Sidobre έγραψε: |
Τα νέα ελλατήρια θα είναι 250lbs.... |
pugsang έγραψε: |
Επαναρχόμενος στο θέμα των αντιστρεπτικών και αφού διάβασα ενα πολύ ωραίο link που έδωσε ο φίλος BTS σε άλλο topic είπα να βάλω εδώ τον τύπο που πρέπει να μας μείνει για την αλλαγή αντιστρεπτικών.Με βάση λοιπόν τον τύπο αυτό η διαφορά απο την αλλαγή αντιστρεπτικής προκύπτει ως εξής:
Πάχος νέας αντιστρεπτικής ^4 ________________________________ = Διαφορά βελτίωσης Πάχος υπάρχουσας αντιστρεπτικής ^4 Ο αριθμός που προκύπτει δείχνει την διαφορά της νέας από την παλιά. Στην περίπτωση του Μίλτου ας πούμε που πήγε απο 19mm σε 21mm έχουμε: 21^4/19^4 = 1,49 Που σημαίνει οτι η νέα αντιστρεπτική είναι 1.49 φορές ή 49% πιο σκληρή απο την μαμίσια. Not bad Milt ![]() ![]() ![]() Ετσι επίσης εξηγείται γιατι ο Dimip δεν είδε την ίδια διαφορά. Το δικό του αποτέλεσμα είναι 1.24 δηλαδή 24% πιο σκληρή απο την μαμίσια του ![]() Ενώ αν έβαζε και αυτός του 2λιτρου στα 21mm το αποτέλεσμα θα ήταν 1.85 δηλαδή 85% πιο σκληρή |
pugsang έγραψε: |
Επαναρχόμενος στο θέμα των αντιστρεπτικών και αφού διάβασα ενα πολύ ωραίο link που έδωσε ο φίλος BTS σε άλλο topic είπα να βάλω εδώ τον τύπο που πρέπει να μας μείνει για την αλλαγή αντιστρεπτικών.Με βάση λοιπόν τον τύπο αυτό η διαφορά απο την αλλαγή αντιστρεπτικής προκύπτει ως εξής:
Πάχος νέας αντιστρεπτικής ^4 ________________________________ = Διαφορά βελτίωσης Πάχος υπάρχουσας αντιστρεπτικής ^4 Ο αριθμός που προκύπτει δείχνει την διαφορά της νέας από την παλιά. Στην περίπτωση του Μίλτου ας πούμε που πήγε απο 19mm σε 21mm έχουμε: 21^4/19^4 = 1,49 Που σημαίνει οτι η νέα αντιστρεπτική είναι 1.49 φορές ή 49% πιο σκληρή απο την μαμίσια. Not bad Milt ![]() ![]() ![]() Ετσι επίσης εξηγείται γιατι ο Dimip δεν είδε την ίδια διαφορά. Το δικό του αποτέλεσμα είναι 1.24 δηλαδή 24% πιο σκληρή απο την μαμίσια του ![]() Ενώ αν έβαζε και αυτός του 2λιτρου στα 21mm το αποτέλεσμα θα ήταν 1.85 δηλαδή 85% πιο σκληρή |
pugsang έγραψε: |
Τωρα αυτό πως σας φαίνεται?
Ράβδοι στρέψεως 22mm καινούργιες για 106 1.6 16V 69 ευρα έκαστηΧ2 = 138 Ευρά Τη στιγμή που η Peugeot sport Ελλάδος τις δίνει 545 Ευρά και η Γαλλία τις δίνει 326 Ευρά ΤΙ Ν ΑΥΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕ?????????? ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕΕΕΕ?????????? Για να μην με ρωτήσετε σας λεω πως ηδη τις παρήγγειλα(φυσικά) και αυριο τις παραλμβάνω!Και με εγγύηση επιστροφής σε περίπτωση που συμβεί το αναπάντεχο και δεν ταιριάζουν! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μακη................Πως που και γιατι ![]() ![]() ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
Λες ρε Νίκο να έχει τόση διαφορά το 1mm?
Σύμφωνα με υπολογιμσούς πρεπει να έχει γύρω στα 17% διαφορά.Θα είναι τοσο αισθητο? |
pugsang έγραψε: |
Ναι αλλα εσενα φόραγε 21mm απο μαμα.Πράγμα που σημαίνει 100% διαφορά.Εμένα που φοράει 24mm απο μαμα δεν νομίζω να ειναι τοσο τραγικά τα πράγματα |
Miltellas έγραψε: |
Ε: Εμπρός - Π: Πίσω - ΡΣ: Ράβδοι Στρέψης
206 1.4 Ε: 18χιλ - Π: 18χιλ - ΡΣ: 19χιλ 206 1.6 16V Normal Ε: 19χιλ - Π: 19χιλ - ΡΣ: 19χιλ 206 2.0 GTι E: 20χιλ - Π: 21χιλ - ΡΣ: 19,5χιλ 206 CC 1.6 & 2.0 Ε: 20χιλ - Π: 19χιλ - ΡΣ: 19χιλ Το 1.6 16V βγαίνει και σε έκδοση Heavy Duty με ίδια αμορτισέρ και διαφορετική ανάρτηση. Σημαντικό: Όλες οι εκδόσεις έχουν διαφορετικά ελατήρια και αμορτισέρ. Τα πιο ενισχυμένα ελατήρια-αμορτισέρ τα έχει το GTi. Άρα όσοι δεν θέλουν να χαμηλώσουν βάζουν τα ελατήρια-αμορτισέρ-αντιστρεπτικές-ράβδους του Gti. Νικέλιε, ευχαριστημένος; Όλες οι πληροφορίες είναι από τον καταπληκτικό Ντίνο. Απίστευτα υπομονετικός και εξυπηρετικός είναι στη διάθεσή μας και μας ενημερώνει για τα πάντα και μας προμηθεύει στις καλύτερες τιμές με ό,τι καλύτερο έχει βγάλει η Peugeot Sport για μας. Νίκο, νάσαι καλά φίλε. ![]() |
DimiP έγραψε: |
Νικος η Ντινος ;;; |
Miltellas έγραψε: |
Ε: Εμπρός - Π: Πίσω - ΡΣ: Ράβδοι Στρέψης
206 1.4 Ε: 18χιλ - Π: 18χιλ - ΡΣ: 19χιλ 206 1.6 16V Normal Ε: 19χιλ - Π: 19χιλ - ΡΣ: 19χιλ 206 2.0 GTι E: 20χιλ - Π: 21χιλ - ΡΣ: 19,5χιλ 206 CC 1.6 & 2.0 Ε: 20χιλ - Π: 19χιλ - ΡΣ: 19χιλ Το 1.6 16V βγαίνει και σε έκδοση Heavy Duty με ίδια αμορτισέρ και διαφορετική ανάρτηση. Σημαντικό: Όλες οι εκδόσεις έχουν διαφορετικά ελατήρια και αμορτισέρ. Τα πιο ενισχυμένα ελατήρια-αμορτισέρ τα έχει το GTi. Άρα όσοι δεν θέλουν να χαμηλώσουν βάζουν τα ελατήρια-αμορτισέρ-αντιστρεπτικές-ράβδους του Gti. Νικέλιε, ευχαριστημένος; Όλες οι πληροφορίες είναι από τον καταπληκτικό Ντίνο. Απίστευτα υπομονετικός και εξυπηρετικός είναι στη διάθεσή μας και μας ενημερώνει για τα πάντα και μας προμηθεύει στις καλύτερες τιμές με ό,τι καλύτερο έχει βγάλει η Peugeot Sport για μας. Νίκο, νάσαι καλά φίλε. ![]() |
Miltellas έγραψε: |
206 2.0 GTι E: 20χιλ - Π: 21χιλ - ΡΣ: 19,5χιλ 206 CC 1.6 & 2.0 Ε: 20χιλ - Π: 19χιλ - ΡΣ: 19χιλ Νικέλιε, ευχαριστημένος; |
Nikel έγραψε: | ||
Πολυ ![]() ![]() Θελω την αντριστρεπτικη και ΡΣ απο το 2.0 GTι...Ποσο μπορει να μας τα δωσει ο Ντινος??? Ταιριαζουν στο CC???? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Βγαζει και MINI GROUP A για 206 ![]() ![]() ![]() Τασο μηπως μπερδευτικες ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Ναι είναι για τα Ελληνικα δεδομένα γιατί το Super 1600 έχει διαφορετικό άξονα πίσω. (o oποίος έχει και τρελά λεφτα!) Δεν είμαι 100% σίγουρος ότι το ονομάζουν ακριβώς έτσι αλλά στην ουσία κάπως έτσι είναι. Για τα τοπικά Cup και όχι για JWRC |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Τασο ενδιαφερων ακουγετε.Μηπως θα επρεπε να ξεκινησεις σιγα σιγα ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Θα πάρεις κάτι καλύτερο! Από το ΜiniGroupA Αντιστρεπτικές 20.6 mm =από 22 ευρώ η μία Ράβδους στρέψης 23mm = 300 ευρώ και οι δύο |
Miltellas έγραψε: | ||||
Η τιμή για 20χιλ εμπρός (20,6χιλ) είναι 22Ε. Για την πίσω 21χιλ (20,8χιλ) είναι επίσης 22Ε. Οι τιμές είναι για τα μέλη του 206Club από τον Ντίνο. Από την Lion οι τιμές είναι 59Ε η εμπρός και 45Ε η πίσω. Μίλησα με τον Ντίνο και καταλήξαμε ότι η πίσω είναι στην ουσία του 2.0 Gti. Για την μπροστά δεν εξακρίβωσα, αλλά πιθανότατα ισχύει το ίδιο και να είναι επίσης από του 2.0 και της σειράς CC. Ο Ντίνος μου είπε ότι πολλές φορές η PS προωθεί ως προτεινόμενες λύσεις τα καλά κομμάτια της γραμμής παραγωγής. Εξάλλου οι χαμηλές τιμές των συγκεκριμένων επιβεβαιώνουν αυτό ακριβώς. Οι ράβδοι στρέψης των 23χιλ είναι καθαρά αγωνιστική λύση και φοριούνται από το 206 XS Rallye. Υπάρχουν και 25χιλ που φοριούνται από το αντίστοιχο CC αλλά είναι αυστηρά για πίστα. Οι 23χιλ κοστίζουν 310Ε περίπου (το ζευγάρι εννοείται). Για τις 25χιλ δεν έκανα τον κόπο να ρωτήσω. Υπάρχει και η μαμά λύση του 2.0 με τα 19,5χιλ που κοστίζουν 84Ε από την Lion καί οι δύο. Ο Ντίνος δεν τις έχει, αλλά μπορούμε να ρωτήσουμε μήπως μπορεί να φέρει και αν είναι ακόμη φθηνότερες όπως είναι και οι αντιστρεπτικές. Είναι η καλύτερη σίγουρη λύση και αποδοτικότατη, εκτός και αν έχετε λεφτά, αισθάνεστε χεράδες και οδηγάτε με τις πόρτες. |
Miltellas έγραψε: |
Είναι η καλύτερη σίγουρη λύση και αποδοτικότατη, εκτός και αν έχετε λεφτά, αισθάνεστε χεράδες και οδηγάτε με τις πόρτες. |
Sidobre έγραψε: | ||
Mίλτο με τόσο σκληρά αμορτισέρ/ελλατήρια που έχω επιλέξει (αν βγουν τόσο σκληρά όσο λένε...) θα ήταν έγκλημα να μην βάλω αντίστοιχους ράβδους πίσω! Το αυτοκίνητο θα έχανε τελείως την συμπεριφορά του και σε κάθε στροφή τρώω μούτρα από μαλακή ρύθμιση πίσω! Αρα για εμένα (και τον τρόπο οδήγησής μου) είναι MUST να βάλω μεγάλους ράβδους πίσω |
pezomania έγραψε: |
Δηλαδή Μίλτο αν κατάλαβα καλά, αλλάζουμε μπρος πίσω ΡΣ με συνολικό κόστος 44€;; Αν ναί με βλέπω να τις αλλάζω μαζί με τα αμορτισέρ και αυτές μαζί ![]() |
pugsang έγραψε: |
Λοιπον η αντιστρεπτικη περάστηκε την Παρασκευή.
