volvos έγραψε: |
μηπως θα ηταν σοφοτερο και καλυτερο να χτυπησετε τα ελατηρια του rc? ![]() |
marios206 έγραψε: |
Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου πρότειναν αυτά, τα έφεραν αυτοί και το χαμήλωσαν αυτοί. |
MEMsound έγραψε: |
εχει ερθει φρεσκο ρυθμιζόμενο πράγμα από PS... ![]() πολύ συντομα θα σας εχουμε νέα... |
red_storm έγραψε: |
Απλή λύση υπάρχει χωρίς να μπλέξεις με ρυθμίσεις και τέτοια? Μπορείς να το χαμηλώσεις περίπου 2 πόντους και χωρίς να αλλάξεις αμορτισέρ? |
android έγραψε: | ||
τσιμπατα 25mm κατω http://www.ecosse-peugeot.co.uk/products.asp?app=207&category=Suspension |
red_storm έγραψε: | ||||
Χωρίς να αλλάξω αμορτισέρ έτσι? Το αυτοκίνητο θα σκληρίνει? |
android έγραψε: | ||||||
ναι κ σε ευθια θα ναι ακομα πιο σταθερο κ σε ελιγμους....τωρα για το εαν στριβει καλυτερα ακομα το ψαχνω...παντως θα σου δινει μια σιγουρια παραπανω...θα χασεις το πρωτο μποσικο που χει η μαμα αναρτηση...αλλα αυτο ειναι για την αναεση...οποτε θα χασεις κ αυτην ![]() |
red_storm έγραψε: |
Απ' ότι καταλαβαίνω πρόβλημα στησίματος-γεωμετρίας δεν υπάρχει. Το μόνο πρόβλημα είναι τα αμορτισέρ μελλοντικά. Ποιά είναι η διαφορά γραμμικού με προοδευτικού ελατηρίου? |
android έγραψε: | ||
προοδευτικο ελατηριο...ολα τα χαμηλωματος που εχουν τις πανω σπειρες πιο κοντα σε σχεση με τις αλλες για να χαμηλωσουν...δλδ αυτες οι 2-3 σπειρες δεν δουλευουν πανω κατω απλα υπαρχουν ![]() τα γραμμικα ειναι πιο στενα..οσα εχω δει δλδ κ νομιζω ολα εχουν ακριβως τα ιδια κενα στις σπειρες αλλα σε πιο κοντινη αποσταση...τετοια ελατηρια εχουν οι ρυθμιζομενες αναρτησεις...κ υπαρχουν κ ρυθμιζομενα τετοια ελατηρια αλλα μην σε μπερδευω... κοιτα το κοστος δεν ειναι τρελο με 200 ευρω βαζεις...κ αν δεν γουσταρεις τα βγαζει...κρατα τα μαμα δλδ καβατζα ![]() ακομα θα αρχησει να τριζει πιο γρηγορα το αμαξι με χαμηλωμα ![]() |
android έγραψε: |
με τον καιρο...ειναι καινουριο το αμαξι ακομα...
απλα οταν χαμηλωνεις ενα αυτοκινητο.... ολα ερχοντε πιο γρηγορα απ οτι αν ηταν μαμα οσο πιο λιγο χαμηλωμα τοσο πιο πολυ θα αργηση...οσο πιο μαλακο ενα αμαξι...τυπου βαρκα τοσο πιο δυσκολα τριζει...οσο πιο κουτσουρο ενα αμαξι τοσο πιο ευκολα συντονιζει κ τριζει...δεν γινετε να θες να ναι τραπεζι να περναει την ανωμαλια με την μια να σκαει κατω...να μην παιζει με μποσικα κ να μην ακους κ τπτ.... 25mm ειναι τα ελατηρια στο link αντε να βρεις 3mm -35mm στο εμποριο πιο κατω με μαμα αμορτισερ μην πας με τπτ |
marios206 έγραψε: |
Ελατήρια HR μόνο... στους 3.5 πόντους ...αντιπροσωπεία |
marios206 έγραψε: |
Ελατήρια HR μόνο... στους 3.5 πόντους ...αντιπροσωπεία |
myth έγραψε: |
...πολυ λακουβα πολυ μπαπ μπουπ...και πιστευω οτι με μαμα ελατηρια θα στριβει καλυτερα και θα ειναι πιο ελενχομενο,για καλυτερο στριψιμο πας πακετο αμορτισερ ελατηρια..μακαρι να ειχαμε τους δρομους που εχουνε στο εξωτερικο...ΑΛΛΑ αυτο δεν θα γινει ποτε.. |
MEMsound έγραψε: |
καλά...
