PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βελτίωση της ανάρτησης στο 206 RC (μόνο)
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 14:15:06    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση της ανάρτησης στο 206 RC (μόνο) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το αυτοκινητο απο τη μαμα του εχει

21 (ισως και 22καποια) εμπρος αντιστρεπτικη
22πισω αντιστρεπτικη
20αρες ραβδους στρεψεως...

το αμαξι γενικα θελει πιστευω 4 πιο σφιχτα αμορτισερ.

στο rc του δημητρη λεμε να δοκιμασουμε τη λυση της πεζο σπορτ για 306gr.N.

o Λογος ειναι οτι το rc και το gti-6 εχουν ιδιο βαρος εμπρος(με βαση τους υπολογισμους απο κατανομες των πρες κιτ το 306 ειναι 20κιλα βαρυτερο)
επισης τα εμπρος αμορτισερ 206-306 ειναι κοινα και πολλοι τα μπασταρδευουν μεταξυ των 2 μοντελων...

συγκεκριμενα θα παραγγελθουν ΚΑΠΟΙΑ στιγμη απο το ντινο
τα εμπρος eco με κωδικο 787007-perfo
μαζι με τα φαρδοστενα ελατηρια βγαινουν αν δεν εχει κανει λαθος ο ντινος καπου στα 450ευρω το σετ εμπρος.

πισω ειπαμε να δοκιμασουμε τα αμορτισερ που δινει για το 206 xs gr.A (230τοενα) καθως του rc gr.N ειναι πανακριβα 380το ενα.
λογικα θα ειναι οκ αφου πισω εχουν ιδιο βαρος και ιδιο αξονα τα αγωνιστικα.
η λυση των πισω που δινει ο κονδωρας και για καπ και για τη πεζο σπορτ τη δρομισια δεν εχει ακομα απορριφθει καθως τα δινει 260ευρω!!και ειναι εγγυημενα πολυ καλα απο οσο τα εχω δοκιμασει εγω!
υπηρχε η σκεψη για πισω απο 306 καθως τα δινει 100το ενα η πεζο σπορτ αλλα δυστυχως δε θελουμε να το ρισκαρουμε καθως τα του 306 ειναι πιο κοντα λιγο τα πισω και κανεις δε εγγυαται οτι παρολο το χαμηλωμα θα δουλεψουν....

ακουμε γνωμες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 14:57:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγώ όπως ξέρεις είμαι υπέρ τέτοιων πειραματισμών.
για τα εμπρός αφού σχεδιαστκά(διαστασιολογικά) κάνουν δεν έχουν λόγο να μην δουλευουν και αναρτησιακά αφού το βάρος είναι παραπλήσιο.
Για τα ελατήρια μιλάμε για αυτά του 306?

Για πίσω επίσης θα συμφωνήσω μιας και η τιμή είναι καλή και γιατί να μην δούμε πως είναι και αυτά.
Του Νίκου έχουν δοκιμαστεί και σε εσένα και έχουμε δει ότι δουλευουν καλά.
Ας δοκιμαστεί και κάτι άλλο Wink (κυρίως σε διάρκεια και όχι σε απόδοση)
Δεν πιστευω να μην δουλεψει μιας και πίσω όλα τα 206 το ίδιο βάρος έχουν.
Επίσης στο 206XS grA τι δίνει από ράβδους στρέψης (δεν θυμάμαι) (για να συγκρίνουμε με του RC)?

Τέλος για Μέγαρα (και όχι για τον δρόμο) κάτι μου λέει ότι το RC (αλλά και το δικό μου) θέλει εμπρός 23 αντιστρεπτική.... (βλ RCC...)
Αλλά μετά μπορεί στο δρόμο να είναι αλλού γι αλλού... και λίγο πιο υποστροφικό από όσο θέλουμε...

= Ας βάλει πρώτα ανάρτηση ο Δημήτρης και μετά βλέπουμε για ράβδους και αντιστρεπτικές. Wink Wink

Ένα~ένα τα βήματα για να καταλαβαίνουμε τι κάνουμε (σωστά ή λάθος)... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιαν 2007, 15:04:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο γαλλος και xs Και rc προτεινει 22αρες πισω ραβδους στρέψης Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2007, 20:31:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πισω, αφου θα μεινουν οι 20ρες ραβδοι, ενδεχομενως να δουλεψουν πιο αρμονικα τα routier των 260 ευρω.
Μπροστα εχω βγαλει το συμπερασμα οτι το ολο αποτελεσμα κρινεται απο το ελατηριο,και οχι τοσο απο το αμορτισερ.
Οποτε η επιλογη των 306 grN με φαρδοστενα ειναι μια καλη επιλογη.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2007, 22:57:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σπυρο πισω ο δημητρης λεει να βαλει τα αμορτισερ του 1.6xs...230 εκαστο...εχεις καμια αποψη?

