Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 04:04:29 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αλλαγή σασμάν ή/και διαφορικού |
|
|
Οπως καποιοι απο εσας θα γνωριζουν σε λιγο καιρο ετοιμαζομαι να τουρμπισο το αυτοκινητ. Καποιοι φικοι λοιον μου ειπαν πως μεσα στα αμμεσα σχεδια μου πρεπει να ειναι και η αλλαγη σασμαν (πχ. με του Rallye) εννω καποιοι αλλοι μου ειπαν οχι αλλαγη σασμαν αλλα διαφορικου με καποιο κοντιτερο διοτι στο σασμαν δεν ταιριαζει ο αισθητηρας ταχυτητας η κατι τετοιο...Μπορει καποιος να ριξει φως???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 09:19:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη ΣΑΣΜΑΝ ή ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ |
|
|
Nikel έγραψε: | Οπως καποιοι απο εσας θα γνωριζουν σε λιγο καιρο ετοιμαζομαι να τουρμπισο το αυτοκινητ. Καποιοι φικοι λοιον μου ειπαν πως μεσα στα αμμεσα σχεδια μου πρεπει να ειναι και η αλλαγη σασμαν (πχ. με του Rallye) εννω καποιοι αλλοι μου ειπαν οχι αλλαγη σασμαν αλλα διαφορικου με καποιο κοντιτερο διοτι στο σασμαν δεν ταιριαζει ο αισθητηρας ταχυτητας η κατι τετοιο...Μπορει καποιος να ριξει φως??? |
Αν θυμαμαι καλα το κιβωτιο του Rallye εχει πιο μεγαλες σχεσεις απο το δικο μας (που μαλλον καλα θυμαμαι γιατι ηθελα να το αλλαξω στην αρχη) το οτι εχει πιο κοντες σχεσεις οφριλεται μονο και μονο στο διαφορικο του το οποιο δεν μπορεις να παρεις αλλα μπορεις να παρεις αυτο απο το 206 1,1 ή 1,4
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:05:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα )
Το Rallye όμως έχει πιο κοντό διαφορικό.
Σαν ανταλλακτικά στην Peugeot δίνουν το κυβώτιο πακέτο με το διαφορικό και η τιμή είναι μεγάλη.
Nikel ψάξε για κανένα διαφορικό από μεταχειρισμένα!
Επειδή όμως θα βάλεις turbo δεν θα σου συνέστηνα μπλοκέ γιατί θα το έκανε πολύ δύστροπο.
Ενα διαφορικό από Ραλλάκι 16v θα σου κόντυνε τις σχέσεις σου και θα έκανε δουλειά.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:13:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα )
Το Rallye όμως έχει πιο κοντό διαφορικό.
Σαν ανταλλακτικά στην Peugeot δίνουν το κυβώτιο πακέτο με το διαφορικό και η τιμή είναι μεγάλη.
Nikel ψάξε για κανένα διαφορικό από μεταχειρισμένα!
Επειδή όμως θα βάλεις turbo δεν θα σου συνέστηνα μπλοκέ γιατί θα το έκανε πολύ δύστροπο.
Ενα διαφορικό από Ραλλάκι 16v θα σου κόντυνε τις σχέσεις σου και θα έκανε δουλειά. |
Γινεται να βαλουμε διαφορικο απο Rallye γιατι εμενα μου ειπαν οτι το αυτοκινητο πρεπει να ειναι το ιδιο 
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:16:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικά αφού είναι ίδιο το σασμάν να μπαίνει κανονικά το διαφορικό.
Μπορώ την δευτέρα να ρωτήσω να μάθω αν μπαίνει...
Κάποια φορά που το είχα ρωτήσει απέξω δεν μου είχαν φέρει κάποια αντίρρηση παρα μόνο ότι σαν ανταλλακτικά καινούργια, είναι διαφορικό σασμάν πακέτο!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:18:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Λογικά αφού είναι ίδιο το σασμάν να μπαίνει κανονικά το διαφορικό.
Μπορώ την δευτέρα να ρωτήσω να μάθω αν μπαίνει...
Κάποια φορά που το είχα ρωτήσει απέξω δεν μου είχαν φέρει κάποια αντίρρηση παρα μόνο ότι σαν ανταλλακτικά καινούργια, είναι διαφορικό σασμάν πακέτο! |
Ρωτα αν ειναι γιατι ενδιαφερομαι. Νομιζω οτι η κλαμακωση του 206 αδικει πολυ τις αποδοσεις του 
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 01:22:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα έχουμε πει και σε άλλο θέμα...