Οι εντυπώσεις είναι μεν θετικές αλλα...... Κατ αρχην να πω οτι το αμαξι πλεον δεν γέρνει σχεδόν καθόλου και το 18% βελτίωση που έδινε ο τύπος υπολογισμού φαίνεται αρκετα περισσότερο στην πράξη είναι παρα πολυ σταθερό και στιβαρό πίσω και τα ψυχολογικά όρια έχουν ανέβει πάρα πολύ.Μου αρέσει παρα πολυ ετσι οπως είναι. Αλλα.... Αμα κανεις την μαλ***α τρέχα να καθαρίσεις.Είναι ξυράφι. Ή ξέρεις και το πας ή δεν ξέρεις και σε παει οπου γουστάρει.Πλεον δεν πλασσάρει πριν ξεκολλήσει.Κραταει τρελλα πολυ περισσότερο απο πριν και μετα απλα ξεκολλάει.Οπως είπε και ο Νίκος θέλει συνήθεια και προσοχή.Μαλλον σε γλιστερό οδόστρωμα πρέπει να είναι ακομα πιο απότομο. Με τον νου και η γνωση ![]() |
pugsang έγραψε: |
Και μετα θα πρεπει να αλλαξω και σπιτι γιατι θα με εχει χωρίσει η γυναίκα μου και θα πληρώνω διατροφες και και.... και...... και.......
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Καποτε μου ειχαν πει................. Καλυτερα να σου φυγει η γυναικα και να σου μεινει η καψουρα,παρα να σου φυγει η καψουρα και να σου μεινει η γυναικα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Νεότερα.
Η νέα έκδοση του 206GTi (μέχρι ελεύσεως του 206RC) έχει 20χιλ ράβδους στρέψης (αντί για 19,5χιλ), όπως στο 206 2.0SW. Τα υπόλοιπα παραμένουν ως έχουν. Την τιμή θα σας την πω σε λίγες μέρες μόλις τις παραλάβω (μαζί με του PDuke). ![]() Το 206RC θα έχει Ρ.Σ. επίσης 20χιλ, αντιστρεπτική εμπρός 21χιλ και αντιστρεπτική πίσω 22χιλ συν τους έξτρα συνδέσμους στην πίσω ανάρτηση όπως στο SW (που δεν έχω καταλάβει ακόμη τί κάνουν). Την αλλαγή θα την κάνω παρότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την απόδοση των 19,5χιλ. Θέλω να δω επιδράσεις στην οδική συμπεριφορά. ![]() ![]() Και το ίδιο θα γίνει και με τις αντιστρεπτικές του RC αλλά εδώ είμαι σίγουρος ότι χρειάζομαι σκληρότερες... ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Τί να πάρω το RC με δόσεις, τί να το πάρω κομμάτι-κομμάτι! Το ίδιο δεν είναι; ![]() |
jimos έγραψε: |
μαγκες σημερα αλαξα της αντιστρεπτικες μου με αλες απο p.s. 20χιλ. εμπρος και 23χιλ πισω και το αποτελεσμα καταπλικτικο το τεσταρα σε κλειστη δεξεια με 135χιλ ![]() ![]() |
jimos έγραψε: |
μαγκες σημερα αλαξα της αντιστρεπτικες μου με αλες απο p.s. 20χιλ. εμπρος και 23χιλ πισω και το αποτελεσμα καταπλικτικο το τεσταρα σε κλειστη δεξεια με 135χιλ ![]() ![]() |
seridim έγραψε: |
Νεότερα από το μέτωπο των αντιστρεπτικών. Πήγα χθες από το μαγαζί του Ντίνου Γκαγκαστάθη και μου είπε ότι οι αντιστρεπτικές έρχονται την Πέμπτη 12-5-2003. Όμως υπάρχουν διαφορετικές τιμές.
Λοιπόν: Πίσω αντιστρεπτική 21mm από το δίλιτρο GT 30 euro Εμπρός αντιστρεπτική από το 1.6 cc 62 euro ![]() ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Κρατάει και πατάει πιο καλά αλλά είναι πιο απότομο στο όριο και δεν έχει μεγάλη προοδευτικότητα σε χειρισμούς γύρω από το όριο!Με άλλα λόγια μπαμ και έξω αν δεν το μάθεις! |
SnakeMJK έγραψε: |
19,5 και 21 είναι καλά για 1,6 ή κάνει και για 1,4 κυβικά; Επίσης, το 1,4 τι φοράει από μαμά; |
kfilis έγραψε: |
Όσοι δεν έχουν προβεί σε αλλαγές στα αμορτισέρ-ελατήρια καλό θα ήταν να μην πειράξουν τις αντιστρεπτικές. Οι Άγγλοι λένε ότι το ιδανικό σπορ αυτοκίνητο δεν χρειάζεται αντιστρεπτικές. Οι αντιστρεπτικές μπαίνουν για να καλύψουν τις αδυναμίες τις ανάρτησης. Σημαντικότερο είναι να κοιτάει κανείς να βελτιώσει τον τομέα αμορτισέρ-ελατήρια και μετά το θέμα αντιστρεπτικές - ράβδοι. |
kfilis έγραψε: |
.....και μετά το θέμα αντιστρεπτικές - ράβδοι. |
pugsang έγραψε: | ||
Σχετικά με τις αντιστρεπτικές θα συμφωνήσω.Πρέπει να χρησιμοποιούνται μονο για fine tuning στα σημεία μετα την βελτίωση αμορτισερ-ελατηρίων.Οι ράβδοι τώρα που είναι τα ελατήρια του πίσω άξονα καλό είναι να αλλαζονται μετα την αλλαγη των εμπρος ελατηρίων για να διατηρείται η ομοιομορφία στην φορτιση των τροχών του συνόλου.Μπορούμε χρησιμοποιόντας τους τύπους υπολογισμού των ράβδων στρέψης να βρούμε το σωστό νούμερο για το παχος των νεων μας ράβδων αφου γνωρίζουμε: 1.Το spring rate των εργοστασιακών ελατηρίων 2.To spring rate των νεων ελατηρίων 3.Το πάχος των εργοστασιακών ράβδων στρέψης. Αυτό που θέλω να πω είναι οτι αν απο τις 150lbs μπροστά πάμε στις 180lbs πρέπει και πίσω να πάμε απο τις 150 στις 180(τα νούμερα είναι τυχαία.Αν δεν μετρήσουμε δεν μπορούμε να ξέρουμε). |
SnakeMJK έγραψε: |
Και κάτι άλλο... Οι αντιστρεπτικές πως είναι;; Καμιά φώτο;; Επίσης, που μπαίνουν και πως λειτουργούν ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Τα 14άρια είναι ιδανικό να φοράνε τις αντιστρεπτικές του 1.6 XS (19χιλ ε-π) και τις ράβδους στρέψης του Gti 19,5χιλ. Εάν προχωρήσουν στις αντιστρεπτικές του GTi (20ε, 21π) η οδηγική συμπεριφορά θα χάσει σε προοδευτικότητα και το αυτοκίνητο θα γίνει πιο δύσκολο στο όριο όπου θα πρέπει να έχει υπ'όψιν του ο καλός οδηγός ότι δεν υπάρχει αρκετό γκάζι να συμμαζέψει έγκαιρα τον κώλο που θα φύγει απότομα. Ο μέτριος (με την καλή έννοια) οδηγός είναι καλό να μην προχωρήσει στις αντιστρεπτικές του Gti. |
NICK έγραψε: |
Χμμμμμμ,για μένα ήταν αυτό ![]() ![]() ![]() |
NICK έγραψε: |
Χμμμμμμ,για μένα ήταν αυτό ![]() ![]() ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται doctor... ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Ειδικά για σένα Νίκο όχι, αφού εμείς τα έχουμε πει και τα ξαναλέμε εκτενέστερα όποτε θέλουμε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα έλεγα ότι χρειάζομαι πλέον και τη γνώμη σου καθ'ότι εσύ έχεις ήδη τοποθετήσει τις αντιστρεπτικές και ράβδους του Gti στο 14άρι σου, συν το 3ποντο χαμήλωμα εμπρός (με H&R) και πίσω. Περιμένω τις πρώτες εντυπώσεις για το πώς αισθάνεσαι εσύ, εντελώς υποκειμενικά, το στήσιμο αυτό στο προσωπικό σου στυλ οδήγησης, και νομίζω θα ενδιαφέρει τους περισσότερους εδώ μέσα η γνώμη σου. |
zzzleepy έγραψε: |
Τελικά Νίκο έβαλες το 195/55/15 (αντί 185/55/15) ή λάθος το έγραψες;
Εύχομαι να το γουστάρεις όσο περισσότερο γίνεται! Έκανες την καλύτερη επένδυση στο 206 σου. Άντε να παίρνουμε κι εμείς σειρά... ![]() |
mick206 έγραψε: |
Παιδιά οι αντιστρεπτικές λέγονται και ζαμφόρ;
|
Miltellas έγραψε: |
Ναι!
