Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2008, 21:15:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/206/25102008003.jpg
εγω σα παππους καθομαι και δειχνω στο αλβανο βοηθο μου ποσα τακ να γυρισει τα γαμωπιατελο του
αγγιξαμε τη τελειοτητα στη ρυθμιση της εμπρος αναρτησης του μανθου απλα μας ξεφυγε μισος ποντος ακομα
να ευχαριστησουμε το σοφερ σταυρο που μπαινοβγαζε τα αμαξια
το ντελιβερι γκερλ που εφερε τα σουβλακια
τη μαμα μου που μας ζαλισε τα αρχ**ια με το καλοριφερ
την αδερφη μου που μας κοιταγε με μισο ματι
ΚΑΙ ΤΟ μαλ**α ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ ΤΟΓΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΠΑΓΚΑΖ ΤΟΥ ΜΑΝΘΟΥ με αποτελεσμα να ακουσει τα απειρα καντηλια ο μιχαλης αφου νομιζα οτι ειναι στο μαγαζι του και δεν εβαλα παλι πανω τα ημισλικ
τη βλεπω θα τρεξω με τα εξαλτο τη τεταρτη και παλι θας σας πριτσινωσω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2008, 21:21:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα καλύτερα χάνω ρε φούστιδες 
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2008, 21:22:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλά ο μανθος "φωναζει" απο μακριά οτι ειναι οπτικός και πως ειναι αθλητης...
15 ζευγαρια γυαλια πανω του και το...φορμάκι του αθλητή.
Εσύ παλι τακη,όντως θυμίζεις μπάρμπα ετσι οπως εισαι πάνω απτο κεφάλι του μανθουμέλ.
Υ.Γ. η αδερφή σου δεν παντρευτηκε ακομα???
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2008, 21:32:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΑΑΑΑχα0χ0α0χα0χ0α0χ0αχ0α0χ0α0χα0χ0αχ0α
Ρισπεκτ Σταυρο!!!
χαχαχα
Και η αδερφη ακομα εχει μεινει προικα στον Τακη, μαζι με τα 2343 ημισλικ που εχει... Γιαυτο επανεφερα την αγγελια στην υπογραφη μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Οκτ 2008, 21:33:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπόν...
MEMsound έγραψε: | πάντως δευτερα θα κάνω μια βόλτα προς πουπάκη για να δουμε πόσο εχει επηρεαστεί η ευθυγραμμιση (ειχα 0,3 συγκλιση σε κάθε πλευρα) και οτι αλλο χρειαστεί και βλέπουμε στην πορεία.. |
πήγα και εμαθα αρκετα ενδιαφεροντα
στο 206 που η κρεμαγιερα ειναι στο πίσω μέρος του ακρου μα την αλλαγη των ακρων με τις ps το αμαξι παιρνει συγκλιση μιας και τα το ακρόμπαρο μένει σταθρό και επειδη το πανω μέρος του ακρου ερχεται πιο μέσα αναγκαστικά αυτό στρίβει προς τα μέσα (κλείνει)
anyway
από 0,3* συγκλιση που ειχα σε καθε πλευρα με τα μαμά ακρα
με τα PS πήγε στο σχεδον 1 συγκλιση από κάθε πλευρα (και οχι απόλυτα συμμεντρικα)
γι αυτό και το τιμονι ειχε ελαφρωσει τοσο πολυ και πάταγε οπου να'ναι...
και οχι από το κάμπερ και τα μη "πατημενα" ελαστικά...
