PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

OBD και ενδείξεις
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
RallyeSound 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


108

Ένταξη: 27 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 12:07:50    Θέμα δημοσίευσης: OBD και ενδείξεις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σας,

θα ήθελα να μάθω την συσχέτιση μεταξύ κάποιων τιμών που βλέπουμε απο το διαγνωστικό με πιθανά προβλήματα.

Για παράδειγμα, στο rc μου το LTFT είναι στο 14.8%.

Διάβασα αρκετά και κάποιοι λένε για χρονισμό και κάποιοι άλλοι για αντλία υψηλής.

Για να έχουμε μια ποιο καθαρή εικόνα, την αντλία υψηλής μπορώ να την δω και απο κάποια άλλη μέτρηση αν έχει πρόβλημα;

Στο διαγνωστικό έχει και μέτρηση πίεσης καυσίμου σε psi, αυτό είναι;
πόσο πρέπει να είναι;
Και τέλος τι άλλο μαρτυράει στο διαγνωστικό οτι πρέπει να γίνει χρονισμός;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 12:16:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το 14% LTFT κατα 99% ειναι χρονισμα. Εχεις κανει ποτε? Τι μοντελο ειναι το αμαξι και τι χιλιομετρα εχεις. Αν η τιμη του LTFT δεν παει 20-22, δε θα σου αναψει λαμπακι. Μπορεις πολυ απλα να πας σε καποιον που ξερει, να σου ανοιξει ψευτοκαπακο και με το ειδικο εργαλειο να κρινει αν χρειαζεται χρονισμα η οχι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RallyeSound 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


108

Ένταξη: 27 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 12:21:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αμάξι είναι μοντέλο του 08 , έχει 120000 χλμ και χρόνισμα δεν έχει γίνει ποτέ, + οτι τελευταίες μέρες έχει πέσει η απόδοσή του.

Έχω πρόγραμμα, ανεβάζει πίεση κανονικά αλλα δεν πάει όπως πήγαινε και χτες ενώ ήμουν με 4η πάτησα τέρμα γκάζι και έκανε κομπιάσματα.

Δεν ξέρω αν όλο αυτό οφείλεται σε χρόνισμα ή σε αντλία υψηλής ή σε τουρμπίνα.

Γιαυτό ρωτάω τις τιμές μπας και καταλάβω τι γίνεται.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 13:36:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα τις τελευταιες μερες εχει και 40 βαθμους εξω, λογικο να μην πηγαινει οπως και πριν. Αλλα οπως σου πα και πριν, καλο θα ταν τουλαχιστον προληπτικα να κανεις εναν ελεγχο χρονισμου. Απο την στιγμη που θα ανοιξεις ψευτοκαπακο κανε και ενα καθαρισμο βαλβιδες. Μετα απο 120.000 δεν φανταζεσαι τι μουργα θα εχει η εισαγωγη σου.

Τωρα για την αντλια υψηλης δεν μπορω να σου πω, αλλα καλο θα ταν να πας σε ενα εξουσιοδοτημενο, να δωσεις 20-25 ευρο για να το βαλουν στο διαγνωστικο και να δειξει τυχον προβληματα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 16:23:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Τωρα για την αντλια υψηλης δεν μπορω να σου πω, αλλα καλο θα ταν να πας σε ενα εξουσιοδοτημενο, να δωσεις 20-25 ευρο για να το βαλουν στο διαγνωστικο και να δειξει τυχον προβληματα
Μπορει και αυτη να την δει αν σηκώνει τα bar που πρέπει...


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RallyeSound 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


108

Ένταξη: 27 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούλ 2015, 23:04:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tzive που το βλέπω;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 08:36:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fuel Rail Pressure ή Fuel Pressure.
Θεωρητικά max είναι 120 bar.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 15:48:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Fuel Rail Pressure ή Fuel Pressure.
Θεωρητικά max είναι 120 bar.
+1. Εξάρτάται το πρόγραμμα βέβαια αλλά ναι πρέπει να περνάει τα 110-120 bar και να τα κρατάει και σε ψηλές στροφές...


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RallyeSound 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


108

Ένταξη: 27 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούλ 2015, 07:44:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας ευχαριστώ παίδες.

Θα ελέγξω και την αντλία.

Ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο Peugeot για χρονισμό και μου είπαν 160 ευρώ.

Πολλά μου φάνηκαν, ή κανω λάθος και είναι οκ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούλ 2015, 09:01:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναλογα τι ανταλλακτικα θα σου αλλαξουν. κανα 2 χρονια πριν αν ρωταγες σε αντιπρωσοπεια για χρονισμα σου λεγανε κοντα στα 400-450 και μια μερα μεσα το αμαξι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RallyeSound 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


108

Ένταξη: 27 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 08:46:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρώτησα και αλλού και μου είπαν τα ίδια χρήματα, οπότε είναι οκ η τιμή.