βαλτε καμια ανάρτηση της προκοπής και θα δειτε οτι δεν σας φταίει το λάστιχο... |
MEMsound έγραψε: |
καλά...
βαλτε καμια ανάρτηση της προκοπής και θα δειτε οτι δεν σας φταίει το λάστιχο... |
Jim207GT έγραψε: |
Χωρίς να σε στεναχωρήσω έχουν ακριβώς το ίδιο ύψος (RC kai GT). Άλλα ελατήρια και άλλα αμορτησέρ αλλά ίδιο ύψος. Επίσης έχουν ίδιες αντιστρεπτικές αλλά διαφορετικό πίσω άξονα(30% ποιο σκληρό) τέλος έχουν και κάποιες μικροδιαφορές στα ψαλίδια. |
MEMsound έγραψε: | ||
δηλαδή? θες να μου το εξηγήσεις γιατί πίσω αν τα ελατήρια ειναι ίδια και οι αντιστρεπτικές επίσης ίδιες... ποιος πίσω άξονας είναι πιο σκληρός?!?!?!?!? ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
η απορία μου αφορά τον άξονα
ποιο τμήμα του άξονα είναι πιο σκληρό ή διαφορετικό???? μήπως αναφέρεστε στα συνεμπλόκ? μήπως κάπου εχετε μπερδευτεί? όταν λέω πιο πάνω "ίδια" (συμφωνα με αυτά που αναφέρθηκε σε προυγούμενα πόστ) εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε ίδια εμφάνιση αλλά σε λειτουργία... |
MEMsound έγραψε: |
δηλαδή? θες να μου το εξηγήσεις γιατί πίσω αν τα ελατήρια ειναι ίδια και οι αντιστρεπτικές επίσης ίδιες... ποιος πίσω άξονας είναι πιο σκληρός?!?!?!?!? ![]() ![]() ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: |
Εγώ τα έβαλα τελικά, πριν το πάρω στα χέρια μου. κυρίως λόγω ύψους, ήταν πολύ ψηλό.
Καταρχήν έδειξε πάρα πολύ εμφανισιακά. Όσον αφορά την ανάρτηση, δεν ξέρω πως ήταν η δική του, αλλα αυτή είναι αρκετά σκληρή, δεν κουνιέται το αμάξι στη στροφή. Απ την άλλη ακούγεται αρκετά στις ανωμαλίες του δρόμου και αν οι δρόμοι που κινείσαι είναι χάλια, θα σε κουράσει λίγο. Πάτως πιστεύω γενικά οτι αξίζει τον κόπο. |
pol έγραψε: |
γεια σασ οταν του βαζεισ τα ελατηρια η μασκα μπροστα κατεβενει και αυτη γιατι ιδη ειναι πολυ χαμηλη και φοβαμε μη βρισκς στ γκαρασ μου |
android έγραψε: |
το μαυρο λαστιχοπαλτικο ειναι χαμηλο...αυτο βγαινει μονο του ετσι κ αλλιως μια μλκ ειναι ![]() |
Touristas έγραψε: | ||
Είσαι σίγουρος πως είναι μια μλκ και δεν παίζει κάποιο ρόλο….?? |
Touristas έγραψε: |
Μικραίνει την απόσταση του προφυλακτήρα από το έδαφος και αναγκάζει των αέρα να κινηθεί ποιο γρήγορα από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. |
power έγραψε: |
Βασικά κάποιος που έχει φορέσει τα ελατήρια μπορεί να μας πει αν βρίσκει αβέρτα ο προφυλακτήρας ή είναι οκ? |
myth έγραψε: |
ρε παιδες λεω τωρα εγω..μηπως τα ελατηρια την ξεσκισουν την αναρτηση???...γιατι και γω τα ψηνω τα ελατηριακια αλλα καινουργιο αμαξι ειναι μην την διαλυσω μπαμ μπαμ την αναρτηση!!!!
|
drdino έγραψε: |
Tα πίσω αμορτισέρ σου τα μέτρησες όσο ήταν ολοκαίνουρια; |
drdino έγραψε: |
Πέρα από αυτό, στα αμορτισερόμετρα τα πίσω αμορτισέρ πολλές φορές βγάζουν τρομακτικά χαμηλά ποσοστά, λόγω έλλειψης βάρους για φόρτιση του πίσω άξονα. Και στο δικό μου ας πούμε, όταν τα μέτρησα καινούρια είχαν βγάλει περίπου 40-45%. Τα νούμερα δεν λένε τίποτα, η σύγκριση πριν-μετά λέει... |
ypovoleas έγραψε: |
εντυπωσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!λοιπον........