Η αλλαγή που λέτε είναι πανεύκολη. Αλλάζετε κορώνα-πηνίο στο διαφορικό με την αντίστοιχη του Rallye και είστε έτοιμοι. Ούτε σασμάν ούτε τίποτε άλλο. Ρωτήστε το κόστος για καινούρια στην Lion. Στα μεταχειρισμένα δεν θα βρείτε τίποτα λιγότερο από κομπλέ σασμάν.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 03:54:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Τα έχουμε πει και σε άλλο θέμα...
Η αλλαγή που λέτε είναι πανεύκολη. Αλλάζετε κορώνα-πηνίο στο διαφορικό με την αντίστοιχη του Rallye και είστε έτοιμοι. Ούτε σασμάν ούτε τίποτε άλλο. Ρωτήστε το κόστος για καινούρια στην Lion. Στα μεταχειρισμένα δεν θα βρείτε τίποτα λιγότερο από κομπλέ σασμάν. |
Και εγω κορώνο-πηνίο ηθελα αλλα η Lion το δινει μονο με το σασμαν. Τουλαχιστον ετσι θυμαμαι. Τωρα οσον αφορα τα μεταχειρισμενα σε οσους και αν ρωτησα οχι διαφορικο δεν υπαρχει αλλα ουτε και σασμαν εστω για μυρωδια! Ουτε του 8v ουτε του 16v...
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 03:57:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | To Rallye με το 206 1.6 16v φοράνε ακριβώς το ίδιο κυβώτιο (και με τα ίδια ελλατώματα ) |
Αν και δεν το ξερω Τασο, σε πιστευω...λυσε ομως ρε αδερφε μια απορια!
Πως εξηγεις σε καθε δικη μου αλλαγη να ακουω γκραπ-γρουο εννω οταν οδηγησα ενα ραλλυ ουτε γραπ ουτε γρουπ εκανε το σασμαν???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:00:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση, κατά πάσα πιθανότητα χαζή ή δεν κατάλαβα καλά!
Nikel θα τουρμπίσεις το 206 και θα βάλεις πιο κοντό σαζμάν;;;
Το αντίθετο δεν χρειάζεται;
Λογικά αφού το αμάξι θα αποκτήσει μεγαλύτερη δύναμη και ροπή στις ίδιες στροφές, αυτή για να βγει χωρίς χαζομάρες (σπιναρίσματα κλπ) θα πρέπει να μακρύνουν οι σχέσεις και όχι να κοντύνουν!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΕL τα γκραπ γκρουπ που ακους μηπως ειναι τα συγχρονιζε των ταχυτητων; Το ειχα αυτο με το 306 στην 2 ταχυτητα.....
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 11:52:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες).
Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;;
Ίσως να μην είναι και αυτό... 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:23:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Byron206 έγραψε: | ΝΙΚΕL τα γκραπ γκρουπ που ακους μηπως ειναι τα συγχρονιζε των ταχυτητων; Το ειχα αυτο με το 306 στην 2 ταχυτητα..... |
Η πλακα ειναι ρε Βyron πως εχω αλλαξει συγχρονιζε 1-2ας αλλα τιποτα...τα ιδια
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:27:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Ερώτηση, κατά πάσα πιθανότητα χαζή ή δεν κατάλαβα καλά!
Nikel θα τουρμπίσεις το 206 και θα βάλεις πιο κοντό σαζμάν;;;
Το αντίθετο δεν χρειάζεται;
Λογικά αφού το αμάξι θα αποκτήσει μεγαλύτερη δύναμη και ροπή στις ίδιες στροφές, αυτή για να βγει χωρίς χαζομάρες (σπιναρίσματα κλπ) θα πρέπει να μακρύνουν οι σχέσεις και όχι να κοντύνουν!!! |
Σωστα φιλε φλογα ΑΛΛΑ...ειναι τοσο μουλαρι το δικο μου που στο 1ο stage turbo (40% αυξηση αλογων και 50% αυξηση ροπης) τουλαχισοτν δεν θα ειναι προβλημα! Στο 2ο stage που θα γινει καποια στιγμη μεσα 2003 τοτε το συζηταμε 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:33:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ΄εχω βρει ούτε ένα τεχνικό διατεθειμένο να λύσει το σασμάν και να αλλάξει κορώνα-πηνίο. Όλοι μου έλεγαν να τους φέρω ολόκληρο σασμάν από μεταχειρισμένο.
