Touristas έγραψε: |
Ρε γκρίνια …..κάνουμε ότι μπορούμε λίγο υπομονή αν θέτε κύριε |
volvos έγραψε: |
συγνωμη το rc δεν εχει ηλεκτρομηχανικη κρεμαγιερα αντι για υδραυλικη?
http://www.peugeot.gr/models/206rc/asfaleia.php |
ultra-one έγραψε: |
Μα κανείς δεν ξέρει να μας πει τι camber, caster και toe πρέπει να έχει το 206???!!!!!!
Για το toe νομίζω η Peugeot δίνει από +3mm (σύγκλιση) μέχρι -3mm (απόκλιση) για όλα τα μοντέλα εκτός από το RC που έχει -5mm (απόκλιση) και πρέπει να ξεσκίζει τα λάστιχα.... ................ |
volvos έγραψε: |
συγνωμη το rc δεν εχει ηλεκτρομηχανικη κρεμαγιερα αντι για υδραυλικη?
http://www.peugeot.gr/models/206rc/asfaleia.php |
STELIOS έγραψε: |
Εχεις δει Peugeot (οχι μονο 206) με χαλια τιμονι ????? Εγω παντω οχι. |
volvos έγραψε: |
θα ηθελα να κανω την εξης ερωτηση...
οπως εχουμε πει το 206 εμπρος εχει 0 καμπερ και ειναι αδυνατο λογω της συνδεσμολογιας της αναρτησης να δωσουμε αρνητικο καμπερ... και εγω ερωτω... ποσο εφικτο ειναι να δωσουμε θετικο καμπερ στην εμπρος μας αναρτηση????και μεχρι ποσο? οποιος καταλαβει που το παω κερδιζει ενα γλυφιτζουρι |
volvos έγραψε: |
οπως βλεπω κανεις δεν απαντησε στο κουιζ μου....οποτε γραφω αυτα για οσους ψαχτουν στο μελλον...
χαρη αυτο το +0.52 δεν μου αρεσει καθολου στο καμπερ σου... εγω θελω να βαλω θετικο καμπερ για να μειωσω το αρνητικο οπως βλεπω κανεις δεν απαντησε στο κουιζ μου....οποτε γραφω αυτα για οσους ψαχτουν στο μελλον... ...παιρνουμε τα πλακακια της πεζο σπορτ για θολους που εχουν 2τρυπες αλλα δεν μπορεις να τις κανεις πιο μεσα(δεν εχει χωρο ο θολος) για να φερεις ολο το γονατο μεσα και να παρεις αρνητικο καμπερ...και κανεις το αναποδο. τα βγαζεις προς τα εξω τα πλακακια.ετσι μαλλον παιρνουμε +0.5-1 μοιρα.μετα βαζουμε τα ακρα της πεζο σπορτ που δινουν 1.5-2μοιρες αρνητικο καμπερ και αν πανε ολα καλα εχουμε πετυχει το τελειο δηλαδη αρνητικο καμπερ +-1μοιρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! αποδεδειγμενα το τιμονι θα μεταμορφωθει τα μουτρα θα εξαφανιστουν και τα λαστιχα δε θα φυτιλιαζονται στο αψε σβησε οπως του πολιτη που εχει μονο τα ακρα και 1.5και βαλε αρνητικο καμπερ. τα πλακακια δεστα στο http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4751&start=60 |
volvos έγραψε: |
χαρη αυτο το +0.52 δεν μου αρεσει καθολου στο καμπερ σου... εγω θελω να βαλω θετικο καμπερ για να μειωσω το αρνητικο |
volvos έγραψε: |
....εβαλα και αποκλιση 5χιλ και το τιμονι αλλαξε αρκετα.
|
volvos έγραψε: |
...αν διαβασες καλα τι εγραψα θα καταλαβεις πως βαζεις 0.5-1 αρνητικο καμπερ στο 206.
με τα μεν ακρα παιρνεις -1.5ως 2 και με τα δε πλακακια +0.5 αρα........... |
p206xs2 έγραψε: |
....www.peugeotlogic.com |
volvos έγραψε: |
χαρη στους τελευταιους 4τροχους εχει ενα συγκτιτικο με το 206 μεσα και εχουν κανει ευθυγραμμιση στον καρανικολα....
για τσεκαρε το ειναι ενδιαφερον.... |
volvos έγραψε: |
χαρη στους τελευταιους 4τροχους εχει ενα συγκτιτικο με το 206 μεσα και εχουν κανει ευθυγραμμιση στον καρανικολα....
για τσεκαρε το ειναι ενδιαφερον.... |
ultra-one έγραψε: |
Toe: 1,3χιλ Σύγκλιση |
pugsang έγραψε: | ||
Σωστό είναι Χάρη και αφου εδωσες απόκλιση μπροστα θα πλασσαρει πλεον μια χαρα. |
volvos έγραψε: |
μου εχουν αναφερει ενα κρικη στην αχαρνων... |
volvos έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5484&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
μιλτο για ξεκινα το διαβασμα εδω ειναι μια θεωρητικη αποψη του πως δινουμε λιγοτερο απο 2μοιρες καμπερ στο 206.. υποψη ο νικος-πολιτης που εχει βαλει τα ακρα ειδε 1.5 και κατι ψηλα καμπερ και οχι 2! |
volvos έγραψε: |
... αποδεδειγμενα το τιμονι θα μεταμορφωθει τα μουτρα θα εξαφανιστουν και τα λαστιχα δε θα φυτιλιαζονται στο αψε σβησε οπως του πολιτη που εχει μονο τα ακρα και 1.5και βαλε αρνητικο καμπερ. ... |
volvos έγραψε: |
...μηπως πρεπει να δωσω 2χιλ εμπρος αφου μεσα στη στροφη αυτο θα μεινει σχεδον αναλοιωτο? |
brz20 έγραψε: |
Εχω να κανω ταξιδι την κυριακη.Φευγω για πανω.Το θεμα ειναι να παω να το κοιταξω πριν?Γιατι για μενα θα ηταν καλυτερα να το παω στον μηχανικο μου. |
PEPE έγραψε: |
το ηξερα. στον χολαργο σε βουλκανιζατερ επι της μεσογειων |
PEPE έγραψε: |
εχασες .... λευκοπουλος |
MEMsound έγραψε: |
το πιο πιθανό να οφείλεται στην διαφορετική φθορά των ελαστικών (παλιών~νέου) |
Lef205 έγραψε: | ||
δεν παιζει γιατι ειναι πισω. Κανε μια ευθυγραμμιση και βλεπεις. |
rolland206cc έγραψε: |
Κανονικα κανουν οταν βαζουν καινουργια αλαστιχα αλλα αφου εχεις κανει 1000-1500 χιλιομετρα ωστε να πατηθουν τα λαστιχα για να μην εχεις προβληματα τρεμουλου,αν κανεις στην αρχη το πιθανοτερο ειναι να ξαναχρειαστεις μετα απο καποια χιλιομετρα και μαλλον αυτο εγινε στη περιπτωση σου |
volvos έγραψε: |
κοστος ευθυγραμμισης το πολυ 25 ευρω |
volvos έγραψε: |
ερωτηση ...
