PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Δείκτης στάθμης λαδιού
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chrisa (ΧΡΥΣΑ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


1,4 16V (90HP) XT

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούν 2004, 13:40:00    Θέμα δημοσίευσης: Δείκτης στάθμης λαδιού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειά σας παιδιά! Θέλω να κάνω μια ερώτηση που για σας μπορεί να είναι και βλακία αλλά εμένα που δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα με προβληματίζει.
Λοιπόν, δύο βδομάδες αφού πηρα το πεζουλίνι μου ανάβει η ένδειξη της βλάβης του δείκτη στάθμης λαδιού, δηλάδή αναβοσβήνανε οι 6 παύλες και η ένδειξη του λαδιού. Βέβαια την άλλη μέρα το πρωί που το πήγα να ρωτήσω σχετικά στο συνεργείο η ένδειξη άλλαξε σε τετραγωνάκια όπως είναι κανονικά, μόνο που τώρα ανάβουνε και το min και το max (δεν ξέρω αν αυτή πρέπει να είναι η ένδειξη Rolling eyes είναι έτσι? ).
έτσι ο μηχανικός αφού έλεγξε τα λάδια μου είπε πως ήταν στιγμιαία λάθος πληροφορία στο ηλεκτρονικό σύστημα του δείκτη και τώρα είναι σωστό.
Αυτό που αναρωτιέμαι είναι γιατί στο βιβλιαράκι λέει πως μπορεί να προκληθεί βλάβη στον κινητήρα?Απλώς επειδή αν ο δείκτης δεν σου λέει την πραγματική στάθμη λαδιού μπορεί από παράλειψη να αφήσεις τη στάθμη του λαδιού πολύ χαμιλή και έτσι να προκληθεί βλάβη??? Confused

σημείωση: μη με παρεξηγείτε, δεν είμαι ξανθιά...να μαθαίνω προσπαθώ
Study


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούν 2004, 14:01:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικά ο δείκτης λαδιού στα καινούργια αυτοκίνητα με πολυπλεξία (Multiplex) εμφανίζει κάποια ψιλοπροβληματάκια. Συνήθως με μια αναβάθμιση του λειτουργικού σταματάει.

Οσο αφορά τώρα για πιθανή βλάβη, αυτό που ενοεί και το βιβλίο είναι ότι αν ο κινητήρας μείνει χωρίς λάδι τότε ναι χαλάει. Το λάδι βοηθάει να κινούνται τα μέρη του κινητηρα χωρίς να κολάνε στις υψηλές θερμοκρασίες. Χωρίς λιπαντικό τότε φρακάρουν και χαλάνε. (στο πολύ απλοϊκό)

Ο καλύτερος έλεγχος λαδιού είναι αυτός με τον δείκτη που βρίσκεται στον χώρο του κινητήρα. Είναι μια βέργα που την τραβάς και βλέπεις την στάθμη του λαδιού πάνω στον δείκτη της.

Πάντως τα κανούργια αυτοκίνητα δεν χάνουν εύκολα λάδι και αν ακολουθούν τα σερβις κανονικά δεν έχουν και κανένα πρόβλημα. Τα λάδια καλό είναι να αλλάζονται/ελέγχονται κάθε 10.000 χλμ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
argonaftis (Ηλίας)
Μέλος
Μέλος


208 gti

Ένταξη: 08 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 07:29:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό.


Argonaftis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Val (Maria)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: Αthens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 09:43:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

argonaftis έγραψε:
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό.


Ηλια εχω το ιδιο ακριβως μοντελο με εσενα και το ιδιο ακριβως προβλημα. Μονο που θα το παω να φτιαχτει στο μεγαλο service οταν κλεισει τα 10000 χιλ. Δε θελω να σε τρομοκρατησω, αλλα μεχρι πριν λιγους μηνες ειχα το 1,4 XT και το πηγαινα στον Ντασιο και δεν εμηνα ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημενη. Βεβαια ισως μου το ρημαξανε επειδη με ειδανε κοπελα και θα υπεθεσαν οτι ειμαι ασχετουμπα Mad Τεσπα, τωρα βρηκα καινουρια αντιπροσωπεια και στο Ντασιο δε θα με ξαναδουν ουτε ζωγραφιστη!! Wink Twisted evil



Shark Attack...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mimis (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1,4lt 16v 90hp

Ένταξη: 07 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 217
Τόπος: Ν.Ιωνία, Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 11:56:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν είναι καινούριο το αυτοκίνητο, υπάρχει περίπτωση κάποιο γρέζι να ακουμπήσει τον αισθητήρα, που δείχνει τη στάθμη λαδιού και να τρελάνει το σύστημα, πιστεύω οτι με την πρώτη αλλαγή λαδιού και φίλτρου λαδιού, τα προβλήματα λύνονται......


