PAVLOS_207RC έγραψε: |
Τελικα πολυ απο εδο μεσα ειχαν δικιο για 5cm χαμιλομα οτι δεν ειναι καλο. το αμαξη δεν εστριβε οπως πριν το τιμονι στα πολα χιλιομετρα πιγενε οπως νανε και το γλεντι μετα τα πολα χιλιομετρα ηταν τος θα σταματισις!!!!!! ![]() |
PAVLOS_207RC έγραψε: |
καλα θα ηταν να εμπενε η 2 αλα μπενει μονο σε RALLY/GT.. σε RC μπενει μονο 1και3 επιδη εχουν διαφορετικο καλαμι και τιμες variant1 (850E) kai 3 (1950E) καλιτερα τιν 1 και τις αντιστρεπτικες της OMP παρα 3 ![]() |
PAVLOS_207RC έγραψε: |
διστιχος εχω 51 ![]() |
volvos έγραψε: |
προρυθμισμενες απο εργοστασιο δουλευουν παρα πολυ ικανοποιητικα
και νομιζω και 207 κονδωρα τετοια εχει ![]() (ή τουλαχιστον εχει 1000% τετοια ελατηρια η ρυθμιζομενη οποτε.....) |
volvos έγραψε: |
με 1300-1500 πατε φτιαχνετε μια κυρλακιτση bilstein φτηνα επισκευασιμη
που θα ανεβειτε ενα ταξιδακι σαλονικα (ενας ο πρωτος θα το κανει) και θα τη μαζεψετε σε ρυθμισεις εκει που τη θελετε και θα την εχετε μια ζωη να τη χαιρεστε και να τη πειραζετε.... ![]() επισης κοιτατε σε αυτα τα λεφτα και hotbits και μπιλσταιν pss γενικα και ειδικα τι κανει |
MEMsound έγραψε: |
κοιτα...
για show τετοιου ειδους: http://www.youtube.com/watch?v=jZSmxcztEd4&feature=related ![]() πρεπει να ειναι super ιδίως με ενα μεγαλήτερο compressor) αλλά για στρίψιμο!?!?!?!?!?!? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *επισης μπορεις να κάνεις πολυ "ομορφα" πράγματα ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=XQH5k4PD9gM&feature=related ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Λοιπόν παίδες ζαχαρώνω τις αναρτήσεις της Peugeot sport ρώτησα στο Κόνδορα και μου είπανε 1.250 με την μπροστα μόνο ρυθμιζόμενη!Επειδή δεν το γνωρίζω τόσο καλά το θέμα θέλω την άποψή σας αξίζει? |
bagosgt έγραψε: |
νομιζω οτι η KW βγαινει πιο φθηνα. |
ChrisR έγραψε: |
bilstein είναι!
είχε ένας φίλος σε ενα ibiza cupra την pss9(το προηγούμενο μοντέλο)...άπιαστες |
ChrisR έγραψε: |
είναι σίγουρο αυτό?
αν είναι έτσι τότε θα κάνουμε λίγο υπομονή... |
recife_rallye έγραψε: | ||
Ποια απ τις 2? Η 1 η η 3? Απ οτι θυμαμαι,η 1 βγαινει γυρω στα 900 με 1000ε και η 3 βγαινει καπου στα 1600-1700ε.. |
android έγραψε: | ||||
φιλε μου η kw ειναι 1,2,3 αν εχεις 51mm μπιανει η 1 και η 3 αν εχεις 47mm μπαινει μονο η 2 οσο για τιμες αρχηζουμε απο 900 κανουμε μια σταση στα 1500 κ παμε τερμα 1800 ![]() |
bagosgt έγραψε: |
μονο 1 κ 3 για τα δικα μας.ο φιλος μου εχει βαλει την 3 κ ειναι απιαστη.κ σε ανεση αλλα κ σε αισθηση.αλλα κ για την 1 δε νομιζω να αλλαζει κατι(οχι τοσο πολυ).οσο για τα bilstein που αναφερθηκε πιο πανω,την ειχε ο κολητος στο κουπρα κ την εβγαλε.δε δουλευε σωστα αποτι μου ειπε.τωρα φοραει KW k αυτος. |
android έγραψε: | ||
οχι γιατι πισω δεν ειναι coil over αλλα απλα -2 cm κατω |
sotos 207Gt έγραψε: | ||||
Σιγουρο? Αν εχουν τη συμπεριφορα που ειχαν οι δρομισιες στο ραλλακι μου τοτε βουρ. Και τιμονι και 0 κλισεις και ανεση και οχι υπερβολη στο χαμηλωμα. Θα το ψαξω και εγω αυτο |
Touristas έγραψε: |
Κοίτα να δεις όπως λες κι εσύ άλλο το 106 και άλλο το 207.
Επειδή στην ανάρτηση είναι παρόμοια με το δικό μου πιστεύω πως και η 1 θα είναι μια χαρά. |
android έγραψε: | ||||||
καταρχην μιλαμε για μια αναρτηση eibach που φερνει ο κονδωρ δεν εχει βγει κατι απο ps ετσι? |
sotos 207Gt έγραψε: | ||
Ασχετο Αργυρη. Για το παιδι ειναι κουραστικη? ![]() |
android έγραψε: |
ψηλοσετο κανα 2 ποντο για να δεις διαφορα
παιξε με την μουρη λιγο πιο κατω η τον κωλο το οτι την δουλευεις τερμα κατω δεν ειναι καθολου καλο για την αναρτηση μαλλον αυτο φταιει |
android έγραψε: |
τελικα τα gt εχουν 51mm η τα rc? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ε σορρυ "ακυρο" εριξα ενα βλέφαρο στο σιτε της PS και την ανάρτηση του 207LW δεν την εχει ακόμα διαθέσιμη προς πώληση.
Εν αναμονη λοιπόν... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
εχουμε κάτι στο μυαλό μας... ![]() ![]() νεότερα (σχετικα - εντός του μηνα) συντομα |
MEMsound έγραψε: |
Αν βιαζεστε συνενοηθείτε με τον jim207gt μπας και βρειτε συντομότερη χρονικα λύση... ![]() |
denlafkas έγραψε: |
:Η kw variant 1 γαλβανιζε που ρωτησα σημερα εχει απο 790 εως 820ε κ επισης μου ειπαν δεν υπαρχει λογος να βαλουμε την inox 1000.... |
MEMsound έγραψε: |
Επειδη γενικώς εχω ψιλοξενερρωσει με το τελείως ξεκλείδωτο φορουμ που οποιος μπαίνει διαβάζει και εχουμε κάνει ενα σωρο τσαμπα μαγκες...
μολις εχω νέα (περιμένω Στελιο / jim207gt) θα ενημερωσω διακριτικα... όσοι δεν την παλευετε πλέον με την δικια σας αναρτηση (ειτε γιατι διαλύθηκε, ειτε γιατι θελετε να βάλετε κατι καλήτερο) βάλτε κατι από αυτά που υπαρχουν ηδη πχ βαλτε μια kw βάλτε μια eibach βάλτε τελος πάντων μια οτι θελετε. οταν εχουμε νέα θα ενημερωσω αν κάποιος αλλος εχει σετ αμορτισερ 207 γτ/ραλλυε/ρψ και θέλει με δικά του εξοδα να μου τα στείλει ας το κάνει... για να τα προωθήσουμε... |
MEMsound έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() καμμια σχεση με εσενα (απο που κι ως που βρε) και γενικώς καμμια σχεση με τους περισσότερους που γραφουν (συμμετεχουν) "συστηματικά" εδω μέσα... υ.γ. μου ειχε πει ο dimkeras οτι μπορει να μου στείλει τα δικά του, αλλα το βρησκω λιγο "αδικο" να χρεωθεί (μόνος του) ενα σκασμο μεταφορικά για να 'ρθουν Αθήνα...γι αυτό και περιμένω τον Στελιο (που νομιζω περιμένει να βρει χρόνο ο Αργύρης για να τα βάλουν) να μας δώσει τα δικά του |
Paylos_207T έγραψε: |
πηγα και εγω στον κυρλαγιτση και μου ειπε 1200
ι τιμη ειναι πολυ καλη κια αποτι μου ειπε δεν θα ειναι τοσο σκληρο οσα εκανε ta saxo kai rallye |
Pughell έγραψε: |
Εναλλακτικα,ισως η λυση του Κυρλαγκιτση να ειναι συζητησιμη μιας και θα ειναι και επισκευαζομενη... ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Η Variant I έχει πέσει κάτω από 800€, η γαλβανιζέ. Γιατί όχι? ![]() |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: | ||
εγω αυτη εβαλα...μια χαρα τιμη και μια χαρα αμορτισερ ειναι...εχω κανει λιγα χιλιομετρα αλλα ""καλα"" (600 νομιζω)..συμπεριφαρα οχηματος=απολυτη οδηγηση εντος και εκτος πολης+πολυ σταθερο κρατημα ειδικα με πολλα χλμ!! (για στροφες δεν συζηταω)οταν την βαλαμε κυριε στελιο ναι οντως στα πισω πιατελα η διαδρομη ειναι οντως ""μικρη""....σε σχεση με τα μπροστινα!! αλλααααα... ""μικρη"" αλλα στην μεση το εχω αφησει το πιατελο και ειναι αρκετα χαμηλωμενο το αμαξι...νομιζω οτι ειναι πολυ ικανοποιητικο μιας και χαμηλωνει αλλο τοσο!!! |
