf, alloi ta mobil, ta shell ta castrol k.o.k

4) Nomizeis oti ama egw phgena to amaksi koftes olh thn wra me total opws to paw tora me motul den tha mou xe dwsei ta pistonia sto xeri? Egw eimai SIGOUROS. Eks'allou ama h peugeot endiaferotan gia ton kinhthra mas tha frontize na ebaze ena ladi pou tha apetrepe to 90% twn tribwn. Afto symbainei kata th diarkeia ths ekkinhshs tou kinhthra pou exoume metalo-me-metalo epafh. Ola ta mh-esterika lipantika peftoun ap'to baros tous sto karter kai menoun alipanta ta metala. Ara h peugeot agnohse ton noumero 1 paragonta fthoras tou kinhthra. Ara den polynoiazetai ki'olas. Mallon leei "g@mhste ta moter sas kai ferte ta na ta ftiaksoume na bgazoume lefta". To kserw eimai epeithdes yperbolikos alla den goustarw na agorazw oti mou proothoun paketo epeidh "ekeinoi kseroun kalytera" , me pianeis ti lew Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Αύγ 2002, 17:03:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε πιάνω αλλά δεν έχω καμία απόδειξη οτί αυτά που λες ισχύουν.Ποτέ κανένα έντυπο δεν έγραψε κάπου ότι οι κινητήρες των πεζώ σπάνε.και σίγουρα οι τυπικοί ευρωπαίοι τηρούν τα 20.000 χιλιόμετρα αλλαγής.Θεωρώ λοιπόν οτί σε αυτό συμβάλει και το λάδι.


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Αύγ 2002, 17:55:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Afto den to kserw an esso kai total einai to idio kai to afto.. pantws egw mia fora to amaksi mou synexeia koftes me "mamisia" ladia den to paw giati apla h peugeot ektos twn allwn exei TERASTIA wfelh apo mia symfonia me mia OPOIADHPOTE etairia kai as exei kai to teleftaio proion ths agoras apo apopsh poiothtas... Poios mou leei emena oti h peugeot den eipe sthn total "egw tha proteinw stous pelates mou to ladi sou kai esy tha mou dineis 25% ap'oti bgazeis px" ...

Egw blepw ERGA: To motul exei dialysei ola ta ladia opws mobil1, bp visco (paidia to exw dei me ta matia mou na einai NERO!.. na bazeis th berga tou deikth kai meta na STAZEI o deikths san nero) castrol, shell helix kai ta resta kai den to diafhmizoun pouthena! H diafhmish tou einai ta zwntana apotelesmata pou dinei ston kathena pou mporei na kanei th sygkrish.

Koitaga kai ta mobil.. kai h mobil exei se ena neo ladi tis prodiagrafes pou anaferthikan sta total alla afto den shmainei oti tha to balw Smile .. otan mathoun na bgazoun LADIA ths prokophs (me fysikes idiothtes oxi na bazoun prostheta gia na dinoun idiothtes sta ko*o-ladia pou ta pernoun apo ta anakyklwmena) kai na plhrwnw gi'afto pou to ladi aksizei kai oxi gia th diafimhsh tou ladiou isws na ta agorasw. Mexri tote mono 300V...



Φίλε Αlex νομίζω ότι γίνεσαι εριστικός χωρίς λόγο. Συζήτηση κάνουμε και διάλογο. Μέσω της συζήτησης και του διαλόγου προκύπτει συνήθως η αλήθεια (κάπου στη μέση). 8)

Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου ότι η MOTUL βγάζει κορυφαία λάδια. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω όμως είναι το πώς γίνεται μόνο η ΜΟΤUL να έχει ανακαλύψει τον εστέρα και να τον χρησιμοποιεί. Πώς ξέρουμε ότι και οι άλλες εταιρίες δεν χρησιμοποιούν τα ίδια ή παρεμφερή πρόσθετα; Άλλωστε καμιά εταιρία από όσο γνωρίζω δεν αναφέρει τη σύνθεση του λαδιού της στο κουτί. Πώς μπορούμε λοιπόν να ξέρουμε τι περιέχει; Αυτό φυσικά μπορεί να είναι αρνητικό, έτσι; Idea