Το 1.1 χωρίς αντιστρεπτική εμπρός σταμάτησε να βγαίνει από το 2000-2001. Αλλά δεν ξέρω τί πάχος έχει. Υποθέτω ότι θα είναι το πολύ 18χιλ αφού τόσο είναι στο 1.4. |
mick206 έγραψε: |
...Αλλά κάτι είναι και αυτό για εμάς τους 1.1lt. ![]() ![]() |
glf έγραψε: |
και βέβαια είναι χρήσιμη μια σκληρότερη αντιστρεπτική, όταν θα "σφίξουμε" επιμέρους τμήματα της ανάρτησης. (ελατήρια/ράβδοι, αμορτισερ, λαστιχα και σινεμπλοκ για τους σκληροπυρηνικούς).
Δείτε τι κλίσεις παίρνει αβίαστα ένα 106 με 22αρες ράβδους, 270 lbs ελατήρια και ΜΑΜΑ αντιστρεπτικές. Bilstein GrN (...του ZX) αμορτισέρ. ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μηπως ρε Νικο πρεπει να αλλαξουμε και εμπρος ραβδους ![]() ![]() Σαν πολυ να βουταει μου φαινετε.Για πισω καλα ειναι αλλα εμπρος ![]() |
Ελατός έγραψε: |
πίσω είναι σαν να πατάει σε ευθεία...
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Νικο εχει για εμπρος αντιστρεπτικη η PEUGEOTSPORT ![]() |
Νωe έγραψε: |
αααααααα........... κ που εισαι ακομα....... ![]() ![]() ![]() ειναι μονο η αρχη........ ![]() κατσε να προχωρησει κ λιγο η κατασταση του κ θα δεις πραγματα κ θαμματα...... ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μηπως ρε Νικο πρεπει να αλλαξουμε και εμπρος ραβδους ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Υ.Γ.Ρε Νικο και με τον Ντινο που ρωτουσα παλια μου ειχε πει πως δεν βγαζει για εμπρος περα απο τα KITCAR που δεν ειναι για εμας.Εχει για τα δικα μας ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Βρεεεεε κοιτα εδω ενας ανετος.Για σενα γιατι δεν λες ρε ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Υ.Γ.Εσυ τεκνο Νωε σιλανς.Καλα που δεν μπαινει σε αυτα τα τοπικ.Ευτηχωωωωωςς ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Βρεεεεε κοιτα εδω ενας ανετος.Για σενα γιατι δεν λες ρε ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Υ.Γ.Εσυ τεκνο Νωε σιλανς.Καλα που δεν μπαινει σε αυτα τα τοπικ.Ευτηχωωωωωςς ![]() ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Λοιπον μετα απο καποιο ψαξιμο κατέληξα στο ταπεινο συνδυασμο για το 1.4αρι ,αμορτισερ 2.0 GTi και αντιστρεπτικες 20 μπροστα και 21 πισω. Ελπιζω να με αποζημιωσει ο συνδυασμος της μαμας Peugeot.
Πιστευετε οτι το αμαξι θα γινει πολυ απόλυτο?Κοινώς αμα φυγει --- μαζεύεται ???????? |
Tomcat έγραψε: |
Λοιπον μετα απο καποιο ψαξιμο κατέληξα στο ταπεινο συνδυασμο για το 1.4αρι ,αμορτισερ 2.0 GTi και αντιστρεπτικες 20 μπροστα και 21 πισω. Ελπιζω να με αποζημιωσει ο συνδυασμος της μαμας Peugeot.
Πιστευετε οτι το αμαξι θα γινει πολυ απόλυτο?Κοινώς αμα φυγει --- μαζεύεται ???????? |
PHSYBORG έγραψε: |
Λετε να υπαρξει προβλημα χωρις αλλαγη ΡΣ ? |
PHSYBORG έγραψε: |
Θα αλλαξει το αμαξι στο κρατημα , διαδρομη αναρτησης και στις κλησεις ? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Mε το γκαζι που εχεις ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Λοιπον μετα απο καποιο ψαξιμο κατέληξα στο ταπεινο συνδυασμο για το 1.4αρι ,αμορτισερ 2.0 GTi και αντιστρεπτικες 20 μπροστα και 21 πισω. Ελπιζω να με αποζημιωσει ο συνδυασμος της μαμας Peugeot. |
Daloup-man έγραψε: |
Καλημέρα μάγκες!!!!
Μόλις πήρα και ρώτησα υην peugeot κανελλής στα Βριλήσσια για τιμές αντιστρεπτικών και ράβδων στρέψεως! Λοιπόν: Αντιστρεπτική δοκός εμπρός 20mm (από το 2.0 gti):71,25? Αντιστρεπτική δοκός πίσω 21mm (από το 2.0 gti):47.06? Ράβδοι Στρέψεως 19.5mm (από το 2.0 gti):42.83? x 2 Αυτά! Το έγραψα εδώ και όχι στα ανταλλακτικά για να ακούσω τη γνώμη σας για τις τιμές-και αν τα βρήσκουμε κάπου αλλού φθηνότερα-και να ρωτήσω:γιατί η εμπρός έχει τόσο μεγάλη διαφορά από τη πίσω???(σε τιμή) |
Tomcat έγραψε: |
Ελατηρια φοράω ηδη. Απο τιμες θα δειξει... υπολογιζω γυρω στην 300αρα |
action_peugeot έγραψε: |
Ραβδοι στρεψεως 25mm 360? |
Sidobre έγραψε: | ||
Τηλέμαχε, είσαι σίγουρος ότι είναι 25mm για 206; Tης Peugeot Sport που φοράω είναι 23mm και ήδη είναι και αρκετά σκληρές! |
GIANNIS206 έγραψε: |
Παιδιά για τις ράβδους στρέψης έχουμε πει ότι υπάρχουν των 19,5 mm και των 20mm για 1.4 καλύτερο είναι να προτιμίσετε τις 19,5.Αντιστρεπτική των 21mm πίσω και μπροστά προσέξτε το εξής:Δεν μπαίνει η αντιστρεπτική από το 2.0 gti γιατί ο κινητήρας σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα είναι ανάποδε τοποθετημένος και αυτό δημιουργεί πρόβλημα στον σωλήνα της εξάτμισης.Οπότε να ζητάτε την αντιστρεπτική από 1.6 cc που είναι 20,6 mm και μπαίνει κανονικά!
Αυτά! |
FRAPEOLE έγραψε: |
TZAG,Θεωρητικα η σκεψη σου ειναι πολλη σωστη..
Βαλε του 2λιτρου CC και θα εισαι κορυφη. ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εδώ είμαστε ξανά!!
Το Turbo diesel φοράει πίσω ράβδους στρέψης 19,5mm και αντιστρεπτική 19mm και μπροστά φοράει 19mm αλλά δεν μπορεί να μπει σε 1.1 ,1.4,1.6. Η μόνη μπροστινή αντιστρεπτική που μπορεί να μπει είναι του 1.6 cc που είναι 20.6mm!(Στον κατάλογο λέει 20mm αλλά είναι 20.6mm επιβεβαιομένο με παχύμετρο! Αυτά!Ελπίζω να έχει λυθεί κάθε απορία! |
PHSYBORG έγραψε: | ||
Δηλαδη σε 1,4 μπροστα του 1,6 CC ( 20,6 την ζηταμε ως 20 ) κ πισω παλι 20 ? |
Πέτρος έγραψε: |
Μετά από ερώτηση στην lion για το 1.4 16V πήρα τις εξής απαντήσεις....
