Περικλής έγραψε: |
ι.Οι δρόμοι δεν είναι πίστα δυστυχώς,γι'αυτό βάλε μια καλύτερη ανάρτηση χωρίς υπερβολές όμως.Σου μιλάω εκ πείρας |
aris ioannina έγραψε: |
θα το ψαξω κι αυτο/ μμμμμμμ RC.ΑΝΑΡΤΗΣΗ. μια χαρα ακουγεται. να δουμε την συμβατοτητα ομως |
aris ioannina έγραψε: |
γιατι δεν κοιτας για τα kw η τα sachs performance;; |
aris ioannina έγραψε: |
νομιζω ναι.αλαα ειναι απο τα καλυτερα απο οσα εχω ακουσει |
aris ioannina έγραψε: |
θα το ψαξω κι αυτο/ μμμμμμμ RC.ΑΝΑΡΤΗΣΗ. μια χαρα ακουγεται. να δουμε την συμβατοτητα ομως |
Miltellas έγραψε: |
Βρε βιαστικέ διαολοκάζανε, για τα Record δεν σου είπα; Ίσως και να μην σου είπα... ![]() 100% γαλλικά! Πιο γαλλικά δεν γίνεται. Ψάχνω να δω πώς θα φέρουμε 3 σετ χαμηλώματος. Τα Record SP που είναι ειδικά φτιαγμένα για 3ποντο χαμήλωμα. Αλλιώς θα καταλήξουμε στα MaxiGaz με 170Ε την τετράδα. ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Βρε βιαστικέ διαολοκάζανε, για τα Record δεν σου είπα; Ίσως και να μην σου είπα... ![]() 100% γαλλικά! Πιο γαλλικά δεν γίνεται. Ψάχνω να δω πώς θα φέρουμε 3 σετ χαμηλώματος. Τα Record SP που είναι ειδικά φτιαγμένα για 3ποντο χαμήλωμα. Αλλιώς θα καταλήξουμε στα MaxiGaz με 170Ε την τετράδα. ![]() |
seridim έγραψε: |
Μίλτο η Autofrance τελικά δεν θα φέρει τα Record SP. Μίλησα χθες μαζί του.
Και κάτι άλλο. Mας έκανε και πολύ καλή τιμή για τα ελατήρια HR:100 euro. Καλύτερη τιμή δεν μπόρεσα να πετύχω. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Τι σχεση εχουν τωρα αυτα με τα αμορτισερ της PEUGEOTSPORT ![]() ![]() Υ.Γ.Εγω δεν ξαναμιλαω τελος ![]() |
wolf865 έγραψε: |
....Τα αγόρασες εσύ τα δικά σου; |
Miltellas έγραψε: |
Ω ναι! Και δηλώνω πανευτυχής από το μέχρι τώρα αποτέλεσμα. Πάνω που είχα αρχίσει να πιστεύω ότι Μόνο στα Όνειρα θα πετύχω τέτοιο συνδυασμό σκληρότητας και άνεσης (για τα λεφτά που μπορώ να διαθέτω). Αλλά η Πίστη με Έσωσε. |
Miltellas έγραψε: |
Ίσως ήρθε ο καιρός να βγάλω χωρίς ενοχές και ενδοιασμούς το λογότυπο XS και να βάλω το GTi. Εξάλλου ήδη κυκλοφορεί το 1.6GTi. ![]() ![]() |
pduke έγραψε: | ||
Ίσως ήρθε ο καιρός να βγάλω το προσκέφαλο του οδηγού από το (GTI σου .....)και να προσκολήσω εκείνη την ηλεκτρική σφαλιαργιέρα που έλεγα.... |
aris ioannina έγραψε: |
ΕΒΛΑΛΕ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ. ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ 900 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ 600. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΤΕΡ ΜΑΡΚΕΤ;;; |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Φυσικα...Οπως εχω ξαναπει και ποιο παλια η PEUGEOTSPORT δεν ειναι καμια τυχαια εταιρια ![]() |
aris ioannina έγραψε: |
ΕΒΛΑΛΕ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ. ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ 900 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ 600. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΤΕΡ ΜΑΡΚΕΤ;;; |
DimiP έγραψε: | ||
που μπορουμε να μαθουμε πληροφοριες για τις φθηνοτερες μη ρυθμιζομενες; |
Judger έγραψε: | ||||
Στην Condor,στο τμήμα ανταλλακτικών Δημήτρη. |
DimiP έγραψε: | ||||||
μονο στην condor;; μαλλον λογω του οτι θα το εχουν σαν "βελτιωτικο" ανταλλακτικο ε; |
sps έγραψε: |
Ψυχραιμια!
Μην μπερδευουμε τα αγωνιστικα αμορτισερ ps με τα αλλα που προτεινει για δρομο. Τα αγωνιστικο κιτ κομπλε πρεπει να φτανει τα 1500 ευρω. Τωρα αυτα τα 600 και 900 ευρω δεν ξερω τι σημαινουν. Μου μυριζει ελληνικη πατεντα! |
mick206 έγραψε: | ||||
Κανόνισε τώρα να μας ζαλίσεις και με τη Renault Sport... ![]() ![]() ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
Κατα την αποψη μου αυτο που αξίζει στο σετ της Peugeot sport είναι τα ελατήρια της ρυθμιζόμενης μαζι με τα πιατελα τους.Στο απλο σετ τα ελατήρια είναι βεβαιως Eibach αλλα τα κοινα που τα βρισκεις παντου.Τα αλλα είναι τα φαρδοστενα του ιδιου τυπου που χρησιμοποιουσε και για το 106 S16 mini gr.A.Για τα αμορτισερ της Peugeot sport ιδιως τα μπροστινα δεν εχω καλη γνωμη.Εχω δοκιμασει οτιδδηποτε αμορτισερ υπαρχει για το 106 και παντα τα μπροστινα ειχαν προβλημα.Το προβλημα τους ειναι οτι ειναι μονο λαδιου και σε παρατεταμενη σκληρη χρηση τελειωνουν γρήγορα.
Εγω παντως θα προτεινα 1-1,5 μηνα υπομονη να δειτε τις προσφορες του club (οι συνδρομητες βεβαιως - βεβαιως) και μετα να αποφασισετε. |
kanelj έγραψε: |
![]() Η Spax ειναι ετσι κι αλλιως.....καπως! Δεν ξερω αν αυτη εχεις αλλα σιγουρα δεν θα συγκρινετε με PSport |
nik_marin έγραψε: |
Παιδιά κάτι αντίστοιχο και για μας με 306… |
Sidobre έγραψε: | ||
Τώρα αν σου πω ότι η συγκεκριμένη κάνει για 306 τί θα μου πεις; ![]() ![]() Για το μόνο που κρατάω επιφυλάξεις είναι για την σκληρότητα αφού το 306 νομίζω είναι πιο βαρύ! Το Γόνατο ίδιο είναι και η συγκεκριμένη PS στην ουσία είναι εξελιγμένη έκδοση του 306 ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Tα τεχνικά που ξεκινήσαμε να συζητάμε, μεταφέρθηκαν εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5863 |
volvos έγραψε: |
εεεεεε
τασο δεν απαντησες για εθνικη? πως ειναι το τιμονι διαβαζει τα παντα? κοινως μπορεις να οδηγησεις ανετα στην εθνικη ή πρεπει να κρατας το τιμονι και με τα 2 χερια οπως με πολλες στενοπιατελες καγκουρολυσεις.... επισης μηχανικοι θορυβοι ακουγονται καθολου απο αναρτηση? δηλαδη τριξιματα ελατηριου-πιατελου κλπ κλπ? |
volvos έγραψε: |
και κατι....ακομα.
αν θυμαμαι καλα παλιοτερα που το εψαχνα οι 250λιμπρες ελατηριο αντιστοιχουσαν σε 21χιλ. ραβδους και οι 280 σε 22... επισης το 280 λιμπρες απο που το βρηκες?μου ακουγεται πολυ σα νουμερο.ειδικα σε συγκριση με τη σκληροτητα του αμορτισερ οταν τη δοκιμασα με το χερι το αμορτισερ ηταν σα νιανια. για αυτο και εγραφα οτι φοβαμαι πως θα τα φτυσουν γρηγορα τα αμορτισερ ![]() οι 23αρες πισω δεν τις νιωθεις πιο σκληρες απο το εμπρος μερος. δηλαδη οταν περνας σαμαρια πιο ειναι πιο σκληρο το εμπρος η το πισω μερος? επισης ποσο το εχεις χαμηλωσει? υ.γ φιλος που φορα την απλη πεζο σπορτ που ειναι ουσιαστικα eibach με ανακατασκευασμενα μαμα αμορτισερ εχει βαλει 20αρες ρβδους πισω. το αμαξι εχει χαμηλωσει 3.5-3 ποντους και ειναι αισθητα πιο σκληρο πισω οταν περνας σαμαρια. τα eibach πρεπει να παιζουν γυρω στις 190-200λιμπρες... |
nOkpos έγραψε: |
καλα ακουγονται αλλα αξιζει να βαλω κατι τετιο στο 1.4(ειναι και μαμα)...? |
volvos έγραψε: |
το τιμονι δεν εχει γινει πεζο ![]() ομως ειναι ακριβες πλεον.μπαινεις με μια τιμονια. δε κανεις 2-3 στην ιδια στροφη οπως με μαμα που εστριβες παντα στο περιπου.οχι οτι ξερεις που ειναι ακριβως οι ροδες αλλα πλεον ειναι ανεκτη η κατασταση.... |
sps έγραψε: |
Το μειονεκτημα του τιμονιου μας ειναι οτι δεν κοβει πολυ, γι αυτο και οι 2-3 τιμονιες.