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
taz 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 1.6 xs

Ένταξη: 06 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 12:39:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο αισθητήρας είναι πολύ ευαίσθητος στις κλίσεις του οδοστρώματος. για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε απόλυτα επίπεδο έδαφος, όπως λέει και το manual. ακόμα, καλό είναι να γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη σκάλα, να το αφήνουμε εκεί για 3-4 δευτερόλεπτα, για να προλάβει να διαβάσει ο αισθητήρας τη στάθμη, και στη συνέχεια να γυρίσουμε και στη δεύτερη σκάλα και να ανάψει το ταμπλό.

πάντως, το συγκεκριμένο σύστημα είναι ένα gadgetάκι το οποίο δεν πολυεμπιστεύομαι. τίποτα δεν είναι πιο αξιόπιστο από την πατροπαράδοτη μέθοδο μέτρησης της στάθμης του λαδιού, όπως προτείνει και ο sidobre.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
argonaftis (Ηλίας)
Μέλος
Μέλος


208 gti

Ένταξη: 08 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 12:40:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Val έγραψε:
argonaftis έγραψε:
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό.


Ηλια εχω το ιδιο ακριβως μοντελο με εσενα και το ιδιο ακριβως προβλημα. Μονο που θα το παω να φτιαχτει στο μεγαλο service οταν κλεισει τα 10000 χιλ. Δε θελω να σε τρομοκρατησω, αλλα μεχρι πριν λιγους μηνες ειχα το 1,4 XT και το πηγαινα στον Ντασιο και δεν εμηνα ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημενη. Βεβαια ισως μου το ρημαξανε επειδη με ειδανε κοπελα και θα υπεθεσαν οτι ειμαι ασχετουμπα Mad Τεσπα, τωρα βρηκα καινουρια αντιπροσωπεια και στο Ντασιο δε θα με ξαναδουν ουτε ζωγραφιστη!! Wink Twisted evil


Στον Ντάσιο δουλεύει ένας φίλος μου και όταν πηγαίνω εκεί με αναλαμβάνει αυτός.Πριν καμιά ώρα μιλήσαμε (πήγε ο πατέρας μου το εργαλείο για service) και το είπα τι θέλω.Εγώ πάντως μέχρι τώρα δεν έχω παράπονο...Αύριο θα σας πω τα αποτελέσματα Wink


Argonaftis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
argonaftis (Ηλίας)
Μέλος
Μέλος


208 gti

Ένταξη: 08 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 12:41:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

taz έγραψε:
ο αισθητήρας είναι πολύ ευαίσθητος στις κλίσεις του οδοστρώματος. για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε απόλυτα επίπεδο έδαφος, όπως λέει και το manual. ακόμα, καλό είναι να γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη σκάλα, να το αφήνουμε εκεί για 3-4 δευτερόλεπτα, για να προλάβει να διαβάσει ο αισθητήρας τη στάθμη, και στη συνέχεια να γυρίσουμε και στη δεύτερη σκάλα και να ανάψει το ταμπλό.

πάντως, το συγκεκριμένο σύστημα είναι ένα gadgetάκι το οποίο δεν πολυεμπιστεύομαι. τίποτα δεν είναι πιο αξιόπιστο από την πατροπαράδοτη μέθοδο μέτρησης της στάθμης του λαδιού, όπως προτείνει και ο sidobre.

Αυτό ακριβώς μου είπε και ο Ντάσιος


Argonaftis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 15:45:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα 2,5μηνων ειναι στο max αλλα οταν ελεγξα λαδια η σταθμη ηταν πιο κατω απο max περιπου στα 5/6 μερχρι μιν.....το ξανακοιταξα σημερα το ιδιο αλλα δε εχει σβησει κανενα κουτακι!
αυτο πως εξηγειται?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 15:52:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολυ απλο
DO NOT TRUST τον δείκτη στάθμης λαδιού!
Ανοιγουμε καπο με κρυο μοτερ σε ευθεια κ κοιταμε ! Wink



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chrisa (ΧΡΥΣΑ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


1,4 16V (90HP) XT

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 18:43:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά αυτό που λέει ο PHSYBORG είναι το πιο σωστό! Να μην εμπιστεύεσαι τους δείκτες.
Επίσης και κάτι άλλο που λέγεται πρεπει να είναι σωστό, το ότι τα κουκλιά μας παρουσιάζουν πολύ εύκολα προβληματάκια στα ηλεκτρικά, δείκτες, λαμπάκια και ιστορίες....Τι να κάνουμε δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα
Cool
Η σωστή ένδειξη ποιά είναι όμως βρε παιδιά?Να ανάβουν το min και το max ταυτόχρονα?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
argonaftis (Ηλίας)
Μέλος
Μέλος


208 gti

Ένταξη: 08 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούν 2004, 23:02:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χρύσα η πιο σωστή ένδειξη είναι αυτή που λέει ο Τάσος: η ένδειξη του δείκτη κάτω από το καπό. Όταν είναι κρύο το όχημα ρίξε μια ματιά εκεί.Η στάθμη πρέπει να είναι ανάμεσα στις 2 ακίδες.Αυτή που είναι κοντά στην άκρη του δείκτη είναι το max και η άλλη το min.


