Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 15:51:37 Θέμα δημοσίευσης: Τιμές caster. Έχω πρόβλημα? |
|
|
το πρωι εκανα μια σκαστη απο πουπακη...
το αμαξι εδειξε 0 καμπερ
λιγο αρνητικο - ανοιχτο τοε που εξηγει το χαλια τιμονι και το αργο turn in Που ειχα διαπιστωσει και ....
1.4 καστερ αν θυμαμαι καλα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
το αμαξι αν θυμαμαι καλα πριν 6 μηνες σε ευθυγραμμιση χωρις ραβδους και με τα αλλα ιδια ειχε 2 καστερ. παλι πιο κατω απο μαμα αλλα εκει το ειχαμε αποδωσει σε χαμηλωμα.
τωρα ομως ειμαι πολυ πιο κατω. κατα πουπακη αυτο ειναι καλο. αφου υποστηριζε οτι το μικρο καστερ βοηθα στα κλειστα κομματια και χανεις στις καμπες.
και οντως το αμαξι ειχα παρατηρησει οτι στις καμπες το τελευταιο καιρο ηταν υπρβολικα φλυαρο και κουραστικο και διαβαζε πολυ το δρομο αλλα ειχε χασει πολυ turn in. ισως να φταει και το ανοιχτο τοε που τωρα το εβαλα κλειστο(θετικο) σε 0.07 απο καθε μερια συνολο 0.15......
καμια γνωμη?
υπαρχει περιπτωση απο χαλασμενα τοπ μαουντ να αλλαξει τοσο το καστερ?χλωμο αλλα λεμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 16:14:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2μοίρες κάστερ σου είχε δείξει με ΑΥΤΑ τα ψαλίδια????
Μήπως άλλαξε το κάστερ λόγο αλλαγής ψαλιδιών?? ΟΕΟ?
Το κάστερ μπορεί να μειώθηκε αν:
-Έχεις στραβώσει ψαλίδια
-Αν με κάποιο τρόπο μετακινήθηκε το υποπλαίσιο πιο πίσω
-Αν το μηχάνημα του ευθυγραμμησά είναι Κουκουρούκου! (Το πιο πιθανό...)
-Ίσως τα διαλυμένα τοπ-μάουντς αφήνουν το πάνω μέρος των αμορτισέρ να έρθει πιο μπροστά.
Αυτά περί κλειστών στροφών και καμπών πρώτη φορά τα ακούω!
Εγώ ξέρω ότι περισσότερο κάστερ αυξάνει την επαναφορά, κεντράρει καλύτερα και βαραίνει το τιμόνι (και για αυτό τα φυσιολογικά αυτοκίνητα με υδραυλικό τιμόνι εκτός του 206 έχουν κάστερ πάνω από 4-5 μοίρες).
Λιγότερο κάστερ ελαφραίνει και κάνει πιο χαλαρό και ασαφές το τιμόνι.
Υ.Γ: Όταν λες ολική σύγκλιση 0,15 εννοείς χιλιοστά ή μοίρες? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 16:25:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kαταρχην τα ψαλιδια χαρη τα εχω βγαλει παρα πολυ καιρο...
ειμαι με τα μαμα συν οτι δε βλεπω λογο να επηρεασει ενα χαλασμενο ψαλιδι τη καστερ και μαλιστα ιδια δεξια αριστερα.
αυτο ηταν που μου επισημανε πουπακ οτι ειμαι ακριβως ιδια δεξια αριστερα...
το τι κανει η καστερ στο τιμονι ειναι μεγαλη υποθεση...
εγω μιαλω εμπειρικα τι μπορει να δει κανεις.
το μηχανημα του πουπακη πολυ χλωμο να ειναι λαθος......
TO ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΑΜΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΔΕ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΚΑΣΤΕΡ?????ΟΕΟ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 00:37:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όχι απαραίτητα ή μάλλον όχι ιδιαίτερα.
ή ακόμα καλύτερα επειδή τα αμορτισέρ μας έχουν ελάχιστη κλίση η αλλαγή από το χαμύλωμα νομίζω ότι είναι αμελητέα.
σε μια mercedes πχ η διαφορά θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη.
μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 09:51:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το χαμήλωμα δεν ξέρω αν μειώνει το κάστερ αλλά όπως το σκέφτομαι συμφωνώ με το Μάνθο και μάλλον πρέπει να το αυξάνει λίγο!
Δεν μπορώ να σκεφτώ τι μπορεί να φταίει
Ίσως καμιά καγκουριά που έχεις κάνει!!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 10:44:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | όχι απαραίτητα ή μάλλον όχι ιδιαίτερα.
