Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
adamR18 (adam) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Νοέ 2016 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2016, 22:52:29 Θέμα δημοσίευσης: Αγορα νεου 208diesel 100hp |
|
|
αρχικα χαιρετω την παρεα καθοτι νεο μελος , μολις εκανα εγγραφη για να ρωτησω καποια πραματα σχετικα με το νεο 208 πετρελ.
ειμαι πολυ κοντα στη αγορα του και εχω μερικες αποριες .
ενδιαφερομαι για την εκδοση Αctive plus με τα 100HP. παντα για καινουριο μιλαμε.
το μοτερ ειναι στα 1,6 λιτρα και θελω να ρωτησω αν ειναι νεος κινητηρας της εταιριας ή εχει φορεθει σε παλαιοτερο σκαφος?
ειναι συμπραξη Peugeot - citroen ή κατι αλλο?
βγαινει σε 75 και 120HP , αυτο που αλλαζει ειναι μονο η χαρτογραφιση του ή εχει μεγαλυτερη τουρμπινα οσο ανεβαινουν τα αλογα?
εχουν εμφανιστει βλαβες εως τωρα και τι? (για σοβαρα πραματα μιλαω)
οδηγησα αυτο με τα 75ΗP μ αρεσε το στριψιμο του ,το εσωτερικο του, τον εξοπλισμο που διαθετει
δεν εμεινα ικανοποιημενος απ τα φρενα του αλλα στην εκδοση με τα 100 εχει δισκους πισω οποτε νομιζω θα ναι καλυτερα
και οσο αναφορα τις επιδοσεις νομιζω θα με καλυψει αυτο με τα 100ΗΡ
να αναφερω οτι η αλλη επιλογη μ ειναι το Yaris diesel 1.4 , 90hp
αλλα εχω ξενερωσει απο αυτα που μου προσφερει σε σχεση με την τιμη του.
βεβαια δεν το χω οδηγησει ακομα αλλα θα γινει κ αυτο στα κοντα.
ευχαριστω προκαταβολικα . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Νοέ 2016, 00:06:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι μοτέρ 1-2 ετών, παραγωγής ομίλου PSA. Η peugeot το φοράει σχεδόν σε όλα από 208 και πάνω και η citroen/ds στα αντίστοιχα μοντέλα τους. Προβλήματα δεν έχει ακουστεί κάτι, τουλάχιστον εδώ μέσα στο φόρουμ.
Για τις διαφορές των μοτέρ, δεν είμαι σίγουρος, αλλά σχεδόν το αποκλείω να είναι μόνο θέμα χαρτογράφησης... Συνήθως έχουν και αρκετές μηχανικές διαφορές.
Το Γιάρις μόνο μεταπώληση έχει να προσφέρει πλέον. Κατά τ άλλα είναι μάπα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Νοέ 2016, 01:45:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 111 με το 116 δεν εχουν παντως καμια διαφορα
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
adamR18 (adam) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 23 Νοέ 2016 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Νοέ 2016, 16:17:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Είναι μοτέρ 1-2 ετών, παραγωγής ομίλου PSA. Η peugeot το φοράει σχεδόν σε όλα από 208 και πάνω και η citroen/ds στα αντίστοιχα μοντέλα τους. Προβλήματα δεν έχει ακουστεί κάτι, τουλάχιστον εδώ μέσα στο φόρουμ.
Για τις διαφορές των μοτέρ, δεν είμαι σίγουρος, αλλά σχεδόν το αποκλείω να είναι μόνο θέμα χαρτογράφησης... Συνήθως έχουν και αρκετές μηχανικές διαφορές.
Το Γιάρις μόνο μεταπώληση έχει να προσφέρει πλέον. Κατά τ άλλα είναι μάπα  |
στα μηχανικα μερη αλλαζει οτι εχει πισω δισκοφρενα αντι για ταμπουρα που εχει το 75αρι + οτι υπαρχει και start-stop στο μοτερ με τα 100
επισης και οι ζαντες γινονται 16αρες
αυτο που μ κανει εντυπωση ειναι οι τιμες καταναλωσεις και εκπομπης ρυπων που δινει η εταιρια για το 100αρι ειναι μικροτερες απο το 75
ο αντιπροσωπος μ το δικαιολογησε στο συστ. start-stop (μ ακουγεται λογικο)
για το Yaris θα συμφωνησω μονο μεταπωληση εχει
απλα κυκλοφορει καιρο και χωρις προβληματα
δοκιμασμενη λυση μ φαινετε γι αυτο το χω στο μυαλο μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Νοέ 2016, 18:59:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς και δεν αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση. Έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα, μεγαλύτερα μπεκ διαφορετικα πιστόνια, μπιελες και πάει λέγοντας.
Σωστά σου είπε ο αντιπρόσωπος για τους ρύπους οτι οφείλονται στο star-stop. Σκέψου πως το 208 1.4 hdi με s-s στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ειχε χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με αυτό που δεν είχε s-s.
Το μπλοκ του είναι το κλασσικό 1.6 hdi που είναι χρόνια στην αγορά και δοκιμασμένο απο διάφορες εταιρίες όπως peugeot-citroen(προφανώς), mini cooper, ford, volvo, mazda. Βεβαια σε διάφορες φάσης της παραγωγής του έχει περάσει απο διάφορα στάδια. Εχουν αλλαχτει κεφαλές (απο 16v σε 8v) μπέκ, τουρμπίνες κτλ και το έχουμε δει σε διάφορες επιδώσεις.
Τώρα παραπάνω πληροφορίες για το συγκεκριμένο μοτέρ με τα 100 άλογα δύσκολο να βρεις στο φόρουμ μιας και δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος να έχει το συγκεκριμένο.
Όπως και να έχει προχωρα άφοβα στην αγορά του, πρόβλημα δεν νομίζω να αντιμετωπισεις πέραν των κλασσικών που αντιμετωπίζουν όλα τα dieselοκινητα.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Νοέ 2016, 19:09:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε cactus 1,5 ετων και με 40.000 χλμ δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα το μοτερ.
Επισης ειναι τοσο ροπατος που σε κανει να αναρωτιεσαι τι παραπανω θα σου δωσει το 120(εκτος απο το εξαρι)
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2016, 13:36:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μόνο στο service box θα δεις διαφορές ανάμεσα στα 2 εάν έχεις φυσικά αριθμούς πλαισίου!
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|