Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 13:22:02 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εισαγωγή 1.4 16V |
|
|
το 1.4 16V εκτος απο άλλες διαφορες που εχει απο τα 8V αδερφακια του δεν παιρνει και σκουπα!!! δοκιμασαμε και μονοι μας (αργύρης) και σε μηχανικο (λιολιος) και η γνωστη μας σιμοτα δεν μπαινει! Φιλτρο ελευθερο δεν υπαρχει ακομα στην αγορα μια και το φιλτροκουτι μας ειναι καινουριο...άρα..? Υπαρχει καποιος με 16V που να εχει κανει κατι?? Ο μηχανικος μου ειπε οτι πρεπει να ταιριαζει η σκουπα του C2 που παει προς το φαναρι και αν ισχυει αυτο θα ειναι λογικα και καλυτερο αφου απο εκει παιρνει αερα και τωρα... Εμπειρίες και αποψεις??
ΥΓ αν θεωρειτε πως δεν εχει λογο υπαρξης σαν αυτουσιο θεμα παρακαλω να μεταφερετε το ποστ στο καταλληλο τοπικ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 14:04:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η γνώμη η δική μου ειναι είτε να περιμένετε να βγει ενα ελευθερο φίλτρο είτε να ψαξετε για μια πολυεστερική σκουπα ιδιοκατασκευη που να ταιριαζει στην εισαγωγη σας.
Εγω παντως θα περιμενα για φιλτρο αλλα αν θες να ψαχτεις για σκουπα-κατασκευη παρε με τηλ να σου δωσω info για ενα μαγαζι να πας να ρωτησεις και να ξεκινησεις την κατασκευη "Σκουπα στο 1.4 16V".Αλλωστε να μαζευτειτε 5-6 ατομα τον συμφερει και αυτον και εσας.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 14:14:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπαρχουν αλλοι που να ενδιαφερονται για κατι τετοιο?? αν ναι ας το πουν...
βεβαια δεν ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστες αυτες οι κατασκευες...αντεχουν??? το κόστος τους που κυμαινεται...?
αν υπαρχει ετοιμη σκουπα απο το C2 γιατι να μην προτιμηθει? αν λαβουμε υποψιν πως το 206 μας εχει πολλες ομοιοτητες με το C2 ισως να ειναι καλή λύση μια και θα παιρνει και αερα απο το ιδιο σημειο (μακρια απο το ψυγειο ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 14:28:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια χαρα ειναι οι πολυεστερικες κατασκευες (το 50% των ramair ειναι πολυεστερικες) ψαχνομαι και εγω να φτιαξω κατι για το δικο μου.Παντως μια επισκεψη απο το εν λογω μαγαζι θα μας βοηθησει.
Η σκεψη για την σκουπα του C2 δεν ειναι ασχημη δεδομενο μαλιστα οτι η σκουπα για το 206 οπως εβγαινε μεχρι τωρα δεν προσεφερε τα μεγιστα σε θεμα εισερχομενου αερα λογω κορφολογιας του καπω
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος

 Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 00:08:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΑΑΑΧΧΧΧ!!!! Μην μου το θυμιζετε!!! Μολις πηρα την σκουπα(simota) λεω τι ωραια παω να την βαλω! Αφου πηρα τις απαραιτητες πληροφοριες απο τον φιλ, πηγα εβγαλα το φιλτροκουτι και παω να βαλω την σκουπα! Η πουτ@ν@ δεν χωρουσε με τιποτα!!! Πηγα στην PEUGEOT και ουτε αυτοι μπορουσαν! Μετα αφοτου πηγα στον Λιολιο και μου ειπε κ αυτος τα ιδια απογοητευτικα τελειως! Για να μην μακρυγορω το Σαβατο ρωτησα στην GREΕN και μου ειπαν οτι θα βγει σε κανα μηνα σκουπα για το δικο μας, αλλα απο τα λεγομενα του δεν νομιζω οτι ηξεραν και πολλα! Σκεφτηκα να κοψω τα ακρα της σκουπας αλλα την λυπηθηκα! Μακαρι να βρεθει λυση!
www.asfaleia365.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 00:19:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα άν πάρω το θέμα στα χέρια μου, θα βρεθεί λύση
Προς το παρόν, κάνω παράθεση του project μου από εδώ:
Steve έγραψε: | Λοιπόν, ο ψηλός το ζωγράφισε πάλι και έκανε την μαγκιά του Το "project" είναι σχεδόν έτοιμο, και το μόνο που μένει είναι να μπεί φίλτρο ελευθέρας!