πιθανοτατα αν μπορεσω να δωσω μεσω πουπ καμπερ λιγο. σκεφτομαι να δωσω και λιγο καστερ? δηλαδη να παω απο 0 σε -1μοιρα καμπερ και καστερ απο 2 σε 3.... γνωμες? μηπως καστερ θα επρεπε να παω σε λιγο παραπανω? |
MEMsound έγραψε: |
Πόσο έχει μαμά το 206 ξέρουμε? |
volvos έγραψε: |
μαμα ειπαμε απο 2.2-2.5 και πανω.....
εσενα ποσο εχει αγορι μου που μας εχεις τσουρεκιασει? |
volvos έγραψε: |
επισης μη συγκρινεις με αλλα αμαξια.
π.χ στο 106-306 εχεις πιο πολυ καστερ αλλα εχεις αλλο οφσετ που ελαφραινει τιμονι αρα ισοσταθμιζεις διαφορα βαρους στο τιμονι. δε ξερω ομως τι παιζει με ακερμαν και πως διαμορφωνεται η αισθηση σε πραξη...μπαινεις σε χωραφια που ειναι απλα ανεξερευνητα και εντελως αχρηστα.... ο λογος? απλα χωρις ολους τους συνδεσμους μεταλλικους αυτα πανε παπαλα...ενα πιο μαλακο συνεμπλοκ ενα λιγο πιο πολυ φθαρμενο τοπ μαουντ και ολα αυτα στη πραξη πηγαν στραφι μες στη στροφη...οποτε μη τρελαινομαστε και τοσο για μερικα λεπτα της μοιρας. |
volvos έγραψε: |
times 106 mallon mama apo 106club...gia mesound
Αριστερα Μπροστα -- Γωνια -- Δεξια μπροστα -1,07 -- Καμπερ -- -1,05 -2,30 -- Καστερ -- 2,29 0,2 mm -- TOE -- 0,2 mm 0,09 -- Set back -- -------- 12,12 -- Γωνια Συμπεριλαμ -- 12,51 13,19 -- Β. Πειροι -- 13,56 ------ -- Ολικη εμπρος ΤΟΕ -- 0,04 mm Αριστερα Πισω -- Γωνια -- Δεξια Πισω -1,13 -- Καμπερ -- 1,15 1,4 mm -- TOE -- 1,0 mm ------- -- Oλικη πισω ΤΟΕ -- 2,4 mm ------ -- Γραμμη Ωθησης -- 0,02 Διευκρινηση Οι γωνιες καμπερ, καστερ set back και Β. Πειροι η τιμες ειναι σε μοιρες |
f1pilot έγραψε: |
Camber 0'45'' της μοιρας +-0'3
Caster 3'14'' +- 0'3 Toe out 1mm +-1mm |
glf έγραψε: |
K.P.I., μπροστά : -12°41' ± 40'
απόκλιση πίσω : 4.0 ± 2.4 mm camber πίσω : -1°35' ± 30' |
volvos έγραψε: |
επισης μη συγκρινεις με αλλα αμαξια. |
volvos έγραψε: |
ναι καλα...βρες εσυ ακομα και μαμα με 3κατι και σφυρα μου...
ακομα και μαμα rc δεν εχει τοσο.............τουλαχιστον στη πραξη! |
ultra-one έγραψε: |
Κάστερ αριστερά: +2.38'
Κάστερ δεξιά: +2.31' |
volvos έγραψε: |
λευτερη μια μοιρα καμπερ δε επηρεαζει τιποτα...
σκεψου οτι το 106 εχει χοντρικα 1 μοιρα και φοραει και abs... |
volvos έγραψε: |
Λευτερη το abs kai γενικα τα φρενα για καμπερ ως 1.5 ισως και παραπανω μοιρες δε επηρεαζονται πολυ...
αυτο στο υπογραφω. . |
vassaki έγραψε: |
Προχθές έβαλα ελατήρια apex και το αμάξι απέκτησε ξαφνικά προσωπικότητα και προτιμάει την δεξιά λωρίδα. |
marduk έγραψε: |
Αυτο το προβλημα με τις APEX το ειχα κι εγω για λιγο καιρο ! Και ημουνα σιγυρος οτ ιηταν μ@...@του μηχανικου που μου τις εβαλε ! Ξερεις γιατι εστριβε δεξια το αυτοκινητο ?Μου εχει μεινει απορια ! Ειχα τρελαθει !Ηταν ενας απο τους λογους που τις εβγαλα . |
ultra-one έγραψε: |
Μετά που έβαλα τα αμορτισέρ του RC έχω την αίσθηση ότι οι μπροστινοί τροχοί έχουν αποκτήσει απόκλιση ότι νάναι διότι το τιμόνι είναι στη χειρότερη του φάση που ήτανε ποτέ με τεράστιο τζόγο και χαλαρότητα.....
