Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 21:55:10 Θέμα δημοσίευσης: Νέο Citroen C4 |
|
|
Είθισται κάθε φορά που παρουσιάζεται ένα νέο μοντέλο, όλοι να λένε ή να γράφουν πόσο σημαντικό είναι για τον κατασκευαστή του. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του διαδόχου της Xsara για τον οποίο η Citroen δεν τρέφει απλώς μεγάλες προσδοκίες αλλά φέρεται σίγουρη για την επιτυχία του.
Πρωταρχικός στόχος της γαλλικής φίρμας ήταν να κατασκευάσει ένα μοντέλο που θα κατορθώσει να τραβήξει το βλέμμα του κοινού από τα Ford Focus, VW Golf, Opel Astra και φυσικά από το "αδελφό" -αλλά πάντοτε ανταγωνιστικό- Peugeot 307.Για το λόγο το C4 δανείζεται αρκετά στοιχεία από το concept car C-Airdream που παρουσιάστηκε στο Παρίσι τον περασμένο Σεπτέμβριο ενώ σε επιμέρους τμήματα του αυτοκινήτου είναι εμφανείς οι επιρροές τόσο από το C3 όσο και από το επερχόμενο C2.
Η "γωνιώδης" σχεδίαση είναι σαφώς επηρεασμένη από παλαιότερα μοντέλα της φίρμας όπως τα CX και XM και επελέγη -σύμφωνα με τα στελέχη της- ώστε να εξασφαλισθεί ο καλύτερος δυνατός αεροδυναμικός συντελεστής με προφανή οφέλη τόσο στον τομέα της οικονομίας καυσίμου όσο και σε εκείνον των επιδόσεων. Η επίσημη παρουσίαση της C4 αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Παρίσι, το Σεπτέμβριο του 2004 και εντάσσεται στο πρόγραμμα των παρουσιάσεων της Citroen που ξεκίνησε πριν από περίπου δύο μήνες στη Γενεύη με το C2 JWRC -το οποίο αποτελεί προάγγελο του C2 που αντικαθιστά το Saxo και θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη τον ερχόμενο Σεπτέμβριο- και θα συνεχισθεί με την εμφάνιση του C4 WRC στη Γενεύη το 2004.
Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο μεσαίο μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι διαθέσιμο με έξι διαφορετικούς κινητήρες, ωστόσο τα πράγματα όσον αφορά τα μοτέρ βενζίνης είναι μπερδεμένα καθώς -προς το παρόν- γίνεται λόγος μόνο για δύο σύνολα 1,4 και 1,8 λίτρων με απόδοση 75(!) και 120 ίππων (???!!!) αντίστοιχα. Αντίθετα στην περίπτωση των diesel οι οποίοι θα είναι και οι δημοφιλέστεροι στην υπόλοιπη Ευρώπη η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με το μοτέρ των 1,4 λίτρων HDi που τοποθετείται και στο C3 και αποδίδει 92 ίππους ενώ στην αμέσως επόμενη έκδοση θα τοποθετείται ο κινητήρας των 1,6 λίτρων που εξελίχθηκε από κοινού με τη Ford και αποδίδει 90 και 110 ίππους ανάλογα με τις ρυθμίσεις.
Η κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση θα φέρει ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ 2,0 λίτρων HDi ισχύος 136 ίππων. Το C4 θα διατίθεται αρχικά σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις ενώ το 2005 αναμένεται η έκδοση Estate η οποία θα διακρίνεται για το ιδιόμορφο πίσω μέρος της, που παραπέμπει στο μοντέλο Ami 6 του 1961.
Πηγή: Auto Express
Αναδημοσίευση: auto.in.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2003, 14:09:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε κολημα με τα 75 αλογα!!!
δωστε κανα αλογακι στο λαο ρε σεις !!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2003, 18:52:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | ρε κολημα με τα 75 αλογα!!!