(1)ελαχιστα πιο σκληρα απο τα νορμαλ,διαφορα για μενα σχεδον μηδενικη(αυτο ηθελα) (2)λιγο ποιο στιβαρο στις υψηλες ταχυτητες 140-150κμ,σου εμπνεει περισσοτερη σιγουρια(δεν το ανοιξα πιο πολυ λογο κινησης) (3)μηδενιστικαν ακομα περισσοτερο οι κλισεις του αμαξωματος στις στροφες (4)νομιζω λιγο πιο "βαρυ" τιμονι,νομιζω!!!! (5)χαμηλωσε πολυ μπροστα(το μαυρο πλαστικο μακη "φιλησε" λιγο τον δρομο σε ενα σαμαρακι),πισω αρκετα αν και δεν θα με χαλουσαν -2cm ακομα. δειχνει πολυ ποιο ομορφο και ποιο "αγριο" με λιγα λογια αξιζουν τα λιγα λεφτα τους (150Ε τελικα) αν δεν εχεις σκοπο να ριξεις πολυ χρημα και αν θελεις να μεινεις σχεδον στα εργοστασιακα επιπεδα χωρις να αλιωσεις τον "χαρακτηρα" του αυτοκινητου. τα ελατηρια της eibach για μενα ειναι λιγο απο ολα προς το καλυτερο σε σχεση με τα νορμαλ |
android έγραψε: |
μετα απο 30.000 χλμ θελω να μου πειτε...αν ειναι οκ θα βαλω κ γω ![]() |
GIORGHS-4- έγραψε: |
Λοιπόν.......επειδή ήθελα κι εγώ να το χαμηλώσω και πήγα και μίλησα με τον μάστορα της peugeot το χαμήλωμα δεν είναι τόσο απλή υπόθεση τελικά......
Απ' ότι μου είπε τέλος πάντων το να αλλάξεις μόνο ελατήρια είναι ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις, πρώτον γιατί τα αμορτισέρ ειναι σχεδιασμένα για συγκεκριμένη διαδρομή και με το χαμήλωμα την μικραίνεις άρα μικραίνει και η ζωή τους κατά πολύ..!! Και δεύτερον γιατί όχι μόνο δεν κερδίζεις κράτημα αλλά χάνεις κιόλας!! Για να γινει λοιπόν σωστή δουλειά θέλει ελατήρια αλλά και αμορτισέρ για τα συγκεκριμένα ελατήρια....κάνα χιλιάρικακι δηλαδή...! Γι' αυτό κι εγώ δεν το έχω χαμηλώσει ακόμα.. ![]() |
GIORGHS-4- έγραψε: |
εμένα πάντως μου φαίνεται πιο λογικό να χάσει κράτημα αφού το αμάξι είναι στημένο και μελετημένο με συγκεκριμένο τρόπο και οι αναρτήσεις του προορισμένες για τα συγκεκριμένα ελατήρια... |
GIORGHS-4- έγραψε: |
Και 3cm νομίζω οτι δεν είναι καθόλου λίγο και θα χτυπάει κι άλλο τ αμάξι... |
GIORGHS-4- έγραψε: |
Και φαντάσου οτι το RC που είναι ότι πιο σπορ βγάζει η peugeot τώρα είναι 1.5cm πιο χαμηλό απο το rallye και με πιο σκληρή ανάρτηση... |
GIORGHS-4- έγραψε: |
κι εγω κάτι apex ελατήρια ειχα βάλει στο μάτι για 3.5cm αλλά μάλλον άκυρο... |
GIORGHS-4- έγραψε: |
και ακόμα και σωστά χαμηλωμένο (αμορτισέρ και ελατήρια) σε λακουβες και γενικά σε κακό δρόμο έχει και πάλι καλύτερο κράτημα όπως είναι απ την μάνα του... |
GIORGHS-4- έγραψε: |
Τώρα Μάκη αν έχεις μετρήσει το αμορτισέρ όπως λες και βλέπεις οτι συνεργάζεται καλά με τα ελατήρια τι να σου πω...δεν ξερω... |
makis106 έγραψε: |
Δεν υποστηρίζω ότι είναι η σωστότερη λύση αυτό το χαμήλωμα, αλλα δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι και καταστροφική υπο περιορισμούς βέβαια. Πχ δεν θα πάω ποτέ με 5 άτομα να κάνω μπασίματα κλπ ούτε να πηγαίνω κομμάτια στον κωλόδρομο γιατί τότε όχι απλά θα τερματίσει το αμορτισέρ αλλα θα σπάσει κιόλας.
