PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 306 Μετατροπη

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 17:34:48    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 306 Μετατροπη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα πήρα απόφαση να ανοίξω αυτό το τοπικ μετά από πολύωρο διάβασμα στο forum τα τελευταία δυο χρόνια. όπως λέει και ο τίτλος ενδιαφέρομαι να βάλω στο 306 κινητήρα tu5j4 ή tu5jp4 με περιφερικά από tu5j4, η δεύτερη λύση δηλαδή ο κινητήρας 206, ήταν συμβουλή του Στέλιου (pughell) μετά από μια συζήτηση που είχαμε αρκετό καιρώ πριν. που ίσως ακολουθήσω όταν ξεκινήσω το εγχείρημα, διότι ένας κινητήρας 206 θα είναι σε λογικά πλαίσια πάντα σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ενός 106. Αυτό το τοπικ το άνοιξα για να λύσω όσες περισσότερες απορίες έχω με την βοήθεια σας ώστε όταν ξεκινήσει η διαδικασία να είμαι προετοιμασμένος. Καταρχάς να αναφερθώ ότι το 306 είναι μοντέλο 2001 από τα τελευταία με 3 φυσο εγκέφαλο. Η επιλογή μου να κάνω αυτή την μετατροπή ήρθε μετά από πολύ σκέψη, το αυτοκίνητο το λατρεύω είναι το phase 3 σε αρίστη κατάσταση και το πλαίσιο είναι αταλαιπώρητο. έχει 166000 χιλιόμετρα αλλά μέχρι τα 160000 είχε πίσω την μαμά ανάρτηση και μπροστά ένα σετ kayba excel g εργοστασιακών προδιαγραφούν δηλαδή πολύ μαλακές. αυτά ήταν επιλογές του προηγουμένου ιδιόκτητη. εδώ και 5000 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο έχει koni str.t με ελατήρια eibach pro kit τρίποντα. Η απορίες μου είναι αρκετές και πριν τις θέσω να πω ότι έχω διαβάσει όλα μα όλα τα θέματα που αναφέρονται σε 306 για μετατροπές και όχι μονό στο forum. Η αρχική μου απορία είναι η βάση μηχανής που από ότι έχω ακούσει και δει σε κάποιες φωτογραφίες θέλει κάποια πατέντα αυτό ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις? Και που μπορεί να γίνει αυτή η κόλληση? Άλλο ένα θέμα είναι η εξάτμιση τι πρέπει να γίνει από το χταπόδι και πίσω? Επίσης έχω ακούσει ότι τα τελευταία 306 στο πίσω άξονα έχουν βάσεις για δίσκους αν αυτό αληθεύει ίσως να μην χρειαστεί να αλλάξω άξονα. Μπροστά από τι αυτοκίνητο θα ήταν καλυτέρα να βάλω φρένα? Από μηχανικά μέρη θα χρειαστώ μόνο μοτέρ και εγκέφαλο? Το ξέρω ότι ίσως να μην αντέξει για πολύ καιρώ το σαζμαν αλλά για αρχή θα το αφήσω ως έχει. Να πω επίσης ότι ο κινητήρας είναι HFX και ο εγκέφαλος Sagem.

Ελπίζω να μην σας κούρασα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 19:23:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πετρο,το μοτερ που εχεις,μηπως ειναι το KFW? Γιατι το HFX ειναι 1.1...
Το 16β λογικα,πρεπει να πεφτει ακριβως,η μονη μετατροπη που ισως χρειαστει,ειναι η βαση του εγκεφαλου,γιατι οι αλλες δυο,μπαταριας και σασμαν ειναι κοινες...
Οσο για την εξατμιση,δε κανει κανενα κομματι,αφου η διαμετρος του 1.4 ειναι σημαντικα μικροτερη απο του 1.6 Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 19:58:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Πετρο,το μοτερ που εχεις,μηπως ειναι το KFW? Γιατι το HFX ειναι 1.1...
Το 16β λογικα,πρεπει να πεφτει ακριβως,η μονη μετατροπη που ισως χρειαστει,ειναι η βαση του εγκεφαλου,γιατι οι αλλες δυο,μπαταριας και σασμαν ειναι κοινες...
Οσο για την εξατμιση,δε κανει κανενα κομματι,αφου η διαμετρος του 1.4 ειναι σημαντικα μικροτερη απο του 1.6 Wink


