PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μεταλλικά ρινίσματα στο λιπαντικό...

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2003, 12:08:46    Θέμα δημοσίευσης: Μεταλλικά ρινίσματα στο λιπαντικό... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για άλλη μια φορά με προβλημάτισε αυτό το Evil Twisted evil Evil Twisted evil αμάξι που έχω...

Επειδή συχνά τυχαίνει να ανοίγω το καπώ και να προβαίνω σε ελέγχους, διαπίστωσα πως επάνω στον δείκτη του λαδιού υπάρχουν μεταλλικά ρινίσματα...Το φαινόμενο αυτό το παρατηρούσα από πολύ παλιά αλλά (όπως και την φλάντζα του θερμοστάτη) δεν το έδινα και πολύ σημασία...

Είναι σαν μαύρα στίγματα τα οποία αν τα τρίψεις με τα δάκτυλά σου γυαλίζουν, οπότε δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο εκτός από ψήγματα μετάλλου

Πείτε κάτι γιατί μου την έχει δώσει πραγματικά τώρα... Evil Evil Evil

Πάντως σε έναν μηχανικό που πήγα (σε αυτόν που μου έβαλε τα Total) μου είπε κατηγορηματικά πως αποκλείεται να είναι ρινίσματα, μάλλον δεν θα είδες καλά κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Από την άλλη, δεν είμαι τυφλός...
Λέτε τα ρινίσματα να προέρχονται από τον δείκτη λαδιού (από το πολύ βάλε - βγάλε); Δεν νομίζω όμως...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 17:10:06    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταλλικά ρινίσματα στο λιπαντικό... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Λέτε τα ρινίσματα να προέρχονται από τον δείκτη λαδιού (από το πολύ βάλε - βγάλε);


Το πιο πιθανό αυτό είναι... Laughing Laughing Laughing
Πέρα από την πλάκα Δημήτρη μου,το ίδιο δίλημμα το αντιμετώπισα στο παλιό μου αμάξι και έλυσα την απορία μου με έναν...μαγνήτη που είχα Shocked Shocked .Κομπογιαννίτικο,αλλά κατάλαβα τι ήταν αυτά τα πραγματάκια που έβλεπα στο λάδι μου .(δυστυχώς ρινίσματα).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 18:37:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουργιο, λένε ότι ο κινητήρας έχει ακόμα ρινίσματα. Οπότε τα πρώτα λάδια τα αλλάζουμε στα 2500 χλμ περίπου για να καθαρίσει. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο εύκολο να χαλάσει ο δείκτης λαδιού από το τρίψιμο. Μήπως πρέπει να αλλαχτεί φίλτρο λαδιού (μαζί με λάδια)


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάϊ 2003, 10:19:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσα χλμ έχει κάνει το αμάξι;; Πότε έκανες τελευταία αλγή λαδιών & φίλτρο;;

Πές μας λεπτομέρειες, μήπως βγάλουμε καμια άκρη..


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάϊ 2003, 15:30:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Πόσα χλμ έχει κάνει το αμάξι;; Πότε έκανες τελευταία αλγή λαδιών & φίλτρο;;

Πές μας λεπτομέρειες, μήπως βγάλουμε καμια άκρη..


Το αυτοκίνητο έχει 34300 χλμ και δούλεψε κάτω υπό όλες τις οδηγικές συνθήκες...
Τα λάδια (10w - 40) αλλάζονταν ανα 5500 - 6000 χλμ και πάντα μαζί με το φίλτρο. Τώρα βέβαια, που έβαλα τα πολύ καλά (και ακριβά) λάδια της Total (5w - 40), θα τα κρατήσω για 7.500 χλμ.

Με νέους ελέγχους της στάθμης λαδιών δεν παρατήρησα κάτι το σημαντικό. Οι έλεγχοι αυτοί γίνονται πάντα όταν το αυτοκίνητο είναι εντελώς κρύο (π.χ. το πρωί πριν το χρησιμοποιήσω). Για παράδειγμα σήμερα που το ξανακοίταξα είδα μόνο ένα μαύρο στίγμα (παρεπιπτόντως μαύρου χρώματος είναι και δείκτης), το οποίο το έτριψα λίγο (αφού στράγγισα με τα δάκτυλά μου τον δείκτη) και γύλισε...

Πάντως ο κινητήρας ακούγεται πολύ ωραία, χωρίς τον παραμικρό θόρυβο - ένδειξη φθοράς, είτε δουλεύει στον κόφτη, είτε στο ρελαντί.

