PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Citroen C4
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 21:55:10    Θέμα δημοσίευσης: Νέο Citroen C4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Είθισται κάθε φορά που παρουσιάζεται ένα νέο μοντέλο, όλοι να λένε ή να γράφουν πόσο σημαντικό είναι για τον κατασκευαστή του. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του διαδόχου της Xsara για τον οποίο η Citroen δεν τρέφει απλώς μεγάλες προσδοκίες αλλά φέρεται σίγουρη για την επιτυχία του.

Πρωταρχικός στόχος της γαλλικής φίρμας ήταν να κατασκευάσει ένα μοντέλο που θα κατορθώσει να τραβήξει το βλέμμα του κοινού από τα Ford Focus, VW Golf, Opel Astra και φυσικά από το "αδελφό" -αλλά πάντοτε ανταγωνιστικό- Peugeot 307.Για το λόγο το C4 δανείζεται αρκετά στοιχεία από το concept car C-Airdream που παρουσιάστηκε στο Παρίσι τον περασμένο Σεπτέμβριο ενώ σε επιμέρους τμήματα του αυτοκινήτου είναι εμφανείς οι επιρροές τόσο από το C3 όσο και από το επερχόμενο C2.


Η "γωνιώδης" σχεδίαση είναι σαφώς επηρεασμένη από παλαιότερα μοντέλα της φίρμας όπως τα CX και XM και επελέγη -σύμφωνα με τα στελέχη της- ώστε να εξασφαλισθεί ο καλύτερος δυνατός αεροδυναμικός συντελεστής με προφανή οφέλη τόσο στον τομέα της οικονομίας καυσίμου όσο και σε εκείνον των επιδόσεων. Η επίσημη παρουσίαση της C4 αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Παρίσι, το Σεπτέμβριο του 2004 και εντάσσεται στο πρόγραμμα των παρουσιάσεων της Citroen που ξεκίνησε πριν από περίπου δύο μήνες στη Γενεύη με το C2 JWRC -το οποίο αποτελεί προάγγελο του C2 που αντικαθιστά το Saxo και θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη τον ερχόμενο Σεπτέμβριο- και θα συνεχισθεί με την εμφάνιση του C4 WRC στη Γενεύη το 2004.


Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο μεσαίο μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι διαθέσιμο με έξι διαφορετικούς κινητήρες, ωστόσο τα πράγματα όσον αφορά τα μοτέρ βενζίνης είναι μπερδεμένα καθώς -προς το παρόν- γίνεται λόγος μόνο για δύο σύνολα 1,4 και 1,8 λίτρων με απόδοση 75(!) και 120 ίππων (???!!!) αντίστοιχα. Αντίθετα στην περίπτωση των diesel οι οποίοι θα είναι και οι δημοφιλέστεροι στην υπόλοιπη Ευρώπη η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με το μοτέρ των 1,4 λίτρων HDi που τοποθετείται και στο C3 και αποδίδει 92 ίππους ενώ στην αμέσως επόμενη έκδοση θα τοποθετείται ο κινητήρας των 1,6 λίτρων που εξελίχθηκε από κοινού με τη Ford και αποδίδει 90 και 110 ίππους ανάλογα με τις ρυθμίσεις.


Η κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση θα φέρει ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ 2,0 λίτρων HDi ισχύος 136 ίππων. Το C4 θα διατίθεται αρχικά σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις ενώ το 2005 αναμένεται η έκδοση Estate η οποία θα διακρίνεται για το ιδιόμορφο πίσω μέρος της, που παραπέμπει στο μοντέλο Ami 6 του 1961.


Πηγή: Auto Express
Αναδημοσίευση: auto.in.gr



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2003, 14:09:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε κολημα με τα 75 αλογα!!! Evil Evil Evil Evil Evil

δωστε κανα αλογακι στο λαο ρε σεις !!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2003, 18:52:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
ρε κολημα με τα 75 αλογα!!! Evil Evil Evil Evil Evil

δωστε κανα αλογακι στο λαο ρε σεις !!!


Πάντως εγώ θα αγόραζα την έκδοση με τον diesel, χωρίς την παραμικρή σκέψη...
Στην Ελλάδα όμως απαγορεύεται να είσαι ρηξικέλευθος... Τι να πει κανείς...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:16:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λίγο υπομονή παιδιά...
Από το 2004 με την Ολυμπιάδα, ίσως δούμε λίγο φώς...
Αν τότε απελευθερωθούν πλήρως οι diesel στην χώρα μας...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2004, 10:09:46    Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Καμία πληροφορία δεν υπάρχει για το νέο WRC της γαλλικής φίρμας εκτός φυσικά από τον τόπο που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό

Όπως φαίνεται, μετά τις επιτυχίες της στο WRC, η Citroen έχει παγιώσει την τακτική να αποκαλύπτει πρώτα τις αγωνιστικές εκδόσεις και κατόπιν τα μοντέλα παραγωγής.

