Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2005, 21:21:51 Θέμα δημοσίευσης: To τέλος της MG Rover |
|
|
Τα τελευταία χρόνια, αποτελούσε κοινό μυστικό πως η MG Rover βρισκόταν σε πολύ άσχημη θέση, δίνοντας μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο, αγώνα επιβίωσης. Αν και ο καιρός περνούσε, τα πράγματα δεν έδειχναν να πηγαίνουν προς το καλύτερο, καθώς όλες οι φημολογούμενες συνεργασίες τελικά έμεναν στα χαρτιά και το σημαντικότερο, κανείς δεν φαινόταν να επιθυμεί να επενδύσει σε μία εταιρία που δεν έπειθε για τη δυνατότητα να γίνει βιώσιμη.
Η προηγούμενη εβδομάδα φαίνεται πως θα αποτελέσει μία σημαντική καμπή στις εξελίξεις που έρχονται. Η MG Rover φέρεται να βρίσκεται πλέον στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Οι διαπραγματεύσεις που διήρκεσαν όλο το προηγούμενο διάστημα με τη Shanghai Automotive Industry Corporation, τελικά τερματίστηκαν χωρίς επιτυχία. Την ίδια ώρα, ο αντιπρόεδρος της MG Rover, Peter Beale, δήλωνε πως η εταιρία του δεν θα ήταν δυνατό να επιβιώσει χωρίς συνεργασία, ενώ πλέον εγείρονται ερωτήματα σχετικά με την τύχη χιλιάδων εργαζομένων στις γραμμές παραγωγής της εταιρίας, με την κυβέρνηση να εξετάζει ήδη πιθανά σενάρια ώστε κάποιοι να παραμείνουν στις θέσεις τους.
Πλέον, όλοι στην αγορά θεωρούν πως τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους και πλέον είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατο να σωθεί η MG Rover. Η ίδια η εταιρία από την πλευρά της, ανέφερε πως ζήτησε από τους λογιστές της να πραγματοποιήσουν εξονυχιστικούς ελέγχους στα βιβλία της, προκειμένου να είναι σε θέση να πουν αν υπάρχουν πιθανότητες επιβίωσης. Σε κάθε περίπτωσης πάντως, το μέλλον της MG Rover είναι κάτι παραπάνω από αμφίβολο. Χαρακτηριστική, είναι η ανακοίνωση που εκδόθηκε την Πέμπτη 7/4 από την MG Rover: «Η κατάσταση είναι βαθιά ανησυχητική για όλους. Ευχαριστούμε όλους για την αφοσίωσή τους σ’ αυτές τις δύσκολες στιγμές».
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Πεμ 02 Ιούν 2005, 18:02:38, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 04:34:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aυτη η εταιρεια,οσα χρονια την θυμαμαι,παντα για πτωχευση πηγαινει....
AUSTIN,ROVER,MG,MG ROVER.....Σαραντα ονομασιες εχει αλλαξει εως σημερα αλλα η μοιρα της ειναι ιδια....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 12:52:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vinman έγραψε: | Aυτη η εταιρεια,οσα χρονια την θυμαμαι,παντα για πτωχευση πηγαινει....
AUSTIN,ROVER,MG,MG ROVER.....Σαραντα ονομασιες εχει αλλαξει εως σημερα αλλα η μοιρα της ειναι ιδια....  |
Να σου θυμήσω και γιατί πτώχευσε.....
Morris Marina/Ital, Austin Allegro, Austin Metro, Austin Princess/Ambassador, Austin Montego/Maestro κλπ..... 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pygolabida (Γιάννα) Τρελλαμένο μέλος

 Fiat 500άκι C 1.4 100hp 16V Lounge
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 15:51:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, και τα καλά κομμάτια τα έβγαζαν σε περιορισμένο αριθμό (TF) 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 18:00:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδω που τα λεμε ηταν αναμενομενο.
