PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τιμές caster. Έχω πρόβλημα?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 15:51:37    Θέμα δημοσίευσης: Τιμές caster. Έχω πρόβλημα? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το πρωι εκανα μια σκαστη απο πουπακη...

το αμαξι εδειξε 0 καμπερ
λιγο αρνητικο - ανοιχτο τοε που εξηγει το χαλια τιμονι και το αργο turn in Που ειχα διαπιστωσει και ....

1.4 καστερ αν θυμαμαι καλα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


το αμαξι αν θυμαμαι καλα πριν 6 μηνες σε ευθυγραμμιση χωρις ραβδους και με τα αλλα ιδια ειχε 2 καστερ. παλι πιο κατω απο μαμα αλλα εκει το ειχαμε αποδωσει σε χαμηλωμα.

τωρα ομως ειμαι πολυ πιο κατω. κατα πουπακη αυτο ειναι καλο. αφου υποστηριζε οτι το μικρο καστερ βοηθα στα κλειστα κομματια και χανεις στις καμπες.
και οντως το αμαξι ειχα παρατηρησει οτι στις καμπες το τελευταιο καιρο ηταν υπρβολικα φλυαρο και κουραστικο και διαβαζε πολυ το δρομο αλλα ειχε χασει πολυ turn in. ισως να φταει και το ανοιχτο τοε που τωρα το εβαλα κλειστο(θετικο) σε 0.07 απο καθε μερια συνολο 0.15......

καμια γνωμη?
υπαρχει περιπτωση απο χαλασμενα τοπ μαουντ να αλλαξει τοσο το καστερ?χλωμο αλλα λεμε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 16:14:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2μοίρες κάστερ σου είχε δείξει με ΑΥΤΑ τα ψαλίδια????

Μήπως άλλαξε το κάστερ λόγο αλλαγής ψαλιδιών?? ΟΕΟ?

Το κάστερ μπορεί να μειώθηκε αν:
-Έχεις στραβώσει ψαλίδια
-Αν με κάποιο τρόπο μετακινήθηκε το υποπλαίσιο πιο πίσω
-Αν το μηχάνημα του ευθυγραμμησά είναι Κουκουρούκου! (Το πιο πιθανό...)
-Ίσως τα διαλυμένα τοπ-μάουντς αφήνουν το πάνω μέρος των αμορτισέρ να έρθει πιο μπροστά.

Αυτά περί κλειστών στροφών και καμπών πρώτη φορά τα ακούω!
Εγώ ξέρω ότι περισσότερο κάστερ αυξάνει την επαναφορά, κεντράρει καλύτερα και βαραίνει το τιμόνι (και για αυτό τα φυσιολογικά αυτοκίνητα με υδραυλικό τιμόνι εκτός του 206 έχουν κάστερ πάνω από 4-5 μοίρες).
Λιγότερο κάστερ ελαφραίνει και κάνει πιο χαλαρό και ασαφές το τιμόνι.

Υ.Γ: Όταν λες ολική σύγκλιση 0,15 εννοείς χιλιοστά ή μοίρες? Confused


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 16:25:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kαταρχην τα ψαλιδια χαρη τα εχω βγαλει παρα πολυ καιρο...
ειμαι με τα μαμα συν οτι δε βλεπω λογο να επηρεασει ενα χαλασμενο ψαλιδι τη καστερ και μαλιστα ιδια δεξια αριστερα.
αυτο ηταν που μου επισημανε πουπακ οτι ειμαι ακριβως ιδια δεξια αριστερα...

το τι κανει η καστερ στο τιμονι ειναι μεγαλη υποθεση...
εγω μιαλω εμπειρικα τι μπορει να δει κανεις.
το μηχανημα του πουπακη πολυ χλωμο να ειναι λαθος......

TO ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΑΜΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΔΕ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΚΑΣΤΕΡ?????ΟΕΟ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 00:37:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

όχι απαραίτητα ή μάλλον όχι ιδιαίτερα.
ή ακόμα καλύτερα επειδή τα αμορτισέρ μας έχουν ελάχιστη κλίση η αλλαγή από το χαμύλωμα νομίζω ότι είναι αμελητέα.
σε μια mercedes πχ η διαφορά θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη.
μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 09:51:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το χαμήλωμα δεν ξέρω αν μειώνει το κάστερ αλλά όπως το σκέφτομαι συμφωνώ με το Μάνθο και μάλλον πρέπει να το αυξάνει λίγο! Confused

Δεν μπορώ να σκεφτώ τι μπορεί να φταίει Scratch Scratch Scratch

Ίσως καμιά καγκουριά που έχεις κάνει!!!!!!!!! Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 10:44:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
όχι απαραίτητα ή μάλλον όχι ιδιαίτερα.
ή ακόμα καλύτερα επειδή τα αμορτισέρ μας έχουν ελάχιστη κλίση η αλλαγή από το χαμύλωμα νομίζω ότι είναι αμελητέα.
σε μια mercedes πχ η διαφορά θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη.
μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος...

