PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγή 1.4 16V
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 13:22:02    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εισαγωγή 1.4 16V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το 1.4 16V εκτος απο άλλες διαφορες που εχει απο τα 8V αδερφακια του δεν παιρνει και σκουπα!!! δοκιμασαμε και μονοι μας (αργύρης) και σε μηχανικο (λιολιος) και η γνωστη μας σιμοτα δεν μπαινει! Φιλτρο ελευθερο δεν υπαρχει ακομα στην αγορα μια και το φιλτροκουτι μας ειναι καινουριο...άρα..? Υπαρχει καποιος με 16V που να εχει κανει κατι?? Ο μηχανικος μου ειπε οτι πρεπει να ταιριαζει η σκουπα του C2 που παει προς το φαναρι και αν ισχυει αυτο θα ειναι λογικα και καλυτερο αφου απο εκει παιρνει αερα και τωρα...Wink Εμπειρίες και αποψεις??


ΥΓ αν θεωρειτε πως δεν εχει λογο υπαρξης σαν αυτουσιο θεμα παρακαλω να μεταφερετε το ποστ στο καταλληλο τοπικ... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 14:04:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η γνώμη η δική μου ειναι είτε να περιμένετε να βγει ενα ελευθερο φίλτρο είτε να ψαξετε για μια πολυεστερική σκουπα ιδιοκατασκευη που να ταιριαζει στην εισαγωγη σας.

Εγω παντως θα περιμενα για φιλτρο αλλα αν θες να ψαχτεις για σκουπα-κατασκευη παρε με τηλ να σου δωσω info για ενα μαγαζι να πας να ρωτησεις και να ξεκινησεις την κατασκευη "Σκουπα στο 1.4 16V".Αλλωστε να μαζευτειτε 5-6 ατομα τον συμφερει και αυτον και εσας.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 14:14:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπαρχουν αλλοι που να ενδιαφερονται για κατι τετοιο?? αν ναι ας το πουν...

βεβαια δεν ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστες αυτες οι κατασκευες...αντεχουν??? το κόστος τους που κυμαινεται...?
αν υπαρχει ετοιμη σκουπα απο το C2 γιατι να μην προτιμηθει? αν λαβουμε υποψιν πως το 206 μας εχει πολλες ομοιοτητες με το C2 ισως να ειναι καλή λύση μια και θα παιρνει και αερα απο το ιδιο σημειο (μακρια απο το ψυγειο Wink )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Νοέ 2004, 14:28:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια χαρα ειναι οι πολυεστερικες κατασκευες (το 50% των ramair ειναι πολυεστερικες) ψαχνομαι και εγω να φτιαξω κατι για το δικο μου.Παντως μια επισκεψη απο το εν λογω μαγαζι θα μας βοηθησει.

Η σκεψη για την σκουπα του C2 δεν ειναι ασχημη δεδομενο μαλιστα οτι η σκουπα για το 206 οπως εβγαινε μεχρι τωρα δεν προσεφερε τα μεγιστα σε θεμα εισερχομενου αερα λογω κορφολογιας του καπω


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TiMoRiS (Argiris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Mini Cooper S R56

Ένταξη: 06 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 420
Τόπος: Πειραιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 00:08:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΑΑΑΧΧΧΧ!!!! Μην μου το θυμιζετε!!! Μολις πηρα την σκουπα(simota) λεω τι ωραια παω να την βαλω! Αφου πηρα τις απαραιτητες πληροφοριες απο τον φιλ, πηγα εβγαλα το φιλτροκουτι και παω να βαλω την σκουπα! Η πουτ@ν@ δεν χωρουσε με τιποτα!!! Πηγα στην PEUGEOT και ουτε αυτοι μπορουσαν! Μετα αφοτου πηγα στον Λιολιο και μου ειπε κ αυτος τα ιδια απογοητευτικα τελειως! Για να μην μακρυγορω το Σαβατο ρωτησα στην GREΕN και μου ειπαν οτι θα βγει σε κανα μηνα σκουπα για το δικο μας, αλλα απο τα λεγομενα του δεν νομιζω οτι ηξεραν και πολλα! Σκεφτηκα να κοψω τα ακρα της σκουπας αλλα την λυπηθηκα! Μακαρι να βρεθει λυση!