Τοσα χρονια τα ιδια ακριβως μοντελα βγαζει και ολο facelift τους κανει αφου δεν ειχε τη δηνατοτητα να βγαλει νεα. Παντως ειχε καλους κινητηρες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 20:23:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αβεβαιότητα στην Rover
ΔΙΕΘΝΗ: 13/4/2005
Όλα τα είχε αυτή την περίοδο η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία της MG Rover η αυστηρότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης της έλειπε. Όπως ανακοινώθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα προχωρήσει σε εκτεταμένους ελέγχους για να εξακριβώσει κατά πόσο το δάνειο που χορήγησε ο Μπλερ είναι νόμιμο.
Με το δάνειο αυτό, ύψους 40 εκατ. στερλινών, η εταιρεία πήρε παράταση ζωής περίπου μιας εβδομάδας, έτσι ώστε να συνεχιστούν οι επαφές με την κινεζική εταιρεία με στόχο τελικά την συμφωνία των δύο. Ωστόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έσπευσε να υπενθυμίσει στον βρετανό πρωθυπουργό ότι θα εξετάσει εκτενώς αν το δάνειο συνιστά παράνομη κρατική επιδότηση στην αυτοκινητοβιομηχανία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2005, 19:41:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
autotriti.gr
Αντιδρούν οι εργαζόμενοι
ΔΙΕΘΝΗ: 14/4/2005
Έξω από την πρωθυπουργική κατοικία διαδήλωσαν εργαζόμενοι της MG Rover με τις οικογένειές τους. Γονείς, μικρά παιδιά, ακόμη και βρέφη, ταξίδεψαν από την έδρα του εργοστασίου της Rover για να ζητήσουν από τον Tόνι Mπλερ να παρέμβει για να σώσουν τις θέσεις εργασίας.
H χρεοκοπία της Rover έχει αναμφισβήτητα και πολιτικές προεκτάσεις, καθώς, έναν μήνα πριν από τις εκλογές στη Bρετανία, 6.000 εργαζόμενοι κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
underage (Σοφία) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2003)
Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 319 Τόπος: Σαλαμίνα - Καναδά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2005, 21:25:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχή και κατάρα μακριά από Rover δεν νομίζω να υπάρχει πιο προβληματικό και ελλατωματικό αυτοκίνητο από αυτό.
Το λεω σαν πρωην ιδιοκτήτες Rover που μου είχε γίνει πλέον εφιάλτης 
Αξίζει φίλε να υπάρχεις
για ένα όνειρο κι ας είναι
η φωτιά του να σε κάψει!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 02:12:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Εδω που τα λεμε ηταν αναμενομενο.
Τοσα χρονια τα ιδια ακριβως μοντελα βγαζει και ολο facelift τους κανει αφου δεν ειχε τη δηνατοτητα να βγαλει νεα. Παντως ειχε καλους κινητηρες. |
kαι μερικοι κινητηρες honda ητανε!
(βλεπε rover 416 gti)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pygolabida (Γιάννα) Τρελλαμένο μέλος

 Fiat 500άκι C 1.4 100hp 16V Lounge
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 22:56:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μόλις άκουσα ότι έγινε οριστικό....Το Σαββατοκύριακο έχει δρομολογηθεί η απόλυση χιλιάδων εργαζομένων, για τους οποίους η κυβέρνηση ετοιμάζει ήδη οικονομική βοήθεια με τη μορφή αποζημίωσης.....Κρίμα, κλασική περίπτωση, κάποιοι λιγοστοί φάγανε καλά & την πληρώνει ο κόσμος τώρα..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 23:19:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pygolabida έγραψε: | η κυβέρνηση ετοιμάζει ήδη οικονομική βοήθεια με τη μορφή αποζημίωσης....... |
Κλασσικη προεκλογικη λυση.
Εχει σκεφτει κανεις οτι ξεκινησε εννιαιο πρωταθλημα με αυτοκινητα mg zr 160?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Απρ 2005, 00:41:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι και αυτό.
Επίσης τι θα γίνει με τις κατά τόπους αντιπροσωπίες?????