recife_rallye έγραψε: | ||||
Σε συγκριση με την μαμα πως θα την χαρακτηριζες?απεχει πολυ? |
Pughell έγραψε: |
Δεδομενου οτι ειδα απο κοντα τετοια αναρτηση και μαλιστα την ρυθμισα και σε υψος,δεν μου αρεσε το γεγονος οτι τα πισω πιατελα των ελατηριων εχουν αρκετα κοντο σπειρωμα με αποτελεσμα να σε εξαναγκαζουν να τα σεταρεις σε ενα ετσι και αλλιως αρκετα χαμηλο σημειο,προκειμενου να διατηρησεις την υψομετρικη διαφορα του μπροστα με το πισω μερος. ![]() Οποτε ή φτιαχνεις νεα σπειρωματα σε ενα μηχανουργειο ή προτιμας κατι αλλο... Να τονισω οτι τα μπροστινα σπειρωματα εχουν πολυυυ μεγαλυτερη διαδρομη οποτε ρυθμιζεις αφοβα. Εγω προσωπικα θα πηγαινα σε H&R καθως χαμηλωνει λιγοτερα(στα χαρτια τουλαχιστον). Εναλλακτικα,ισως η λυση του Κυρλαγκιτση να ειναι συζητησιμη μιας και θα ειναι και επισκευαζομενη... ![]() |
volvos έγραψε: |
kw Οχι δεν ειναι επισκευαζομενα παντα...πολλες φορες ειναι
σκεψου απλα οτι ειναι κονι αμορτισερ.... |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: |
δεν εχει καμια απολυτως σχεση η kw v1 με την μαμα πουθενα,και απεχει οχι χιλιμετρα αλλα ουρανους μακρυα...καλα πως σου ρθε αυτο? να μου πεις kw με καμια αλλη επωνυμη-""βελτιωτικια""ναι αλλα οχι και την μαμα ρε λευτερακο ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μην τρελαθουμε κιολας,για να κανεις βολτες στην παραλια και στο κεντρο της πολης,ναι,ΟΚ,μια χαρα ειναι,αλλα για να πιασεις τα βουνα και να αρχισεις να στριβεις,η μαμα ειναι αιωωωνες μπροστα. ![]() Υ.Γ. Μανθε δεν ειμαι προκατειλλημενος,απλα ειναι σαν να μου λες οτι 106 με Bilstein Sprint/Eibach 5cm στριβει καλυτερα απο οτι το μαμα. |
Pughell έγραψε: |
Μην τρελαθουμε κιολας,για να κανεις βολτες στην παραλια και στο κεντρο της πολης,ναι,ΟΚ,μια χαρα ειναι,αλλα για να πιασεις τα βουνα και να αρχισεις να στριβεις,η μαμα ειναι αιωωωνες μπροστα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μανθε δεν ειμαι προκατειλλημενος,απλα ειναι σαν να μου λες οτι 106 με Bilstein Sprint/Eibach 5cm στριβει καλυτερα απο οτι το μαμα. |
Pughell έγραψε: |
αμφιβαλλω αν με το τοσο χαμηλωμα,το πισω μερος θα ειναι αρκετα σφιχτο ωστε να προλαβαινει να κρατησει τον κwλο πανω στην ασφαλτο χωρις να χοροπηδαει σαν κατσικι. |
recife_rallye έγραψε: |
Τωρα καταλαβες γιατι στο ρωτησα??? ![]() Μην εισαι απολυτα σιγουρος οτι στριβει καλυτερα απο μαμα..(μιλαω παντα για το ειδος χρησης που κανουμε εμεις στο βουνο και οχι σε πιστα) Οτι ειναι καλυτερη σε θεμα συμπεριφορας σε λακουβες και ανωμαλιες ειμαι μαλλον πεπεισμενος οτι ετσι ειναι...αλλα για το αλλο που λεγαμε............. ![]() |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: |
οσο για εσενα λευτερακο...εχεις δικιο φιλε!!!!μαμα μανουλα και τελος...μην αλλαξεις ποτε...αλλα και εαν αλλαξεις βαλε την ιδια..δεν υπαρχει αλλη λυση τοσο φτηνη αλλωστε και αποδοτικη αλλωστε ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
¨¨ΤΟ ΚΑΚΟ (και πως να κάνεις αλλιώς μιας και λεφτα δεν περισσευουν) ειναι οτι οι περισσότεροι αφήνουν να διαλυθουν τα μαμα αμορτισερ πρωτα και μετα βάζουν κάτι αλλο... και φυσικά εχουν ξεχάσει πως ηταν καινουργιο μαμα.
με το που το βάζουν τα "φρεσκα" χωρις να το καταλάβουν συγκρίνουν με το διαλυμενο που οδηγουσαν και οχι με το πως ηταν καινουργιο... εκει καπου πιστευω οτι χανεται η μπάλα... ¨¨ |
Παράθεση: |
¨¨παρόλα αυτά η μαμα αναρτηση οταν πας να ζητησεις το κατι παραπάνω "τελειωνει", ιδιως στα φρενα και στην μεταφορα βάρους/ ¨¨ |
Pughell έγραψε: |
Του Λευτερη δεν ειναι σε καμια περιπτωση αντικειμενικο κριτηριο ρε μιας και τα αμορτισερ ειναι πιο χαλια και απο το να ειχε απλως σκετα ελατηρια... ![]() Αμα μπορεσεις να κανεις μια καλη βολτα με ενα 150αρι με μαμα αναρτηση,ελα μετα και πες μου οτι δεν ηταν υπεραρκετη ακομα και για προγραμματισμενο μοτερ. ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Ειχες δεν ειχες την ειπες παλι την μλκ σου ![]() ![]() ![]() Ο σταυρος δεν μιλαει για τωρα..μιλαει για λιγο παλαιοτερα...και ναι,ειχαμε κανει και βολτα με το τοτε 150αρι μου και ξερει πως εστριβε! |
Pughell έγραψε: |
Ελατηρια χαμηλωματος και εργοστασιακα αμορτισερ ειναι η χαρα του bouncing all day long... ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
προφανώς... αλλα και το αντιθετο (δηλαδη εργοστασιακα ελατηρια με (πολυ) σκληροτερα αμορτισερ δεν δουλευει οπως πρεπει. το θεμα ειναι ο σωστός συνδυασμός τους καθώς και η αντίστοιχη επιλογη σκληρότητας αναλογα με την χρηση - δρομος/βουνο/πιστα/εθνικη... κλπ ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ελατηρια χαμηλωματος και εργοστασιακα αμορτισερ ειναι η χαρα του bouncing all day long... ![]() ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Αισθηση σιγουρα εχει καλυτερη μια aftermarket απο μια μαμα,αλλα αλλιως μεταφραζεται σε μια απλη βολτα σε εναν επαρχιακο δρομο και σε εναν αυτοκινητοδρομο και αλλιως σε μια βολτα στο βουνο.. Με λιγα λογια τα μαμα εχουν πολυ ωραια αισθηση σε βουνο,αλλα αν μπορουσαμε να βρουμε και μια αναρτηση που να μπορει να τα συνδιαζει και τα 2 με αξιοπρεπη τροπο,θα ηταν το τελειο!(για μενα παντα) Κατι σαν το rc ενα πραμα αλλα με πιο μαχημες ρυθμισεις! Πολυ χαρακτηριστικο ηταν το παραδειγμα του στελιου που ανεφερε μια ανωμαλια πανω σε στροφη!Αυτο δειχνει οτι ναι μεν,συμφωνα με τις μαρτυριες των παιδιων,η kw ειναι ανετη και προβλεψιμη σε εναν απλο δρομο,αλλα ισως οχι τοσο ανετη και προβλεψιμη στο βουνο(με καθε επιφυλαξη φυσικα). Οταν ειχαμε ανεβει πανω στο βουνο την πρωτη φορα(οταν ειχαν ακομη ψωμι τα αμορτισερ) το αμαξι ηταν παααρα πολυ προβλεψιμο και ειδικα το πισω μερος ηταν βιδωμενο κατω! Απο κει και περα νομιζω πως ειναι και στο τι ακριβως θελει ο καθενας απο την αναρτηση του. |
Pughell έγραψε: |
και αμφιβαλλω αν με το τοσο χαμηλωμα,το πισω μερος θα ειναι αρκετα σφιχτο ωστε να προλαβαινει να κρατησει τον κwλο πανω στην ασφαλτο χωρις να χοροπηδαει σαν κατσικι.
|
xalkiadakhs 207gt έγραψε: | ||
υ.γ.μακαρι οταν θα ανεβω μεσα γεναρη αθηνα να σε συναντησω να παμε βολτα εκει που θες εσυ και να σου αποδειξω οτι αυτο
απλα δεν ισχυει...αυτα λευτερακο!!!!!!!!!!!! |
MEMsound έγραψε: |
εφυγε το πακετακι για Αγγλία... ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: | ||
Θα πεις στον λαο τι πακετακι ειναι τουτο ![]() |
MEMsound έγραψε: |
εφυγε το πακετακι για Αγγλία... ![]() |
kane έγραψε: |
μη του δινετε σημασια ρε παιδια.