Πάντως έχω πλάσει στο μυαλό μου την πιο απαισιόδοξη εκδοχή για την κατάσταση αυτή :
Οι μεταλλικοί θόρυβοι που ακούω, οι οποίοι μοιάζουν με πυράκια αλλά όλοι οι μηχανικοί μου είπαν ότι είναι είτε από την βάση της μηχανής, είτε από τα καπελώτα των βαλβιδών, είτε από το ζουάν, να είναι τελικά πυράκια. Έτσι, αφού περάσαν κάποια χιλιόμετρα, βλέπω τώρα τις πρώτες συνέπειες της αυτανάφλεξης που αντανακλούν στην υπερβολική φθορά των κουζινέτων και των εδράνων του στροφαλοφόρου (δηλαδή από εκεί προέρχονται τα ρινίσματα).
Αν και είναι μάλλον απίθανο να ισχύει η παραπάνω εκδοχή, εντούτοις δεν μπορώ να την αποκλείσω... Confused Confused Confused


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 09:06:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτοί οι ήχοι είναι πυράκια. Τους κάνει και το δικό μου όταν δεν χρησιμοποιώ καλή βενζίνη.

Αλλά και καλή βενζίνη να χρησιμοποιώ, πάλι τους ακούω πολλές φορές.

Έχω ακούσει ότι οι απλή αμόλυβδη βενζίνη μας, δεν είναι 95 οκτανίων, αλλά λιγότερο. Σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι εξηγούνται τα πυράκια.

Για δοκίμασε να βάζεις για ένα διάστημα super plus με θεωρητικά περισσότερα οκτάνια να δεις αν θα αλλάξει κάτι. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 13:13:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Εγώ πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτοί οι ήχοι είναι πυράκια. Τους κάνει και το δικό μου όταν δεν χρησιμοποιώ καλή βενζίνη.

Αλλά και καλή βενζίνη να χρησιμοποιώ, πάλι τους ακούω πολλές φορές.

Έχω ακούσει ότι οι απλή αμόλυβδη βενζίνη μας, δεν είναι 95 οκτανίων, αλλά λιγότερο. Σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι εξηγούνται τα πυράκια.

Για δοκίμασε να βάζεις για ένα διάστημα super plus με θεωρητικά περισσότερα οκτάνια να δεις αν θα αλλάξει κάτι. Wink


Το θέμα έχει συζητηθεί στο topic "πυράκια ή κάποιος άλλος μεταλλικός ήχος;"

Πάντα super plus βάζω... Rolling eyes Αν δεν βάλω την super plus, θα βάλω την V-power. Επίσης, τις πιο πολλές φορές, επιλέγω κεντρικά και ελεγμένα βενζινάδικα (εκείνα με το σήμα πιστοποίησης ελέγχου)...

Γενικώς όμως δεν πιστέυω πως οι ήχοι αυτοί (ή τουλάχιστον η πλειονότητά τους) είναι πυράκια, γιατί σε 'μένα ακούγεται με το παραμικρό... Evil Evil
Δεν πιστεύω να είναι τόσο επιρρεπής ο κινητήρας στα πυράκια, πόσο μάλλον όταν καταναλώνει super αμόλυβδη. Έπίσης αν υπήρχε πρόβλημα θα έπρεπε να το έχουν όλοι και όχι να παρουσιάζεται επιλεκτικά σε μερικούς γκαντέμιδες... Evil Evil

Περίπου τα ίδια μου είπαν και η πλειοψηφία (όχι όλοι) των μηχανικών στους οποίους έθιξα το θέμα. Ο δε Στόικος (ιδιοκτήτης του ομώνυμου εξουσιοδοτημένου συνεργείου στην Θεσσαλονίκη) ήταν κατηγορηματικά αντίθετος στην εκδοχή των πυρακίων, αφού πρώτα το οδήγησε και άκουσε τον θόρυβο. Θεώρησε υπέυθυνα το ζουάν και την δεξιά βάση μηχανής . Τα ίδια ισχυρίστηκε και ο μηχανικός της Μπακανιάρη (εξουσιοδοτημένο στην Θεσσαλονίκη) ο οποίος μου μίλησε για τα καπελώτα των βαλβιδών. Ένας άλλος μη εξουσιοδοτημένος αλλά που ασχολείται με Peugeot, "φωτογράφησε" την (δεξιά) βάση της μηχανής... Η αντιπροσωπεία Peugeot της Καβάλας (το συνεργείο τους δηλαδή), όπου και 'κει έθιξα το "φλέγον" αυτό θέμα, μου είπε όχι. Βέβαια ούτε που το κοίταξε το αυτοκίνητο. Η σιγουριά με την οποία απάντησε όμως δείχνει είτε αδιαφορία, είτε ότι έχει ξανακούσει για το θέμα αυτό και έχει οριστικά απόφανθεί ότι δεν είναι πυράκια.
Αυτά θυμάμαι τώρα...
ΟΥΦΦΦ....!!! Μην με θεωρήστε κανέναν χαζό που τρέχει από συνεργείο σε συνεργείο... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 14:24:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Δημήτρη,

