Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chrisa (ΧΡΥΣΑ) Μόλις έγραψα

 1,4 16V (90HP) XT
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούν 2004, 13:40:00 Θέμα δημοσίευσης: Δείκτης στάθμης λαδιού |
|
|
Γειά σας παιδιά! Θέλω να κάνω μια ερώτηση που για σας μπορεί να είναι και βλακία αλλά εμένα που δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα με προβληματίζει.
Λοιπόν, δύο βδομάδες αφού πηρα το πεζουλίνι μου ανάβει η ένδειξη της βλάβης του δείκτη στάθμης λαδιού, δηλάδή αναβοσβήνανε οι 6 παύλες και η ένδειξη του λαδιού. Βέβαια την άλλη μέρα το πρωί που το πήγα να ρωτήσω σχετικά στο συνεργείο η ένδειξη άλλαξε σε τετραγωνάκια όπως είναι κανονικά, μόνο που τώρα ανάβουνε και το min και το max (δεν ξέρω αν αυτή πρέπει να είναι η ένδειξη είναι έτσι? ).
έτσι ο μηχανικός αφού έλεγξε τα λάδια μου είπε πως ήταν στιγμιαία λάθος πληροφορία στο ηλεκτρονικό σύστημα του δείκτη και τώρα είναι σωστό.
Αυτό που αναρωτιέμαι είναι γιατί στο βιβλιαράκι λέει πως μπορεί να προκληθεί βλάβη στον κινητήρα?Απλώς επειδή αν ο δείκτης δεν σου λέει την πραγματική στάθμη λαδιού μπορεί από παράλειψη να αφήσεις τη στάθμη του λαδιού πολύ χαμιλή και έτσι να προκληθεί βλάβη???
σημείωση: μη με παρεξηγείτε, δεν είμαι ξανθιά...να μαθαίνω προσπαθώ

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούν 2004, 14:01:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικά ο δείκτης λαδιού στα καινούργια αυτοκίνητα με πολυπλεξία (Multiplex) εμφανίζει κάποια ψιλοπροβληματάκια. Συνήθως με μια αναβάθμιση του λειτουργικού σταματάει.
Οσο αφορά τώρα για πιθανή βλάβη, αυτό που ενοεί και το βιβλίο είναι ότι αν ο κινητήρας μείνει χωρίς λάδι τότε ναι χαλάει. Το λάδι βοηθάει να κινούνται τα μέρη του κινητηρα χωρίς να κολάνε στις υψηλές θερμοκρασίες. Χωρίς λιπαντικό τότε φρακάρουν και χαλάνε. (στο πολύ απλοϊκό)
Ο καλύτερος έλεγχος λαδιού είναι αυτός με τον δείκτη που βρίσκεται στον χώρο του κινητήρα. Είναι μια βέργα που την τραβάς και βλέπεις την στάθμη του λαδιού πάνω στον δείκτη της.
Πάντως τα κανούργια αυτοκίνητα δεν χάνουν εύκολα λάδι και αν ακολουθούν τα σερβις κανονικά δεν έχουν και κανένα πρόβλημα. Τα λάδια καλό είναι να αλλάζονται/ελέγχονται κάθε 10.000 χλμ.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
argonaftis (Ηλίας) Μέλος

 208 gti
Ένταξη: 08 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 07:29:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό.
Argonaftis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Val (Maria) Μέλος


Ένταξη: 24 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 155 Τόπος: Αthens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 09:43:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
argonaftis έγραψε: | Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό. |
Ηλια εχω το ιδιο ακριβως μοντελο με εσενα και το ιδιο ακριβως προβλημα. Μονο που θα το παω να φτιαχτει στο μεγαλο service οταν κλεισει τα 10000 χιλ. Δε θελω να σε τρομοκρατησω, αλλα μεχρι πριν λιγους μηνες ειχα το 1,4 XT και το πηγαινα στον Ντασιο και δεν εμηνα ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημενη. Βεβαια ισως μου το ρημαξανε επειδη με ειδανε κοπελα και θα υπεθεσαν οτι ειμαι ασχετουμπα Τεσπα, τωρα βρηκα καινουρια αντιπροσωπεια και στο Ντασιο δε θα με ξαναδουν ουτε ζωγραφιστη!! 
Shark Attack... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mimis (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1,4lt 16v 90hp
Ένταξη: 07 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 217 Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 11:56:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν είναι καινούριο το αυτοκίνητο, υπάρχει περίπτωση κάποιο γρέζι να ακουμπήσει τον αισθητήρα, που δείχνει τη στάθμη λαδιού και να τρελάνει το σύστημα, πιστεύω οτι με την πρώτη αλλαγή λαδιού και φίλτρου λαδιού, τα προβλήματα λύνονται......
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
taz Μόλις έγραψα