γιαυτο το γραψε ετσι για να ρωτησουμε τι εστειλε. Παλιο-ψωναρα |
volvos έγραψε: |
δε τους στελνετε και καμια αλλη ινφο
οπως αποσταση μπουκαλας απο ζαντα κενο θολων πανω για ρυθμιζομενα τοπ μαουντ κλπ κλπ |
MEMsound έγραψε: |
εφυγε το πακετακι για Αγγλία... ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Manθε κανενα νεο εχουμε απο το μετωπο της αναρτησης? ![]() |
salex έγραψε: | ||
Την έβαλε ο Μητς! ![]() Δες τη φωτο από το αυτοκινητάκι του πιο πάνω και θα καταλάβεις. Φαινεται να λειτουργεί παρα πολύ ωραία! |
android έγραψε: |
καντε υπομονη ακομα λιγο |
MEMsound έγραψε: |
καλως ηρθες
διαβασε αυτο το τοπικ απο την αρχη ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() και καλητερα εχε την ταυτοτητα στο πορτοφολι οχι στο στομα |
Sinanai έγραψε: |
No name; |
saikoe_39 έγραψε: |
τωρα ειδα το ποστ του στελιου....θα το σκεφτω αν την δοκιμασω... ![]() |
salex έγραψε: |
Η μόνη γνώμη που έχω διαβάσει είναι ότι την έβαλε ένας τύπος στην αγγλία (207oc) και όταν έσπασε το άκρο του αποσβεντήρα βρέθηκε πάνω σε ένα δέντρο.
Είναι δύσκολο να εκτιμήσεις πόσο καλής ποιότητας είναι η κατασκευή μιας ανάρτησης και το χαμηλό κόστος δεν βοηθάει. |
android έγραψε: |
ωραια πες πως δεν σπαει....αυτη την αναρτηση την ειχα στειλει πριν μηνες στο μητσο κ γελαγαμε παντως ![]() στο δρομο αυτο το πραγμα τι θα κανει?δλδ δεν ειναι αντε εβαλα 4 φυσιγγια 4 ελατηρια 4 σπειρωματα κ εγινε coil over |
207gtmx έγραψε: |
Ο Craig μιλά για ένα φίλο του που είχε ένα περιστατικό (ουσιαστικά για κάτι που είχε ακούσει από κάποιον άλλο).
|
Παράθεση: |
Οι συγκεκριμένες coilovers έχουν και έγκριση tuv (απ΄ότι ξέρω από φίλους που τις έχουν στα αυτοκίνητά τους) |
207gtmx έγραψε: | ||
Γελάγατε με τη φωτογραφία? ![]() Έχει οδηγήσει κανείς 207 με "αυτό το πράγμα" ? |
Pughell έγραψε: |
Εγω παντως ξαναθυμιζω οτι η KW Variant 1 μου φανηκε "αστεια",κατα ποσο μια αναρτηση μιας εταιριας που "κολλαει" το λογοτυπο της στο οτιδηποτε... ![]() |
Pughell έγραψε: |
......παντως θα ηθελα να δω μια coilover που να μπορει να σεταριστει μολις 2 cm χαμηλοτερα απο το μαμα και να εχει επαρκες rebound για να μην αναπηδα σαν τραμπαλα η καροτσα με την πρωτη ανωμαλια. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ναι,αυτο ειπα πριν... ![]() Το οτι ειναι η μαμα αναρτηση δεν σημαινει οτι ειναι τυχαια.Επισης το οτι ειναι KW δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερη απο την μαμα. ![]() Λιγες ειναι οι ρυθμιζομενες που πραγματικα αξιζουν και κυριολεκτικα απειροελαχιστες αυτες που ειναι καλυτερες απο την εργοστασιακη του RC. Το χαμηλωμα δεν σημαινει οτι στριβεις κιολας... ![]() |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: |
ξαφνικα εκει που μιλουσαμε για ενα θεμα περι καποιας ""αναρτησης σε 207"" ερχεσαι παλι και μας λες για την kw την 1 που καποτε εβαλες και καποτε δεν σαρεσε και καποτε ειδες και καποτε εβγαλες αποτελεσμα κατι...απορω δηλαδη τι κολλημα εχεις φαει και δεν γουσταρεις τις kw,,,μαγκια σου δηλαδη μιας και εισαι γνωστης αλλα δηλαδη οτι και να πουμε και οτι και να γραψουμε θα γυρνας να απαντας με κατι ασχετο=kw v1 μπιρι μπιρι...οκ σε καταλαβαμε και ολα καλα-ειπαμε η μαμα rc ειναι πιο τελεια αναρτηση απο την kw το καταλαβαμε.... εχεις να μας πεις κατι για αυτο το θεμα που ανοιξαμε <raceland> http://siteground143.com/~raceland/eshop/catalog/index.php?cPath=83&osCsid=816b7ddf815423bbaa48f79d4ba25ca0 |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Επειδή οδήγησα, αλλα συνοδήγησα με rally με kw III, Προτιμώ την μαμα του RC, έτσι απλά |
Pughell έγραψε: |
Στο κατω-κατω αμα σε κουραζει να διαβαζεις το ιδιο και το ιδιο,μην το διαβαζεις ρε φιλε... ![]() . |
kostas207rc έγραψε: |
Είναι τι γούστα έχει ο καθένας και πως την βλεπει την όλη φάση.
Εσύ μάλον έχεις άγρια γούστα και δεν σου επαρκεί η kw |
Octane έγραψε: |
Αλλωστε δεν μπορεις να σεταρεις τιποτα , εκτoς απο το υψος (κ κατα συνεπεια κ τη σκληροτητα) με ελευθεριες ρυθμισματος...απο το μηδεν μεχρι το...μηδεν. |
MEMsound έγραψε: | ||
Μην μπερδευεσαι απο το σε πιο υψος το ρυθμισεις δεν αλλαζει η σκληροτητα του αμορτισερ μονο η προφορτιση του ελατηρίου (και αυτο ΜΟΝΟ αν ---στο υψος που το εχεις σεταρει--- οταν το εχεις στον αερα τα ελατηρια ειναι συμπιεσμενα) |
kostas207rc έγραψε: |
Γενικά το έχουμε κάνει μπουρδέλο το θέμα...βγαίνουν μονίμως τα ίδια άτομα και γράφουν σε κάθε topic με κάθε ευκαιρία...έτσι απλά για να γράψουν...η μαμα του Rc είναι καλιτερη το καταλάβαμε από τους ειδικούς και το θέμα κλείνει κάπου εδώ σε αυτή τη σύγκριση...Πηγαίνετε λοιπόν και αγοράστε την μαμά του Rc θα γλιτώσετε και περίπου 500ε στην χειρότερη των περιπτώσεων και θα έχετε και την καλίτερη ανάρτηση |
ironman02 έγραψε: |
Για τα koni FSD αμορτισέρ έχει κανείς άποψη? Κάνουν για 207? Απ'ότι διαβάζω συνδιάζουν άνεση και σκληρότητα όταν πρέπει.
Δεν είμαι ακόμα να αλλάζω αναρτήσεις, αλλά για όταν θα χρειαστεί μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή αντί για τα μαμά. http://www.koni.com/190.html Βρήκα και το παρακάτω link που έχει ένα test. Απ'οτι κατάλαβα πρέπει να κυκλοφορούν καιρό. http://www.tirerack.com/suspension/tests/koni_fsd_charts.jsp |
kostas207rc έγραψε: |
Γενικά το έχουμε κάνει μπουρδέλο το θέμα...βγαίνουν μονίμως τα ίδια άτομα και γράφουν σε κάθε topic με κάθε ευκαιρία...έτσι απλά για να γράψουν...η μαμα του Rc είναι καλιτερη το καταλάβαμε από τους ειδικούς και το θέμα κλείνει κάπου εδώ σε αυτή τη σύγκριση...Πηγαίνετε λοιπόν και αγοράστε την μαμά του Rc θα γλιτώσετε και περίπου 500ε στην χειρότερη των περιπτώσεων και θα έχετε και την καλίτερη ανάρτηση |
Octane έγραψε: | ||||
Δε μιλησα για τη σκληροτητα του αμορτισερ παρα μονο για την προφορτιση του ελατηριου... Απλα ειπα οτι στην kw1 , "σκληραινεις" χαμηλωνοντας...ΜΟΝΟ. Κοινως...μια μπαρουφα κ μιση... ![]() |
Octane έγραψε: | ||
Ξαναδιαβασε οσα εγραψαν στην προηγουμενη σελιδα Pughell , Sinanai κ volvos , γιατι μαλλον το εκανες λιγο βιαστικα... (εκτος κ αν αδυνατεις να τα καταλαβεις ![]() Επισης περνα αλλη μια απο εδω http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=25 ... |
Pughell έγραψε: | ||||||
Πανο δεν νομιζω οτι ειναι προοδευτικα τα ελατηρια που χρησιμοποιουν οποτε το μονο που γινεται ειναι να μειωνεις ακομα περισσοτερο την ωφελιμη διαδρομη της αναρτησης... ![]() Απο αυτο που διαπιστωνω κατα καιρους ειναι οτι οι ρυθμιζομενες του εμποριου ειναι μια μπουρδα μιας και κανενας τους δεν εχει μελετησει σκληροτητα ελατηριου και bump αμορτισερ ωστε αν καποιος θελει να σεταρει στο χαμηλοτερο σημειο,η αναρτηση να ειναι σε θεση να διαχειριζεται την καροτσα οπως πρεπει και οχι οπως λαχει... ![]() |
kostas207rc έγραψε: | ||||
φιλε Πάνο σε ευχαριστώ για την υπόδειξη αν και δεν ξέρω εσύ ως τι γράφεις εδώ μέσα...?Έχεις συστηθεί στο ανάλογο topic?Το λέω επιδή δεν σε βλέπω συχνά...Αν έχεις συστηθεί απλά στείλε μου το link για να μην ψάχνω όλες τις σελίδες Τάκη για το θέμα που λες δεν νομίζω ότι χρειάζετε να σβηστεί κάτι ρυθμιζόμενη ανάρτηση λέει το θέμα και για ρυθμιζόμενη ανάρτηση μιλάμε |
volvos έγραψε: |
εχετε κανει ενα τοπικ μπουρδελο