Σύμφωνοι έχεις δει αποτελέσματα και δεν αντιλέγω. Αλλά όλα τα λάδια που προαναφέρεις να γίνονται νερό; Δηλαδή ΚΑΝΕΙΣ δεν βγάζει λάδια που να αντέχουν; Άντε πες η SHELL και η BP ίσως όντως να έχουν μάπα λάδια. Αλλά και η CASTROL; Αν μπορείς, ανάφερε σε παρακαλώ τις συνθήκες που είδες όλα τα λάδια που ανέφερες να γίνονται νερό (σε τι αυτοκίνητο, μετά από τι χρήση και πόσης ώρας, κτλ) ώστε να πάρουμε μια ιδέα για το τι συμβαίνει. Question

Και μια άλλη ερώτηση. Πώς μπορείς να ξέρεις ότι η MOTUL βγάζει όντως κορυφαία λάδια και ότι δεν υπάρχει κάποια άλλη, άσημη και αδιαφήμιστη όπως και η MOTUL (μόνο που η τελευταία δεν είναι άσημη) που να βγάζει ακόμη καλύτερα λάδια; Δεν θα ήθελες να μάθεις; Neutral




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Αύγ 2002, 19:15:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:

3) Skepsou giati kaneis allos kataskevasths aftokinhtou ektos apo th mama peugeot den synista to idio ladi gia to aftokinhto tou. Px h renault synista elf, alloi ta mobil, ta shell ta castrol k.o.k


Γιατί κανείς άλλος κατασκευαστής δεν τα προτείνει;

Ρίξε μία ματιά εδώ: http://www.totalfinaelf.com/ho/en/

Και εδώ: http://www2.exxonmobil.com/Siteflow/SF_PS_GlobalProductsServices.asp

Φίλοι μου η TOTAL είναι η ίδια εταιρεία με την Elf και την FΙΝΑ (την θυμάται κανείς;;;;; ) και η Mobil με την ESSO και την EXXON (Αμερικάνικη αν δεν κάνω λάθος την έχω δει σε ταινίες Embarassed )

Μην τρελαίνεστε ρε παιδιά. Μεγάλες εταιρείες δεν παίζουν το κεφάλι τους κορώνα γράμματα μόνο για την διαφήμιση. Τώρα σίγουρα μπορεί μία μεγάλη εταιρεία να βγάλει και σκάρτο προϊών, δεν λέω, αλλά δεν είναι και για πέταμα. Απλά υπάρχουν πολλά logo για να καλύψει τις ανάγκες τις αγοράς, για θέμα Marketing. Για να υπάρχει διαφορετικότητα. Ίσως αν ψάξεις λίγο να δεις ότι η Motul πχ είναι της BP (λέμε τώρα) και ότι η Castrol κάποιας άλλης μεγάλης πολυεθνικής. 8O 8O



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Αύγ 2002, 21:11:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:

Υπάρχει προδιαγραφή Α5 και SL; Question Question Question Question Question Question

Εγώ ήξερα για Α3 και SJ ως οι κορυφαίες προδιαγραφές.

