Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 12:08:46 Θέμα δημοσίευσης: Μεταλλικά ρινίσματα στο λιπαντικό... |
|
|
Για άλλη μια φορά με προβλημάτισε αυτό το αμάξι που έχω...
Επειδή συχνά τυχαίνει να ανοίγω το καπώ και να προβαίνω σε ελέγχους, διαπίστωσα πως επάνω στον δείκτη του λαδιού υπάρχουν μεταλλικά ρινίσματα...Το φαινόμενο αυτό το παρατηρούσα από πολύ παλιά αλλά (όπως και την φλάντζα του θερμοστάτη) δεν το έδινα και πολύ σημασία...
Είναι σαν μαύρα στίγματα τα οποία αν τα τρίψεις με τα δάκτυλά σου γυαλίζουν, οπότε δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο εκτός από ψήγματα μετάλλου
Πείτε κάτι γιατί μου την έχει δώσει πραγματικά τώρα...
Πάντως σε έναν μηχανικό που πήγα (σε αυτόν που μου έβαλε τα Total) μου είπε κατηγορηματικά πως αποκλείεται να είναι ρινίσματα, μάλλον δεν θα είδες καλά κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Από την άλλη, δεν είμαι τυφλός...
Λέτε τα ρινίσματα να προέρχονται από τον δείκτη λαδιού (από το πολύ βάλε - βγάλε); Δεν νομίζω όμως...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 17:10:06 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταλλικά ρινίσματα στο λιπαντικό... |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Λέτε τα ρινίσματα να προέρχονται από τον δείκτη λαδιού (από το πολύ βάλε - βγάλε); |
Το πιο πιθανό αυτό είναι...
Πέρα από την πλάκα Δημήτρη μου,το ίδιο δίλημμα το αντιμετώπισα στο παλιό μου αμάξι και έλυσα την απορία μου με έναν...μαγνήτη που είχα .Κομπογιαννίτικο,αλλά κατάλαβα τι ήταν αυτά τα πραγματάκια που έβλεπα στο λάδι μου .(δυστυχώς ρινίσματα). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 18:37:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουργιο, λένε ότι ο κινητήρας έχει ακόμα ρινίσματα. Οπότε τα πρώτα λάδια τα αλλάζουμε στα 2500 χλμ περίπου για να καθαρίσει. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο εύκολο να χαλάσει ο δείκτης λαδιού από το τρίψιμο. Μήπως πρέπει να αλλαχτεί φίλτρο λαδιού (μαζί με λάδια)
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάϊ 2003, 10:19:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσα χλμ έχει κάνει το αμάξι;; Πότε έκανες τελευταία αλγή λαδιών & φίλτρο;;
Πές μας λεπτομέρειες, μήπως βγάλουμε καμια άκρη..
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάϊ 2003, 15:30:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Πόσα χλμ έχει κάνει το αμάξι;; Πότε έκανες τελευταία αλγή λαδιών & φίλτρο;;
Πές μας λεπτομέρειες, μήπως βγάλουμε καμια άκρη.. |
Το αυτοκίνητο έχει 34300 χλμ και δούλεψε κάτω υπό όλες τις οδηγικές συνθήκες...
Τα λάδια (10w - 40) αλλάζονταν ανα 5500 - 6000 χλμ και πάντα μαζί με το φίλτρο. Τώρα βέβαια, που έβαλα τα πολύ καλά (και ακριβά) λάδια της Total (5w - 40), θα τα κρατήσω για 7.500 χλμ.
Με νέους ελέγχους της στάθμης λαδιών δεν παρατήρησα κάτι το σημαντικό. Οι έλεγχοι αυτοί γίνονται πάντα όταν το αυτοκίνητο είναι εντελώς κρύο (π.χ. το πρωί πριν το χρησιμοποιήσω). Για παράδειγμα σήμερα που το ξανακοίταξα είδα μόνο ένα μαύρο στίγμα (παρεπιπτόντως μαύρου χρώματος είναι και δείκτης), το οποίο το έτριψα λίγο (αφού στράγγισα με τα δάκτυλά μου τον δείκτη) και γύλισε...
Πάντως ο κινητήρας ακούγεται πολύ ωραία, χωρίς τον παραμικρό θόρυβο - ένδειξη φθοράς, είτε δουλεύει στον κόφτη, είτε στο ρελαντί.