www.asfaleia365.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 00:19:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σίγουρα άν πάρω το θέμα στα χέρια μου, θα βρεθεί λύση Cool

Προς το παρόν, κάνω παράθεση του project μου από εδώ:

Steve έγραψε:
Λοιπόν, ο ψηλός το ζωγράφισε πάλι και έκανε την μαγκιά του Cool Το "project" είναι σχεδόν έτοιμο, και το μόνο που μένει είναι να μπεί φίλτρο ελευθέρας! Wink

Τί μπορούμε να κάνουμε λοιπόν σε έναν κινητήρα της Peugeot 1.400cc 16v?

Σηκώνοντας το καπώ θα δούμε αυτό. Έτσι είναι λοιπόν ο κινητήρας... Shocked Razz Δίπλα από το καπάκι που έχει με κίτρινο το σηματάκι για το λάδι, έχουμε το φιλτροκούτι (εκείνο το μακρόστενο κουτί 36x10cm περίπου), το οποίο συνδέεται μέσω του σωλήνα με τις σπείρες στον πνίχτη. Στην φωτό, φαίνεται πως ο πνίχτης τραβάει τον αέρα πίσω από το φανάρι του οδηγού. Ο κατασκευαστής δεν ήταν άσχετος που έβαλε να τραβάει αέρα από εκεί για την εισαγωγή, πιστεύω πως θα κατέληξε σε αυτό το σημείο ύστερα από ατέλειωτες μετρήσεις και δοκιμές! Wink

Αρχίζουμε βγάζοντας τον πνίχτη. Μαζί με τον πνίχτη είναι κολημένος και ο σωλήνας με τις σπείρες. Κόβουμε το κομμάτι που έχω σημειώσει με κίτρινο "τετραγωνάκι" εδώ. Κόβουμε μόνο την 2η άκρη, εκεί πριν αρχίσει η πρώτη σπείρα του σωλήνα. Την άλλη άκρη που μπαίνει μέσα στο φιλτροκούτι δεν την πειράζουμε καθόλου. Μέχρι στιγμής, κερδίζουμε την στεγανότητα του κατασκευαστή. Wink Στη συνέχεια, πετάμε όλο το υπόλοιπο, και κρατάμε αυτόν τον σωλήνα των 10cm περίπου και τον ξανατοποθετούμε στο φιλτροκούτι Cool

Από εδώ και πέρα βάζουμε την φαντασία μας να δουλέψει. Μια λύση (την οποία ακολούθησα) είναι η εξής: Πάμε σε ένα μαγαζί με βελτιωτικά είδη και παίρνουμε έναν σωλήνα αλουμινίου που να ταιριάζει όσο το δυνατόν στην διαδρομή από το φιλτροκούτι μέχρι πίσω από το φανάρι. Εάν ο σωλήνας δεν ταιριάζει ακριβώς δεν πειράζει. Εκεί έχουμε 2 λύσεις: 1) να βάλουμε τον σωλήνα σε κουρμπαδόρο (μηχάνημα που το έχουνε οι υδραυλικοί) και να το στρίψουμε ελάχιστα με σκοπό να κάνουμε τις ανάλογες καμπύλες και να έρθει στην επιθυμητή θέση. 2) να πάμε σε μηχανουργείο και να αρχίσουμε τα κόψε ράψε (όπως και τελικά έκανα γιατί ο κουρμπαδόρος δεν βόλευε! Sad )

Σφίγγουμε τον σωλήνα αυτόν με μεταλλικόυς σφικτήρες και κολάρο σιλικόνης κατά προτίμηση στην μία άκρη που είναι στο φιλτροκούτι, ενώ στην άλλη βάζουμε κολάρο σιλικόνης (και σφικτήρες αν το θεωρήσουμε απαραίτητο) για να μην έχουμε κραδασμούς και μεταλλικούς ήχους Wink

Η τελική εικόνα θα μοιάζει με αυτές εδώ: φωτό 1η, φωτό 2η.