Εάν ο θόρυβος είναι ένας τρρρρρ (ελπίζω να καταλαβαίνεις τον θόρυβο ε; Laughing )που ακούς, στις χαμηλές στροφές, όταν πατάς γκάζι για να ανοίξεις, τότε είναι η δεξιά βάση μηχανής!! Το ίδιο ακριβώς είχα και εγώ & μάλιστα ο θόρυβος προερχόταν μέσα από το ταμπλό (από τους κεντρικούς αεραγωγούς).

Αφού στην αρχή νόμιζα, πως κάτι γίνετε στο ταμπλό, αλλά τελικά ήταν βάση μηχανής.

Όσο για τα ρινίσματα, μην ανησυχείς, είναι (σχεδόν) αδύνατο να είναι ρινίσματα!! Αλλά για να σου φύγει η ιδέα, εγώ θα σου πρότεινα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρο σε ένα συνεργείο & θα σου πεί ο μάστορας αν είναι ρινίσματα ή όχι!!

Κάντο, μην λυπάσε τα λάδια Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 15:46:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:

Γενικώς όμως δεν πιστέυω πως οι ήχοι αυτοί (ή τουλάχιστον η πλειονότητά τους) είναι πυράκια, γιατί σε 'μένα ακούγεται με το παραμικρό... Evil Evil
Δεν πιστεύω να είναι τόσο επιρρεπής ο κινητήρας στα πυράκια, πόσο μάλλον όταν καταναλώνει super αμόλυβδη. Έπίσης αν υπήρχε πρόβλημα θα έπρεπε να το έχουν όλοι και όχι να παρουσιάζεται επιλεκτικά σε μερικούς γκαντέμιδες... Evil Evil


Το διαγνωστικό της αντιπροσωπείας,καταγράφει τα πυράκια.Βάλτο και δες για να σου λυθεί η απορία...

(Χθες που πήγα με ένα 1.1,κατέγραψε ιστορικό 3 χρόνων...)


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 20:03:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι εννοείς ιστορικό τριών χρόνων?Τόσο καιρό είχε να μπει στον υπολογιστή?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάϊ 2003, 16:02:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά μακάρι να έχετε δίκιο...(το πιο πιθανό άλλωστε είναι να έχετε δίκιο Wink Wink Wink )

Ποτέ δεν υπήρξε διάγνωση που σχετίζονταν με πρόβλημα αυτοανάφλεξης...

Πολλές φορές όμως εμφανίζονταν προβλήματα του τύπου "παροδική λειτουργία του αισθητήρα λ", "παροδική λειτουργία του τάδε ψεκαστήρα", "προβληματική λειτουργία του μετρητή παροχής αέρα" κ.α.

Όλα διορθώνονταν με το πάτημα ενός κουμπιού από την συσκευή διάγνωσης.
Παρόμοια προβλήματα μου παρουσίασε την τελευταία φορά που το πήγα σε εξουδιοδοτημένο συνεργείο (για την φλάντζα του θερμοστάτη). Πριν από αρκετές μέρες όμως από εκείνη την επίσκεψή μου στο συνεργείο είχα χρησιμοποιήσει το Linear Cleaning της Pro - Tec. Λέτε αυτό να ευθύνεται για τις επιπλοκές; Question Question


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάϊ 2003, 16:03:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Τι εννοείς ιστορικό τριών χρόνων?Τόσο καιρό είχε να μπει στον υπολογιστή?


Δεν είχε μπει ποτέ το συγκεκριμένο...


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 11:39:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Τι εννοείς ιστορικό τριών χρόνων?Τόσο καιρό είχε να μπει στον υπολογιστή?


Δεν είχε μπει ποτέ το συγκεκριμένο...

Shocked Shocked Scratch Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0584s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on