ή ακόμα καλύτερα επειδή τα αμορτισέρ μας έχουν ελάχιστη κλίση η αλλαγή από το χαμύλωμα νομίζω ότι είναι αμελητέα.
σε μια mercedes πχ η διαφορά θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη.
μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος... |
Πάντως Μάνθο επειδή έχω παίξει τις πίσω ράβδους σε διάφορα υψόμετρα η διαφορά στην κατευθυντικότητα σε ευθεία και στρίψιμο στις στροφές είναι εμφανής. Απλά, δεν ξέρω σε πόσο κάστερ αντιστοιχεί το "εμφανής".
Με τα PS ακραξόνια το τιμόνι είχε αποκτήσει τόσο πολύ Turn in που αποφάσισα να το χαλάσω δίνοντας ανεπαίσθητα απόκλιση (0.04) και χαμηλώνοντας αρκετά πίσω για να αυξήσω την κάστερ. Έτσι το 206 μου καί στρίβει καί πάει ευθεία όπου είναι πάλι νευρικό αλλά τουλάχιστον τώρα πάει καρφί με τα δύο χέρια στο τιμόνι και το μυαλό στη θέση του, γιατί πρώτα αν σκεφτόμουν καμιά ωραία κοπέλα το 206 έστριβε και... πήγαινε κατά πάνω της. Πραγματική γκομενοπαγίδα!
Με τα μαμά ακραξόνια το δυσανάλογο χαμήλωμα πίσω σκοτώνει το turn in. Υπόψιν ότι δεν ξέρω γιατί αλλά με το χαμήλωμα μαλακώνει συνολικά και ο πίσω άξονας. Ίσως επειδή έρχονται τα ψαλίδια πιο παράλληλα με το έδαφος αυξάνεται και το φορτίο του άξονα. Άρα πρέπει να πάω τώρα σε χοντρύτερες ράβδους στρέψης (ή έστω να το σηκώσω μισό πόντο για να σκληρύνει ελαφρώς).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:22:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμμμμ
ενδιαφέροντα όλα αυτά... αλλά νοιώθω ότι έχουμε ξεφύγει από το ερώτημα:
Παράθεση: | υπαρχει περιπτωση απο χαλασμενα τοπ μαουντ να αλλαξει τοσο το καστερ?χλωμο αλλα λεμε... |
θα γίνω "κακός" (και πραγματικά δεν θέλω) αλλά για τα λοιπά περί στησίματος στις σχετικές ενότητες... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:22:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για δώστε λίγο προσοχή!!!
Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce.
Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία.
Η γωνία caster έχει να κάνει με την αλλαγή της camber, όταν στρίβει ο τροχός. Όσο πιο πολύ caster, τόσο πιο πολύ camber κατά τη στροφή. Επίσης όσο πιο πολύ caster, τόσο πιο βαρύ τιμόνι και ταχύτερη επαναφορά.
Sorry αλλά το αλλαγμένο caster μάλλον έχει να κάνει με στραβωμένα ψαλίδια....
εγώ προχθές έγραψα
camber +0,1 +0,2 (επρεπε να είναι 0)
caster +2,2 +1,9 (επρεπε να είναι κοντά στο 3)
toe +0,1 -0,05 (το άνοιξα στο οριο της ανοχής του κατασκευαστή δηλαδή και οι δυο στο -0,16)
To Volvos: ένα μέρος από το κακό τιμόνι μου, μάλλον οφείλεται στα λάθος camber caster. Σου χρωστάω και κάποια αρχεία... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:24:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sorry μανθο.
Κάναμε την ίδια στιγμή post...
Απλά για την σωστή διατύπωση μερικών πραγμάτων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to toe out ειναι το θετικο?????
εγω εβαλα το ιδιο με εσενα συνολο -0.15 δηλαδη κλειστο να κοιτανε προς τα μεσα οι ροδες για να βελτιωσω turn in...
to καστερ εχω φαει κολλημα καθως θυμαμαι οτι σε παλια μετρηση σε ευθυγραμμισα της πατρας ηταν 2 νταν/...........................................
τα ψαλιδια εχουν λιγα χλμ το πολυ 40000 καθως ειχα τα πεζο σπορτ...
επισης γαβανας δεν εχω δει 206 1.6 με πανω απο 2.5 ακομα και μαμα οποτε μην αγχωνεσαι.
ο πουπακης μου ειπε οτι τα ορια ειναι 2 +- κατι...
και το 3 ειναι το ανω οριο... αυτο τωρα σηκωνει συζητηση.
το θεμα ειναι οτι εγω ηξερα οτι χαμηλωνοντας παιρνεις καστερ...