Κόστος : 30 ευρώ ο αλουμινοσωλήνας και 30 ευρώ τα κόψε ράψε, 60 ευρώ. Και 60-70 το φίλτρο ελευθέρας (αν θέλουμε) 120 ευρώ στο σύνολο. Ίσως να πετύχετε φθηνότερο σωλήνα ή να γλιτώσετε τα κόψε ράψε αν είστε τυχεροί Wink

Η δεύτερη λύση θα είναι να πάτε σε εξατμισά και να σας βάλει τίποτα περισσεύματα από σωλήνες με το κατάλληλο κόψε ράψε έτσι ώστε να πετύχετε το ίδιο πράγμα με τον αλουμινοσωλήνα! Wink Κόστος γι αυτό δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι γίνεται και ότι θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα! Cool

Και λοιπόν, τί κερδίζουμε? Εγώ προσωπικά που ΔΕΝ έχω βάλει φίλτρο ελευθέρας (ακόμα... Wink ) έχω παρατηρήσει πως ενώ το αμάξι ξυπνούσε από τις 3.000 σ.α.λ. τώρα ξυπνάει από τις 2.000 σ.α.λ. (ίσως να οφείλεται ότι είμαι ακόμα στα 7.500 χλμ και ο κινητήρας ακόμα ανοίγει, αλλά τόσο απότομα δεν το περίμενα! Shocked Very happy) με κατανάλωση ΤΟ ΠΟΛΥ μέχρι 0,5l/100km παραπάνω βάσει trip computer. Επίσης παρατήρησα ότι στις 6-6.500 σ.α.λ. το αμάξι είναι λίιιιιιιγο (ελάχιστα) πιο αδύναμο. Ίσως να "στεγνώνει" Rolling eyes Sad Ο ήχος του κινητήρα σαφώς άλλαξε, και με το φίλτρο ελευθέρας πιστεύω πως θα αλλάξει ακόμα περισσότερο Very happy

Ευχαρίστώ όσους μπήκανε στον κόπο να το διαβάσουνε, περιμένω γνώμες αν θέλετε βέβαια Cool


Ύστερα από 2000 χιλιόμετρα ακόμα (πλέον είμαι στα 9500 Cool ) βλέπω πως η κλωτσιά που τρώς στις 2.000 σ.α.λ. έχει μεγαλώσει αρκετά... Cool

Ακολουθήστε την ιδέα μου και δεν θα χάσετε... σας το εγγυώμαι!!! Wink

Και επειδή μου την βάρεσε τώρα βραδυάτικα, αύριο θα πάρω μια σκούπα από saxo vts να πειραματιστώ και να χάσω λίγο την ώρα μου μιας που τα ΤΕΙ θα είναι κλειστά λόγω απεργίας Cool

Περισσότερα νέα αύριο λοιπόν!!! Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 16:34:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας ξεδιαλύνουμε τελικά το μυστήριο του φίλτρου ελευθέρας...

Σήμερα κατάφερα μέσα στο ένα κάρο δουλειές που είχα, να λύσω και το θέμα αυτό του φίλτρου.

