Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alekos (alexandros) Μόλις έγραψα

 307 xs
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 14:02:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | alekos έγραψε: | Svstouk έγραψε: | Ρε παιδιά, μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά.
Και μένα μου έχει σβήσει όταν πατάω συμπλέκτη να βγάλω ταχύτητα να σταματήσω και παράλληλα πατάω φρένο. Και είναι μοντέλο 2002! Λέτε να έχω και εγώ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή;
Πάντως όταν τους το είχα πει και το είχαν βάλει στον εγκέφαλο, δεν βρήκαν τίποτα και απλώς μου αναβάθμισαν το λογισμικό, λέγοντάς μου ότι το σβήσιμο ενδέχεται να οφείλετο σε bug του πρώην λογισμικού.
Τώρα, τι να υποθέσω;
 |
φιλε μου για χαρα ειμαι καινουργιος στο club αλλα παλιος οδηγος πεζο
ειχα το ιδιο ακριβος προβλημα στο πρωην 206 μου .και να σου αναβαθμισουν το λογισμικο του εγκεφαλου το προβλημα δεν λυνεται , ισος σου πουν μαλιστα και για την βενζινη που χρησιμοποιεις αλλα και να αλλαξεις βενζιναδικο ,τιποτα
το προβλημα ειναι 100% στον πολλαπλασιαστη αλλα δεν καταγραφετε στον εγκεφαλλο
του αμαξιου επειδη δεν στο κανει πολλη συχνα πες στους να σου αλλαξουν πολλαπλασιαστη να καθαρισεις. |
Καλώς ήρθες και από μένα! :D
Ξέρεις τι φοβάμαι; Ότι άμα τους πω να μου τον αλλάξουν, όπως μου λές, θα μου το αρνηθούν γιατί θα λένε ότι δεν παρουσιάζει πρόβλημα στον εγκέφαλο που θα το βάλουν (με λίγα λόγια θα μου λένε ότι αυτά που λέω είναι αστήρικτα ή κοινώς μαλ***ες). Σε αυτήν την περίπτωση τι να κάνω;
Πάντως παιδιά κόντεψα να τρακάρω με αυτή την ιστορία, όταν ο προπορευόμενος ήθελε να στρίψει, εγώ πάτησα φρένο και κατέβασα ταχύτητα και τη στιγμή που ο άλλος είχε στρίψει και πήγα να επιταχύνω, μου έσβησε, με αποτέλεσμα ο απο πίσω, ο οποίος περίμενε ότι φυσιολογικά θα επιτάχυνα και είχε ήδη επιταχύνει και αυτός, αν κοντέψει να πέσει πάνω μου.  |
καντους και λιγο φασαρια πες τους παρτε το και φτιαχτε το δεν θα σκοτωθεις εσυ γιατι αυτοι δεν θελουν να αλλαξουν πολλαπλασιαστη
αν ειδη σου καναν αναβαθμιση το λογισμικο το επομενο που θα σου κανουν ειναι σιγουρα αντικατασταση του πολλαπλασιαστη . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alekos (alexandros) Μόλις έγραψα

 307 xs
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 14:47:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζα οτι αφου το 206 ειναι τοσο καλο
φαντασου τι θα ειναι το 307 !!!!
τζιφος το ματανοιωσα
για την ιστορια
ειχα το 305
στην συνεχεια 106,μετα το 206 ,μετα το 307 και μαλλον παω για το 206 ξανα
τα λαθη πληρωνονται
το 307 ειναι ενα καλο αυτοκινητο, πολυ καλο θα ελεγα
με πολλα extras, αλλα δεν εχει την οδηγικη ευχαριστηση ,που εχει το 206
και γενικα δεν εχει αυτο το κατι που σε κανει να το αγαπησης .
ποτε δεν ειναι αργα και οπως ξερεις η ιστορια επαναλαμβανεται |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 22:08:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D
Kαλως τον
Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης
Svstouk γερα με τσαμπουκα!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 08:10:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D
Kαλως τον
Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης
Svstouk γερα με τσαμπουκα! |
:agrue: :agrue: :agrue:

Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 12:38:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Ελα Αλεκο?Πουλησες το 206? αχαχαχαχα :D :D
Kαλως τον
Vini οντως εχει βαση αυτο που λες για το γκαζι ομως το προβλημα ειναι 99,9% ο πολλ/στης.Με την αλλαγη το αμαξι δεν ξανασβησε και εξαφανιστηκαν τα τρεμοπαιγματα του ρελαντι.Το οτι η παρτιδα ηταν ελλατωματικη δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα μου το ειπαν οι ιδιοι στην PUG Κρητης
Svstouk γερα με τσαμπουκα! |
Τα εχουμε ξαναπει αυτα , ο πολλαπλ/στης ειναι ελατωματικος και το Νο 1 πραγμα που χαλαει συνηθως.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 12:42:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανείς που να ξέρει πόσο κοστίζει περίπου ο πολλαπλασιαστής για 206?
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 12:58:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Κανείς που να ξέρει πόσο κοστίζει περίπου ο πολλαπλασιαστής για 206? |
περι τα 40 χιλιαρικα !!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 17:17:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, σήμερα είχα πάει για το πρώτο μου κανονικό σέρβις των 20.000χλμ.
Στο θέμα του σβησίματος του κινητήρα. Το παίρνει ο ηλεκτρολόγος, το βάζει στον εγκέφαλο, δεν βλέπει πρόβλημα. Βλέπει ότι έχουμε ήδη αναβαθμίσει το λογισμικό και βγάζει τον πολλαπλασιαστή. Κοιτάει τις αντιστάσεις του και μου τον αλλάζει στα πλαίσια της εγγύησης χωρίς να χρειαστεί να πω εγώ τίποτα (κρίμα κι είχα γυαλίσει το κουμπούρι! ). Μου είπε ότι υπάρχει όντως κάποια ελαττωματική παρτίδα κι εκεί τελείωσε η παρτίδα.
Άλλαξα τα μπουζί, επειδή εγώ το ήθελα, με συνολικό κόστος 15 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Από τα παλιά είδα και εγώ και μου το επιβεβαίωσε ο μηχανικός ότι η καύση ήταν άριστη. Πάντως με τα καινούρια μπουζί είδα διαφορά στο τράβηγμα από χαμηλά με τρίτη (και δεν είναι η φαντασία μου)
Τόσο ο μηχανικός, όσο και ο ηλεκτρολόγος έχουν 106, τα οποία τα έχουν φτιάξει τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, με το 1.4 του ηλεκτρολόγου να αποδίδει 105 δυναμομετρημένους ίππους και χωρίς τούρμπο ή νίτρο!
Συνολικό κόστος 62 ευρώ και με τη σφραγίδα της αντιπροσωπείας. Όχι κι άσχημα, δεν συμφωνείτε; 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 20:02:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Λοιπόν, σήμερα είχα πάει για το πρώτο μου κανονικό σέρβις των 20.000χλμ.
Στο θέμα του σβησίματος του κινητήρα. Το παίρνει ο ηλεκτρολόγος, το βάζει στον εγκέφαλο, δεν βλέπει πρόβλημα. Βλέπει ότι έχουμε ήδη αναβαθμίσει το λογισμικό και βγάζει τον πολλαπλασιαστή. Κοιτάει τις αντιστάσεις του και μου τον αλλάζει στα πλαίσια της εγγύησης χωρίς να χρειαστεί να πω εγώ τίποτα (κρίμα κι είχα γυαλίσει το κουμπούρι! ). Μου είπε ότι υπάρχει όντως κάποια ελαττωματική παρτίδα κι εκεί τελείωσε η παρτίδα.
Άλλαξα τα μπουζί, επειδή εγώ το ήθελα, με συνολικό κόστος 15 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Από τα παλιά είδα και εγώ και μου το επιβεβαίωσε ο μηχανικός ότι η καύση ήταν άριστη. Πάντως με τα καινούρια μπουζί είδα διαφορά στο τράβηγμα από χαμηλά με τρίτη (και δεν είναι η φαντασία μου)
Τόσο ο μηχανικός, όσο και ο ηλεκτρολόγος έχουν 106, τα οποία τα έχουν φτιάξει τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, με το 1.4 του ηλεκτρολόγου να αποδίδει 105 δυναμομετρημένους ίππους και χωρίς τούρμπο ή νίτρο!
Συνολικό κόστος 62 ευρώ και με τη σφραγίδα της αντιπροσωπείας. Όχι κι άσχημα, δεν συμφωνείτε;  |
Πολύ καλά θα έλεγα.......Τι ακριβώς σου έκαναν ?
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 22:50:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε αυτα τα λεφτά περιλαμβάνονται τα 4 μπουζί, η εργασία του μηχανικού και του ηλεκτρολόγου, οι οποίοι μου έλεγξαν το αυτοκίνητο εξονυχιστικά
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούν 2003, 13:36:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίδες, χθες το μεσημέρι, είχα ένα σβήσιμο σε κατέβασμα από 4η σε 3η. Το clima δούλευε στο φουλ και τα παράθυρα κλειστά ενώ ήμουν και μόνος. Δεν το έχει κάνει ξανά μέχρι τώρα. Λέτε να είμαι κι εγώ κοντά στην αλλαγή πολλαπλασιαστή; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nemo (ΧΡΗΣΤΟΣ) Νέος χρήστης

 206 CC ROLAND GARROS
Ένταξη: 29 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 55 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 21:20:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα μου κάνει ένα άλλο κουφό... Ορισμένες φορές την στιγμή που ξεκινάς με φυσιολογικές στροφες στη μηχανή, όχι μαρσαροντας τρελλά, το αμάξι παει να ξεκινήσει και ξαφνικά σταματάει για ένα δευτερόλεπτο σα να αφήνεις το γκάζι, χωρίς να το εχεις αφήσει βέβαια και αμέσως μετά φευγει πάλι... Επίσης το ρελαντί λίγο... Η βελόνα του στροφόμετρου δεν είναι απόλυτα σταθερή στο ρελαντί.... Μιλάμε βέβαια για συν πλην 50 στροφες όχι παραπάνω... Λετε και αυτά τα προβήματα να οφείλονται στον πολλαπλασιαστή; Επισης ορισμένες φορές δεν παιρνει μπροστά με την πρωτη... Πρεπει να φέρει 4-5 στροφές η μίζα ή πρεπει και να δοκιμάσω και δευτερη με τη μιζα και τότε θα πάρει...
nEmO |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeorgeD (Γιώργος) Μόλις έγραψα

