Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάϊ 2006, 13:11:34 Θέμα δημοσίευσης: Έκτακτη αναστολή των αγώνων του Πρωταθλ. και Κυπ. Ράλλυ! |
|
|
Μετά από έκτακτη συνεδρίαση των μελών της, που πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 15 Μαΐου 2006 και ώρα 14.00 στα Εντευκτήρια της ΕΛΠΑ, η Εθνική Επιτροπή Αγώνων αποφάσισε την αναστολή της διεξαγωγής των αγώνων Ράλλυ του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων Χώματος και Ασφάλτου έως την 31η Αυγούστου 2006, προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αναβάθμιση των διοργανώσεων.
Η ΕΘΕΑ, δεσμεύεται πως θα ανακοινώσει δέσμη μέτρων, το αργότερο έως την ημερομηνία λήξης της αναστολής των προαναφερθέντων αγώνων, για τα παρακάτω:
1. Προϋποθέσεις έκδοσης αγωνιστικών αδειών.
2. Αναβάθμισης της ασφάλειας των αγωνιζομένων μέσω πρακτικών και θεωρητικών σεμιναρίων.
3. Προϋποθέσεις χρήσης των αγωνιστικών αδειών ανάλογα με τη διαβάθμιση των αγώνων.
4. Εισαγωγή του θεσμού των Παρατηρητών Ασφαλείας και εκπαίδευσή τους ως προς τις μεθόδους άσκησης των καθηκόντων τους.
(Από Δελτίο Τύπου)
(το τόπικ εν καιρό θα ενσωματωθεί στα "Νέα Ελληνικών Αγώνων")
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Δευ 25 Ιούν 2007, 10:21:24, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάϊ 2006, 19:18:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανακοίνωση Σ.Ο.Α.Α.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούν 2006, 14:20:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tα πρώτα «μέτρα»!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιούλ 2006, 15:59:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν θεωρία είναι πολύ καλή και το 1. και πολύ περισσότερο το 2.
Αλλά αν αρχίσουν και εκεί να λαδώνονται (σχεδόν αναποφευκτο μου φαίνεται δυστυχώς...) απλά αυξάνονται κατά 70+40ευρώ τα έξοδα των αγωνιζομένων...
Πάντως το θέμα του "σχολείου" είναι βασικό νομίζω.
Δεν είναι ανάγκη να τρέχει όποιος απλά έχει τα λεφτά να έχει στην κατοχή του ένα αγωνιστικό...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιούλ 2006, 21:40:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω για τα σεμιναρια με τον Ιαβερη.
Το εργομετρικο δεν ξερω, λιγο τραβηγμενο μου φαινεται.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιούλ 2006, 13:20:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα σεμινάρια είναι καλό μέτρο. το εργομετρικό είναι απίστετο. σε ποια χώρα περνάς τέτοιο πράμα για να βγάλεις license ?
(βέβαια και στην Αγγλία που είναι υποχρεωτικο το "course" (τα σεμινάρια) βλέπω πολλές απόψεις (απο άγγλους που πήγαν) που λένε οτι είναι μόνο για τα φράγκα και το "οκ"
ελπίζω να μην φτάσει κάποτε και το ελληνικό "σχολείο" κατά κει.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούλ 2006, 13:03:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανακοίνωση ΣΟΑΑ-ΣΟΑΑΒΕ για τα μέτρα περί ασφάλειας.
Σχετικά με την ανακοίνωση των μέτρων για την ασφάλεια των αγώνων από την ΕΘΕΑ/ΕΛΠΑ και τις κοινές θέσεις ΣΟΑΑ-ΣΟΑΑΒΕ
Το Δ.Σ. του Συνδέσμου από την συνεδρίαση της που πραγματοποιήθηκε μετά την συνάντηση με την ΕΘΕΑ απεφάσισε να αναμείνει την εξαγγελία όλων των μέτρων ασφαλείας από την ΕΛΠΑ και στην συνέχεια να σχολιάσει , κρίνει και ενημερώσει τους οδηγούς.