μετα ευθυγραμμιση το πήγαμε στο 0,5 από κάθε πλευρα συγκλιση
Πουπάκης ηταν απόλυτος:
τα 206 δουλευουν καλήτερα με απόκλιση
ΑΛΛΑ επειδη εχεις το μπλοκέ μπορεις να βαλεις συγκλιση λιγο για να βελτιώσεις turnin αφου την προσφυση στην εξοδο την εχεις εξασφαλισμένη από το μπλοκε
το χαρτακι με τις σημειώσεις για τα υπόλοιπα (καμπερ ε π / καστερ κλπ) το εχω στο αμαξι. θα τα προσθεσω λιγο αργοτερα για να μην τα γραφω τωρα στο περιπου
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 01:33:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
in doctor we trust.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 02:52:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | το χαρτακι με τις σημειώσεις για τα υπόλοιπα (καμπερ ε π / καστερ κλπ) το εχω στο αμαξι. θα τα προσθεσω λιγο αργοτερα για να μην τα γραφω τωρα στο περιπου |
εμπρός
καμπερ -1.4
καστερ 2.3
συγκλιση 0,5 σε κάθε πλευρα
πίσω
καμπερ -1 (εργοστασιακα)
συγκλιση 0,7 σε καθε πλευρα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlasis Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 10:08:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | λοιπόν...
MEMsound έγραψε: | πάντως δευτερα θα κάνω μια βόλτα προς πουπάκη για να δουμε πόσο εχει επηρεαστεί η ευθυγραμμιση (ειχα 0,3 συγκλιση σε κάθε πλευρα) και οτι αλλο χρειαστεί και βλέπουμε στην πορεία.. |
πήγα και εμαθα αρκετα ενδιαφεροντα
στο 206 που η κρεμαγιερα ειναι στο πίσω μέρος του ακρου μα την αλλαγη των ακρων με τις ps το αμαξι παιρνει συγκλιση μιας και τα το ακρόμπαρο μένει σταθρό και επειδη το πανω μέρος του ακρου ερχεται πιο μέσα αναγκαστικά αυτό στρίβει προς τα μέσα (κλείνει)
anyway
από 0,3* συγκλιση που ειχα σε καθε πλευρα με τα μαμά ακρα
με τα PS πήγε στο σχεδον 1 συγκλιση από κάθε πλευρα (και οχι απόλυτα συμμεντρικα)
γι αυτό και το τιμονι ειχε ελαφρωσει τοσο πολυ και πάταγε οπου να'ναι...
και οχι από το κάμπερ και τα μη "πατημενα" ελαστικά...
μετα ευθυγραμμιση το πήγαμε στο 0,5 από κάθε πλευρα συγκλιση
Πουπάκης ηταν απόλυτος:
τα 206 δουλευουν καλήτερα με απόκλιση
ΑΛΛΑ επειδη εχεις το μπλοκέ μπορεις να βαλεις συγκλιση λιγο για να βελτιώσεις turnin αφου την προσφυση στην εξοδο την εχεις εξασφαλισμένη από το μπλοκε
το χαρτακι με τις σημειώσεις για τα υπόλοιπα (καμπερ ε π / καστερ κλπ) το εχω στο αμαξι. θα τα προσθεσω λιγο αργοτερα για να μην τα γραφω τωρα στο περιπου |
για αυτό ελεγα στο αρχικο ποστ μου οτι μια παραμετρος αν ειναι εκτος, δεν μπορουμε να κρινουμε τιποτα. Δηλαδη με τη τοσο δραματικη αλλαγη της γεωμετριας απο τη PS, πως να αξιολογησουμε πχ τη καμπερ.
Με βαση τα παραπανω, τρεις συμβουλες για το θεμα της συγκλιση και του μπλοκε για να μην βελτιωσετε στη λαθος κατευθυνση.
α) η συγκλιση δεν βοηθησε κανεναν οδηγο επιδοσεων. κανενα αυτοκινητο επιδοσεων δεν εχει συγκλιση με καποιες εξαιρεσεις που δεν αφορουν το φορουμ αυτο (και μιλαμε για Δυναμικη Συγκλιση , όχι Στατική και για συνθηκες NASCAR, Χωματινα Ραλλυ σε καποιες ειδικες πιστες). Δεν μπορω να πω περισσοτερα σε μια παραγραφο, αλλα αν θελετε κρατηστε τη συμβουλη μου.