αντιστρεπτική εμπρος 20μμ αντιστρεπτικη πίσω 19μμ δισκοφρενα εμπρος 266Χ22 δισκοφρενα πισω 247Χ8 !!!!! τι έχετε να πειτε??? λετε να ισχυουν αυτα ή παραμυθια παλι? |
Daloup-man έγραψε: | ||
Η μπροστά σου αντιστρεπτική είναι ίδια σε πάχος με του 2,0 ενώ η πίσω 2mm λεπτότερη! Και ρωτάω τώρα εγώ:σε εμένα (1,4) μπαίνει η μπροστινή σου αντιστρεπτική ή όχι? Γιατί του 2,0 δεν μπαίνει στο δικό μου λόγω ανάποδου κινητήρα! Όσο για τα φρένα είναι ίδια με του 1,6 16v-γειά σου ρε Polith!!!-και μάλλον κάποιοι ηλίθιοι σε εμένα έκαναν λάθος γιατί μου είπαν 266x20,6! Μπορεί να είναι ίδια και με του 2,0 αλλά εγώ δεν ξέρω τις διαστάσεις του 2,0! |
Daloup-man έγραψε: |
Και ρωτάω τώρα εγώ:σε εμένα (1,4) μπαίνει η μπροστινή σου αντιστρεπτική ή όχι? Γιατί του 2,0 δεν μπαίνει στο δικό μου λόγω ανάποδου κινητήρα! |
STELIOS έγραψε: | ||
Μπορει να εχουν αντιστρεπτικες ιδιου παχους με αλλο σχημα (το 1.4 και 2λιτρο). Αν ειναι ετσι μπαινει. |
Πέτρος έγραψε: |
αν και το συζητησαμε λιγο στο chat απαντηση δεν πηρα...
ειναι λογικο η μπροστά αντιστρεπτικη να ειναι μεγαλυτερη της πισω?? ![]() |
dimzaf206 έγραψε: |
Τα 1.6 XS με κωδικό από 9123ΧΧ και πάνω (φαίνεται στο ταμπελάκι στην πόρτα του οδηγού, εκεί που γράφει τις πιέσεις ελαστκών) έχουν εμπρός αντιστρεπτική 20mm, σαν αυτή του 1.6 CC. |
dimzaf206 έγραψε: |
E, μάλλον ναι! Tι χρονολογίας είναι το δικό σου;
|
Πέτρος έγραψε: |
Μετά από ερώτηση στην lion για το 1.4 16V πήρα τις εξής απαντήσεις....
αντιστρεπτική εμπρος 20μμ αντιστρεπτικη πίσω 19μμ δισκοφρενα εμπρος 266Χ22 δισκοφρενα πισω 247Χ8 σχεσεις: 1η: 0,2926 2η: 0,5128 3η: 0,7368 4η: 0,9487 5η: 1,1714 όπισθεν: 0,2790 !!!!! τι έχετε να πειτε??? λετε να ισχυουν αυτα ή παραμυθια παλι? |
Daloup-man έγραψε: |
Ωραία! Άρα βάζουμε αντιστρεπτική από το 1,4 16v μπροστά και από το 2,0 πίσω! |
PHSYBORG έγραψε: |
247mmX20.6mm
Peugeot 1.6Rallye/GTi 206 1.6 8V 205 Rallye/GTi 1.6 Saxo VTS120 16V 266mmX22mm Peugeot 206 1.616V/2.0 GTi 307 1.4(8V & 16V) , 306 GTi(155Hp) Citroen Xsara 1.4(2ης γενιας) 1,6 16V 1.8 16V 283mmX22mm Peugeot 306 GTi 6/Race Citroen Xsara VTS 2.0 16V 283mmX26mm 206 RC 307 1.6 16V/2.0 16V |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Kαι μετα απο γκαζι τι θα κανεις ![]() |
Daloup-man έγραψε: | ||||
Δεν πιστεύω να είναι τόση μεγάλη η διαφορά σε δύναμη του 8v σε σχέση με το 16v! Το ανάποδο τι το ξέρουμε ???? ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τα 266...Πιο μεγαλα δεν χωρανε...
Οσο για το 307 σιγουρα δεν φοραει 283 μπροστα...Τετοια φορανε μονο 2λιτρα 306,Xsara και το RC. |
Pughell έγραψε: |
Τα 266...Πιο μεγαλα δεν χωρανε...
Οσο για το 307 σιγουρα δεν φοραει 283 μπροστα...Τετοια φορανε μονο 2λιτρα 306,Xsara και το RC. |
PHSYBORG έγραψε: |
247mmX20.6mm
Peugeot 1.6Rallye/GTi 206 1.6 8V 205 Rallye/GTi 1.6 Saxo VTS120 16V 266mmX22mm Peugeot 206 1.616V/2.0 GTi 307 1.4(8V & 16V) , 306 GTi(155Hp) Citroen Xsara 1.4(2ης γενιας) 1,6 16V 1.8 16V 283mmX22mm Peugeot 306 GTi 6/Race Citroen Xsara VTS 2.0 16V 283mmX26mm 206 RC 307 1.6 16V/2.0 16V |
Ο Έχω Δίκιο έγραψε: |
Τα 266...Πιο μεγαλα δεν χωρανε... |
Ο Είμαι παντογνώστης αλλα πετάω καμια βλακεία πού και πού έγραψε: |
Οσο για το 307 σιγουρα δεν φοραει 283 μπροστα...Τετοια φορανε μονο 2λιτρα 306,Xsara και το RC. |
PoLiThS έγραψε: | ||||||
Φίλιππέ Πές είμαι ενας μικρός κλέφτης !!!!!! ![]()
κοιτα τον πίνακα του PSYBORG που τον είχα φτιάξει σε άλλο post και κοιτα να δεις διαφορες σε διαστάσεις αναμεσα στα 2λιστρα 306/Χsara και RC στο πάχος της δισκόπλακας.... και να αναφέρω οτι την διάσταση των 307 1,6 16V/2.0 16V και 206 RC την φοράνε και τα 406 Coupe 3.0 24V και είναι 283mm X 26mm ,και πάνω απ'ολα εγώ γιατί τα πήρα απο 307 1,6 16V ? |
Tony έγραψε: | ||
Τα 266 standar χωράνε????? γιατί μου είπανε βρίσκουν στις 14σάρες και υπάρχει πρόβλημα. ισχεί??????????????? Δώστε λίγο HELP μάγκες γιατί δεν ξέρω τι θα βάλω ![]() |
PoLiThS έγραψε: | ||
|
PHSYBORG έγραψε: |
Oσο γι αυτους που εχουν αλλαξει ειναι αρκετοι κ μολις δουν σιγουρα θα σου πουν τι εχουν βαλει κ αυτοι ! |
PHSYBORG έγραψε: |
Ποσο καιρο τα φορας Δημητρη ? |
volvos έγραψε: |
επισης ελατηρια πεζο σπορτ αυτα του καπ 35ευρω εκαστο
βεβαια δεν χαμηλωνουν πανω απο 1-2 ποντους δηλ. οτι θελω ειπαμε ο γαλλος κατι ξεριε που δε το πιτωνει ουτε καν στα βουνα ![]() |
volvos έγραψε: |
Dear Sir,
The price of this part is 39.43 euros HT and the price of the shipping is around 40 euros. Best Sporting Regards αυτη ειναι η απαντηση της πεζο σπορτ στην ερωτηση μου για τη τιμη της 22αρας αντιστρεπτικης-ζανφορ πισω....οπως κατάλαβαινετε η τιμη της αλλαξε. στο ντινο που πηρα ενα τηλ την εχει 110 και η πεζο που τη δινει εδω 60 δεν εχει μαλλον κομματια με αγνωστη τιμη για παραγγελια κοινως πολυ πιο πανω απο τα 110 του ντινου........... επειδη 80ευρω ειναι ποσο τραβηγμενο για ενα ανταλλακτικο σαν και αυτο μηπως ενδιαφερεται κανενας αλλος για παραγγελια απο πεζο σπορτ αρα μειωση των μεταφορικων η μηπως κανεις απο το κλαμπ μπορει να με διαφωτισει-βοηθησει τι να κανω? |
volvos έγραψε: |
αργυρη αυτοι οι κωδικοι για τα πλακακια μηπως ειναι κοινοι και στο 1.6 οποτε τα γλυτωνουμε?
στο σχεδιο της πεζο σπορτ δεν δειχνει να θελει απο δαυτα... αν δεν τα θελει κομματια βρισκουμε η να περιμενω απο κλαμπ καμια βοηθεια? τασο του το ξεκαθαρισα ζανφορ θελω οχι ραβδους... εχει αλλαξει η τιμη της... σκεψου οτι η 21αρα του gti συνεχιζει να εχει 35 ευρω στο ντινο και 53 στη πεζο!!!!!!!!!! εχουν χασει λιγο το μπουσουλα... για αυτο και ζητω τη βοηθεια σασ |
volvos έγραψε: |
καμια διαφορα στην ανεση απολυτως.......
πιο χοντρη πισω δεν υπαρχει απο πεζο.... μονο h&r 23mm |
Baphomet έγραψε: | ||
ο sidobre 23 δεν φοράει??? ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Η τιμή των 110 που σου έδωσε ο Ντίνος είναι για ΡΑΒΔΟ ΣΤΡΕΨΗΣ. Η τιμή που σου έδωσε η PS είναι για ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ. Μάλλον κάπου τα μπερδέψατε... Για κοίταξέ το. Την 23άρα αντιστρεπτική όταν την είχα πάρει εγώ την πλήρωσα στον Ντίνο 30κάτι ευρώ. |
volvos έγραψε: |
τασο ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα δουλεψει η 22αρα εμπρος με την αναρτηση της ps...φοβαμαι μηπως με το χαμηλωμα σου δε δουλεψει οπως πρεπει...αν και ο γαλλος ξερει καλυτερα απο εμας ![]() με τα spax δε το συζητω δε θα δουλευε με τιποτα η εμπρος 22αρα. |
volvos έγραψε: |
.... παντως με την αλλαγη απο 19 σε 22 πισω εχω μεν δει μερικες διαφορες αλλα παιδια μην τρελαινεστε δε μεταμορφωθηκε το αμαξι. θεωρω οτι το 80%+++ των οδηγων δε θα τη παρουν καν χαμπαρι τη βελτιωση αυτη. |
volvos έγραψε: |
μιλτο και εγω ετσι νομιζα αλλα η πραξη με διεψευσε.