 307 1.6 xs
Ένταξη: 06 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 12:39:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο αισθητήρας είναι πολύ ευαίσθητος στις κλίσεις του οδοστρώματος. για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε απόλυτα επίπεδο έδαφος, όπως λέει και το manual. ακόμα, καλό είναι να γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη σκάλα, να το αφήνουμε εκεί για 3-4 δευτερόλεπτα, για να προλάβει να διαβάσει ο αισθητήρας τη στάθμη, και στη συνέχεια να γυρίσουμε και στη δεύτερη σκάλα και να ανάψει το ταμπλό.
πάντως, το συγκεκριμένο σύστημα είναι ένα gadgetάκι το οποίο δεν πολυεμπιστεύομαι. τίποτα δεν είναι πιο αξιόπιστο από την πατροπαράδοτη μέθοδο μέτρησης της στάθμης του λαδιού, όπως προτείνει και ο sidobre. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
argonaftis (Ηλίας) Μέλος

 208 gti
Ένταξη: 08 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 12:40:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Val έγραψε: | argonaftis έγραψε: | Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό. |
Ηλια εχω το ιδιο ακριβως μοντελο με εσενα και το ιδιο ακριβως προβλημα. Μονο που θα το παω να φτιαχτει στο μεγαλο service οταν κλεισει τα 10000 χιλ. Δε θελω να σε τρομοκρατησω, αλλα μεχρι πριν λιγους μηνες ειχα το 1,4 XT και το πηγαινα στον Ντασιο και δεν εμηνα ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημενη. Βεβαια ισως μου το ρημαξανε επειδη με ειδανε κοπελα και θα υπεθεσαν οτι ειμαι ασχετουμπα Τεσπα, τωρα βρηκα καινουρια αντιπροσωπεια και στο Ντασιο δε θα με ξαναδουν ουτε ζωγραφιστη!!  |
Στον Ντάσιο δουλεύει ένας φίλος μου και όταν πηγαίνω εκεί με αναλαμβάνει αυτός.Πριν καμιά ώρα μιλήσαμε (πήγε ο πατέρας μου το εργαλείο για service) και το είπα τι θέλω.Εγώ πάντως μέχρι τώρα δεν έχω παράπονο...Αύριο θα σας πω τα αποτελέσματα 
Argonaftis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
argonaftis (Ηλίας) Μέλος

 208 gti
Ένταξη: 08 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 12:41:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
taz έγραψε: | ο αισθητήρας είναι πολύ ευαίσθητος στις κλίσεις του οδοστρώματος. για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε απόλυτα επίπεδο έδαφος, όπως λέει και το manual. ακόμα, καλό είναι να γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη σκάλα, να το αφήνουμε εκεί για 3-4 δευτερόλεπτα, για να προλάβει να διαβάσει ο αισθητήρας τη στάθμη, και στη συνέχεια να γυρίσουμε και στη δεύτερη σκάλα και να ανάψει το ταμπλό.
πάντως, το συγκεκριμένο σύστημα είναι ένα gadgetάκι το οποίο δεν πολυεμπιστεύομαι. τίποτα δεν είναι πιο αξιόπιστο από την πατροπαράδοτη μέθοδο μέτρησης της στάθμης του λαδιού, όπως προτείνει και ο sidobre. |
Αυτό ακριβώς μου είπε και ο Ντάσιος
Argonaftis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 15:45:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα 2,5μηνων ειναι στο max αλλα οταν ελεγξα λαδια η σταθμη ηταν πιο κατω απο max περιπου στα 5/6 μερχρι μιν.....το ξανακοιταξα σημερα το ιδιο αλλα δε εχει σβησει κανενα κουτακι!
αυτο πως εξηγειται? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 15:52:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ απλο
DO NOT TRUST τον δείκτη στάθμης λαδιού!
Ανοιγουμε καπο με κρυο μοτερ σε ευθεια κ κοιταμε ! 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chrisa (ΧΡΥΣΑ) Μόλις έγραψα

 1,4 16V (90HP) XT
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 18:43:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά αυτό που λέει ο PHSYBORG είναι το πιο σωστό! Να μην εμπιστεύεσαι τους δείκτες.
Επίσης και κάτι άλλο που λέγεται πρεπει να είναι σωστό, το ότι τα κουκλιά μας παρουσιάζουν πολύ εύκολα προβληματάκια στα ηλεκτρικά, δείκτες, λαμπάκια και ιστορίες....Τι να κάνουμε δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα
Η σωστή ένδειξη ποιά είναι όμως βρε παιδιά?Να ανάβουν το min και το max ταυτόχρονα?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
argonaftis (Ηλίας) Μέλος