Πάντως Μάνθο επειδή έχω παίξει τις πίσω ράβδους σε διάφορα υψόμετρα η διαφορά στην κατευθυντικότητα σε ευθεία και στρίψιμο στις στροφές είναι εμφανής. Απλά, δεν ξέρω σε πόσο κάστερ αντιστοιχεί το "εμφανής".
Με τα PS ακραξόνια το τιμόνι είχε αποκτήσει τόσο πολύ Turn in που αποφάσισα να το χαλάσω δίνοντας ανεπαίσθητα απόκλιση (0.04) και χαμηλώνοντας αρκετά πίσω για να αυξήσω την κάστερ. Έτσι το 206 μου καί στρίβει καί πάει ευθεία όπου είναι πάλι νευρικό αλλά τουλάχιστον τώρα πάει καρφί με τα δύο χέρια στο τιμόνι και το μυαλό στη θέση του, γιατί πρώτα αν σκεφτόμουν καμιά ωραία κοπέλα το 206 έστριβε και... πήγαινε κατά πάνω της. Πραγματική γκομενοπαγίδα! Laughing
Με τα μαμά ακραξόνια το δυσανάλογο χαμήλωμα πίσω σκοτώνει το turn in. Υπόψιν ότι δεν ξέρω γιατί αλλά με το χαμήλωμα μαλακώνει συνολικά και ο πίσω άξονας. Ίσως επειδή έρχονται τα ψαλίδια πιο παράλληλα με το έδαφος αυξάνεται και το φορτίο του άξονα. Άρα πρέπει να πάω τώρα σε χοντρύτερες ράβδους στρέψης (ή έστω να το σηκώσω μισό πόντο για να σκληρύνει ελαφρώς).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:22:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χμμμμ
ενδιαφέροντα όλα αυτά... αλλά νοιώθω ότι έχουμε ξεφύγει από το ερώτημα:

Παράθεση:
υπαρχει περιπτωση απο χαλασμενα τοπ μαουντ να αλλαξει τοσο το καστερ?χλωμο αλλα λεμε...
Cool

θα γίνω "κακός" (και πραγματικά δεν θέλω) αλλά για τα λοιπά περί στησίματος στις σχετικές ενότητες... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:22:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για δώστε λίγο προσοχή!!!

Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce.
Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία.

Η γωνία caster έχει να κάνει με την αλλαγή της camber, όταν στρίβει ο τροχός. Όσο πιο πολύ caster, τόσο πιο πολύ camber κατά τη στροφή. Επίσης όσο πιο πολύ caster, τόσο πιο βαρύ τιμόνι και ταχύτερη επαναφορά.

Sorry αλλά το αλλαγμένο caster μάλλον έχει να κάνει με στραβωμένα ψαλίδια....

εγώ προχθές έγραψα
camber +0,1 +0,2 (επρεπε να είναι 0)
caster +2,2 +1,9 (επρεπε να είναι κοντά στο 3)
toe +0,1 -0,05 (το άνοιξα στο οριο της ανοχής του κατασκευαστή δηλαδή και οι δυο στο -0,16)

To Volvos: ένα μέρος από το κακό τιμόνι μου, μάλλον οφείλεται στα λάθος camber caster. Σου χρωστάω και κάποια αρχεία...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:24:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry μανθο.
Κάναμε την ίδια στιγμή post...
Απλά για την σωστή διατύπωση μερικών πραγμάτων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:53:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to toe out ειναι το θετικο?????
εγω εβαλα το ιδιο με εσενα συνολο -0.15 δηλαδη κλειστο να κοιτανε προς τα μεσα οι ροδες για να βελτιωσω turn in...

to καστερ εχω φαει κολλημα καθως θυμαμαι οτι σε παλια μετρηση σε ευθυγραμμισα της πατρας ηταν 2 νταν/...........................................


τα ψαλιδια εχουν λιγα χλμ το πολυ 40000 καθως ειχα τα πεζο σπορτ...


επισης γαβανας δεν εχω δει 206 1.6 με πανω απο 2.5 ακομα και μαμα οποτε μην αγχωνεσαι.
ο πουπακης μου ειπε οτι τα ορια ειναι 2 +- κατι...
και το 3 ειναι το ανω οριο... αυτο τωρα σηκωνει συζητηση.

το θεμα ειναι οτι εγω ηξερα οτι χαμηλωνοντας παιρνεις καστερ...