Κατα τα αλλα μεσα στη στροφη εχει καλη πληροφορηση. |
volvos έγραψε: |
χαρη πριν λιγες μερες οδηγουσα στο πυργο ενα χαρβαλο σιτροεν zx με μπιλσταιν 14αρια λαστιχα και 210000χλμ...
ασε το αμαξι αν και χαρβαλο ηταν αλλου.... και σε τιμμονι και σε πατημα...το ενιωθεσ οτι το αμαξι σηκωνει πολυ πραμα πανω του..... |
volvos έγραψε: |
για την επαναφορα το ειχα γραψει και αλλου οτι με την 22αρα εμπρος αυξηθηκε λιγο αλλα αισθητα...σε λιγο εντυπωσεις και απο καταβαση τριπολη-βυτινα-πυργο.... |
volvos έγραψε: |
παντως ηταν πολυ σοφη η κινηση μου να μην αλλαξω λαστιχα...το αμαξι γλυστρα με τρελλα και κορδελα και με εχει βοηθυησει απιστευτα να εγκλιματιστω με τη νεα αναρτηση....
μιλαμε οτι το αμαξι γυρνα ακομα και με τιμονια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΟΛΑΣΗ. |
volvos έγραψε: |
επισης η αναρτηση οσο παει και τη συνηθιζω σε ανεση σε σημειο να μην με ενοχλει καθολου...βεβαια οταν γυρισω αθηνα ![]() |
ultra-one έγραψε: | ||
Βγάλτε επιτέλους τις παρωπίδες! Το τιμόνι του 206 είναι αργό, ασαφές, με ανεπαρκή επαναφορά, μεγάλο τζόγο και επιπλέον δεν κόβει ούτε πολύ! Με πιο απλά λόγια είναι χάλια! Οδηγήστε 205GTi (Με υδραυλικό), 309GTi, 405Mi16, Renault 5 GT Turbo, Citroen GS/GSA, Mazda 3, Ford Focus, Mazda MX5, παλιό ΜΙΝΙ και BMW Mini για να καταλάβετε τι σημαίνει καλό τιμόνι και μετά μου λέτε ξανά για το "τιμόνι" του 206!!!!!!!!!! ........... |
volvos έγραψε: |
.....καταρχην η αναρτηση στο τερμα κατω σε εμενα χαμηλωσε 2.5ποντους εμπρος ![]() ......το προβλημα εγκειται κυριως στις προεξοχες δηλαδη στη συμπιεση π.χ σαμαρακια. εκει το αμαξι δεν εχει καμια απολυτως διαδρομη προς τα πανω και χτυπιεσαι αρκετα.προσοχη δε κοπαναει ουτε τερματιζει.... ομως στα πολλα αυτο ενοχλει σε αντιστοιχες καταστασεις.... π.χ γεφυρες εθνικης στο περιστερι πανω απο τους αρμους διαστολης το αμαξι χοροπηδα ελαφρως.... στη γεφυρα απο παραλια προς ποταμι στο σεφ που εχει 3 βαρβατους αρμους και το αμαξι ειδικα στον πρωτο ειναι λιγο..... με μαμα εμπενα με 120+ χοροπηδαγε νομιζες οτι θα σκασεις στις μπαριερες αλλα τελικα εμενες εκει... τωρα με τα ιδια και λιγοτερα χλμ το αμαξι στο πρωτο γιαπ το ενιωσα να μετατοπιζεται 1μετρο πιο αριστερα χεζοβολαρεν κοινως...θα το ξανατσεκαρω το σημειο και θα σας πω. σε λακουβες κλπ η αναρτηση ειναι απροσμενα ανετη....δε κοπαναει με τιποτα εκτος αν πεσεις σε κρατηρα με 5χλμ/ωρα.... ....επισης αυτο που μου εκανε τρομερη εντυπωση ειναι η βελτιωση της προσφυσης σε εκκινηση!!!! το αμαξι πλεον δυσκολα σπινιαρει τη 2α . αυτο ειναι κουφο καθως στα πιο πολλα αμαξια οταν βαζεις αναρτηση σε γλυστερα οδοστρωματα μετα δε πατας κατω!!!! ειναι φανερο οτι η αναρτηση αυτη εχει φτιαχτει απο την ιδια τη πεζο για αυτο το συγκεκριμενο μοντελο πραγμα που ειναι δωρο θεου... δε μπορω να φανταστω ποιος στροφακιας θα βαλει αλλη αναρτηση! .... |
ultra-one έγραψε: | ||
Βγάλτε επιτέλους τις παρωπίδες! Το τιμόνι του 206 είναι αργό, ασαφές, με ανεπαρκή επαναφορά, μεγάλο τζόγο και επιπλέον δεν κόβει ούτε πολύ! Με πιο απλά λόγια είναι χάλια! Οδηγήστε 205GTi (Με υδραυλικό), 309GTi, 405Mi16, Renault 5 GT Turbo, Citroen GS/GSA, Mazda 3, Ford Focus, Mazda MX5, παλιό ΜΙΝΙ και BMW Mini για να καταλάβετε τι σημαίνει καλό τιμόνι και μετά μου λέτε ξανά για το "τιμόνι" του 206!!!!!!!!!! Δεν θέλω να γίνω κακός αλλά οι περισσότεροι είστε μικροί σε ηλικία και ίσως μερικοί να μην έχουν οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα πέρα από το 206 για να έχουν μέτρο σύγκρισης!!!!!!!!!!!!!! Προκαλώ οποιονδήποτε με οποιδήποτε 206 να μου αποδείξει έμπρακτα ότι έχω λάθος για αυτά που λέω για το τιμόνι του 206!!!!!!!!!! |
ultra-one έγραψε: | ||
Βγάλτε επιτέλους τις παρωπίδες! Το τιμόνι του 206 είναι αργό, ασαφές, με ανεπαρκή επαναφορά, μεγάλο τζόγο και επιπλέον δεν κόβει ούτε πολύ! Με πιο απλά λόγια είναι χάλια! Οδηγήστε 205GTi (Με υδραυλικό), 309GTi, 405Mi16, Renault 5 GT Turbo, Citroen GS/GSA, Mazda 3, Ford Focus, Mazda MX5, παλιό ΜΙΝΙ και BMW Mini για να καταλάβετε τι σημαίνει καλό τιμόνι και μετά μου λέτε ξανά για το "τιμόνι" του 206!!!!!!!!!! Δεν θέλω να γίνω κακός αλλά οι περισσότεροι είστε μικροί σε ηλικία και ίσως μερικοί να μην έχουν οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα πέρα από το 206 για να έχουν μέτρο σύγκρισης!!!!!!!!!!!!!! Προκαλώ οποιονδήποτε με οποιδήποτε 206 να μου αποδείξει έμπρακτα ότι έχω λάθος για αυτά που λέω για το τιμόνι του 206!!!!!!!!!! |
ultra-one έγραψε: | ||
Βγάλτε επιτέλους τις παρωπίδες! Το τιμόνι του 206 είναι αργό, ασαφές, με ανεπαρκή επαναφορά, μεγάλο τζόγο και επιπλέον δεν κόβει ούτε πολύ! Με πιο απλά λόγια είναι χάλια! Οδηγήστε 205GTi (Με υδραυλικό), 309GTi, 405Mi16, Renault 5 GT Turbo, Citroen GS/GSA, Mazda 3, Ford Focus, Mazda MX5, παλιό ΜΙΝΙ και BMW Mini για να καταλάβετε τι σημαίνει καλό τιμόνι και μετά μου λέτε ξανά για το "τιμόνι" του 206!!!!!!!!!! Δεν θέλω να γίνω κακός αλλά οι περισσότεροι είστε μικροί σε ηλικία και ίσως μερικοί να μην έχουν οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα πέρα από το 206 για να έχουν μέτρο σύγκρισης!!!!!!!!!!!!!! Προκαλώ οποιονδήποτε με οποιδήποτε 206 να μου αποδείξει έμπρακτα ότι έχω λάθος για αυτά που λέω για το τιμόνι του 206!!!!!!!!!! |
ultra-one έγραψε: | ||
Βγάλτε επιτέλους τις παρωπίδες! Το τιμόνι του 206 είναι αργό, ασαφές, με ανεπαρκή επαναφορά, μεγάλο τζόγο και επιπλέον δεν κόβει ούτε πολύ! Με πιο απλά λόγια είναι χάλια! Οδηγήστε 205GTi (Με υδραυλικό), 309GTi, 405Mi16, Renault 5 GT Turbo, Citroen GS/GSA, Mazda 3, Ford Focus, Mazda MX5, παλιό ΜΙΝΙ και BMW Mini για να καταλάβετε τι σημαίνει καλό τιμόνι και μετά μου λέτε ξανά για το "τιμόνι" του 206!!!!!!!!!! Δεν θέλω να γίνω κακός αλλά οι περισσότεροι είστε μικροί σε ηλικία και ίσως μερικοί να μην έχουν οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα πέρα από το 206 για να έχουν μέτρο σύγκρισης!!!!!!!!!!!!!! Προκαλώ οποιονδήποτε με οποιδήποτε 206 να μου αποδείξει έμπρακτα ότι έχω λάθος για αυτά που λέω για το τιμόνι του 206!!!!!!!!!! |
ΜΕΜsound έγραψε: |
.....και αν κάποιος MOD μπορεί ας σβήσει τα τιμονο-206-Corso-posts....) |
sps έγραψε: |
Και παρεπιπτοντως ειμαι 28 χρονων. Τα λεμε! |
volvos έγραψε: |
το αμαξι ειναι σταθερα 13.5εκ αποσταση απο το εδαφος (με 195-55-15 κοντι λιωμενα εντελως) στο εμπρος μαρσπιε -πισω απο την εμπρος ροδα-... |
volvos έγραψε: |
και για να τελειωνει το θεμα με το τιμονι χαρη σου χαριζω το αυτοκινητο μου και το ....κωλο μου αν καταφερεις να φτιαξεις το τιμονι του πεζο με αλλο τροπο περα απο τα σινεμπλοκ...