Για να μπορέσουμε να προτείνουμε λύσεις σχετικά με το πρόβλημα της ασφάλειας των Ελληνικών αγώνων προσπαθήσαμε να αναλύσουμε – διερευνήσουμε , κάτω από αντίξοες και πολλές φορές εχθρικές συνθήκες , τους λόγους για τους οποίους έγιναν τα τρία πιό σοβαρά ατυχήματα φέτος στην χώρα μας.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις επικρατούσες συνθήκες καθώς επίσης και τις κοινές θέσεις και απόψεις του Δ.Σ. του ΣΟΑΑΒΕ , απαιτούμε την δημιουργία Επιτροπής Ανάλυσης Ατυχημάτων, ανεξάρτητης αρχής από την ΕΛΠΑ και τους Οργανωτές (Όπως έπραξαν οι Σύνδεσμοι καλώντας σε συμβούλιο παλαιούς και βετεράνους οδηγούς αγώνων και τεχνικούς για να μας βοηθήσουν με την πείρα και την σοφία τους στην ανάλυση των αιτιών των ατυχημάτων) η οποία έχοντας πρόσβαση στις κρατικές λειτουργίες θα μπορεί να καταλήγει σε ακριβές πόρισμα για κάθε ατύχημα συμβάλλοντας στην αποφυγή νέων αλλά και στην απόδοση ευθυνών.
Θεωρώντας δεδομένο ότι κατά την οδήγηση στο όριο ακόμα και ένα μεμονωμένο στιγμιαίο τεχνικό πρόβλημα μπορεί να προκαλέσει ατύχημα ακόμα και στον καλύτερο-εμπειρότερο οδηγό του κόσμου επιβάλλεται η επιλογή όσο το δυνατόν ασφαλέστερων διαδρομών και η μέγιστη δυνατή θωράκιση τους, ίδια για όλους τους αγώνες και όλους τους αγωνιζόμενους.
Χάριν παραδείγματος αναφέρουμε ότι δεν μπορεί η ε.δ. Φτέρη να εκτελείται για τους αγώνες του Ελληνικού πρωταθλήματος με τους μισούς κριτές ασφαλείας απ ότι εκτελείται για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Δεν μπορεί στο γνωστό «Τ» της ε.δ. Σκούρτα όπου τα αυτοκίνητα φτάνουν με την τελική τους ταχύτητα , ο δρόμος διαφυγής στο μεν ράλλυ Ακρόπολις να φυλάσσεται με κορδέλες ενώ στους Ελληνικούς αγώνες να υπάρχει μπαριέρα αυτοκινήτων και θεατών.
Γι αυτό επιβάλλεται δημιουργία προδιαγραφών εκτέλεσης για κάθε ειδική διαδρομή και ειδικά για τα ράλλυ σπρίντ , όπου συμφωνούμε να αποτελέσουν στάδιο εισόδου για τους νέους αγωνιζόμενους μαζί με την αναβίωση των αγώνων RallyCross.
Περιμένουμε άμεσα την ανακοίνωση για τα δύο ευέλικτα οχήματα άμεσης επέμβασης και απεγκλωβισμού που ήδη έχουμε ζητήσει από την ΕΘΕΑ καθώς και την δημιουργία ειδικής ομάδας απεγκλωβισμού.
Περιμένουμε άμεσα την αποστολή αντιγράφου του Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου μαζί με την έκδοση της λισάνς. Επισημαίνουμε ότι πρέπει να αναθεωρηθούν οι καλύψεις.
Περιμένουμε άμεσα την εφαρμογή της μελέτης του συστήματος εντοπισμού GPS είτε αυτό που πρότεινε μέλος του Συνδέσμου εδώ και ενάμισι χρόνο είτε άλλου αξιόπιστου συστήματος.
Ανακαλύπτοντας την ύπαρξη σοβαρής έλλειψης σε θέμα παθητικής ασφάλειας σε ένα από τα οχήματα που ενεπλάκησαν σε θανατηφόρο ατύχημα (άσχετα αν συνέβαλλε ή όχι) απαιτούμε την πλήρη και απόλυτη εφαρμογή των υφιστάμενων κανονισμών στα θέματα παθητικής ασφάλειας.
Συμφωνούμε με τον θεσμό του Υπευθύνου Ασφαλείας και του βοηθού του για όλους τους αγώνες ράλλυ , υπό την προϋπόθεση ότι θα θεσμοθετηθεί και θα λειτουργήσει ανεξάρτητα από ΕΘΕΑ και Οργανωτές . Απαιτούμε την σύμφωνη γνώμη των οδηγών στα εκάστοτε πρόσωπα που αναλαμβάνουν τις θέσεις αυτές όπως συμβαίνει με τον κ. Μ.Χαλιβελάκη και Α.Αθανασίου καθώς και την υποχρέωση τους να ενημερώνουν τους Συνδέσμους οδηγών για κάθε αγώνα.