Embarassed

Η γνώμη σας; Question Question Question



Ούτε και εγώ ήξερα αλλά να τι βρήκα (Pdf αρχεία για acrobat):
http://api-ep.api.org/filelibrary/ACF28.pdf είναι οι τελευταίες προδιαγραφές της API (Ιούλιος 2001 και όμως είναι άγνωστες!!!!! ) και
http://www.acea.be/ACEA/20020618PublicationsOilSequences.pdf οι τελευταίες προδιαγραφές API (Φεβρουάριος 2002 και αναλυτικότατα - κανένας χημικός παιδιά;;;;!!!! )



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 01:07:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nai basika sto thema ladi ta xw parei poly sto kranio kai afto dioti mou bazane to ko*o-lado to titan-formel 15w40 (sthn antiproswpeia ths MAMAS PEUGEOT) pou ginotan nero meta apo skisimo kai pios kserei ti fthores mou xei prokalesei.. eftyxws to phra xampari grhgora kai to alaksa mesa se 2000 xiliometra... Tora ti total kai m... pou leei h peugeot.. oi idioi oi dealers sou bazoun oti theloun. Kai apla lew oti h kathe etairia aftokinhtwn, exei kanei gia to symferon ths panta, mia symfwnia me mia opoiadhpote etairia lipantikwn ap'thn opoia fysika tha apokomisei kapoia wfelh. Fysika kai ta ladia tous den einai ta pleon problhmatika apla epeidh h etairia pou ta proteinei (peugeot) exei xrhmatiko symferon na to kanei amfisbhtw th skopimothta ths sygkekrimenhs protashs (pou theoritika einai "TO KALO MAS") . Akoma kai h peugeot sou leei. Sklhrh xrhsh file? Akribws o misos xronos allaghs apo afton pou tha sou ekana kanonika. Ara pou katalhgoume? 10.000 km.. Kai gw diladh sta poso allazw to motul? sta 10.000 den to allazw? Kai ti xrhsh tou kanw? koftes olh mera Mr. Green (afou einai psofimi to moter den trabaei alliws)

Fysika kai tha thela na mathw otidhpote kalytero kykloforei sta ladia... Genika thn psaxnw th douleia synexws.. afta pou exw brei mexri stigmhs einai kati amerikanika alla epeidh den ta exw dokimasei den mporw na ekferw apopsh. Oso gia ta castrol to mono castrol pou aksizei einai ena pou exei paromoia synthesh me tou motul (to gtx) .. To BP to visco to eida se lancia 1100 na ginetai NERO magkes.. to shell to helix to exw dei sxedon nero se rallye 1600 meta apo skisimo (thermokrasies sto kokkino kai katanalwsh ladiou poly ypshlh) - molis mphke motul 300V mesa omws thermokrasies panta kanonikes kai sxedon mhdaminh katanalwsh. Ti na leei Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 01:45:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου ότι η MOTUL βγάζει κορυφαία λάδια. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω όμως είναι το πώς γίνεται μόνο η ΜΟΤUL να έχει ανακαλύψει τον εστέρα και να τον χρησιμοποιεί. Πώς ξέρουμε ότι και οι άλλες εταιρίες δεν χρησιμοποιούν τα ίδια ή παρεμφερή πρόσθετα; Άλλωστε καμιά εταιρία από όσο γνωρίζω δεν αναφέρει τη σύνθεση του λαδιού της στο κουτί. Πώς μπορούμε λοιπόν να ξέρουμε τι περιέχει; Αυτό φυσικά μπορεί να είναι αρνητικό, έτσι; Idea
|


O esteras xrisimopoieitai se ladia agwnistikwn prodiagrafwn para poly syxna (blepe WRC, Formula1) opou oi apaithseis apo ta ladia einai synithws terasies. Den einai apokleistikothta ths Motul mhn anhsyxeis Smile ..

To ti periexei to ladi mporoume na to mathoume mesw aftwn pou mas leei h etairia oti periexei kai mesw twn prodiagrafwn pou exei parei pou apagorevei na exei kapoies blaberes ousies gia ton katalyth opws px theio panw apo kapoia epitrepta oria. Twra giati na nai arnhtiko den kserw.. To gegonos tou oti to motul den mou leei th synthesh tou sto kouti meiwnei tis epidoseis tou se sxesh me ta alla ladia?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 07:49:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
svstouk έγραψε:
Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου ότι η MOTUL βγάζει κορυφαία λάδια. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω όμως είναι το πώς γίνεται μόνο η ΜΟΤUL να έχει ανακαλύψει τον εστέρα και να τον χρησιμοποιεί. Πώς ξέρουμε ότι και οι άλλες εταιρίες δεν χρησιμοποιούν τα ίδια ή παρεμφερή πρόσθετα; Άλλωστε καμιά εταιρία από όσο γνωρίζω δεν αναφέρει τη σύνθεση του λαδιού της στο κουτί. Πώς μπορούμε λοιπόν να ξέρουμε τι περιέχει; Αυτό φυσικά μπορεί να είναι αρνητικό, έτσι; Idea
|