Παίρνοντας λοιπόν τον πιο πρόσφατο κατάλογο της Green, βλέπουμε τα εξής στην μάρκα Peugeot:

  • 206 1.4L i 16v
  • HP : 88
  • kW : 65
  • Engine : TU3JP4
  • Year : 03->
  • Part No : P950291
  • Price Code : 08
  • Shape : PANEL
  • D1 : 204 mm
  • D3 : 168 mm
  • H : 24 mm
  • Fig. : 1

Μα ρε π@@στη μου, το φίλτρο μας είναι 350 x 100 mm Sad Τί να πώ, ο κωδικός της μηχανής, η χρονολογία και η ιπποδύναμη είναι σωστά... Επειδή όμως στην λίστα ήτανε όλες οι διαστάσεις κατεβατές 204 x 168 mm, μήπως ο δαίμων του τυπογραφείου χτύπησε και κάνανε ένα παραπάνω copy paste? Sad Ή μήπως το βγάλανε με λάθος διαστάσεις όντως το φίλτρο?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 17:18:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

προφανως ειναι τοσο βλακες που δεν εκαναν τον κοπο να δουν αν ειναι το ιδιο φιλτροκουτι... φιλτρο για εμας ΔΕΝ υπαρχει ακομα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 20:05:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Baphomet έγραψε:
προφανως ειναι τοσο βλακες που δεν εκαναν τον κοπο να δουν αν ειναι το ιδιο φιλτροκουτι... φιλτρο για εμας ΔΕΝ υπαρχει ακομα...


Ποιοί είναι βλάκες? Αυτοί στην Green? Νομίζω πως έχουμε την ίδια άποψη Cool

Πάντως ρε συ Πέτρο, τα υπόλοιπα στοιχεία ταιριάζουνε... (206 1.4L i 16v, HP : 88, Year : 03->, Shape : PANEL)... Τί στον π@@@@ο δηλαδή? Evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 21:00:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σου λεω...προφανως το συμπεριελαβαν στον καταλογο υποθετωντας πως εχει ιδιο φιλτροκουτι με τα υπολοιπα...έλα ομως που εχει εντελως καινουριο...
αληθεια απο περιεργεια...για το C2 τι διαστασεις δινει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 22:27:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Baphomet έγραψε:
αληθεια απο περιεργεια...για το C2 τι διαστασεις δινει?


Για το 1600 έδινε κάπου στα 338 mm αν θυμάμαι καλά και πλάτος πάλι μικρότερο... Αλλά επειδή πήγα καρφωτός στον κατάλογο στο C2 όταν είδα ότι οι διαστάσεις δεν ταιριάζουν με το δικό μας φιλτροκούτι, θυμάμαι πως και πάλι του C2 ΔΕΝ εφάρμοζε Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 23:53:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως το εχω ξαναγραψει καπου... μια μερα μετα απο σκισιμο ανοιξα το καπο......

λοιπον το φιλτροκουτι μου εκαιγε πραγματικα ενω πισω απο το φαναρι του οδηγου ειχε δροσια.....αυτο πιστευω τα λεει ολα.δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε.

εμενα η γνωμη μου πλεον ειναι κουτι bmc-η κατι αντιστοιχο- με στριψιμο του κουτιου ετσι ωστε να κοιτα η εξοδος προς τα αριστερα και στη συνεχεια σωληνας μεχρι πισω απο φαναρι....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 23:55:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή εννοείς ότι το project μου γ**άει Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2004, 19:41:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τζιφος τελικα...τζαμπα κοπος ολη μερα σημερα... εβγαλα το πρωι φιλτροκουτι και πνιχτες και βγηκα ετσι στο κυνηγι της σκουπας... (γ@μώ τους θορυβους Confused ). Αφου επισκεφθηκα διαφορα μαγαζια και διαπιστωσα για αλλη μια φορα οτι η σκουπα του 206 ΔΕΝ μπαινει στο 16V 1.4 αρχισα να ψαχνω για σκουπα C2... τελικα βρεθηκε σκουπα για C2 της green η οποια καμμία σχεση...δεν μπαινει... ελευθερο φιλτρο δεν βρηκα (αν και απο βλακεια μου δε ρωτησα για green). Μετά έκατσα να τα ξαναβαλω μονος μου και μου βγηκε η παναγια γιατι το φιλτροκουτι ειναι τοσο στριμωγμενο που θελει πολυ προσπαθεια για να μπει και να βιδωσει... σκουπα ειδικα για μας δε το κοβω να βγαινει με τιποτα άρα πρεπει να στραφουμε ή στην χειροποίητη οπως ειπε ο μακης ή σε τιποτα πατεντες σαν του steve...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 13:16:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο βδομαδα ισως παω για χειροποιητη...ενδιαφερεται κανεις αλλος?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 15:18:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ δυστυχώς δεν ενδιαφέρομαι Πέτρο, θα περιμένω το ελευθέρας Rolling eyes