δωστε κανα αλογακι στο λαο ρε σεις !!! |
Πάντως εγώ θα αγόραζα την έκδοση με τον diesel, χωρίς την παραμικρή σκέψη...
Στην Ελλάδα όμως απαγορεύεται να είσαι ρηξικέλευθος... Τι να πει κανείς...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:16:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λίγο υπομονή παιδιά...
Από το 2004 με την Ολυμπιάδα, ίσως δούμε λίγο φώς...
Αν τότε απελευθερωθούν πλήρως οι diesel στην χώρα μας...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2004, 10:09:46 Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4 |
|
|
Καμία πληροφορία δεν υπάρχει για το νέο WRC της γαλλικής φίρμας εκτός φυσικά από τον τόπο που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό
Όπως φαίνεται, μετά τις επιτυχίες της στο WRC, η Citroen έχει παγιώσει την τακτική να αποκαλύπτει πρώτα τις αγωνιστικές εκδόσεις και κατόπιν τα μοντέλα παραγωγής.
Όπως και στην περίπτωση του C2, στη Γενεύη θα παρουσιαστεί ένα αγωνιστικό με την ονομασία "Sport Concept Car", το οποίο προετοιμάζει το έδαφος όχι μόνο για το νέο εκπρόσωπο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στα ράλι αλλά και για την επερχόμενη C4.
Πηγή: Citroen / in.gr
 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vaggelis στις Δευ 19 Ιούλ 2004, 21:08:21, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 11:05:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ ξέρω ότι η σωστή γαλλική πολεμική μηχανή είναι χρώματος κόκκινου... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2004, 22:04:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και ιδιαίτερα αυτά που βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής, χρησιμοποιούνταν ανέκαθεν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για την ενίσχυση του κύρους τους. Πέρα όμως από "εργαλεία" των τμημάτων marketing, τα αυτοκίνητα αυτά, τα οποία κρύβουν στα μηχανικά τους μέρη πλήθος καινοτομιών, αποτελούν επίσης μέσο επίδειξης για το τι είναι ικανές να πετύχουν οι εταιρείες και οι μηχανικοί τους σε τεχνολογικό επίπεδο.
Μέχρι πρότινος, η συνήθης τακτική των τμημάτων marketing "απαιτούσε" να παρουσιάζεται πρώτα ένα νέο αυτοκίνητο σε έκδοση παραγωγής και μετέπειτα να ακολουθεί η αγωνιστική του έκδοση.
Η σειρά αυτή καταρρίφθηκε από την Citroen πέρσι με το C2 Junior WRC, το οποίο η γαλλική εταιρεία παρουσίασε αρχικά στη Γενεύη και λίγους μήνες αργότερα ακολούθησε η έκδοση παραγωγής. Το πείραμα μάλλον κρίθηκε επιτυχημένο για την γαλλική εταιρεία και το γεγονός αυτό την ώθησε να το επαναλάβει και με το επόμενο μοντέλο της.
Στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Citroen παρουσίασε, σε μορφή πρωτοτύπου, την αγωνιστική έκδοση του C4, του νέου της μοντέλου που θα κληθεί σε λίγους μήνες να αντικαταστήσει την Xsara στην μικρομεσαία κατηγορία και την Xsara WRC στις Ειδικές Διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
To C4 Sport, όπως ονομάζει η εταιρεία το πρωτότυπο, ήταν αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της έκθεσης και ένα από αυτά που μαγνήτισαν το βλέμμα χιλιάδων επισκεπτών. Το συγκεκριμένο concept αποκαλύπτει τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μελλοντικών μοντέλων της Citroen και ίσως την τάση που θα επικρατήσει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα των αγώνων Ράλι τα επόμενα χρόνια.
Στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που εκτείνονται μέχρι τα φτερά και η νέα μάσκα που θα υιοθετήσει η εταιρεία στα μοντέλα της, την οποία και πρωτοείδαμε στα επίσης πρωτότυπα μοντέλα C-Airlounge και C-Airdream.
