Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 12:08:57 Θέμα δημοσίευσης: Καταπόνηση κινητήρα turbo |
|
|
Ερώτηση,
σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, ένας κινητήρας πότε 'κουράζεται' περισσοτερο;
Οταν έχουμε 3η ταχύτητα (για παράδειμα) και 4χιλ. στρόφες αλλά με μικρή πίεση turbo ή όταν έχουμε μια σχέση πάνω αλλά μεγαλύτερη πίεση στη τουρμπίνα μας και λιγότερες στροφές για το κινητήρα μας;
Μιλόντας πάντα για λίγο γκάζι και πιθάνον σε ελαφριά ανηφορική διαδρομή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 13:19:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και λιγο γενικευμενο αυτο που ρωτας,
κανονικα πρεπει να εχουμε στοιχεια οπως για το τι μοτερ προκειται συγκεκριμενα, το ποσο γκαζι παταμε (γιατι αν πουμε φορτια θα μπλεξουμε)
Παντως η σωστη απαντιση ειναι, ο τροπος με τον οποιο εχεις μικροτερη πιεση καυσεως...
σε ενα ζυγισμενο μοτερ (μπορει να κοστιζει περισσοτερο στην κατασκευη του) ειναι καλυτερα να το εχεις στο 80% των στροφων του με 30% φορτια (κοινως "γκαζι")
παρα το αντιθετο...
εκτος και αν μιλαμε για κινητηρες σταθερης πιεσης οποτε τα δεδομενα αλλαζουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 13:29:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | ...ειναι καλυτερα να το εχεις στο 80% των στροφων του με 30% φορτια (κοινως "γκαζι")
παρα το αντιθετο... |
i'm not following
come again
κοινως..μου το εξηγείς λιγο το παραπάνω 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 14:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ίδιο πράμα που λέμε και στο στρώσιμο: καλύτερα 4000 σαλ με ελάχιστο γκάζι (μικρό φορτίο) παρά 1500 και 3/4 στο γκάζι (γάμα τα)... 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 19:03:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως τα είπα λίγο απλουστευμένα..
Λοιπόν, η απορία μου δημιουργήθηκε όταν πήγαινα την καθιερωμένη διαδρομή προς το ΤΕΙ(ως φοιτητής που είμαι) με το αμάξι του αδερφού μου το οποίο είναι ένα smartακι παρεπιπτόντος.
Αυτό που παρατήρησα είναι πώς με 6η ταχύτητα και περίπου 2500-3000rpm σηκώνει μεγαλύτερη πίεση απ'ότι με 5η και 4000rpm (μιλόντας πάντα για φυσιολογική οδήγηση και γκάζι πατημένο λιγότερο πάντα από 50%)!
Και ρωτάω τι καταπονεί περισσότερο το τουρμπάτο αυτό μοτεράκι και γενικά οποιοδήποτε turbo μοτέρ και όχι μόνο το συγκεκριμένο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Οκτ 2010, 19:13:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το καταπονεί όταν πατάς με χαμηλές στροφές και μεγάλη ταχύτητα μέσα...
πχ αν έισαι με 5η και 100χλμ και πατήσεις τέρμα το γκάζι εκεί το καταπονείς πολύ...και γενικά όταν το σανιδώνεις από πολύ χαμηλά...
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|