Όσο για το θέμα του σωστού ταιριάσματος μεταξυ της σκληρότητας ενός ελατηρίου και της απόσβεσης συμπίεσης & επαναφοράς ενός αμορτισερ, το αμορτισερόμετρο το οποίο προσομειώνει όλες τις καταστάσεις πρόσφυσης σε όλο το πιθανό φάσμα συχνοτήτων, με ενθαρύνει, καθώς τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η απόσβεση στον μπροστινό άξονα είναι άψογη και στον πίσω ικανοποιητική. Και Στέλιο πίστεψέ με η ανάρτηση θα τερματίσει πολυ δύσκολά ακόμη και με πάνω απο 120 χαω (δοκιμασμένο, χωρίς φορτίο πάντα) ![]() |
GIORGHS-4- έγραψε: |
den eipa egw oti exei tin anartisi tou teleiou krathmatos...esu to les auto... to na dwseis omws lefta gia na to xamilwseis kai na kerdiseis mono se emfanisi den leei kai poli! giati egw pisteuw oti i simperifora tou allazei pros to xeirotero (i exigisi sto post tou manthou terma panw!) me mama amortiser panta..twra oti uparxoun kai oi sport anartiseis kai oi rithmizomenes ennoeitai xairw poli! stin periptwsi tis lakouvas mou to eipe o mastoras den to exw dokimasei kai den kserw kai sigoura. to thema einai na ginei swsti douleia kai oxi na thes se ligo alla amortiser...ektos an sou periseuoun ta lefta! ![]() |
GIORGHS-4- έγραψε: |
Δεν σου είπα εγω οτι τα έχω δοκιμάσει...μάλλον μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαίνουμε...εγώ σου είπα τι μου φαίνεται λογικό και τι μου είπε ο μάστορας της peugeot, που κάτι πρέπει να ξέρει κι αυτος....αυτά...γειά μας.. ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: |
Σημερα περασα 1 βολτα απο την Peugeot της Πατρας κ μετα απο σχετικη κουβεντα με 1 τεχνικο, ενημερωθηκα οτι υπαρχουν ελατηρια χαμηλωματος για 207 RC απο την Peugeot, τα οποια ειναι μαρκας Pegeuot, αποκλειστικα για 207 κ κανουν κ 1 μηνα για παραδωση επειδη, ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ, ερχονται απο Γαλλια.
Εχει ξαναακουσει κανεις αυτο το σεναριο? |
Giannis307 έγραψε: |
Εχει να κανει μαυτο που ειπε και ο προλαλησαντας....αν κατεβει το υψος τοσο που να περαστει το επειπεδο με το δρομο εχει θεμα...
Αλλα καθε αυτοκινητο εχει διαφορετικο σημειο λογο διαφορας στις διαδρομες τβν αμορτισερ....εμενα στο 307 ειμαι 5.5 ποντους κατω και ψαλιδια ειναι με ελαχιστη αποκλιση απο το επιπεδο...δλδ ο μισοςπντος μπορουσε να λειψει... αλλα ως τωρα ολα κυλανε μια χαρα και δεν ειχα καποια φθορα.... |
mez έγραψε: |
Να μην το χαμηλώσεις άλλο... ![]() |
Ilias207Rallye έγραψε: |
Tα peugeot sport ελατηρια ειναι μαρκας eibach..
|
Jim207GT έγραψε: |
Το φωνάζουμε εδώ και καιρό τα ελατήρια χαμηλώματος καταστρεφουν τα αμορτησέρ(μαμά).ΤΕΛΟΣ.Άσε που είναι και πιο χάλια η συμπεριφορά του αυτ/του.