Τί μπορούμε να κάνουμε λοιπόν σε έναν κινητήρα της Peugeot 1.400cc 16v?
Σηκώνοντας το καπώ θα δούμε αυτό. Έτσι είναι λοιπόν ο κινητήρας... Δίπλα από το καπάκι που έχει με κίτρινο το σηματάκι για το λάδι, έχουμε το φιλτροκούτι (εκείνο το μακρόστενο κουτί 36x10cm περίπου), το οποίο συνδέεται μέσω του σωλήνα με τις σπείρες στον πνίχτη. Στην φωτό, φαίνεται πως ο πνίχτης τραβάει τον αέρα πίσω από το φανάρι του οδηγού. Ο κατασκευαστής δεν ήταν άσχετος που έβαλε να τραβάει αέρα από εκεί για την εισαγωγή, πιστεύω πως θα κατέληξε σε αυτό το σημείο ύστερα από ατέλειωτες μετρήσεις και δοκιμές!
Αρχίζουμε βγάζοντας τον πνίχτη. Μαζί με τον πνίχτη είναι κολημένος και ο σωλήνας με τις σπείρες. Κόβουμε το κομμάτι που έχω σημειώσει με κίτρινο "τετραγωνάκι" εδώ. Κόβουμε μόνο την 2η άκρη, εκεί πριν αρχίσει η πρώτη σπείρα του σωλήνα. Την άλλη άκρη που μπαίνει μέσα στο φιλτροκούτι δεν την πειράζουμε καθόλου. Μέχρι στιγμής, κερδίζουμε την στεγανότητα του κατασκευαστή. Στη συνέχεια, πετάμε όλο το υπόλοιπο, και κρατάμε αυτόν τον σωλήνα των 10cm περίπου και τον ξανατοποθετούμε στο φιλτροκούτι
Από εδώ και πέρα βάζουμε την φαντασία μας να δουλέψει. Μια λύση (την οποία ακολούθησα) είναι η εξής: Πάμε σε ένα μαγαζί με βελτιωτικά είδη και παίρνουμε έναν σωλήνα αλουμινίου που να ταιριάζει όσο το δυνατόν στην διαδρομή από το φιλτροκούτι μέχρι πίσω από το φανάρι. Εάν ο σωλήνας δεν ταιριάζει ακριβώς δεν πειράζει. Εκεί έχουμε 2 λύσεις: 1) να βάλουμε τον σωλήνα σε κουρμπαδόρο (μηχάνημα που το έχουνε οι υδραυλικοί) και να το στρίψουμε ελάχιστα με σκοπό να κάνουμε τις ανάλογες καμπύλες και να έρθει στην επιθυμητή θέση. 2) να πάμε σε μηχανουργείο και να αρχίσουμε τα κόψε ράψε (όπως και τελικά έκανα γιατί ο κουρμπαδόρος δεν βόλευε! )
Σφίγγουμε τον σωλήνα αυτόν με μεταλλικόυς σφικτήρες και κολάρο σιλικόνης κατά προτίμηση στην μία άκρη που είναι στο φιλτροκούτι, ενώ στην άλλη βάζουμε κολάρο σιλικόνης (και σφικτήρες αν το θεωρήσουμε απαραίτητο) για να μην έχουμε κραδασμούς και μεταλλικούς ήχους
Η τελική εικόνα θα μοιάζει με αυτές εδώ: φωτό 1η, φωτό 2η.
Κόστος : 30 ευρώ ο αλουμινοσωλήνας και 30 ευρώ τα κόψε ράψε, 60 ευρώ. Και 60-70 το φίλτρο ελευθέρας (αν θέλουμε) 120 ευρώ στο σύνολο. Ίσως να πετύχετε φθηνότερο σωλήνα ή να γλιτώσετε τα κόψε ράψε αν είστε τυχεροί
Η δεύτερη λύση θα είναι να πάτε σε εξατμισά και να σας βάλει τίποτα περισσεύματα από σωλήνες με το κατάλληλο κόψε ράψε έτσι ώστε να πετύχετε το ίδιο πράγμα με τον αλουμινοσωλήνα! Κόστος γι αυτό δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι γίνεται και ότι θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα!
