PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τιμόνι 206 το μεγάλο ερωτηματικό ???
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Απόψεις
Είναι Πηδάλιο Βάρκας
17%
 17%  [ 4 ]
Ειναι ρουφιάνος
39%
 39%  [ 9 ]
ούτε κρύο ,ούτε ζέστη
43%
 43%  [ 10 ]
Σύνολο Ψήφων : 23

Συγγραφέας Μήνυμα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 15:48:18    Θέμα δημοσίευσης: Τιμόνι 206 το μεγάλο ερωτηματικό ??? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλοι λένε ότι είναι χάλια
Αλλοι αδιαφορούν ...
Αλλοι το θεωρούν αρκετά καλό ....

Ετσι αφού έφαγε αρκετή σύγκριση/επαίνους/κράξιμο εδώ θα το μαζέψουμε και θα δούμε , ο καθένας τι εννοεί αίσθηση


Με την ρόδα στον αέρα ...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Recifees στις Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:27:10, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 15:56:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω εχοντας εμπειρια απο αλλα αυτοκινητα το κατατασσω στα πολυ μετρια. Κι κατι αλλο: Οποιος παρει 206, να ΜΗΝ το παρει με το απλο τιμονι, να το παρει με δερματινο γιατι το αλλο γλυστραει πολυ!!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 15:57:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nαι αλλα θα ηταν καλητερα να βαλεις επιλογες σε στιλ Καλο-Κακο-Μετριο ή κατι παρομιο.

Εγω πρωσοπικα με το "Πηδάλιο Βάρκας" και το "Ρουφιάνος" δεν καταλαβαινω τι σημαινει το καθενα.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:03:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:05:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και να το ξεκινήσω ...

Τί εννοείτε όταν λέτε αίσθηση ???

Για μένα αίσθηση είναι η συμφωνία των αντιδράσεων του τιμονιού με τις αντιδράσεις του εμπρός μέρους και των ελαστικών.
Το πόσο γρήγορα αντιδρά το εμπρός μέρος βάση των προδιαγραφών του -σκληρότητα ανάρτησης προφίλ ελαστικών- και τι πληροφόρηση μου δίνει όταν στρίβω για τα περιθώρια που έχω ..\

Αρα το τιμόνι του 206 για μένα είναι ρουφιάνος


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:07:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Nαι αλλα θα ηταν καλητερα να βαλεις επιλογες σε στιλ Καλο-Κακο-Μετριο ή κατι παρομιο.

Εγω πρωσοπικα με το "Πηδάλιο Βάρκας" και το "Ρουφιάνος" δεν καταλαβαινω τι σημαινει το καθενα.....


Πηδάλιο βάρκας = για τα μπάζα
ρουφιάνος = ακριβές σωστό και λοιπά

τέσπα θα το αλλάξω .αν το έβρισκα κίολας Rolling eyes


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:17:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αστο οπως ειναι εχει γελιο ! Very happy Very happy




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:59:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχοντας οδηγησει αρκετα αυτοκινητα με καλα τιμονια (οπως Focus, BMW κ.α.), δεν θαλεγα το τιμονι του 206 κακο!!! Και βαρος εχει, πολυστροφο δεν ειναι, αμεσες αντιδρασεις εχει, γρηγορο ειναι, με λιγα λογια το βρισκω μια χαρα βαση του χαρακτηρα του και της κατηγοριας του!!! Οσον αφορα την αισθηση του με χαλαει λιγο (το 205 που ειχα, ηταν και μη υδραυλικο, ειχε καλυτερη αισθηση), καθως οταν στριβεις τεζα μπαινεις, σχεδον παντα, στο περιπου!!! Αυτο ειναι κατι που το περιμενα ομως, καθως μην ξεχναμε οτι το 206 σε αλλες χωρες θεωρειται αυτοκινητο πολης!!! Wink

Ουτε κρυο, ουτε ζεστη για μενα λοιπον... Very happy


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
douf (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206xs 1.6/16v

