Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 09:50:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | λοιπον τις τελευταιες μερες κυκλοφορω με μαμα εμπρος αναρτηση...
δηλαδη ειμαι εμπρος καραμαμα μετα τελειωμενα αμορτισερ του παπιου και 22αρα αντιστρεπτικη και το αμαξι κατσικι
ααα και το μπλοκε
πισω χαμηλωμενο με 22αρες ραδβους 22αρα αντιστρεπτικη και τα απλα πεζο σπορτ
το αμαξι συνεχιζει να στριβει μια χαρα.
βεβαια η μουρη ειναι αρκετα ασαφης και χαζευει μεχρι αηδιας αλλα αν την εμπιστευτεις και πατησεις ελεω μπλοκε το αμαξι θα μεινει στη τροχια του και θα στριψει με πολλα χλμ...βεβαια αν κανει το τσικ και φυγει ειναι χαρος...
το θεμα ειναι οτι τραγικο δεν ειναι ουτε και σε προιδεαζει να μην πιεσεις...
ο λογος για μενα? Ο ΚΩΛΟΣ...
ο κωλος ειναι τοσο σωστος και καλος στις αντιδρασεις του και σε κανει να το εμπιστευεσαι τοσο πολυ πισω το αμαξι που απλα πιεζεις παιζοντας με τα ορια της μουρης... πριν ποτε με μαμα σεταπ δεν το ειχα κανει αυτο.
και τωρα καταλαβα καλυτερα το γιατι. ειναι τοσο κακη η ρυθμιση και η ασαφεια του πισω μερους που υποσεινηδητα παρασερνει τον οδηγο να κοβει ρυθμο...
στο δικο μου μπορει να ειναι πιο απολυτος ο κωλος απο τη μαμα μουρη τωρα αλλα ποτε δε με φοβιαε...ενω η μουρη οταν ξεκολλησει ειναι ωχ παναγια μου.......
για αυτο λοιπον το ξαναλεω για χιλιοστη φορα...ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΟ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Χ Ψ Ζ....
ο γαλλος εχει σεταρει παρα πολυ καλα το αμαξι στο θεμα ελατηρια αμορτισερ...στις λεπτομεριες ειναι που τα εκανε μπαχαλο ελεω και ελληνικων συνθηκων ασφαλτου βεβαια |
Εγώ τα έλεγα ότι το αυτοκίνητο είναι καλύτερο όταν είναι χαμηλωμένο πίσω!
Θα διαφωνίσω όμως ότι τα μαμά αμορτισέρ του 1.6 είναι επαρκή!
Παναγιώτη πόσο χαμηλωμένος είναι ο κώλος τώρα σε σχέση με μπροστά???
Επίσης συμφωνώ ότι τα ελατήρια μπροστά είναι μια χαρά. Κάμπερ, 22άρα αντιστρεπτική, 1-1,5χιλ σύγκλιση και καλύτερα αμορτισέρ θέλει το 206 και όχι χαμήλωμα ή/και σκληρότερα ελατήρια.
Πίσω με μια 22άρα (ή 23άρα...) αντιστρεπτική, καλύτερα αμορτισέρ και χαμήλωμα 10-15χιλ (που αυξάνει και τη σύγκλιση) είσαι κομπλέ. 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 10:38:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ερμηνευω το παραπάνω ποστ του Παναγιώτη με 2 λέξεις... ράβδους στρέψης...
μάλιστα......μετά το ΚΤΜ ή CR...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 11:05:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | εγω ερμηνευω το παραπάνω ποστ του Παναγιώτη με 2 λέξεις... ράβδους στρέψης...
μάλιστα......μετά το ΚΤΜ ή CR... |
Ναι.....
18άρες όμως......
Το 206 1.6 είναι ήδη υπερβολικά σκληρό πίσω....
Και μιλάω ΣΟΒΑΡΑ! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 11:25:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Το 206 1.6 είναι ήδη υπερβολικά σκληρό πίσω....
Και μιλάω ΣΟΒΑΡΑ!  |
Και για να μην βάζω μόνο φατσούλες, δοκίμασε να διώξεις ουρά με μαμά και με σκληρό 206 (οκ όχι το δικό μου αν και το θεωρώ τέλειο, αλλά π.χ. του Παναγιώτη που είναι λίγο πιο νορμάλ) και παρατήρησε στην επαναφορά πιο είναι πιο σωστό. Το νορμάλ που χορεύει, ή το σκληρότερο που κάθεται εκεί που υπολογίζεις;
Σκληρό το 206 θα δεχόμουν ότι είναι για κάποιον που έχει αιμορροίδες... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 13:32:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
akribos...
απλα διαβασε τα ποστ του alexps που εχει 20αρες και 22αρα αντιστρεπτικη...