Συμφωνούμε με την διαδικασία σεμιναρίων ειδικά σε θέματα σωστής χρήσης του εξοπλισμού ασφαλείας προς τους αγωνιζόμενους , κριτές , στελέχη οργανωτών. Αναμένουμε από την ΕΛΠΑ το σχέδιο του υπευθύνου εκπαίδευσης για τα περαιτέρω.
Ζώντας από μέσα τις ενέργειες διάσωσης και τα πολλά κενά που δημιουργήθηκαν στο τελευταίο ατύχημα , στο Ράλλυ Μ.Ρόδο απαιτείται αναδιαμόρφωση του όλου συστήματος , την οποία θα συζητήσουμε με τον υπεύθυνο ασφαλείας , στην κατεύθυνση της επάνδρωσης με καταλλήλους κάθε φορά ανθρώπους και την οργάνωση σεμιναρίων.
Ζητάμε την κατάρτιση ομάδας (λίστας) γιατρών με ειδικότητες και ιδιαίτερες ικανότητες που θα μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά. Ζητάμε επίσης την τυποποίηση του εξοπλισμού που θα πρέπει να τους παρέχεται να φέρουν μαζί τους. Από την λίστα αυτή να υποχρεούνται να επιλέγουν οι οργανωτές.
Ζητάμε την τυποποίηση ικανοτήτων των ελικοπτέρων που επιλέγονται για τους αγώνες και απόλυτος προσδιορισμός του ρόλου τους (ποιους και τι μεταφέρει).
Περνώντας ήδη το τεστ στο ΚΕ.Ψ.Α. για να διαμορφώσουμε άποψη δεν το θεωρούμε σαν πρωτεύουσα λύση στο πρόβλημα της ασφάλειας αφού είμαστε πεπεισμένοι ότι και οι άτυχοι οδηγοί μας θα μπορούσαν να το είχαν περάσει. Όμως το κόστος των 70 Ε δεν το καθιστά απαγορευτικό, ειδικά στην περίπτωση που θα μπορούμε να αποφύγουμε την κατάθεση πλαστών η παραποιημένων ιατρικών γνωματεύσεων και επίσης οι οδηγοί θα μπορούν να το εκμεταλλευτούν για την βελτίωση των ατομικών τους επιδόσεων.
Απαιτούμε την διεξαγωγή όλων των αγώνων στην χώρα μας τα μέτρα ασφαλείας να είναι επιπέδου Ακρόπολις και Ευρωπαϊκών αγώνων. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα συναινέσουμε στην διεξαγωγή κανενός αγώνα χωρίς τις μέγιστες προδιαγραφές ασφαλείας.
Θεωρούμε ότι το πρόβλημα της ασφάλειας δεν περιορίζεται μόνο στα ράλλυ αλλά επεκτείνεται και στους αγώνες αναβάσεων. Κατ’ αρχήν να θυμίσουμε ενδεικτικά για την φετινή χρονιά τα σοβαρότατα ατυχήματα του κ.Πατσουρέα και του κ.Τσαγκαρά στην Αγ.Άννα , του κ.Ηλιάδη στην Κύμη –με σοβαρή ευθύνη του κριτή – και μόλις το προηγούμενο Σαββατοκύριακο του κ. Φωτεινέλλη στην Δημητσάνα.
Απαιτούμε υπεύθυνο ασφαλείας κοινό για όλες τις αναβάσεις. Πιστοποίηση όλων των αναβάσεων με προκαθορισμένες θέσεις κριτών και θεατών , μόνιμους κριτές και ιδιαίτερη μέριμνα στα μέτρα ασφαλείας , μπαριέρες κλπ.
Καλούμε τους οδηγούς να μην συμμετάσχουν σε κανένα αγώνα αν η ΕΛΠΑ δεν αποδείξει έμπρακτα και ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕΙ αυτούς τους κανόνες ασφαλείας.
Προσπαθώντας να αντικρούσουμε εκ των προτέρων τον αντίλογο της ΕΛΠΑ ότι τα άριστα μέτρα ασφαλείας ενός αγώνα έχουν δυσβάσταχτο κόστος , αναφέρουμε τα πιο κάτω:
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι τα έσοδα της ΕΛΠΑ από τους αγώνες και κυρίως από τους αγωνιζόμενους δεν διατίθενται για την βελτίωση της ασφάλειας αλλά για την κάλυψη άλλων ελλειμματικών δραστηριοτήτων (ΟΒΕΛΠΑ – Ελλείμματα Ακρόπολις).
