ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Αγοριιιιιιιιιι μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ ![]() ![]() ![]() ![]() Οταν σου τα ελεγα δεν με ακουγες ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ![]() ![]() ![]() ![]() Μαθε σε παρακαλω για το συγκεκριμενω λαστιχο αν βγαζει σε 195-45-15 και πες μου.THANKSSSSSSS |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Αγοριιιιιιιιιι μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ ![]() ![]() ![]() ![]() Οταν σου τα ελεγα δεν με ακουγες ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ![]() ![]() ![]() ![]() Μαθε σε παρακαλω για το συγκεκριμενω λαστιχο αν βγαζει σε 195-45-15 και πες μου.THANKSSSSSSS |
danielos έγραψε: | ||
νικολακη τρομοκρατηθηκα!!!!! αυτα δεν ειναι λαστιχα ειναι βεντουζες για το κρυωμα!!!! καλα αν τα βαλεις εσυ με τις ραβδους που εχεις και την ψαγμενη αναρτηση που φορας μονο σε αναστροφη με80 χιλιομετρα θα γλυστρησεις λιγουλακι!!!!! ειναι ψυχωση τα ρημαδια ρε γαμωτη μου!!! και να σκεφτεις δεν ειμαι και κανενα ντραιβερι.ξεχνα το στριψιμο με πορτες !!!θελει αντερα να το ξεκολησεις!!!!οποιος θελει τον βαζω στο τρενακι του τρομου για να νοιωσει αρκετα πλευρικα g . αυτο που εκανε τη μεγαλυτερη εντυπωση παντως ηταν οτι οσο το πιεζες περισσοτερο τοσο σε κραταγε.λες και ειχες ενα χερι και εκει που εγερνε η εξω μπροστα πλευρα του αυτοκινητου την σηκωνε παλι πανω!!εκει που λες οτι τωρα θα γονατισει αυτο σε σηκωνε!!!δεν γινονται αυτα ρε παληκαρια!!!!!!!!!!!!!!! θα ρωτησω και θα μαθω για την διασταση σου νικο!!!!! |
alemao_rallye έγραψε: |
Τιμή δεν μας έγραψες... ![]() Μπας και βάλουμε και εμείς τα κακόμοιρα. |
alemao_rallye έγραψε: |
σου είπαν πως πάνε στην βροχή; |
danielos έγραψε: | ||
μου ειπαν οτι πανε αρκετα καλα!ειδα και απο κοντα το λαστιχο και οι αυλακωσεις του ειναι φαρδιες και βαθιες οποτε το νερο θα βρισκει διεξοδο και πιστευω οτι δεν θα γλιστρανε!τωρα στην πραξη θα δουμε αν ισχυουν τα της θεωριας! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
Καλα τα πανε αλλα θελουν προσοχη παντως.Γιατι ειναι και η γομα ασχετα απο της αυλακωσεις. Ντανι με την διασταση 195-45-15 τι εγεινε ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||||||
δεν ρωτησα ανυπομονο παιδι !δεν κρατιεσαι ε??? θα ρωτησω και θα σου πω! |
GIANNIS206 έγραψε: |
Μετά από μερικούς μήνες η γόμα πως θα είναι? |
GIANNIS206 έγραψε: |
Οκ λάθος ερώτηση σε λαθοε στιγμή!!
![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Kαλα βρε παιδες.....μια κουβεντα ειπα και εγω ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Παντως και 2 χρονια να κρατησουν εγω ξανα αυτα θα φορεσω.Το ελεγαν οτι το λαστιχω ειναι και Γ@μο αλλα τωρα επιβαιβεωθηκε. |
alemao_rallye έγραψε: |
Αν τα απλά λάστιχα δρόμου κρατάνε 3 χρόνια, αυτά θα κρατήσουν 2, ή είμαι πολύ αισιόδοξος; |
alemao_rallye έγραψε: |
Μην το αποπαίρνεις βρε το παιδι..