Δεν ξέρω το ξήλωμα των παλιών και η τοποθέτηση των νέων αμορτισέρ στο 206 πόσο μπορεί να επηρέασε την γεωμετρία του αυτοκινήτου αλλά μήπως χρειάζεται να το πάω για ευθυγράμμηση??????? Τα φώτα σας pls....... |
ultra-one έγραψε: |
Δεν ξέρω το ξήλωμα των παλιών και η τοποθέτηση των νέων αμορτισέρ στο 206 πόσο μπορεί να επηρέασε την γεωμετρία του αυτοκινήτου αλλά μήπως χρειάζεται να το πάω για ευθυγράμμηση? |
Steve έγραψε: |
Επειδή δεν βλέπω πουθενά να έχει αναφερθεί, η εργοστασιακή τιμή για τους εμπρόσθιους τροχούς στα 206 είναι σύγκλιση 7 δέκατα, ή αλλιώς -0.07 στην ένδειξη του διαγνωστικού. |
plaketokofths έγραψε: |
Μπράβο Σταύρο ήταν κάτι που έλειπε και κανεις δεν το ειχε ποστάρει.
Να σε ρωτήσω όμως στο δικό σου είναι τόσο? |
plaketokofths έγραψε: |
πότε μετρήθηκε με πόσα χλμ στο οδόμετρο? |
Steve έγραψε: | ||
Όχι δεν ήταν τόσο. Είχα +0,11 στον δεξιό και +0,09 στον αριστερό τροχό (απόκλιση είναι το +) |
brz20 έγραψε: |
Επειδη πρεπει και εγω να παω να του ριξω μια ευθυγραμμησουλα το αμαξι μου μπορει καποιος να μου πει ποια ειναι τα σωστα νουμερα που πρεπει να δω ωστε να κοιμαμαι ησυχος τα βραδια.
|
brz20 έγραψε: |
Την τελευταια φορα που το εκανα service ο μηχανικος μου μου ειπε οτι εχω πολυ καλο τιμονι στις ευθειες.Δηλαδη υπακουει γρηγορα αλλα στις στροφες το χανω λιγο.
Πραγμα ασχημο.Μου ειπε οτι οφειλετε στο οτι οι τροχοι συγκλεινουν(δηλαδη αν προεκτινεις τις νοητες ευθειες θα τεμνονται).Αυτος ειπε οτι κανονικα πρεπει να συμβαινει το αντιθετο. |
brz20 έγραψε: |
Να το παω στην peugeot εδω στο Ηρακλειο να τελειωνει το θεμα? |
plaketokofths έγραψε: |
δλδ είχες 0,09 - 0,11 απόκλιση και τώρα έχεις τις εργοστασιακές τιμές που προβλέπονται ήτοι 0,07 σύγκλιση? |
plaketokofths έγραψε: |
Τι διαφορά είδες έτσι σε στροφές και ευθεία? |
brz20 έγραψε: |
Επισης νιωθω και ενα ψηλοτραβηγμα δεξια που πρεπει να κραταω ελαχιστα αριστερα.Οχι τιποτα σπουδαιο αλλα κουραζει.Αυτο κανεις δεν το εχει λυσει και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι. |
brz20 έγραψε: |
Αν το πας για Service και σου λενε κατσε πιο περα για λογους ασφαλειας που θα δω τα νουμερα? |
Steve έγραψε: | ||
Το χάνεις στις στροφές επειδή έχεις σύγκλιση? Αν ναι, για τον π****ο μηχανικός είναι πες του. |
brz20 έγραψε: |
Αν το πας για Service και σου λενε κατσε πιο περα για λογους ασφαλειας που θα δω τα νουμερα?
Τελος παντων στο Ηρακλειο σε αφηνουν να εισαι μεσα στον χωρο αρα θα το δω.... |
brz20 έγραψε: |
Ενα τετοιο ποστ ηταν οτι πρεπει γιατι και εγω θελω πολυ να μαθω τι ακριβως κανει το καθετι για να ξερω πως πρεπει να σεταρω το αμαξι για να εχω το επιθυμιτο αποτελεσμα. |
Steve έγραψε: |
Επειδή δεν βλέπω πουθενά να έχει αναφερθεί, η εργοστασιακή τιμή για τους εμπρόσθιους τροχούς στα 206 είναι σύγκλιση 7 δέκατα, ή αλλιώς -0.07 στην ένδειξη του διαγνωστικού. |
brz20 έγραψε: |
Το ειδα αλλα ειναι στα Αγγλικα και δεν τα πιανω τοσο καλα. |
ultra-one έγραψε: |
Σταύρο ο μηχανικός έχει εν μέρει δίκιο....
Όταν έχεις σύγκλιση έχεις μεγαλήτερη σταθερότητα στην ευθεία, πιο κοφτερό, σφικτό, ακριβές και άμεσο τιμόνι, λιγότερο τζόγο και καλύτερη απόκριση όταν στρίβεις σε εσάκια. ΟΜΩΣ μέσα στη στροφή, το αυτοκίνητο στρίβει καλύτερα όταν έχεις απόκλιση αφού ο εξωτερικός τροχός διαγράφει κύκλο μεγαλύτερης ακτίνας από τον εσωτερικό και δεν "τρίβεται" για να προκαλέσει υποστροφή (αλλά συνάμα σε πληροφορεί και προειδοποιεί λιγότερο.) Στα 20 χρόνια που οδηγάω, προσωπικά προτιμώ να έχω πάντα σύγκλιση παρά απόκλιση. Η σύγκλιση στο 206 είναι θεωρητικά ΕΚΤΟΣ προδιαγραφών. Την τελευταία φορά που είχα κάνει ευθυγράμμηση είχα δώσει 2,5χιλ ολική σύγκλιση (πολύ εκτός προδιαγραφών) και είχα μείνει ευχαριστημένος. |
Παράθεση: |
So it's clear that toe-out encourages the initiation of a turn, while toe-in discourages it.