Πάντως έχω πλάσει στο μυαλό μου την πιο απαισιόδοξη εκδοχή για την κατάσταση αυτή :
Οι μεταλλικοί θόρυβοι που ακούω, οι οποίοι μοιάζουν με πυράκια αλλά όλοι οι μηχανικοί μου είπαν ότι είναι είτε από την βάση της μηχανής, είτε από τα καπελώτα των βαλβιδών, είτε από το ζουάν, να είναι τελικά πυράκια. Έτσι, αφού περάσαν κάποια χιλιόμετρα, βλέπω τώρα τις πρώτες συνέπειες της αυτανάφλεξης που αντανακλούν στην υπερβολική φθορά των κουζινέτων και των εδράνων του στροφαλοφόρου (δηλαδή από εκεί προέρχονται τα ρινίσματα).
Αν και είναι μάλλον απίθανο να ισχύει η παραπάνω εκδοχή, εντούτοις δεν μπορώ να την αποκλείσω... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 09:06:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτοί οι ήχοι είναι πυράκια. Τους κάνει και το δικό μου όταν δεν χρησιμοποιώ καλή βενζίνη.
Αλλά και καλή βενζίνη να χρησιμοποιώ, πάλι τους ακούω πολλές φορές.
Έχω ακούσει ότι οι απλή αμόλυβδη βενζίνη μας, δεν είναι 95 οκτανίων, αλλά λιγότερο. Σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι εξηγούνται τα πυράκια.
Για δοκίμασε να βάζεις για ένα διάστημα super plus με θεωρητικά περισσότερα οκτάνια να δεις αν θα αλλάξει κάτι. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 13:13:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Εγώ πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτοί οι ήχοι είναι πυράκια. Τους κάνει και το δικό μου όταν δεν χρησιμοποιώ καλή βενζίνη.
Αλλά και καλή βενζίνη να χρησιμοποιώ, πάλι τους ακούω πολλές φορές.
Έχω ακούσει ότι οι απλή αμόλυβδη βενζίνη μας, δεν είναι 95 οκτανίων, αλλά λιγότερο. Σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι εξηγούνται τα πυράκια.
Για δοκίμασε να βάζεις για ένα διάστημα super plus με θεωρητικά περισσότερα οκτάνια να δεις αν θα αλλάξει κάτι.  |
Το θέμα έχει συζητηθεί στο topic "πυράκια ή κάποιος άλλος μεταλλικός ήχος;"
Πάντα super plus βάζω... Αν δεν βάλω την super plus, θα βάλω την V-power. Επίσης, τις πιο πολλές φορές, επιλέγω κεντρικά και ελεγμένα βενζινάδικα (εκείνα με το σήμα πιστοποίησης ελέγχου)...
Γενικώς όμως δεν πιστέυω πως οι ήχοι αυτοί (ή τουλάχιστον η πλειονότητά τους) είναι πυράκια, γιατί σε 'μένα ακούγεται με το παραμικρό...
Δεν πιστεύω να είναι τόσο επιρρεπής ο κινητήρας στα πυράκια, πόσο μάλλον όταν καταναλώνει super αμόλυβδη. Έπίσης αν υπήρχε πρόβλημα θα έπρεπε να το έχουν όλοι και όχι να παρουσιάζεται επιλεκτικά σε μερικούς γκαντέμιδες...
Περίπου τα ίδια μου είπαν και η πλειοψηφία (όχι όλοι) των μηχανικών στους οποίους έθιξα το θέμα. Ο δε Στόικος (ιδιοκτήτης του ομώνυμου εξουσιοδοτημένου συνεργείου στην Θεσσαλονίκη) ήταν κατηγορηματικά αντίθετος στην εκδοχή των πυρακίων, αφού πρώτα το οδήγησε και άκουσε τον θόρυβο. Θεώρησε υπέυθυνα το ζουάν και την δεξιά βάση μηχανής . Τα ίδια ισχυρίστηκε και ο μηχανικός της Μπακανιάρη (εξουσιοδοτημένο στην Θεσσαλονίκη) ο οποίος μου μίλησε για τα καπελώτα των βαλβιδών. Ένας άλλος μη εξουσιοδοτημένος αλλά που ασχολείται με Peugeot, "φωτογράφησε" την (δεξιά) βάση της μηχανής... Η αντιπροσωπεία Peugeot της Καβάλας (το συνεργείο τους δηλαδή), όπου και 'κει έθιξα το "φλέγον" αυτό θέμα, μου είπε όχι. Βέβαια ούτε που το κοίταξε το αυτοκίνητο. Η σιγουριά με την οποία απάντησε όμως δείχνει είτε αδιαφορία, είτε ότι έχει ξανακούσει για το θέμα αυτό και έχει οριστικά απόφανθεί ότι δεν είναι πυράκια.