η 22αρα εμπρος δεν πετα μουτρα... επειδη δοκιμασα σε δοσεις το πραμα το καταλαβα και πρακτικα. πρωτα μπηκε η 22 πισω.αισθητη διαφορα σε μουτρα μειον και πιο βραχος ο κωλος αλλα η μουρη εγερνε και βουταγε το αμαξι.μετα η 22εμπρος ηρθε στα ισια του με λιγοτερο υπερστροφη στο αφημα και ιδιες κλισεις εμπρος πισω και μετα η αναρτηση. |
volvos έγραψε: |
...η 22αρα εμπρος ακομα και με την αναρτηση δεν τρομαζει καθως πολλοι θα περιμεναν να φευγει ενα κομματι σε γλιτσες η μουρη και γενικα να μη πατα σωστα σε γλυστερα οδοστρωματα.ομως η πραξη εδειξε αλλα.
αν δεις στο τοπικ για τη πεζο σπορτ την αναρτηση το περιγραφω αναλυτικα... |
volvos έγραψε: |
για αυτο μολις βαλω τα ψαλιδια-ξερεις πια ![]() |
volvos έγραψε: |
...απο κονδωρα εμαθα το εξης και μαλλον ειναι γεγονος.οι διαγωνιες ραβδοι του rc μπαινουν μονο σε sw-rc και στα πρωτα 1.4 8ν. |
volvos έγραψε: |
O λογος που το ψαχνω το θεμα τοσο..... ε ο γαλλος ξερει καλυτερα απο εμας. αντι απο 19.5 να παει σε 21-22ραβδους επελεξε να αλλαξει εντελως λογικη πισω. |
volvos έγραψε: |
μιλτο ξεχνας κατι . εχω 110αλογα. που να δω μαναμ υποστροφη σοβαρη και αξια λογου? διαβασε τα σχολια στη πεζο σπορτ αναρτηση. θεωρω οτι φταει και η αναρτηση που δε πετα μουτρα |
Miltellas έγραψε: |
Διευκόλυνέ με με ένα link στα σχόλια που λες γιατί ψάχνω και δεν βρίσκω... ![]() |
volvos έγραψε: |
...θεωρω οτι φταει και η αναρτηση που δε πετα μουτρα |
Miltelas στο 1ο ποστ.... έγραψε: |
206 2.0 GTι
E: 20χιλ - Π: 21χιλ - ΡΣ: 19,5χιλ και 20χιλ |
MEMsound έγραψε: |
(υ.γ.επιτέλους απέκτησαν "ζωή" αυτά τα τόπικ... ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
...Άρα σε πρώτη φάση καλύτερα να αλλάξω την μαμά ανάρτηση με κάτι πιο σφηκτό πχ PS, KW κλπ και μετά να δω αν χρειάζεται κάτι παχύτερο από αντιστρεπτικές και ΡΣ? Σωστά? ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Αν θέλεις να προχωρήσεις παραπέρα βάλε 22άρα πίσω και αν δεις ότι σου παραέγινε υπερστροφικό βάλε και την 22άρα μπροστά (υπάρχει όμως SW 2.0; ). |
volvos έγραψε: |
μανθο μη βαλεις απο τωρα αναρτηση.λυπησου το.
βαλε ψαλιδια αντιστρεπτικες(πισω22) και 4καλα αμορτισερ και ασε την αναρτηση για πιο μετα για μενα.. |
Miltellas έγραψε: | ||||||
Βρήκα άξονα από SW πίσω (με διαγώνιες σαν του RC αλλά με ταμπούρα)... 800Ε!!! Είναι τρελλοί μερικοί έμποροι...
Πληροφορία του Ντίνου. Μπαίνει και στα δικά μας αλλά με κάποια τροποποίηση. Εδώ στην Θεσσαλονίκη έγινε το εγχείρημα με επιτυχία αλλά του μηχανικού του βγήκε η πίστη (και κόστισε και πολλά λεφτά).
|
Miltellas έγραψε: | ||
Αν και το τελευταίο σκέλος δεν το κατάλαβα, συμφωνώ με αυτήν την λύση (οικονομική-αποτελεσματική). |
Miltellas έγραψε: |
...
Για περισσότερα για τα Record διάβασε και ρώτα εδώ. |
Miltellas έγραψε: |
Αν βρεις άξονα SW ή RC (το 2ο είναι απίθανο) μπαίνει αυτούσιος χωρίς καμία μετατροπή στην θέση του δικού σου. ![]() [/url]. |
kaisaras96 έγραψε: |
Για τα Record θα επανερθω συντομα καθως 64000 με νορμαλ αμορτισερ μαλλον ειναι πολλα εεεε???? |
volvos έγραψε: |
oi τιμες για αξονα απο πεζο δεν ειναι μεγαλες...
εμενα μου εβγαινε που ρωτησα κανα 500αρι αξονας και διαγωνιες μπαρες...(οχι ραβδοι αντιστρ) αυτο γιατι εμενα μου ειχαν ζητησει 400 και το δικο μου αξονα πισω για αξονα ρουσου. ελεοσ |
pappaki έγραψε: |
Θέλω να ρωτήσω,αν γνώριζει κανείς ,αν η πίσω αντιστρεπτική σε όλα τα τρίπορτα 206 1.6 16ν είναι 19χιλιοστά,ή διαφέρει ανάλογα απο την έκδοση και την χρονιά.Ευχαριστώ |
ultra-one έγραψε: |
Επίσης με μεγάλη επιφύλαξη, η πρώτη εντύπωση είναι ότι το τιμόνι έγινε χειρότερο και πιο ασαφές από πριν! ![]() Όταν το οδηγήσω περισσότερο θα σας πω εντυπώσεις. |
Sidobre έγραψε: | ||
Δεν θα το αντέξω αυτό.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Επίσης με μεγάλη επιφύλαξη, η πρώτη εντύπωση είναι ότι το τιμόνι έγινε χειρότερο και πιο ασαφές από πριν! ![]() Όταν το οδηγήσω περισσότερο θα σας πω εντυπώσεις. |
MEMsound έγραψε: |
Το πιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι να βρεθείς με volvos ή τον pappaki και να συγκρίνεται ποιος την έχει πιο χοντρή ... |
ultra-one έγραψε: |
Ο Pappaki έχει μαμά ανάρτηση όπως εγώ? Ας μας πει και αυτός τα σχόλια του ![]() ![]() ![]() |
pappaki έγραψε: |
Εμενα δεν μου φανηκε πιο υποστροφικο , απλώς πιο δεμενο και πιο αμμεσο. Η ουρα ηταν όντως πιο σταθερη, και ολα γινοντουσαν οπως πριν απλα με περισσότερα χλμ. Παιχνίδι υπηρχε σίγουρα στα γλιστερά κομμάτια, απλα το αυτοκινήτο δεν ηταν τόσο φλυαρο όσο πριν. |
MEMsound έγραψε: |
συντόμως με βλέπω για ε/π 22 ή ε22 / π23 . . .
το μόνο που με "κόβει" για την π23 είναι το κόστος της που ξεφεύγει "κάπως"... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
και τώρα προβληματίζομαι...
Να βάλω πίσω 22άρα που θα είναι 20% σκληρότερη (από την 21) ή 23άρα = 44% σκληρότερη (από την 21) (αλλά και 200ε πιο ακριβή από την 22.......??? .... σιχτιρ....) |
volvos έγραψε: |
exουν αλλαξει πολυ...
ειδικα μετα το 03 και το φεις λιφτ εγινε ενας αχταρμας..... με δυο λογια... στα 03 και μετα 206gti (me 16ares) αντιστρεπτικες 22-21ε - 21π ραβδοι πισω 19.5 |
Baby_On_Board έγραψε: |
Όχι η αλήθεια είναι . Και θέλει! |
MEMsound έγραψε: |
(αν και πάνω που τα είχα προέκυψαν κάτι άλλα έξοδα ... σιχτίρ) |
SnakeMJK έγραψε: |
Στρέψης, αυτές φοράω νομίζω έτσι κ αλλιώς.
Οι αντιστρεπτικές αυτές, 20 μπρος και 19 πίσω... Θα δω διαφορά ή θα πρέπει να πάω πιο ψηλά; Οι εργοστασιακές μου είναι νομίζω 18 και 18 αντίστοιχα. |
plaketokofths έγραψε: |
το καλύτερο που εχεις να κανεις ειναι να βρεις και να οδηγησεις 206 με το σεταπ που σκέφτεσαι. |
SnakeMJK έγραψε: |
Στρέψης, αυτές φοράω νομίζω έτσι κ αλλιώς.