πολυ φοβαμαι οτι ο συνδιασμος τους με μαμα ραδβους θθα τα κανει νιανια ευκολα...

επισης ο γαλλος στο χωμα δινει 21ραβδους και στην ασφαλτο 22 στο rc. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Φεβ 2007, 06:48:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγιώτη τα αμορτισέρ είναι πολύ δυνατά, πιστεύω ότι δεν θα μασήσουν από την ελλιπή υποστήριξη από τις μαμίσιες ράβδους.
Το πρόβλημα το εντοπίζω αλλού. Οι δυνάμεις απόσβεσης θα είναι μεγαλύτερες από όσο πρέπει και έτσι ο κώλος μπορεί να έχει δυνατότερο bοund αλλά καμία σχέση rebound και να καθυστερεί να επανέλθει στην θέση του περισσότερο από όσο έχει προβλέψει η PS κάτι που πιθανόν να έχει ανασφαλή επίδραση κατά την οδήγηση (πχ σε απανωτή εναλλαγή στροφών ή αλλαγή πορείας να μην προλαβαίνει να τοποθετηθεί ο κώλος σωστά για την επόμενη στροφή-πορεία).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 19:17:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άκρως ενδιαφέρον....
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=193956#193956 Rolling eyes Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 20:32:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα ο καθε ενας λεει οτι θελει,....μανθο

μιλτο τα πισω αμορτισερ δε παιζει προβλημα.
και εγω τα ειχα με 19.5 και εβαλα 22 και τετοιο πραμα δεν ειδα.
απλα με τις μαμα ραβδους μολις μαλακωσει λιγο το αμορτισερ το αυτοκινητο ειναι χαλια μαυρα...και δυστυχως απο οσο ειδα απο το δικο μου η διαφορα του σκληρου αμορτισερ πισω με τις μαμα ραβδους προκαλει προωρη φθορα...
βεβαια στο rc οι διαγωνιες ραβδοι και το μειωμενο υψος επιδρουν στη μειωμενη διαδρομη της αναρτησης αρα και σε λιγοτερη θεωρητικα φθορα.

παντως ειναι στο αμεσο σχεδιο και παραγγελια ραβδων 21χιλ. απο το δημητρη.
απο βδομαδα θα ειναι εδω η αναρτηση και θα δουμε πολλα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 21:03:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν έχεις άδικο Παναγιώτη για το "ότι θέλει"...
δυστυχώς...

για κάποιο λόγο όμως (ψυχολογικό μάλλον) θεωρώ ότι μια εταιρία σαν την ΤΕΙΝ δεν θα έκανε "άνοιγμα" στην Ευρωπαική αγορά με "κακά" προίντα...

anyway φιλολογική είναι περισσότερο η συζητήση.... Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 21:09:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

basika μανθο απο οσα εχω δει ακουσει μαθει το βασικο και κυριο προβλημα σε αυτες τις αναρτησεις (kw-pss κλπ) ειναι η ρυθμιστικοτητα τους.
δηλαδη σου λεει π.χ 16σκαλες αλλα δεν ειναι γραμμικη η διαφορα στις σκαλες.
πολλες φορες για να βρεις αυτο που θες πρεπει να φτασεις στα τερμα ακρα ρυθμισεων πραγμα που δειχνει μια οχι και τοσο μελεητμενη αναρτηση.
επισης δε ξερω ποσο τυχαιο εναι οτι π.χ οσοι εβαλα pss την εστειλαν μετα καπακι κυρλακιτση για να τη κανει ανθρωπινη.... Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 21:14:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...σωστό και αυτό...

ας την φορέσει ο baby_on_board και βλέπουμε και συνεχίζουμε τα γενικά περί ρυθμιζόμενων εκεί... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάϊ 2007, 19:59:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σημερα στο σερβις του αυτοκινητου μου παρατηρησαμε οτι η εξατμηση του rc απο τη μεγαλη θερμοτητα καιει την φουσκα της μπουκαλας, και ετσι λεω σε κανενα τετραμηνο να τα αλλαξω μαζι και τις ραβδους, η ps στο grpN δινει 2 κιτ με 22αρες ραβδους, το amortisseurs et barres de torsion arr που εχει 828,15 και amortisseurs et barres de torsion arr 2 που εχει 1302,71. Το θεμα ειναι γιατι εχουν τοση μεγαλη διαφορα;


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάϊ 2007, 07:38:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα παρεις του xs volante
αυτα εβαλε ο καταφρακτος...
230 το ενα και επισκευασιμα...
αμα τα δεις απο κοντα ειναι κατι τερατακια... Cool

και μην ακουσω βλακειες οτι ειναι για 1.6
πισω ιδια βαρη και ιδιο αξονα εχουν τα αγωνιστικα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Αύγ 2007, 07:53:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για μπροστα τι προτεινετε χωρις να χαμηλωσει ουτε ποντο;


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Αύγ 2007, 10:13:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωρίς να είμαι σίγουρος (γιατί δεν το έχω δει "επι τούτου" από κοντά) αλλά θεωρώ ότι αυτά που έχει βάλει ο Δημήτρης (βλ 1ο ποστ) από το 306 gr.N με την ρύθμιση των πιατέλων στο τέρμα πάνω δεν θα χαμηλώνουν καθόλου το αμάξι.