Ορίστε, κοκκίνησε και κλαίει... ![]() Αυτό που εννοούσε ο Γιάννης είναι ότι μάλλον θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα κανονικά λάστιχα, έτσι; Αν τα απλά λάστιχα δρόμου κρατάνε 3 χρόνια, αυτά θα κρατήσουν 2, ή είμαι πολύ αισιόδοξος; |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μονο η οδηγικη απολαυση που θα προσφερουν φτανει.Ας κρατησουν και ενα χρονο λιγοτερα απο τα αλλα.
Ντανι περιμενω ακομα να μου πεις την διασταση που σου ζητησα ![]() |
Μάκης έγραψε: |
Δεν έχει σχέση η κατηγορία ταχύτητας με το αν ζεσταίνεται το λαστιχο ή όχι.Οσο πιο μεγάλος είναι ο δείκτης ταχύτητας τοσο καλύτερα πλαινά έχει το λάστιχο αρα και πιο στιβαρό σκελετό για να αντέχει τα φορτία απο την μεταφορά βάρους στις στροφές και να μην μαγουλιάζει γρήγορα |
pugsang έγραψε: |
Τελικά τι λένε αυτά τα Α032?Πως συμπεριφέρονται στο βρεγμένο?Ποια γόμα κάνει για τους δρόμους μας η S ή η SS?Σε τι δείκτη ταχύτητας να τα πάρω Η ή V? |
pugsang έγραψε: |
Την έδωσα την ζυγαρια.Μια χαρα είναι και έτσι αναρτησιακά.Μαμα ελατήρια ράβδοι στρέψης και Peugeot sport usage routier αμορτισερ.Με τα λάστιχα έχω πρόβλημα.Τα Exalto είναι πολυ ωραία λάστιχα δουλευουν χωρις καθόλου ζέσταμα αλλα ενω εχουν πολυ ωραία μαλακη γόμα εχουν και πολυ ωραίο μαλ***α σκελετο.Μαγουλιαζουν πολυ ευκολα αμα τα ζορίσεις.Το χειροτερο τους είναι οτι λογω μαλακου σκελετου αμα βρουν ανωμαλια επανω σε στροφή ενω είναι ήδη πιεσμένα κανουν ενα απότομο δίπλωμα - τιναγμα που βγάζει το αμαξι τελειως εκτος γραμμων.Αυτο που ψάχνω είναι ενα μαλακο λάστιχο με σκληρό σκελετο.Εχοντας δοκιμασει pirelli P700Z bridgestone RE720 Yokohama A539 Michelin Exalto και κανενα δεν ήταν αυτο που ήθελα κατεληξα να βαλω 4 ημισλικ και οσο αντέξουν.Απλα με προβληματιζει η συμπεριφορα των ημισλικ στην βροχή καθως και το σε τι γομα και δείκτη ταχύητας να καταλήξω |
glf έγραψε: |
Και γω ήλπιζα ότι επάνω στη στροφή δεν είχαν πιάσει τα όρια πρόσφυσης, οπότε με άσε γκάζι και λίγο τιμόνι κατα μέσα, είπα μήπως και βάλει μούρη μέσα, αλλά... είχαμε πολλά και λάθος γράψιμο.. στο video στην αρχή μπορεί να ακούσεις τον συνοδηγό να διαβάζει "3η πατημένη κοφτή)" οπότε την έκλεισα νωρίς για να φύγω ίσια..... και αυτό έκανα !!!! ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
(Χίλια συγνώμη, δεν είναι σαν παρατήρηση, ούτε το "παίζω έξυπνος", αλλά με αυτόν τον τρόπο μαθαίνουμε και εμείς....) |
Sidobre έγραψε: |
Aμα σου λέει ο άλλος ότι μπορούσες να το κάνεις έτσι, ή μπορούσες να το κάνεις αλλιώς, γνωρίζω καλά ότι είναι πολύ ενοχλητικό.