Η δυναμική όψη του αυτοκινήτου τονίζεται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, οι οποίες στην έκδοση WRC θα φροντίζουν για την επαρκή ψύξη του κινητήρα και του εμπρός συστήματος πέδησης.
Το κεκλιμένο παρμπρίζ τονίζει τoν δυναμισμό και ενισχύει την αεροδυναμική του αμαξώματος, όπως άλλωστε συμβαίνει και με την οροφή, η οποία αρχίζει να χαμηλώνει από το ύψος της μεσαίας κολόνας. Αυτά, σε συνδυασμό με το υπερυψωμένο πίσω μέρος και τα τραπεζοειδή παράθυρα, σου δίνουν την αίσθηση ενός coupe αμαξώματος.
Τα μεγάλα κάθετα πίσω φωτιστικά σώματα, το διάφανο τμήμα στην πόρτα του χώρου αποσκευών -παρόμοιο με αυτό της Mercedes-Benz SportsCoupe- και η μεγάλη αεροτομή ολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση του C4 Sport. Οι εξωτερικές του διαστάσεις φθάνουν τα 4,286 μέτρα σε μήκος, 1,79 μέτρα σε πλάτος και 1,4 μέτρα σε ύψος. Τέλος το μεταξόνιο δεν ξεπερνάει τα 2,6 μέτρα.
Η εξωτερική εμφάνιση αυτού του concept car επιδεικνύει πολλά από τα χαρακτηριστικά που θα φέρει το C4 στην τελική του μορφή, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με το γυμνό, αγωνιστικό, εσωτερικό του στο οποίο ξεχωρίζουν το κάθετα τοποθετημένο χειρόφρενο και ο μοχλός αλλαγής των ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι.
Τα bucket καθίσματα και οι τελείως απαραίτητοι διακόπτες για την λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων συμπληρώνουν την εικόνα των "θέσεων εργασίας" του πληρώματος, για την ασφάλεια του οποίου φροντίζει ο κλωβός ασφαλείας.
Πηγή: in.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2004, 21:10:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο αντικαταστάτης της Xsara στην αγορά των πωλήσεων αλλά και στους αγώνες αυτοκινήτων WRC, θα είναι το C4. Ο νέος εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρίας στην κατηγορία C θα παρουσιαστεί στη Διεθνή Έκθεση του Παρισιού στις 23 Σεπτεμβρίου. Το νέο C4 θα διατίθενται σε πεντάθυρες εκδόσεις αλλά και κουπέ.
Η οικογενειακή και συνάμα πεντάθυρη εκδοχή διαθέτει περισσότερες καμπύλες, ενώ αντίθετα οι κουπέ αφήνουν με το σχεδιασμό τους μία περισσότερο δυναμική και σπορτίφ εικόνα, η οποία απορρέει από τις κοφτές γραμμές του.
Το νέο Citroen C4 με τις εκλεπτυσμένες και ρευστές γραμμές προσδίδει στο αυτοκίνητο σωστή αεροδυναμική (αεροδυναμικός συντελεστής cd 0.28), γεγονός που εγγυάται και κορυφαίες επιδόσεις.
Στον εσωτερικό διάκοσμο...
...δεσπόζουν οι τεχνολογικές καινοτομίες, οι οποίες είναι σχεδιασμένες να υπηρετούν και να προσφέρουν τις μέγιστες δυνατότητες στους επιβαίνοντες. Στο πολυχρηστικό τιμόνι φιλοξενούνται πλήθος λειτουργιών και είναι σχεδιασμένο κατά τέτοιο τρόπο που να προσφέρει σωστή εργονομία στον οδηγό. Ο πίνακας οργάνων δίνει πληροφορίες στον οδηγό μέσα από μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ο φωτισμός της οποίας συνδυάζεται με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος.