β) Το μπλοκε δεν ειναι "εγγυηση" για τη προσφυση στην έξοδο. Ειναι ενα κομματι του παζλ για το αυτοκινητο-τρενο, αλλα αυτο δε σημαινει οτι εχουμε λευκη επιταγη να αλλαξουμε την ευθυγραμμιση.
γ) με εξαιρεση το καμπερ που θελουμε αρκετο εμπρος και πισω, στις αλλες παραμετρους προχωραμε με μικρα και επιβεβαιωμενα βηματα. Διαφορετικα "φτιαχνουμε" ενα αμαξι "νευρικο, δυστροπο, απολυτο, δυσκολοδηγητο" που στο τελος της ημερας ειναι ποιο αργο απο ενα εργοστασιακο με τα ιδια λαστιχα.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 17:38:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | MEMsound έγραψε: | το χαρτακι με τις σημειώσεις για τα υπόλοιπα (καμπερ ε π / καστερ κλπ) το εχω στο αμαξι. θα τα προσθεσω λιγο αργοτερα για να μην τα γραφω τωρα στο περιπου |
εμπρός
καμπερ -1.4
καστερ 2.3
συγκλιση 0,5 σε κάθε πλευρα
πίσω
καμπερ -1 (εργοστασιακα)
συγκλιση 0,7 σε καθε πλευρα |
Χτες είχα άδεια και πήγα μια βόλτα Πουπάκη για τα δέοντα....
Εμπρός είχα σύγκλιση 8 λεπτά της μοίρας σε κάθε τρόχο (περίπου 0,8χιλ) και το αποτέλεσμα ΔΕΝ μου άρεσε αφού δεν είχα την απόλυτη ακρίβεια και απόκριση "νυστέρι" που ήθελα στο τιμόνι (και που την είχα μετά που έβαλα τα άκρα και η και η σύγκλιση μου πήγε στα 10χιλ πριν την 1η ευθυγράμμηση!!!), οπότε την αύξησα στα 16λεπτά της μοίρας σε κάθε τροχο (δηλ. 3,2χιλ ολική σύγκλιση).
Το κάμπερ μου είναι -1 μοίρα 22' και το κάστερ μου (όπως πάντα) ανεπαρκές και εκτός προδιαγραφών στο +2μόιρες 10'.
Ό Δρ. μου είπε ότι το κάστερ είναι λάθος διότι το αυτοκίνητο είναι ψηλό πίσω και αφού μετρήσε το ύψος μου είπε ότι πρέπει να χαμηλώσω 2 πόντους πίσω.
Αυτό θα γίνει αργότερα όταν βάλω την 23άρα αντιστρεπτική (που την έχω καημό...) και ίσως άλλα πιο δυνατά αμορτισέρ.
Πίσω η σύγκλιση μου είναι και πάλι ανεπαρκής και εκτός προδιαγραφών στα 4 λεπτά της μοίρας ολική σύγκλιση (περίπου 0,2χιλ σε κάθε πλευρά) αντί στα 30 λεπτά ολική που θα έπρεπε, και που αυτό πάλι ωφείλεται στο ύψος πίσω.
Μάνθο πόσο έχεις χαμηλώσει πίσω και πήγες στα 0,7χιλ σε κάθε πλευρά???? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 18:49:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/206/25102008003.jpg
εγω σα παππους καθομαι και δειχνω στο αλβανο βοηθο μου ποσα τακ να γυρισει τα γαμωπιατελο του
αγγιξαμε τη τελειοτητα στη ρυθμιση της εμπρος αναρτησης του μανθου απλα μας ξεφυγε μισος ποντος ακομα
να ευχαριστησουμε το σοφερ σταυρο που μπαινοβγαζε τα αμαξια
το ντελιβερι γκερλ που εφερε τα σουβλακια
τη μαμα μου που μας ζαλισε τα αρχ**ια με το καλοριφερ
την αδερφη μου που μας κοιταγε με μισο ματι
ΚΑΙ ΤΟ μαλ**α ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ ΤΟΓΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΠΑΓΚΑΖ ΤΟΥ ΜΑΝΘΟΥ με αποτελεσμα να ακουσει τα απειρα καντηλια ο μιχαλης αφου νομιζα οτι ειναι στο μαγαζι του και δεν εβαλα παλι πανω τα ημισλικ
τη βλεπω θα τρεξω με τα εξαλτο τη τεταρτη και παλι θας σας πριτσινωσω |
Συγνώμη τί ακριβώς κάνετε στο αυτοκίνητο??