Και λοιπόν, τί κερδίζουμε? Εγώ προσωπικά που ΔΕΝ έχω βάλει φίλτρο ελευθέρας (ακόμα... ) έχω παρατηρήσει πως ενώ το αμάξι ξυπνούσε από τις 3.000 σ.α.λ. τώρα ξυπνάει από τις 2.000 σ.α.λ. (ίσως να οφείλεται ότι είμαι ακόμα στα 7.500 χλμ και ο κινητήρας ακόμα ανοίγει, αλλά τόσο απότομα δεν το περίμενα! ) με κατανάλωση ΤΟ ΠΟΛΥ μέχρι 0,5l/100km παραπάνω βάσει trip computer. Επίσης παρατήρησα ότι στις 6-6.500 σ.α.λ. το αμάξι είναι λίιιιιιιγο (ελάχιστα) πιο αδύναμο. Ίσως να "στεγνώνει" Ο ήχος του κινητήρα σαφώς άλλαξε, και με το φίλτρο ελευθέρας πιστεύω πως θα αλλάξει ακόμα περισσότερο
Ευχαρίστώ όσους μπήκανε στον κόπο να το διαβάσουνε, περιμένω γνώμες αν θέλετε βέβαια  |
Ύστερα από 2000 χιλιόμετρα ακόμα (πλέον είμαι στα 9500 ) βλέπω πως η κλωτσιά που τρώς στις 2.000 σ.α.λ. έχει μεγαλώσει αρκετά...
Ακολουθήστε την ιδέα μου και δεν θα χάσετε... σας το εγγυώμαι!!!
Και επειδή μου την βάρεσε τώρα βραδυάτικα, αύριο θα πάρω μια σκούπα από saxo vts να πειραματιστώ και να χάσω λίγο την ώρα μου μιας που τα ΤΕΙ θα είναι κλειστά λόγω απεργίας
Περισσότερα νέα αύριο λοιπόν!!! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 16:34:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας ξεδιαλύνουμε τελικά το μυστήριο του φίλτρου ελευθέρας...
Σήμερα κατάφερα μέσα στο ένα κάρο δουλειές που είχα, να λύσω και το θέμα αυτό του φίλτρου.
Παίρνοντας λοιπόν τον πιο πρόσφατο κατάλογο της Green, βλέπουμε τα εξής στην μάρκα Peugeot:
- 206 1.4L i 16v
- HP : 88
- kW : 65
- Engine : TU3JP4
- Year : 03->
- Part No : P950291
- Price Code : 08
- Shape : PANEL
- D1 : 204 mm
- D3 : 168 mm
- H : 24 mm
- Fig. : 1
Μα ρε π@@στη μου, το φίλτρο μας είναι 350 x 100 mm Τί να πώ, ο κωδικός της μηχανής, η χρονολογία και η ιπποδύναμη είναι σωστά... Επειδή όμως στην λίστα ήτανε όλες οι διαστάσεις κατεβατές 204 x 168 mm, μήπως ο δαίμων του τυπογραφείου χτύπησε και κάνανε ένα παραπάνω copy paste? Ή μήπως το βγάλανε με λάθος διαστάσεις όντως το φίλτρο?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 17:18:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προφανως ειναι τοσο βλακες που δεν εκαναν τον κοπο να δουν αν ειναι το ιδιο φιλτροκουτι... φιλτρο για εμας ΔΕΝ υπαρχει ακομα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 20:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | προφανως ειναι τοσο βλακες που δεν εκαναν τον κοπο να δουν αν ειναι το ιδιο φιλτροκουτι... φιλτρο για εμας ΔΕΝ υπαρχει ακομα... |
Ποιοί είναι βλάκες? Αυτοί στην Green? Νομίζω πως έχουμε την ίδια άποψη
Πάντως ρε συ Πέτρο, τα υπόλοιπα στοιχεία ταιριάζουνε... (206 1.4L i 16v, HP : 88, Year : 03->, Shape : PANEL)... Τί στον π@@@@ο δηλαδή? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 21:00:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σου λεω...προφανως το συμπεριελαβαν στον καταλογο υποθετωντας πως εχει ιδιο φιλτροκουτι με τα υπολοιπα...έλα ομως που εχει εντελως καινουριο...
αληθεια απο περιεργεια...για το C2 τι διαστασεις δινει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 22:27:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | αληθεια απο περιεργεια...για το C2 τι διαστασεις δινει? |
Για το 1600 έδινε κάπου στα 338 mm αν θυμάμαι καλά και πλάτος πάλι μικρότερο... Αλλά επειδή πήγα καρφωτός στον κατάλογο στο C2 όταν είδα ότι οι διαστάσεις δεν ταιριάζουν με το δικό μας φιλτροκούτι, θυμάμαι πως και πάλι του C2 ΔΕΝ εφάρμοζε 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 23:53:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως το εχω ξαναγραψει καπου... μια μερα μετα απο σκισιμο ανοιξα το καπο......