μαλλον πρεπει να ξανασκασω λεφτα σε αλλο μηχανημα. πολυ φοβαμαι οτι ισως φταιει και αυτο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 11:57:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:
ένα μέρος από το κακό τιμόνι μου, μάλλον οφείλεται στα λάθος camber caster

Εμείς οι δύο πρέπει οποσδήποτε να κάνουμε παρέα! Laughing Laughing Laughing Laughing
Από ότι βλέπω έχεις και εσύ ΘΕΤΙΚΟ κάμπερ όπως και εγώ (ανκαι λιγότερο από μένα).


gavanas έγραψε:
Για δώστε λίγο προσοχή!!!

Το toe out -στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει το turn in και δίνει καλύτερo steering responce.
Το toe in - στους εμπρος τροχούς- βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία.

Η εμπειρία μου πάντως μέχρι τώρα έδειξε ότι το Turn-In βελτιώνεται με τη σύγκλιση.
Στο 309 είχα 2χιλιοστά (1 και 1) σύγκλιση και το τιμόνι ήταν ένα όνειρο!


volvos έγραψε:
to toe out ειναι το θετικο?????

Toe-Out είναι το αρνητικό!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:07:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα φταίω εγώ αν το κλειδώσω!?!?!?!?!? Evil

Γιατί θα πρέπει να συζητάμε στις "Βλάβες" κάτι που ουσιαστικά αφορά "Βελτίωση"?

Επειδή δήθεν τσιγκουνευόμαστε ορισμένοι να δώσουμε 40 ψωροευρώ για να συντηρηθεί όλα αυτό εδώ που έχουμε φτιάξει?

Λες και μπαίνουν στην τσέπη κανενός! Evil Evil

ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΔΗΛΑΔΗ!

Τουλάχιστον κάντε τα τσουρέκια στο ΔΣ αν σας ενδιαφέρει να ξεκλειδωθεί όλο το forum να υσηχάσουμε... Twisted evil


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:18:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μανθο τραβα διακοπες...
εδω εχω προβλημα και προσπαθουμε να το λυσουμε που ειδες εσυ βελτιωσεις κλπ?????????

χαρη εσυ μαμα ποσο ειχε καστερ?

το ερωτημα παραμενει μπορει να χαλασμενα ψαλιδια ή τοπ μαουντ να αλλαξει το καστερ?

δε θα επρεπε να ειναι διαφορετικο δηλαδη 2 δεξια 1 αριστερα?εμενα γιατι ειναι 1.4 και στα δυο????????????οεο?

το καμπερ και το τοε ηταν σωστα.
0 καμπερ και στα δυο. το ενα ηταν 0.05 αρνητικο αν θυμαμαι και τοε ηταν οκ δεν ειχε ξεριθμηστει...
τα ψαλιδια δηλαδη στραβωσαν και τα δυο το ιδιο?????????

εδω κατι δε κολαει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:22:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποιες διακοπές ρε @@ Laughing .
Τα περισσότερα από τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με το ερώτημά σου?!?!?!?
και αν πρόσεξες και 'γω πιο πάνω...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=168281#168281

Το νου σας...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:24:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=7730

και το νουνου σας.

ΘΑ ΣΕ ΣΤΡΩΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΙΚΡΕ ΕΣΕΝΑ...

ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ.........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:37:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...ναι αλλά ΔΣ και λοιποί κάνουν διακοπές "γενικώς", και μόνος μου δεν μπορώ να τα κάνω όλα...

στο θέμα μας.
Πριν αρχίσεις να τρελένεσαι δεν πας να μετρήσεις το αμάξι και σε άλλο μηχάνημα...

club585 στην Μεσογείων μετά τον Σταυρό πχ.

edit.
ακυρη η ερώτηση.ξαναδιάβασα τα παραπάνω.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:40:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RE ΠΑΣ ΚΑΛΑ....

ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΣΤΕΡ ΕΧΩ.
ΑΝ ειχα παραπανω θα εκανα τουμπες απο τη χαρα μου...

κατσε γιατι φευγω διακοπες και το αμαξι εχει τρελαθει στις διακοπες και τα μπουκωματα .. με βλεπω με εξπρες στα κυθηρα.......... Evil Evil Evil Evil Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:40:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

..είπα "άκυρο"...

(βλ προηγούμενο ποστ)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 12:48:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα μπορούσα να πάρω τηλ τον volvo και να το συζητήσουμε, ώστε να μην ερχόμαστε σε κόντρα με τους ισχύοντες κανόνες του forum, αλλά τέσπα.

Πάντως το αρνητικό πρόσημο σημαίνει toe out -ανοιχτούς προς τα έξω τροχούς-

[/url]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούλ 2006, 13:51:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gavanas έγραψε:
Πάντως το αρνητικό πρόσημο σημαίνει toe out -ανοιχτούς προς τα έξω τροχούς-

[/url]


Και εγώ τι είπα προηγουμένως??? Confused
ultra-one έγραψε:
volvos έγραψε:
to toe out ειναι το θετικο?????

Toe-Out είναι το αρνητικό!



Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0633s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on