Σε κάθε περίπτωση δεν μας ενδιαφέρουν οι άλλες δραστηριότητες της ΕΛΠΑ αλλά μόνο οι αγώνες , η ασφάλειά τους και δευτερευόντως η προβολή.
Ενημερώνουμε τους οδηγούς ότι ακέραιο το ποσόν του παραβόλου έκδοσης λισάνς και το 35-40% του παραβόλου συμμετοχής σε ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ αυτοκινήτου – μοτό - καρτ εισπράττεται από την ΕΛΠΑ χωρίς να υπάρχει ανταποδοτικότητα από αυτά τα χρήματα των οδηγών.
Δεν είναι δυνατόν η ειδική Υμηττός στο Ακρόπολις να θωρακίστηκε με 2500 μέτρα μπαριέρες και οι υπόλοιπες διαδρομές με ακόμα 2500 μέτρα (όπως δηλώθηκε από την Οργανωτική Επιτροπή) και το ίδιο χρονικό διάστημα να χάνεται οδηγός μας γιατί δεν αναστηλώθηκε μία μπαριέρα!!!!
Αν για όλα αυτά χρειάζεται να μειωθούν οι αγώνες , ο Σύνδεσμος είναι απόλυτα σύμφωνος.
Ζητάμε την στήριξη όλων των οδηγών , ακόμα και των ανθρώπων και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον χώρο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να συμμεριστούν τις προτάσεις μας άσχετα αν έχουν οικονομικό κόστος σε πρώτο χρόνο.
(Δελτίο Τύπου ΣΟΑΑ-ΣΟΑΑΒΕ)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούλ 2006, 19:36:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
την Τετάρτη οι αγωνιζομενοι της Β. Ελλάδος είχαμε ΓΣ για το θέμα. και οι δεξιοτέχνες ήταν εκεί και υπάρχει ομόνοια σε αυτή την απόφαση μιας και όσοι είμασταν εκεί δώσαμε τις λισανς στο ΣΟΑΑΒΕ για να ξέρει οτι το εννοούμε...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Αύγ 2006, 19:25:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η απάντηση της ΕΘ.Ε.Α. στην ανακοίνωση του Σ.Ο.A.Α.
Παράθεση: | «Το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ απέστειλε προς τα ΜΜΕ ανακοίνωση-δελτίο Τύπου, ζητώντας από τους αγωνιζόμενους-μέλη του να απέχουν από τους αγώνες ράλλυ σπρίντ, ράλλυ και αναβάσεις, προφασιζόμενο την έλλειψη των κατάλληλων μέτρων για ασφαλείς διοργανώσεις από την πλευρά των οργανωτών και της ΕΘΕΑ.
Η παραπάνω ενέργεια χαρακτηρίζεται παντελώς άστοχη από την ΕΘΕΑ, της οποίας κύριο μέλημα ήταν και παραμένει η ασφάλεια των συμμετεχόντων και των θεατών σε όλες τις αγωνιστικές εκδηλώσεις που γίνονται υπό την αιγίδα της. Η ΕΘΕΑ, άλλωστε, ήταν αυτή που πήρε την απόφαση να προχωρήσει στην τρίμηνη διακοπή των αγώνων ράλλυ προκειμένου να συζητηθούν και να υλοποιηθούν οι προϋποθέσεις για τις όσον το δυνατόν ασφαλέστερες διοργανώσεις.
Τα μέτρα, λοιπόν, που πρόσφατα ανακοινώθηκαν (δελτίο Τύπου ΕΘΕΑ της 13ης Ιουλίου 2006) είναι σύμφωνα με την ΕΘΕΑ τα δέοντα και δυνατά. Είχαν επίσης συζητηθεί με εκπροσώπους του Δ.Σ. του ΣΟΑΑ πριν ανακοινωθούν. Οι εκπρόσωποι του ΣΟΑΑ, μάλιστα, είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις ή τις τυχόν αντιρρήσεις τους, όμως είχαν συμφωνήσει με τη δέσμη μέτρων που πρότεινε η ΕΘΕΑ.