το γεγονος οτι δεν εχεις φαει σφαλιαρες με το υπαρχον σου σεταπ αλλο δειχνει σε μενα χαρη...
επισης το ποσο σκληρο ειναι το 206 πισω φαινεται απο το γεγονος οτι τωρα που ειμαι πισω σκληρος και εμπρος μαμα περναω αερα πατερα σαμαρια λακουβες χωρις να με ενοχλει τραγικα ο κωλος και το κοπανημα....
υ.γ. μανθο ναι 2 λεξεις....
κρατω μια επιφυλαξη μονο για την αντιστρεπτικη της whiteline |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 16:53:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | akribos...
απλα διαβασε τα ποστ του alexps που εχει 20αρες και 22αρα αντιστρεπτικη...
το γεγονος οτι δεν εχεις φαει σφαλιαρες με το υπαρχον σου σεταπ αλλο δειχνει σε μενα χαρη...
|
Σφαλιάρες=Υπερδιόρθωση σου λέει κάτι???
Με έγκαιρη και σωστή δόση από ανάποδο τιμόνι δεν τρως σφαλιάρες.
Επίσης για το θέμα του Alexps, προσωπικά είμαι πολύ εναντίον στη χρήση προοδευτικών ελατηρίων διότι είχα σε Mazda 323 GT και δεν έχω τις καλύτερες εντυπώσεις.
Όσο αφορά το "ιδανικό" μου Setup, θα μείνω πιστός στην ΠΑΛΙΑ καλή Γαλλική συνταγή!
-ΜΑΛΑΚ'Α ΕΛΑΤΗΡΙΑ / ΡΑΒΔΟΙ
-ΔΥΝΑΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
-ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούλ 2007, 12:55:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Όσο αφορά το "ιδανικό" μου Setup, θα μείνω πιστός στην ΠΑΛΙΑ καλή Γαλλική συνταγή!
-ΜΑΛΑΚ'Α ΕΛΑΤΗΡΙΑ / ΡΑΒΔΟΙ
-ΔΥΝΑΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
-ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ |

If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούλ 2007, 13:05:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαρη μαλλον πρεπει να σου κανουμε αγαλμα τα χερια σου.
οι 99 στους 100 με 206 εχουν προβλημα με τον ελεγχο του κωλου και τις σφαλιαρες οπερ υπερδιορθωση και εσυ εισαι ο μονος που δεν εχεις κανενα προβλημα και το ελεγχεις μια χαρα με τις μαμα ραβδους...
θυμισε μου να μη σε βαλω ποτε μεσα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούλ 2007, 13:37:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | ultra-one έγραψε: | Όσο αφορά το "ιδανικό" μου Setup, θα μείνω πιστός στην ΠΑΛΙΑ καλή Γαλλική συνταγή!
-ΜΑΛΑΚ'Α ΕΛΑΤΗΡΙΑ / ΡΑΒΔΟΙ
-ΔΥΝΑΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
-ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ |
 |
Προφανώς δεν εννοούσα αυτό!
Βλέπε Renault 5 Gordini, 17TS, 18 Turbo, Peugeot 104ZS, 305GT, 505GTi, Citroen Visa GT, Visa GTi παλαιότερα......
.........και την χρυσή εποχή των καλοστημένων Γαλλικών με Renault 5 Turbo, 11 Turbo, 21 Turbo, 19 16v, Clio Williams, 205 GTi, 309GTi, 405Mi16, (και ίσως 306GTi), Citroen AX GT, AX GTi, (και ίσως ΖΧ 2.0 16v).
Από κει και μετά το μαύρο χάος..........
Υ.Γ: Παναγιώτη το R5T σου δεν νομίζω να είχε 23άρες ράβδους πίσω!!!!!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιούλ 2007, 13:46:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XARH 5ari eixe ο μιλτος ρε
εγω στο ξαναλεω ο κωλος του 206 ειναι ασαφης και χωρις καμια επικοινωνια με τον οδηγο του.
αυτα τα στοιχεια τα βρηκα μονο οταν εβαλα ραβδους.
και χωρις εν τελει να γινει απολυτο δυσκολο στον ελεγχο και αλλα τετοια κομικοτραγικα!
τιποτα αλλο.