Αυτό θα σου πούν και στην Peugeot και θα έχουν απόλυτο δίκαιο. Σα πιό φθηνή λύση είναι να πάρεις 4bilstein B8 κοντά στα 550€ έχουν και να κρατήσεις τα έλατήρια σου. |
vaggelisgr έγραψε: |
παλι πατατα εγινε δηλαδη απο οτι φαινεται..απλα τοτε ηταν καλη λυση..τι λενε τα bilstein αυτα? σαν ζευγαρωμα ειναι οκ με τα HR για το rallye? |
bagosgt έγραψε: |
για υψος λεμεεεεεε.γιαυτι ειπα να απαντησει καποιος που να ξερει.περιμενω απο τους γνωστες,βοβλο,μανθο κτλ να με κατατοπισουν,μηπως αποδειχθει "καλη" λυση.τα μπροστα λεει ρυθμιζονται αλλα τα πισω τα ρυθμιζεις απο αντιστρεπτικες.... |
Paylos_207T έγραψε: |
τα eibach του 207 cc ti diafora exoyn me tα 207 rallye? |
tomtoup207 έγραψε: |
Εγω που εχω το 1,4 μπορω να βαλω ελατηρια χαμηλοματος καπου στα 3 με 3,5μμ κατω??
Το αμαξι ειχε τωρα 45000κμ και μοντ 07 ποσο θα αντεξουν τα μαμα μετα ελατηρια χαμηλοματος?? |
Alexis22 έγραψε: | ||
Μπορεις να βαλεις ελατηρια,αλλα το ποσο θα αντεξουν εξαρταται απο τους δρομους που κυκλοφορεις και τον τροπο οδηγησης παντως το σιγουρο ειναι οτι θα χρειαστουν αλλαγη νωριτερα με τα ελατηρια χαμηλωματος. |
bagosgt έγραψε: |
με τα κμ που εχεις κ τα γνησια αμορτισερ,ηδη δεν ειναι κ στην καλυτερη κατασταση τα αμορτισερ σου ![]() |
sasasj έγραψε: |
Τα αμάξι έχει 60000km και μέχρι τώρα είναι όλα μαμά. |
vaggelisgr έγραψε: |
παιδες γεια χαρα. εχω το rallye το 207 εδω και δυο χρονια σχεδον.θελω τη βοηθεια σας στο εξης θεμα. απο οταν το πηρα το αμαξι το κατεβασα 3,5 cm με ελατηρια HR με τη μαμα αναρτηση φορεμενη ως και σημερα.ολα οκ μεχρι πριν τρεις μερες. αρχισα να ακουω απο μπροστα αριστερα στον τροχο ενα γκαπ γκαπ σε πολυ χαμηλες ταχυτητες, πρωτη δευτερα και οταν το αφηνα να τσουλισει με νεκρα. λες και εβρισκε ο τροχος σε κατι πλαστικο κατι τετοιο.απο χτες δυστυχως προστεθηκε και αλλος ηχος απο το ιδιο σημειο,οταν στριβω τιμονι δεξια ακουγεται κρακ κρακ και οταν το παω αργα και παταω αποτομα το γκαζι και το αφηνω αμεσως ακουγεται το κρακ αυτο, σαν να ναι το πιατο του αμορτισερ, η βαση του, ενα τετοιο πραγμα.το παω μια φορα στη πεζω δεν ειναι τπτ μου λενε. το ξαναπαω σημερα τους κανω βολτα και ως εκ θαυματος τα ακουνε σημερα ολα αυτα.το αφηνω εκει, και τελικα μου λενε πως το αμαξι εχει προβλημα στα μπροστα τα αμορτισερ και να περασω αυριο απο κει να το συζητησουμε (δεν μου αρεσε καθολου αυτο). να σημειωσω πως οι ηχοι που ανεφερα ξεκινησαν εντελως ξαφνικα, χωρις να σκασω σε καμια λακουβα κτλ..το αμαξι εχει ακομα δυο μηνες εγγυηση βεβαια αλλα...μολις τους το πηγα , φυσικα , σχολιασαν και ρωτησαν αν το χω χαμηλωσει..και δεν το αρνηθηκα αφου ουδεν κρυπτον υπο τον ηλιον..τι περιμενω να ακουσω αυριο τωρα σαν πονηρος και γω.. "κυριε εχετε το εν λογω προβλημα λογω κακης επιλογης aftermarket ελατηριων και μη προτεινομενου ζευγαρωματος. η βλαβη στα αμορτισερ σας δυστυχως προκληθηκε απο εκει..λυπουμαστε μα σε αυτην την περιπτωση παυει να ισχυει η οποια εγγυηση " αυτο περιμενω εγω λεω τωρα...την ακουω τη λυπητερη τι κανω? ¨1) να πλακωθω με την πεζω, 2) να πω αντε γεια σας και σεις, 3) ευκαιρια για aftermarket αναρτηση με τα ηδη υπαρχοντα ελατηρια? εδω καλειστε να βοηθησετε ολοι σας αν και εχω διαβασει τα θεματα σχετικα με την αναρτηση σε 207 rallye κτλ. λεω τον πονο μου και να με συγχωρεσετε αλλα ειδα οτι πολλα παληκαρια εχουν κανει το ιδιο χαμηλωμα μονο με ελατηρια και να φυλαχτουν και αυτοι!! ενας να την παταει και να προλαβαινουν οι υπολοιποι που λενε! αναμενω με ενδιαφερον απαντησεις.. ευχαριστω, τα λεμε |
sasasj έγραψε: |
Την τρίτη έβαλα τα ελατήρια της Eibach για χαμήλωμα στο LeMans μου.