Επίσης, περίμενε λιγάκι, από βδομάδα θα δοκιμάσω σκούπα από saxo vts 1.6 16v να δώ τί γίνεται Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 21:41:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενδιαφερομεθα ήδη δυο...εγω και ο αργυρης (Timoris)...θα παω απο βδομαδα να ρωτησω τι παιζει απο τιμες και βλέπουμε... με την σκουπα του σαξο δε θα κανεις τιποτα σταυρο... όσο για το φιλτρο ειναι κι αυτο μια λύση...θα δουμε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 01:33:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κωδικος κινητήρα TU3JP4 ? Ελεος...... ΕΤ3J4 λέγεται το μοτέρ,εργοστασιακού τύπου KFU... άσχετα οτι είναι της σειράς TU.




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 05:41:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νταξ ρε Νικόλα, μη βαράς... Τα είπαμε και στο τηλ! Sad

Δεν είμαι εγώ αυτός που έκδοσε τον κατάλογο της Green Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Νοέ 2004, 17:02:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακούστε πως έχουνε τα πράγματα:

Στέλνω το εξής mail Παρασκευή 19 Νοεμβρίου στο info@greenfilterusa.com:

Παράθεση:
Hello,

I have a 206 1.4 16v XS 2004. I browsed your catalog to the local dealer and found the following filter:

206 1.4L 16v
HP: 88
kW: 65
Engine: TU3JP4
Year: 03 -->
Part No.: P950291
Price Code: 08
Shape: PANEL
D1: 204
D3: 168
H: 24
Fig.: 1

Well, the dimensions are totally wrong. The dimensions of the filter should be about:

D1: 350
D3: 150

So, is it just a mistake in the catalog or the dimensions are trully wrong?

Thank you in advance.

Steve Perdios.


Στην υπογραφή μου στο email επειδή είναι το εταιρικό, έχω επωνυμία κατασήματος, δ/νση και τηλ.

Κάποιο παλικάρι μιλώντας Αγγλικά, πήρε τηλ πριν λίγο στο μαγαζί, και με ζήτησε. Τώρα αν σας πώ ότι ήταν από την Green Filters θα με πιστέψετε? Rolling eyes

Με ρωτούσε για τον κινητήρα και για το φίλτρο καθώς και αν οι διαστάσεις που γράφω είναι σωστές! Αφού του είπα πως οι διαστάσεις είναι σωστές, το παληκάρι με ρώτησε μήπως ο συγκεκριμένος κινητήρας βγαίνει μόνο για Ελλάδα... Του είπα πως είναι πανευρωπαϊκός. Μετά με ρώτησε για το OEM του κινητήρα. Εδώ με έπιασε αδιάβαστο. Του είπα πως θα του ξαναστείλω mail, και σημείωσε την δ/νση του εταιρικού μου mail για να έχουμε επικοινωνία!!! Wink

Αν όντως ο τυπάς ήτανε από Αμερική, μπράβο στα παλικάρια... Τα αξίζουν τα λεφτά τους όπως και επίσης αξίζουν να λέγονται "επαγγελματίες" Wink

Πιστεύω πως στο θέμα του ελεύθερου φίλτρου για τον κινητήρα μας θα έχουμε πολύ σύντομα νεότερα Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2069s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on