υ.γ. επρεπε να σε εχω χτες με του λεφου το 106 με 22αρες και σωστα πισω αμορτισερ να περναει με 4ες πανω απο σαμαρακια μες στη στροφη στη μαραθωνος και να μη κουνιεται το γαμημενο..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιούλ 2007, 10:36:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: |
Υ.Γ: Παναγιώτη το R5T σου δεν νομίζω να είχε 23άρες ράβδους πίσω!!!!! |
Ίσως δεν είχε, αλλά πλέον δεν θυμάμαι αριθμούς. Αλλά θυμάμαι καλά που όταν έβαλα εμπρός-πίσω ράβδους και αντιστρεπτικές από Group A (σαφώς παχύτερες με την πρώτη ματιά - έχω την εντύπωση ότι θυμάμαι τον αριθμό 25... ράβδους ή αντιστρεπτική θα σε γελάσω), το 5ρι είχε κάνει ανάρτηση από άλλο πλανήτη (τα αμορτισέρ De Carbon Performance ολοκλήρωσαν θεαματικά το στήσιμο) και ενώ στα λίγα χαω ήταν χειρότερο από το τωρινό 206 μου (είχε πολύ κάμπερ που έβγαζε μάτι και με πολύ δυνατό bound αλλά ευτυχώς ακόμη δυνατότερο rebound - ισως να οφειλόταν και σε άλλυς παράγοντες αλλά επειδή τότε πήγαινα μονίμως του σκοτωμού δεν τόλμησα να πειράξω τίποτα) στα πολλά ήταν άπαιχτο! Ναι στα πολλά, παρά το κοντύτερο μεταξόνιο! Εννοείται ότι η μούρη ήταν ραμμένη για να είναι βράχος (ο κώλος δεν χρειαζόταν). Ήθελε κάκαλα για να το πας, αλλά αν τα είχες έβγαζες μάτια κυριολεκτικά (καμία σχέση με τα σύγχρονα αυτοκίνητα - πχ δεν υπήρχε τότε υδραυλικό τιμόνι - από γυναίκα δεν οδηγιόταν χωρίς φυσιοθεραπευτή συνοδηγό ). Η αίσθηση ανεπανάληπτη, οι αντιδράσεις εκπληκτικά άμεσες, φρένα που δεν έχω δει ακόμη σε αυτοκίνητο (ήταν αλλαγμένα κι αυτά), για να φύγεις από το δρόμο ή δεν ήξερες τί έκανες ή ξεπέρασες τα όριά σου (και όχι του 5ριου). Δύσκολο αυτοκίνητο αλλά θεϊκό! Αν έχετε οδηγήσει αγωνιστικό ράλλυ (δηλ. δρομίσιο και όχι πίστας που είναι ακόμη σκληρότερο) τότε είστε κοντύτερα σε αίσθηση αλλά κυρίως σε αποτέλεσμα. Α, και ΔΕΝ ήταν χαμηλωμένο! Τότε απορούσα με όσους χαμήλωναν τα αμάξια τους...
Πάντως παιδιά στο 206 με 18ρες ράβδους και πίσω αμορτισέρ με καλό rebound το βρίσκω δύσκολο να μην μπορείς να αντιμετωπίσεις-προλάβεις τις επερχόμενες σφαλιάρες. Το θέμα με τις σφαλιάρες σοβαρεύει όταν σκληραίνουμε πίσω ράβδους-αντιστρεπτική και δεν εννοούμε να βάλουμε σωστά αμορτισέρ (δηλ. με αναλόγως δυνατό rebound) και ακόμη χειρότερα εάν το setup μας βιδώνει τη μούρη. Παίζει και η γεωμετρία τον ρόλο της και στις φάπες βοηθάει (έως τις εξαλείφει) ένα μικρό χαμηλωματάκι πίσω (ένας ή ακόμη και μισός πόντος μπορεί να αλλάξει τα πάντα). Όμως εάν πρέπει να παραχαμηλώσετε πίσω σημαίνει ότι κάτι άλλο δεν έχει γίνει ή δεν δουλεύει σωστά.
Το κακό με τις μαλακές ράβδους πίσω είναι ότι στην πράξη το αυτοκίνητο χειροτερεύει παντού προς όφελος της άνεσης. Αργή μούρη, αργός κώλος, ενοχλητική έως επικίνδυνη αδράνεια στις επιτακτικές αλλαγές πορείας στην γρήγορη οδήγηση. Όχι, δεν προτείνω σε κανέναν που θέλει να στέκεται και να στρίβει γρήγορα και με ασφάλεια μαλακές ράβδους. Απλά, σχεδόν πάντα τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούλ 2007, 08:32:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνοψις:
1)Τελικα τι εγινε στη Ριτσωνα με τον Alexps?
