PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

To τέλος της MG Rover

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2005, 21:21:51    Θέμα δημοσίευσης: To τέλος της MG Rover Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα τελευταία χρόνια, αποτελούσε κοινό μυστικό πως η MG Rover βρισκόταν σε πολύ άσχημη θέση, δίνοντας μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο, αγώνα επιβίωσης. Αν και ο καιρός περνούσε, τα πράγματα δεν έδειχναν να πηγαίνουν προς το καλύτερο, καθώς όλες οι φημολογούμενες συνεργασίες τελικά έμεναν στα χαρτιά και το σημαντικότερο, κανείς δεν φαινόταν να επιθυμεί να επενδύσει σε μία εταιρία που δεν έπειθε για τη δυνατότητα να γίνει βιώσιμη.

Η προηγούμενη εβδομάδα φαίνεται πως θα αποτελέσει μία σημαντική καμπή στις εξελίξεις που έρχονται. Η MG Rover φέρεται να βρίσκεται πλέον στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Οι διαπραγματεύσεις που διήρκεσαν όλο το προηγούμενο διάστημα με τη Shanghai Automotive Industry Corporation, τελικά τερματίστηκαν χωρίς επιτυχία. Την ίδια ώρα, ο αντιπρόεδρος της MG Rover, Peter Beale, δήλωνε πως η εταιρία του δεν θα ήταν δυνατό να επιβιώσει χωρίς συνεργασία, ενώ πλέον εγείρονται ερωτήματα σχετικά με την τύχη χιλιάδων εργαζομένων στις γραμμές παραγωγής της εταιρίας, με την κυβέρνηση να εξετάζει ήδη πιθανά σενάρια ώστε κάποιοι να παραμείνουν στις θέσεις τους.

Πλέον, όλοι στην αγορά θεωρούν πως τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους και πλέον είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατο να σωθεί η MG Rover. Η ίδια η εταιρία από την πλευρά της, ανέφερε πως ζήτησε από τους λογιστές της να πραγματοποιήσουν εξονυχιστικούς ελέγχους στα βιβλία της, προκειμένου να είναι σε θέση να πουν αν υπάρχουν πιθανότητες επιβίωσης. Σε κάθε περίπτωσης πάντως, το μέλλον της MG Rover είναι κάτι παραπάνω από αμφίβολο. Χαρακτηριστική, είναι η ανακοίνωση που εκδόθηκε την Πέμπτη 7/4 από την MG Rover: «Η κατάσταση είναι βαθιά ανησυχητική για όλους. Ευχαριστούμε όλους για την αφοσίωσή τους σ’ αυτές τις δύσκολες στιγμές».


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Πεμ 02 Ιούν 2005, 18:02:38, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 04:34:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aυτη η εταιρεια,οσα χρονια την θυμαμαι,παντα για πτωχευση πηγαινει.... Wink
AUSTIN,ROVER,MG,MG ROVER.....Σαραντα ονομασιες εχει αλλαξει εως σημερα αλλα η μοιρα της ειναι ιδια.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 12:52:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vinman έγραψε:
Aυτη η εταιρεια,οσα χρονια την θυμαμαι,παντα για πτωχευση πηγαινει.... Wink
AUSTIN,ROVER,MG,MG ROVER.....Σαραντα ονομασιες εχει αλλαξει εως σημερα αλλα η μοιρα της ειναι ιδια.... Wink


Να σου θυμήσω και γιατί πτώχευσε.....Twisted evil


Morris Marina/Ital, Austin Allegro, Austin Metro, Austin Princess/Ambassador, Austin Montego/Maestro κλπ..... Puke right Puke right Puke right Puke right Puke right


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pygolabida (Γιάννα)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Fiat 500άκι C 1.4 100hp 16V Lounge

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 824
Τόπος: London

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 15:51:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, και τα καλά κομμάτια τα έβγαζαν σε περιορισμένο αριθμό (TF) Thumb right


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 18:00:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδω που τα λεμε ηταν αναμενομενο.