εκει εστιαζεται το προβλημα.μην ξεχνατε οτι το 206 ειναι το πρωτο μικρο μοντελο της πεζο με υποπλαισιο εμπρος.αν δεν αλλαξεις συνεμπλοκ μην περιμενεις να δεις τιμονι με οτιδηποτε αλλαγη και να κανεις στη αναρτηση. |
ultra-one έγραψε: |
Προκαλώ οποιονδήποτε με οποιδήποτε 206 να μου αποδείξει έμπρακτα ότι έχω λάθος για αυτά που λέω για το τιμόνι του 206!!!!!!!!!! |
Steve έγραψε: | ||
Εγώ! ![]() |
ultra-one έγραψε: | ||
Πιστεύω έχεις απόλυτο δίκιο για τα Σινεμπλόκ ανκαι σίγουρα φταίνε επίσης το απαράδεκτα μικρό κάστερ, το θετικό κάμπερ, η αντλία σταθερής υποβοήθησης και ίσως η ίδια η κρεμαγιέρα........ ![]() Ίσως να είναι καλή ιδέα να αρχίσουμε να ψάχνουμε άλλα σινεμπλόκ (για αρχή...) Πάντως χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα κάποιοι που μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά ανάμεσα σε ένα καλό τιμόνι από ένα απαράδεκτο όπως είναι του 206!!!!!!!!! ![]() Υ.Γ: Στη Ζάκυνθο οδηγούσα ένα Hyundai Atos (νέο μοντέλο) και το τιμόνι του ανκαι κάπως αργό, ήταν πραγματικά ξυράφι σε απόκριση σε σχέση με του 206!!!!!!!!! ![]() Υ.Γ2: Όπως έχω ξαναπεί πιο πάνω πιστεύω ότι είναι καλή ιδέα να μεταφέρουμε τα περί τιμονιού 206 σε νέο τόπικ αν συμφωνούν οι Mods. |
Recifees έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=130853#130853 Εδώ είμαστε όποιος πιστός προσέλθει |
tazmania έγραψε: |
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΗΣ PEUGEOT SPORT.ΕΠΕΙΔΗ ΑΠ΄ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠ΄ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ PEUGEOT ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ?ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ?Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΜΕ ΤΟ CLUB ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠ' ΟTI ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT KAI ΔΕΝ ΞΕΡΩ AN EINAI H ΙΔΙΑ. |
Steve έγραψε: |
Εγώ κατέληξα σε kit της APEX με 6ποντα ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Ουφ! Τα διάβασα...
Ακούω πολλά για το τιμόνι του 206... Στο δικό μου είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ! Εφάμιλλο του Rallye (εννοείται ότι έχω οδηγήσει όπως καί VTS, χώρια που μεγάλωσα με R5 AT με ανάρτηση GrA - όποιος κατάλαβε)! Το μόνο μειονέκτημα πλέον η μάλλον πολύστροφη κρεμαγιέρα αλλά δεν αρκεί για να μειώσει την υπέροχη αίσθηση ελέγχου της μούρης. Ψαλίδια PS χωρίς σινεμπλόκ με ημισλικ 195/55/15 ή αν τα φοβάστε με συμβατικά χαμηλοπρόφιλα 205/45/16 κάτι θα γίνει (ή ακόμα και τα 195/50/15 που επίσης κάνουν ικανοποιητική δουλειά). Με H&R και 21χιλ (20,6) εμπρός και 20άρες ράβδους με 22χιλ αντ. πίσω, σεταρισμένα στα 3εκ με Record SP (έκλεισαν μία δύσκολη χρονιά κι αυτά). Υπερστροφικότατο (εύκολα ελεγχόμενο λόγω ψαλιδιών και ημισλικ) - εννοείται χωρίς υποστροφή - στο όριο. Λογικά η PS ανάρτηση της Lion θα είναι κορυφαία επιλογή για χρήση δρόμου. Με τα μισά χρήματα και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος θεωρώ ότι καί η επιλογή μου είναι επίσης άριστη. Η σύγκριση με την PS πιστεύω ότι είναι εφικτή αλλά ταυτόχρονα είναι άδικη και όχι το ζητούμενο. Το 206 μου είναι πάντα στην διάθεση οποιουδήποτε είναι σε θέση να εκτιμήσει και να σεβαστεί την δουλειά που έχω κάνει στην ανάρτηση. |
Miltellas έγραψε: | ||
Είναι όντως υπερβολικό και θα χάσεις. Κάθε μέρα το αποτέλεσμα θα σε ωθεί να προσπαθείς συνέχεια να πείσεις τον εαυτό σου ότι καλώς έπραξες... Βγαίνεις εκτός γεωμετρίας. Ούτε τα αγωνιστικά δεν τα χαμηλώνουν τόσο! Είναι καθαρά θέμα εμφάνισης. Το μάρκετινγκ -και όχι οι απαιτήσεις αγωνιζομένων- εξαναγκάζει τους κατασκευαστές ελατηρίων σε τέτοιες εκδόσεις. Και δεν υποθέτω... Τα έχουμε πει εξάλλου και τα ξέρεις. Απλά, απορώ πώς πείστηκες ότι αξίζει να το επιχειρήσεις... ![]() |
DimiP, εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=7336 έγραψε: |
πολυ προσφατα μπηκαν 16αρες ΟΖ hydra
... με λαστιχο Pirelli P ZeroNero 195/45/16 ... και αμεσως συναντησαν την αναρτηση της Peugeot Sport ... που ειχε βολευτει πριν κανα 2 μηνες στο 206. ![]() ![]() οι πολυ πρώτες εντυπώσεις είναι οτι προκεται για εναν πολυ καλο συνδιασμο που ομως απαιτεί "ζεστα" λάστιχα κι εκει πρεπει να κανουμε κατι... απο την αλλη ελπιζω να αντεξουν αρκετα. οπτικα θελει ενα χαμηλωματακι , ελα ομως που δεν γινεται ![]() ![]() μηπως ενα bodykit θα βελτιωνε την οψη ; |
tazmania έγραψε: | ||
Φίλε DimiP καλησπέρα.Επειδή πρόσεξα ότι "ακολουθώ" πιστά -σχεδόν...-τα χνάρια σου έχοντας βάλει την ίδια ζάντα,λάστιχο Michelin Pilot Exalto II σε 205/45/16 και ως τέλος του μήνα να μπει και η ανάρτηση Peugeot Sport,με μπέρδεψες με το χαμηλωματάκι που δεν γίνεται....Γιατί δεν γίνεται ? Δεν χαμήλωσε όταν φόρεσες την Peugeot Sport ? |
DimiP έγραψε: | ||||
οπως λεει και ο μανθος , εβαλα την ps , την οποια ρυθμισαμε σχεδον 2cm κατω οσο παει δηλαδη. δεν ειναι χαμηλωματος και το αμαξι εχει ψηλωσει σε σχέση με την προηγουμενη αναρτηση που είχα (και ήταν για -3,5 ~ -4cm χαμηλωμα από το μαμά ύψος) φυσικα αυτο μπορει να χαλαει λιγο οπτικα αλλα πιστεψε με βοηθαει σε δυσκολες περιπτωσεις , οπως οταν προσφατα φορτωμενος τιγκα χρειαστηκε να περασω ανωμαλιες χωματινες (που καθε μαμα 206 θα τις περναγε νερο)!! με λιγη προσοχη περασα αλωβητος ενω με την προηγουμενη αναρτηση θα ειχα μεινει εκει. σε καθε περιπτωση η ps ειναι μια χαρα και αξιζει τα λεφτα της. |
MEMsound έγραψε: |
Πάρτην εσύ και θα σου βρούμε εμείς που να την τοποθετήσεις...
Πάντως μετά θα χρειαστείς και ευθυγράμιση Οπότε για τοποθέτηση/κούρδισμα/ευθυγράμμιση ένα 150άρι~200άρι θα το χρειαστείς ![]() |
volvos έγραψε: |
καλοριζικη...μετα απο 4-5000χλμ που θα μαλακωσει λιγο ακομα τοτε θα τη χαρεις ακομα πιο πολυ...
ραβδους πισω αφησες τις μαμα? |
MEMsound έγραψε: |
20,3 ειχαμε μετρήσει το RC του Δημήτρη.