Είναι πολύ "λεπτά" αυτά τα ζητήματα και παρεξηγούνται εύκολα και δεν θα ήθελα με τίποτα να το εκλάβει διαφορετικά - ο κάθε ένας, όχι μόνο ο glf! Εξάλλου εγώ παιδιά σας θαυμάζω επειδή κάνετε κάτι που γουστάρετε παρ'ότι τα έξοδα είναι καθαρά δικά σας και σίγουρα από το υστέρημα σας! |
pugsang έγραψε: |
... Τα λάστιχα θα τα βάλω οπως και να έχει .... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
απο τον Αρη. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
....
Για να δουμε τις επομενες μερες και πως στριβουν.............. ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Για να δουμε τις επομενες μερες και πως στριβουν.............. ![]()
|
Lef205 έγραψε: |
.....2 βασικα,αλλα και καθοριστικα μειονεκτιματα.
Οτι ειναι αποκλειστικα και μονο για συγκεκριμενη αγωνιστικη χρηση και οχι για δρομο. Οτι με αυτα δεν επιτρεπεται να συμμετασχεις στο challenge! ![]() |
pugsang έγραψε: |
... σκέφτομαι να βάλω την γόμα S σε δείκτη V που προφανώς θα δουλέψει καλύτερα απο την σκληρή γόμα με την εργοστασιακή ανάρτηση.Τουλάχιστον τα ημισλικ για οσο αντέξουν θα δουλέψουν καλά.
Νεότερα σε κανα μήνα.... |
Miltellas έγραψε: |
....Στις στροφές είναι βράχος όσο και αν πιέσεις. Δεν μαγουλιάζουν ποτέ και με τίποτα! Θέλουν όντως σκληρή ανάρτηση αλλά όχι και τίποτα το υπερβολικό (ένα RC μπορεί να τα βάλει χωρίς καμία βελτίωση και να τα δουλέψει μια χαρά). Τέρμα οι ασάφειες και τα χαζέματα. Τέρμα οι σφαλιάρες. Ελεγχόμενη ολίσθηση με όσα. Και πανεύκολα σε εκτός ορίου καταστάσεις. Έχεις τον έλεγχο παντού και πάντα (άντε, σχεδόν). Α, και κάνουν πολύ γα**το θόρυβο (την μηχανή μου δεν την ακούω πλέον...) ![]() ..... |
Lef205 έγραψε: |
...Καποιοι λενε οτι τα Υοκο μεχρι ενα σημειο φθορας ηταν πολυ καλα, απο 'κει και περα δεν αποδιδουν τοσο καλα. |
Miltellas έγραψε: | ||
Το έχω ακούσει κι εγώ αυτό. Ήδη τα έχω φθείρει αρκετά. Πάντως από την αρχή δεν ήταν καλά στην βροχή. Δεν το θεωρώ πρόβλημα, ήταν αναμενόμενο. Απλά επιστώ την προσοχή σε επίδοξους αγοραστές για να μην μετανιώσουν την αγορά τους. Για τα 540S ο Παναγιώτης ΥΒΕ του 106sportclub που είναι οδηγός υψηλού επιπέδου και έχει δοκιμάσει στον δρόμο και στις Σέρρες πολλά ημιαγωνιστικά ελαστικά μου είπε ότι τα 540S είναι τα καλύτερα ημιαγωνιστικά που έχει δοκιμάσει και ότι είναι ικανοποιητικά στην βροχή αλλά καμία σχέση και με τα απλά του δρόμου. Επίσης ότι τα Α048 της Yokohama είναι καλύτερα των A032R (αυτό μου το είχε πει και αγωνιζόμενος). Έθαψε και τα PZero C... Το κακό είναι ότι σταματά η παραγωγή των Bridgestone 540S. To (προφανώς) καλό είναι ότι άρχισε η παραγωγή του αντικαταστάτη τους (με άλλο όνομα). |
MEMsound έγραψε: |
... Παρεπιπτόντως υπάρχουν τόσα καλά λάστιχα για χρήση στον δρόμο. Γιατί να χαλάτε τα ημισλικ και να βρίζετε όποτε βλέπετε νερό?? ... |
Sidobre έγραψε: |
Επειδή τα φοράω μόνιμα πάνω στο αμάξι (δεν έχω προλάβει να αλλάξω τα λάστιχα από το τελευταίο GTCC) τα λάστιχα δεν γυαλίζουν.