ειναι ηδη στις 10 σελ. και σε κανα μηνα θα μπει καποιος που θα ειναι στις 20σελ θα θελει να ρωτησει για τη kw και βεβαια σιγα μη κατσει να διαβασει τις 20σελ... για αυτο λεω ανοιξτε ενα τοπικ νεο για αυτη την αναρτηση μονο αναλυστε το και να τελειωνει το θεμα οπως εχω γραψει και παλιοτερα και σας λεει και τζιμ παραπανω οι αφτερμαρκετ αναρτησεις χωριζονται σε αυτες με γραμμικα ελατηρια και στην υπολοιπη σαβουρα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΣΤΕΝΟ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΝ ΛΙΜΠΡΩΝ και να παρετε σε καλο οδοστρωμα χωρις ανωμαλιες και με καλα λαστιχα θα βγαλει μεγαλα ποσοστα προσφυσης και θα στριψει καλυτερα απο οτιδηποτε μαμα. αυτο γινεται καθαρα επειδη κραταει το βαρος το ελατηριο και πιεζει σωστα το λαστιχο να βγαλει προσφυση το αμαξι συνολικα για αυτο και ευρωπη που ειναι παντου ετσι ολοι βαζουν μια κοιλοβερ του κωλου και τελειωνουν ΕΛΛΑΔΑ αυτες οι συνθηκες δεν υπαρχουν οποτε οπουδηποτε συναντησετε στροφη με κατσαρο οδοστρωμα ελλειπεις συνθηκες προσφυσης ανωμαλιες μες τη στροφη αποτομα γιαπ και οτιδηποτε αλλο απο αυτα που συντανταμε καθε 10μετρα εδω ελλαδα αυτη η αναρτηση ειναι αχρηστη χειροτερη και απο μαμα...απλα οταν σου εχει μεινει η αισθηση οτι εκει που κραταγε εστριψα τοσο πανω λες ααααααααα στριβει η χ αναρτηση. αλλα ειναι μια ψευδαισθηση υ.γ. προσοχη δεν ασχολουμαι με τα αμορτισερ. και σε μαμα αμορτισερ αμα πατε να τους βαλετε γραμμικα ελατηρια τα ιδια θα κανουν στις ανωτερω σθνθηκες. εξου και γιατι ειναι τοσο φτηνες αν θελετε ντε και καλα κw δε καταλαβαινω γιατι δε παιρνετε 4 κονι και να πατε στα μπροστα να περασετε γραμμικα ελατηρια. κοστος μηχανουργειο και ελατηρια ειναι 300ευρω. (δε ξερω ποσο εχουν κονι) και μην ακουσω κανενα κοπανο να μου πει οτι η Kw εχει κανει δοκιμες και εχει σεταρει την αναρτηση γιατι θα αμολησω τον steve.... |
volvos έγραψε: |
... και μην ακουσω κανενα κοπανο να μου πει οτι η Kw εχει κανει δοκιμες και εχει σεταρει την αναρτηση γιατι θα αμολησω τον steve.... |
Jim207GT έγραψε: |
Πάντως και γώ ήμουν δύσπιστος για καποιες "ρυθμιζόμενες" αλλά ακόμα χαμογελάω που με βγάλαν μ....κα |
ironman02 έγραψε: |
Για τα koni FSD αμορτισέρ έχει κανείς άποψη? Κάνουν για 207? Απ'ότι διαβάζω συνδιάζουν άνεση και σκληρότητα όταν πρέπει.
Δεν είμαι ακόμα να αλλάζω αναρτήσεις, αλλά για όταν θα χρειαστεί μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή αντί για τα μαμά. http://www.koni.com/190.html Βρήκα και το παρακάτω link που έχει ένα test. Απ'οτι κατάλαβα πρέπει να κυκλοφορούν καιρό. http://www.tirerack.com/suspension/tests/koni_fsd_charts.jsp |
ironman02 έγραψε: |
Ευχαριστώ Μίλτο για τη γνώμη σου και τις πληροφορίες ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Σε - σχεδόν - οποιοδήποτε αυτοκίνητο - και συγκεκριμένα, αν διαβάσεις τα σχετικά topics, και στο 207 - από τη στιγμή που αλλάζεις την εργοστασιακή ανάρτηση με μια aftermarket χάνεις τη λεπτή ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος - |
Jim207GT έγραψε: |
...![]() πηγαίνοντας απλά για μπάνιο Ερατινή(Κωστή εσυ ξέρεις) από το χωριό μου και παίζωντας λίγο με άλλο 206 της Εταιρίας και αυτό ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Τα έμαθα και σήμερα απ' τον ιδιοκτήτη του άλλου "206 της Εταιρίας"... ![]() ![]() ![]() |
Arvas έγραψε: |
κανα ρυθμιζομενο topmount για καμπεροκαστερο παιζει η ζηταω πολλα;; |
ironman02 έγραψε: | ||
Γι'αυτό ακριβώς σκεφτόμουν τα koni fsd. ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||||
Esy exe την εντυπωση πως θα εισαι ακριβως οπως με τα εργοστασιακα.. |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: |
Me thn prwth eykairia exei bgei h kw var1 kai exei mpei gaz.....
Giwrgo se ti upsos thn exei to paidi re file kai to kanate test? Epishs poses meres ekane na erthei?egine paraggeleia pollwn hmerwn h irthe amesws? |
android έγραψε: |
...εχει κατσει πολυ ομορφα παντως και οπτικα...πισω χαμηλωσε περισοτερο απο μπρωστα |
android έγραψε: |
...τα αλλα δε τα γνωριζω περι αποστολη παραδωση |
alkone έγραψε: |
παλι σε εξοδα θα μας βαλετε το βλεπω.... ![]() ![]() 1)Αν καταλαβα καλα στο συγκεκριμενο σετ επιλεχθηκαν διαφορετικα ελατηρια απο αυτο του Jim,μιλαμε για πιο σκληρα ή πιο μαλ**α?? 2)Μακη ποτε θα παμε μια βολτα να δω απο κοντα πως ειναι το αμαξι με αυτο το set-up?? ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
(μεταξυ μας ξενερωνω που γραφονται τετοια details σε ξεκλειδωτο section του forum και κανουμε τσαμπα μαγκες του διαδικτυακα περαστικους, αλλα τες πα - δεν αναφερομαι στους προλαλησαντες - μην με παρεξηγησετε) |
recife_rallye έγραψε: |
Καλοφορετη και καλα στριψιματα..μακαρι την χαρεις οσο δεν παει!
Αυτο που θα θελα να μαθω ειναι αν εχει καλυτερη αποσβεση απο του rc γιατι πραγματικα του rc με χει εντυπωσιασει σε αυτο τον τομεα.. ![]() |
fynos έγραψε: |
![]() |
MAD έγραψε: | ||
1) Στου JIM τα ελατηρια μπροστα ειναι 400 lbrs και στο δικο μου ειναι 325!!! Ειναι πιο πολεμικο του Μητσου!!! 2) Την Πεμπτη.. |
android έγραψε: | ||
Γιαννη πες μας κ συ την αποψη σου για την αναρτηση γιατι ειμαι σιγουρος οτι σε πολλους θα φανει too much |
milvas7 έγραψε: |
Με γειά στα παιδιά που την φόρεσάν, όποιος θέλει κανει ένα κόπο να μας πεί ,τι ρυθμίσεις έχει κ άν υποστηρίζεται απο service στην ελλάδα? |
nightmare έγραψε: |
καλησπέρα!
με το Project της ανάρτησης έχουμε κάποιο νέο?? ![]() |
nightmare έγραψε: |
ναι,στην Gaz αναφερομαι. ![]() |
nightmare έγραψε: |
ναι,στην Gaz αναφερομαι. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ΔΕΝ ειναι καλή
να την βγαλεις ![]() ![]() ![]() ![]() |
MAD έγραψε: | ||
Τι ακριβως θες να μαθεις ???? Εγω την φοραω! |
nightmare έγραψε: | ||||
ποιο μοντελο ειναι,γιατι λετε οτι κανατε ειδικη παραγγελια? με τι ελατηρια την φορατε?κοστος κτλ κτλ. συγγνωμη για τις πολλες ερωτησεις! ευχαριστω πολυ! |
nightmare έγραψε: |
και επειδη δεν κρατιεμαι ![]() για το gold μοντελο μιλαμε ή για το gha?? ![]() ![]() |
bagosgt έγραψε: | ||
κ να την βαλεις στο βουνο κ να την κανεις petroGAZ... ![]() ![]() μου φαινεται οτι ειναι κ αυτη απο τις καλυτερες ![]() |
nightmare έγραψε: |
μαλιστα!
νομιζω οτι καποιες πληροφοριες δεν θελετε να τις πειτε.. ![]() ![]() ![]() |
MAD έγραψε: | ||
GHA!!! Τι ακριβως θελεις να μαθεις και δεν στο λεμε???? Ελα απο την λεσχη να σε παμε και βολτα!!!! ![]() |
nightmare έγραψε: | ||||
ενταξει,μεταξυ σοβαρου και αστειου μιλησα..μην παρεξηγηθουμε κιολας! ![]() θα κανονισω να ερθω απο την λεσχη μαζι με τον Δημητρη(jim207gt),αφου ειμαστε και γειτονες thanks και παλι!! |
Παράθεση: |
265 λιμπρες απ οτι θυμαμαι..κατα 99% ειναι αυτο!
|
recife_rallye έγραψε: |
http://www.lkperformance.co.uk/Coilover_Kits/FK_SuspensionHighsport_Coilover_KitPeugeot_207_-_Typ_W_2006_onward/281498?carId=217823
Gνωριζουμε περι τινος προκειται? |
Pughell έγραψε: |
Αν θυμαμαι καλα,τετοια ειχε βαλει ο Sadev στο Megane του... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αν θυμαμαι καλα,τετοια ειχε βαλει ο Sadev στο Megane του... ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Ένα έχει Γιάννη. Άλλωστε και 2 να 'χες, θα 'ταν κομμάτι δύσκολο να τα ρυθμίζεις ταυτόχρονα... ![]() ![]() ![]() Με γεια και καλόστριφτη!!! |
MEMsound έγραψε: |
σεμνα στην αρχη...