Θα το επαληθευσω. |
volvos έγραψε: |
το θεμα ειναι οτι αυτα τα ελατηρια θελουν 21 ραβδους. . . |
volvos έγραψε: |
και παλι λιγοτερο απο τα 550 που ζηταει ο κονδωρας ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Σε εμένα τότε γιατί την προτείνετε ρε ρεμάλια? ![]() |
Steve έγραψε: |
Για εκείνη από Γαλλία, δεν μπορούμε να κάνουμε ένα κουμάντο στην τιμή? ![]() |
volvos έγραψε: |
to rc εχει και 40αρι λαστιχο...ακομα και του αρη καποιες φορες κοπαναει καργα.... ![]() |
volvos έγραψε: |
steve
ειμαστε 260 το ενα τα εμπρος αμορτισερ 80-100 το καθε ελατηριο με πιατελα του 100 το ενα τα πισω συνολο βια 900...παραγγελια απο ντινο μονο. αν σε ενδιαφερει σου δινω κωδικους... |
kammenos έγραψε: |
Η peugeot sport θέλει απαραίτητα και αντιστρεπτικές ή μπορεί να δουλέψει και μόνη της εξίσου καλά? Λέω πάντα για αυτή με τα 750 την ρυθμιζόμενη. Καμια τιμή για αντιστρεπτικές ή λοιπά ξερει κανείς? |
MEMsound έγραψε: |
για κάποιον που δεν το κυνηγάει πολύ... (απ την αρχή)
και η 21 μόνο πίσω μια χαρα θα ειναι όταν θα μπει η PS...και οι 20+πίσω. αργότερα όταν θα θέλει περισότερα βάζει αντιστρεπτικη 22 μπρος/πίσω... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
γενικά μιλώντας και οχι φυσικά αναφερόμενος στον Πάνο...
το ότι έχεις τα λεφτα να πάρεις κάτι δεν σημαίνει ότι μπορείς να το αξιοποιήσεις στο 100% και να πάρεις το 100% από αυτό ούτε και να ανακαλύψεις στο 100% τα μειονεκτήματα και ελαττώματα του πόσο μάλλον να βρεις και τι και πως να διορθώσεις... το Χ παιδί μπορεί απλά να θέλει να βάλει μια πιο καλή ανάρτηση (γιατί πχ μπορεί αυτή που έχει να θέλει αντικατάσταση και μην θέλει να βάλει πάλι την ίδια) χωρίς να σημαίνει ότι θα το πάει το αμάξι στο 100% του (ίσως ούτε κάν στο 50% όπως οι περισσότεροί "κουλοί" από μας...) πιστεψέ με μια χαρα θα ειναι PS + 21αντ. πίσω + RC 20μισο ραβδ. πίσω... σε σχέση με αυτό που οδηγεί τώρα... |
volvos έγραψε: |
meta τα πρωτα 3-4000χλμ θα μαλακωσει αρκετα...χωρις να χασει σε κρατημα ή κατι αλλο ![]() |
MEMsound έγραψε: |
μεγεια σου!!!
καλόστριφτη!!! για την ηλιοροφη γράσσο στους οδηγους και σιλικόνη στα λάστιχα |
Πάνος έγραψε: |
η δοκιμη της αναρτησης στο κομματι τριπολη- καλαματα.
|
nik_marin έγραψε: |
ΔΕΝ το λυπόσουν καθόλου το Πεζακι ρε? |
volvos έγραψε: |
εμ οταν τα λεγαμε??? ![]() πολυ χαιρομαι που καποιος τριτος και τελειως ασχετος με το κλαμπ με επιβεβαιωνει για μια ακομα φορα για το ποσο τελεια δουλευει αυτη η ανρτηση... πανο και εγω ειχα αυτη την αποροια για λιγο πιο σκληρο ελατηρια μπροστα αλλα ξεχασε τη. και δεν υπαρχουν σε αυτη τη διασταση και δεν εχει νοημα... μετρησε βασικα στα μαρπσιε πισω απο τη μπροστα ροδα (εκει που πιανει γρυλλος δηλαδη) και μπροστα απο τη πισω ροδα το υψος να δουμε τι και πως... και μενα αρχη 2 ποντους ειχε κατσει αλλα μετα απο λιγο χρηση εκατσε λιγο ακομα... πισω εβαλες 20αρες ραδβους? και αντιστρεπτικες? |
volvos έγραψε: |
μπροστα δεν εχει προβλημα καταπονησης οτι και να βαλεις υψος ρυθμιση...μη τρελαινεσαι
πισω ομως εχει θεμα...εγω τα πρωτα πισινα που τα ειχα με μαμα ραβδους επειδη ηθελε πιο σκληρες στα 20000χλμ τα ειχα καψει... τα δευτερα επειδη ειχα 22αρες στα 15000χλμ που τα εβγαλα ειναι ακομα σα καινουργια... οποτε βαλτες τις 20αρες πισω αυτη τη στιγμη τι κανει το αμαξι πεταει πιο πολυ κωλο προφανως? αν θες να παραμεινει αυτο ασε μια διαφορα μπρος πισω γυρω στους 4 ποντους (μαμα ειναι 5παρα) αν θες να ειναι πιο σταθετο βαλτο 3διαφορα εγω προσωπικα το ειχα 3.5 ![]() |
grpap έγραψε: |
Η διαφορα υψους απο το εδαφος εμπρος με πισω.Αν πχ το υψος απο το εδαφος μεχρι το μαρσπιε ειναι 15 ποντους εμπρος τοτε αυτο το υψος πισω πρεπει να ειναι 19 ποντους.
Το πειραγμα της διαφορας υψους ομως δεν ειναι πανακεια γιατι εχεις χασιμο (σχετικο) στην ακριβεια και αποκριση του τιμονιου.Επισης μειωνεται η αποτελεσματικοτητα της εμπρος αναρτησης. Γενικα ολα ειναι σχετικα.Καπου κερδιζεις και καπου χανεις. |
kammenos έγραψε: |
Καλή τιμή νομίζω. Εγώ είχα ρωτήσει πάτρα το αφεντικό στο εξουσιοδοτημένο και μου χε πει για ανάρτηση-ράβδους-αντιστρεπτική πίσω, όλα πάνω, 150.
Βέβαια θα εκπλαγώ αν μου ξαναπεί τόσα όταν πάω και τα περάσει πάνω! |
volvos έγραψε: |
αλλο ενα ευχαριστο...
απο οσο ειδα χτες του καμμενου στη λεσχη τα σπειρωματα-μποτες που λενε αν θυμαμαι καλα ειναι φορετα στο αμορτισερ... οι κωδικοι των εμπρος αμορτισερ ταιριαζουν με καποια απο 309-205 με κοστος καπου 100κατι το ενα... οποτε εν τελει με 400+κατι για μηχανουργειο ισως εχουμε καινουργια απο πεζο σπορτ γαλλιας παρακαμπτωντας κονδωρα που αποφευγει να τα δινει σαν ανταλλακτικα και μας βγαζει τη παναγια καθε φορα + οτι παιζει και καποιος γιαννενα που τα φτιαχνει με επιτυχια... ειδωμεν στο μελλον |
kammenos έγραψε: |
Η διαφορά φαίνεται και στο μάτι περίπου.
Η απόσταση του λάστιχου από τον θόλο την κοίταξα και σε ένα πάρκινγκ μετά, με βάση το κινητό και είναι εμφανής. Θα πρέπει να προσαρμώσω το αριστερό αν δεν αλλάξει η διαφορά? |
volvos έγραψε: |
επιπλεον μια μικρη διαφορα καπου μισο ποντο αν θυμαμαι καλα πολλα αμαξια την εχουν δεξια αριστερα ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Ισχυει... ![]() |
kammenos έγραψε: |
Η διαφορά όμως του μισου πόντου είναι υπέρ της μεριάς του οδηγού ή όχι? |
Touristas έγραψε: |
Να ρωτήσω κάτι…..γιατί δεν την ρυθμίζεται ??? ![]() Τα πιατέλα για αυτή τη δουλειά είναι. |
kammenos έγραψε: |
![]() |
kammenos έγραψε: | ||
Ρυθμιζόμενη είναι μεν, αλλά λογικά για ίδιο χαμήλωμα αριστερά-δεξιά. |
MEMsound έγραψε: |
επίσης για την συγκεκριμένη PS ανάρτηση όπου τα σπειρώματα για τα πιατέλα δεν ειναι σταθερά αλλά ας πούμε "φορετά" και "σφηνωτά" πάνω στα αμορτισερ παίζει να μην έχουν κάτσει ακριβώς στο ίδιο ύψος.
αν δεν βαριέσαι βγάλε τις εμπρός ρόδες και μέτρα από ενα "σταθερό σημείο του αμορτισερ πχ από το "αυτάκι" στο οποίο πιάνει το μπαράκι της αντριστρεπτικής μέχρι το κάτω μέρος του σπειρωματος και δες μην τυχός υπάρχει εκεί διαφορά ... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
είδες που στα λέγα...
πάντως ανεξάρτητα από το σημείο που θα μετρήσει αν αυτό ειναι το ιδιο και από τις 2 πλευρές πρέπει να είσαι και από τις δυο πλευρές στο ίδιο υψος ή εστω λίγο πιο πάνω (μάξ 4~5mm) από την πλευρά του οδηγού ![]() |
volvos έγραψε: |
3-4χλιοστα μπορει να ειναι απο χιλιους δυο παραγοντες....