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
underage (Σοφία) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2003)
Ένταξη: 09 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 319 Τόπος: Σαλαμίνα - Καναδά
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Απρ 2005, 21:25:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Επίσης τι θα γίνει με τις κατά τόπους αντιπροσωπίες????? |
Στην Ελλάδα η Filcar έχει διαλυθεί περίπου δυο χρόνια και η Intercar ακόμα πιο μπρόστά και από τότε δεν υπήρχε επίσημη αντιπροσωπεία για τουλάχιστον ένα χρόνο. Για μετέπειτα δεν γνωρίζω γιατί έπαψα να ασχολούμε γιατί το πουλήσαμε 
Αξίζει φίλε να υπάρχεις
για ένα όνειρο κι ας είναι
η φωτιά του να σε κάψει!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιούν 2005, 18:01:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην πραγματικότητα, το θέμα της κατάρρευσης της MG Rover δεν απασχολεί την επικαιρότητα την εβδομάδα που διανύουμε, αλλά όλο το προηγούμενο διάστημα από τις αρχές του περασμένου Απριλίου μέχρι και τη διεξαγωγή των εκλογών στην Αγγλία στις 5 του τρέχοντος μήνα. Η αλήθεια είναι πως οι πολιτικοί αναλυτές, προέβλεπαν πως η διαφαινόμενη τότε κατάρρευση θα είχε αντίκτυπο στο αποτέλεσμα των εκλογών, παρά το ισχυρό προβάδισμα του Μπλερ που κατέγραφαν οι δημοσκοπήσεις. Την άποψή τους, τη στήριζαν στο γεγονός ότι το ισχυρότερο χαρτί της προεκλογικής εκστρατείας του Μπλερ στον αγώνα του για μια 3η συνεχόμενη θητεία στην πρωθυπουργία, ήταν η ισχυρή οικονομία της Αγγλίας. Αυτή ακριβώς που θιγόταν χωρίς να κρατούνται ούτε καν τα προσχήματα.
Με την ανακοίνωση του κλεισίματος της MG Rover στα μέσα του Απριλίου, έγινε γνωστό ότι 5.000 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Longbridge θα χάσουν τις δουλειές τους. Ήταν οι μέρες που ο Μπλερ διέκοψε την προεκλογική του εκστρατεία, μεταβαίνοντας στο Μπέρμιγχαμ και ανακοινώνοντας τη διάθεση 150 εκ. στερλινών για την εξεύρεση εργασίας σε όσους μείνουν άνεργοι. Στην ουσία η κίνηση αυτή δεν ήταν παρά αυτό που σοφά ο λαός αποκαλεί παρηγοριά στον άρρωστο. Οι όποιες ελπίδες για σωτηρία της MG Rover, χάθηκαν με την απόσυρση του ενδιαφέροντος για εξαγορά της από την Shanghai Automotive Industry Corp. Οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών διήρκεσαν για μεγάλο χρονικό διάστημα, για να τερματιστούν τον Απρίλιο όταν η Κινεζική εταιρία διαπίστωσε τον όγκο των χρεών και των απωλειών της MG Rover.
Αυτή ήταν η αρχή του τέλους. Η άλλοτε κραταιά -τουλάχιστον στην Αγγλία- MG Rover, μια εταιρία με ιστορία 100 ετών που πέρασε από αρκετά ιδιοκτησιακά καθεστώτα, ζούσε τις τελευταίες της ώρες. Το 1994 αγοράστηκε από την BMW, η οποία όταν είδε πως τα οικονομικά προβλήματα και οι απώλειες συνεχίζονταν, κράτησε το project του νέου Mini στο οποίο διέβλεπε μέλλον και πούλησε την Rover σε μία ομάδα Βρετανών επενδυτών αντί του συμβολικού ποσού των 10 λιρών. Και να σκεφτεί κανείς πως το 1960, η Rover κατείχε το 40% της Βρετανικής αγοράς, παράγοντας τα μοντέλα των Austin, Triumph και Land Rover. Από τότε μέχρι σήμερα, πολύ νερό κύλησε στο αυλάκι, για να φτάσει η MG Rover να έχει μόλις το 3% της αγοράς της Μ. Βρετανίας, ενώ ουσιαστικά έμεινε χωρίς καινούργιο μοντέλο από το 1998.