Όπως και στην περίπτωση του C2, στη Γενεύη θα παρουσιαστεί ένα αγωνιστικό με την ονομασία "Sport Concept Car", το οποίο προετοιμάζει το έδαφος όχι μόνο για το νέο εκπρόσωπο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στα ράλι αλλά και για την επερχόμενη C4.


Πηγή: Citroen / in.gr




Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vaggelis στις Δευ 19 Ιούλ 2004, 21:08:21, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 11:05:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγώ ξέρω ότι η σωστή γαλλική πολεμική μηχανή είναι χρώματος κόκκινου... Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2004, 22:04:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και ιδιαίτερα αυτά που βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής, χρησιμοποιούνταν ανέκαθεν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για την ενίσχυση του κύρους τους. Πέρα όμως από "εργαλεία" των τμημάτων marketing, τα αυτοκίνητα αυτά, τα οποία κρύβουν στα μηχανικά τους μέρη πλήθος καινοτομιών, αποτελούν επίσης μέσο επίδειξης για το τι είναι ικανές να πετύχουν οι εταιρείες και οι μηχανικοί τους σε τεχνολογικό επίπεδο.

Μέχρι πρότινος, η συνήθης τακτική των τμημάτων marketing "απαιτούσε" να παρουσιάζεται πρώτα ένα νέο αυτοκίνητο σε έκδοση παραγωγής και μετέπειτα να ακολουθεί η αγωνιστική του έκδοση.

Η σειρά αυτή καταρρίφθηκε από την Citroen πέρσι με το C2 Junior WRC, το οποίο η γαλλική εταιρεία παρουσίασε αρχικά στη Γενεύη και λίγους μήνες αργότερα ακολούθησε η έκδοση παραγωγής. Το πείραμα μάλλον κρίθηκε επιτυχημένο για την γαλλική εταιρεία και το γεγονός αυτό την ώθησε να το επαναλάβει και με το επόμενο μοντέλο της.

Στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Citroen παρουσίασε, σε μορφή πρωτοτύπου, την αγωνιστική έκδοση του C4, του νέου της μοντέλου που θα κληθεί σε λίγους μήνες να αντικαταστήσει την Xsara στην μικρομεσαία κατηγορία και την Xsara WRC στις Ειδικές Διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

To C4 Sport, όπως ονομάζει η εταιρεία το πρωτότυπο, ήταν αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της έκθεσης και ένα από αυτά που μαγνήτισαν το βλέμμα χιλιάδων επισκεπτών. Το συγκεκριμένο concept αποκαλύπτει τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μελλοντικών μοντέλων της Citroen και ίσως την τάση που θα επικρατήσει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα των αγώνων Ράλι τα επόμενα χρόνια.

Στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που εκτείνονται μέχρι τα φτερά και η νέα μάσκα που θα υιοθετήσει η εταιρεία στα μοντέλα της, την οποία και πρωτοείδαμε στα επίσης πρωτότυπα μοντέλα C-Airlounge και C-Airdream.

Η δυναμική όψη του αυτοκινήτου τονίζεται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, οι οποίες στην έκδοση WRC θα φροντίζουν για την επαρκή ψύξη του κινητήρα και του εμπρός συστήματος πέδησης.

Το κεκλιμένο παρμπρίζ τονίζει τoν δυναμισμό και ενισχύει την αεροδυναμική του αμαξώματος, όπως άλλωστε συμβαίνει και με την οροφή, η οποία αρχίζει να χαμηλώνει από το ύψος της μεσαίας κολόνας. Αυτά, σε συνδυασμό με το υπερυψωμένο πίσω μέρος και τα τραπεζοειδή παράθυρα, σου δίνουν την αίσθηση ενός coupe αμαξώματος.

Τα μεγάλα κάθετα πίσω φωτιστικά σώματα, το διάφανο τμήμα στην πόρτα του χώρου αποσκευών -παρόμοιο με αυτό της Mercedes-Benz SportsCoupe- και η μεγάλη αεροτομή ολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση του C4 Sport. Οι εξωτερικές του διαστάσεις φθάνουν τα 4,286 μέτρα σε μήκος, 1,79 μέτρα σε πλάτος και 1,4 μέτρα σε ύψος. Τέλος το μεταξόνιο δεν ξεπερνάει τα 2,6 μέτρα.

Η εξωτερική εμφάνιση αυτού του concept car επιδεικνύει πολλά από τα χαρακτηριστικά που θα φέρει το C4 στην τελική του μορφή, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με το γυμνό, αγωνιστικό, εσωτερικό του στο οποίο ξεχωρίζουν το κάθετα τοποθετημένο χειρόφρενο και ο μοχλός αλλαγής των ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι.