ΠΙΣΩ ΠΩς ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΑΤΕΕΕΕΕΕ???? ![]() ![]() μη το κατεβασετε ενα δοντι αυτο ειναι 3 ποντοι...θελει χιλιοστο χιλιοστο διαφορα υψους θα βαλεις 3.5 ποντους περιπου και θα το μετρας παντα απο χειλακι πουπιανει ο γρυλλος στο μαρσπιε ![]() |
Steve έγραψε: |
Κάποιος να συμμαζέψει το link του Gucci γιατί μας ξεχείλωσε την σελίδα |
kammenos έγραψε: |
Από Πάτρα δεν ξέρει κανείς κάποιον αξιόπιστο?
Σε πμ για για να μην κάνουμε και διαφήμιση. |
volvos Πεμ 10 Απρ, 2008 20:40 έγραψε: |
exei ena πολυ γατο ευθυγραμμισα πατρα που με ειχε παει ο σπυρος σπσ
ασχολειται μονο με ευθυγραμμισεις... ρωτα σπυρο. οταν τελειωσεις τα παντα να πας να το ελεγξει ... αν ειναι κατι λαθος-χαλασμενο θα φανει αμεσως.... |
Steve έγραψε: | ||||
γα** την γκαβομάρα σας |
Steve έγραψε: |
Ούγκα μπούγκα! ![]() |
volvos έγραψε: |
πιστεψε με τα 700+ που εδωσες ειναι ψιχουλα μπρος σε αυτο που πηρες και το κυριοτερο στο οτι δεν εχασες λεπτο απο το χρονο σου να ψαχνεσαι...
ακομα και 4 απλα αμορτισερ με ελατηρια να επαιρνες 500 θα τα εδινες και η διαφορα ειναι χαωδης με τετοιες απλες λυσεις..... εχε υποψη σου οτι μετα απο 3-5000χλμ η αναρτηση θα μαλακωσει αρκετα και θα γινει λιγοτερο κουραστικη |
Kammenos έγραψε: |
Λοιπόν , πήγα σήμερα στο συνεργείο.
Οι ρυθμίσεις που χαν κάνει οι προηγούμενοι ήταν γ.τ.π. |
Πάνος έγραψε: |
Κοιταξε να απολαυσεις την αναρτηση με το δικο σου τροπο και προσοχη στις ακροτητες. |
volvos έγραψε: |
πισω εβαλες 20αρες ραβδους?
επισης ευθυγραμμιση να κανεις... και να βαλεις μπροστα απο 0 ως λιγο κλειστο τοε (συγκλιση) δηλαδη οι ροδες να κοιτανε / \ συνηθως ετσι οπως εισαι με βολευε αρκετη συγκλιση στο βουνο εμενα αλλα για αρχη βαλε ενα 0.3 απο καθε μερια και αναλογα αν σου αρεσει μειωνεις ή αυξανεις ![]() |
MEMsound έγραψε: |
χωρις καθημερινο στριψοσκισιμο 30000κμ ανετα |
volvos έγραψε: |
kai 40k ανετα |
MEMsound έγραψε: |
χωρις καθημερινο στριψοσκισιμο 30000κμ ανετα |
volvos έγραψε: |
kai 40k ανετα ![]() |
volvos έγραψε: |
οχι το 40 ειναι το μινιμουμ που λεμε
δε παει να πει οτι χαλασε η δικια σου επειδη μαλακωσε και αμορτισερομετριση σε στενοπιατελη αναρτηση με 280λιμπρες ελατηριο δεεε νομιζω οτι εχει νοημα ιδιαιτερο |
volvos έγραψε: |
εχει βρεθει ακρη
αποτελεσματα εχουμε δει και φαινονται καλα σε αποδοση αλλα απο αντοχη δε ξερουμε αλλα σε καμια περιπτωση δε πιστευω οτι θα ξαναντεξει αλλα τοσα χλμ μετα το rebuilt...αμα θες σου δινω τηλ κλπ ![]() |
Steve έγραψε: | ||
: |
volvos έγραψε: |
τα ελατηρια ειναι με τα πιατελα τους ακριβως ιδια με αυτα του 106
και κωδικοι κλπ |
volvos έγραψε: |
emeis προτιμαμε το κατσαβιδακι και τη κλασικη μεθοδο που μεγαλωσαν γενιες και γενιες |
volvos έγραψε: |
μα καλα δηλαδη ειναι καλυτερη απο τη 5ποντη απεξ σου???
κατσε να βρω ποστ απο το παρελθον |
soler έγραψε: |
Τα λαστιχάκια αντιστρεπτικής μου μέσα... ![]() ![]() ![]() |
soler έγραψε: |
και να ρυθμιστεί σωστά.. |
soler έγραψε: |
Ένα ευχαριστώ στον Αργύρη για την υπομονή και τη δουλειά του και σε όλα τα παιδιά που ζαλίζω τόσο καιρό και θα συνεχίζω να ζαλίζω (Βλέπε Μάνθος,Τάκης,Σταύρος κλπ.) |
Road_Runner έγραψε: |
Σιγα την ohlins ρε μλκ.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Εμενα τιποτα? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Η Peugeot Sport γιατί δίνει δίνει σαν κωδικό όμως για 206? |
sps έγραψε: |
Α μην ξεχασω, και τα ελατηρια που φορας ειναι του 106. |
Pughell έγραψε: |
Κατα πασα πιθανοτητα η αναρτηση που αγοραζετε απο τον Κονδωρα βασιζεται σε καποιο 205 ή 309 με τον XU9...
Εκεινος ναι μεν μπορει να ειναι 1900 κυβικα αλλα ειναι εξολοκληρου απο αλουμινιο και σαφως ελαφρυτερος απο τον TU5 που φορανε τα 206,αν προσθεσετε και τις ενισχυσεις τις καροτσας,τοτε η κατανομη παει περιπατο... ![]() Ενταξει,σιγουρα ειναι πιο sport απο την εργοστασιακη αναρτηση αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι σχεδιασμενη για το βαρος του 206. ![]() |
Steve έγραψε: |
Η Peugeot Sport γιατί δίνει δίνει σαν κωδικό όμως για 206? |
Pughell έγραψε: |
Κατα πασα πιθανοτητα η αναρτηση που αγοραζετε απο τον Κονδωρα βασιζεται σε καποιο 205 ή 309 με τον XU9...
Εκεινος ναι μεν μπορει να ειναι 1900 κυβικα αλλα ειναι εξολοκληρου απο αλουμινιο και σαφως ελαφρυτερος απο τον TU5 που φορανε τα 206,αν προσθεσετε και τις ενισχυσεις τις καροτσας,τοτε η κατανομη παει περιπατο... ![]() Ενταξει,σιγουρα ειναι πιο sport απο την εργοστασιακη αναρτηση αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι σχεδιασμενη για το βαρος του 206. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Πειτε μου λιγο κωδικους μπροστινων αμορτισερ που πουλαει ο Κονδωρας μαζι με τα ελατηρια του 106 γιατι μαλλον βρηκα κατι αξιολογο... ![]() |
Steve έγραψε: | ||
|
Pughell έγραψε: |
Ξερολα,ποσο υψος εχουν τα ελατηρια σου που φορας τωρα;
Επισης τα αμορτισερ σου τι διαδρομη εχουν απο πληρη εκτονωση σε πληρη συμπιεση; Δες μια κατα ποσο συμπιπτουν με αυτα που πουλαει ο Κονδωρας με την αλχημεια 106-309/205 και μετα το ξανασυζηταμε... Ενημερωτικα,τα ελατηρια mini gr A του 106 εχουν σχεδον 21mm υψος και τα αμορτισερ του ιδιου 7cm διαδρομη απο πληρη εκτονωση σε πληρη συμπιεση. Το 206 μπορει να στριψει σωστα με διαδρομη αναρτησης μολις 7cm προτου προκυψει coil bind,και μαλιστα με πιεσεις φυσιγγας που προερχονται απο ακομα ελαφρυτερα μοντελα(205/309); ![]() Μπορει μεν να δουλευει και φυσικα να κοστιζει ενα εξεφτελιστικο ποσο αναλογικα με την κανονικη αναρτηση του XS,το θεμα ομως ειναι αν οντως αξιζει τα χρηματα της ή αξιζει καλυτερα να δωσεις κατι παραπανω και να προτιμησεις εστω ενα "ψαγμενο" street setup... ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Αν πας στον πουπακη, δεν χρειαζεται να προσεξεις τιποτα ![]() |
kammenos έγραψε: |
ίσως να είναι τα κωλοbridgestone που τα βρίζω από την πρώτη στιγμή που τα βαλα και στην προτεινόμενη διάσταση(195/55/15). |
kammenos έγραψε: |
Ποιό καλό παιδι προτείθεται αύριο να την δοκιμάσει (σε λογικά πλαίσια)και να μου πεί την γνώμη του? ![]() |
sod έγραψε: |
![]() |
volvos έγραψε: |
η εργοστασιακη διαφορα υψους ξαναλεω ειναι λιγο κατω απο 5ποντους απο οσο θυμαμαι |
Πάνος έγραψε: |
Λοιπον εκατσα και το μετρησα. ![]() 13,5 ακριβως μπροστα και περιπου 17 πισω. Οποτε μαλλον ειναι μια χαρα. ![]() |
sod έγραψε: |
Στουs πισω τροχουs το κενο αναμεσα λαστιχο θολο ειναι το ιδιο και απο τιs δυο πλευρεs....??????Σε εμενα απο την μια πλευρα δεν θυμαμαι ποια το κενο ειναι μικροτερο....σε εσαs ετσι ειναι? |
sod έγραψε: |
Στουs πισω τροχουs το κενο αναμεσα λαστιχο θολο ειναι το ιδιο και απο τιs δυο πλευρεs....??????Σε εμενα απο την μια πλευρα δεν θυμαμαι ποια το κενο ειναι μικροτερο....σε εσαs ετσι ειναι? |
kammenos έγραψε: | ||
και σε μένα έχει αυτό το κουλό!!! μην ανησυχείς! ![]() είναι peugeot! ![]() |
sod έγραψε: | ||||
Mε το που εφυγα απο doctor δεν αγχωθηκα για τιποτα,απλα πριν 2 βδομαδεs το παρατηρησα και κολησα....... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Λοιπον εκατσα και το μετρησα. ![]() 13,5 ακριβως μπροστα και περιπου 17 πισω. Οποτε μαλλον ειναι μια χαρα. ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Οπτικη επαφη απο το δικο μου χαμηλωμα στη routier:
http://i130.photobucket.com/albums/p259/panoskal/diafores/0025.jpg |
kammenos έγραψε: | ||
πάνο θες πλύσιμο! ![]() εμένα πίσω άντε να ναι μισό πόντο πιο χαμηλό ή και λιγότερο. |
MEMsound έγραψε: |
ειναι μονοδρομος το λιγο περισσότερο χαμήλωμα πίσω ΑΝ ΔΕΝ νοιώθεις "σιγουρο" το πίσω μέρος ή αν σε φοβίζει κλπ ετσι οπως οδηγείς. |
MEMsound έγραψε: |
αφου κανεις καμποσα χιλιομετρα αν δεις οτι δεν αρεσει ετσι οπως ειναι τώρα και εμπρός εχεις εστω και λιγο περιθωριο για χαμήλωμα (~3mm τα πιατελα προς τα κάτω) δοκιμασε το... (προκειμενου να "γλιτωσεις" τα χρηματα του ξανακουρδισματος πίσω) |
MEMsound έγραψε: |
αν δεν υπαρχει αυτο το περιθωριο τότε σηκώνεις λιγο πίσω...
