Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RallyeSound Μόλις έγραψα

108
Ένταξη: 27 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 12:07:50 Θέμα δημοσίευσης: OBD και ενδείξεις |
|
|
Καλησπέρα σας,
θα ήθελα να μάθω την συσχέτιση μεταξύ κάποιων τιμών που βλέπουμε απο το διαγνωστικό με πιθανά προβλήματα.
Για παράδειγμα, στο rc μου το LTFT είναι στο 14.8%.
Διάβασα αρκετά και κάποιοι λένε για χρονισμό και κάποιοι άλλοι για αντλία υψηλής.
Για να έχουμε μια ποιο καθαρή εικόνα, την αντλία υψηλής μπορώ να την δω και απο κάποια άλλη μέτρηση αν έχει πρόβλημα;
Στο διαγνωστικό έχει και μέτρηση πίεσης καυσίμου σε psi, αυτό είναι;
πόσο πρέπει να είναι;
Και τέλος τι άλλο μαρτυράει στο διαγνωστικό οτι πρέπει να γίνει χρονισμός;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 12:16:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 14% LTFT κατα 99% ειναι χρονισμα. Εχεις κανει ποτε? Τι μοντελο ειναι το αμαξι και τι χιλιομετρα εχεις. Αν η τιμη του LTFT δεν παει 20-22, δε θα σου αναψει λαμπακι. Μπορεις πολυ απλα να πας σε καποιον που ξερει, να σου ανοιξει ψευτοκαπακο και με το ειδικο εργαλειο να κρινει αν χρειαζεται χρονισμα η οχι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RallyeSound Μόλις έγραψα

108
Ένταξη: 27 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 12:21:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμάξι είναι μοντέλο του 08 , έχει 120000 χλμ και χρόνισμα δεν έχει γίνει ποτέ, + οτι τελευταίες μέρες έχει πέσει η απόδοσή του.
Έχω πρόγραμμα, ανεβάζει πίεση κανονικά αλλα δεν πάει όπως πήγαινε και χτες ενώ ήμουν με 4η πάτησα τέρμα γκάζι και έκανε κομπιάσματα.
Δεν ξέρω αν όλο αυτό οφείλεται σε χρόνισμα ή σε αντλία υψηλής ή σε τουρμπίνα.
Γιαυτό ρωτάω τις τιμές μπας και καταλάβω τι γίνεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 13:36:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα τις τελευταιες μερες εχει και 40 βαθμους εξω, λογικο να μην πηγαινει οπως και πριν. Αλλα οπως σου πα και πριν, καλο θα ταν τουλαχιστον προληπτικα να κανεις εναν ελεγχο χρονισμου. Απο την στιγμη που θα ανοιξεις ψευτοκαπακο κανε και ενα καθαρισμο βαλβιδες. Μετα απο 120.000 δεν φανταζεσαι τι μουργα θα εχει η εισαγωγη σου.
Τωρα για την αντλια υψηλης δεν μπορω να σου πω, αλλα καλο θα ταν να πας σε ενα εξουσιοδοτημενο, να δωσεις 20-25 ευρο για να το βαλουν στο διαγνωστικο και να δειξει τυχον προβληματα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 16:23:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Τωρα για την αντλια υψηλης δεν μπορω να σου πω, αλλα καλο θα ταν να πας σε ενα εξουσιοδοτημενο, να δωσεις 20-25 ευρο για να το βαλουν στο διαγνωστικο και να δειξει τυχον προβληματα | Μπορει και αυτη να την δει αν σηκώνει τα bar που πρέπει...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RallyeSound Μόλις έγραψα

108
Ένταξη: 27 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 23:04:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tzive που το βλέπω; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 08:36:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Fuel Rail Pressure ή Fuel Pressure.
Θεωρητικά max είναι 120 bar.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 15:48:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Fuel Rail Pressure ή Fuel Pressure.
Θεωρητικά max είναι 120 bar. | +1. Εξάρτάται το πρόγραμμα βέβαια αλλά ναι πρέπει να περνάει τα 110-120 bar και να τα κρατάει και σε ψηλές στροφές...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RallyeSound Μόλις έγραψα

108
Ένταξη: 27 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούλ 2015, 07:44:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστώ παίδες.
Θα ελέγξω και την αντλία.
Ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο Peugeot για χρονισμό και μου είπαν 160 ευρώ.
Πολλά μου φάνηκαν, ή κανω λάθος και είναι οκ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούλ 2015, 09:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναλογα τι ανταλλακτικα θα σου αλλαξουν. κανα 2 χρονια πριν αν ρωταγες σε αντιπρωσοπεια για χρονισμα σου λεγανε κοντα στα 400-450 και μια μερα μεσα το αμαξι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RallyeSound Μόλις έγραψα