Ένταξη: 08 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Χαϊδάρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:14:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να μην ξεχνάμε ότι τα αυτοκινητάκια μας όταν τα αγοράσαμε,δεν τ' αγοράσαμε για αγωνιστική χρήση,αλλά για νορμάλ χρήση,οπότε να μην παραπονιέστε.Καλά δουλεύει για νορμάλ χρήση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email AIM διεύθυνση MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:44:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον εχω οδηγησει αυτοκινητα με καλητερο τιμονι και εχω οδηγησει και με χειροτερο. Σιγουρα υπαρχουν καλητερα τιμονια αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι χαλια το τιμονι του 206, παιρνοντας παντα υποψη τη ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ και το ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ του αυτοκινητου. Εγω προσωπικα το βρισκω καλο σε αισθηση και feedback, οχι τελειο ουτε πολυ καλο αλλα σαφως καλητερο απο αλλα αυτοκινητα της ιδιας χρονολογιας, κατηγοριας και τιμης. Απο αμεσωτητα θα ελεγα οτι υστερει καπως αλλα αυτο ειναι κατι που συνηθηζεται και υπερκαληπτεται απ΄το καλο feedback που προσφερει.
Σε γενικες γραμες στη κατηγορια που βρισκεται θα ελεγα οτι ειναι απ΄τις καλες επιλογες που μπορει να κανει κανεις ως προς την οδικη συμπεριφορα και την οδηγικη απολαυση (και τα δυο εχουν αμεση σχεση με το τιμονι). Φησικα υπαρχουν καλητερες (και ελαφρα ακριβοτερες) επιλογες αλλα υπαρχουν και πολλες χειροτερες (κυριος αυτα με ηλεκτρικη υποβοηθηση).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:59:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis_cc έγραψε:
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .


καμια ευθυγράμμιση ίσως ,εγώ πάντως είδα διαφορές ...


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 03:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .


καμια ευθυγράμμιση ίσως ,εγώ πάντως είδα διαφορές ...


εχω κανει μια στην πεζο,μια σε ευθυγραμισσα, μια σε βουλκανιζατερ κι αλλη μια οταν εβαλα τα κονι. το αμαξι συνεχιζει το χαβα προς τα δεξια . μαλλον θα πρεπει να μαθω να ζω μ αυτο !




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 10:00:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
.....καθως οταν στριβεις τεζα μπαινεις, σχεδον παντα, στο περιπου!!!

STELIOS έγραψε:
....Απο αμεσωτητα θα ελεγα οτι υστερει καπως.....

(Πάρα πολύ έυστοχα σημεία!)

Την Παρασκευή είχα πάει στην Αγία Άννα (Β.Εύβοια) και γύρισα χθες. Και στις δυο διαδρομές πήγαινα σβέλτα διότι δεν βρήκα πολύ κίνηση.
Σημειώστε ότι έκανα ξανά ευθυγράμμηση την περασμένη βδομάδα και ρυθμίσαμε το μπροστινό σύστημα στα 1,3χιλ απόκλιση από 1,3χιλ σύγκλιση που είχα πριν. (Υποτίθεται τώρα είμαστε μέσα στα όρια που ορίζει η Peugeot)
Κατ΄ αρχήν να σας πω ότι το τιμόνι έγινε ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από πριν!!!

Πλέον το αυτοκίνητο ΔΕΝ οδηγείται!!!!
Και εξηγώ! Με το που στρίβεις λίγο το τιμόνι (με τον απαράδεκτα μεγάλο τζόγο και τη μεγάλη χαλαρότητα γύρω από τη θέση της ευθείας) δεν γίνεται τίποτα.
Στρίβοντας λίιιγο ακόμη το αυτοκίνητο στρίβει πάντα περισσότερο (έως πολύ περισσότερο) από ότι πρέπει και οποσδήποτε πρέπει να μειώσεις το τιμόνι μέσα στη στροφή.
Μετά από αυτό ίσως ξαναχρειαστεί να στρίψεις περισσότερο αν έχεις υποστροφή και μπαίνεις σε ένα φαύλο κύκλο όπου πας συνέχεια στο περίπου και είναι εντελώς αδύνατο να καταφέρεις να οδηγήσεις στρωτά με γραμμές απλά διότι το αυτοκίνητο είναι "παντού" στο δρόμο και κυριολεκτικά "παλεύεις" με το τιμόνι κάνοντας συνεχείς διορθώσεις και τιμονιές για να μην φύγεις σε κανά γκρεμό αφού πηγαινοέρχεσαι σχεδόν ανεγξέλεκτα από τη μια πλευρά του δρόμου στην άλλη προσπαθώντας να κρατήσεις την επιθυμητή πορεία και πηγαίνοντας συνέχεια στο περίπου!
Αυτά που γράφω ισχύουν και με σύγκλιση μπροστά αλλά ένα "κλικ" λιγότερο. Πλέον με την "προτεινόμενη" απόκλιση τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο!!!!