ή βάζεις μπλοκε... ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
sta μαρπσιε πρεπει να εχεις 3 ποντους ισως και κατι ακομα
μπρος πισω... |
Πάνος έγραψε: | ||
Σωστη προταση για μπροστα αν γινεται(αν και απόσο ξερω δεν γινεται μιας και ειναι τερμα μπροστα, στο -2,5). Το θεμα ειναι με τοσα κουρδισματα ξεκουρδισματα θα ειχα βαλει ηδη τις ραβδους. ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||||
ναι... ...αλλα... δεν θα ηξερες (εμπρακτα).. 5 πραγματα για την αναρτηση θεωρησε τα σαν "εξοδα εκπαιδευσης"... ![]() ![]() εχει κι αυτο (ο πειραματισμος και οι δοκιμες) την ομορφια του... |
Πάνος έγραψε: |
...
Εδω οταν πηρα το 206 ελεγα δεν θα ριξω €. Αγορα και καλα για να ηρεμησω. ![]() ![]() Και τωρα μιλαμε για ραβδους ελιες και Μεγαρα... ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Νιωθω το πισω μερος αισθητα πιο χαμηλο,βιδωμενο πισω. [...] Αποτομες αντιδρασεις βιδωμενος κωλος χωρις περιθωρια παιχνιδιου. |
Sinanai έγραψε: |
Με τη Gaz, αντί για Ρουτιέρ και κατά τα άλλα ίδιο στήσιμο, ήτοι 22άρες αντιστρεπτικές και 20άρες ράβδοι στρέψης πίσω - αυτά δε φοράς κι εσύ; - |
Sinanai έγραψε: |
συμφωνώ στα κόκκινα και διαφωνώ καθέτως στα μπλε. Καταρχήν, πως συνδυάζονται αυτά; Όταν λες "βιδωμένος κώλος", ταυτόχρονα σημαίνει και με περιθώρια παιχνιδιού. |
Sinanai έγραψε: |
Και αυτό, λόγω της σαφήνειάς του, που αυξάνεται κατακόρυφα... Θα ήθελα να το δω κι εγώ, να δω τι εννοείς. Προφανώς όταν σκληραίνει σκληραίνουν και οι αντιδράσεις, αλλά από την άλλη, τα περί "απότομων αντιδράσεων", ούτε που τα έχω αντιληφθεί. |
Sinanai έγραψε: |
Ακόμη και σε πατημένες παρατεταμένες, όπου με "μαμά" ανάρτηση χεζόμουν και το "άσε" ούτε που το σκεφτόμουν - με το νυν στήσιμο απλά περνάω "αέρας" χωρίς το παραμικρό άγχος. Και που, δλδ, να 'χα και ράβδους στρέψης 21 ή 22 mm. |
Steve έγραψε: |
Η εργοστασιακή διαφορά εμπρός με πίσω είναι 3,5 εκ. οπότε και αυτήν πρέπει να διατηρήσουμε ![]() |
MEMsound έγραψε: |
σχετικα με το θεμα του Πάνου (PS routier + rc ραδβους πισω) - (χωρις να εχω δει κατανομη βαρους από ζυγισμα) εκτιμω οτι με 3cm διαφορα μπρος πισω θα ηταν οκ |
MEMsound έγραψε: |
αναγκης) εβγαλα τα πισω καθισματα... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
προφανως
αλλα αμα το σκληρυνεις απο ελατηρια πολυ εμπρος χωρις αντιστοιχες ραβδους πισω δεν μπορεις να μεινεις στην εργοστασιακη διαφορα υψους ο κωλος ειναι στον αερα... δοκιμασμενο πολλαπλως επισης φυσικα ισχυει και το αντιθετο οτι με πολυ χαμηλωμα πισω η μουρη γινεται καπως ασαφης (ιδιως χωρις μπλοκε) |
MEMsound έγραψε: |
σωστα τα λες αλλα υποιτθεται οτι το εχουμε παει λιγο πιο μακρια το ζητημα...
δηλαδη εστω οτι σε ενα 1600αρι απο τα μαμα 150 (και αν) λιμπρες ελατηρια θα βαλεις πσ ρουτιερ 280 και θα χαμηλώσεις και 2,5εκ εμπρος και αρχικα πισω δεν αλλαξεις τις ραβδους και μεινεις με τις μαμα 19,5 και διατηρησεις την μαμα διαφορα υψους (μπρος-πισω) θεωρείς οτι θα στριβει "σωστα"? |
MEMsound έγραψε: |
γιατι εγω θεωρω οτι θα ειναι οτι πρεπει για ντριφτ... ενδιαφερον μεν (για εμενα τουλαχιστον που αρεσκομαι στην πλαγια θεαση...) αλλα δεν νομιζω οτι ειναι εκει το ζητουμενο. |
MEMsound έγραψε: |
και αν αλλαξεις μετα και απο 19,5 βάλεις τις RC που ειναι 20κάτι.
πάλι την ιδια διαφορα υψους? και αν βάλεις 21 ή 22? |
MEMsound έγραψε: |
προφανως και το ιδανικο ειναι να εχεις εγραστασιακη διαφορα υψους και εργοστασιακη αντιστοιχια ελατηριων/ραβδωων... (αλλα οι χτικιαρες οι PS κάνουν οσο κάνουν...) |
Steve έγραψε: |
Γειά σου ρε Μ*νθο αναρτησιολόγε με την Gaz σου ![]() |
sps έγραψε: |
Πανο, αστο οπως ειναι και μη παιδευεσαι!
Οταν ξαναπας Πουπακη, ξαναρυθμιζεις. |
MEMsound έγραψε: |
και να βαλεις λεφτα στην ακρη για ΑΤΒ...θα κουτουλας το κεφαλι σου μ αυτα που θα κανει μετα το αμαξι... ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Να βγαλω καθισματα; ![]() ![]() |
sod έγραψε: |
Πανο αν θες μετρα λιγο τα υψη.....να μας πεις... |
Πάνος έγραψε: |
Σταυρο εχεις μετρησει το δικο σου στους μασπιεδες με βαση το υποδειγμα πιο πανω; |
Πάνος έγραψε: |
Αισιως με τη ps 45.000 περιπου χλμ τοποθετημενη απο τον Ιανουαριο του 2007.
Εχει φτασει κανεις σε τετοια χλμ χρησης της αναρτησης; Δεν ξερει τις φταιει αλλα το τελευταιο καιρο με εχει κουρασει αρκετα. Ενω δεν τερματιζει εχουν αυξηθει κατα πολυ οι τριγμοι στο εσωτερικο. Το παραμικρο μεταφερεται μεσα με συνεπεια ηχους και τριγμους σε ταμπλο καθισματα κτλ. Δεν ξερω αν ειναι θεμα αναρτησης ή συνδυασμου αναρτησης - ελαστικων - πιεσης - εξωτερικης θερμοκρασιας κτλ. |
Πάνος έγραψε: |
= ή ωρα για να το ξανακανω εργοστασιακο (αμορτισερ rc με ελατηρια απο το 1600,κρατωντας ραβδους και αντιστρεπτικες ως εχει) μπας και ησυχασω μια και καλη στους κωλοελληνικους δρομους.