δημιουργει εθισμό.. επισης στο τερμα μαλακο στην αρχη για λιγα χιλιομετρα και ομαλα μην αρχισεις τιμονιες μολις βγεις στο δρομο να δεις οτι δουλευει... δουλευει.. το ξερουμε... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ενα μικρο tip
παρε το μπροστα αμορτισερ με ελατηριο κλπ και παρε σβαρνα μαγαζια με αμορτισερ για μηχανακια να βρεις προστατευτικες φουσκες για σκονη κλπ οσο και αν εχουν απο εργοστασιο προστασια θα εξηγησω μανθο για να σου εξηγησει ![]() |
Theo_207RC έγραψε: |
Σταματήστε ζηλεύω, δεν περνάνε και οι ώρες....... ![]() ![]() ![]() |
saikoe_39 έγραψε: | ||
εσυ εχεις κλεισει για αυριο εεεε...???? |
MEMsound έγραψε: |
μεγειες σας ![]() ![]() |
saikoe_39 έγραψε: | ||
μπορουν να μπουν απο την μαμα αναρτηση....!!!!!πανε κουτι..! |
myth έγραψε: |
Μολις παρελαβα... ![]() ![]() http://i714.photobucket.com/albums/ww146/myth1as/IMG_0715.jpg http://i714.photobucket.com/albums/ww146/myth1as/IMG_0714.jpg http://i714.photobucket.com/albums/ww146/myth1as/IMG_0717.jpg Οπως φαινεται στην τριτη φωτο...σαν ασχετος να ρωτησω...αυτα ειναι για την ρυθμιση της μπροστα αναρτησης....δεν επρεπε να εχω 2??? Γιατι μονο 1 μου εστειλαν....η λεω μλκιες???? |
android έγραψε: | ||||
και στα 4? |
MEMsound έγραψε: |
εμενα δε μου αρεσει
θα το ξανακανω μαμα αμορτισερ - 6ποντα ελατηρια ΨΗΛΩματος ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
"Ναι Ανθή, τα λέμε, γεια χαρά."
![]() ![]() ![]() ![]() |
Panos_Rallye207 έγραψε: |
http://www.car.gr/parts/view/1575102/
Τί παίζει εδώ? |
Pughell έγραψε: | ||
Τυπικος ελληναρας με κερδος 100%... |
Octane έγραψε: | ||||
Κ βαλε... , μιας και η αλλη τιμη ειναι επισης λιανικη ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||||||
τι σε κανει να πιστευεις οτι εχει κανει δικια του εισαγωγή και δεν αγοραζει απ το εμπαυ και μετα να την μεταπουλάει? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
android έγραψε: |
Δεν με νοιαζει τιποτα...σας ραβω ολους πλεον... ![]() |
android έγραψε: |
Δεν με νοιαζει τιποτα...σας ραβω ολους πλεον... ![]() |
tomtoup207 έγραψε: |
Ευχαριστω παιδια για τις απαπαντησεις
Αλλα για το 1,4 ειναι με 47mm η 51mm? http://www.raceland.com/products/ra-set-50_38/schroefset-peugeot-207-47-mm http://www.raceland.com/products/ra-set-19_38/schroefset-peugeot-207-51-mm |
stergios_ath έγραψε: |
Καλυσπερα..χτες εβαλα και εγω την gaz μετα απο τοσο καιρο που περιμενα να ερθει..θα ηθελα να ευχαριστησω καταρχην τον Μάνθο για το πρηξιμο που του εκανα στην αρχη,τον Γιώργο-android που ετρεξε και αυτοσ για εμενα και τελος τον jim207 που τον επρηζα τοσο καιρο και συνεχιζω λιγο ακομα να τον πρηζω..εκατσε πολυ ωραια πανω στο αμαξι..βεβαια ακουω κατι περιεργουσ θορυβους απο κατω οταν τσουλαει λιγο ταμαξι η στην οπισθεν,με ψιλοστριμενο τιμονι,που θα προσπαθησω να εντοπισω τι γινεται συντομα..αν εχει και καποιος καμια ιδεα ευπροσδεκτη.. |
GGiannis έγραψε: |
Προτεινετε KW η bilstein ρυθμιζομενες?Για 207 RC |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Είπα και εγώ να παραγγείλω το γνωστό κιτ της gaz το GHA με 325 λίμπρες ελατήρια μπρος πίσω για το 207 μου.
Φαντάζομαι ότι κάποιοι έχουν αυτό το setup, οπότε ότι συμβουλή αλλα και εντυπώσεις είναι ευπρόσδεκτες. Τώρα που έχει δοκιμαστεί για τα καλα το προϊόν. |
volvos έγραψε: |
na δω ποιος θα ειναι οβλακας που θα τα σκασει για τ πεζο σπορτ πριν τουσ
αλλους και μετα θα τον κοιτανε οι αλλοι σα βλακες οπως θα στριβει |
volvos έγραψε: |
μου αρεσει οτι βλεπω το ιδιο σεναριο πολλοστη φορα.
εβγαλε road use στο 106 Kai κανεις δε καταφερε να τη ξεπερασει μετα εβγαλε και για το Α και απλα την αντεγραφαν ολη εβγαλε για το 206 δρομισια ο κονδωρας που ηταν παπατζα αλλα γα***σε και εδερνε και κανεις δε τη ξεπερασε για δρομο χρηση μετα εβγαλε και Α που οσοι την οδηγησαν τη παρομοιαζαν με φτηνοπροφλεξ... σας βγαζει Η ΙΔΙΑ Η ΠΕΖΟ ΣΠΟΡΤ ΓΑΛΛΙΑΣ επισημο road use kit με 1000παρα ευρω αν θυμαμαι καλα και αντι να παρετε μια να τη στειλετε στη γκαζ και να τους πειτε "παλιομαλακες δεστε πως φτιαχνεται μια σωστη αναρτηση και καντε τη copy paste" ακομα παλευετε να συννενοηθειτε μαζι τους και να βρειτε σκληροτητες ελατηριων και διαδρομες αναρτησης... |
Pughell έγραψε: | ||
+300000000000000000000 |
volvos έγραψε: |
eπειδη ρωταγε καποιος εδω το λινκ
και περνετε βελιμεζακη και βλεπετε επισημη τιμη για μελη http://www.peugeotsport-racingshop.com/Contenu/PNO005_01.aspx |
kourlis έγραψε: | ||
Υπάρχει κάποιος που να την έχει βάλει να μου πει feedback??? |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Η gaz λοιπόν:
Χαμήλωμα πίσω - 2,3 πόντους απο το μαμα rc Μπροστά -3 πόντους από το μαμα rc 300άρια ελατήρια 0 κλίση μπροστά ελέω μπλοκέ σκληρότητα - μπάουντ ριμπαουντ τρίποντο κτλπ 10 κλικ πίσω , 1 πμπροστά εντυπώσεις ακόμα δεν έχω καθώς δεν την στρίβω, αλλα το πρώτο που γλυτωσα είναι τα χοροπηδήματα που είχα με την μαμα. Απόσβεση πολύ ικανοποιητική θα έλεγα Επιφυλάσομαι όμως καθώς ακόμα δεν ξέρω πως δουλέυει η ανάρτηση. Κρίμα που δεν κάνουμε ένα τόπικ με τις ρυθμίσεις μας σε gaz και τις εντυπώσεις μας. Δεν είναι δα και το απόλυτο μυστικό ρύθμισης αγωνιστικής ομάδας. Έλεος. ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Φίλε το κρουασάν ειναι ίσως το καλύτερο της θεσσαλονίκης, για την τυρόπιτα όπως σου είπα δεν είχε βγάλει ακόμα την καλή.... αυτή που έφαγες είναι 2η ποιότητα, άρα φαντάζεσαι πόσο καλή είναι η άλλη....
Η gaz λοιπόν: Χαμήλωμα πίσω - 2,3 πόντους απο το μαμα rc Μπροστά -3 πόντους από το μαμα rc 300άρια ελατήρια 0 κλίση μπροστά ελέω μπλοκέ σκληρότητα - μπάουντ ριμπαουντ τρίποντο κτλπ 10 κλικ πίσω , 1 πμπροστά εντυπώσεις ακόμα δεν έχω καθώς δεν την στρίβω, αλλα το πρώτο που γλυτωσα είναι τα χοροπηδήματα που είχα με την μαμα. Απόσβεση πολύ ικανοποιητική θα έλεγα Επιφυλάσομαι όμως καθώς ακόμα δεν ξέρω πως δουλέυει η ανάρτηση. Κρίμα που δεν κάνουμε ένα τόπικ με τις ρυθμίσεις μας σε gaz και τις εντυπώσεις μας. Δεν είναι δα και το απόλυτο μυστικό ρύθμισης αγωνιστικής ομάδας. Έλεος. ![]() |
volvos έγραψε: |
?????????? ![]() ![]() ![]() 19klik στα ποσα???νομιζω εχει 23 γιατι επιλεγετε ιδια ελατηρια μρποστα πισω που το εχετε δει αυτο το πραμα? ![]() |
volvos έγραψε: |
?????????? ![]() ![]() ![]() 19klik στα ποσα???νομιζω εχει 23 γιατι επιλεγετε ιδια ελατηρια μρποστα πισω που το εχετε δει αυτο το πραμα? ![]() |
saikoe_39 έγραψε: | ||
μην παίρνεις φορά βρε του Μήτσου ειχε 23....απο κάποια στιγμη και μετα απέκτησαν 30++ κλικ πισω..αν βαλεις 5 κλικ απο το μηδεν...απλα ειναι σαν να μην εχεις δωσει τπτ(κόντεψα να σκοτωθώ την πρώτη μερα σε γιαπ..στο τερμα νεκρο πισω...μια που πεταχτηκα στον αερα..και μια που εσκασα κατω και ξανα παλι στον αερα... σαν την μπάλα που χοροπηδάει έγινε ο κωλος του 207) οποτε για να πεις οτι κατι κανεις θελει 10+(τοσο την γυρνάω σε ταξίδι αν το θυμηθώ) εγω έχω ελατηρια 200αρια πισω...ο Μήτσος εχει 170 αν δεν κάνω λαθος(και ισως ειναι πιο καλα με αυτα) |
saikoe_39 έγραψε: |
Την έπαθα την πρώτη μερα.....δεν εχει δευτερη φορα..!