Θα δείς ότι όσο τρώγεται, τόσο γίνεται καλύτερο! ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Αυτο ειναι πιρελακι,τα ραλλιτζιδικα δεν εχουν ιδια πελματα. |
Lef205 έγραψε: |
Αυτο ειναι πιρελακι,τα ραλλιτζιδικα δεν εχουν ιδια πελματα. |
Miltellas έγραψε: |
Σκληρό πλαϊνό, άρα θέλει ανάρτηση για να το δουλέψεις. Υποθέτω ότι δεν θα είναι σαν τα ADVAN αλλά όπως και να έχει το σκληρό πλαϊνό δεν είναι για κάθε περίπτωση. Το ραλλάκι του Δημήτρη είναι στημένο.
Δημήτρη, πρόσεχε στην βροχή γιατί κι εγώ έλεγα ότι τα ADVAN κρατάνε στην βροχή καλύτερα από το στεγνό μέχρι που σβούριξα ενώ κρατούσαν και δεν επανήλθαν ποτέ. Ξανασβουριξα μετά από λίγο καιρό και σιγουρεύτηκα. Το κακό είναι ότι μετά την δεύτερη έχασα και τον εαυτό μου στην βροχή... Δηλαδή, κρατάνε μεν αλλά σε γλυστερό δρόμο σε πουλάνε εκεί που δεν το περιμένεις και αν φύγουν το σκληρό πλαϊνό δεν βοηθάει καθόλου να μαζέψεις (σε λεία άσφαλτο). Αυτά για τα ADVAN A032R βέβαια, αλλά και τα Proxes 888 παίζουν στην ίδια κατηγορία αν δεν κάνω λάθος. |
tsosmoulis έγραψε: | ||
+1 Μίλτο, πάντως πέρα από το καλό κράτημα έχει δώσει και έναν νέο περισσότερο "αλήτικο" χαρακτήρα στην ραλλάρα μια και με έχουν σταματήσει αρκετά παιδιά με rallye και ρωτάνε, να ένας καλός τρόπος να κάνεις γνωριμίες σε ξένο μέρος ![]() ![]() έχουν και πίστα καρτ εδώ αν αύριο είμαι εξωδούχος θα πάω μια τσάρκα είμαι καλεσμένος ![]() ![]() |
Παράθεση: |
What it is: the ultimate high performance DOT Street legal racing tire derived from our extensive experience and knowledge gained in the highly competitive SCCA Trans-Am racing series. |
volvos έγραψε: |
ΝΑΙ ΣΕ 7ΑΡΑ |
Sidobre έγραψε: |
Ασε, την είδα.... ![]() http://www.tirerack.com/tire-sizes-12/BFGoodrich/g-Force+R1.shtml |
volvos έγραψε: |
μια χαρα..οσο και τα 048
αρα ελλαδα απο 500 και κατω |
volvos έγραψε: |
σημερα εβαλα 2 φρεσκα χανκοοκ ζ211 εμπρος και τα παλια πισω....
δε με βλεπω να τα ξαναβαζω....θεε μου τι τιμονι ![]() |
volvos έγραψε: |
σημερα εβαλα 2 φρεσκα χανκοοκ ζ211 εμπρος και τα παλια πισω....
δε με βλεπω να τα ξαναβαζω....θεε μου τι τιμονι ![]() |
volvos έγραψε: |
εεεεεεεεε σορυ να τα ξαναβγαζω ηθελα να πω...
το θεε μου τι τιμονι ηταν απο χαρα ![]() ειδικα τα χανκοοκ κρατανε παντου...ακομα και στη ντριφτοπιστα με 3ες ![]() |
volvos έγραψε: |
otan ρωτησα 2 διαφορετικα ατομα γιατι δε βαζουν πιρελλακια και επιλεγουν χανκοοκ με τα μισα λεφτα η απαντηση τους ηταν...