Δεν ξερω εχω στραβωσει ασχημα το τελευταιο καιρο. ![]() |
Πάνος έγραψε: |
= ή ωρα για να το ξανακανω εργοστασιακο (αμορτισερ rc με ελατηρια απο το 1600,κρατωντας ραβδους και αντιστρεπτικες ως εχει) μπας και ησυχασω μια και καλη στους κωλοελληνικους δρομους. |
Πάνος έγραψε: |
Δεν ξερω εχω στραβωσει ασχημα το τελευταιο καιρο. ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Αισιως με τη ps 45.000 περιπου χλμ τοποθετημενη απο τον Ιανουαριο του 2007.
Εχει φτασει κανεις σε τετοια χλμ χρησης της αναρτησης; Δεν ξερει τις φταιει αλλα το τελευταιο καιρο με εχει κουρασει αρκετα. Ενω δεν τερματιζει εχουν αυξηθει κατα πολυ οι τριγμοι στο εσωτερικο. Το παραμικρο μεταφερεται μεσα με συνεπεια ηχους και τριγμους σε ταμπλο καθισματα κτλ. Δεν ξερω αν ειναι θεμα αναρτησης ή συνδυασμου αναρτησης - ελαστικων - πιεσης - εξωτερικης θερμοκρασιας κτλ. Specs: 45.000 χλμ Λαστιχα: Michelen pilot exalto 2 τοποθετημενα περυσι το Σεπτεμβρη με ημερομηνια παραγωγης 2 μηνες πριν σε διασταση 195-45-16. Πιεσεις εμπρος 34 πισω 32. Εχω φτασει σε σημειο να σκεφτομαι μεχρι και αντικατασταση με μαμα αναρτηση μπας και ηρεμησω λιγο. Οι ανωμαλιες των ελληνικων δρομων μεταφερονται στο εσωτερικο απ'ευθειας ενω δοκιμαζοντας ακομα και μεγαλυτερη πιεση στα λαστιχα το αμαξι χωροπηδαει. Προφανως εχουν θεμα και τα πισω αμορτισερ; Υ.Γ.Οδηγαω προσεκτικα αποφευγωντας μεγαλες λακουβες και με προσοχη γενικα και οχι ταρζανιες. Το αμαξι εχει μπει 3 φορες πιστα. |
Sinanai έγραψε: |
Ούτε καν... Παναγιώτης είναι με 55άρι "αγροτικό". ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Και τα μπροστινα;
Δεν ειναι νωρις για μια αναρτηση που ειδικα εμπρος δεν τερματιζει ευκολα; |
volvos έγραψε: |
ο τακης προτεινει να φτιαξεις τα υπαρχοντα...
καποιος πρεπει να πειραματιστει ρε αδερφακι ![]() κοιτα στη περιπτωση σου ειναι απλα. σερβις θα κανεις δε θα αλλαξεις ρυθμισεις. αν ο τυπος μπορει θα το κανει αν δε μπορει δεν η αναρτηση ειναι λαδιου δε μπλεκεις με αερια να φοβασαι. βεβαια εχει τα ρισκα της τωρα σε λιγο θα αρχισει κραξιμο κωλαρας... μετα θα μπει ο παρεξηγησιαρης και θα λεει τι ωραια που στριβει με 9ποντους κατω κλπ κλπ κλπ και θα κυλησει η μερα ομορφααα ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Υ.Γ. Εχω βρει κατι ζαντες 15αρες gti με 55αρια λαστιχα και το σκεφτομαι για καθημερινες κρατωντας και τις 16αρες αλλα και τις chrono.Αλλα παει πολυ 3 τετραδες ζαντες.Εκτος πια αν δωσω τις 16αρες. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Πόσο? βασικα για καθημερινες (και μεχρι να ασχοληθείς με την επισκευη της αναρτησης) βαζεις 4 15αρες ΟΤΙ ΝΑΙ (ακομα και σιδερενιες με τασια* με οτι λαστιχο βρεις - και μην μου πεις οτι δεν θα στριβει - γιατι θα σου πω: μα γιατι στριβει με την αναρτηση οπως ειναι?) και κανεις την δουλεια σου... και οταν θα συνεφερεις την αναρτηση βαζεις τα ομορφα 16αρια... οι ΟΖ ειναι για αλλη χρηση ειπαμε...αν δεν την κανεις πουλα τες... ![]() *του 307 ειναι αρκετα συμπαθητικα |
Πάνος έγραψε: |
Των πισω ειναι αυτοι σιγουρα.
Δεν ξερω ομως αν ειναι αυτοι και των μπροστα. Θεωρητικα δεν χρειαζεσαι κατι αλλο. Αν θελεις κανε 2-3 μερες υπομονη. Αφου με βαζεις στο πειρασμο μαλλον θα την αλλαξω και εγω οποτε θα μοιραστουμε τα μεταφορικα. |
Pughell έγραψε: |
Ψαξτε για δικο μου post πριν 1-2 χρονια...
Τους κωδικους τους ειχα βρει απο manual της PS για 205/309 απο οτι θυμαμαι μιας και ουτε τοτε υπηρχαν στο e-shop τους. Σπυρε οτι κωδικος ειναι αναρτημμενος στο site διατιθεται προς πωληση. Οτι δεν υπαρχει,πολυ απλα δεν υπαρχει στοκ και ειναι out of production. ![]() Αν θυμαστε καλα,ακομα και τα pdf που ειχαν βγαλει πριν λιγο καιρο ειχαν ακριβως τους ιδιους κωδικους που υπαρχουν πια και στο σιτε. |
Πάνος έγραψε: |
....................
................ Best Sporting Regards........ |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Μ'αρεσει!!!! ![]() Θα το λεω και'γω απο'δω και περα!!! ![]() ![]() ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Δεν γραφει ρε.
Απλα μου εχουν στειλει ενα πινακα να τον συμπληρωσω προφανως για να βρουν τη παραγγελια. Γραψε μου e-mail να στο στειλω μηπως μπορεις να το ανεβασεις γιατι σε xls μορφη δεν το κατεχω. |
Pughell έγραψε: | ||
Το παρελαβα,απλα δεν μπορω να κατανοησω τι δεν καταλαβαινεις ρε... ![]() Ενα απλο order form ειναι... |
volvos έγραψε: |
giati δε παιρνετε απο βελιμεζακη τα πραματα?
να τονισω (δεν εχω δει τι εχετε ποσταρει) οτι παλιοτερα που το εψαχνα τα αμορτισερ του 205 πυ ειχαμε βρει κωδικους ηταν με πιατελο φαρδυ αρα πρεπει να τα παρετε και να τα πατε να κοψουν πιατελο και να περασουν τη φορετη φουστα-σπειρωμα που βιδωνει το πιατελο και η οποια ειναι αποσπωμενη απο το αμορτισερ που εχετε πανω... ενω κονδωρας τα πουλαει ετοιμα (νομιζω) |
MEMsound έγραψε: |
Βασικα ρε Πάνο παρε ενα τηλ τον Βελιμεζακη 2105706883 και ρωτα τον μια τιμη |
sps έγραψε: |
Πανο πανε κανε μια αμορτισερομετρηση πρωτα, να δουμε τι ποσοστα εχεις μπροστα.
Σιγουρα, δεν ειναι μεθοδος χωρις σφαλμα και αποκλιση αλλα να παρουμε μια ενδειξη. Πχ αν βγαλεις 80% +/- 5 εισαι οκ δε χρειαζεται ακομα επισκευη. ΥΓ.Αν η gaz μου δεν πιασει 100.000 χλμ δεν τη στελνω ακομα επισκευη ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Αλλη τιμη εβγαλε σε σενα αλλη σε μενα.
Οτι να ναι. |
Πάνος έγραψε: |
Η τιμη για τα ενεργα μελη ειναι ακρως δελεαστικη.
Σε τωρινες τιμες θα αγγιξουν τα 420€ περιπου(η τετραδα εφοσον υπαρχουν φυσικα και εφοσον αυτο που λειπει ερχεται με παλιοτερη τιμη). |
kammenos έγραψε: |
ρώτησα για τιμή και μου είπε βιαστικά κανα 500€ χωρίς την έκπτωση μόνο για τα αμορτισέρ μπρος-πίσω. |
kammenos έγραψε: |
Τώρα για έκπτωση μου είπε ανάλογα πόσο θα τα τιμολογήσει και ο γάλλος. ![]() |
volvos έγραψε: |
ποσο γκει θεε μου ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Δεν βγαζεις ακρη πραγματικα.
Αν ειναι οκ οι τιμολογησεις του απο Γαλλια τοτε τα 600 ειναι παρα πολλα. Εν τω μεταξυ ειχε 3 αμορτισερ εδω Ελλαδα. Αρα χρειαζεται ενα μπροστινο για να γινει τετραδα. Τα 3 εβγαιναν καπου στα 300€. Δηλαδη το ενα εξτρα κανει αλλα 300; Προφανως καινουργια τετραδα απευθειας απο Γαλλια παει στα 600 αλλα τι απεγιναν τα 3; Τακη 900€ ειπε στο Παναγιωτη οτι κοστιζει φουλ εξτρα. GAZ ερχομαστε... ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
μην τον πειραζεις γιατι δεν θα σε κανει ουτε εσενα παρεα
παλιογκαζακια ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Σωστά... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Μηπως ειναι η αγωνιστικη αυτη; |
volvos έγραψε: |
........