Το εχω δοκιμασει με πολλές εκδοχές,τερμα πίσω μπροστά κλπ κλπ Φασαρία από τον άξονα εχει κανεις..?? η μονο εγω εχω..?? ![]() |
salex έγραψε: |
Σε ευχαριστώ Θεούλη μου που υπάρχουν και οι αναρτήσεις να ασχοληθούμε!
![]() |
recife_rallye έγραψε: |
kalοριζικη και καλες βολτες τασο!
Ειναι φανταστικη αναρτηση και το διαπιστωσα οταν εκανα και γω βολτα του βαγγελη. Το μονο που με στραβωνει ομως ειναι η τιμη της γιατι σε περιπου ιδια τιμη παιρνεις την gaz coilover που φορανε καποια παιδια απο δω.. Κατ τα αλλα ειναι φανταστικη αναρτηση.. ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
Τα ελατηρια της peugeot sport ειναι συνηθως...eibach ![]() |
Παράθεση: |
Φαρδια ελατηρια κτλ βγαζει και η πεζο σπορτ,δεν υπαρχη περιπτωση να ναι καποιο αλλο παντρεμα ελατηριων αμορτισερ καλυτερο,απλα τσουζι λιγο το χιλιαρικο |
ParisMcridis έγραψε: | ||
|
NIKOLAOS έγραψε: |
Σημερα εβαλα την παρακατω αναρτηση
http://www.ebay.com/itm/280766443583?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 και επειδη πιστευω οτι και αλλοι απο το forum μας θα ειναι επιφυλακτικοι οπως εγω μεχρι να την βαλω θελω να ενημερωσω οτι για τα 160 ευρω που εδωσα (συμπεριλαμβανομενου τα μεταφορικα απο Γερμανια) η αναρτηση ειναι παρα πολυ καλη! Για να μην παρεξηγειθω εχω μικρη εμπειρια και ακομα σε καμια περιπτωση δεν ειναι για αγωνιστικη χρηση!!! Σιγουρα ομως αξιζει τα λεφτα της! |
android έγραψε: |
Μηπως εχεις μαθει τι ελατηρια φοραει?σκληροτητα,μηκος?καλο στριφτη ![]() |
Steve έγραψε: |
Α ρε Νίκο...
Με γειά, αλλά... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
καλοστριφτη
και προσεκτικα - αναρτηση ειναι οχι το χερι του θεού... επισης θελω review μετα απο 20000 στριφτερα km... (δεν το λεω ειρωνικα - σοβαρα το λεω) |
NIKOLAOS έγραψε: |
Ακουω γνωμες!!! Ειχα πολυ μεγαλη περιεργεια... Θα δειξει.... |
Steve έγραψε: | ||
Συγνώμη κι όλας, με όλο το θάρρος, πήρες ένα αμάξι που ο προκάτοχος του είχε KW Variant επάνω, τα έβγαλε και έβαλε του RC, και εσύ έβγαλες του RC και έβαλες μια ανάρτηση, της οποίας όλο το σετ κοστίζει όσο οι 2 μπροστινές γνήσιες μπουκάλες του Rallye (78 euro έκαστη). Από εκεί και πέρα, τί να πούμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά προσοχή στο δρόμο ![]() |
Παράθεση: |
Συγνώμη κι όλας, με όλο το θάρρος, πήρες ένα αμάξι που ο προκάτοχος του είχε KW Variant επάνω, τα έβγαλε και έβαλε του RC |
ParisMcridis έγραψε: | ||
|
NIKOLAOS έγραψε: |
Ναι ρε συ Steve δικαιο εχεις και δεν παρεξηγουμαι αλλα ρε φιλε ο καθενας αναλογος τα οικονομικα του και τις αναγκες τους πρατει,απο την στιγμη λοιπον που το αμαξακι μου ηταν κατσικι και απο την στιγμη που δεν ειμαι δεινος στριφτης ηθελα να βαλω κατι οικονομικο και εμφανισιμο οποτε κατεληξα σε αυτην την λυση και την ανεφερα στο topic μονο και μονο επειδη καποιοι εχουν την ιδια σκεψη με εμενα αλλα το σκεφτονται... |
GGiannis έγραψε: |
εχουμε περισσοτερες εντυπωσεις απο gaz? |
Theo_207RC έγραψε: | ||
Μην βάλεις GAZ με 2 ευρώ το λίτρο η βενζίνη... Θα είναι σαν να έχεις την Στικούδη μπροστά σου γυμνή με ανοικτά τα πόδια κι εσύ να πρέπει να κοιτάξεις από την άλλη... ![]() |
NIKOLAOS έγραψε: | ||
Δυστυχως δεν γνωριζω να σου απαντησω παντως δεν ειναι πολυ σκληρα,σε ευχαριστω! |
akis23 έγραψε: |
Αυτο το αμαξι καποτε φοραγε τα καλυτερα. Γιατι ρε Νικο το κανες αυτο. Δες το στις δοξες του |
'Andy'-lag έγραψε: |
Γιατί δίνει μαζί και μπαράκια αντιστρεπτικής και μάλιστα διαφορετικής διάταξης από τ μαμά...........? ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Πιο πολιτισμενη απο την kw1 και μακραν καλυτερη απο bilstein κιτρινη ρυθμιζομενη.Δεν κοπαναει και δεν κουναει.Ειναι λιγο πιο σφιχτη απο rc για να σου δωσω να καταλαβεις.
Την εχω οδηγησει καθως την φοραει ενας φιλος. Καλη ειναι ![]() |
ParisMcridis έγραψε: | ||
Ποσο το εχει χαμηλωσεις..πιστευω οχι πανω απο 3 ποντους.Το λεω μηπως το εχει παει 5 ποντους και απλα ειναι πιο σφιχτη απο αυτο. |
sps έγραψε: |
Καποια μειονεκτηματα της gaz σε σχεση με την peugeot sport ειναι ο θορυβος απο top moun και ελατηρια, τα γκαπ στην εθνικη οδο που σημαινει οτι τερματιζε για πλακα, καθως και η αδυναμη επαναφορα οσο το εχεις σε μαλακό-μεσαια ρυθμιση εμπρος. |
milvas7 έγραψε: | ||
Σε ποιο υψος την δουλευε κ τερματιζε? ![]() |
Steve έγραψε: |
Σπύρο, την Perfo, ΑΝ ανταποκρίνεται η φωτό στην πραγματικότητα, έχει φαρδυά ελατήρια και ΔΕΝ είναι ρυθμιζόμενη καθ' ύψος, όπως η Routier ![]() Τα 600 ευρώ της όμως είναι δελεαστικότατα ![]() |
'Andy'-lag έγραψε: |
Η δικιά μου είναι κοντά στα specs αυτής που πωλείται στις αγγελίες και δεν είναι και οτι πιο άνετο για μέσα στην πόλη..... όταν πρέπει όμως την κάνει την δουλειά της.... ![]() |
sps έγραψε: |
Οποτε στον Μιλτο θα πρότεινα να παει σε gaz gga, οπου εκει μιλαμε για αλλο επιπεδο. |
sps έγραψε: |
Gaz gga εχει ο Μανθος. Οποτε μπορει να σου δωσει περισσοτερες πληρπφοριες.
Προκειται για τη motorsport coilover σειρα της gaz την οποια την παραγγελνεις λεγοντας αν τη θες για ραλλυ ή πιστα και αυτοι τη σεταρουν με τα αναλογα χαρακτηριστικα και ελατηρια. Εχει πιο χοντρες μπουκαλες απο την ghα και ενδεχομενως αλλο λαδι και βαλβιδες. Ενδεικτικα μια τιμη: http://gazcoilovers.com/peugeot-207-incl-gti-rc-gaz-gold-motorsport-coilover-kit-p-276.html |
Octane έγραψε: | ||
Ναι , την κανει... , οταν χρειαζεται κανεις λιθοτριψια ή αλλαγη στα σφραγισματα... . Που κ παλι , στους 2 παραπανω ιατρους να πας , πιο λιγα θα σου παρουν ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Συμφωνώ.