Στα μάτια των πολλών, αυτά φαντάζουν απλά νούμερα, στοιχεία στατιστικής, αλλά για μία χώρα όπου ο σοβινισμός αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του λαού της, η απουσία κάποιου ισχυρού ανταγωνιστή στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ένα ισχυρό πλήγμα. Ειδικά από τη στιγμή που όλες οι υπόλοιπες μεγάλες δυνάμεις της Ευρώπης, έχουν μερικούς από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές αυτοκινήτων (VW, BMW στη Γερμανία, Renault στη Γαλλία). Βέβαια, στην περίπτωση της MG Rover η οικονομική κατάρρευση δεν ήρθε μόνη, καθώς εδώ και αρκετά χρόνια, το κύρος της εταιρίας είχε πληγεί ανεπανόρθωτα εξαιτίας των προβλημάτων ποιότητας και της μειωμένης αξιοπιστίας των μοντέλων της.
Η ατμόσφαιρα τις τελευταίες εβδομάδες είναι βαριά στο Longbridge, εκεί όπου έχουν παραμείνει προσωρινά μόλις 1.100 εργαζόμενοι, προκειμένου να ολοκληρωθεί η παραγωγή των αυτοκινήτων που ήταν προγραμματισμένα να παραχθούν και να ετοιμαστεί το εργοστάσιο για πούλημα. Λέγεται ότι η κυβέρνηση της Βρετανίας έχει δεχτεί περί τις 70 αιτήσεις για εξαγορά τμημάτων της επιχείρησης της MG Rover, ενώ αναλυτές δεν αποκλείουν την επιστροφή της Shanghai Automotive Industry Corp. για την εξαγορά μέρους της εταιρίας. Ρεαλιστικό σενάριο; Ουδείς γνωρίζει, αν και η δήλωση κυβερνητικού εκπροσώπου που θέλησε να καταστήσει σαφές πως η πολιτική ηγεσία θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να εξασφαλίσει θέσεις εργασίας, ακούγεται περισσότερο ως ευχολόγιο.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούλ 2005, 20:22:13 Θέμα δημοσίευσης: Σε κινέζικα χέρια η MG Rover |
|
|
Στην κινεζική της Nanjing κατέληξε η χρεοκοπημένη Rover, όπως ανακοινώθηκε αργά το βράδυ της Παρασκευής από την διαχειρίστρια του βρετανικού ομίλου PriceWaterhouseCoopers. Το ποσό της εξαγοράς δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό από καμία από τις δύο εμπλεκόμενες πλευρές.
Όπως ανακοίνωσε ωστόσο στέλεχος της κινεζικής εταιρείας στους στόχους της εταιρείας είναι η μεταφορά του εργοστασίου παραγωγής μηχανών στην Κίνα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι ένα κομμάτι της παραγωγής και οι τεχνικές υπηρεσίες δεν θα παραμείνουν στην Μεγάλη Βρετανία. Σημειώνεται επίσης ότι τα παραγόμενα αυτοκίνητα θα διατηρήσουν το σήμα της MG Rover. Στα σχέδια της Nanjing είναι η πώληση 300.000 αυτοκινήτων μέχρι το 2006. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2005, 06:12:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο πατερας μου εχει ενα 414 rover σε αυτα τα 10 χρονια που το εχει μας εβγαλε 2 προβληματα το 1ο ειναι με το παραθηρο το συστημα που το ανεβαζει και το κατεβαζει...και το 2ο προβλημα ειναι οτι στης 50.000 χιλ. εκαψε φλαντζα κεφαλης... κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι μια χαρα...και σε μερικους μηνες γινεται 10 χρονον.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|