PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Αλλαγή σασμάν ή/και διαφορικού
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 04:04:29    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αλλαγή σασμάν ή/και διαφορικού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως καποιοι απο εσας θα γνωριζουν σε λιγο καιρο ετοιμαζομαι να τουρμπισο το αυτοκινητ. Καποιοι φικοι λοιον μου ειπαν πως μεσα στα αμμεσα σχεδια μου πρεπει να ειναι και η αλλαγη σασμαν (πχ. με του Rallye) εννω καποιοι αλλοι μου ειπαν οχι αλλαγη σασμαν αλλα διαφορικου με καποιο κοντιτερο διοτι στο σασμαν δεν ταιριαζει ο αισθητηρας ταχυτητας η κατι τετοιο...Μπορει καποιος να ριξει φως???



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 09:19:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη ΣΑΣΜΑΝ ή ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Οπως καποιοι απο εσας θα γνωριζουν σε λιγο καιρο ετοιμαζομαι να τουρμπισο το αυτοκινητ. Καποιοι φικοι λοιον μου ειπαν πως μεσα στα αμμεσα σχεδια μου πρεπει να ειναι και η αλλαγη σασμαν (πχ. με του Rallye) εννω καποιοι αλλοι μου ειπαν οχι αλλαγη σασμαν αλλα διαφορικου με καποιο κοντιτερο διοτι στο σασμαν δεν ταιριαζει ο αισθητηρας ταχυτητας η κατι τετοιο...Μπορει καποιος να ριξει φως???

Αν θυμαμαι καλα το κιβωτιο του Rallye εχει πιο μεγαλες σχεσεις απο το δικο μας (που μαλλον καλα θυμαμαι γιατι ηθελα να το αλλαξω στην αρχη) το οτι εχει πιο κοντες σχεσεις οφριλεται μονο και μονο στο διαφορικο του το οποιο δεν μπορεις να παρεις αλλα μπορεις να παρεις αυτο απο το 206 1,1 ή 1,4


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:05:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα Wink )

Το Rallye όμως έχει πιο κοντό διαφορικό.

Σαν ανταλλακτικά στην Peugeot δίνουν το κυβώτιο πακέτο με το διαφορικό και η τιμή είναι μεγάλη.

Nikel ψάξε για κανένα διαφορικό από μεταχειρισμένα!

Επειδή όμως θα βάλεις turbo δεν θα σου συνέστηνα μπλοκέ γιατί θα το έκανε πολύ δύστροπο.

Ενα διαφορικό από Ραλλάκι 16v θα σου κόντυνε τις σχέσεις σου και θα έκανε δουλειά.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:13:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα Wink )

Το Rallye όμως έχει πιο κοντό διαφορικό.

Σαν ανταλλακτικά στην Peugeot δίνουν το κυβώτιο πακέτο με το διαφορικό και η τιμή είναι μεγάλη.

Nikel ψάξε για κανένα διαφορικό από μεταχειρισμένα!

Επειδή όμως θα βάλεις turbo δεν θα σου συνέστηνα μπλοκέ γιατί θα το έκανε πολύ δύστροπο.

Ενα διαφορικό από Ραλλάκι 16v θα σου κόντυνε τις σχέσεις σου και θα έκανε δουλειά.

Γινεται να βαλουμε διαφορικο απο Rallye γιατι εμενα μου ειπαν οτι το αυτοκινητο πρεπει να ειναι το ιδιο Question Question


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:16:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικά αφού είναι ίδιο το σασμάν να μπαίνει κανονικά το διαφορικό.

Μπορώ την δευτέρα να ρωτήσω να μάθω αν μπαίνει...

Κάποια φορά που το είχα ρωτήσει απέξω δεν μου είχαν φέρει κάποια αντίρρηση παρα μόνο ότι σαν ανταλλακτικά καινούργια, είναι διαφορικό σασμάν πακέτο!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:18:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Λογικά αφού είναι ίδιο το σασμάν να μπαίνει κανονικά το διαφορικό.

Μπορώ την δευτέρα να ρωτήσω να μάθω αν μπαίνει...

Κάποια φορά που το είχα ρωτήσει απέξω δεν μου είχαν φέρει κάποια αντίρρηση παρα μόνο ότι σαν ανταλλακτικά καινούργια, είναι διαφορικό σασμάν πακέτο!

Ρωτα αν ειναι γιατι ενδιαφερομαι. Νομιζω οτι η κλαμακωση του 206 αδικει πολυ τις αποδοσεις του Crying or Very sad


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 01:22:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα έχουμε πει και σε άλλο θέμα...
Η αλλαγή που λέτε είναι πανεύκολη. Αλλάζετε κορώνα-πηνίο στο διαφορικό με την αντίστοιχη του Rallye και είστε έτοιμοι. Ούτε σασμάν ούτε τίποτε άλλο. Ρωτήστε το κόστος για καινούρια στην Lion. Στα μεταχειρισμένα δεν θα βρείτε τίποτα λιγότερο από κομπλέ σασμάν.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 03:54:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Τα έχουμε πει και σε άλλο θέμα...
Η αλλαγή που λέτε είναι πανεύκολη. Αλλάζετε κορώνα-πηνίο στο διαφορικό με την αντίστοιχη του Rallye και είστε έτοιμοι. Ούτε σασμάν ούτε τίποτε άλλο. Ρωτήστε το κόστος για καινούρια στην Lion. Στα μεταχειρισμένα δεν θα βρείτε τίποτα λιγότερο από κομπλέ σασμάν.