οταν θα φτασω σε τετοιο σημειο οδηγησης που τα αρχ**ια μου να τελειωνουν τα χανκοοκ και να χρειαζομαι κατι ανωτερο τοτε θα παω και σε καλυτερο λαστιχο. ...κανεις ποτε δεν εχασε αγωνα απο τα λαστιχα ![]() κοινως νικο μην παρεις ακριβα λαστιχα ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||
απο οτι λες ισχυει ακριβως το αντιθετο. |
volvos έγραψε: | ||||
γνωμη σου ![]() ή μαλλον τωρα που εχεις ζησει τα πιρελλακια θες και 4 χανκοοκ να κανεις ενα σπριντακι? |
volvos έγραψε: |
το ερωτημα σπυρο ειναι αλλο.
ποσο καλυτερα ειναι τα πιρελλι απο τα ζ209 ωστε να αξιζουν σχεδον τα διπλα λεφτα για καποιον που δε κανει πρωταθλητισμο?? |
sps έγραψε: |
Με αρκετους αγωνιζομενους που εχω συζητησει γιατι πιρελλι και οχι μισελεν, λενε πως το πιρελλι ταιριαζει καλυτερα στην ελληνικη ασφαλτο!
Η αληθεια βεβαια ειναι οτι ισως ειναι πιο ανθεκτικα, πιο οικονομικα και πιο ευκολα να τα προμηθευτεις τα πιρελλι, ενω η μισελεν ελλας δε φερνει αγωνιστικα λαστιχα. Μονο ο Κυρκος τρεχει με μισελεν, που τον εχει και χορηγο. Βεβαια ειχα δει τον Κυρκο σε παλαιοτερο αχαιος, που εβαζε και πιρελλι,οποτε αλλου βολευουν τα πιρελλι,αλλου τα μισελεν! ![]() |
volvos έγραψε: |
ΕΧΩ δωσει εντολη χρ#$φη οταν ξαναφερει δικα του να μου καβατζωσει μια τετραδα απο αυτα dot προδιαγραφων
http://www.bfgoodrichtires.com/overview/g-force-r1/3824.html |
SnakeMJK έγραψε: |
Ερώτηξη... Τι εννοούν όταν λένε ότι τα λάστιχα θέλουν "ξύρισμα" πριν τον αγώνα; Ένα burn-out να φύγουν τα φλόκια δεν αρκεί; |
Steve έγραψε: |
Επειδή εδώ έχω καλή άκρη για Pirelli γράψτε μοντέλο και διαστάσεις αν θέλετε ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
AAαααα....οι 14αρες δε μ'αρεσουν! ![]() ![]() ![]() Stevακο ρωτα για 15αρες και μην "ακους" τις μλκιες που θελει ο Λεφ.... ![]() ![]() ![]() |
glf έγραψε: |
τα matador μέχρι πρόσφατα (SM2) ήταν σε "σκληρότητα" αντίστοιχα με τα Ζ209.
Φέτος όμως ήρθε νέος τύπος ελαστικού (SM20) που σαν "σκληρότητα" σε κάθε επίπεδο (μαλακά, μεσαία, σκληρά) μαλάκωσαν την γόμα, που έχει έρθει πιο πολύ προς το Pirelli. |
glf έγραψε: | ||
πήρα τηλ. στη matador motorsport (http://www.matador.gr) για τιμές για 14αρες, λάστιχο SM2 στα 110E για 15αρες, το νέο SM20 στα 120Ε εγώ μακάρι να έτρεχα με 15άρες... ![]() θα ήταν το επόμενο upgrade.. |
Lef205 έγραψε: |
δυο RS 5 και δυο RS 7 σε διασταση 180/560/14. |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
185/55-15 102mm 292mm 584mm 1836mm 545 0.0% 195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -1.5% 205/50-15 102mm 293mm 586mm 1841mm 543 0.3% |
volvos έγραψε: |
οποτε εχω την υποψια οτι το τρικ των 888 ειναι να τα δουλευεις 40ζεστα αδιαφορωντας απο ποια αρχικη τιμη κρυων θα ξεκινησεις ![]() υ.γ. ειπαμε με κατω απο 200χλμ σε μια μερα μες στη πιστα ειναι σα να εχεις τσιμπησει ενα μεζεδακι μονο ![]() |
volvos έγραψε: |
195-50-15 bazoyme oloi |
volvos έγραψε: |
αν βρεις πιστα |
volvos έγραψε: |
megara γιοκ...