Μόνοι σας αλλάξατε ακραξόνια?? ή πιατέλα???
Δεν αμφιβάλω πως ΄πιάνουν΄ τα χέρια του Μάνθου, (του Σκαρμέα άστα να πάνε ) αλλά......
Απλά κάποια πράγματα θέλουν προσοχή, εμπειρία, εργαλεία και ένα λάθος μπορεί να κοστίσει....
Απορώ πώς με τα ακραξόνια το camber είναι μόνο -1,22 ρε Μάνθο...
Στο δικό μου ο Πουπάκης το μέτρησε -2,1 αριστερα και -1,7 δεξια....
Οσο για το άμεσο και γρήγορο τιμόνι η μόνη λύση για κάτι καθαρόαιμο είναι η κρεμαγιέρα από το S1600 που η πεζό σπόρ δίνει πλέον για 206 RC Gr A κοστίζει περι τα 1600 όμως και δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να πιέσει τόσο ένα αυτοκίνητο σε δημόσιο δρόμο ή τις άθλειες πίστες που έχουμε-ΔΕΝ έχουμε, ώστε να αξίζει το κόστος......
Προσέχετε με τις αλχημείες στις αναρτήσεις....για πολλούς και διάφορους λόγους...
Υ.Γ. Αρε Πάνο πριτσινωτή! Μα τι χεράς είναι αυτός!! Ω φορουμογκουρουχεραδοξερόλας!!!!! 
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 18:58:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | καλά ο μανθος "φωναζει" απο μακριά οτι ειναι οπτικός και πως ειναι αθλητης...
15 ζευγαρια γυαλια πανω του και το...φορμάκι του αθλητή.
Εσύ παλι τακη,όντως θυμίζεις μπάρμπα ετσι οπως εισαι πάνω απτο κεφάλι του μανθουμέλ.
Υ.Γ. η αδερφή σου δεν παντρευτηκε ακομα??? |
Πώς να παντρευτεί η κοπέλα... ποιός μαλ**ας θέλει τον ΠΣκαρμ κουνιάδο του να του πρίζει κάθε μέρα.....
''μαλ**α θέλεις ράβδους'' ++
''Αγόρι μου πάς καλά?? 30 κιλά ροπής στους μπροστά τροχούς?? ΔΕΝ στίβει'' +++++
''Αφού το στραμπουλάς τ'αμαξι'' ++++++
'' Πανάσχετε! ξέρεις πόσα νιούτων ασκούνται στη βίδα της τραβέρσας σε μιά σύγκρουση? Κόψτε τη να βάλετε ιντερκούλερ!!''
Απλά μυθικές πλέον ατάκες!
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 20:37:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε χαρη 3.2 συγκλιση???
ημαρτον  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 20:46:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δημητρακη μου φιλικα παντα
τα τελευταια 20+ποστ σου αμα κανεις μια ανζητηση με το ονομα σου ειναι ολο παπατζεςς ειρωνιες κακιουλες και κοροιδιες προς αλλους
οκ καλη και η πλακα αλλα οπως λενε στο χωριο μου ειπαμε στο τρελλο να χεσει και αυτος ξεκολλιαστηκε.