Υπό αυτό το πρίσμα η σημερινή ανακοίνωση του ΔΣ του ΣΟΑΑ προκαλεί μεγάλη έκπληξη στα μέλη της ΕΘΕΑ και εγείρει ερωτηματικά για τον χρόνο στον οποίο εκδόθηκε – 40 ημέρες μετά την ανακοίνωση της δέσμης μέτρων της ΕΘΕΑ και 9 ημέρες πριν την άρση της αναστολής της τέλεσης των αγώνων Ράλλυ»
Δελτίο Τύπου ΕΘ.Ε.Α. |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 10:17:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά τι θα κάνετε Νίκο; γιατί ακούγετε ότι "όλα καλά, τρέξτε" από τον ΣΟΑΑΒΕ. Ισχύει; Πολλά ακούγονται και δεν ξέρω τι να πιστέψω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 11:00:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοείται ότι δεν θα απέχω. Δεν θα ασχοληθώ με τις μαλ***ες του ΣΟΑΑ ο οποίος 10 μέρες πριν τον αγώνα λεει αποχή. Έχω φτύσει αίμα για να ετοιμάσω το αμάξι και θα μου πουν μην τρέχεις; Θα αφήσω το καπ; Τώρα θυμήθηκαν την αποχή; μόλις γύρισαν από τα μπάνια τους; Εγώ γιατι δεν πήγα διακοπές; Για να κάτσω και να βλέπω τους τοίχους; ΟΧΙ. Για να τρέξω. Και δεν θα μου πουν όχι επειδή έχουν την ΑΙΩΝΙΑ εχθρα κάποιοι με την ΕΘΕΑ....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 11:05:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Εννοείται ότι δεν θα απέχω. Δεν θα ασχοληθώ με τις μαλ***ες του ΣΟΑΑ ο οποίος 10 μέρες πριν τον αγώνα λεει αποχή. Έχω φτύσει αίμα για να ετοιμάσω το αμάξι και θα μου πουν μην τρέχεις; Θα αφήσω το καπ; Τώρα θυμήθηκαν την αποχή; μόλις γύρισαν από τα μπάνια τους; Εγώ γιατι δεν πήγα διακοπές; Για να κάτσω και να βλέπω τους τοίχους; ΟΧΙ. Για να τρέξω. Και δεν θα μου πουν όχι επειδή έχουν την ΑΙΩΝΙΑ εχθρα κάποιοι με την ΕΘΕΑ....  |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 11:08:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και επιπλεον νικο ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλαξει τιποτα...
δωρο αδωρο οπως γινεται δεκαετιες τωρα...
παντως μια αποχη σε επομενους αγωνες απο τη πλειοψηφια θα ηταν καλη οχι γιατι την κανει ο σοαα απεναντι στην εθεα αλλα γιατι πρεπει να γινει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Amaxopoulos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 12:14:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Εννοείται ότι δεν θα απέχω. Δεν θα ασχοληθώ με τις μαλ***ες του ΣΟΑΑ ο οποίος 10 μέρες πριν τον αγώνα λεει αποχή. Έχω φτύσει αίμα για να ετοιμάσω το αμάξι και θα μου πουν μην τρέχεις; Θα αφήσω το καπ; Τώρα θυμήθηκαν την αποχή; μόλις γύρισαν από τα μπάνια τους; Εγώ γιατι δεν πήγα διακοπές; Για να κάτσω και να βλέπω τους τοίχους; ΟΧΙ. Για να τρέξω. Και δεν θα μου πουν όχι επειδή έχουν την ΑΙΩΝΙΑ εχθρα κάποιοι με την ΕΘΕΑ....  |
Kαποιοι εφυσαν αιμα(οπως ο Μακρης) για να γινουν αφορμη για την ιδεα της αποχης σε μια υστατη προσπαθεια αλλαγης αυτων που θα θελαμε να ειναι αγωνες αυτοκινητου.(γιατι δεν λεγονται αγωνες αυτοκινητου διαδρομες που συνηθως σου κλεινουν και πολλες φορες σου δινουν και τον χρονο που εκανες σε αυτες)
Ελπιζω να μην δεις ποτε κοντρα αμαξι,να μην χρειαστεις ποτε κατι ,που σε αλλες χωρες ειναι αυτονοητο,να μην χρειαστει ποτε να διαμαρτηρηθεις,η να ζητησεις τη βοηθεια καποιου συναγωνιζομενου,επειδη καποιοι "κριτες,αγωνοδικες,υπευθυνοι ασφαλειας,κλπ" δεν ηταν οσο επαγγελματιας εισαι εσυ,που αν δεν εχεις την νομιμη πολλαπλη εξαγωγης στο αυτοκινητο σε πετανε εξω απο τον αγωνα,ενω εκεινοι ολοι μενουν στο απυροβλητο,ο,τι και να εχει συμβει.