μαλλον πρεπει να ξανασκασω λεφτα σε αλλο μηχανημα. πολυ φοβαμαι οτι ισως φταιει και αυτο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:57:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | ένα μέρος από το κακό τιμόνι μου, μάλλον οφείλεται στα λάθος camber caster |
Εμείς οι δύο πρέπει οποσδήποτε να κάνουμε παρέα!
Από ότι βλέπω έχεις και εσύ ΘΕΤΙΚΟ κάμπερ όπως και εγώ (ανκαι λιγότερο από μένα).
gavanas έγραψε: | Για δώστε λίγο προσοχή!!!
Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce.
Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία. |
Η εμπειρία μου πάντως μέχρι τώρα έδειξε ότι το Turn-In βελτιώνεται με τη σύγκλιση.
Στο 309 είχα 2χιλιοστά (1 και 1) σύγκλιση και το τιμόνι ήταν ένα όνειρο!
volvos έγραψε: | to toe out ειναι το θετικο????? |
Toe-Out είναι το αρνητικό!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:07:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα φταίω εγώ αν το κλειδώσω!?!?!?!?!?
Γιατί θα πρέπει να συζητάμε στις "Βλάβες" κάτι που ουσιαστικά αφορά "Βελτίωση"?
Επειδή δήθεν τσιγκουνευόμαστε ορισμένοι να δώσουμε 40 ψωροευρώ για να συντηρηθεί όλα αυτό εδώ που έχουμε φτιάξει?
Λες και μπαίνουν στην τσέπη κανενός!
ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΔΗΛΑΔΗ!
Τουλάχιστον κάντε τα τσουρέκια στο ΔΣ αν σας ενδιαφέρει να ξεκλειδωθεί όλο το forum να υσηχάσουμε... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:18:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μανθο τραβα διακοπες...
εδω εχω προβλημα και προσπαθουμε να το λυσουμε που ειδες εσυ βελτιωσεις κλπ?????????
χαρη εσυ μαμα ποσο ειχε καστερ?
το ερωτημα παραμενει μπορει να χαλασμενα ψαλιδια ή τοπ μαουντ να αλλαξει το καστερ?
δε θα επρεπε να ειναι διαφορετικο δηλαδη 2 δεξια 1 αριστερα?εμενα γιατι ειναι 1.4 και στα δυο????????????οεο?
το καμπερ και το τοε ηταν σωστα.
0 καμπερ και στα δυο. το ενα ηταν 0.05 αρνητικο αν θυμαμαι και τοε ηταν οκ δεν ειχε ξεριθμηστει...
τα ψαλιδια δηλαδη στραβωσαν και τα δυο το ιδιο?????????
εδω κατι δε κολαει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:22:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιες διακοπές ρε @@ .
Τα περισσότερα από τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με το ερώτημά σου?!?!?!?
και αν πρόσεξες και 'γω πιο πάνω...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=168281#168281
Το νου σας...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:37:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...ναι αλλά ΔΣ και λοιποί κάνουν διακοπές "γενικώς", και μόνος μου δεν μπορώ να τα κάνω όλα...
στο θέμα μας.
Πριν αρχίσεις να τρελένεσαι δεν πας να μετρήσεις το αμάξι και σε άλλο μηχάνημα...
club585 στην Μεσογείων μετά τον Σταυρό πχ.
edit.
ακυρη η ερώτηση.ξαναδιάβασα τα παραπάνω.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:40:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RE ΠΑΣ ΚΑΛΑ....
ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΣΤΕΡ ΕΧΩ.
ΑΝ ειχα παραπανω θα εκανα τουμπες απο τη χαρα μου...
κατσε γιατι φευγω διακοπες και το αμαξι εχει τρελαθει στις διακοπες και τα μπουκωματα .. με βλεπω με εξπρες στα κυθηρα..........  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:40:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
..είπα "άκυρο"...
(βλ προηγούμενο ποστ)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:48:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα μπορούσα να πάρω τηλ τον volvo και να το συζητήσουμε, ώστε να μην ερχόμαστε σε κόντρα με τους ισχύοντες κανόνες του forum, αλλά τέσπα.
Πάντως το αρνητικό πρόσημο σημαίνει toe out -ανοιχτούς προς τα έξω τροχούς-
[/url] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 13:51:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gavanas έγραψε: | Πάντως το αρνητικό πρόσημο σημαίνει toe out -ανοιχτούς προς τα έξω τροχούς-
[/url] |
Και εγώ τι είπα προηγουμένως???
ultra-one έγραψε: | volvos έγραψε: | to toe out ειναι το θετικο????? |
Toe-Out είναι το αρνητικό! |
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|