PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σβήσιμο κινητήρα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
alekos (alexandros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xs

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 14:02:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
alekos έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά. Crying or Very sad

Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;

Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού. Crying or Very sad

Τώρα, τι να υποθέσω; Question Question Question
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο
ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα

το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο
του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις.


Καλώς ήρθες και από μένα! :D

Ξέρεις τι φοβάμαι; Ότι άμα τους πω να μου τον αλλάξουν, όπως μου λές, θα μου το αρνηθούν γιατί θα λένε ότι δεν παρουσιάζει πρόβλημα στον εγκέφαλο που θα το βάλουν (με λίγα λόγια θα μου λένε ότι αυτά που λέω είναι αστήρικτα ή κοινώς μαλ***ες). Σε αυτήν την περίπτωση τι να κάνω; Sad Sad Sad Sad

Πάντως παιδιά κόντεψα να τρακάρω με αυτή την ιστορία, όταν ο προπορευόμενος ήθελε να στρίψει, εγώ πάτησα φρένο και κατέβασα ταχύτητα και τη στιγμή που ο άλλος είχε στρίψει και πήγα να επιταχύνω, μου έσβησε, με αποτέλεσμα ο απο πίσω, ο οποίος περίμενε ότι φυσιολογικά θα επιτάχυνα και είχε ήδη επιταχύνει και αυτός, αν κοντέψει να πέσει πάνω μου. Evil Evil Evil


καντους και λιγο φασαρια πες τους παρτε το και φτιαχτε το δεν θα σκοτωθεις εσυ γιατι αυτοι δεν θελουν να αλλαξουν πολλαπλασιαστη
αν ειδη σου καναν αναβαθμιση το λογισμικο το επομενο που θα σου κανουν ειναι σιγουρα αντικατασταση του πολλαπλασιαστη .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alekos (alexandros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 xs

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 14:47:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιζα οτι αφου το 206 ειναι τοσο καλο

φαντασου τι θα ειναι το 307 !!!!

τζιφος το ματανοιωσα

για την ιστορια

ειχα το 305

στην συνεχεια 106,μετα το 206 ,μετα το 307 και μαλλον παω για το 206 ξανα

τα λαθη πληρωνονται

το 307 ειναι ενα καλο αυτοκινητο, πολυ καλο θα ελεγα
με πολλα extras, αλλα δεν εχει την οδηγικη ευχαριστηση ,που εχει το 206
και γενικα δεν εχει αυτο το κατι που σε κανει να το αγαπησης .

ποτε δεν ειναι αργα και οπως ξερεις η ιστορια επαναλαμβανεται
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 22:08:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D
Kαλως τον
Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης

Svstouk γερα με τσαμπουκα!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 08:10:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D
Kαλως τον
Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης

Svstouk γερα με τσαμπουκα!


:agrue: :agrue: :agrue:

2gunfire 2gunfire 2gunfire

Mr. Green Mr. Green Mr. Green




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 12:38:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D
Kαλως τον
Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης

Svstouk γερα με τσαμπουκα!


Τα εχουμε ξαναπει αυτα , ο πολλαπλ/στης ειναι ελατωματικος και το Νο 1 πραγμα που χαλαει συνηθως.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 12:42:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανείς που να ξέρει πόσο κοστίζει περίπου ο πολλαπλασιαστής για 206?


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 12:58:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Κανείς που να ξέρει πόσο κοστίζει περίπου ο πολλαπλασιαστής για 206?


περι τα 40 χιλιαρικα !!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 17:17:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν, σήμερα είχα πάει για το πρώτο μου κανονικό σέρβις των 20.000χλμ.

Στο θέμα του σβησίματος του κινητήρα. Το παίρνει ο ηλεκτρολόγος, το βάζει στον εγκέφαλο, δεν βλέπει πρόβλημα. Βλέπει ότι έχουμε ήδη αναβαθμίσει το λογισμικό και βγάζει τον πολλαπλασιαστή. Κοιτάει τις αντιστάσεις του και μου τον αλλάζει στα πλαίσια της εγγύησης χωρίς να χρειαστεί να πω εγώ τίποτα (κρίμα κι είχα γυαλίσει το κουμπούρι! Shocked ). Μου είπε ότι υπάρχει όντως κάποια ελαττωματική παρτίδα κι εκεί τελείωσε η παρτίδα.