Argonaftis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2004, 08:13:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

argonaftis έγραψε:
Χρύσα η πιο σωστή ένδειξη είναι αυτή που λέει ο Τάσος: η ένδειξη του δείκτη κάτω από το καπό. Όταν είναι κρύο το όχημα ρίξε μια ματιά εκεί.Η στάθμη πρέπει να είναι ανάμεσα στις 2 ακίδες.Αυτή που είναι κοντά στην άκρη του δείκτη είναι το max και η άλλη το min.

Εχουν γνώση οι 16άρηδες Cool . Καλά και στα 16βάλβιδα 1,4 τον ίδιο δείκτη λαδιού βάλανε Evil Evil Evil Evil Evil

chrisa όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω μέσω του δείκτη κάτω απο το καπώ Wink Καλως ήρθες και απο μένα -δεν μπήκα ακόμα στα Νέα Μελη Embarassed


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2004, 10:04:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως εμείς με τους παλιούς δείκτες δεξιά στο ταμπλό (αναλογικούς) που δεν έχουμε multiplex, παραείμαστε ευχαριστημένοι! Εδώ και 3 χρονάκια δουλεύει άψογα!

Ετσι για να ζηλεύετε και λίγο... Twisted evil



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chrisa (ΧΡΥΣΑ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


1,4 16V (90HP) XT

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2004, 10:05:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ Recifees, καλώς σας βρήκα! Very happy
Η απάντησή σας ήταν κατατοπιστικότατη! Τhanks!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούλ 2004, 11:04:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Πάντως εμείς με τους παλιούς δείκτες δεξιά στο ταμπλό (αναλογικούς) που δεν έχουμε multiplex, παραείμαστε ευχαριστημένοι! Εδώ και 3 χρονάκια δουλεύει άψογα!
Ετσι για να ζηλεύετε και λίγο... Twisted evil


Δηλαδή τώρα αυτό τι ήτανε Twisted evil Να ζηλέυουμε και λίγο Twisted evil
Εννοείς ότι ο μουλτιπλέκτορας η πηγή των προβλημάτων Very happy Roll eyes


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saura 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 XS 1.6 (February 2002)

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 84
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούλ 2004, 13:14:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλεις να μου πεις ποια είναι η καινούργια αντιπροσωπεία που βρίκες και είσαι happy γιατί εγώ ακόμα ψάχνω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2004, 12:11:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3?






Έχει επεξεργασθεί από τον/την elias στις Δευ 26 Ιούλ 2004, 06:55:18, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
scrat (Διονύσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 231
Τόπος: Αθήνα, GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2004, 17:04:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

elias έγραψε:
Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3?


Μου φαίνεται ότι δεν είναι καθόλου σωστό να περνάει το max η ένδειξη της στάθμης λαδιού. Αν όντως ο κινητήρας λειτουργεί με παραπάνω από τη μέγιστη ποσότητα λαδιού (αν δηλαδή η μέτρηση είναι ακριβής), τότε υπάρχει περίπτωση να κάνεις ζημιά στον καταλύτη. Έτσι αναφέρεται σε εγχειρίδιο χρήσης αυτοκινήτου, και δε μπορώ να σου εξηγήσω το γιατί Embarassed ίσως μικρή ποσότητα λαδιού να καίγεται με αυτό τον τρόπο και να περνάει στον καταλύτη. Πάντως σου προτείνω να αφαιρέσεις το συντομότερο την ποσότητα λαδιού που περισσεύει. Ίσως να βάζουν περισσότερο λάδι για να φαίνεται ομαλότερη η λειτουργία του κινητήρα - τρελλοί επαγγελματίες Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιούλ 2004, 00:22:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι το max δεν ειναι να το ξεπερναμε αλλα δεν ξερω ακριβως το γιατι Embarassed .

Εχω την ενυπτωση παντως οτι το λαδι που παιρνει ο κινητηρας ειναι 3 χωρις το φιλτρο και 3.3-3.4 με το φιλτρο.

Πρακτικα ομως εγω βλεπω συνηθως οτι μεχρι το max μου περισσευει περιπου ο μισος τενεκες απ'το 2λιτρο motul οποτε =1 λιτρο (αρα εχει παρει 3).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1352s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on