Τα bucket καθίσματα και οι τελείως απαραίτητοι διακόπτες για την λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων συμπληρώνουν την εικόνα των "θέσεων εργασίας" του πληρώματος, για την ασφάλεια του οποίου φροντίζει ο κλωβός ασφαλείας.

Πηγή: in.gr


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2004, 21:10:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος






Ο αντικαταστάτης της Xsara στην αγορά των πωλήσεων αλλά και στους αγώνες αυτοκινήτων WRC, θα είναι το C4. Ο νέος εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρίας στην κατηγορία C θα παρουσιαστεί στη Διεθνή Έκθεση του Παρισιού στις 23 Σεπτεμβρίου. Το νέο C4 θα διατίθενται σε πεντάθυρες εκδόσεις αλλά και κουπέ.
Η οικογενειακή και συνάμα πεντάθυρη εκδοχή διαθέτει περισσότερες καμπύλες, ενώ αντίθετα οι κουπέ αφήνουν με το σχεδιασμό τους μία περισσότερο δυναμική και σπορτίφ εικόνα, η οποία απορρέει από τις κοφτές γραμμές του.
Το νέο Citroen C4 με τις εκλεπτυσμένες και ρευστές γραμμές προσδίδει στο αυτοκίνητο σωστή αεροδυναμική (αεροδυναμικός συντελεστής cd 0.28), γεγονός που εγγυάται και κορυφαίες επιδόσεις.

Στον εσωτερικό διάκοσμο...
...δεσπόζουν οι τεχνολογικές καινοτομίες, οι οποίες είναι σχεδιασμένες να υπηρετούν και να προσφέρουν τις μέγιστες δυνατότητες στους επιβαίνοντες. Στο πολυχρηστικό τιμόνι φιλοξενούνται πλήθος λειτουργιών και είναι σχεδιασμένο κατά τέτοιο τρόπο που να προσφέρει σωστή εργονομία στον οδηγό. Ο πίνακας οργάνων δίνει πληροφορίες στον οδηγό μέσα από μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ο φωτισμός της οποίας συνδυάζεται με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος.
Μερικές από τις ηλεκτρονικές ευκολίες είναι το πρωτοποριακό σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας. Αυτό λειτουργεί κυρίως στους αυτοκινητόδρομους ή πολυσύχναστους δρόμους και ειδοποιεί ακαριαία τον οδηγό σε περίπτωση που αλλάξει λωρίδα και δεν το καταλάβει. Μερικά ακόμη είναι η ειδοποίηση υπέρβασης ορίου ταχύτητας και το σύστημα ανίχνευσης χαμηλής πίεσης ελαστικών.
Τα μηχανικά σύνολα σύμφωνα με πληροφορίες που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Citroen, θα είναι πέντε 16-βάλβιδοι κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Στην πρώτη περίπτωση η χωρητικότητα θα ξεκινάει από τα 1400 κ.εκ. και θα φτάνει μέχρι τα 2000 κ.εκ με ιπποδύναμη που θα φτάνει μέχρι και τους 180 ίππους. Αντίθετα οι πετρελαιοκινητήρες θα ξεκινούν από 92 ίππους και θα φτάνουν μέχρι τους 138 ίππους. Οι περισσότεροι από αυτούς θα πληρούν τις προδιαγραφές EURO IV.

Πηγή: e-go.gr


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 16:08:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν ευθυγραμισμένο 323 προηγούμενης γενιάς μου φαίνεται Confused


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 22:56:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωραιο ειναι....
το 4πορτο φερνει και λιγο απο focus...νομιζω.... Silly



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2004, 03:22:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλω ένα με WRC look Razz

Όμορφο δείχνει πάντως! Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 11:34:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τουλαχιστον, δειχνει πιο σπορτιφ απο αυτο που ειδαμε στις πρωτες φωτο του 308!!! Καλο ειναι, αν και λιγο "προχωρημενο", πραγμα που θα διχασει...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2004, 08:38:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Τουλαχιστον, δειχνει πιο σπορτιφ απο αυτο που ειδαμε στις πρωτες φωτο του 308!!! Καλο ειναι, αν και λιγο "προχωρημενο", πραγμα που θα διχασει...



Κλασσική Citroen η σου αρέσει ή την μισείς


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 03:57:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδη σας αρεσε το 3πορτο απο πισω ρε παιδια? Τυφλος πρεπει να ειμαι τελικα γιατι εμενα μου φαινεται ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΚΟ το πισω μερος και μου θυμιζει κατι αποτυχημενα αμαξια που τα οδηγουνε α******!!!! (no offense!). Το 5πορτο καλο φαινεται αλλα αν το επαιρνα το πρωτο που θα εκανα ειναι να βρω κανενα aftermarket mod να βγαλω το ηλιθιο σημα της Citroen και να βαλω γριλιες (ψαθα) στην θεση του... Και καλυτερο look θα εχει, και θα λειπει το χαζο σημα, και καλυτερη ψυξη θα εχει η μηχανη! Αληθεια ποσα αλογα ειπαμε εχει το 1.6? Και ποτε ερχεται Ελλαδα? Τιμη ξερουμε?