O esteras xrisimopoieitai se ladia agwnistikwn prodiagrafwn para poly syxna (blepe WRC, Formula1) opou oi apaithseis apo ta ladia einai synithws terasies. Den einai apokleistikothta ths Motul mhn anhsyxeis Smile ..

To ti periexei to ladi mporoume na to mathoume mesw aftwn pou mas leei h etairia oti periexei kai mesw twn prodiagrafwn pou exei parei pou apagorevei na exei kapoies blaberes ousies gia ton katalyth opws px theio panw apo kapoia epitrepta oria. Twra giati na nai arnhtiko den kserw.. To gegonos tou oti to motul den mou leei th synthesh tou sto kouti meiwnei tis epidoseis tou se sxesh me ta alla ladia?



Όχι, ίσα-ίσα. Και αυτό ακριβώς αναρωτιέμαι κι εγώ. Πώς ξέρουμε ότι και οι άλλες εταιρίες δεν χρησιμοποιούν τα ίδια πρόσθετα; Και μιλάω για εταιρίες που τρέχουν και στο WRC και στη F1.

Πάντως εγώ θα τα δοκιμάσω τα MOTUL γιατί από τα HELIX ULTRA δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος (και σ'αυτό φταίει το forum που μου γνώρισε νέα πράγματα Laughing ) Κι εξηγούμαι. Μετά από ανηφόρα για Τρίπολη με τετάρτη και 5000 σαλ ο κινητήρας όταν έσβησε και ξανάναψε μετά από δέκα λεπτά, ΄κόντεψε να κοκκινίσει από το κακό του -έφτασε η θερμοκρασία μια γραμμή πριν το κόκκινο. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι η θερμοκρασία του λαδιού ήταν τόσο υψηλή που όχι δεν μπορούσε να ψύξει σωστά τη μηχανή, αλλά δυστυχώς ούτε και να τη λιπάνει σωστά. Οπότε με το που έσβησε η μηχανή, την ψύξη της μηχανής την ανέλαβε το ψυκτικό υγρό (νά'ναι καλά κάποιος φίλος του forum που μου τα είπε) με συνέπεια την υπερθέρμανσή του. Με την εμπειρία σου από τα MOTUL πιστεύεις ότι θα αν τα είχα στις συγκεκριμένες συνθήκες θα αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα;




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 09:30:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To svstouk, αυτό που έπαθες και ανακάλυψες θα το πάθαινες με οποιοδήποτε λιπαντικό!!!

Οταν σβήνουμε τον κινητήρα, κλείνουν και οι τρόμπες ανακύκλωσης λιπαντικού και ψυκτικού υγρού. Γι'αυτό τον λόγο αναπτύσσονται εσωτερικά πολύ υψηλές θερμοκρασίες αφού η μηχανή προηγουμένως δούλεβε με αυτές.

Εχουμε ξαναπεί πολλές, για να μην συμβεί αυτό, πριν σβήσουμε την μηχανή μετά από "σκίσιμο" ή άλλη ταλαιπωρία (βλέπε κίνηση), αφήνουμε το αυτοκίνητο να δουλέψει στο ρελαντί για κάποιο διάστημα ώστε να κατεβάσει εσωτερικά την θερμοκρασία και να ανακυκλωθούν τα ψυκτικά υγρά (παραφλού, λάδι).