την υποτμιτικη σου σταση προς το κλαμπ και το φορουμ την εχουν καταλαβει και οι πετρες αλλα αν ειναι καθε φορα που μπαινεις να ποσταρεις τετοια πραματα τοτε αστο καλυτερα γιατι τον εαυτο σου υποβιβαζεις και χανεται η ουσια
σε παρακαλω μην απαντησεις βαριεμαι θανασιμα το διαλογο ειδικα δημοσια αλλα σκεψου το πριν ξαναγραψεις κατι
καθε φορα που γραφουμε και λεμε κατι δημοσια εκθετουμε τον εαυτο μας και μονο...ειδικα εγω εχω εκτεθει εδω μεσα αρκετα αλλα προσωπικα δε με ενδιαφερει. ο καθε ενας κανει οτι τον ευχαριστει τον ιδιο. εγω μια χαρα καραγκιοζης ειμαι και το λεω. εσυ?
υ.γ. αν ειχες διαβασει προηγουμενα ποστ θα ειχες δει οτι ο μανθος απλα ρυθμισε το υψος της αναρτησης πραγμα που το κανει και ενας αλβανος σε πληντυριο . . .
απλα ηρθε σπιτι μου που εχει ισιο πατωμα και για να μου αλλαξει και τα λαστιχα σαν ανταλλαγμα μετα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 21:06:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εντάξει ρε τάκη μη τα παιρνεις ολα τοις μετρητοίς...εσυ εισαι καραγκιόζης,εγω κουλός,ο καταφρακτος μαλ**ας...ετσι πάνε αυτα...
Υ.Γ. και δεν χρειαζεται να κανεις αναζητηση με το ονομα του.Κανεις απλά κλικ στο ονομα του (νικναιμ) και μετα ξανα κλικ στις "αναζήτηση δημοσιεύσευων απο ΧΧΧΧΧ". 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pappaki (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

106 Rallye 16v
Ένταξη: 27 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 291 Τόπος: Δυο τετράγωνα πάνω από τον παράγοντα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 21:58:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | εντάξει ρε τάκη μη τα παιρνεις ολα τοις μετρητοίς...εσυ εισαι καραγκιόζης,εγω κουλός,ο καταφρακτος μαλ**ας...ετσι πάνε αυτα... |
πσιτ φίλε εγώ είμαι ο κουλός...
υ.γ δεν μπόρεσα να κρατηθώ...κρίμα είναι που ενώ από κοντά τα βρίσκετε, να πικραίνεστε online
www.gocar.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Οκτ 2008, 23:26:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vlasis έγραψε: | για αυτό ελεγα στο αρχικο ποστ μου οτι μια παραμετρος αν ειναι εκτος, δεν μπορουμε να κρινουμε τιποτα. Δηλαδη με τη τοσο δραματικη αλλαγη της γεωμετριας απο τη PS, πως να αξιολογησουμε πχ τη καμπερ. |
εχεις απόλυτο δικιο
Vlasis έγραψε: | α) η συγκλιση δεν βοηθησε κανεναν οδηγο επιδοσεων. κανενα αυτοκινητο επιδοσεων δεν εχει συγκλιση με καποιες εξαιρεσεις που δεν αφορουν το φορουμ αυτο (και μιλαμε για Δυναμικη Συγκλιση , όχι Στατική και για συνθηκες NASCAR, Χωματινα Ραλλυ σε καποιες ειδικες πιστες). Δεν μπορω να πω περισσοτερα σε μια παραγραφο, αλλα αν θελετε κρατηστε τη συμβουλη μου. |
οκ δεκτο
αν και ο πουπάκης ειχε διαφορετικη αποψη
κάποια στιγμη θα το δοκιμασω με αντιστοιχη (εκτός και αν εχεις καμια άλλη πρόταση) αποκλιση ετσι από περιεργεια για να δω πως θα ειναι
μπορει και να μου αρεσει η να με βολέψει.
Vlasis έγραψε: | β) Το μπλοκε δεν ειναι "εγγυηση" για τη προσφυση στην έξοδο. Ειναι ενα κομματι του παζλ για το αυτοκινητο-τρενο, αλλα αυτο δε σημαινει οτι εχουμε λευκη επιταγη να αλλαξουμε την ευθυγραμμιση. |
συμφωνω κι επαυξάνω...