Αυτά θυμάμαι τώρα...
ΟΥΦΦΦ....!!! Μην με θεωρήστε κανέναν χαζό που τρέχει από συνεργείο σε συνεργείο... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 14:24:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Δημήτρη,
Εάν ο θόρυβος είναι ένας τρρρρρ (ελπίζω να καταλαβαίνεις τον θόρυβο ε; )που ακούς, στις χαμηλές στροφές, όταν πατάς γκάζι για να ανοίξεις, τότε είναι η δεξιά βάση μηχανής!! Το ίδιο ακριβώς είχα και εγώ & μάλιστα ο θόρυβος προερχόταν μέσα από το ταμπλό (από τους κεντρικούς αεραγωγούς).
Αφού στην αρχή νόμιζα, πως κάτι γίνετε στο ταμπλό, αλλά τελικά ήταν βάση μηχανής.
Όσο για τα ρινίσματα, μην ανησυχείς, είναι (σχεδόν) αδύνατο να είναι ρινίσματα!! Αλλά για να σου φύγει η ιδέα, εγώ θα σου πρότεινα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρο σε ένα συνεργείο & θα σου πεί ο μάστορας αν είναι ρινίσματα ή όχι!!
Κάντο, μην λυπάσε τα λάδια 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 15:46:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
Γενικώς όμως δεν πιστέυω πως οι ήχοι αυτοί (ή τουλάχιστον η πλειονότητά τους) είναι πυράκια, γιατί σε 'μένα ακούγεται με το παραμικρό...
Δεν πιστεύω να είναι τόσο επιρρεπής ο κινητήρας στα πυράκια, πόσο μάλλον όταν καταναλώνει super αμόλυβδη. Έπίσης αν υπήρχε πρόβλημα θα έπρεπε να το έχουν όλοι και όχι να παρουσιάζεται επιλεκτικά σε μερικούς γκαντέμιδες...
|
Το διαγνωστικό της αντιπροσωπείας,καταγράφει τα πυράκια.Βάλτο και δες για να σου λυθεί η απορία...
(Χθες που πήγα με ένα 1.1,κατέγραψε ιστορικό 3 χρόνων...)
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 20:03:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εννοείς ιστορικό τριών χρόνων?Τόσο καιρό είχε να μπει στον υπολογιστή? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάϊ 2003, 16:02:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά μακάρι να έχετε δίκιο...(το πιο πιθανό άλλωστε είναι να έχετε δίκιο )
Ποτέ δεν υπήρξε διάγνωση που σχετίζονταν με πρόβλημα αυτοανάφλεξης...
Πολλές φορές όμως εμφανίζονταν προβλήματα του τύπου "παροδική λειτουργία του αισθητήρα λ", "παροδική λειτουργία του τάδε ψεκαστήρα", "προβληματική λειτουργία του μετρητή παροχής αέρα" κ.α.
Όλα διορθώνονταν με το πάτημα ενός κουμπιού από την συσκευή διάγνωσης.
Παρόμοια προβλήματα μου παρουσίασε την τελευταία φορά που το πήγα σε εξουδιοδοτημένο συνεργείο (για την φλάντζα του θερμοστάτη). Πριν από αρκετές μέρες όμως από εκείνη την επίσκεψή μου στο συνεργείο είχα χρησιμοποιήσει το Linear Cleaning της Pro - Tec. Λέτε αυτό να ευθύνεται για τις επιπλοκές; 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάϊ 2003, 16:03:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Τι εννοείς ιστορικό τριών χρόνων?Τόσο καιρό είχε να μπει στον υπολογιστή? |
Δεν είχε μπει ποτέ το συγκεκριμένο...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 11:39:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | Τι εννοείς ιστορικό τριών χρόνων?Τόσο καιρό είχε να μπει στον υπολογιστή? |
Δεν είχε μπει ποτέ το συγκεκριμένο... |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|