Μερικές από τις ηλεκτρονικές ευκολίες είναι το πρωτοποριακό σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας. Αυτό λειτουργεί κυρίως στους αυτοκινητόδρομους ή πολυσύχναστους δρόμους και ειδοποιεί ακαριαία τον οδηγό σε περίπτωση που αλλάξει λωρίδα και δεν το καταλάβει. Μερικά ακόμη είναι η ειδοποίηση υπέρβασης ορίου ταχύτητας και το σύστημα ανίχνευσης χαμηλής πίεσης ελαστικών.
Τα μηχανικά σύνολα σύμφωνα με πληροφορίες που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Citroen, θα είναι πέντε 16-βάλβιδοι κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Στην πρώτη περίπτωση η χωρητικότητα θα ξεκινάει από τα 1400 κ.εκ. και θα φτάνει μέχρι τα 2000 κ.εκ με ιπποδύναμη που θα φτάνει μέχρι και τους 180 ίππους. Αντίθετα οι πετρελαιοκινητήρες θα ξεκινούν από 92 ίππους και θα φτάνουν μέχρι τους 138 ίππους. Οι περισσότεροι από αυτούς θα πληρούν τις προδιαγραφές EURO IV.
Πηγή: e-go.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2004, 16:08:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν ευθυγραμισμένο 323 προηγούμενης γενιάς μου φαίνεται 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2004, 22:56:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωραιο ειναι....
το 4πορτο φερνει και λιγο απο focus...νομιζω.... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιούλ 2004, 11:34:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τουλαχιστον, δειχνει πιο σπορτιφ απο αυτο που ειδαμε στις πρωτες φωτο του 308!!! Καλο ειναι, αν και λιγο "προχωρημενο", πραγμα που θα διχασει...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2004, 08:38:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Τουλαχιστον, δειχνει πιο σπορτιφ απο αυτο που ειδαμε στις πρωτες φωτο του 308!!! Καλο ειναι, αν και λιγο "προχωρημενο", πραγμα που θα διχασει... |
Κλασσική Citroen η σου αρέσει ή την μισείς
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 03:57:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη σας αρεσε το 3πορτο απο πισω ρε παιδια? Τυφλος πρεπει να ειμαι τελικα γιατι εμενα μου φαινεται ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΚΟ το πισω μερος και μου θυμιζει κατι αποτυχημενα αμαξια που τα οδηγουνε α******!!!! (no offense!). Το 5πορτο καλο φαινεται αλλα αν το επαιρνα το πρωτο που θα εκανα ειναι να βρω κανενα aftermarket mod να βγαλω το ηλιθιο σημα της Citroen και να βαλω γριλιες (ψαθα) στην θεση του... Και καλυτερο look θα εχει, και θα λειπει το χαζο σημα, και καλυτερη ψυξη θα εχει η μηχανη! Αληθεια ποσα αλογα ειπαμε εχει το 1.6? Και ποτε ερχεται Ελλαδα? Τιμη ξερουμε?
StreetRacing is NOT a crime! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 12:32:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχει και μερικα ασυνηθιστα πραγματα στο εσωτερικο, οπως για παραδειγμα, το κεντρικο τμημα του τιμονιου που εχει πανω τα κουμπακια, αεροσακο, θα παραμενει σταθερο και θα περιστρεφεται μονο η στεφανη!!! Και θα ειναι καλο αυτο τωρα??? Εγινε λεει χαριν τις ασφαλειας, ωστε να ειναι ο αεροσακος συνεχως στη σωστη θεση μπροστα στο προσωπο του οδηγου!!! Και ακουστε και το αλλο...θα εχει και ενα συστημα αρωματισμου του εσωτερικου!!! Θα διαλεγεις εσυ το αρωμα στην αντιπροσωπεια, θα σου γεμιζουν το δοχειο, και ανα τακτα χρονικα διαστηματα θα αρωματιζεται το εσωτερικο!!! Αυτο το βρισκω αρκετα εξυπνο... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shark_zak (ΖΑΧΑΡΙΑΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 206 1.4 (8V) QUIKSILVER 2002
Ένταξη: 09 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 2116 Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 00:48:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Και ακουστε και το αλλο...θα εχει και ενα συστημα αρωματισμου του εσωτερικου!!! Θα διαλεγεις εσυ το αρωμα στην αντιπροσωπεια, θα σου γεμιζουν το δοχειο, και ανα τακτα χρονικα διαστηματα θα αρωματιζεται το εσωτερικο!!! Αυτο το βρισκω αρκετα εξυπνο...  |
αρκετα εξυπνο, αλλα και αλλος ενας τροπος να σου περνει λεφτα η αντιπροσωπεια, αν δεν μπορεις και μονος σου να το γεμισεις.... 