Η πρώτη έσθηση όταν έκατσα στο κάθισμα, ήταν οτι ακουμπούσα στον δρόμο. Τόσο χαμηλό μου φάνηκε! Δεύτερη διαπίστωση όταν ξεκίνησα, ήταν οτι τα συγκερκιμένα ελατήρια είναι πιο μαλακά απο τα μαμά. Το κατάλαβα στην πρώτη ανωμαλία που βρήκα στον δρόμο και είπα μήπως ήταν ιδέα μου, αλλα δεν. Σε καθημερινά δρομολόγια που κάνω για την δουλειά μου, φανηκε καθαρά οτι τα ελατήρια είναι ένα κλικ πιο μαλακά απο τα τα μαμά! Επίσης βοηθάνε πολύ το αυτοκίνητο στο απότομο φρενάρισμα απο πολλά km (πιο σταθερό), και πιο καλό κράτημα στις στροφές (με τα μαμά είχε την τάση για υπερστροφή και υποστροφή αναλόγος την περίσταση). Γενικώς, μου άρεσαν πάρα πολυ σαν συμπεριφορά, εμφάνιση και επιδώσεις και δεν νομίζω να τα αλλάξω για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα αμάξι έχει 60000km και μέχρι τώρα είναι όλα μαμά. |
milvas7 έγραψε: |
Μήπως γνωρίζει κανένας ψαγμένα μου παιδιά, σε μπιλστάιν χαμηλώματος που εχω παντρεμένα με eibach, αν μπορώ να βάλω τα ελατήρια του rc χωρίς να αλλάξω τα αμορτισέρ εννοειται? μπαινουν κατευθείαν σε ραλλυε?
εννοω αν μπαίνουν στα μαμά οπότε θα μπαίνουν κ στα δικά μου. τώρα έχω ενδοιασμό αν ταιριάζουν στα χαμηλώματος ,αλλα απο ΄οτι ξερω ειναι λίγο χαμηλότερα απο τα μαμα ελατήρια |
android έγραψε: |
οτι να ναι... |
android έγραψε: |
...μπρωστα το 207 ζυγιζει σχεδον οσο ενα 106 ολοκληρο κοντα 800 κιλα
ο πουπακης ηταν καθετος...οχι προωδευτικα ελατηρια σε τετοιο αμαξι |
nOkpos έγραψε: |
γνωμη μου μακρια απο τα ελατηρια χαμηλωματος με την μαμα αναρτηση!
μετα απο καιρο το αυτοκινητο κοπαναει απιστευτα! και γινεται παρα πολυ σκληρο! |
driver7 έγραψε: |
Και δε στρίβει...πες το κ αυτό... Wink |
makis106 έγραψε: | ||
Μετά απο σχεδόν 3 χρόνια συμβίωσης με τα eibach (3mm), θα διαφωνήσω...3 |
bagosgt έγραψε: |
φιλε γιωργο την διαφορα θα την δεις στα πολλα κμ,σε οχι τοσο καλο δρομο.στα λιγα κμ κ σε κλειστα κομματια,σου δινει την αισθηση του καρτ ![]() οπως κ να εχει παντως μεγειες,κ καλες βολτες.να υπολογιζεις ομως στην πιο προωρη φθορα των αμορτισερ σου ![]() |
ΣΑΜ έγραψε: |
Στα 15,000χλμ ειχα βαλει τα HR 3,5. Τωρα που ειμαι στα 80,000χλμ, και τα HR ακομα φορεμενα, ηρθε τωρα η ωρα να αλλαξω τα αμορτισερ γιατι εσκασαν.