Γι'αυτό έχεις τη δυνατότητα της ρύθμισης σκληρότητας ![]() Τώρα με τα 350άρια ελατήρια εμπρός νομίζω ότι είναι μια χαρά για καθημερινή χρήση. Ούτε μαλακό, ούτε σκληρό. Παρεμπιπτόντως, ο πίσω άξονας ποτέ δε μου τερμάτισε. Βέβαια η διαφορά της δικής μου από το standard kit που δίνει η GAZ είναι ότι ζητήσαμε custom ρύθμιση ύψους με 30mm περισσότερη έκταση στα αμορτισέρ. Οπότε αντί για -40mm που είναι το ελάχιστο χαμήλωμα σε σχέση με το μαμά ύψος, η δική μου ξεκινάει από τα -10mm ![]() |
milvas7 έγραψε: |
Κ πολύ καλά έκανες
αλλα γιατι την δινεις ομως? ![]() |
milvas7 έγραψε: |
Υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξεις ελατήρια αργότερα?
η παίρνεις κάτι σαν του δημοσθένη το σετ κ είσαι πιο all around απο ελατήρια? κ το μονο που μενει ειναι να ρυθμισεις τα υπόλοιπα στα μέτρα σου? |
dimkeras έγραψε: | ||
Με περίπου 100€ παίρνεις ό,τι ελατήριο θες εκ των υστέρων (απ'όσο ξέρω). |
milvas7 έγραψε: |
Δήμο εσύ είσαι 350 μπροστά κ 250 πίσω? |
MEMsound έγραψε: |
...δεν πουλάει μονο η Gaz σκετα ελτηρια...
βρισκεις τι θες ελευθερο μηκος/λιμπρες/εσω-εξω διαμετρο και παραγγελνεις ειτε σε εταιρια με stock είτε custom...με το αντιστοιχο κοστος...και πάει λέγοντας... ![]() ![]() ![]() οπως ειπα και πιο πάνω...το θεμα ειναι τ εχεις στο μυαλο σου πόσο μακρυα εχεις σκοπο να πας την βαλίτσα... ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Λοιπόν να γράψω και εγω την εμπειρία μου μιας και έχω την πιο πολιτισμένη με 350 μπροστά και 200 πίσω
Αν το έχετε πίσω κάπου στην μέση και μπροστά ελαφρως σφιγμένο 20+Κλικ δλδ το αμαξι είναι σαν πλοίο στην εθνική με σαφώς λιγότερο κοπανημα όταν δώσεις λίγο παραπάνω σφίξιμο πίσω είναι σαφώς πολύ καλίτερο αλλά δεν παλευετε μέσα στην πόλη... |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
ανα γειάσου! Κύριοι θέλετε να κάνετε την gaz να δουλέψει? Αποχαιρετήστε την άνεση. |
Sinanai έγραψε: |
Αμέ! ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Κρίμα. |
ParisMcridis έγραψε: |
Ξερει καποιος το μαμα υψος ενος Rc???Δλδ την αποσταση του παρσπιε απο το εδαφος μπρος πισω??? |
ParisMcridis έγραψε: |
Thanks.Αυριο θα κανω δοκιμη στα υψη της ps με τη Gaz να δουμε τι λεει. |
noa180rs έγραψε: |
εγω παιδια παντως εβαλα koni κιτρινες ρυθμιζομενες και eibach ελατηρια και οι αναρτησεις τα σπανε και ειναι και επισκευασιμες κορυφη |
Sinanai έγραψε: |
Εσείς, που βάζετε κόνι κίτρινο και ελατήριο χαμηλώματος, έχετε διαβάσει καθόλου τα σχετικά τόπικ, ή απλά μπήκατε να πείτε "έβαλα/θα βάλω κόνι κίτρινο και ελατήριο χαμηλώματος"; ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Εσείς, που βάζετε κόνι κίτρινο και ελατήριο χαμηλώματος, έχετε διαβάσει καθόλου τα σχετικά τόπικ, ή απλά μπήκατε να πείτε "έβαλα/θα βάλω κόνι κίτρινο και ελατήριο χαμηλώματος"; ![]() |
MEMsound έγραψε: |
κοιτα...
για show τετοιου ειδους: http://www.youtube.com/watch?v=jZSmxcztEd4&feature=related ![]() πρεπει να ειναι super ιδίως με ενα μεγαλήτερο compressor) αλλά για στρίψιμο!?!?!?!?!?!? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *επισης μπορεις να κάνεις πολυ "ομορφα" πράγματα ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=XQH5k4PD9gM&feature=related ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Εσείς, που βάζετε κόνι κίτρινο και ελατήριο χαμηλώματος, έχετε διαβάσει καθόλου τα σχετικά τόπικ, ή απλά μπήκατε να πείτε "έβαλα/θα βάλω κόνι κίτρινο και ελατήριο χαμηλώματος"; ![]() |
marios_207_GT έγραψε: | ||
Εχεις δικιο αγαπητε, επρεπε να ρωτησω σε pm το παλικαρι, απλα ειμαι σε ερευνα αγορας και βιαστηκα και το γραψα εδω...... |
ParisMcridis έγραψε: |
Λοιπόν ας πω και εγω για τη gaz.στα 13κλικ μπροστά και στα 15 πισω.απο ύψος ειναι στο 16-17 μπροστά.μπορω να πω πως στο βουνό εχει πολυ καλή διαδρομή και γενικά ειναι πολυ καλη.το μονο που με ενόχλησε ειναι οτι εχουν αρχίσει διάφορα χτυπήματακια απο πισω.στους κωλοδρομους μας.κατα τα αλλα δε κοπαναει πιο πολυ απο μαμα Rc μπροστά και γενικά ειναι άνετη.γνωμη μου.θα έπρεπε να ειναι στο μήκος των μαμα αμορτισέρ τα αμορτισέρ της Γιανα εχει ακόμα λίγη διαδρομη και να μη χρειάζεται να το χαμηλώνεις πολυ. |
ParisMcridis έγραψε: |
κρεμασμα???Σκεψου το πηγα με 10 κλικ μπροστα και πανω σε μια στροφη που εχει ενα πραμα σα γουβα βρηκε στο θολο δεξια και το εσφιξα και ολα κομπλε.
Σε δυο τρια μερη που ελεγα θα πηδηξει δεν εφυγε απο το δρομο λεπτο.Μονο με αρκετα χιλιομετρα(γεματη 3) και αποτομο κατεβασμα του δρομου πηδαει που εκει σχεδον πηδαγε και μαμα. |
MEMsound έγραψε: |
ρε ΚΡΕΜΑΣΜΑ λεει ΟΧΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ!
κοινως οταν το σηκωνεις (πχ σε βουκλανιζατερ που το σηκ΄πωνουν ολο μαζι το αμαξι) ποση κρεμανε οι τροχοι (σε σχεη με την θεση τους οταν το αμαξι παταει στις ροδες του) |
Octane έγραψε: | ||
Τι να το κανει το κρεμασμα ρε!!!!!! Το φαγατε το παιδι!!!!!!!!!!!!!! Εχετε δει ποτε κανενα τετοιο περιπτερο στον αερα?!? Αφου δεν χανει επαφη με την ασφαλτο λογω βαρους!!! ![]() |
driver7 έγραψε: |
Παιδιά στις gaz ένα σφύριγμα που κάνει κυρίως από πίσω έχει καταλάβει κανείς τι είναι? Το κάνει στην έκταση του αμορτισέρ κυρίως...όσο λιγότερη συμπίεση και επαναφορά έχεις ρυθμίσει τόσο παραπάνω κάνει...
Δε με ενοχλεί ιδιαίτερα, το έχω ίσως συνηθίσει, απλώς από περιέργεια σκέφτομαι τι είναι... |
dimkeras έγραψε: |
Ναι. Αλλά κυρίως τα πρώτα GT έβγαιναν με 47άρι. Μετά τα συμμόρφωσαν.. |
dimkeras έγραψε: |
Ναι. Αλλά κυρίως τα πρώτα GT έβγαιναν με 47άρι. Μετά τα συμμόρφωσαν.. |
dimkeras έγραψε: |
Γατάκια ( ![]() Αυτά! |
dimkeras έγραψε: |
Έχεις δίκιο, έκανα λάθος διατύπωση! ![]() Τα πρώτα GT του 2006 ήταν 47άρια. Επίσης τα πρώτα Ραλλύ του 2007 ήταν 47άρια. Όλα τα υπόλοιπα 150άρια και 175άρια βγήκαν με 51mm. |
Samer έγραψε: |
Εννοουσα γενικα για τα THP οτι ξεκινησαν το 2007. |
MAD έγραψε: |
Εχω παρατηρήσει σε μερικούς απο εδω μέσα με αναρτηση gaz ότι το καμπερ τους ειναι διαφορετικο από το δικο μου... Πως το φτιάχνουμε?
Εχει ουσιαστική διαφορά? |
volvos έγραψε: |
Aaaaaa
tora eksigountai ola gga diladi gaga... |
akis1976 έγραψε: | ||
Α τόσο χάλια η gga δηλαδή,κατάλαβα.... |
Παράθεση: |
Ok. You will need about 500lb on the front and 550lb on the rear. |
akis1976 έγραψε: | ||
Έκανα μια ερώτηση στην GAZ για το τι ελατήρια lbs βάζουν στην gga.
με ρώτησαν τη λάστιχα φοράω και αν θα χρησιμοποιώ το αμάξι και στο δρόμο,τους είπα οτι είναι και για track day car και για χρήση στον δρόμο,και μου είπαν
μου έκανε εντύπωση γιατί αρκετή έχουν γράψει για 350 μπροστά και 250 πίσω..... |
android έγραψε: | ||||
Μην τους λες για πιστα αυτοι ειναι για δεσιμο θα σου βγουν τα εντερα εξω στο δρομο ![]() Το oem κιτακι της GHA ειναι 400-200 η 350-200 Αν θελεις μια σοβαρη αναρτηση track day θα πρεπει να την κανεις με εξωτερικα δοχεια και με ρυθμισεις fast/slow bump fast/slow rebound 4 ρυθμισεις δλδ και αν μαθεις τιμη θα παθεις εγκεφαλικο |
android έγραψε: |
Μπορεις να μετρησεις το εμβολο στα μπρωστα ποσο μηκος εχει τερμα ανοιχτο?