The toe setting on a particular car becomes a tradeoff between the straight-line stability afforded by toe-in and the quick steering response promoted by toe-out. Nobody wants their street car to constantly wander over tar strips-the never-ending steering corrections required would drive anyone batty. But racers are willing to sacrifice a bit of stability on the straightaway for a sharper turn-in to the corners. So street cars are generally set up with toe-in, while race cars are often set up with toe-out. |
volvos έγραψε: |
bale λιγο καμπερ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε |
ultra-one έγραψε: |
Όταν έχεις σύγκλιση έχεις μεγαλήτερη σταθερότητα στην ευθεία, πιο κοφτερό, σφικτό, ακριβές και άμεσο τιμόνι, λιγότερο τζόγο και καλύτερη απόκριση όταν στρίβεις σε εσάκια. ΟΜΩΣ μέσα στη στροφή, το αυτοκίνητο στρίβει καλύτερα όταν έχεις απόκλιση αφού ο εξωτερικός τροχός διαγράφει κύκλο μεγαλύτερης ακτίνας από τον εσωτερικό και δεν "τρίβεται" για να προκαλέσει υποστροφή (αλλά συνάμα σε πληροφορεί και προειδοποιεί λιγότερο.) |
brz20 έγραψε: |
Εσυ θα βαλεις μεγαλυτερη αποκλιση γιατι το θες να ειναι αμεσο στην στροφη ενω εμενα δεν με νοιαζει και τοσο γιατι θα μπω πιο χαλαρα(αρα λιγοτερες διορθωσεις) |
ultra-one έγραψε: |
Επίσης κάτι που έμαθα είναι ότι με το χαμήλωμα ΠΙΣΩ, αυξάνεται η σύγκλιση των πίσω τροχών και αυξάνεται το κάστερ μπροστά.
Παλαιότερα είχα διαβάσει σε ένα Αγγλικό φόρουμ ότι πολλοί χαμήλωνουν τα 206 περίπου 1 πόντο ΜΟΝΟ πίσω και ότι με αυτό βελτιώνεται πολύ το τιμόνι και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ψήνομαι να το δοκιμάσω πάντως.... |
MEMsound έγραψε: | ||
αυτό για το κάστερ εμπρός είναι γνωστό. για την σύγκλιση πίσω μου φαίνεται λίγο περίεργο σχετικά με το "γιατί" και "πως" πάντως το δικό μου είναι -1 ή -1,5cm πίσω και το τιμόνι του είναι σαφέστατο... |
volvos έγραψε: |
παντως απο οσες ευθυγραμμισεις εχω δοκιμασει το 0.5 απο καθε μερια που εχεις τωρα χαρη νομιζω οτι ειναι η overall πιο ισσοροπημενη λυση |
volvos έγραψε: |
χαρηηηηη ακολουθεις εεε? |
volvos έγραψε: |
το πηρα....καλο ειναι μωρε..
λιγο το τιμονι κοβει παραπανω... και το καθισμα δε τριζει... και ουτε αυτο το τσικ τσικ κανει απο εμπρος που νομιζα οτι ειναι ζουαν αλλαξα και τα μπαρακια της αντιστρεπτικης... νταξ...καλο ειναι.. λεω να μη το πουλησω αμεσως ομως ειμαι περιεργος να δω αμα θα μπει ο κυριος τουριστας να μας πει εντυπωσεις καθως εγω ημουν 1η-2α....τριγυρω απο αγγλακια... |
volvos έγραψε: |
για παραπανω μοιρες δε ξερω....λευτερακη ποσο αξιοπιστο θα ειναι... |
volvos έγραψε: |
πηγα αργυρη βγαλαμε τα αμορτισερ
πηρα και ενα χαλασμενο ακρο απο εκει και εσκασα πουπακη... στραβωσαμε μπουκαλα (θα δειξει ποσο ακριβως πηρε) περι τη μια μοιρα καμπερ δωσαμε... χαρηηηηη ακολουθεις εεε? |
volvos έγραψε: |
φθορα με 1-2 μοιρες ειναι αναξια λογου...
δες π.χ τα πισω σου λαστιχα που ειναι 1 μοιρα καμπερ και δε τραβανε το ζορι της μεταδοσης της κινησης...ειναι σκετη κυληση και στριψιμο! |
volvos έγραψε: |
παντως για το κοστος της ειναι ισως μια απο τις καλυτερες μετατροπες σε 206... |
volvos έγραψε: |
παντως εμενα μια ζωη απεξω ειναι φαγωμενα τα λαστιχα... |
volvos έγραψε: |
συν οτι το 2 μοιρες εχει καποιες παρενεργιες φοβαμαι σε γλιτσα...
η 1 μοιρα ρωτα τον αργυρη σε βροχη στη ντριφτοπιστα πως δουλευε |
volvos έγραψε: |
βεβαια αναλογη θα ειναι προφανως και τα οφελη σε οριακες καταστασεις...αλλα ειδικα εσυ χαρη μονο για τετοιες οριακες καταστασεις δε μου μοιαζεις |
MEMsound έγραψε: |
εχουν γραφτεί κάμποσα ενδιαφέροντα εδώ
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=215029#215029 και γω θα σου έλεγα να το βάλεις στις εργοστασιακές τιμές και κάποια στιγμή που θα εχεις λεφτά και όρεξη να κάνεις μια 2 ευθυγραμμίσεις/ρυθμίσεις με λίγο σύγκλιση την μια γορά και λίγη απόκλιση την άλλη να δεις πως σου αρέσει τελικά το αυτοκίνητο περισσότερο |
sps έγραψε: | ||
Απλα για να βοηθησουμε και θεωρητικα λιγο τον φιλο abaleo,να πουμε οτι: Με συγκλιση εχουμε καλυτερο turn in στις στροφες αλλα πιο ασαφες τιμονι γυρω απο την ευθεια, ενω με αποκλιση καλυτερο τιμονι και χειροτερο turn in! |
volvos έγραψε: |
πουπακης κωσταντινουπολεως 25ευρω...