Διαφορετικά κάνουμε κακό στον κινητήρα, διότι μένουν μέσα τα ζεστά υγρά και τα πυρακτωμένα μέταλλα κρατούν την θερμοκρασία τους με αποτέλεσμα να προκαλούν την ζημιά στο αυτοκίνητο.

Ολοι θα έχουν παρατηρήσει ότι όταν σβήνουν το αυτοκίνητο και το ξανανάβουν μετά από λίγα λεπτά, ο δείκτης θερμοκρασίας (οχι του λαδιού) είναι στα ύψη!

Πάντως μιλώντας για λιπαντικά, μια και είμαι ο πρώτος που πρότεινε τα Motul για λαδάκι στο Peugeot να αναφέρω:

Μην περιμένετε να δείτε άμεσα την διαφορά. Το λάδι ούτε ίππους δίνει ούτε επιταχύνσεις.

Αυτό που προσφαίρει είναι η μακροζωΐα του κινητήρα σας και η μακροπρόθεσμη καλή λειτουργεία του. Αυτό καθορίζεται από τα ιξώδες του καθε λιπαντικού.

Τώρα άν η υφή (ρευστότητα, πυκνότητα κτλ) του λαδιού είναι τέτοια που μειώνει κατά πολύ τις τριβές, τότε θα δείτε μια μικρή διαφορά στην θερμοκρασία του, της τάξης του 3-5% και όχι παραπάνω.

Από εκεί και ύστερα αν θεωρείτε ότι κατά κανόνα η χρήση που κάνετε στο αυτοκίνητο είναι τέτοια που κανένα λιπαντικό δεν καταφέρνει να διατηρήσει τις ιδιότητές του στις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσετε (130-140C°), τότε καλύτερα να σκέφτεστε σοβαρά για ένα ψυγείο λαδιού όπως σκέφτεται και ο φίλος μου ο Miltέλληνας. Και αυτό με προσοχή όμως, διότι αν δεν βάλετε βαθειά το χέρι στην τσέπη και πάρετε ένα ψυγείο χωρίς θερμοστάτη που να διακόπτει την ψύξη του λαδιού όταν αυτό έχει χαμηλές θερμοκρασίες (<90C°) τότε πάλι θα δημιουργήσετε πρόβλημα διότι τα λιπαντικά δεν δουλεύουν καλά κάτω από αυτές.

Κατά γενικό κανόνα πάντως, η θερμοκρασία αναπτύσετε από την ανάφλεξη του μίγματος βενζίνης μέσα στον θάλαμο καύσης, αλλά και από τις τριβές των μετάλλων (π.χ. πιστόνια στον θάλαμο καύσης).

Το λιπαντικό έχει σαν σκοπό, να μειώσει τις τριβές (άρα και τις φθορές) των μετάλλων και καλύτερο λάδι θεωρείται αυτό που λιπαίνει πιό καλά, ακόμα και σε μεγάλες θερμοκρασίας, αλλά και για μεγαλύτερη χρονική περίοδο (να μην χάνει δηλαδή τις ιδιότητές του αμέσως, αλλά να αντέχει).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 10:37:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο δικό μου πάντως παιδιά δεν ανεβάζει ποτέ 140 ούτε καν πλησιάζει(ακόμα και μετά από 1:30 ώρες συνεχούς σκισίματος στην κατάρα).
αυτό ωφείλεται στον κινητήρα?,στα κυβικά? ή στο helix?