2.5+ χρονια κρατησαν τα μαμα αμορτισερ. |
volvos έγραψε: |
σαμ καλημερα ειχες ενα μπορντο γκολφ παλια? |
GGiannis έγραψε: |
ε? |
milvas7 έγραψε: | ||
|
milvas7 έγραψε: | ||
|
GGiannis έγραψε: | ||||
τι ενοουσε δεν καταλαβα, |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||||
για να χαμηλώσεις θέλεις 4 ελατήρια.... Αν έχεις rc είναι αμαρτία να το κάνεις..., αν έχεις rally είναι λιγότερη αμαρτία... Πάρε καμια σοβαρή ανάρτηση coil over και μην χαμηλώνεις πολύ. Τώρα αν πας πίστα, θέλει μελέτη αυτό καθώς θα πρέπει να παίξεις και με άλλους παραμέτρους. |
Μαριάνα έγραψε: |
grpts,
top mount χαλασμένο μήπως; |
Μαριάνα έγραψε: |
Κώστα η ανάρτηση του RC μάλλον δεν θα με βολέψει γιατί είναι ακόμα πιο σκληρή από του GT μου... Άσε που με αυτήν χαμηλώνω μόνο κατά 1 cm...
Εγκυκλοπαιδικά, πόσο περίπου κοστίζει όλη η ανάρτηση από RC καινούρια; Μπλοκέ; Τέλεια φάση αλλά άντε βαλ' το... ( Αγαπάμε Σέρρες αλλά μόνο μία φορά -κάθε Οκτώβριο/Νοέμβριο- τον χρόνο γιατί κοστίζει κιόλας... ![]() |
Μαριάνα έγραψε: |
Κώστα η ανάρτηση του RC μάλλον δεν θα με βολέψει γιατί είναι ακόμα πιο σκληρή από του GT μου... Άσε που με αυτήν χαμηλώνω μόνο κατά 1 cm...
Εγκυκλοπαιδικά, πόσο περίπου κοστίζει όλη η ανάρτηση από RC καινούρια; Μπλοκέ; Τέλεια φάση αλλά άντε βαλ' το... ( Αγαπάμε Σέρρες αλλά μόνο μία φορά -κάθε Οκτώβριο/Νοέμβριο- τον χρόνο γιατί κοστίζει κιόλας... ![]() |
Μαριάνα έγραψε: |
2) Προς το παρόν θέλω να βάλω Eibach (-3 cm το πολύ) στα εργοστασιακά αμορτισέρ του GT ( ναι, το γνωρίζω ότι κάτι τέτοιο αποτελεί τρόπον τινά ημίμετρο ![]() ![]() Λέω λοιπόν να βάλω τα ελατήρια και όσο κρατήσουν τα εργ/κά αμορτισέρ... Μετά ή θα πάω στα αμορτισέρ απ' το RC ή θα κοιτάξω για ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Αυτά... Εκτιμώ πολύ την όποια γνώμη - σχόλιο και ευχαριστώ για τον χρόνο σας. |
MEMsound έγραψε: |
αν δεν κάνω λάθος η fynos
αλλα με μαμα ελατηρια νομιζω |
makis106 έγραψε: |
Το RC χαμηλωμένο με μαμα αμορτισερ είναι απλά ανυπόφορο... ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
μέγιστη κανγκουριααααααα! σε τόσο καλα στημένο αμάξι. |
makis106 έγραψε: | ||||
![]() ![]() ![]() Ξέρεις τι γίνεται ρε Κώστα, κ γω για την εμφάνιση τα 'βαλα γιατί ειδικά τα GT/Rallye είναι πολύ κατσίκια, αλλα το αμάξι δεν έχασε κάτι τρομερό απο άνεση, ενώ απο κράτημα, θεωρώ οτι βελτιώθηκε κάπως, ειδικα στο θέμα κλήσεων, αλλα στο RC απλά δεν αξίζει, 1ον γιατί είναι κάπως χαμηλώτερο, 2ον έχει ήδη πολυ καλά στημένη ανάρτηση για να την χαλάσεις κ 3ον με το χαμήλωμα το μόνο που κάνεις είναι να το υποβαθμίζεις πλέον και να το κάνεις πολύ κουραστικό, οπότε το μόνο που μένει... είναι η καγκουριά! |
Gotcha έγραψε: |
Τιμη για φουλ μετατροπη αναρτησης απο ραλλυ σε ρψ παιζει ? |
Gotcha έγραψε: |