 206 ΧΤ 1.4 5D
Ένταξη: 18 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 12:00:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Καθαρή και καλή βενζίνη (98άρα για σιγουριά), ένα καθάρισμα στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (ProTec Fuel Line Cleaner), πιθανότατα και αναβάθμιση λογισμικού. Ο πολλαπλασιαστής στο τέλος, γιατί εάν φτάσεις εκεί παίζει και η πλεξούδα, παίζει και ο εγκέφαλος... |
Εμένα ρε παιδιά τα έχουν αλλάξει όλα !!! (εκτός από την πλαιξούδα) και είναι μόνο στα 3000 χλμ. και φυσικά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Έχετε καμιά πρόταση να μου κάνετέ;
Θα περιμένω.
GEORGE 206 XT 1.4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:13:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά γειά σας!!Είμαι νέος μέλος.Μόλις γύρισα από διακοπές και βρήκα ένα θέμα συζήτησης το οποίο με ενδιαφέρει αρκετά αφού το αυτοκίνητο μου (206 1.4 XS2 2002)παρουσιάζει πρόβλημα σβησίματος κινητήρα μετά από πάτημα συμπλέκτη!Ήδη έχει συμβεί αυτό 4-5 φορές από τότε που το αγόρασα.Τελευταία φορά συνέβη πριν 20 ημέρες!!!
Επίσης παρουσιάζει πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα!!!!Ορισμένες φορές χρειάζεται 3-4 προσπάθειες για να πάρει εμπρός!!!!!
Ήθελα να κάνω κάποια αλλαγή στις αναρτήσεις αλλά ....δεν ξέρω σκέφτομαι να κρατήσω τα χρήματα για τυχόν "έξοδα" πολλαπλασιαστή η ο,τι αλλού ευθύνεται για το πρόβλημα μου!!
ΕΡΩΤΗΣΗ:Να πάω σε εξουσιοδοτημένο η σε κάποιον που εσείς θα μου πείτε??Έιμαι εκτός εγγύησης πια!!Μένω Αργυρούπολη.Πήγαινα μέχρι τώρα Dakar αλλά...το παράτησα το άθλημα!!!!!Αν ξέρετε κάπου εδώ κοντά..ακόμη καλύτερα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:23:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημοσθένη καλώς ήρθες.
Έχουμε το ίδιο μοντέλο και αντιμετωπίζω και γω τα ίδια ακριβώς προβλήματα, αν και έχω ήδη αλλάξει πολλαπλασιαστή!!!
Ίσως να φταίει γενικώς ο πολλαπλασιαστής της Πεζό, ίσως άλλα πράγματα.....δεν ξέρω.
Για αντιπροσωπεία θα σε ενημερώσουν οι "γείτονές" σου!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:34:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρόβλημα του σβησίματος του κινητήρα (όταν συνήθως είναι ανοχτό και το A/C) είναι παγκόσμιο !
Έχω μπει σε συζητήσεις Άγγλων, έχω μπει σε συζητήσεις Αυστραλών και έχουν το ίδιο πρόβλημα.
Αλλάζουν πολλαπλασιαστές, αλλάζουν map sensors, αλλάζουν μοτέρ ρελαντί, αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Κάποιος Άγγλος μόνο, άλλαξε και τα τρία παραπάνω ταυτόχρονα και λέει πως κάτι έγινε.
Η Peugeot τηρεί σιγή ιχθύος (ή μάλλον, σιγή λέοντος).
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 14:58:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέφανε σε ευχαριστώ πολύ!!!
Απ οτι καταλαβαίνω σίγουρη λύση δεν υπάρχει!!!!Κρίμα... Αν πάντως καποίος γείτονας ξέρει κάποιο καλό Service ιδιώτη εδώ κοντά ας ενημερώσει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 17:05:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ady έγραψε: | Το πρόβλημα του σβησίματος του κινητήρα (όταν συνήθως είναι ανοχτό και το A/C) είναι παγκόσμιο !
|
Λέτε εμένα επειδή είναι αυξημένο το ρελαντί να μην γίνεται?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 22:25:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι βασικα και εμενα μπορει να μου σβησει αμα πατησω κανα συμπλεκτη, σπανια βεβαια.. Εχει και αδυνατο ρελαντι.. μαλλον ο πολλαπλασιαστης τα χει φτυσει...
Αλλα ετσι και ειναι ON το αρκουδισιον μιλαμε δε μασαει μια το οχημα. Μεχρι και ανηφορα με 3η ρελαντι ανεβαινει το εργαλειο.. Δεν υπαρχει περιπτωση να σβησει. Και οι στροφες ειναι και μενα λιγο ανεβασμενες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|