Οι αντιστρεπτικές αυτές, 20 μπρος και 19 πίσω... Θα δω διαφορά ή θα πρέπει να πάω πιο ψηλά; Οι εργοστασιακές μου είναι νομίζω 18 και 18 αντίστοιχα. |
SnakeMJK έγραψε: | ||
Μανθούυυυυυλι.... ![]() ![]() ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
αν δεν τις εχεις αλλάξει τις στρέψης ειναι 19 οι δικές σου ![]() Αν ειναι 19 λοιπον το μισο χιλιοστο συν εχει διαφορά, στο λέω απο προσωπική εμπειρία και μπορούν να στο διαβεβαιώσουν πολύ ακομα. |
STELIOS έγραψε: | ||
Επειδη το διο νομιζα κ'εγω θα σε διαψευσω. Οι ραβδοι στρεψης στο 1.4 8ν ειναι 19.5mm. Ειχα παρει του 1.6 16v και οταν πηγα να τις αντικαταστισω ειδα οτι ηταν ολοϊδιες (ιδιοι κωδικοι) και για να σιγουρευτω τις μετρησα με παχυμετρο και ηταν οντως ιδιες, 19.5 mm. Εγω εχω το 1.4 8ν XS. Αλλα δεν νομιζω οτι πρεπει να εχει διαφορα με τα αλλα 1400αρια 8βαλβιδα. Ζηση πριν αλλαξεις σιγουρεψου τι ακριβως εχεις. Αν σκηψεις απο κατω θα δεις οτι οι ραβδοι εχουν εναν κωδικο, ή αλλιος πηγεναι σε να συνεργειο και δανεισου για 2 λεπτα ενα παχυμετρο. Αν πραγματι εχεις 19αρες (που το αμφιβαλω) εχω τις 19.5 και καθωνται... Παντως κ'εγω που εβαλα την πισω αντιστρεπτικη (ζαμφορ) του 1.6 ειδα αρκετα καλη διαφορα. |
plaketokofths έγραψε: | ||
αλλο στα 3 θύρα και αλλο στα 5 θυρα ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Θα τσεκάρω κωδικούς και θα σας πω. Πάντως και εγώ νομίζω λόγω έκδοσης (ΧΤ) φοράει 19 στρέψης. Γενικά όλο το αυτοκίνητο είναι απίστευτα χαλαρό και γι αυτό έχει αυτές τις τεράστιες κλίσεις ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Μπορεί κανείς με φωτο να μου υποδείξει ποιοι είναι οι ράβδοι γιατί δεν βγάζω άκρη..... ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Μπορεί κανείς με φωτο να μου υποδείξει ποιοι είναι οι ράβδοι γιατί δεν βγάζω άκρη..... ![]() ![]() ![]() |
Baby_On_Board έγραψε: |
Πάνο η αντιστρεπτική της whiteline μπαινει και χωρις να αφαιρέσεις την
υπάρχουσα ? ('η ε'ιπα μαλ***α?? οέο!!) |
volvos έγραψε: |
παπακι με το ψωφημι σου που θες και αντιστρεπτικες καρμοιρη για να μη πληρωσεις 2 ραδβους παρε...
http://www.whiteline.com.au/default.asp?page=/whatsnew.htm οπως βλεπεις λεει 20-18 χιλιοστα! |
Steve έγραψε: |
Τί να πώ... ή στραβά είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε. |
volvos έγραψε: |
22αρες μπρος πισω, 4 πιο σφιχτα αμορτισερ και λιγο καμπερ μπρος ...
ως τωρα μονο ο χαρης ακολουθει κατα ποδας αυτη τη συνταγη ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Πάντως το αυτοκίνητο με μαμά ελατήρια/ράβδους, τις 22άρες μπρος-πίσω |
Steve έγραψε: | ||
22άρες αντιστρεπτικές? |
mafia206 έγραψε: |
Θυμισέ μου για ποιό λόγο θέλουμε αυτήν την σύγκλιση..... ![]() |
volvos έγραψε: |
χαλαει τιμονι εθνικη και γυρω απο ευθεια και λιγο στα φρενα απο πολλα...
και επισης σου αυξανει την υποστροφη στην εξοδο αλλα εκει εχεις το μπλοκε! ![]() |
ultra-one έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mikerrgp έγραψε: | ||
|
SnakeMJK έγραψε: |
Μιχάλη εσύ δεν φοράς 18-18... Το XS νομίζω φοράει 19-19.... |
grpap έγραψε: |
Υγ Επειδη περασα απο το σταδιο με 21χιλ αντιστρεπτικη μονο πισω και 20κατι χιλ εμπρος εχω να πω οτι χανει σε αισθηση και σαφηνεια το τιμονι. |
grpap έγραψε: |
Με 22-22 εμπρος πισω και 20κατι ραβδους ειναι ολα οπως πρεπει. |
volvos έγραψε: |
εγω προσωπικα θα εβαζα μονο την 22αρα πισω και 21ραβδους ή ελεω ακριβειας εστω τις 20αρες. |
Πάνος έγραψε: |
Ξεκιναω με τις 20αρες και στη πορεια βλεπουμε.
Θελω να καταλαβω τις οποιες διαφορες και να δω πραγματικα τη χρειαζομαι. |
volvos έγραψε: |
πανο για να καταλαβω
κανε μου ενα συγκριτικο του 206 σου με το σαξο σε συμπεριφορα και τι σε ενοχλει στο καθε αμαξι...... |
volvos έγραψε: |
re Ουρδα μιλαω σε συμπεριφορα .
δηλαδη στο 206 σου αρσει που δε πεταει κωλο?π.χ θες πιο πολυ? σου φαινεται ανιαρο και οχι παιχνιδιαρικο? το αναποδο? |
volvos έγραψε: |
gρηγορη την 20αρα εμπρος την εχεις κρατησει?
αν ναι οταν βαλεις τη πεζο σπορτ ξαναφορεσε τη για δοκιμη... οι αντιστρεπτικες δεν ειναι πανακεια...και μετα απο ενα σημειο οσο σκληραινεις χαλαει ειδικα σε γλυστερο οδοστρωμα. του τασου που εχει 21 εμπρος πισω με τη πεζο σπορτ ειναι μια χαρα...μπροστα. πισω θεωρω οτι πρεπει να τη δοκιμασει την 22 καποια στιγμη για αλλους λογους... γενικα το 206 με ενα καλο σετ αμορτισερ και λιγο καμπερ μπροστα γινεται απο πολυ καλο εως αριστο... το προβλημα του αυτοκινητου ειναι ΠΙΣΩ και εκει πρεπει να εστιασετε τη προσοχη σας. εγω προσωπικα θα εβαζα μονο την 22αρα πισω και 21ραβδους ή ελεω ακριβειας εστω τις 20αρες. |
volvos έγραψε: |
το κοστος της ειναι αστειο... καπου 70ευρω? και 100 οι ραβδοι ... θυμησου να τα παρεις απο κονδωρα με την εκπτωση που εχουν τα μελη μαζι με την αναρτηση ![]() |
volvos έγραψε: |
αν θες να παιζεις με το κωλο θα βαλεις κατευθειαν 22πισω
αν σε φοβιζει θα βαλεις 21... |
volvos έγραψε: |
το κοστος της ειναι αστειο... καπου 70ευρω? και 100 οι ραβδοι ... θυμησου να τα παρεις απο κονδωρα με την εκπτωση που εχουν τα μελη μαζι με την αναρτηση ![]() |
volvos έγραψε: |
exei η hr 23αρες..... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
μην ανυσηχείς και θα πάω εγω για τα ψώνια του Πάνου... |
grpap έγραψε: | ||
Παναγιωτη εμενα το αμαξι πισω μου αρεσει παρα πολυ.Μπροστα μονο θα το ηθελα πιο σκληρο και ακριβες.Ενα κλικ. Ε ,αυτο θα μου το δωσουν τα ελατηρια της πεζο σπορ. Να σου πω οτι εχω σκεφτει και την τοποθετηση της πεζο σπορ μονο μπροστα. Αλλα και ετσι οπως ειναι το στησιμο τωρα ειναι πολυ ουσιαστικο.Για τον τροπο που μου αρεσει να οδηγω περναει και φευγει.Ουτε παιχνιδια ουτε τιποτα.Μονο μετα την κορυφη της στροφης σε κλειστα κοματια με μετρια προσφυση εχει "μουτρακια" τα οποια ειναι παιχνιδι να μαζεψεις. Αλλα θα ελεγα επισης οτι αυτη η αδυναμια ειναι και βοηθεια στο να καταλαβεις οτι το σημειο γλυστραει. Υγ Και να θελω δεν μπορω να σκληρυνω αλλο.Μονο απο Leopard μπορω να βρω σκληροτερες............... ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Τι αποτελέσματα επιφέρει αυτή η αλλαγή στο εμπρός μέρος?
Το πίσω μέρος δεν χαζοξεκολλάει οκ, μπροστά? Καλά στριψίματα και βολτες! |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Πάντως με τις 22 και τα αμορτησέρ τις πεζό σπορ για τις ράβδους αυτές, το πίσω μέρος έχει πραγματικά βιδώσει.
Δεν χαζοξεκολάει στο άσε και όταν χαθεί η πρόσφυση μπορείς και το επαναφέρεις ταχύτερα. Επίσης έχει γίνει πιό ''στιβαρό'' και άμεσο. Προσοχή πάντως καθώς η απόσβεση πρέπει να συνεργάζεται με τα ελατήρια-ράβδους και αυτή η σχέση είναι το κλειδί και το δύσκολο κομάτι στην προκείμενη ρύθμιση ανάρτησης και κατεπέκτασην συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. |
Steve έγραψε: |
Μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσεις να οδηγείς με τους αγκώνες? ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Για διάβασε καλύτερα χωρίς να κουνάς το χέρι σου... ο άνθρωπος λέει για τα ίδια όρια με (ή χωρίς) τις ράβδους, όχι για τα υπόλοιπα συμπράγκαλα... |
volvos έγραψε: |
δημητρη ποσσα χρονια εχεις να κανει ευθυγραμμιση? ![]() η υποστροφη που λες ειναι στην εισοδο της στροφης που σου εμφανιζει μια αδρανεια το αμαξι? ή στην εξοδο της στροφης οπου βλεπεις να μη μπορει να βαλει κατω τα αλογα? μια καλη ευθυγραμμιση και λιγο παιξιμο πιεσεις λαστιχα θα μειωσουν καπως το προβλημα επιμενω. |
volvos έγραψε: |
Μια πολυ επιθετικη ευθυγραμμιση (τερμα συγκλιση) μπρος θα ελυνε καπως το θεμα αλλα επειδη ντινος με ενημερωσε σημερα οτι απο βδομαδα ερχονται τα ακρα μας αφησε το για μετα ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Ρυθμιζόμενη τί? ![]() |
volvos έγραψε: |
σταυρο ναι οι αυσταλοι εχουν βγαλει πισω εξωτερικη (εξω απο αξονα πιανει) ρυθμιζομενη αντιστρεπτικη...αν ψαξεις εχει ανεβασει παπι φωτος...