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 12:28:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα πλέον μετά τα motul η θερμοκρασία δεν έχει ξεπεράσει ποτέ τους 110 βαθμούς, που παλιότερα τους 140 τους είχα για πλάκα Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 12:34:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε, θα βάλω motul και το κρίμα πάνω σας.το άλλο σάββατο παώ για service και μάλιστα σε clubισιο συνεργείο Wink


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 13:18:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, κάθε πότε χρειάζονται αλλαγή τα Motul; Και δεν μιλάω για το πόσο ΜΠΟΡΟΥΝ να αντέξουν, αλλά για μια αλλαγή που να τα πετάξεις χωρίς να το πολυχρειάζονταν (δεν ξέρω αν με πιάνετε). Ας πούμε εγώ αλλάζω τα HELIX ULTRA στα 5000 χλμ μαζί με φίλτρο, αν και η shell λέει κάθε 12.000!
Επίσης, αναφέρετε και τη χρήση του αυτοκινήτου. Thanks! 8)




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 13:32:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικά αλλάζω λάδια κάθε 7.000 έως 9.000 χλμ. Με μικτές συνθήκες οδήγησης (ταξίδια, πόλη και δύσκολες διαδρομές).

Οταν οι δύσκολες διαδρομές είναι περισσότερες (αναβάσεις με κόφτες με πολλά στροφιλίκια) τότε αλλάζω νωρίτερα τα λάδια.

Το λάδι που χρησιμοποιώ είναι Motul 300V Chrono 10W/40



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 13:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικά σχεδιάζω να αλλάζω τα λάδια κάθε 10.000χλμ...με οδήγηση νορμάλ, χωρίς στροφιλίκια και το στροφόμετρο σε όρια...

Εγώ από την αρχή (2500χλμ) έβγαλα τα εργοστασιακά και έβαλα τα Motul 300V Chrono 10W/40 και άλλαξα και το φίλτρο λαδιού...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Αύγ 2002, 13:59:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα 40.000 χλμ με συχνούς κόφτες και άλλα όμορφα ,αλλάζω καθε 10.000 και δεν έχω κανένα παράπονο.HELIX
τωρα γιατί θα βάλω MOTUL μόνο εσείς το ξέρετε...... Confused


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2002, 20:55:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλω οπωσδήποτε τη γνώμη σας!

λάδια LE (Lubrication Engineers)
Ακούω γνώμες.
πήρα καταπληκτικές κρητικές.Η τιμή είναι τσουχτερή(12 ευρώ)
Το καλό είναι ότι ο άνθρωπος θέλει συνεργασία με το club άρα και καλυτερες τιμές.
Περιμένω


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 11:04:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Προσωπικά σχεδιάζω να αλλάζω τα λάδια κάθε 10.000χλμ...με οδήγηση νορμάλ, χωρίς στροφιλίκια και το στροφόμετρο σε όρια...

Εγώ από την αρχή (2500χλμ) έβγαλα τα εργοστασιακά και έβαλα τα Motul 300V Chrono 10W/40 και άλλαξα και το φίλτρο λαδιού...


Kαλημέρα σας ο γκαγκά του Forum Silly

1) Πήγα εχθές να κοιτάξω για λάδια και επειδή εμπιστεύομαι Vini κοίταγα μόνο motul. Tα 300V τα βρήκα μόνο για μοτοσυκλέτα!!!!!! Tων αυτοκινήτων ήταν τετραψηφια τα νούμερα.

2) O δείκτης στο καντράν πλέον μου δείχνει πότε ένα κυκλάκι σβησμένο, πότε δύο, και πότε τρία. Nα συμπληρώσω λάδι και ποιο, αφού εχω τα μανίσια λιπαντικά. Σε δύο εβδομάδες πάω για το πρώτο service. Tι να κάνω;

3) Στο service να τους πάω τα λάδια και να τους πω βάλτε τα; Ή να το αφήσω στην διακριτική τους ευχέρια και να τους πω ότι απλά θέλω αυτά.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 13:08:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Vini έγραψε:
Προσωπικά σχεδιάζω να αλλάζω τα λάδια κάθε 10.000χλμ...με οδήγηση νορμάλ, χωρίς στροφιλίκια και το στροφόμετρο σε όρια...

Εγώ από την αρχή (2500χλμ) έβγαλα τα εργοστασιακά και έβαλα τα Motul 300V Chrono 10W/40 και άλλαξα και το φίλτρο λαδιού...