το βασικό που εχω δει εγω με το μπλοκέ και συγκρίνοντας με αμάξια (με σχετικές βελτιώσεις/αντίστοιχες οχι ομως ιδιες, και ξέρω τι σημαινει αυτό, στην ανάρτηση) χωρίς μπλοκέ ειναι η σαφηνεια στο τιμόνι και η αμεσότητα στους χειρισμούς χωρις χαζοσπινιρισμα (και χασιμο πρόσφυσης από αυτό)
ελπίζω να καταλαβαινεις τι θελω να πω
Vlasis έγραψε: | γ) με εξαιρεση το καμπερ που θελουμε αρκετο εμπρος και πισω, στις αλλες παραμετρους προχωραμε με μικρα και επιβεβαιωμενα βηματα. Διαφορετικα "φτιαχνουμε" ενα αμαξι "νευρικο, δυστροπο, απολυτο, δυσκολοδηγητο" που στο τελος της ημερας ειναι ποιο αργο απο ενα εργοστασιακο με τα ιδια λαστιχα. |
+100000000.......
πάντως γενικώς αυτό που βλέπω σε εμένα
σε δημόσιο δρόμο οσο ερημικός και να ειναι με οσα αμαξια εχω οδηγήσει γενικώς στριβω σχεδόν με τα ιδια χιλιόμετρα και πάντα το ιδιο "φυλαγμένα" και "προσεκτικά"
...what if...
σε πίστα... ε....ποια (πλέον) πίστα ????......... ειναι κάτι τελειως διφορετικό....
ultra-one έγραψε: | Μάνθο πόσο έχεις χαμηλώσει πίσω και πήγες στα 0,7χιλ σε κάθε πλευρά????  |
δεν εχω ιδεα γιατι δεν θυμαμαι το μαμα υψος ποσο ηταν ουτε και το χω μετρησει τωρα πόσο ειναι
αυτό που ξέρω να σου πω ειναι οτι ο πουπάκης το εβαλε "τοσο" ωστε να χει διαφορα από εμπρός +2,5cm
λογικά χωρις να ειμαι σιγουρος πρέπει από μαμα να ειναι -3cm τωρα (μπρος πίσω, ισως και λιγο περισσότερο, αν και εμπρός το σηκωσε κάμποσο ο πουπάκης)
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Συγνώμη τί ακριβώς κάνετε στο αυτοκίνητο??
Μόνοι σας αλλάξατε ακραξόνια?? ή πιατέλα???
Δεν αμφιβάλω πως ΄πιάνουν΄ τα χέρια του Μάνθου, (του Σκαρμέα άστα να πάνε ) αλλά......
Απλά κάποια πράγματα θέλουν προσοχή, εμπειρία, εργαλεία και ένα λάθος μπορεί να κοστίσει.... |
τι λες βρε κουκουρουκου!!!!!!!!
μου φαινεται οτι διαβαζεις τα μισα!
τα ακρα τα εβαλε ο Αργυρης την Παρασκευη (αν και νομιζω δεν ειναι και τοσο δυσκολο και αν ειχα το χρόνο και αφου θα ειχα συμβουλευτεί Αργυρη μπορει να ειχα ασχοληθεί)
το ιδιο και τις 21πίσω αλλα για λογους που χω γραψει απλά κατσαμε με
Τακη το Σαββατο το απόγευμα και το σηκώσαμε λιγο εμπρός μόνοι μας ετσι δοκιμαστικα πριν πάω χθες (Δευτερα απόγευμα) πουπάκη...
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Απορώ πώς με τα ακραξόνια το camber είναι μόνο -1,22 ρε Μάνθο...