Μπορούμε να το τσεκάρουμε αυτό.
Ίσως ο Αργύρης που του την τοποθέτησε να μπορεί να εκφέρει πιο συγκεκριμένη άποψη.

Πάντως 1~2 πόντοι χαμήλωμα δεν νομίζω ότι κάνουν κακό... εκτός και αν υπάρχουν λειτουργικοί αντίθετοι λόγοι, (πχ συχνό φόρτωμα, απότομη ράμπα σε είσοδο γκαράζ κλπ...)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 10:33:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ετσι ακριβως Μανθος, το φορτωνω αρκετα συχνα και υπαρχουν καποιες ανυφορες που περναω τωρα τσιμα-τσιμα Wink


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 10:25:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

apo τη στιγμη που ειναι ρυθμιζομενη σε υψος ειναι μια χαρα...
αν και 2 ποντοι χαμηλωμα ειναι επιβεβλημενοι...
το αν θα βρισκεις εγω σου λεω οχι...
με τη πιο σκληρη αναρτηση δε καθεται ετσι ευκολα το αμαξι......

εγω με 2.5 ποντους εχω βρει 3-4 φορες ολες και ολες και αυτες οταν πηγα κυριως να κατεβω κατι πεζοδρομια και ξεχαστηκα και βρηκε στο πλαι...
επισης σκεψου οτι το rc ειναι πιο ψηλο απο τα δικα μας 1.6 Wink
ελεω ελαστικων


πισω ισως αξιζει να δοκιμασεις και του 306 gr.N που εχουν 100 το ενα...
γενικα καποιος πρεπει να δοκιμασει του 306 τα απλα
εχουν 110 το ενα τα εμπρος και 105 τα πισω.
πιθανοτατα να ειναι με φαρδοστενα πιατελα δηλαδη γιωργο να δουλευουν με τα υπαρχοντα ελατηρια σου πραγμα που θα ειναι θεικο...για σενα που δε θες χαμηλωμα.

αν ειναι ρυθμιζομενα σε υψος τα ελατηρια και τα πιατελα τους εχουν 150ευρω ακομα...
δηλαδη θεωρητικα τα 600 δε τα φτανουμε!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 11:00:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

επισης σκεψου οτι το rc ειναι πιο ψηλο απο τα δικα μας 1.6 Wink
ελεω ελαστικων

Πάνο, γιατί μου έχει σχηματιστεί η εντύπωση ότι το μαμά RC είναι ελάχιστα πιο χαμηλωμένο από τα μαμά 206 και δεν ξέρω κατά πόσο η διαφορά ισοσταθμίζεται από τους μεγαλύτερους τροχούς;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 11:07:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
πισω ισως αξιζει να δοκιμασεις και του 306 gr.N που εχουν 100 το ενα...


και μάλλον να είναι καλήτερη περίπτωση από τα 206 grA που φοράει το RC του Δημήτρη...

τα μεταλικά σινεμπλοκ που έχουν τα 206 grA, έχουν αποκτήσει μικρούς τζόγους και κάνουν φασαρία όταν είναι κρύα.
τόση που ακούγονται και απ' έξω
πχ περνώντας εμπρός από την Λέσχη φευγοντας...
ντιγκ ντιγκ κλπ κλπ όπως έκανε το παλιό ραλλυ του Λευτερη με την πρώτη ανάρτηση που είχε (μόλις το είχε βγάλει από το στρώσιμο του μοτερ αν θυμάσαι Παναγιώτη)

Ο Δημήτρης μου έλεγε ότι η PS δίνει κάτι κυλινδράκια που μαλλον είναι για να μην κάνουν φασαρία (ή κάτι τέτοιο = δεν θυμάμαι καλά) αλλά κάνουν μια περιουσία... ~200+ε...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 22 Αύγ 2007, 11:14:28, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Αύγ 2007, 11:10:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι του δημητρη ειναι απο xs και εχουν 230 το ενα...

κυλινδρακια με 200ευρω το ενα ξεχασε τα.κατι αλλο κοιτατε.
αυτο που περιγραφεις κανθο λογικα λυνεται με κανα λαστιχακι δεξια αριστερα απο εκει που πιανει αμορτισερ...
σε τετοια θεματα μονο ο αργυρης ξερει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1332s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on