"Εικονικό το γέλιο μου και με μεγάλο κόπο, το κάνω για να ξεγελώ τα μάθια των ανθρώπων..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Οκτ 2004, 17:54:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | Κλασσική Citroen η σου αρέσει ή την μισείς |
Σωστά , αλλωστε υπαρχουν απειρα παραδειγματα DS, SM, CX, XM καιρος ειναι να βρει τον παλιο της χαρακτηρα , αν και δυσκολο
Παντως αν εψαχνα αυτοκινητο στην κατηγορια της C4 θα την επαιρνα σιγουρα (2θυρη)
o κωλος της μ αρεσει , ειναι ενα μπασταρδεμα ΧΜ και CX . γουσταρω γουσταρω!
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geopili Νέος χρήστης

Ένταξη: 10 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Νοέ 2004, 01:21:04 Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4: Τέλος Νοεμβρίου στην Ελλάδα |
|
|
Με τιμή που είναι πιθανό να ξεκινά, για τη βασική 3θυρη έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων, κάτω από τα 14.000 ευρώ, θα διατίθεται από τα τέλη Νοεμβρίου το Citroen C4 στην ελληνική αγορά, προκειμένου να προσπαθήσει να ανταγωνιστεί τα VW Golf, Toyota Corolla, Opel Astra, Ford Focus και Peugeot 307.
Περισσότερα: http://www.automotopress.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geopili Νέος χρήστης

Ένταξη: 10 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 19:37:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αποστολή Biarritz: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο Citroen C4
Με τιμή που ίσως να κινείται οριακά κάτω από τα 14.000 ευρώ, όπως πρώτο αποκάλυψε το Automotopress, αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου Citroen C4 στην Ελλάδα, από το τέλος Νοεμβρίου (μεταξύ 29 Νοεμβρίου και 4 Δεκεμβρίου). Η κορυφαία 3θυρη έκδοση με τους 180 ίππους, αναμένεται να έχει κόστος 23.500 ευρώ.
Αναλυτικά τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο C4, είναι:
http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=699 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2004, 09:00:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geopili έγραψε: | Αποστολή Biarritz: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο Citroen C4
Με τιμή που ίσως να κινείται οριακά κάτω από τα 14.000 ευρώ, όπως πρώτο αποκάλυψε το Automotopress, αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου Citroen C4 στην Ελλάδα, από το τέλος Νοεμβρίου (μεταξύ 29 Νοεμβρίου και 4 Δεκεμβρίου). Η κορυφαία 3θυρη έκδοση με τους 180 ίππους, αναμένεται να έχει κόστος 23.500 ευρώ.
Αναλυτικά τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο C4, είναι:
http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=699 |
Τι λες τώρα;;;;
Πίστευα οτι μέχρι στιγμής, η Mazda είχε κάνει την κίνηση ματ με την τιμή του RX-8 με τα 192 άλογα......
Άλλα αν ευσταθούν οι πληροφορίες, νομίζω οτι θα έχουμε ένα νέο Best Value for Money.....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|