Έχω δίπλωμα 18χρόνια, έχοντας οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα μέσα σε αυτό το διάστημα.
Μπορώ πλέον να πω μετά βεβαιότητας ότι το 206 έχει ίσως το χειρότερο τιμόνι που έχω δει ποτέ σε Ι.Χ αυτοκίνητο με ίσως ελάχιστες εξαιρέσεις. (Δυστυχώς για μένα το καλύτερο ίσως τιμόνι που έχω δει ποτέ το είχε το 309GTi....)

Θυμίζει πολύ τζίπ ή παλιό αγροτικό όσο αφορά τον τζόγο, τη χαλαρότητα και την έλλειψη αμεσότητας και επιπλέον είναι αργό, πάαααααααααααααρα πολύ ανακριβές, με ανεπαρκή επαναφορά και με αρκετά έντονα το φαινόμενα του "torque steer" όταν επιταχύνεις που "κολλάει" το τιμόνι και του "bump steer" που το τιμόνι στρίβει συνεχώς μόνο του από τις ανωμαλίες στο δρόμο, όπου η μεγάλη χαλαρότητα γύρω από τη θέση της ευθείας κάνει τα πράγματα χειρότερα.
Το ότι είναι βαρύ όταν είναι στριμμένο δεν λέει απολύτως τίποτα αφού ισχύουν όλα τα παραπάνω και επιπλέον η αίσθηση και η πληροφόρηση που δίνει είναι πολύ μέτρια. (Και τα πισωκίνητα Lada είχαν πολύ βαρύ τιμόνι αλλά από κει και πέρα το χάος!!)

Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κορυφαία ανκαι ελαφρύτερα τιμόνια (όταν είναι στριμμένα - ΟΧΙ γύρω από την ευθεία) όπως το Mazda MX5....

Το τιμόνι του 307 αν εξαιρέσουμε λίγο το θέμα της αίσθησης που σου δίνει, είναι ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ καλύτερο από του 206 σε όλους τους υπόλοιπους τομείς.

Αποκαλώντας το τιμόνι του 206 "Πηδάλιο Βάρκας" μάλλον προσβάλλουμε τα πηδάλια βάρκας!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 11:00:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως το 206 σου είναι προβληματικό;

Μήπως απ τα πολλά πειράγματα το χάλασες;

Γιατί το δικό μου μια χαρά είναι για γρήγορη οδήγηση...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ice gus (ΚΩΣΤΑΣ)
Μέλος
Μέλος


206 1.6(8v)xs 2000

Ένταξη: 17 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 116
Τόπος: ΕΞΑΡΧΕΙΑ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 11:31:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis_cc έγραψε:
Recifees έγραψε:
giannis_cc έγραψε:
εχοντας οδηγησει αρκετα cc πιστευω πως το δικο μου εχει το χειροτερο τιμονι απ ολα .

δεν εχω ιδεα γιατι βεβαια .

παντως τα αλλα ηταν μια χαρα και θα μουν ικανοποιημενος αν ηταν ετσι και το δικο μου .


καμια ευθυγράμμιση ίσως ,εγώ πάντως είδα διαφορές ...


εχω κανει μια στην πεζο,μια σε ευθυγραμισσα, μια σε βουλκανιζατερ κι αλλη μια οταν εβαλα τα κονι. το αμαξι συνεχιζει το χαβα προς τα δεξια . μαλλον θα πρεπει να μαθω να ζω μ αυτο !

εχω και εγω το ιδιο προβλημα και μου ειπαν οτι μπορει να ειναι απο τα λαστιχα.εσυ εχεισ κοιταξει τα λαστιχα σου?
κατα τα αλλα το τιμονι με 195-50-15 λαστιχα και apex αναρτηση μου φενεται πολυ καλο και αμεσο. διαβαζει το δρομο με λιγα λογια.


Image hosted by Photobucket.com ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 11:49:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το τιμόνι;;

Λοιπόν, αν το συγκρίνω με 306Gti-205Gti-Rallye κτλ ΥΣΤΕΡΕΙ!!!!