αγνωστο ποτε θα ξανανοιξουν και αν... |
sps έγραψε: |
Πανο, για τσεκαρε στην πιστα San Nicolas αν εχει καποιες μερες που μπορεις να μπεις με αμαξι.
Εναι καλη πιστα και θα το ευχαριστηθεις σιγουρα. Μακαρι να μπορεσω κι εγω μες το καλοκαιρι να κανονισουμε μαζι. |
MEMsound έγραψε: |
για τις πίστες πείτε αλλου καλήτερα σε άλλο τόπικ... πιο σχετικό...
στο θέμα για ημισλικ τώρα.... μετα το χθεσινό gtcc με τα 888 με 31 εμπρός και 29 πίσω ηταν μια χαρα... και οι όποιες δυσκολίες στο στρίψιμο ηταν από την ανάρτηση η οποία πλέον μετα από τόσα χιλιόμετρα (~50000...) δεν ειναι για πίστα και θέλει επισκευή... από την άλλη στο δρόμο (μετα τον αγώνα από Διόνυσο προς Αγ.Πέτρο/Πεντέλη) η ανάρτηση ψιλοδούλευε (@@ βασικά αλλά λέμε τώρα...) αλλά τα 888 ηταν ποιημα... (ιδίως συγκρινόμενα στην ιδια διαδρομή με τα 205/45-16 f1 d2) |
sps έγραψε: |
Τελικα τα 888 αξιζει να επενδυσεις σε αυτα ? |
Πάνος έγραψε: |
Γνωριζει κανεις λεπτομερειες για τα semi Federal σε 195-50/15.
Ακριβη τυπο δεν θυμαμαι. |
volvos έγραψε: |
υπαρχει μια σκεψη να δωσω 2 απο τα χανκοοκ μου
ζ211 χαρντ γομα... 195-50-15 αν ειναι θα τα δωσω 90 το ενα οσο τα πηρα δε πεφτω ουτε διφραγκο... τα δινω γιατι εχω 10 και ελεγα να δοκιμασω 225 σε συνδιασμο με δυο 888 που ειναι μετρια για πισω εισαι τελειος... |
mikerrgp έγραψε: |
semi slic 595 rs
εχουν treadwear 180 k η τιμη τους ειναι 430 διλαδη σαν να περνεις 5 toyo 888 σαν λαστηχο δεν ειναι κακο αλλα ειναι ακριβω |
mikerrgp έγραψε: | ||||
αυτο στην ελλαδα γιατι ιαπωνια βγαινουν σε 3 γομες g-gg-ggg ![]() εδω ερχονται μονο τα μεσαια http://www.pneu-shop.fr/catalogue.php?id_categorie=1&id_marque=3&valeurs%5B28%5D=14 |
Randy έγραψε: |
ναι, δε τα θελουν τα χαλικακια κλπ.. Γνωμη μου να χτυπησεις S-Drive να βρεις την υγεια σου.. Ο λαλακης εγω πηγα κι εβαλα Exalto2.. στην επομενη χωνω S-drive.. Το μονο καλο ειναι οτι τα Exalto2 αντεχουν για πιο πολλα χλμ απο τα yoko..(παντα με τη δικη μου οδηγηση) |
Randy έγραψε: |
ναι, δε τα θελουν τα χαλικακια κλπ.. Γνωμη μου να χτυπησεις S-Drive να βρεις την υγεια σου.. Ο λαλακης εγω πηγα κι εβαλα Exalto2.. στην επομενη χωνω S-drive.. Το μονο καλο ειναι οτι τα Exalto2 αντεχουν για πιο πολλα χλμ απο τα yoko..(παντα με τη δικη μου οδηγηση) |
mikerrgp έγραψε: |
http://www.youtube.com/watch?v=R3tEYxx2AWM
τα εχω βαλει μια εβδομαδα για χρηση δρομου ζεστενεται πολυ γρηγορα το αμαξι ειναι πολυ ποιο σταθερο στο στεγνο στην υγρασια κραταει πολυ μεχρι να ξεκολιση οταν ξεκολιση ειναι λιγο απροβλεπτω στην βροχη αν πας συνετα δεν εχεις προβλημα και αυτο που μου εκανε φοβερη εντυποση ειναι οτι το αμαξη δεν κοπαναει αυτα προς το παρων |
kane έγραψε: |
Γιαννη αν θες πολιτικο με πολυ πολυ πολυ σπορ χαρακτηρα θα πας ειτε σε παραντα (αλλα οντως μλκ τρωγεται γρηγορα) ειτε σε 048 (σεμι μεν...αλλα) σε σουπερσοφτ γομα, που απο φιλο που τα εβαλε,επαθε πλακα απο θεμα αποδοσης ακομη και σαν πολιτικο λαστιχο...