αλλα αντιπροσωπο ελλαδα γιοκ ![]() |
ultra-one έγραψε: |
http://www.whiteline.com.au
Κωδικοί BPR20Z, BPR20ZS, BPR20XZ Νομίζω όμως ότι οτιδήποτε συζήτηση για αντιστρεπτικές πρέπει να μεταφερθεί στο ανάλογο τόπικ. |
Κώδικας: |
Qty. Code Description AU$
1 BPR20Z Swaybar-h/duty Blade adjustable 220.91 Value of goods: $220.91 Shipping: $152.00 Australian GST: $0.00 GRAND TOTAL: $372.91 |
MEMsound έγραψε: |
μπαίνει extra και (θεωρητικά, γιατί πρακτικά αν δεν το δουμε δεν μπορουμε να πουμε κάτι) δουλευει αθροιστικά μαζί με την υπάρχουσα ![]() |
MEMsound έγραψε: |
αθροιστικά στην αντιστρεπτική ρε γιδι!!!
οχι στις ραβδους στρέψης και επειδή δεν ειναι τοποθετιμένη αξονικά όπως η μαμά αντιστρεπτική δεν νομίζ οτι το πάχος της ειναι συγκρίσιμο με το πάχος της μαμά αντριστρεπτική (21 του gti, 22 του rc, 19,5 του 1,6) μιας και ειναι ρυθμιζόμενη εχει σημασια που θα στην τοποθετήσεις στο σχετικό βραχίονα |
MEMsound έγραψε: |
κάτι μου λέει οτι λόγο μοχλου που σχηματίζεται τα 18μμ αντιστοιχουν σε πολύ λιγότερα... |
Steve έγραψε: |
Εγώ θα έλεγα κυκλοφόρησε το καμια βδομάδα λίγο να "κάτσει" και η ανάρτηση και βλέπεις ![]() |
MEMsound έγραψε: |
η ανάρτηση (αμορτισερ) αποκλειεται να κάτσουν άλλο γιατί δεν ειναι καινούργια, εχουν κάνει τουλάχιστον 40000 |
Road_Runner έγραψε: |
ε, λογικο ρε @@ρες... με φορεμενη την αναρτηση πως θα το ψηλωσετε? στανταρ θα βρει αντισταση και δεν θα μπορει να σφιξει αλλο... |
volvos έγραψε: |
δεν υπαρχει ασφαλτινο ελατηριο που οταν σηκωσεις και τις δυο ροδες τερμα να μη μενει στον αερα.
ακομα και του μανθου που ειναι 22αρια ειχαν τουλαχιστον αλλους 3 ποντους καβαντζα. εκτος αν ξερεις εσυ στενο ελατηριο με μηκος 25+.... αν το ειχες κανει ποτε μονος σου θα το ειχες προσεξει αυτο |
Road_Runner έγραψε: | ||
Εμενα ετσι ειναι. Και στον αερα που το ειχα σηκωσει, το ελλατηριο δεν ειναι στον αερα. Εχει πατησει πανω κατω. Παιζει μερικα χιλιοστα... ![]() Και το αμαξι δεν ειναι τερμα χαμηλωμενο.... |
volvos έγραψε: | ||||
στη δικια σου μηπως εχεις τα τεφλον του καραδημητρη στο τοπ μαουντ? ![]() |
AlienHack έγραψε: |
μάλιστα... thanks! τα ειχα εντελος λάθος στο μυαλο μου!
Μια εικόνα χιλιες λεξεις... Τι φοράει το cc? ποσα mm? του 2001 ειναι. Τι βελτίωση μπορω να κάνω σε ραβδους στέψης αντιστρεπτικές?? |
PHSYBORG έγραψε: |
σε καποια φαση θα ξηλωσω την εξατμιση ( σπιραλ) αρα ειναι ευκαιρια να αλλαξω κ αντιστρεπτικη μπροστα ( εννοειτε κ πισω).
Λεω μπροστα : 22mm από 206sw 1600 και 22mm πίσω από 206rc. ομως να αφησω της μαμα ρ.στρεψης..τι λετε? |
Steve έγραψε: | ||
Λέμε ότι οι αντιστρεπτικές είναι για τις κλίσεις του αμαξώματος (σύνδεση των εγκάρσιων αξόνων) ενώ οι ράβδοι στρέψης είναι τα πίσω "ελατήρια" σου. Δεν έχουν κάποια σχέση άμεση μεταξύ τους. Αν σκοπεύεις να σκληρύνεις ελατήρια μπροστά, άλλαξε και ράβδους στρέψης πίσω. Αν όχι, μη πειράζεις τίποτα άλλο. |
volvos έγραψε: |
μη δινεισ ελφτα ειπαμε αργα ή ργηγορα θα το παρουμε το ρουσου
βαλε αγγελια για 20αρα εμπρος μαμα 1.6 (20.5-7 καπου εικει) βαλε και την 21 του διλιτρου πισω και τσιμπα και 2 ραβδους βασικα παρε το πακετο του gfg συν πισω αντιστρεπτικη... καφε τωρα ειμαι ανετος σαν ελευθερος θα τον πιουμε ![]() |
Πάνος έγραψε: |
[...]ο συνδυασμος των παραπανω πραγματων θα σου δωσει ουσια και οχι ενα απο αυτα. |
volvos έγραψε: |
χιλιες φορες οταν κανουμε αλλαγες στο αμαξι μας να τις δοκιμαζουμε στη πιστα παρα στους γκρεμους της πεντελης ![]() |
Randy έγραψε: |
[...]ερωτηση: αμα τα παιξουν τα αμορτισερ ps, η τιμη για 4 αμορτισερ μονο ποσο ειναι πανω κατω?[...] |
volvos έγραψε: |
εγω παλι λεω να το πειραξεις και να τα βαλεις ολα ή οτι τελος παντως εχεις στα χερια σου τωρα. πριν πας πιστα...χιλιες φορες οταν κανουμε αλλαγες στο αμαξι μας να τις δοκιμαζουμε στη πιστα παρα στους γκρεμους της πεντελης ![]() |
volvos έγραψε: |
το παιδια δε στηνει κανα αγωνιστικο για να χρειαζεται να δεις τα πριν και τα μετα. αν δε δοκιμασει τα νεα ορια και τη νεα του συμπεριφορα στη πιστα που θα το κανει? εκτος αν κωστα εχεις σκοπο να ξαναπας σε μερικες βδομαδες πιστα οποτε εκει θα εχει αμεση συγκριση πριν και μετα |
MEMsound έγραψε: |
στην 1η επισκεψη στην πιστα που δεν ξέρεισ που σου παν τα 4 δεν ψαχνεις να δεισ πως συμπεριφερεται το αμαξι αλλα κοιτας να μάθεις την πιστα... και αφου μαθεις κάπως την πιστα μετα αρχιζεισ να προβληματιζεσαι για το αμαξι... ![]() |
volvos έγραψε: |
karaδοκιμασμενο απο μενα η 21αρα πισω κανει πολυ δουλει ακαι δουλευει και μονη της (εγω ειχα σκετη 22αρα) ...
ολα τα υπολοιπα εχουν να κανουν καθαρα με τα αμορτισερ τα πισω και ποσο δουλεουν ακομα. οταν λοιπον την βαλεις σε ενα αμαξι με φρεσκια αναρτηση μονο καλο μπορει να κανει. οι αποτομες αντιδρασεις τα παλατσαρισματα κλπ που βλεπαμε και στου σταυρου ηταν οχι τοσο απο αντιστρεπτικη αλλα απο την εξτρα πφορτιση που αυτη εδινε στα διαλυμενα του αμορτισερ.... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
[...]αλλα ο σιναναι απ οτι εχω καταλαβει εχει ακρετα δουλεμένα πισω αμορτισερ[...] |
Κώδικας: |
00005081F8 98.41 ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ 206SW 1.6 (22mm)
00005170C9 70.35 ΖΑΜΦΟΡ 206 RC (22mm) |
flix23 έγραψε: |
καλησπερα... νεο μελος ειμαι και εχω αρχισει να ψαχνομαι με το στισημο αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν υπαρχει αντιστρεπτικη πισω για 206 24mm. Θελω να αντιγραψω το στισημο των 16v rallye το θεμα ειναι αν κανω παπατζα ΄΄η ειναι καλητερα το 22mm μπρος και πισω οπως εχει κανει ο volvos. Παω συχνα βουνο και λιγοτερο πιστα... |
volvos έγραψε: |
Μιας και καποια στιγμη σκεφτομαι να αλλαξω τα μπαρακια των αντιστρεπτικων με ρυθμιζομενα...βρηκα αυτο
http://www.midwestcontrol.com/ iceage ακουςςςς ![]() |
volvos έγραψε: |
tsekare citroen sport gia c2 εχει τετοια ακρα σε καλεσ τιμες τα μηκη δε ξερω αν και ειναι ρυθμιζομενα
αυτο το μαγαζι παντως το λεγανε στο τρακμιατα και απο οσο ειδα εχει καλες τιμες |
Pughell έγραψε: |
Σε Saxo A6 εχω δει αντιστρεπτικες kit car οι οποιες δεν περνανε κατω απο το μοτερ αλλα μεσα απο τους θολους,κατω απο τα ραμφη δηλαδη.