Τιμη για φουλ μετατροπη αναρτησης απο ραλλυ σε ρψ παιζει ? |
makis106 έγραψε: |
Όλο το σετ. Αλλιώς ποιός ο λόγος να αλλάξεις αντιστρεπτική και άξονα ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Μία σβέλτη ερώτηση πρός όποιον γνωρίζει, συγνώμη που τη κάνω σε αυτό το topic αλλά δέν βρήκα άλλο: Τα top mounts (των εμπρός αναρτήσεων) αλλάζουν εύκολα σε 207 (gt για την ακρίβεια). ![]() |
manosm3 έγραψε: |
Ερωτηση κρισεως: οσοι εχετε βαλει ελατηρια eibach (-3mm) σε rc τι παρατηρησατε; |
Andreasf1 έγραψε: |
Καλησπέρα σας! ![]() Έχω ένα 207 1.6HDI αλλά έχει τα αμορτισέρ του gt (απ' όσο μου έχουν πει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο peugeot) με κωδικό 7113 μπροστά και 7118 πίσω . Το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με ελατήρια APEX 5,5 πόντους (λογικά) και θέλω να περάσω κάποια eibach 3 πόντους ελαφρώς μεταχειρισμένα από κάποιο rallye που έχω βρει.. Το θέμα είναι θα κάνουν για μένα που είμαι ντιζελάς και συνεπώς πιο βαρύς μπροστά σε σχέση με ένα gt/rallye ή θα κάτσουν και αυτά λόγω βάρους και θα τερματίζει η ανάρτηση? |
makis106 έγραψε: | ||
Αν φοράς 5,5άρια θα κατσει πολυ καλυτερα με τα 3ποντα. Στο δικο μου τα 3ποντα δεν τερματιζουν το αμορτισερ. |
nikos_207gt έγραψε: |
δεν ξερει κανεις να μου πει?????? |
Andreasf1 έγραψε: |
Αν υπηρχαν τόσα λεφτά για ρυθμιζομενη θα το είχα κάνει από την πρώτη στιγμή που πήρα το αυτοκίνητο.. Δυστυχώς no money no honey!
Τα αμορτισερ της μαμα πεζώ είναι και αυτα που είχα και αυτα που θα βάλω.. Δεν νομίζω ότι φταίνε τα χαμηλωματος ελατήρια σε συνδιασμό με τα μαμα αμορτισερ για το σπάσιμο.. Τόσα 207 κυκλοφορουν χαμηλωμενα με τα εργοστασιακα αμορτισερ και δεν έχουν κάνει κιχ! |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Το gt δεν γέρνει πολυ στις στροφες
Εντυπωση μου κανει αυτο που λες |
kwstas1.1 έγραψε: | ||
Ενταξει προφανώς κ είναι πολύ καλό στο στριψιμο δεν το υποβιβασα ίσα ίσα, απλά συγκριτικά με το μίνι π είχα πριν μ φαίνεται ότι παίρνει παραπάνω κλήσεις,γ αυτό θέλω ρσοελατηρια ώστε να καλυτερευσει το αμαξι κ να γινει καλύτερο από πριν ! |
kwstas1.1 έγραψε: |
Ενταξει προφανώς κ είναι πολύ καλό στο στριψιμο δεν το υποβιβασα ίσα ίσα, απλά συγκριτικά με το μίνι π είχα πριν μ φαίνεται ότι παίρνει παραπάνω κλήσεις,γ αυτό θέλω ρσοελατηρια ώστε να καλυτερευσει το αμαξι κ να γινει καλύτερο από πριν ! |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
Κωστα εννοω οτι δεν παιρνουν μεγαλες κλισεις τα rallye/gt , γι αυτο παραξενευτηκα που παραπονεθηκες για μεγαλη κλιση. Μηπως φταιει κατι αλλο? Μηπως ειναι τελειωμενα τα αμορτισερ? |
android έγραψε: |
Ναι βαλε μαμα ρψ ελατηρια ειναι πιο σκληρα.με bilstein sport καθοντε τζαμι. |
kwstas1.1 έγραψε: | ||
Σε ευχαριστώ για την απάντηση! Το έχεις δει το αποτέλεσμα?! ![]() |
android έγραψε: | ||||
|