Τοσα χρονια τα ιδια ακριβως μοντελα βγαζει και ολο facelift τους κανει αφου δεν ειχε τη δηνατοτητα να βγαλει νεα. Παντως ειχε καλους κινητηρες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 20:23:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αβεβαιότητα στην Rover
ΔΙΕΘΝΗ: 13/4/2005



Όλα τα είχε αυτή την περίοδο η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία της MG Rover η αυστηρότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης της έλειπε. Όπως ανακοινώθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα προχωρήσει σε εκτεταμένους ελέγχους για να εξακριβώσει κατά πόσο το δάνειο που χορήγησε ο Μπλερ είναι νόμιμο.


Με το δάνειο αυτό, ύψους 40 εκατ. στερλινών, η εταιρεία πήρε παράταση ζωής περίπου μιας εβδομάδας, έτσι ώστε να συνεχιστούν οι επαφές με την κινεζική εταιρεία με στόχο τελικά την συμφωνία των δύο. Ωστόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έσπευσε να υπενθυμίσει στον βρετανό πρωθυπουργό ότι θα εξετάσει εκτενώς αν το δάνειο συνιστά παράνομη κρατική επιδότηση στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2005, 19:41:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

autotriti.gr

Αντιδρούν οι εργαζόμενοι
ΔΙΕΘΝΗ: 14/4/2005



Έξω από την πρωθυπουργική κατοικία διαδήλωσαν εργαζόμενοι της MG Rover με τις οικογένειές τους. Γονείς, μικρά παιδιά, ακόμη και βρέφη, ταξίδεψαν από την έδρα του εργοστασίου της Rover για να ζητήσουν από τον Tόνι Mπλερ να παρέμβει για να σώσουν τις θέσεις εργασίας.


H χρεοκοπία της Rover έχει αναμφισβήτητα και πολιτικές προεκτάσεις, καθώς, έναν μήνα πριν από τις εκλογές στη Bρετανία, 6.000 εργαζόμενοι κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
underage (Σοφία)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2003)

Ένταξη: 09 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 319
Τόπος: Σαλαμίνα - Καναδά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2005, 21:25:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχή και κατάρα μακριά από Rover Puke right δεν νομίζω να υπάρχει πιο προβληματικό και ελλατωματικό αυτοκίνητο από αυτό.
Το λεω σαν πρωην ιδιοκτήτες Rover που μου είχε γίνει πλέον εφιάλτης Twisted evil


Αξίζει φίλε να υπάρχεις
για ένα όνειρο κι ας είναι
η φωτιά του να σε κάψει!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 02:12:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Εδω που τα λεμε ηταν αναμενομενο.

Τοσα χρονια τα ιδια ακριβως μοντελα βγαζει και ολο facelift τους κανει αφου δεν ειχε τη δηνατοτητα να βγαλει νεα. Παντως ειχε καλους κινητηρες.

kαι μερικοι κινητηρες honda ητανε!
(βλεπε rover 416 gti)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
pygolabida (Γιάννα)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Fiat 500άκι C 1.4 100hp 16V Lounge

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 824
Τόπος: London

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 22:56:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μόλις άκουσα ότι έγινε οριστικό....Το Σαββατοκύριακο έχει δρομολογηθεί η απόλυση χιλιάδων εργαζομένων, για τους οποίους η κυβέρνηση ετοιμάζει ήδη οικονομική βοήθεια με τη μορφή αποζημίωσης.....Κρίμα, κλασική περίπτωση, κάποιοι λιγοστοί φάγανε καλά & την πληρώνει ο κόσμος τώρα..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Απρ 2005, 23:19:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pygolabida έγραψε:
η κυβέρνηση ετοιμάζει ήδη οικονομική βοήθεια με τη μορφή αποζημίωσης.......

Κλασσικη προεκλογικη λυση. Evil

Εχει σκεφτει κανεις οτι ξεκινησε εννιαιο πρωταθλημα με αυτοκινητα mg zr 160?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Απρ 2005, 00:41:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι και αυτό.
Επίσης τι θα γίνει με τις κατά τόπους αντιπροσωπίες?????