στη δε πατρα ηταν ενας μαστορας σπαθι που με ειχε παει ο σπυρος με 15ευρω!!!!!!! |
Road_Runner έγραψε: |
Τελικα καποιο στανταρ συμπερασμα εχουμε? Εγω με αρκετη αποκλειση που εβαλα, μου φαίνεται όπως είχε πει και ο Τασος πιο νευρικό στην είσοδο της στροφης και οτι ακουει με την παρακ\μικρη τιμονια. Όμως σε 2 απότομες τιμονιες, στην μια εφυγε ευθεία (αν και ο δρομος στο συγκεκριμενο σημειο γλυστραει πολύ) και στην δευτερη (με πολλά χλμ) εκανε να φυγει ευθεια... Τελικα τι παιζει? |
Sidobre έγραψε: | ||
Ορθά σου έκανε το αυτοκίνητο! Η απόκλιση δουλεύει καλά με μπλοκέ μόνο. Και αυτό γιατί ο εξωτερικός τροχός είναι πιο στραμμένος και χωρίς μπλοκέ δεν έχει πρόσφυση. Χωρίς μπλοκέ δουλεύει καλύτερα με σύγκλιση αφού υποχρεώνεις τον εσωτερικό τροχό να κάνει όλη την δουλειά. |
Sidobre έγραψε: |
Ορθά σου έκανε το αυτοκίνητο! Η απόκλιση δουλεύει καλά με μπλοκέ μόνο. Και αυτό γιατί ο εσωτερικός τροχός είναι πιο στραμμένος και χωρίς μπλοκέ δεν έχει πρόσφυση. Χωρίς μπλοκέ δουλεύει καλύτερα με σύγκλιση αφού υποχρεώνεις τον εξωτερικό τροχό να κάνει όλη την δουλειά. |
ultra-one έγραψε: |
The toe setting on a particular car becomes a tradeoff between the straight-line stability afforded by toe-in and the quick steering response promoted by toe-out. Nobody wants their street car to constantly wander over tar strips-the never-ending steering corrections required would drive anyone batty. But racers are willing to sacrifice a bit of stability on the straightaway for a sharper turn-in to the corners. So street cars are generally set up with toe-in, while race cars are often set up with toe-out. |
Road_Runner έγραψε: |
Οσο για το οτι θα τραβηξει μεσα το αμαξι το μπλοκε, σωστο θεωριτικα, αλλά λίγο δύσκολο, αφού ο εσωτερικός τροχός δύσκολα θα έχει περισσότερη πρόσφυση απο τον εξωτερικό... |
volvos έγραψε: |
εχω απορριψει λογω παλαιοτερης εμπειριας το ποππακη. μου εχουν αναφερει ενα κρικη στην αχαρνων... |
volvos έγραψε: |
που το ξεθαψες?
απο τοτε εχω δοκιμασει 6-7-8 ευθυγραμμισαδες και εχω ξανακαταληξει στο πουπακη ο οποιος στο μεταξυ εχει αγορασει καλυτερα μηχανηματα και ειναι μια χαρα επισης εχουμε παρα πολυ καλη σχεση και με εχει βοηθησει πολυ στο στησιμο μου το βασικο μου προβλημα παντα ηταν ο σπεγγος στον οποιο ανηκει ολη η φαση και ο ντοκτορας ειναι ουσιαστικα υπαλληλος του πλεον και τον οποιο για πολλους και διαφορους προσωπικους λογους απλα απεχθανομαι υ.γ. επισης υπαρχουν και αλλοι δυο πουπακηδες ενας βριλησια και ενας καπου αγια παρασκευη συγγενεις του κατω οι οποιοι δεν...εχουν καμια σχεση με το αθλημα. ισως αναφερομουν σε κανενα απο αυτους (βριλησια τον εχω επισκεφτει παλια ) |
volvos έγραψε: |
που το ξεθαψες?
απο τοτε εχω δοκιμασει 6-7-8 ευθυγραμμισαδες και εχω ξανακαταληξει στο πουπακη ο οποιος στο μεταξυ εχει αγορασει καλυτερα μηχανηματα και ειναι μια χαρα επισης εχουμε παρα πολυ καλη σχεση και με εχει βοηθησει πολυ στο στησιμο μου |
thodoras έγραψε: |
Πρεπει κι εγω να το παω για ευθυγραμμιση...Πηρα τηλ στην peugeot και μου ειπαν 65 ευρω...Ειναι καλα η μπορω να βρω αλλου φθηνοτερα? |
volvos έγραψε: |
to piaθανοτερο ειναι απο τα λαστιχα αφου θα ξεχασε να βαλει οτι εχεις 205-50-15 και θα εβαλε 195-50-15 |
volvos έγραψε: |
το 1.5 διαφορα μπρος πισω ειναι για τα 106...στα 206 με το κωλο ντουβαρι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΠΙΣΩ... |
Steve έγραψε: |
ΧΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΤΡΕΞΕ ΓΙΑ ΣΥΓΚΛΙΣΗΗΗΗΗΗΗΗ! |
ultra-one έγραψε: |
Αν δεν κάνω λάθος, ο Ζήσης έχει περίπου τόσο και λέει ότι είναι ευχαριστημένος. |
SnakeMJK έγραψε: | ||
Νομίζω ότι είμαι στα 5χιλ σύγκλιση από κάθε πλευρά.... Ολική δεν ξέρω Και ναι... το αμάξι άλλαξε πλήρως προς το καλύτερο! |
volvos έγραψε: |
exete Μπερδεψει τα δεκαδικα |
SnakeMJK έγραψε: |
Να σου πω την αλήθεια... δεν τον κόβω αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι 5mm και όχι 0,5... Με 0,5 δεν θα ήταν καν αισθητή η διαφορά... |
Sidobre έγραψε: |
Υπάρχουν κάποια top mount που δίνουν έως μισή μοίρα καμπερ και δεν θυμάμαι πόσο καστερ, αλλά οι τιμές είναι πραγματικά μικρές λόγω της ιδιομορφίας του θόλου.