Βεβαια,τα πεταξε και σερρες και τα ρημαξε ![]() |
Steve έγραψε: |
Για καινούρια μιλάω ![]() |
mikerrgp έγραψε: | ||
|
sps έγραψε: |
Σταυρε για πες εντυπωσεις απο τα ΤΟΥΟ στας Σερρας! |
Steve έγραψε: |
Κάποια συμπεράσματα για τα R888 και την χρήση από εμάς τους καθημερινούς ανθρώπους, και όχι για τους αγωνιζόμενους που, όπως ειπώθηκε από τον Τάκη, κοιτάνε την απόδοση εκείνη την στιγμή.
Έχοντας λοιπόν τα ακραξόνια με μιάμιση μοίρα κάμπερ σε κάθε τροχό, τα λάστιχα πρέπει να πατηθούν αρκετά. Και εδώ θα συμφωνήσω με τον Βλάση, διότι στα 800 χλμ, όχι μόνο φεύγει το "βουτύρωμα", αλλά με τέτοιο αριθμό χιλιομέτρων (μπορώ να πώ ότι και τα 1000 χλμ, είναι αρκετά καλό νούμερο), είναι ένας καλός αριθμός για να έχουν πάρει και τα λάστιχα φάγωμα ανάλογο του κάμπερ (αν υπάρχει κάμπερ στο αμάξι) έτσι ώστε να μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα. Τα 1000 χιλιόμετρα τα έχω σαν σημείο αναφοράς για τα 17" που είχα όπου τα παρατηρούσα σχεδόν μετά από κάθε διαδρομή για να δώ πότε θα γίνει εμφανές και λειτουργικό το λάστιχο ![]() |
volvos έγραψε: |
Συμφωνα με το πυρομετρο που προμηθευτηκα προσφατα ειχαμε βρει (λογικα καπου εκει εισαι και εσυ. ψαξε τοπικ με μεγαρα απο βολτες εκει καπου ειναι γραμμενα)
τα 888 καταληξαμε αν θυμαμαι καλα καπου στο 29 μπρος και 27 πισω για να εχουν σωστη θερμοκρασια εσω εξω |
Πάνος έγραψε: |
Steve συγχωρεσε με αν καπου το εχεις αναφερει τελευταια αλλα ισως ο καθεις να χρειαζεται κατι διαφορετικο σε πιεση προσπαθωντας να περιγραψει τα δικα του θελω. |
Παράθεση: |
αυτο το λαστιχο ειναι ανωμαλο. δουλευει πολυ χαμηλα (κατω απο 28) και πολυ ψηλα (πανω απο 40) στα μεγαρα σε οσα παιδια το εχουν ψαξει το θεμα!!!! |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
205/50-15 102mm 293mm 586mm 1841mm 543 0.0% 195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 1.6% 195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -1.7% |
Pughell έγραψε: |
Καπου στα 450Ε για Yoko A048 185/55/14,καλα ειναι; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεν εχω ιδεα ρε,για αυτο και ρωταω... ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Χριστόφορε, τουλάχιστον στο camskill υπάρχουν, απλώς πρέπει να τους στείλεις ένα mail, και θα σου στείλουν ένα άλλο λινκ, όπου και θα τα βρεις. ![]() Πληροφοριακά, έχουν 865 ευρώ. ![]() |
kane έγραψε: |