Καλο στριφτη |
saikoe_39 έγραψε: | ||
32 cm ![]() |
Kostaswannabe έγραψε: |
Πόσο πήγε το μαλλί για μας τους υποψήφιους κιόλας?? |
Παράθεση: |
TOTAL VALUE OF ORDER GBR 954.00 |
android έγραψε: |
Μπορεις να μετρησεις το εμβολο στα μπρωστα ποσο μηκος εχει τερμα ανοιχτο?
Καλο στριφτη |
JDROGAS έγραψε: |
Καλοφορετη και καλα στριψιματα!!!
Οταν πονεσει η μεση σου ελα να σε κανω μια βολτα...... ![]() ![]() ![]() Αντε να δω ποτε θα πιουμε καφε τελικα... |
saikoe_39 έγραψε: |
32 cm ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() |
android έγραψε: |
Μπορεις να μετρησεις το εμβολο στα μπρωστα ποσο μηκος εχει τερμα ανοιχτο?
Καλο στριφτη |
akis1976 έγραψε: |
Tης πέρασα σήμερα στον Dr μου της ρύθμισε,ζύγισε κτλ,να ναι καλά ο άνθρωπος έδειξε ιδιαίτερη προσοχή.
Μια ερώτηση,μόλις έφτασα σπίτι και πήγα να παρκάρω το έστριψα ολο δεξιά μετά λιγο αριστερά και άκουσα ενα γκουπ,μετά ολο αριστερά και λιγο δεξιά πάλι το ίδιο,φυσιολογικό?η κάτι δεν έκατσε καλά? |
android έγραψε: | ||
Μηπως τριζουν τα ελατηρια και δεν ειναι γκουπ?Τουμπαρες τοπ μουντ? |
akis1976 έγραψε: | ||||
Οχι τα ελατήρια που τρίζουν το καταλαβαίνω,γκουπ ειναι και πολυ δυνατό που στην αρχή νόμιζα οτι κάπου χτύπησα....για τα τοπ μουντ δεν σε κατάλαβα. |
Samer έγραψε: | ||||||
Ρωταει αν εβΛες τα τοπ μοαυντ αναποδα για να βγαλεις καμπερ που οταν το κανεις αυτο τριζει ολο το τιμονι. Το γκουπ που ακους λογικα θα στο κανει μονο πρωινα η οταν το αμαξι εινΙ σταματημενο για πολυ ωρα. Το εκανε κ σε μενα παλια μετα σταματησε |
volvos έγραψε: |
μαλλον αυτο που ακους ειναι το ελατηριο που στριβει πανω στο πιατελο μαλλον.
το ενα σταθερο το αλλο στριβει και ετσι κανει θορυβο σταματημενος κυριως και ξεπαρκαροντας. δε λυνεται απλα σταματαει να ειναι πιο εντονο μολις πιασει βρωμα. |
akis1976 έγραψε: | ||
Λογικό αυτό που λες φίλε παναγιωτη,και όντως στο δρόμο που το έκανα μια βόλτα σήμερα το πρωί ας πούμε οτι πήρα 30 στροφές να το έκανε σε 2 μόνο,όταν πάρκαρα και έκανα 2-3 μανούβρες τέρμα δεξιά τέρμα αριστερά το έκανε σε όλες.Δεν με ενδιαφέρει ο θόρυβος απλά ειχα μια ανησυχία μήπως δεν έκατσε κάτι καλά,συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. |
akis1976 έγραψε: |
Τελικά είναι τα ζαμφορ που βρίσκουν στους θόλους.... |
JDROGAS έγραψε: | ||
Και ηθελα να στο πω αλλα ξεχαστηκα και δεν μιλησαμε.... Κι εμενα οι θολοι τρυπιοι ειναι..... ![]() |
akis1976 έγραψε: |
Όσοι έχετε την GAZ GGA είναι 42-way adjustable η λιγότερο? |
android έγραψε: | ||
|
akis1976 έγραψε: | ||||
Εμένα μπρος πίσω ειναι 22 και τους έστειλα mail να δω τι γίνεται. |
akis1976 έγραψε: |
Μου απάντησαν οτι πλέων είναι 22 μπρος πίσω,το άλλαξαν γιατί είχαν λάβει πολλά παράπονα οτι 44 είναι πάρα πολλές.και ήμουν έτοιμος να του πω, παράπονα οτι αυτό το πράμα πάει ευθεία αντί να στρίβει δεν σας έχουν κάνει ![]() |
android έγραψε: | ||
Αφου ηταν μουφα 44,πραγματικα ειναι μονο για να γυρνας και να περναει η ωρα σου.Γιατι παει ευθια? |
akis1976 έγραψε: | ||||
Τι να σου πω...έχω θέματα που προσπαθώ να λύσω,πάντως πολύ υποστροφή. |
akis1976 έγραψε: | ||||
Τι να σου πω...έχω θέματα που προσπαθώ να λύσω,πάντως πολύ υποστροφή. |
android έγραψε: | ||||||
με τι ελατηρια την πηρες?Και τι υψος εισαι εμπρος-πισω? μετρησες καθολου καλαμια διαδρομες πριν τα βαλεις?πολυ ισιο σε βλεπω στην φωτο |
volvos έγραψε: |
Ας ξεκινήσουμε απο τα πιο βασικα
σε πιο σημειο της στροφης σου βγαζει μουτρα. Πριν το απεξ στο τερν ιν ή μετα το απεξ οταν πατας γκαζι |
volvos έγραψε: |
Αρα στα φρενα με στριμενο τιμονι σε γρηγορες κλπ κλπ εισαι οκ?
Δεμμας λες κ υπολοιπ σεταπ? Μοτερ λαστιχα κλπ κυριακη εχει μεγαρα |
bagos έγραψε: |
Κεντρο της ζαντας θελει με θολο για μετρημα...οτιδηποτε σημειο του αυτοκινητου με πατωμα,δε θα βγει σωστα.... |
android έγραψε: | ||
Η peugeot sport εχει αλλη αποψη για το μετρημα http://prntscr.com/6kxndq και εφοσον θελεις να μετρησεις ζαντα με θολο μετρας απο το κατω μερος της ζαντας που ναι και πιο ευκολο και να μην εχεις παει σε μαστορα που σου σηκωνει το αμαξι απο τα φτερα για να το βαλει στο γρυλο αλλα και παλι για να βγει σωστο θελει να σαι σε αλφαδι οποιαδιποτε ανωμαλια θα την παρει η αναρτηση με αποτελεσμα να συμπιεστη η να ερθει σε εκταση |
android έγραψε: |
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
Δεν γινετε να σεταρης μια αλλη αναρτηση στο υψος βασιζομενος σε αλλη που χεις δει μονο σε φωτογραφιες,δεν ξερεις το μηκος της και την διαδρομη της |
akis1976 έγραψε: | ||
οπότε πας στην τύχη?δοκιμάζοντας και βλέποντας. |
android έγραψε: | ||||
μην νομιζεις οτι η αναρτηση σου δουλευει παραπανω απο +/- 1,5-2cm παραπανω η παρακατω καπου θα αρχησει να κοπαναει η σε εξωγκοματα η σε λακουβες,εφοσον φτιαξεις αυτο το υψος,να περναει απο τετοια σημεια αποδεκτα ψαχνεις να δεις το εμπρος πισω σαν διαφορα που σε βολευει και να μην στα λεω γενικα τα νουμερα ειναι 1,5 με 1,8 ψηλοτερο το πισω μερος κοιταζεις που εισαι και κανεις αναλογα,αν ειναι 1,8 ηδη αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να σηκωσεις ολο το αμαξι πανω ετσι θα προφορτιση το πισω ελατηριο θελει δε θελει και θα σφυξει ο κωλος αρα θα χεις λιγοτερο βυθισμα πισω μερους στο πατα,αρα λιγοτερα μουτρα.Μπλοκε εχεις?προγραμμα εχεις? |
akis1976 έγραψε: | ||||||
φ.π.ε downpipe 100 καταλύτη i/c 1.4 over 1.0 κοφτη,λαστιχα r1r,μπλοκε οχι.οπότε το παω να το μετρήσουμε και βλέποντας και κάνοντας. |
android έγραψε: |
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
Δεν γινετε να σεταρης μια αλλη αναρτηση στο υψος βασιζομενος σε αλλη που χεις δει μονο σε φωτογραφιες,δεν ξερεις το μηκος της και την διαδρομη της |
JDROGAS έγραψε: | ||
Πολυ σωστα! Απλα εγω του εστειλα ολο το pdf της ps για να εχει ενα μπουσουλα να δει καμπερ-καστερ υψος και ανοιγμα πισω και να κρινουνε μαζι με το μηχανικο του τι μπορουνε να κανουνε. |
android έγραψε: | ||||
Παρε μετρα ομως οποτε την βγαλεις μπας και μας φυγει αυτη η καψα καποτε ![]() |
JDROGAS έγραψε: |
Θα ειναι η evo3 της peugeot sport ![]() ![]() ![]() Θα παρω τηλ τους Γαλλους να ρωτησω ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gregts21 έγραψε: |
καλησπερα σε ολους,υπαρχει καποιος να με βοηθησει στην επιλογη αναρτησης για το 207.εχω καταληξει στην gaz coilover gha αν καποιος την εχει βαλει παρακαλω να μου στειλει μυνημα να του κανω καποιες ερωτησεις |