....... .... |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Καμια πληροφορια για αυτα εχουμε??? |
volvos έγραψε: |
χαχα καλο
για πες και πως το κανουν τωρα |
Sidobre έγραψε: |
Η πιο απλή και φθηνή λύση (αξιόπιστη) είναι αυτή:
http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/Top_Strut_Reinforcing_Plates.html |
Sidobre έγραψε: | ||||
Η πιο απλή και φθηνή λύση (αξιόπιστη) είναι αυτή: http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/Top_Strut_Reinforcing_Plates.html |
Sidobre έγραψε: |
Οπως;
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά για ένα Overall καλοστημένο 206; (μια και μιλάμε για γεωμετρία...) http://www.psclub.gr/sidobre/rca.jpg 206 RC Gr A. |
MEMsound έγραψε: |
εξακολουθώ να προβληματίζομαι για το πως μπορεί να δώσει κάστερ σε ενα ακρο χωρίς να αλλάξει η εδραση του ψαλιδιού...
οκ για το κάμπερ ειναι κατανοητό αλλα εκει η διευθυνση της γωνίας ειναι εντελώς διαφορετική... |
volvos έγραψε: |
βλαση ενα ενα
ολοι λενε οτι στα μακφερσον που ειναι το 90% των σημερινων μπρστινων αναρτησεων δε πρεπει να ρυθμιζεις γεωμετρια απο πανω αν ειναι δυνατο αφου παει παπαλα ολη η υπολοιπη λογικη της αναρτησης μεσα στη στροφη σε εμας δε ρυθμιζει καμπερ απο κατω απο τα ακρα η πεζο σπορτ δινοντας αλλα διαφορετικα ακραξονια ενω καστερ μπορουμε να δωσουμε πειραζοντας εδρασεις ψαλιδιων πανω στη γεφυρα αφου περα απο ολα τα αλλα δεν υπαρχει κενο στους θολους για τοπμαουντ τετοιου τυπου... |
volvos έγραψε: |
τι λες ρε τραμπαριφα που θα πρεσαρεις ψαλιδι??
|
Vlasis έγραψε: |
Το πατε ομως λιγο μακρια το πραμα. Δηλαδη μπαινετε σε ενα advanced χώρο (ή και ...χορό) που θα πρεπει να απασχολει καποιον που εχει λυσει βασικοτερες προταιρεοτητες οπως τη τεχνικη της αγωνιστικης οδηγησης, τη Στατικη Ζυγιση, τη Δυναμικη Ζυγιση κα |
volvos έγραψε: |
για πες και πως το κανουν τωρα |
volvos έγραψε: |
επισης ο ευθυγραμμισας μου επιμενει οτι οταν βαζεις καμπερ πρεπει να το συνδιαζεις με συγκλιση / \ στους τροχους
πραγμα που το βλεπω και λογικο απο αποψη φθορας ελαστικων... |
Vlasis έγραψε: |
Επιπλεον ο παραγοντας οδηγηση ειναι πολυ σημαντικος. Στο 90% των οδηγων που παραπονουνται για υποστροφη στην εισοδο και εξοδο της στροφης, δεν φταιει η αναρτηση, φταιει ο οδηγος. Αλλα αντι να μαθει τη τεχνικη, κατεβαζει κουτια απο τα ραφια του βελτιωτη. Καλο για την αγορα της βελτιωσης βεβαια, αλλα κακο για την εξελιξη των επιδοσεων. |
volvos έγραψε: |
επισης τα 206 εχουν μια τραγικοτατα αδρανη μουρη που χρειαζεται συγκλιση για να δουλεψει
αλλιως για αποκλιση θεωρω οτι θα πρεπει να βαλουμε 3 μοιρες καμπερ μπας και στριψει το πλοιο της αγαπης.... |
Steve έγραψε: |
Ο ιμάντας χρονισμού σε τί βοηθάει στην γεωμετρία της ανάρτησης, φίλε Τάσο? |
Sidobre έγραψε: |
H διεύθυνση ήταν σε frame Και δεν το πρόσεξα, ΟΚ σορρυ.
Το διόρθωσα, ξανά πάντως αν θέλεις την σωστή: http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/mechanic/206susp/206align/align206.htm |
MEMsound έγραψε: |
ναι αλλα με δεδομένο οτι περισσότερο βάρος πέφτει στον εξωτερικό τροχό
δεν μας ενδιαφέρει που κοιτάει αυτός? (περισσότερο από που κοιτάει ο εσωτερικός) |
Sidobre έγραψε: |
Ενα πινακάκι που υπάρχει στο link που παράθεσα, αναφέρει δυναμική αλλαγή του toe (απόκλισης) ανάλογα με το φορτίο του κάθε τροχού στο 206.
P= Toe at the axle. H= Height between the ground and the jacking point ±1mm. |
ultra-one έγραψε: |
Τάσο αυτό το πινακάκι αφορά τη συμπεριφορά του ΠΙΣΩ αξονα!
Το είχα βρει και το πόσταρα και εγώ παλιά!!!!! Όσο συμπιέζεις (ή χαμηλώνεις) πίσω, τόσο περισσότερη σύγκλιση παίρνουν οι πίσω τροχοί. |
ultra-one έγραψε: |
Τα μπόσικα μαζεύτηκαν αρκετά όταν πήγα σε σύγκλιση και προφανώς τη διαφορά την έκαναν αργότερα τα ακραξόνια της PS με το αρνητικό κάμπερ. |
Vlasis έγραψε: |
ΔΗλαδη οσον αφορα τη βελτιωση, ολα πρεπει να εχουν μια συγκεκριμενη σειρα. Διαφορετικα ειναι χαωτικα τα αποτελεσματα. |
Steve έγραψε: |
jacking point = ? |
volvos έγραψε: |
poypakis σημερα μου απεκλεισε καθε πιθανοτητα να κανει μετατροπη στη γεφυρα...πολυ δυσκολο και ριψοκινδυνο |
Sidobre έγραψε: |
Είναι κάτι που με 6,11 ευρώ/ώρα, ούτε στα πιο υγρά μας όνειρα δεν πρόκειται να το πάρουμε!