κωστη,σε μαιλ φιλου παλιοτερα,ειχαν πει οι του καμσκιλλ πως δε θα εισαχθουν τα ρ1ρ. ![]() Επισης ανεφερες που σου καναν συγκεκριμμενα καποια εκπτωση? για εξηγησε το μου αυτο... |
opterios έγραψε: |
Στις Σέρρες ανέβηκα με τα Kumho κι ενθουσιάστηκα!! Εξαιρετικό λάστιχο, από όλες τις πλευρές!! Καταρχάς, από την τηλεμετρία φαίνεται η εξαιρετική απόδοση του ελαστικού. Αυτό που δε φαίνεται στην τηλεμετρία είναι η εξαιρετική αίσθηση που έχει το λάστιχο και ο φοβερά άκαμπτος σκελετός του! Είναι χαρακτηριστικό ότι τα σημάδια κιμωλίας που έβαλα έσβησαν μόνο στην επιφάνεια του πέλματος! Το λάστιχο δε γέρνει ποτέ τόσο ώστε να πατήσει με το πλαϊνό του!! Αυτό έδινε εξαιρετική αμεσότητα στο αυτοκίνητο! Επίσης, καθότι hard γόμα, δεν κοπώνεται σχεδόν καθόλου! Βασικά, δεν κατάφερα να βρω πότε αρχίζει να υπερθερμαίνεται και να χάνει απόδοση, αφού σε κάθε session οι χρόνοι διαρκώς έπεφταν όταν το λάστιχο άρχιζε να ζεσταίνεται και συνήθως έκοβα μόνος μου, αφού ήδη είχα μείνει αρκετή ώρα μέσα. Τα λάστιχα ήταν άστρωτα και οι θερμοκρασίες χαμηλές, οπότε είχα βάλει ελαφρώς υψηλότερη πίεση, στα 30psi. Θα δοκιμάσω με το συνηθισμένο 27-28 την επόμενη φορά. Γενικώς, το V70A με εντυπωσίασε και μετά από ένα σωρό πειραματισμούς με διαφορετικά λάστιχα, μπορώ να πω ότι βρήκα πού καταλήγω, τουλάχιστον μεταξύ των μέχρι τώρα γνωστών μας μοντέλων ημισλίκ!! |
volvos έγραψε: |
to προβλημα σου ηταν απο αλλα πραγματα και οχι μονο απο το σκελετο του ελαστικου.
http://camskill.co.uk/products.php?plid=m12b0s662p7055 http://camskill.co.uk/products.php?plid=m12b0s661p1593 http://camskill.co.uk/products.php?plid=m12b0s677p7056 http://camskill.co.uk/products.php?plid=m12b0s680p1594 http://camskill.co.uk/products.php?plid=m12b0s697p1598 αστειες διαφορες τα φαρδια 15 ειναι καλυτερα απο 17αρια |
MEMsound έγραψε: |
μα οσο ταπα και να πας τερμα το τιμονι δεν το στριβεις |
Pugobios έγραψε: |
ποσο ειναι μια καλη μια τιμη για 888 σε 195/50/15 ξερει κανεις? |
Πάνος έγραψε: |
Καλη δεν την λες.
Μεσα στα πλαισια της αγορας ναι. |
Pughell έγραψε: |
Pirelli P Zero Trofeo προς 300Ε το κομματι. |
Sinanai έγραψε: |
Για τι χρήση; |
Kakos έγραψε: |
Τα r1r είναι πολιτικά?? |
'Andy'-lag έγραψε: |
Nαι αλλά γιατί σου φαίνεται περίεργο.....? |
ntinos93 έγραψε: | ||
δεν εχω εμπειρια απο ημισλικ γι αυτο και ρωταω... |