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
underage (Σοφία)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2003)

Ένταξη: 09 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 319
Τόπος: Σαλαμίνα - Καναδά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Απρ 2005, 21:25:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Επίσης τι θα γίνει με τις κατά τόπους αντιπροσωπίες?????


Στην Ελλάδα η Filcar έχει διαλυθεί περίπου δυο χρόνια και η Intercar ακόμα πιο μπρόστά Shocked και από τότε δεν υπήρχε επίσημη αντιπροσωπεία για τουλάχιστον ένα χρόνο. Για μετέπειτα δεν γνωρίζω γιατί έπαψα να ασχολούμε γιατί το πουλήσαμε Razz Razz


Αξίζει φίλε να υπάρχεις
για ένα όνειρο κι ας είναι
η φωτιά του να σε κάψει!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιούν 2005, 18:01:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στην πραγματικότητα, το θέμα της κατάρρευσης της MG Rover δεν απασχολεί την επικαιρότητα την εβδομάδα που διανύουμε, αλλά όλο το προηγούμενο διάστημα από τις αρχές του περασμένου Απριλίου μέχρι και τη διεξαγωγή των εκλογών στην Αγγλία στις 5 του τρέχοντος μήνα. Η αλήθεια είναι πως οι πολιτικοί αναλυτές, προέβλεπαν πως η διαφαινόμενη τότε κατάρρευση θα είχε αντίκτυπο στο αποτέλεσμα των εκλογών, παρά το ισχυρό προβάδισμα του Μπλερ που κατέγραφαν οι δημοσκοπήσεις. Την άποψή τους, τη στήριζαν στο γεγονός ότι το ισχυρότερο χαρτί της προεκλογικής εκστρατείας του Μπλερ στον αγώνα του για μια 3η συνεχόμενη θητεία στην πρωθυπουργία, ήταν η ισχυρή οικονομία της Αγγλίας. Αυτή ακριβώς που θιγόταν χωρίς να κρατούνται ούτε καν τα προσχήματα.


Με την ανακοίνωση του κλεισίματος της MG Rover στα μέσα του Απριλίου, έγινε γνωστό ότι 5.000 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Longbridge θα χάσουν τις δουλειές τους. Ήταν οι μέρες που ο Μπλερ διέκοψε την προεκλογική του εκστρατεία, μεταβαίνοντας στο Μπέρμιγχαμ και ανακοινώνοντας τη διάθεση 150 εκ. στερλινών για την εξεύρεση εργασίας σε όσους μείνουν άνεργοι. Στην ουσία η κίνηση αυτή δεν ήταν παρά αυτό που σοφά ο λαός αποκαλεί παρηγοριά στον άρρωστο. Οι όποιες ελπίδες για σωτηρία της MG Rover, χάθηκαν με την απόσυρση του ενδιαφέροντος για εξαγορά της από την Shanghai Automotive Industry Corp. Οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών διήρκεσαν για μεγάλο χρονικό διάστημα, για να τερματιστούν τον Απρίλιο όταν η Κινεζική εταιρία διαπίστωσε τον όγκο των χρεών και των απωλειών της MG Rover.

Αυτή ήταν η αρχή του τέλους. Η άλλοτε κραταιά -τουλάχιστον στην Αγγλία- MG Rover, μια εταιρία με ιστορία 100 ετών που πέρασε από αρκετά ιδιοκτησιακά καθεστώτα, ζούσε τις τελευταίες της ώρες. Το 1994 αγοράστηκε από την BMW, η οποία όταν είδε πως τα οικονομικά προβλήματα και οι απώλειες συνεχίζονταν, κράτησε το project του νέου Mini στο οποίο διέβλεπε μέλλον και πούλησε την Rover σε μία ομάδα Βρετανών επενδυτών αντί του συμβολικού ποσού των 10 λιρών. Και να σκεφτεί κανείς πως το 1960, η Rover κατείχε το 40% της Βρετανικής αγοράς, παράγοντας τα μοντέλα των Austin, Triumph και Land Rover. Από τότε μέχρι σήμερα, πολύ νερό κύλησε στο αυλάκι, για να φτάσει η MG Rover να έχει μόλις το 3% της αγοράς της Μ. Βρετανίας, ενώ ουσιαστικά έμεινε χωρίς καινούργιο μοντέλο από το 1998.