Άλλαξα τα μπουζί, επειδή εγώ το ήθελα, με συνολικό κόστος 15 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Από τα παλιά είδα και εγώ και μου το επιβεβαίωσε ο μηχανικός ότι η καύση ήταν άριστη. Πάντως με τα καινούρια μπουζί είδα διαφορά στο τράβηγμα από χαμηλά με τρίτη (και δεν είναι η φαντασία μου) Wink

Τόσο ο μηχανικός, όσο και ο ηλεκτρολόγος έχουν 106, τα οποία τα έχουν φτιάξει τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, με το 1.4 του ηλεκτρολόγου να αποδίδει 105 δυναμομετρημένους ίππους και χωρίς τούρμπο ή νίτρο! Shocked

Συνολικό κόστος 62 ευρώ και με τη σφραγίδα της αντιπροσωπείας. Όχι κι άσχημα, δεν συμφωνείτε; Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 20:02:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Λοιπόν, σήμερα είχα πάει για το πρώτο μου κανονικό σέρβις των 20.000χλμ.

Στο θέμα του σβησίματος του κινητήρα. Το παίρνει ο ηλεκτρολόγος, το βάζει στον εγκέφαλο, δεν βλέπει πρόβλημα. Βλέπει ότι έχουμε ήδη αναβαθμίσει το λογισμικό και βγάζει τον πολλαπλασιαστή. Κοιτάει τις αντιστάσεις του και μου τον αλλάζει στα πλαίσια της εγγύησης χωρίς να χρειαστεί να πω εγώ τίποτα (κρίμα κι είχα γυαλίσει το κουμπούρι! Shocked ). Μου είπε ότι υπάρχει όντως κάποια ελαττωματική παρτίδα κι εκεί τελείωσε η παρτίδα.

Άλλαξα τα μπουζί, επειδή εγώ το ήθελα, με συνολικό κόστος 15 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Από τα παλιά είδα και εγώ και μου το επιβεβαίωσε ο μηχανικός ότι η καύση ήταν άριστη. Πάντως με τα καινούρια μπουζί είδα διαφορά στο τράβηγμα από χαμηλά με τρίτη (και δεν είναι η φαντασία μου) Wink

Τόσο ο μηχανικός, όσο και ο ηλεκτρολόγος έχουν 106, τα οποία τα έχουν φτιάξει τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, με το 1.4 του ηλεκτρολόγου να αποδίδει 105 δυναμομετρημένους ίππους και χωρίς τούρμπο ή νίτρο! Shocked

Συνολικό κόστος 62 ευρώ και με τη σφραγίδα της αντιπροσωπείας. Όχι κι άσχημα, δεν συμφωνείτε; Wink


Πολύ καλά θα έλεγα.......Τι ακριβώς σου έκαναν ?


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 22:50:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε αυτα τα λεφτά περιλαμβάνονται τα 4 μπουζί, η εργασία του μηχανικού και του ηλεκτρολόγου, οι οποίοι μου έλεγξαν το αυτοκίνητο εξονυχιστικά




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούν 2003, 13:36:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίδες, χθες το μεσημέρι, είχα ένα σβήσιμο σε κατέβασμα από 4η σε 3η. Το clima δούλευε στο φουλ και τα παράθυρα κλειστά ενώ ήμουν και μόνος. Δεν το έχει κάνει ξανά μέχρι τώρα. Λέτε να είμαι κι εγώ κοντά στην αλλαγή πολλαπλασιαστή;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nemo (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 CC ROLAND GARROS

Ένταξη: 29 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 55
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 21:20:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα μου κάνει ένα άλλο κουφό... Ορισμένες φορές την στιγμή που ξεκινάς με φυσιολογικές στροφες στη μηχανή, όχι μαρσαροντας τρελλά, το αμάξι παει να ξεκινήσει και ξαφνικά σταματάει για ένα δευτερόλεπτο σα να αφήνεις το γκάζι, χωρίς να το εχεις αφήσει βέβαια και αμέσως μετά φευγει πάλι... Επίσης το ρελαντί λίγο... Η βελόνα του στροφόμετρου δεν είναι απόλυτα σταθερή στο ρελαντί.... Μιλάμε βέβαια για συν πλην 50 στροφες όχι παραπάνω... Λετε και αυτά τα προβήματα να οφείλονται στον πολλαπλασιαστή; Επισης ορισμένες φορές δεν παιρνει μπροστά με την πρωτη... Πρεπει να φέρει 4-5 στροφές η μίζα ή πρεπει και να δοκιμάσω και δευτερη με τη μιζα και τότε θα πάρει...


nEmO
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2003, 06:25:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καθαρή και καλή βενζίνη (98άρα για σιγουριά), ένα καθάρισμα στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (ProTec Fuel Line Cleaner), πιθανότατα και αναβάθμιση λογισμικού. Ο πολλαπλασιαστής στο τέλος, γιατί εάν φτάσεις εκεί παίζει και η πλεξούδα, παίζει και ο εγκέφαλος...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GeorgeD (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 ΧΤ 1.4 5D

Ένταξη: 18 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 12:00:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Καθαρή και καλή βενζίνη (98άρα για σιγουριά), ένα καθάρισμα στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (ProTec Fuel Line Cleaner), πιθανότατα και αναβάθμιση λογισμικού. Ο πολλαπλασιαστής στο τέλος, γιατί εάν φτάσεις εκεί παίζει και η πλεξούδα, παίζει και ο εγκέφαλος...