Αν το συγκρίνω με Corsa 1.4 16v - Golf 1.6 - Polo 1.6 16v - Clio 1.6 16v που έχω οδηγήσει, είναι καλύτερο!!

Άρα για την κατηγορία του (είπα πια θεωρώ κατηγορία του), το θεωρώ ένα από τα καλύτερα!

ΠΡΟΣ ΧΑΡΗ

Φίλε κοίταξε το μπροστινό σύστημα. Έχεις οδηγήσει κι άλλο 206 16v πέρα από το δικό σου και σου αφήνει την ίδια αίσθηση;;


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 12:31:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χάρη κανόνισε κάποια στιγμή να οδηγήσεις το 206 του Stevon που είναι τελείως μαμά από πλευράς ανάρτησης και ευθυγράμμισης με F1 D3 195/50-15.

Έχω την αίσθηση ότι κάτι περίεργο συμβαίνει με το 206 σου.
Ίσως φταίνε και τα 205/50-15

Υ.Γ. Το τιμόνι του 206 δεν είναι φυσικά καλό αλλά για μένα δεν είναι και κακό ή μάλλον τραγικό.
Μέτριο θα το χαρακτήριζα. Wink
Θα μπορούσε/έπρεπε βέβαια να ήταν αρκετά καλύτερο... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 13:09:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
ΠΡΟΣ ΧΑΡΗ
Φίλε κοίταξε το μπροστινό σύστημα. Έχεις οδηγήσει κι άλλο 206 16v πέρα από το δικό σου και σου αφήνει την ίδια αίσθηση;;

Το 206GTi που είχα οδηγήσει πολύ λίγο στο test drive από Συγγρού μέχρι Φλοίσβο και πίσω. Ανκαι μου φάνηκε κάπως περίεργο το τιμόνι, δεν είχα το χρόνο να δώσω και την απαιτούμενη σημασία διότι σε εκείνη τη φάση μου έκανε εντύπωση η κακή θέση οδήγησης και το κιβώτιο που σκάλωνε.....
Το μπροστινό σύστημα πάντως δείχνει "άψογο" στην Ευθυγράμμηση....



SnakeMJK έγραψε:
Μήπως το 206 σου είναι προβληματικό;

Μήπως απ τα πολλά πειράγματα το χάλασες;

Η ανάρτηση είναι εντελώς μαμά. Δεν πείραξα τίποτα!



MEMsound έγραψε:
Ίσως φταίνε και τα 205/50-15

Με τα μαμά Contiγλύστρα 195/55 ήταν ακόμη χειρότερο!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 13:45:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
MEMsound έγραψε:
Ίσως φταίνε και τα 205/50-15

Με τα μαμά Contiγλύστρα 195/55 ήταν ακόμη χειρότερο!


Καλά αυτό είναι ευτονόητο.... Wink Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 15:34:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίσως να είναι καλή ιδέα να αρχίσω να το ψάχνω λίγο πιο επιστημονικά!

Κατ' αρχήν διάβασα ότι τα 206 SW & RC έχουν σκληρότερα Silentblocks στο υποπλαίσιο από τα υπόλοιπα 206.
Κατά πάσα πιθανότητα τα Silentblocks που έχει το 1.6 (ίσως και το 2.0) GTi να είναι τα ίδια με του 1.1 που έχει ΚΑΙ λιγότερο βάρος ΚΑΙ λιγότερες απαιτήσεις από τους ιδιοκτήτες του!!!!!!!!!

Συνεπώς μια καλή αρχή ίσως να είναι όπως είχε αναφέρει και ο Volvos, η αλλαγή των Silentblocks με πιο σκληρά πριν από οτιδήποτε άλλο.

Και ερωτώ τους ειδικούς. (βλέπε Touristas κλπ!)
1. Όντως έτσι έχουν τα πράγματα με τα Silentblocks toy 206????
Αν ναι, ποιό είναι το part number και τι κόστος έχει???!!!!!!!

2. Από πλευράς Peugeot Sport υπάρχουν σκληρά Silentblocks???
Και πάλι, αν ναι, part number & κόστος???!!!!

3. Από 3ους κατασκευαστές βρίσκουμε σκληρά Silentblocks από Teflon, Πολυουρεθάνη κλπ????
Αν ξέρει κάτι κάποιος να μιλήσει αμέσως!!!!! Cool Cool Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3256s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 15 - GZIP enabled - Debug on