Μου είπε βέβαια οτι αν το ανοίξει ίσως να θέλει καδένα... θα δείξει..

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 09:43:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτα, η καδενα και καλα ειναι lifetime, αλλα συμφωνα με τον Salex, ειναι καλο να αλλαχθει στις 150.000 κμ (??) γιατι ισως να περνει ανοχες κλπ. Το θεμα ειναι να ρωτησεις αν αλλαχθει ολο το σετ χρονισμου ποσο θα σου παει. (καδενα, τεντωτηρας, βιδες, γλυστρες) δλδ να σου δωσουν μια τιμη ταβανι (οχι μια τιμη με κρυφα εξοδα μεσα). Επισης το θεμα ειναι να το πας καπου και να δουνε αν θελει χρονισμα ή οχι και οχι απλα να το πας σε μια αντιπρωσοπεια και να σου κανουν χρονισμα επειδη τους το ζητησες. Καταλαβαινεις τι λεω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thodorisls (thodoris)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT (2008)

Ένταξη: 01 Μάϊ 2015
Δημοσιεύσεις: 270
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 11:02:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RallyeSound έγραψε:
Ρώτησα και αλλού και μου είπαν τα ίδια χρήματα, οπότε είναι οκ η τιμή.

Μου είπε βέβαια οτι αν το ανοίξει ίσως να θέλει καδένα... θα δείξει..

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!


εγω με αλλαγή τεντωτηρα,γλυστρες,βίδες και χρωνισμα πριν κανενα 2μηνο 160ευρώ το αφησα πρωί το πήρα μεσημέρι


Image and video hosting by TinyPic
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RallyeSound 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


108

Ένταξη: 27 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 44

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2015, 11:41:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι Gotcha κατάλαβα τι λες..

Δηλαδή μπορούν να δουν αν θέλει χρόνισμα πριν το ανοίξουν;

Αν είναι έτσι το ξεκίνησα λάθος.. θα πάω να τους πω να ελέγξουν αν θέλει..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Αύγ 2015, 17:02:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά όχι 150.000χλμ την καδένα γιατί αν κοπεί, πάνε περίπατο όλα μαζί και δεν αξίζει τον κοπο για το κόστος της.

Ανά 100-120χιλ χλμ καλό είναι να παίρνει δρόμο, προληπτικά.
Η Peugeot έχει ένα εργαλείο που ελέγχει την σωστή τάνυσή της.
Αν η καδένα έχει χαλαρώσει λόγω φθοράς, χρειάζεται επι τόπου αλλαγή πρωτού κοπεί και δημιουργήσει προβλήματα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Αύγ 2015, 09:25:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aπιστευτο
αγοράζεις αμαξι με καδενα και φοβασαι σα να εχεις ιμαντα.

νομιζω οτι σε λιγα χρονια θα μας κοροιδευουν και οι αλφακηδες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nick sapanidis 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 rc

Ένταξη: 20 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: ΚΟΖΑΝΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Αύγ 2015, 17:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low
Καλησπερα. Εδω και κανα μηνα το αμαξι (peugeot 207 rc fc 87.000km)ρεταρει στο ρελαντι. δουλευει οπως να ειναι στην αρχη μεχρι να πεσουν οι στροφες. Προσφατα ειχα missfire στον 3ο κυλινδρο. εχθες εβαλα μπροστα και δουλευε οπως να ειναι. μετα ειχα engine managment system faulty και σφαλμα p0087.
αντλια καυσιμου? τι λετε?


tuned by DynoExelixis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Αύγ 2015, 19:04:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nick sapanidis έγραψε:
P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low
Καλησπερα. Εδω και κανα μηνα το αμαξι (peugeot 207 rc fc 87.000km)ρεταρει στο ρελαντι. δουλευει οπως να ειναι στην αρχη μεχρι να πεσουν οι στροφες. Προσφατα ειχα missfire στον 3ο κυλινδρο. εχθες εβαλα μπροστα και δουλευε οπως να ειναι. μετα ειχα engine managment system faulty και σφαλμα p0087.
αντλια καυσιμου? τι λετε?
Μετά μόλις ζεσταίνεται στρώνει?


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Αύγ 2015, 09:07:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πραγματικά τι άλλο θα βγάλουν αυτά τα 207??? Evil

Όσο ζω θα μαθαίνω για κάποιο καινούργιο πρόβλημα των 207.. Rolling eyes


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nick sapanidis 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 rc

Ένταξη: 20 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 93
Τόπος: ΚΟΖΑΝΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Αύγ 2015, 11:01:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι μολις ζεστενεται στρωνει. κανει μικρες διακοπες στο πατημα του γκαζιου αλλα δουλευει πολυ καλυτερα απο το ρελαντι.


tuned by DynoExelixis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1251s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on