Στο δικό μου ο Πουπάκης το μέτρησε -2,1 αριστερα και -1,7 δεξια.... |
-1ο 22' ειναι στου Χαρη
στο δικό μου ειναι -1ο 40'
για το δικό σου δεν ξέρω
μηπως θυμασαι κάτι λάθος ή μηπως επηρεάζουν τα PS ψαλιδια ή μηπως ειναι κάτι αλλο στραβο από κάνα "μπάμ" γιατί ειναι λιγο περιεργο να εχεις διαφορά δεξια~αριστερα ? δεν ξερω/φανταζομαι κάτι άλλο
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Οσο για το άμεσο και γρήγορο τιμόνι η μόνη λύση για κάτι καθαρόαιμο είναι η κρεμαγιέρα από το S1600 που η πεζό σπόρ δίνει πλέον για 206 RC Gr A κοστίζει περι τα 1600 όμως και δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να πιέσει τόσο ένα αυτοκίνητο σε δημόσιο δρόμο ή τις άθλειες πίστες που έχουμε-ΔΕΝ έχουμε, ώστε να αξίζει το κόστος...... |
με τα "μεσα" οικονομικά των περισσοτέρων μας...υπερβολές για αμαξι που κυκλοφορει στο δρόμο..
γενικώς show me the money και όλα γινονται...
στον πουπακη προχθες την ωρα που ημουν εκει
ρυθμιζαν και ενα αγωνιστικό χωματινο c2 r2 με σειριακο και αλλα τετοια ομορφα...ενος που εχει ή ειχε κι ενα εβο χωματινο...
επίσης εφεραν για ευθυγραμμιση μια lotus 340R με ελληνικές πινακίδες...
κοινώς... όπου φτανει η τσεπη του καθενός...
δεν υπάρχει λόγος για υπερβολές...
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Προσέχετε με τις αλχημείες στις αναρτήσεις....για πολλούς και διάφορους λόγους...
Υ.Γ. Αρε Πάνο πριτσινωτή! Μα τι χεράς είναι αυτός!! Ω φορουμογκουρουχεραδοξερόλας!!!!!  |
μην @@αρολογεις βρε
δεν πειραζουμε μονοι μας πραγματα που δεν πρέπει 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Οκτ 2008, 14:14:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάκη, είναι ανούσιο να χαλιέσαι για ένα άτομο που έχει την πιο ηλίθια υπογραφή στο forum.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
Σαν να λες,
Πορτοκάλι είναι ένα πορτοκάλι που έχει χρώμα πορτοκαλί.
Τί πιο ηλίθιο από το να προσπαθείς να εξηγήσεις μια λέξη χρησιμοποιώντας την ίδια λέξη?
Και κάθεσαι και σκας ακόμα?
Χαρά στο κουράγιο σου ρε Τάκη
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2009, 19:37:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δύο ενδεικτικές φώτο για τη διαφορά στο κάμπερ εμπρός και πίσω στο 206.
Φαίνεται καθαρά, οπως και έχει προαναφερθεί εδώ, που "πατάει" το κάθε λάστιχο από τα σημάδια από σκόνη μετά από πλύσιμο
Το συγκεκριμένο είναι ενα ολίγον χαμηλωμένο λόγω ps routier και στην αυθυγράμμιση είχε δείξει τιμές για κάμπερ στους εμπρός τροχούς πολύ κοντά στο μηδέν... Δεδομένου ότι τα μαμά εχουν θετικο καμπερ, επηρέασε το χαμήλωμα η το μηχανημα της ευθυγραμμισης εδειξε κουκουρουκου?
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2009, 10:22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σταθη η λυση ειναι απλη.
επειδη τα μηχανηματα του καθε μαστορα ειναι για το πεος
συγκρινεις με πισω.
μαμα το 206 πισω εχει 1 μοιρα.
αν λοιπον σου βγαζει 0 μπρος πισω εχει το μηχανημα του αποκλιση..........
μου εχει συμβει και μενα με τα ακρα και προσπαθουσε να με πεισει ο μαστορας οτι ειναι και φυσιολογικο και οτι εχει απλα αρπαξει ο αξονας μου και θελω αλλαγη!!!
συηθως οι πιο πολλοι με τα ακρα βλεπουμε 1.2 μοιρες εμπρος (η μοιρα ειναι 60λεπτα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|