Η καθε αποψη σεβαστη,αλλα καλο ειναι να ειμαστε πιο ανοιχτοι και να μην πιστευουμε οτι απλα καποιοι εχουν "αιωνια " εχθρα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 13:56:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν λέω "κάποιοι" Δημήτρη εννοώ καποια άτομα και όχι σύσωμο τον ΣΟΑΑ. Αλλα όπως και να το κάνουμε ενώ η απόφαση είναι σωστή δεν "πάρθηκε" ή καλύτερα ανακοινώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Που ήταν ρε Δημήτρη όλοι τους όλο το καλοκαίρι; Γιατί το λένε τώρα 10 μέρες πριν τον αγώνα; Και γιατί δεν μας πήρε κάποιος να μας ενημερώσει τηλεφωνικά; Να μας προτρέψει; Και οτιδήποτε άλλο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Amaxopoulos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 14:19:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Όταν λέω "κάποιοι" Δημήτρη εννοώ καποια άτομα και όχι σύσωμο τον ΣΟΑΑ. Αλλα όπως και να το κάνουμε ενώ η απόφαση είναι σωστή δεν "πάρθηκε" ή καλύτερα ανακοινώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Που ήταν ρε Δημήτρη όλοι τους όλο το καλοκαίρι; Γιατί το λένε τώρα 10 μέρες πριν τον αγώνα; Και γιατί δεν μας πήρε κάποιος να μας ενημερώσει τηλεφωνικά; Να μας προτρέψει; Και οτιδήποτε άλλο; |
Για να ελεγες συσσωμο το Σοαα,θα εννοουσες αναγκαστικα και εσενα,αφου παρολο που δεν εισαι μελος του (υποθετω) εισαι οδηγος αγωνων αυτοκινητου,οποτε ηθικοτυπικα εστω και απο την πλευρα των υπολοιπων(και οχι απο την δικη σου,εννοω) ,ο,τι καλο προσπαθουν η θα προσπαθησουν να κανουν ,το κανουν για ολους τους οδηγους.
Τα υπολοιπα που λες παραπανω δεν εχουν να κανουν με την αποφαση να προτεινουν/προτρεψουν να κανουν οι οδηγοι αποχη.
Την προτροπη που σου ζητανε τη διαβασες.(εννοω το ΔΤ)Διαβασες και καποια σημαντικα γεγονοτα ,πανω στα οποια βασιζονται και λενε "δεν παει αλλο".
Κρινεις και αποφασιζεις.Αν κρινεις,οπως γραφεις παραπανω οτι η αποφαση ειναι σωστη,δεν βρισκω λογο να μην δωσεις και εσυ το στιγμα σου,οτι "Ναι,ετσι οπως ειναι οι αγωνες,μπαζουν"
Το τι λενε οι αλλοι,πως θα ενημερωθουν,κλπ,η τι θα κανουν οι αλλοι ,αυτο ειναι ασχετο με την αποφαση του καθενος μας ξεχωριστα.
Απλα πραγματα.
Υγ.Φανταζομαι και εσυ Νικο και ολοι οι υπολοιποι καταλαβαινετε για ποιον Μακρη μιλαω,που λεω οτι εφτυσε αιμα και εγινε η αφορμη,και στου οποιου τη θεση ανετα θα μπορουσαμε να ημαστε εμεις η τα παιδια μας η αδερφια μας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Αύγ 2006, 16:56:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο, αποχή είπαμε πολύ νωρίτερα από αυτό το Δελτίο Τύπου.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr-news-article&article_id=10689
[21/7/2006]
"... Καλούμε τους οδηγούς να μην συμμετάσχουν σε κανένα αγώνα αν η ΕΛΠΑ δεν αποδείξει έμπρακτα και ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕΙ αυτούς τους κανόνες ασφαλείας."
αλλά εδώ ο ΣΟΑΑΒΕ λέει οτι τα πιο πολλά από αυτά που ζήτησε βλέπει οτι θα γίνουν, οπότε και σε πρώτο χρόνο λέει όποιος θέλει ας συμμετέχει στην Αλεξανδρούπολη. Και γω ακόμα και σήμερα είμαι μπερδεμένος...
Έτσι κι αλλιώς αν γίνει εκεί το ράλλυ θα έχει λίγες συμμετοχές. πρέπει να περάσανε τις 20...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|