Πάντως να ξέρετε ότι αλλαγή του βήματος μόνο, δεν είναι η καλύτερη δυνατή λύση διότι οι 'απόσταση' ανάμεσα στις σχέσεις παραμένει, απλώς κονταίνουν όλες κατά το ίδιο ποσοστό. Το ιδανικό θα ήταν να βρείτε το πιο κοντό σασμάν που υπάρχει για 206 (νομίζω του 1.1) και να του βάλετε μία μακριά 5η. Έτσι τα έχετε όλα.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 12:34:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες).
Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;;
Ίσως να μην είναι και αυτό...  |
Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 14:00:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | theflame έγραψε: | Όταν είχα πρωτοπάρει το 206 ακουγόταν το σαζμάν και οι ταχύτητες έμπαιναν σκληρά και με θόρυβο. Φοβισμένος είχα πάει στο συνεργείο όπου μου είπαν το λογικό "καινούργιο είναι" αλλά και ότι ο μοχλός πατάει πάνω σε μία μπίλια η οποία καλό είναι να λιπαίνεται που και που. Το είχαν σηκώσει μάλιστα και το είχαν ξεχάσει με λιπαντικό, αποτέλεσμα; Οι αλλαγές μαλάκωσαν και οι θόρυβοι μειώθηκαν κατά πολύ.
Τώρα μετά από 4600 χιλιόμετρα επανήλθαν (από τότε που άλλαξα και βαλβολίνες).
Θα ξανάπαω συνεργείο για άλλο πρόβλημα και θα τους πω να το λιπάνουν πάλι. Ίσως να είναι από τα must do που ξεχνάνε;;;;
Ίσως να μην είναι και αυτό...  |
Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε! |
Φιλε Nikel Και μενα το σασμαν κανει γκραπ γκρουπ και σε αλλους δυο φιλους μου σε cc. Μηπως τελικα φταιει το cc 
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 21:39:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Εγω φιλε φλογα αρχιζω να υποπτευομαι πως το σασμαν μου ειναι προβληματικο...αυτο το λεω διοτι εχανε βαλβολινες παλιοτερα και ανοιχτηκε αλλαχθηκαν συγχρονιζε 1ης-2ας και εγινε και στεγανοποιηση (με μια μπλε ουσια σαν κολλα που ουσισατικα οταν ξηρενεται γινεται σαν τσιμουχα)! Πορολο που βαλβολινες δεν ξαναεχασε το προβλημα με την δυσκολια των αλλαγων δεν φτιαχτηκε! |
Τον θόρυβο στον κάνει και με τον κινητήρα σβηστό;
Το σασμάν του 206 έχει ράβδους για να μεταφέρει τις σχέσεις από το μοχλό στο κιβώτιο, και πολλές φορές αυτοί είναι που ακούγονται.
Αν μιλάμε για τέτοιο θόρυβο τότε δεν είναι το συγχρονιζέ γιατί απλά τότε δεν λειτουργεί (δεν έχει κάτι να συγχρονίσει). Το συγχρονιζέ ουσιαστικά συγχρονίζει την ταχύτητα του κιβωτίου με αυτή του κινητήρα επειδή παίζουν οι στροφές τους. Αν δεν υπήρχε θα χρειαζόμασταν διπλογκαζιά (έξτρα πάτημα του γκαζιού όταν έχουμε νεκρά ανάμεσα στην αλλαγή δύο σχέσεων) προκειμένου να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να κουμπώσει η ταχύτητα.
Συνήθως το συγχρονιζέ το αισθάνεσαι σαν σκάλωμα στην αλλαγή κοντών σχέσεων (1η-2α) και αν αρχίζουν τα κοπανήματα, τότε....
(Προσοχή δεν είμαι μηχανικός, οπότε τις ντομάτες σιγά-σιγά!!! )
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 21:44:50 Θέμα δημοσίευσης: αλλαγη σασμαν-διαφορικου |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΑΛΛΑΖΩΝΤΑΣ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΞΥΡΑΦΙ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ RALLYE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΩΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ 13/59.ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΣ 230.000 ΔΡΑΧΜΕΣ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ RALLYE 1300cc ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΑΕΙ 13/59.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΗΣ PEUGEOTSPORT ΓΙΑ ΤΟ 106 MINI GROUP A ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.(ΜΠΛΟΚΕ-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΠΙΝΗΟ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΑΓΙΕ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΣΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ 10 ΠΛΑΣΙΟ ΗΧΟ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ RIBILT.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ.ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΟΥ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|