 208 gti
Ένταξη: 08 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 23:02:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρύσα η πιο σωστή ένδειξη είναι αυτή που λέει ο Τάσος: η ένδειξη του δείκτη κάτω από το καπό. Όταν είναι κρύο το όχημα ρίξε μια ματιά εκεί.Η στάθμη πρέπει να είναι ανάμεσα στις 2 ακίδες.Αυτή που είναι κοντά στην άκρη του δείκτη είναι το max και η άλλη το min.
Argonaftis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2004, 08:13:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
argonaftis έγραψε: | Χρύσα η πιο σωστή ένδειξη είναι αυτή που λέει ο Τάσος: η ένδειξη του δείκτη κάτω από το καπό. Όταν είναι κρύο το όχημα ρίξε μια ματιά εκεί.Η στάθμη πρέπει να είναι ανάμεσα στις 2 ακίδες.Αυτή που είναι κοντά στην άκρη του δείκτη είναι το max και η άλλη το min. |
Εχουν γνώση οι 16άρηδες . Καλά και στα 16βάλβιδα 1,4 τον ίδιο δείκτη λαδιού βάλανε
chrisa όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω μέσω του δείκτη κάτω απο το καπώ Καλως ήρθες και απο μένα -δεν μπήκα ακόμα στα Νέα Μελη 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2004, 10:04:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως εμείς με τους παλιούς δείκτες δεξιά στο ταμπλό (αναλογικούς) που δεν έχουμε multiplex, παραείμαστε ευχαριστημένοι! Εδώ και 3 χρονάκια δουλεύει άψογα!
Ετσι για να ζηλεύετε και λίγο... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chrisa (ΧΡΥΣΑ) Μόλις έγραψα

 1,4 16V (90HP) XT
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2004, 10:05:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ Recifees, καλώς σας βρήκα!
Η απάντησή σας ήταν κατατοπιστικότατη! Τhanks! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2004, 11:04:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Πάντως εμείς με τους παλιούς δείκτες δεξιά στο ταμπλό (αναλογικούς) που δεν έχουμε multiplex, παραείμαστε ευχαριστημένοι! Εδώ και 3 χρονάκια δουλεύει άψογα!
Ετσι για να ζηλεύετε και λίγο...  |
Δηλαδή τώρα αυτό τι ήτανε Να ζηλέυουμε και λίγο
Εννοείς ότι ο μουλτιπλέκτορας η πηγή των προβλημάτων 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saura Νέος χρήστης

 206 XS 1.6 (February 2002)
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 84 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2004, 13:14:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλεις να μου πεις ποια είναι η καινούργια αντιπροσωπεία που βρίκες και είσαι happy γιατί εγώ ακόμα ψάχνω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2004, 12:11:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3?


Έχει επεξεργασθεί από τον/την elias στις Δευ 26 Ιούλ 2004, 06:55:18, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2004, 17:04:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
elias έγραψε: | Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3? |
Μου φαίνεται ότι δεν είναι καθόλου σωστό να περνάει το max η ένδειξη της στάθμης λαδιού. Αν όντως ο κινητήρας λειτουργεί με παραπάνω από τη μέγιστη ποσότητα λαδιού (αν δηλαδή η μέτρηση είναι ακριβής), τότε υπάρχει περίπτωση να κάνεις ζημιά στον καταλύτη. Έτσι αναφέρεται σε εγχειρίδιο χρήσης αυτοκινήτου, και δε μπορώ να σου εξηγήσω το γιατί ίσως μικρή ποσότητα λαδιού να καίγεται με αυτό τον τρόπο και να περνάει στον καταλύτη. Πάντως σου προτείνω να αφαιρέσεις το συντομότερο την ποσότητα λαδιού που περισσεύει. Ίσως να βάζουν περισσότερο λάδι για να φαίνεται ομαλότερη η λειτουργία του κινητήρα - τρελλοί επαγγελματίες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιούλ 2004, 00:22:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι το max δεν ειναι να το ξεπερναμε αλλα δεν ξερω ακριβως το γιατι .
Εχω την ενυπτωση παντως οτι το λαδι που παιρνει ο κινητηρας ειναι 3 χωρις το φιλτρο και 3.3-3.4 με το φιλτρο.
Πρακτικα ομως εγω βλεπω συνηθως οτι μεχρι το max μου περισσευει περιπου ο μισος τενεκες απ'το 2λιτρο motul οποτε =1 λιτρο (αρα εχει παρει 3). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|