Και εγω κορώνο-πηνίο ηθελα αλλα η Lion το δινει μονο με το σασμαν. Τουλαχιστον ετσι θυμαμαι. Τωρα οσον αφορα τα μεταχειρισμενα σε οσους και αν ρωτησα οχι διαφορικο δεν υπαρχει αλλα ουτε και σασμαν εστω για μυρωδια! Ουτε του 8v ουτε του 16v...



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 03:57:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα Wink )


Αν και δεν το ξερω Τασο, σε πιστευω...λυσε ομως ρε αδερφε μια απορια!
Πως εξηγεις σε καθε δικη μου αλλαγη να ακουω γκραπ-γρουο εννω οταν οδηγησα ενα ραλλυ ουτε γραπ ουτε γρουπ εκανε το σασμαν???



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 04:56:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που λες Νικέλιε είναι ανησυχητικό! Το δικό μου σασμάν είναι υπέροχο! Ένα από τα καλύτερα σημεία του αυτοκινήτου. Ειδικά τώρα που έβαλα Tranself...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:00:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση, κατά πάσα πιθανότητα χαζή ή δεν κατάλαβα καλά!
Nikel θα τουρμπίσεις το 206 και θα βάλεις πιο κοντό σαζμάν;;; Shocked
Το αντίθετο δεν χρειάζεται;
Λογικά αφού το αμάξι θα αποκτήσει μεγαλύτερη δύναμη και ροπή στις ίδιες στροφές, αυτή για να βγει χωρίς χαζομάρες (σπιναρίσματα κλπ) θα πρέπει να μακρύνουν οι σχέσεις και όχι να κοντύνουν!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Byron206 (Αρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 294
Τόπος: Αθήνα Βύρωνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:22:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΕL τα γκραπ γκρουπ που ακους μηπως ειναι τα συγχρονιζε των ταχυτητων; Το ειχα αυτο με το 306 στην 2 ταχυτητα.....


BYRON206
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:52:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες).
Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;;
Ίσως να μην είναι και αυτό... Crying or Very sad



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:23:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Byron206 έγραψε:
ΝΙΚΕL τα γκραπ γκρουπ που ακους μηπως ειναι τα συγχρονιζε των ταχυτητων; Το ειχα αυτο με το 306 στην 2 ταχυτητα.....


Η πλακα ειναι ρε Βyron πως εχω αλλαξει συγχρονιζε 1-2ας αλλα τιποτα...τα ιδια



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:27:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Ερώτηση, κατά πάσα πιθανότητα χαζή ή δεν κατάλαβα καλά!
Nikel θα τουρμπίσεις το 206 και θα βάλεις πιο κοντό σαζμάν;;; Shocked
Το αντίθετο δεν χρειάζεται;
Λογικά αφού το αμάξι θα αποκτήσει μεγαλύτερη δύναμη και ροπή στις ίδιες στροφές, αυτή για να βγει χωρίς χαζομάρες (σπιναρίσματα κλπ) θα πρέπει να μακρύνουν οι σχέσεις και όχι να κοντύνουν!!!


Σωστα φιλε φλογα ΑΛΛΑ...ειναι τοσο μουλαρι το δικο μου που στο 1ο stage turbo (40% αυξηση αλογων και 50% αυξηση ροπης) τουλαχισοτν δεν θα ειναι προβλημα! Στο 2ο stage που θα γινει καποια στιγμη μεσα 2003 τοτε το συζηταμε Twisted evil



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:33:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ΄εχω βρει ούτε ένα τεχνικό διατεθειμένο να λύσει το σασμάν και να αλλάξει κορώνα-πηνίο. Όλοι μου έλεγαν να τους φέρω ολόκληρο σασμάν από μεταχειρισμένο.

Πάντως να ξέρετε ότι αλλαγή του βήματος μόνο, δεν είναι η καλύτερη δυνατή λύση διότι οι 'απόσταση' ανάμεσα στις σχέσεις παραμένει, απλώς κονταίνουν όλες κατά το ίδιο ποσοστό. Το ιδανικό θα ήταν να βρείτε το πιο κοντό σασμάν που υπάρχει για 206 (νομίζω του 1.1) και να του βάλετε μία μακριά 5η. Έτσι τα έχετε όλα.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:34:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες).
Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;;
Ίσως να μην είναι και αυτό... Crying or Very sad


Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 14:00:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
theflame έγραψε:
Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες).
Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;;
Ίσως να μην είναι και αυτό... Crying or Very sad


Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε!

Φιλε Nikel Και μενα το σασμαν κανει γκραπ γκρουπ και σε αλλους δυο φιλους μου σε cc. Μηπως τελικα φταιει το cc Question Question


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 21:39:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε!


Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται.
Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα.
Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε....
(Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! )



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 21:44:50    Θέμα δημοσίευσης: αλλαγη σασμαν-διαφορικου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ. Idea
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1487s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on