Εμένα ρε παιδιά τα έχουν αλλάξει όλα !!! (εκτός από την πλαιξούδα) και είναι μόνο στα 3000 χλμ. και φυσικά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Evil Έχετε καμιά πρόταση να μου κάνετέ;
Θα περιμένω.


GEORGE 206 XT 1.4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lion80 (Δημοσθένης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 96
Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:13:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά γειά σας!!Είμαι νέος μέλος.Μόλις γύρισα από διακοπές και βρήκα ένα θέμα συζήτησης το οποίο με ενδιαφέρει αρκετά αφού το αυτοκίνητο μου (206 1.4 XS2 2002)παρουσιάζει πρόβλημα σβησίματος κινητήρα μετά από πάτημα συμπλέκτη!Ήδη έχει συμβεί αυτό 4-5 φορές από τότε που το αγόρασα.Τελευταία φορά συνέβη πριν 20 ημέρες!!!
Επίσης παρουσιάζει πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα!!!!Ορισμένες φορές χρειάζεται 3-4 προσπάθειες για να πάρει εμπρός!!!!!
Ήθελα να κάνω κάποια αλλαγή στις αναρτήσεις αλλά Sad ....δεν ξέρω σκέφτομαι να κρατήσω τα χρήματα για τυχόν "έξοδα" πολλαπλασιαστή η ο,τι αλλού ευθύνεται για το πρόβλημα μου!!
ΕΡΩΤΗΣΗ:Να πάω σε εξουσιοδοτημένο η σε κάποιον που εσείς θα μου πείτε??Έιμαι εκτός εγγύησης πια!!Μένω Αργυρούπολη.Πήγαινα μέχρι τώρα Dakar αλλά...το παράτησα το άθλημα!!!!!Αν ξέρετε κάπου εδώ κοντά..ακόμη καλύτερα!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:23:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημοσθένη καλώς ήρθες.

Έχουμε το ίδιο μοντέλο και αντιμετωπίζω και γω τα ίδια ακριβώς προβλήματα, αν και έχω ήδη αλλάξει πολλαπλασιαστή!!!

Ίσως να φταίει γενικώς ο πολλαπλασιαστής της Πεζό, ίσως άλλα πράγματα.....δεν ξέρω.

Για αντιπροσωπεία θα σε ενημερώσουν οι "γείτονές" σου!




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:34:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πρόβλημα του σβησίματος του κινητήρα (όταν συνήθως είναι ανοχτό και το A/C) είναι παγκόσμιο !

Έχω μπει σε συζητήσεις Άγγλων, έχω μπει σε συζητήσεις Αυστραλών και έχουν το ίδιο πρόβλημα.

Αλλάζουν πολλαπλασιαστές, αλλάζουν map sensors, αλλάζουν μοτέρ ρελαντί, αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Κάποιος Άγγλος μόνο, άλλαξε και τα τρία παραπάνω ταυτόχρονα και λέει πως κάτι έγινε.

Η Peugeot τηρεί σιγή ιχθύος (ή μάλλον, σιγή λέοντος).


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lion80 (Δημοσθένης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 96
Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:58:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέφανε σε ευχαριστώ πολύ!!!
Απ οτι καταλαβαίνω σίγουρη λύση δεν υπάρχει!!!!Κρίμα... Sad Αν πάντως καποίος γείτονας ξέρει κάποιο καλό Service ιδιώτη εδώ κοντά ας ενημερώσει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 17:05:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ady έγραψε:
Το πρόβλημα του σβησίματος του κινητήρα (όταν συνήθως είναι ανοχτό και το A/C) είναι παγκόσμιο !


Λέτε εμένα επειδή είναι αυξημένο το ρελαντί να μην γίνεται?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 22:25:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι βασικα και εμενα μπορει να μου σβησει αμα πατησω κανα συμπλεκτη, σπανια βεβαια.. Εχει και αδυνατο ρελαντι.. μαλλον ο πολλαπλασιαστης τα χει φτυσει...

Αλλα ετσι και ειναι ON το αρκουδισιον μιλαμε δε μασαει μια το οχημα. Μεχρι και ανηφορα με 3η ρελαντι ανεβαινει το εργαλειο.. Δεν υπαρχει περιπτωση να σβησει. Και οι στροφες ειναι και μενα λιγο ανεβασμενες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0679s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on