εχει προταθει στο stevon να ασχοληθει αλλα δε ξερω αν θελει |
MEMsound έγραψε: |
για 306/zx/xsara? |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Μωρε θα γινει η Claudia.....ιδια με του Λοεμπ!! ![]() ![]() |
sod έγραψε: |
Και γιατι οχι ο τικης??? |
volvos έγραψε: |
γιατι το παιδι εχει καταλαβει απο πρωτο χερι τι σημαινει
ΔΙΛΙΤΡΗ ΜΠΡΟΣΤΟΒΑΡΗ ΠΑΠΑΤΖΑΑΑ |
Πάνος έγραψε: |
υ.γ.Αν εχετε ηλιοροφη σε 206 μην βαλετε ποτε τετοια αναρτηση. ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Μετα τα 40.000 |
volvos έγραψε: |
απλα τα εχουν φτυσει τα αμορτισερ... χρηση που εχεις κανει εσυ δεν εχει σχεση με καμμενος. εγω θα συνεχιζω να επιμενω για δοκιμη σερβις |
volvos έγραψε: |
pairneis narkotika? |
volvos έγραψε: |
pairneis narkotika?
αφου εχει 4πεζο σπορτ ο τασος sidobre θα στειλουμε αυτα για σερβις και θα τα παρεις ετοιμα να τα βαλεις |
Πάνος έγραψε: |
τα koni του Νικολα. ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
να φανταστω οτι την εχεις γρασσαρει δεοντως οπου πρέπει?
το λεω γιατι ειχα κι εγω στο 1ο 206 και το καλοκαιρι με την ζεστη τα λαστιχα και ο μηχανισμος την ειχαν ακουσει λιγο... |
Πάνος έγραψε: | ||
Ναι Μανθο τη περιποιουμαι δεοντως. Πραγματικα εχω μετανιωσει που αγορασα 206 με οροφη. Τουλαχιστον τωρα επειδη δεν μπορω να κανω κατι θα την απολαυσω,εχοντας τη μονιμως ανοιχτη και ολα καλα. ![]() ![]() ![]() |
sps έγραψε: | ||||
και καπελακι peugeot sport για τον ηλιο ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Αποχωρω απο το συγκεκριμενο θεμα και επισημα πια. ![]() Πραγματικα τη χαρηκα αρκετα δοκιμαζοντας τη σε καθημερινες και μη συνθηκες. Τη συνιστω ανεπιφυλακτα ειδικα σε 206 χωρις οροφη... ![]() ![]() ![]() ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Αραγε, ηρθε η ωρα να παρω και εγω τις chrono ???? ![]() ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
δωστου τις foudre και κρατα εσυ τις κρονο πανο ![]() |
Πάνος έγραψε: | ||
Θα εχω το 1ο 206 jeep μετα με μαμα αναρτηση,7αρες ζαντες,16 offset... Θα το δεις φωτο στο κυνηγι και ψαρεμα πως διαολο λεγεται το περιοδικο... ![]() ![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Κηνύγι γουρουνόπουλου με κιτκαρόπουλο, μάθετε όλα τα μυστκά... ![]() |
sps έγραψε: |
βρειτε τις διαφορες:
http://imageshack.us/photo/my-images/832/dsc00328n.jpg/ |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
Sinanai έγραψε: |
Για να καταλάβω... Ο Νικόλας πήρε πεζοσπορίσα ανάρτηση; Οϊμέ... ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Έχω χάσει επεισόδια... Σπύρο έβαλες PS; Ποιανού; Η GAZ τι έγινε; |
nikolas206gti έγραψε: |
Σήμερα έβαλα και εγώ την peugeot sport ανάρτηση που ειχα παρει. Εντυπωσεις ????? Δεν το χορταινω απλα ![]() Με το συγκεκριμενο ελατηριο, δεν μου φαινεται καθολου σκληρη. Θα ηθελα κατι σε 280 λιμπρες μιας και τωρα φοραει 220 ![]() Επισης οσον αφορα το χαμηλωμα, εγινε ερπετο και μπορει να χαμηλωσει ακομα 2,5 ποντους. Θα ανεβασω καμια φωτο αυριο αν δεν βαριεμαι ![]() |
volvos έγραψε: |
μηπως ακουτε το γκλουνκγ του ελατηριου οταν στριβεις ταυτοχρονα το τιμονι?
γενικα αυτη η αναρτηση κανει θορυβο η επαφη ελατηριου με το πιατελο |
nikolas206gti έγραψε: |
... Υ.Γ. Μανθο, βρηκαμε τι χτυπαγε πισω στον αξονα. Οταν βρεθουμε θυμησε μου να σου πω και σενα για να λυσεις το προβλημα σου ![]() |
volvos έγραψε: |
κοιτα αν μιλησεις εσυ με τον ανθρωπο αυτο μαλλον θα σου κλεισει το τηλεφωνο στα μουτρα και αν επιμεινεις θα σου στειλει κανα αμορτισερ απο σκανια....
αυτος θελει καπου...250ευρω θεωρω χαλαρα 150 για τα μπροστα που εχουν τη πολυ δουλεια ρωτα κωλαρα ποσα θελει για απεξω ριμπιλτ και αν τα εχεις τα λεφτα βαλε αλλα 50 και πες μου ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Υ.Γ. Μανθο, βρηκαμε τι χτυπαγε πισω στον αξονα. Οταν βρεθουμε θυμησε μου να σου πω και σενα για να λυσεις το προβλημα σου ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Μπορει καποιος σοβαρος κυριος εδω μεσα (εκτος απο Τακη) να μου δωσει κανα τηλεφωνο απο ανθρωπους που μπορουν ή ειναι προθυμοι να επισκευασουν την αναρτηση μου ??? ![]() Τετοιο θορυβο δν εχω ξαναδει. Ενω δειχνει να δουλευει, γαμιεται. ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
220lbs και ερπετό ![]() ![]() με 220 πιστεύω θέλει διαδρομή η ανάρτηση για να ειναι λειτουργική. |
nikolas206gti έγραψε: |
Τον ρωτησα για σκληροτητα και λοιπα και μου λεει φτιαχνω οτι γουσταρεις ![]() |
sps έγραψε: |
Για πες τιμες Νικολα, ποσο παει η επισκευη?
Επισκευαζει τα εμπρος μονο ή και τα πίσω? |
nikolas206gti έγραψε: | ||
Εγω μονο τα εμπρος θελω. Μονο για αυτα τον ρωτησα και μου ειπε 100-120 €. ![]() |
p206xs2 έγραψε: |
Θα ήθελα να ρωτήσω εκείνους που έχουν ή είχαν την routier στο 206 τους, εάν όντως το όριο ζωής των αμορτισέρ είναι γύρω στα 50.000 km.
Είμαι ήδη σε αυτά τα χλμ και παρατηρώ και εγώ ξερά κοπανήματα, "ελαφρύ" ίσως και ασαφές σύστημα διεύθυνσης και άσχημο turn-in (που μάλλον οφείλεται και στα ταλαιπωρημένα λάστιχα). Σε γενικές γραμμές, το αυτοκίνητο έχει χάσει αρκετά το κράτημα που είχε αρχικά. Το μεγάλο ερώτημα είναι ΠΟΙΟΣ μπορεί να φέρει τους ίδιους κωδικούς αμορτισέρ. Ενημερωτικά οι κωδικοί είναι: Μπροστινά: 2S1700701 και 2S1700702 Πίσω: 2S1700800 |
Steve έγραψε: |
Αξίζει και με το παραπάνω ![]() |
p206xs2 έγραψε: |
Αν μπορεί να οργανωθεί κάποια ομαδική παραγγελία όπως προτείνεις από Γαλλία, ας το ανακοινώσουμε ανάλογα. |
Κώδικας: |
Total 586,54 €
Transport 113,24 € To be paid 699,78 € |
MEMsound έγραψε: |
Peugeot ---- κεντρικα --- ανταλλακτικα/ Βελιμεζακης...
αλλιως Γκαγκασταθης -- αν φερνει ακοαμ αλλιως απευθειας απο σα-ιτ ΠΣ-Γαλλια |
sps έγραψε: |
Pam sport ειχα ρωτησει εγω, και δεν πωλουσαν routier παρα μονο τα καθαρα αγωνιστικα.
Αλλα ειχε πολυ καλες τιμες. Εδινε 206 xs gra πακετο αμορτισερ ελατηρια ραβδους στα 900 ευρω!! |
Παράθεση: |
Hi
We have 2 versions in Peugeot Sport 1st version like picture 3163, price is 1800 euros 2nd version like picture 3672, price is 900 euros without bars Regards Patrice |
Παράθεση: |
Hi
We have 22 and 23mm torsion bars for 206, price is 325,5 euros the set Regards Patrice |
volvos έγραψε: |
αυτο εδω ισχυει?
http://www.peugeotsport-store.com/product.php?id_product=4092 απλα βαζετε τα πιατελα απο τη δικια σας. |
p206xs2 έγραψε: |
Ερώτηση (μπορεί να είναι και χαζή):
Για τα πίσω αμορτισέρ έχει την εξής σημείωση: "Qte per chapter: 2 , Unit price: 117,18". Πώς μεταφράζεται αυτό; Για τα 2 πίσω αμορτισέρ πληρώνουμε 2 Χ 117,18 = 234,36? Αν είναι έτσι, τότε το σετ αμορτισέρ μόνο στοιχίζει όσο είχε πει ο Steve παραπάνω... |