Στα μάτια των πολλών, αυτά φαντάζουν απλά νούμερα, στοιχεία στατιστικής, αλλά για μία χώρα όπου ο σοβινισμός αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του λαού της, η απουσία κάποιου ισχυρού ανταγωνιστή στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ένα ισχυρό πλήγμα. Ειδικά από τη στιγμή που όλες οι υπόλοιπες μεγάλες δυνάμεις της Ευρώπης, έχουν μερικούς από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές αυτοκινήτων (VW, BMW στη Γερμανία, Renault στη Γαλλία). Βέβαια, στην περίπτωση της MG Rover η οικονομική κατάρρευση δεν ήρθε μόνη, καθώς εδώ και αρκετά χρόνια, το κύρος της εταιρίας είχε πληγεί ανεπανόρθωτα εξαιτίας των προβλημάτων ποιότητας και της μειωμένης αξιοπιστίας των μοντέλων της.

Η ατμόσφαιρα τις τελευταίες εβδομάδες είναι βαριά στο Longbridge, εκεί όπου έχουν παραμείνει προσωρινά μόλις 1.100 εργαζόμενοι, προκειμένου να ολοκληρωθεί η παραγωγή των αυτοκινήτων που ήταν προγραμματισμένα να παραχθούν και να ετοιμαστεί το εργοστάσιο για πούλημα. Λέγεται ότι η κυβέρνηση της Βρετανίας έχει δεχτεί περί τις 70 αιτήσεις για εξαγορά τμημάτων της επιχείρησης της MG Rover, ενώ αναλυτές δεν αποκλείουν την επιστροφή της Shanghai Automotive Industry Corp. για την εξαγορά μέρους της εταιρίας. Ρεαλιστικό σενάριο; Ουδείς γνωρίζει, αν και η δήλωση κυβερνητικού εκπροσώπου που θέλησε να καταστήσει σαφές πως η πολιτική ηγεσία θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να εξασφαλίσει θέσεις εργασίας, ακούγεται περισσότερο ως ευχολόγιο.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούλ 2005, 20:22:13    Θέμα δημοσίευσης: Σε κινέζικα χέρια η MG Rover Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στην κινεζική της Nanjing κατέληξε η χρεοκοπημένη Rover, όπως ανακοινώθηκε αργά το βράδυ της Παρασκευής από την διαχειρίστρια του βρετανικού ομίλου PriceWaterhouseCoopers. Το ποσό της εξαγοράς δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό από καμία από τις δύο εμπλεκόμενες πλευρές.
Όπως ανακοίνωσε ωστόσο στέλεχος της κινεζικής εταιρείας στους στόχους της εταιρείας είναι η μεταφορά του εργοστασίου παραγωγής μηχανών στην Κίνα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι ένα κομμάτι της παραγωγής και οι τεχνικές υπηρεσίες δεν θα παραμείνουν στην Μεγάλη Βρετανία. Σημειώνεται επίσης ότι τα παραγόμενα αυτοκίνητα θα διατηρήσουν το σήμα της MG Rover. Στα σχέδια της Nanjing είναι η πώληση 300.000 αυτοκινήτων μέχρι το 2006.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2005, 06:12:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο πατερας μου εχει ενα 414 rover σε αυτα τα 10 χρονια που το εχει μας εβγαλε 2 προβληματα το 1ο ειναι με το παραθηρο το συστημα που το ανεβαζει και το κατεβαζει...και το 2ο προβλημα ειναι οτι στης 50.000 χιλ. εκαψε φλαντζα κεφαλης... κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι μια χαρα...και σε μερικους μηνες γινεται 10 χρονον..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,148s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on