Αλλά να το βλέπεις είναι... |
nik_marin έγραψε: |
Έλα ρε γιατί με 1020€ σιν τα μεταφορικά είναι δικά σου |
Sidobre έγραψε: | ||
Χ2 |
MEMsound έγραψε: | ||||
|
Παράθεση: |
prix pour un demi train COMPLET =
+ 1 x triangle nu + 3 x rotules compétitions + 1 x jeu d'entretoise + 1 x axe de pivot |
Road_Runner έγραψε: |
Eχει φτιαξει ηδη |
Sidobre έγραψε: |
Δεν δίνουμε καμία φωτό στον Τόλη;
Λέω εγώ τώρα.... Και λάθος να τα κάνει (από πλευράς διαστάσεων) σε απόλυτα νούμερα, αν είναι ρυθμιζόμενα, σώνεται... Το ζήτημα είναι η αντοχή. Αυτά απ'ότι βλέπω είναι χρωμομολυβδένιο... Ο Τόλης μπορεί να φιάξει τέτοια και να είναι σωστές οι κολλήσεις του; Uniball του στέλνω με το κιλό αμα θέλει... |
Ghost Dog έγραψε: |
Δλδ, μονο εμενα μου αρεσε με αποκλιση?? |
volvos έγραψε: |
ayta απο συνομιλια με αγγλους για τα γνωστα συνεμπλοκ ψαλιδιων στα 206...οποτε απο βδομαδα περιμενω να δω τι θα δω... |
Road_Runner έγραψε: |
Και να βαλω αποκλιση η συγκλιση?? |
Road_Runner έγραψε: |
Ξερουμε τιμη για ευθυγραμμιση?
|
Steve έγραψε: |
Χωρίς μπλοκέ, σύγκλιση.
Με μπλοκέ, τίποτα από τα δυο. Μηδέν |
Road_Runner έγραψε: |
Του ειπα μα ο παναγιωτης κλπ...
μου ειπε αυτος ειναι περιπτωση.... |
Jim207GT έγραψε: |
Γίνετε πιο κοφτερό και γρήγορο στο turn in, ταυτόχρονα χάνει στις εξόδους, ευστάθεια στην ευθεία και φρενάρισμα(οχι τραγικά). |
volvos έγραψε: |
otan λεμε συγκλιση μη ξαναρχιζουμε εννοουμε / \ σωστα? |
volvos έγραψε: |
otan ο πουπακης λεει οτι ειμαι περιπτωση θα θυμαται ισως οτι εχω δοκιμασει μεχρι και 0.8 απο καθε μερια...συγκλιση! |
Steve έγραψε: | ||
|
Road_Runner έγραψε: |
Οποτε αρη ετοιμασου, Φυλη φρενα για την πρωτη αριστερη φουρκετα εχει σιγουρα μετα την 5Α++ |
B.M-SPORT έγραψε: |
Καλη επιτυχεια παιδια Νικο-Αρη και καλη διασκεδαση. |
MEMsound έγραψε: |
στραβα φαγωμενα λαστιχα
ή στραβοφαγωμαενα και λαθος τοποθετημενα μαζι και μετα αρχιζεις να τσεκαρεις επιμερους τμηματα της αναρτησης |
reselie έγραψε: |
Πριν πάω για ευθυγράμμιση θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου πεί τι υπάρχει περίπτωση να είναι στραβό (αν θεωρήσουμε οτι δεν έχω προβλημα ευθυγραμμισης) και το αμάξι με σωστές πιέσεις και σε όλους τους δρόμους να τραβάει ελαφρώς αριστερά σε σημείο που να μην μπορώ ποτέ να αφήσω το τιμόνι έστω λίγο χαλαρά...δηλαδή ακόμα και εθνική σε αριστερές πολύ ανοιχτές καμπες να το αφήσω ελευθερο αυτό θα στρίβει πιο πολύ απο την καμπη απο μόνο του ...σε ευθεία το ίδιο...ανηφοροκατηφορες τα ίδια...
επιπλέον στοιχείο το τιμόνι ειναι πιο βαρύ όταν στριβω δεξιά απο το όταν στρίβω αριστερά |
Steve έγραψε: |
Το ενδεχόμενο να έχετε κάνει κανα ακραξόνιο φιόγκο από καμιά λακούβα και να έχεις πάρει και εσύ και ο άλλος καμια μοίρα κάμπερ, το έχεις σκεφτεί; |
MEMsound έγραψε: |
ή και απο αρκετη αποκλιση...
το θεμς ειναι απο κατι τετοιο? ή εχει σκορπισει κανα σινεμπλοκ... |
MEMsound έγραψε: |
ή και απο αρκετη αποκλιση...
