PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καταπόνηση κινητήρα turbo

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 12:08:57    Θέμα δημοσίευσης: Καταπόνηση κινητήρα turbo Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση,
σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, ένας κινητήρας πότε 'κουράζεται' περισσοτερο;
Οταν έχουμε 3η ταχύτητα (για παράδειμα) και 4χιλ. στρόφες αλλά με μικρή πίεση turbo ή όταν έχουμε μια σχέση πάνω αλλά μεγαλύτερη πίεση στη τουρμπίνα μας και λιγότερες στροφές για το κινητήρα μας;
Μιλόντας πάντα για λίγο γκάζι και πιθάνον σε ελαφριά ανηφορική διαδρομή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 13:19:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και λιγο γενικευμενο αυτο που ρωτας,
κανονικα πρεπει να εχουμε στοιχεια οπως για το τι μοτερ προκειται συγκεκριμενα, το ποσο γκαζι παταμε (γιατι αν πουμε φορτια θα μπλεξουμε)
Παντως η σωστη απαντιση ειναι, ο τροπος με τον οποιο εχεις μικροτερη πιεση καυσεως...
σε ενα ζυγισμενο μοτερ (μπορει να κοστιζει περισσοτερο στην κατασκευη του) ειναι καλυτερα να το εχεις στο 80% των στροφων του με 30% φορτια (κοινως "γκαζι")
παρα το αντιθετο...
εκτος και αν μιλαμε για κινητηρες σταθερης πιεσης οποτε τα δεδομενα αλλαζουν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 13:29:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
...ειναι καλυτερα να το εχεις στο 80% των στροφων του με 30% φορτια (κοινως "γκαζι")
παρα το αντιθετο...


i'm not following Confused
come again

κοινως..μου το εξηγείς λιγο το παραπάνω Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 14:16:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ίδιο πράμα που λέμε και στο στρώσιμο: καλύτερα 4000 σαλ με ελάχιστο γκάζι (μικρό φορτίο) παρά 1500 και 3/4 στο γκάζι (γάμα τα)... Laughing Cool


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 19:03:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οντως τα είπα λίγο απλουστευμένα..
Λοιπόν, η απορία μου δημιουργήθηκε όταν πήγαινα την καθιερωμένη διαδρομή προς το ΤΕΙ(ως φοιτητής που είμαι) με το αμάξι του αδερφού μου το οποίο είναι ένα smartακι παρεπιπτόντος.
Αυτό που παρατήρησα είναι πώς με 6η ταχύτητα και περίπου 2500-3000rpm σηκώνει μεγαλύτερη πίεση απ'ότι με 5η και 4000rpm (μιλόντας πάντα για φυσιολογική οδήγηση και γκάζι πατημένο λιγότερο πάντα από 50%)!
Και ρωτάω τι καταπονεί περισσότερο το τουρμπάτο αυτό μοτεράκι και γενικά οποιοδήποτε turbo μοτέρ και όχι μόνο το συγκεκριμένο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 19:13:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το καταπονεί όταν πατάς με χαμηλές στροφές και μεγάλη ταχύτητα μέσα...
πχ αν έισαι με 5η και 100χλμ και πατήσεις τέρμα το γκάζι εκεί το καταπονείς πολύ...και γενικά όταν το σανιδώνεις από πολύ χαμηλά...



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1397s (PHP: 57% - SQL: 43%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on