Τωρα πως στηριζονται και τις τροποποιησεις χρειαζονται,ιδεα δεν εχω... ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Πεζομανιακέ, εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα λιγότερο από ό,τι έκανα εγώ. Ελατήρια-Αμορτισέρ ξέρεις τί έχω (H&R-DeCarbon) και η επιλογή σου είναι προαιρετική. Είναι όμως υποχρεωτικό για σένα, να βάλεις την ανάρτηση του 2.0 Gti και δεν είναι τίποτα άλλο από το να προσθέσεις στην ανάρτηση του 1.6 16V, τις εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές, και τις ράβδους στρέψης του. Δες ξανά στο αρχικό ποστ. Μετά έλα να μου πεις, πώς στρίβει ο Γάλλος. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
![]() τσεκαρε ημερομηνία εκεινου του ποστ |
Παράθεση: |
με κοστος αγορας ~120ε των μαμα του 206 rc (20,κατι mm) δεν υπαρχει λογος να πας παραπανω εκτος και αν παιξεις με πολλες λιπμες ελατηρια εμπρος (ανω των 300) |
Παράθεση: |
βασικα μπορεις να δοκιμασεις και βλέπεις (απλα θα πληρωσεις "διπλή" ρυθμιση υχους στην περιπτωση που πρωτα χαμηλώσεις με τις μαμα ραβδους και μετα πας σε RC)
|
Sinanai έγραψε: |
Αλλά αν η διαφοροποίηση είναι μεγαλύτερη, πιστεύω πως η ισορροπία θα διαταράσσεται σε ενοχλητικό βαθμό. |
MEMsound έγραψε: |
22 εμπρος απο 206 sw 1600
22 πισω απο 206 rc 20++ ραβδους στρεψης απο 206 rc |
takis_206 έγραψε: | ||
ποσο περιπου κανουν ολα μαζι? |
volvos έγραψε: |
120 ραβδοι
και για να ειστε οκ υπολογιστε και κανα 40;ρι το μπρατσακι της αντιστρεπτικης που ειναι σφηνωτο. εχει τυχει περιπτωσεις που δεν εβγαινε απο τη παλια ![]() |
Παράθεση: |
δευτερα πρωι παο λιον! |
takis_206 έγραψε: |
failed ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Κωνσταντινε εχω μερικες αποριες. ![]() Δηλαδη θα μπορεσουμε να φτιαξουμε για το 206 22αρες ραβδους και θα εχουν την ιδια ποιοτητα με πεζο σπορτ ? Μονο 180 ευρα? Επισιης, αξιζει να αναφερω πως φιλος με σαξο αγορασε 400 ευρω 22αρες ή 23αρες ραβδους αλλα αποδειχθηκε πως ηταν φτιαχτες και δν εχουν σωστη λειτουργεια ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ΑΛΛΑ ο Iceage ειχε φτιαξει χειροποιητες ραβδους απο καποιο μηχανουργειο στην Θεσσαλονίκη (ονομα δεν θυμαμαι) και μετα απο λιγη χρηση "εστριβαν"
= ρυθμιζε (πισω) το αμαξι στο υψος που ηθελες και μετα απο λιγο καιρο εκεινο καθοταν. |
Pugobios έγραψε: |
Λοιπον οσων αφορα τα υλικα εγινε πληρης ελεγχος για να βρεθεουν(μεχρι και χημικο ελεγχο κανανε)και ειμαστε οκ.ακομα και ετσι ομως απο βδομαδα θα εχουμε ενα σετ 21 οπου θα φορεθουν σε πειραματοζωο σαξο. |
MEMsound έγραψε: |
την τοποθετηση την καναμε μονοι μας και επεται "δοκτορας" στο αμεσο μελλον μετα το περας και των υπολοιπων εργασιων)... |
Sinanai έγραψε: |
Για πείτε... |
Sinanai έγραψε: |
Πω ρε Πυθία... Θα πεις; |
iceage έγραψε: | ||
Φέρε χαρτί να σου υπογράψω για γώνιασμα και ζύγισμα. Δεν με ακούς και τζάμπα ταλαιπωρείς αντιστρεπτική. |
Sinanai έγραψε: |
Βρε τι κάνετε/σκοπεύετε να κάνετε εννοώ!
Έστω πμ. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
χμμμμ μετα απο συντομο-προχειρο-βολτοτεστ των "22" ...... την τοποθετηση την καναμε μονοι μας |
Sinanai έγραψε: |
Μπορεί να κάνω κάνα λάθος, βέβαια, και να τις φορέσω... ![]() ![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Μπορεί να κάνω κάνα λάθος, βέβαια, και να τις φορέσω... ![]() ![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Για να μην κάθεται ο κώλος (και να σηκώνεται η μούρη) ρε... |
flix23 έγραψε: |
ευχαριστω. Δεν ειχα σκοπο να τις κόψω. Ειμαστε ανώμαλοι αλλα όχι και ετσι. |
volvos έγραψε: |
η χρυση τομη ειναι να περνας απο ολα τα σταδια
μεχρι να ξαναγινεις μαμα εγω παντως μετα απο ενα επεισοδιακο σημερα βαρυμποπη κηφισια δις λατρεψα τη μαμα αναρτηση μου που βεβαια δεν ειναι τελειως μαμα αλλα δουλευει τελειαααα καποια στιγμη θα ανοιξω τοπικ για τη παπατζα που εφτιαξα κατα λαθος αλλα στριβει απλα τελεια... μαμα αμορτισερ με ελατηρια εμπρος απο 206cc και πισω αντιστρεπτικη 21...ειναι περιπου 1 ποντο πανω απο μαμα αλλα δε γαμιεται ![]() |
volvos έγραψε: |
η χρυση τομη ειναι να περνας απο ολα τα σταδια
μεχρι να ξαναγινεις μαμα |
Παράθεση: |
αναρτηση rc με 22 αντ. μπρος πισω και 20αρες ραβδους.Ο απολυτος συνδυασμος του σπορ συνταξιουχου... |
MEMsound έγραψε: |
μαλ***α, δεν το ειδα χθες το ποστ σου, να κοιταγα το πρωι αυτες που εχω σπιτι....
οποτε περιμενε μεχρι το απογευμα/βραδυ που θα επιστρεψω ![]() |
volvos έγραψε: |
παρε και ρωτα τον αν εχει ο κωσταντινου (φιλος του που τρεχει με ενα κανιβαλο 206) καμια μεταχερισμενη |
MEMsound έγραψε: |
φυσικα και βρησκεις μτχ
μη σου πω οτι εχουμε κιολλας.. κατσε να κοιταξω... και σε ενημερωνω ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
Μην τα δωσεις. Μετα απο 10 χρονια οταν πας να πουλησεις το αμαξι οι πεζοσπορισιες ραβδοι θα στοιχιζουν πιο πολυ απο το αμαξι |
nido έγραψε: |
Έβγαλες άκρη τελικά? Τι ήταν? |
MEMsound έγραψε: |
μηπως εχει κανα γρεζι ΄μεσα ή δεν πατησε σωστά το αστέρι (πλ΄ολύσφηνο) καλά απ την αρχή και αυτό το εμποδίζει να μπει τερμα μέσα? |
christos_99 έγραψε: |
Αρα η δικη μου ΔΕΝ ειναι απο RC ![]() Εμενα δεν ειχε καθολου αυτα τα χρωματα που εχει η δικη σου, που προφανως οπως και οι ραβδοι στρεψεις τα εχουν για να ξεχωριζουν.. Τι μπορει να ναι τωρα αυτη, ο θεος κι η ψυχη της... Ευχαριστω για την διευκρινηση της δικης σου Νικο ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
οταν την βγαλεις
μετρα την με παχυμετρο η RC ειναι 22mm |
nido έγραψε: |
Είναι λίγο πρόχειρο αλλά αν το δεις δίπλα στο αμάξι θα το καταλάβεις, έχει ένα πλαστικό τελείωμα μπροστά από εκεί που πιάνει ο γρύλος το οποίο κατεβαίνει λίγο πιο χαμηλά, αυτό είναι που δείχνει στο σκιτσάκι ως το πιο χαμηλό σημείο στο μπροστινό τμήμα. |
Pughell έγραψε: |
Πρακτικα ιδιο υψος ειναι το λαστιχο ρε ομορφε μεταξυ 16αρας και 17αρας... |
christos_99 έγραψε: |
...0.5cm διαφορα, προφανως αυτο το μισο εκατοστο δεν θα κανει ποτε αισθητη την απουσια του στον δρομο, ισως να ειναι και αστειο να ασχοληθουμε με την τοσο μικρη διαφορα. Ωστοσο οταν ερθει η ωρα για κουρδισμα, θα συμπεριληφθει στους υπολογισμους ![]() |
christos_99 έγραψε: |
Σε ελευθερο μηκος, τα μαμα ηταν 30~30.5cm
Προφορτισμενο, δεν ξερω καθολου... |
nido έγραψε: |
![]() Καλές βόλτες φίλε, περιμένουμε εντυπώσεις! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Καλές βόλτες! |
sps έγραψε: |
Χρηστο κουκλι το καινουριο σου αποκτημα!Να το χαιρεσαι! |