το θεμς ειναι απο κατι τετοιο? ή εχει σκορπισει κανα σινεμπλοκ... |
AlienHack έγραψε: |
αυτες οι ευαισθησιες στο συστημα διευθυνσης στα πεζο ειδικα στα 206 πως μου την σπανε... σε συνδιασμο με τους κολοδρομους μας σε αναγκαζουν καθε 6 μηνες να κανεις γενικο τσεκ ολα τα ψαλιδια, ακρομπαρα, ακρα ,σινεμπλοκ, λαστιχα ,να δεις τι εχει διαλυθει/ παρει τζογο και νοιωθεις το τιμονι να τραβαει, νοιωθεις χτυπηματακι καθε κυκλο της ροδας και στις λακουβες μαζευεις τα ασυμαζευτα... |
plaketokofths έγραψε: | ||
To δικό μου πάντως δεν εχει νιώσει μια. 110.000km με, ταξίδια, λακκούβες Αθήνας, χωματόδρομους, φορτωμένο με ξύλα, στριψιματα, πιστά (σε μια μερα 170 μεικτά km) το μόνο που χει εβγαλε είναι ρουλέμαν ΕΑ τροχού & τα 2 ημίμπαρα στα 105kkm. Ακρόμπαρα, ψαλίδια κτλ δεν εχουν τπτ. Αλλά δουλεύει σε μαμά ύψος με 50αρι προφιλ σε 15αρα ζάντα. |
AlienHack έγραψε: |
Πανε μια βολτα σε ενα σωστο κτεο και ζητα μονο ελεγχο των ψαλιδιων σου σε αναλογο μηχανημα οχι με το ματι, γιατι με το ματι 2 μηχανικοι μου λεγανε οτι ειναι μια χαρα ( ο ενας εχωνε και μια βεργα μεσα να σπροξει το ψαλιδι να δει αν εχει τζογο) και οταν πηγα εξπρεσς σερβις καιτο βαλαν σε ραμπες που κουνουσαν τις ροδες προς πασα κατευθυνση βρηκαν το ποσο καινο ειχαν τα ψαλιδια.. |
Steve έγραψε: | ||
Αν καμιά μέρα σου τρυπήσει τον θόλο και κάνει σουβλάκι το καπώ, τότε να σε δώ τί θα λες |
AlienHack έγραψε: |
Ομολογω οτι δεν ηξερα πως το λενε (καποιοι εχουν τα αρχ**ια οταν δεν ξερουν κατι να το παραδεχονται) , οσο για την θεωρια σου περι αναρτησεων... Οκ καλη θεωρια αλλα αν δεν την αποδειξεις ειναι μια απλη θεωρια.. |
AlienHack έγραψε: |
Και απλος να σου θυμησω οτι στο αναλογο thread σε αυτο το φορουμ για τα ψαλιδια οι περισσοτεροι αναφερουν οτι φθηρονται πολυ ευκολα στα 206 , ο τακης νομιζω εγραψε και προσφατα οτι και καινουρια ψαλιδια σε 206 σε ενα εξαμηνο εχουν μαλακωσει και αρχισει να παιρνουν τζογο... |
AlienHack έγραψε: |
Οσο και να προσπαθεις δεν θα προσπαθησω να βγαλω ακρη μαζι σου... Οκ εχεις δικιο τα 206 εχουν τα πιο ανθεκτικα ψαλιδια και αξονες .. Δεν χαλανε ποτε.. |
Steve έγραψε: | ||
|
AlienHack έγραψε: |
λαθος κανεις, απλος δεν βγαζει ακρη ανθρωπος μαζι σου , οταν βαλεις κατι στο μυαλο σου και το πιστεψεις στην κοσμαρα που ζεις ειναι νομος και πραγματικοτητα οποτε δεν θελω να σου σκασω την φουσκα πανω απο το κεφαλι σου... |
volvos έγραψε: |
ΜΑΣΤΟΡΑ δε θυμαμαι αλλα οι θολοι ειναι σιγουροι
με καμπυλη αρα ετσι ειναι και χλαπες. τωρα αν ειναι οκ τα τοπ μαουντ... |
MEMsound έγραψε: |
τα λαστιχα σου ειναι ισια? (εκτός από το να ειναι σε καλη κατασταση) |
action_peugeot έγραψε: |
Αν μιλάς για το xsara έλεγξε τον πίσω άξονα πρώτα . Τα αυτοκίνητα δεν τραβούν μόνο από εμπρός ,αν για κάποιο λόγο ο πίσω άξονας είναι στραβός η έχει κάνει μπόσικα από ρουλεμάν άξονα τότε το αυτοκίνητο για να πάει ευθεία θα πρέπει να το κλέψεις από εμπρός η να επισκευάσεις των πίσω άξονα που είναι και το ποιο σωστό.
μια ματιά http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11964&start=60 |
sps έγραψε: | ||
|
volvos έγραψε: |
ta kaneis toympa |
volvos έγραψε: |
No.... |
mathanas έγραψε: |
Συνηθως μετα το μηχανημα το τιμονι δεν καθεται ισια εντελως. Ομως οι γωνιες ειναι οκ. Αν το πας σε καποιον εμπειρο θσ δει με το ματι που καθεται το τιμονι και θα στο φτιαξει απο κατω να ρθει στα ισια. Δε θελει παλι ευθυγραμμιση καποιον να ξερει θελει... |
volvos έγραψε: |
9 στις 10 φορές οφείλεται στα λάστιχα και σε αρπαγμένο σκελετό.
δοκιμασε να τα κάνεις τραμπα δεξια-αριστερα |
BTS έγραψε: |
Το κάστερ είναι ίδιο αριστερά και δεξιά; |
BTS έγραψε: |
Θα σου πρότεινα να το μετρήσεις (το κάστερ) σε κάποιον που ξέρει να το κάνει. Δαιφορές στο κάστερ κάνουν το όχημα να τραβάει προς τη μία πλευρά και το κακό είναι ότι δεν ρυθμίζεται, τουλάχιστον στα περισσότερα αυτοκίνητα. |
BTS έγραψε: |
Φαίνεται εύκολα το κάστερ σε μια ευθυγράμμιση, για αυτό λέω να το κοιτάξεις.
Αν όντως έχει διαφορά, πρέπει να βρεθεί η αιτία ξεκινώντας από το τοπ μάουντ μέχρι κάτω, το ψαλίδι. Όλα αυτά με την παραδοχή ότι οι υπόλοιπες γωνίες είναι οκ. |
BTS έγραψε: |
Αν όλες οι γωνίες είναι σωστές, τα λάστιχα οκ (σκελετός, πέλμα, πιέσεις κλπ) και τα ύψη οκ, μετά γίνεται πολύ δύσκολο να εντοπιστεί κάπου το λάθος. |