StreetRacing is NOT a crime!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 12:32:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει και μερικα ασυνηθιστα πραγματα στο εσωτερικο, οπως για παραδειγμα, το κεντρικο τμημα του τιμονιου που εχει πανω τα κουμπακια, αεροσακο, θα παραμενει σταθερο και θα περιστρεφεται μονο η στεφανη!!! Και θα ειναι καλο αυτο τωρα??? Εγινε λεει χαριν τις ασφαλειας, ωστε να ειναι ο αεροσακος συνεχως στη σωστη θεση μπροστα στο προσωπο του οδηγου!!! Και ακουστε και το αλλο...θα εχει και ενα συστημα αρωματισμου του εσωτερικου!!! Θα διαλεγεις εσυ το αρωμα στην αντιπροσωπεια, θα σου γεμιζουν το δοχειο, και ανα τακτα χρονικα διαστηματα θα αρωματιζεται το εσωτερικο!!! Αυτο το βρισκω αρκετα εξυπνο... Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002

Ένταξη: 09 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 2116
Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 00:48:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Και ακουστε και το αλλο...θα εχει και ενα συστημα αρωματισμου του εσωτερικου!!! Θα διαλεγεις εσυ το αρωμα στην αντιπροσωπεια, θα σου γεμιζουν το δοχειο, και ανα τακτα χρονικα διαστηματα θα αρωματιζεται το εσωτερικο!!! Αυτο το βρισκω αρκετα εξυπνο... Wink


αρκετα εξυπνο, αλλα και αλλος ενας τροπος να σου περνει λεφτα η αντιπροσωπεια, αν δεν μπορεις και μονος σου να το γεμισεις.... Idea Wink



"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..."
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 17:54:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Recifees έγραψε:
Κλασσική Citroen η σου αρέσει ή την μισείς


Σωστά , αλλωστε υπαρχουν απειρα παραδειγματα DS, SM, CX, XM καιρος ειναι να βρει τον παλιο της χαρακτηρα , αν και δυσκολο
Παντως αν εψαχνα αυτοκινητο στην κατηγορια της C4 θα την επαιρνα σιγουρα (2θυρη)
o κωλος της μ αρεσει , ειναι ενα μπασταρδεμα ΧΜ και CX . γουσταρω γουσταρω!




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geopili 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Νοέ 2004, 01:21:04    Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4: Τέλος Νοεμβρίου στην Ελλάδα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τιμή που είναι πιθανό να ξεκινά, για τη βασική 3θυρη έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων, κάτω από τα 14.000 ευρώ, θα διατίθεται από τα τέλη Νοεμβρίου το Citroen C4 στην ελληνική αγορά, προκειμένου να προσπαθήσει να ανταγωνιστεί τα VW Golf, Toyota Corolla, Opel Astra, Ford Focus και Peugeot 307.

Περισσότερα: http://www.automotopress.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geopili 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 19:37:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αποστολή Biarritz: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο Citroen C4

Με τιμή που ίσως να κινείται οριακά κάτω από τα 14.000 ευρώ, όπως πρώτο αποκάλυψε το Automotopress, αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου Citroen C4 στην Ελλάδα, από το τέλος Νοεμβρίου (μεταξύ 29 Νοεμβρίου και 4 Δεκεμβρίου). Η κορυφαία 3θυρη έκδοση με τους 180 ίππους, αναμένεται να έχει κόστος 23.500 ευρώ.

Αναλυτικά τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο C4, είναι:

http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=699
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2004, 09:00:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geopili έγραψε:
Αποστολή Biarritz: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο Citroen C4

Με τιμή που ίσως να κινείται οριακά κάτω από τα 14.000 ευρώ, όπως πρώτο αποκάλυψε το Automotopress, αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου Citroen C4 στην Ελλάδα, από το τέλος Νοεμβρίου (μεταξύ 29 Νοεμβρίου και 4 Δεκεμβρίου). Η κορυφαία 3θυρη έκδοση με τους 180 ίππους, αναμένεται να έχει κόστος 23.500 ευρώ.

Αναλυτικά τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο C4, είναι:

http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=699



Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Τι λες τώρα;;;;
Πίστευα οτι μέχρι στιγμής, η Mazda είχε κάνει την κίνηση ματ με την τιμή του RX-8 με τα 192 άλογα......
Άλλα αν ευσταθούν οι πληροφορίες, νομίζω οτι θα έχουμε ένα νέο Best Value for Money.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1919s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on