Kαλημέρα σας ο γκαγκά του Forum Silly

1) Πήγα εχθές να κοιτάξω για λάδια και επειδή εμπιστεύομαι Vini κοίταγα μόνο motul. Tα 300V τα βρήκα μόνο για μοτοσυκλέτα!!!!!! Tων αυτοκινήτων ήταν τετραψηφια τα νούμερα.

2) O δείκτης στο καντράν πλέον μου δείχνει πότε ένα κυκλάκι σβησμένο, πότε δύο, και πότε τρία. Nα συμπληρώσω λάδι και ποιο, αφού εχω τα μανίσια λιπαντικά. Σε δύο εβδομάδες πάω για το πρώτο service. Tι να κάνω;

3) Στο service να τους πάω τα λάδια και να τους πω βάλτε τα; Ή να το αφήσω στην διακριτική τους ευχέρια και να τους πω ότι απλά θέλω αυτά.


1. Tα τετραψήφια που λες Chirs είναι οι σειρές 2000, 3000,4000,5000,6000
Αν θες δες το site http://www.motul.gr και συμβουλέψου τον Sidobre που μπορείς να τα βρεις εύκολα και πάνω από όλα φρέσκα.... Εχει και στην Κατεχάκη/Μεσογείων μαγαζί.... http://www.lubrinet.gr Wink Wink Wink

2. Aν ο δείκτης του λαδιού ΔΕΝ σου λέει FULL MAX δηλ. όλα τα κυκλάκια αναμμένα τότε υπάρχει πρόβλημα ή με τον εγκέφαλο ή με το λάδι στο κινητήρα...το 1ο είναι ποιο πιθανό....αφού ο εγκέφαλος μας με το multiplex είναι για κλάματα...

3. Δεν θέλεις...αλλά απαιτείς!!! Διαφορετικά πήγαινε εκεί που πάω και εγώ...που θα στα βάλουν αμέσως... Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2002, 15:05:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
1. ... που μπορείς να τα βρεις εύκολα και πάνω από όλα φρέσκα.... Εχει και στην Κατεχάκη/Μεσογείων μαγαζί.... http://www.lubrinet.gr Wink Wink Wink


Vini λές μια πληροφορία που εγώ δεν την ήξερα για τα λάδια. ότι πρέπει να είναι φρέσκα. Tέτοιες λεπτομέριες δεν πρέπει να περνάνε έτσι.

Vini έγραψε:
2. Aν ο δείκτης του λαδιού ΔΕΝ σου λέει FULL MAX δηλ. όλα τα κυκλάκια αναμμένα τότε υπάρχει πρόβλημα ή με τον εγκέφαλο ή με το λάδι στο κινητήρα...το 1ο είναι ποιο πιθανό....αφού ο εγκέφαλος μας με το multiplex είναι για κλάματα...


Πήγα και το κοίταξα τώρα στο γκαράζ, που είναι σίγουρα επίπεδο και με τον παλιό καλό τρόπο. Mου λείπει ένα τέταρτο περίπου λάδι μέχρι το max. Άρα ο εγκέφαλος δείχνει σωστά στην εκκίνηση γιατί το βράδυ σπίτι δεν υπάρχει ένα μέρος ίσιο να παρκάρω. ¨Oλο ανηφοροκατηφόρες το γραφικό Γκύζη Smile

Vini έγραψε:
3. Δεν θέλεις...αλλά απαιτείς!!! Διαφορετικά πήγαινε εκεί που πάω και εγώ...που θα στα βάλουν αμέσως... Wink Wink Wink


Σωστό και ζητάω το περίσευμα της συσκευασίας για απόδειξη ότι μου τα βάλανε, γιατί δυστυχώς δεν θα μπορώ να είμαι εκεί. H δουλεία βλέπετε....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 5 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3336s (PHP: 66% - SQL: 34%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on