108
Ένταξη: 27 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 08:46:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρώτησα και αλλού και μου είπαν τα ίδια χρήματα, οπότε είναι οκ η τιμή.
Μου είπε βέβαια οτι αν το ανοίξει ίσως να θέλει καδένα... θα δείξει..
Σας ευχαριστώ πολύ όλους! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 09:43:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα, η καδενα και καλα ειναι lifetime, αλλα συμφωνα με τον Salex, ειναι καλο να αλλαχθει στις 150.000 κμ (??) γιατι ισως να περνει ανοχες κλπ. Το θεμα ειναι να ρωτησεις αν αλλαχθει ολο το σετ χρονισμου ποσο θα σου παει. (καδενα, τεντωτηρας, βιδες, γλυστρες) δλδ να σου δωσουν μια τιμη ταβανι (οχι μια τιμη με κρυφα εξοδα μεσα). Επισης το θεμα ειναι να το πας καπου και να δουνε αν θελει χρονισμα ή οχι και οχι απλα να το πας σε μια αντιπρωσοπεια και να σου κανουν χρονισμα επειδη τους το ζητησες. Καταλαβαινεις τι λεω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thodorisls (thodoris) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.6 GT (2008)
Ένταξη: 01 Μάϊ 2015 Δημοσιεύσεις: 270 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 11:02:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RallyeSound έγραψε: | Ρώτησα και αλλού και μου είπαν τα ίδια χρήματα, οπότε είναι οκ η τιμή.
Μου είπε βέβαια οτι αν το ανοίξει ίσως να θέλει καδένα... θα δείξει..
Σας ευχαριστώ πολύ όλους! |
εγω με αλλαγή τεντωτηρα,γλυστρες,βίδες και χρωνισμα πριν κανενα 2μηνο 160ευρώ το αφησα πρωί το πήρα μεσημέρι
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RallyeSound Μόλις έγραψα

108
Ένταξη: 27 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2015, 11:41:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι Gotcha κατάλαβα τι λες..
Δηλαδή μπορούν να δουν αν θέλει χρόνισμα πριν το ανοίξουν;
Αν είναι έτσι το ξεκίνησα λάθος.. θα πάω να τους πω να ελέγξουν αν θέλει.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2015, 17:02:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά όχι 150.000χλμ την καδένα γιατί αν κοπεί, πάνε περίπατο όλα μαζί και δεν αξίζει τον κοπο για το κόστος της.
Ανά 100-120χιλ χλμ καλό είναι να παίρνει δρόμο, προληπτικά.
Η Peugeot έχει ένα εργαλείο που ελέγχει την σωστή τάνυσή της.
Αν η καδένα έχει χαλαρώσει λόγω φθοράς, χρειάζεται επι τόπου αλλαγή πρωτού κοπεί και δημιουργήσει προβλήματα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2015, 09:25:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπιστευτο
αγοράζεις αμαξι με καδενα και φοβασαι σα να εχεις ιμαντα.
νομιζω οτι σε λιγα χρονια θα μας κοροιδευουν και οι αλφακηδες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nick sapanidis Νέος χρήστης

 207 rc
Ένταξη: 20 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: ΚΟΖΑΝΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Αύγ 2015, 17:27:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low
Καλησπερα. Εδω και κανα μηνα το αμαξι (peugeot 207 rc fc 87.000km)ρεταρει στο ρελαντι. δουλευει οπως να ειναι στην αρχη μεχρι να πεσουν οι στροφες. Προσφατα ειχα missfire στον 3ο κυλινδρο. εχθες εβαλα μπροστα και δουλευε οπως να ειναι. μετα ειχα engine managment system faulty και σφαλμα p0087.
αντλια καυσιμου? τι λετε?
tuned by DynoExelixis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Αύγ 2015, 19:04:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nick sapanidis έγραψε: | P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low
Καλησπερα. Εδω και κανα μηνα το αμαξι (peugeot 207 rc fc 87.000km)ρεταρει στο ρελαντι. δουλευει οπως να ειναι στην αρχη μεχρι να πεσουν οι στροφες. Προσφατα ειχα missfire στον 3ο κυλινδρο. εχθες εβαλα μπροστα και δουλευε οπως να ειναι. μετα ειχα engine managment system faulty και σφαλμα p0087.
αντλια καυσιμου? τι λετε? | Μετά μόλις ζεσταίνεται στρώνει?
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Αύγ 2015, 09:07:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματικά τι άλλο θα βγάλουν αυτά τα 207???
Όσο ζω θα μαθαίνω για κάποιο καινούργιο πρόβλημα των 207.. 
Peugeotναυτης..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nick sapanidis Νέος χρήστης

 207 rc
Ένταξη: 20 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: ΚΟΖΑΝΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Αύγ 2015, 11:01:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι μολις ζεστενεται στρωνει. κανει μικρες διακοπες στο πατημα του γκαζιου αλλα δουλευει πολυ καλυτερα απο το ρελαντι.
tuned by DynoExelixis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|