λοιπον το φιλτροκουτι μου εκαιγε πραγματικα ενω πισω απο το φαναρι του οδηγου ειχε δροσια.....αυτο πιστευω τα λεει ολα.δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε.
εμενα η γνωμη μου πλεον ειναι κουτι bmc-η κατι αντιστοιχο- με στριψιμο του κουτιου ετσι ωστε να κοιτα η εξοδος προς τα αριστερα και στη συνεχεια σωληνας μεχρι πισω απο φαναρι.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2004, 19:41:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τζιφος τελικα...τζαμπα κοπος ολη μερα σημερα... εβγαλα το πρωι φιλτροκουτι και πνιχτες και βγηκα ετσι στο κυνηγι της σκουπας... (γ@μώ τους θορυβους ). Αφου επισκεφθηκα διαφορα μαγαζια και διαπιστωσα για αλλη μια φορα οτι η σκουπα του 206 ΔΕΝ μπαινει στο 16V 1.4 αρχισα να ψαχνω για σκουπα C2... τελικα βρεθηκε σκουπα για C2 της green η οποια καμμία σχεση...δεν μπαινει... ελευθερο φιλτρο δεν βρηκα (αν και απο βλακεια μου δε ρωτησα για green). Μετά έκατσα να τα ξαναβαλω μονος μου και μου βγηκε η παναγια γιατι το φιλτροκουτι ειναι τοσο στριμωγμενο που θελει πολυ προσπαθεια για να μπει και να βιδωσει... σκουπα ειδικα για μας δε το κοβω να βγαινει με τιποτα άρα πρεπει να στραφουμε ή στην χειροποίητη οπως ειπε ο μακης ή σε τιποτα πατεντες σαν του steve... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 13:16:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο βδομαδα ισως παω για χειροποιητη...ενδιαφερεται κανεις αλλος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 21:41:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενδιαφερομεθα ήδη δυο...εγω και ο αργυρης (Timoris)...θα παω απο βδομαδα να ρωτησω τι παιζει απο τιμες και βλέπουμε... με την σκουπα του σαξο δε θα κανεις τιποτα σταυρο... όσο για το φιλτρο ειναι κι αυτο μια λύση...θα δουμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 01:33:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κωδικος κινητήρα TU3JP4 ? Ελεος...... ΕΤ3J4 λέγεται το μοτέρ,εργοστασιακού τύπου KFU... άσχετα οτι είναι της σειράς TU.
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Νοέ 2004, 17:02:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακούστε πως έχουνε τα πράγματα:
Στέλνω το εξής mail Παρασκευή 19 Νοεμβρίου στο info@greenfilterusa.com:
Παράθεση: | Hello,
I have a 206 1.4 16v XS 2004. I browsed your catalog to the local dealer and found the following filter:
206 1.4L 16v
HP: 88
kW: 65
Engine: TU3JP4
Year: 03 -->
Part No.: P950291
Price Code: 08
Shape: PANEL
D1: 204
D3: 168
H: 24
Fig.: 1
Well, the dimensions are totally wrong. The dimensions of the filter should be about:
D1: 350
D3: 150
So, is it just a mistake in the catalog or the dimensions are trully wrong?
Thank you in advance.
Steve Perdios. |
Στην υπογραφή μου στο email επειδή είναι το εταιρικό, έχω επωνυμία κατασήματος, δ/νση και τηλ.
Κάποιο παλικάρι μιλώντας Αγγλικά, πήρε τηλ πριν λίγο στο μαγαζί, και με ζήτησε. Τώρα αν σας πώ ότι ήταν από την Green Filters θα με πιστέψετε?
Με ρωτούσε για τον κινητήρα και για το φίλτρο καθώς και αν οι διαστάσεις που γράφω είναι σωστές! Αφού του είπα πως οι διαστάσεις είναι σωστές, το παληκάρι με ρώτησε μήπως ο συγκεκριμένος κινητήρας βγαίνει μόνο για Ελλάδα... Του είπα πως είναι πανευρωπαϊκός. Μετά με ρώτησε για το OEM του κινητήρα. Εδώ με έπιασε αδιάβαστο. Του είπα πως θα του ξαναστείλω mail, και σημείωσε την δ/νση του εταιρικού μου mail για να έχουμε επικοινωνία!!!
Αν όντως ο τυπάς ήτανε από Αμερική, μπράβο στα παλικάρια... Τα αξίζουν τα λεφτά τους όπως και επίσης αξίζουν να λέγονται "επαγγελματίες"
Πιστεύω πως στο θέμα του ελεύθερου φίλτρου για τον κινητήρα μας θα έχουμε πολύ σύντομα νεότερα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|