2)Χαρη εχεις μπει μεγαρα με το 206 σου να πειραματιστεις, προβληματιστεις, οσον αφορα το πισω μερος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούλ 2007, 10:23:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | 2)Χαρη εχεις μπει μεγαρα με το 206 σου να πειραματιστεις, προβληματιστεις, οσον αφορα το πισω μερος? |
Όχι ακόμα
Miltellas έγραψε: | Το θέμα με τις σφαλιάρες σοβαρεύει όταν σκληραίνουμε πίσω ράβδους-αντιστρεπτική και δεν εννοούμε να βάλουμε σωστά αμορτισέρ (δηλ. με αναλόγως δυνατό rebound) |
Σωστότατος 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούλ 2007, 14:46:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το καλυτερο μερος για να μαθεις το κωλο ειναι το καρτοδρομο και οχι τα μεγαρα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούλ 2007, 13:20:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | το καλυτερο μερος για να μαθεις το κωλο ειναι το καρτοδρομο και οχι τα μεγαρα  |
Μην το λες,οταν το Γεναρη αν θυμασαι μπηκα με τα αθλια goodyear, στις φυστικιες μου πεταγε κωλο με 90 χλμ, και παρολαυτα το διορθωνα με αναποδο μονο, ουτε σφαλιαρες ουτε τιποτα, αρα εκει τα κονι δουλευαν με αυτο το σετ απ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούλ 2007, 13:36:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
allo 90 σπυρο και αλλο 130+....
για ελα μου με 100+ στη κ8 και το κωλο να παιζει να σε δω ποσο θα ασπρισεις...ποσο μαλλον στο δρομο που δε το περιμενεις
εγω πριν ραβδους στις ανοιχτες αριστερες εμπαινα μαζεμενα στην εισοδο και μετα παταγα γκαζι συνεχεια μπας και κατσει καμια στραβη και γυρισει...
τωρα απλα δε με απασχολει και φρενα μες στη στροφη να πατησω οι αντιδρασεις θα ειναι ελεγχομενες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 06:34:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | allo 90 σπυρο και αλλο 130+....
για ελα μου με 100+ στη κ8 και το κωλο να παιζει να σε δω ποσο θα ασπρισεις...ποσο μαλλον στο δρομο που δε το περιμενεις
|
Σωστό. Κι εγώ όποτε αναφέρθηκα σε σφαλιάρες δεν εννόησα ποτέ γρήγορους ρυθμούς αλλά πραγματικά γρήγορους ρυθμούς που ελάχιστοι μπορούν να ακολουθήσουν σε δημόσιο δρόμο, όπου πριν γλυστρήσεις έχεις ήδη τρομάξει και αν γλυστρήσεις κάνεις τσίσα στο κάθισμα από τα πολλά χαω. Στο Αιγίνιο και στις Σέρρες ουδέποτε κινδύνεψα από ενδεχόμενη φάπα παρότι με το ίδιο σεταπ στον δημόσιο δρόμο η φάπα καραδοκούσε σε κάθε στροφή. Και μιλάμε ότι έχω καλό κοντρόλ στις εκτός ορίου καταστάσεις και εδικά στα πάρα πολλά χαω. Αν και δεν σταματάω να συμμαζεύομαι όλο και περισσότερο με αυτά τα απίστευτα που βλέπω στους δρόμους αλλά και με αυτά που έχω πάθει προσωπικά...
Μία στροφή (τούνελ περιφερειακής) που παλιά την έπαιρνα με 200χαω (με το Ρενό μιλάμε) σχεδόν καθημερινά και οριακά (αν σας την δείξω δεν θα με πιστεύετε) σταμάτησα να την παίρνω με πάνω από 170χαω στην καλύτερη περίπτωση με πνευματική διαύγεια -και πάρα πολλά είναι ήδη- όταν μία φορά με μάλλον αντίξοες συνθήκες συνάντησα στρίβοντας ένα "εμπόδιο" και μου έφυγε με 180χαω, οπότε αναγκάστηκα να την πάρω σχεδόν όλη με πλαγιολίσθηση (με το Ρενό πάλι), σε τέτοια περίπτωση εάν το σεταπ οδηγήσει σε φάπα (απολύτως φυσιολογικό σενάριο), απλά σκοτώνεσαι και δεν ζεις για να περιγράψεις τί θα πει σφαλιάρα... Αλλά το Ρενό είχε θεϊκό στήσιμο και έτσι εγώ ο θνητός ζω ακόμη... Μπορώ να περιγράψω άπειρες τέτοιες φάσεις εξίσου απείρου κάλους...
Συχνά αναφερόμαστε σε όρους και καταστάσεις αλλά εξίσου συχνά δεν εννοούμε το ίδιο πράγμα όσον αφορά τα μεγέθη.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2007, 10:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χρονια τωρααααααααααααα
βασικα δεν εχουν καμια διαφορα ειδικα με τα 9 Που ειναι τα φεις λιφτ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2007, 10:26:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατσε ρε,εγω στο RC βλεπω καστερ που δεν εχει κανενα αλλο...
Τοσο λαθος βλεπω;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|