Γιώργο αγορίνα σε ευχαριστώ για την απάντηση. KFW είναι το μοτέρ (ο δαίμον του τυπογραφείου). για την εξάτμιση το ξέρω ότι τίποτα δεν κάνει περά από το τελικό Ν που έχω τώρα. Το θέμα είναι τι διατομή πρέπει να επιλέξω με τι μεσαίο τι καταλύτη και πιο τελικό μιας και δεν αντέχω την υπερβολική βαβούρα. Εκτός και αν βάλω αρκετά μεγάλο μεσαίο και ηρέμηση το Ν, αν και δεν ξέρω κατά ποσό θα κάνει δουλεία. για την βάση το θέμα είναι που θα γίνει η κόλληση. Στο παρακάτω λινκ είναι μια παροιμία μετατροπή και φαίνετε ξεκάθαρα η βάση που θέλει κόψε-ράψε.

http://portal.peugeotclub.gr/index.php?showtopic=2229
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 21:22:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διατομη,νομιζω η μαμα εξατμιση ειναι 48αρα,αρα σε λογικα πλαισια,μπορεις να βαλεις κατι μεγαλυτερο Wink
Για τη βαση,αμα πας σε καποιο καλο μηχανουργειο να σου την ενισχυσουν κιολας,δε θα εχει πιστευω προβλημα Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 22:09:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Διατομη,νομιζω η μαμα εξατμιση ειναι 48αρα,αρα σε λογικα πλαισια,μπορεις να βαλεις κατι μεγαλυτερο Wink
Για τη βαση,αμα πας σε καποιο καλο μηχανουργειο να σου την ενισχυσουν κιολας,δε θα εχει πιστευω προβλημα Wink


Γιώργο 48αρα δεν νομίζω ίσως 42-46. Για την βάση θέλει αρκετό ψάξιμο. Ελπίζω να μπει και κάποιος που έχει κάνει την μετατροπή να δώσει φως και στις υπόλοιπες απορίες. Αν είσαι ακόμα ηράκλειο έχεις δει ένα ασημί 306 phase 3 με 17” techomagnesio detroit? Αυτό έχει κάνει την μετατροπή αλλά δεν νομίζω ότι γράφει εδώ. το παλικάρι το έδινε στο car.gr πρόσφατα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 22:16:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ηρακλειο ειμαι,παρεα με το πεζω!
Το ασημενιο 306 που λες,το εχω δει...καν'του μια "ανακριση" αμα τον δεις Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2013, 18:04:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με την πρώτη ευκαιρία θα ρωτήσω. Για τις υπόλοιπες απορίες ελπίζω να βρεθεί κάποιος που το έχει κάνει να βοηθήσει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallos180 (nikos)
Μέλος
Μέλος


205 t16 evo 2

Ένταξη: 27 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 01:46:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ριξε ενα gti-6 να τελειωνεις :D


ξεπουλαω
http://img37.imageshack.us/g/dsc00069ox.jpg/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 09:53:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενδιαφέρομαι μόνο για μετατροπή σε tu5j4 ή tu5jp4.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 14:24:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεθάβω πάλι το θέμα για να ρωτήσω τι δαγκάνες μπορούν να μπουν μπροστά από το group psa μιας και του δυλιτρου 306 δεν βρίσκονται εύκολα. Του δυλιτρου 206 είναι ιδίου μεγέθους? Επίσης για να μπουν τι χρειάζεται αλλαγή εκτός από δίσκους τακάκια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 15:08:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίταξε πρώτα τι φοράς τώρα και μετά βλέπεις τι επιλογές έχεις.
Αν έχεις 266Χ20.4 με ταμπούρα πίσω επόμενη κίνηση είναι να μπουν δισκόφρενα πίσω...


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 15:55:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ με Νικόλα!

Όσο για τα μπροστινά του 2λιτρου 306 σε σχέση με του 206RC, το 1ο φορούσε δίσκο 283x22 ενώ το 2ο 283x26.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 17:47:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

266 εχω μπροστα με ταμπουρατο αξονα πισω αυτον με τις 19αρες ραβδους με abs. πισω θα μπει αξονας απο δυλιτρο ουτος η αλλος για τις 23αρες ραβδους και τα δισκοφρενα. μπροστα λετε πως αρκει το 266 με ενα καλο τακακι? πχ ferodo ds2000? οταν ειπα δυλιτρο 206 εννοουσα αυτο με τα 136hp αυτο δεν εχει ιδια δαγκανα με το δυλιτρο 306?

Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τρι 27 Μάϊ 2014, 19:52:55, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 19:07:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή τα χεις μπλέξει τα 206, τόσο το S16 (αυτό με τα 136) όσο και το RC είναι δίλιτρα.
Απλά το S16 (με τα 136) φορούσε 266 ενώ το RC 283.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 21:52:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν έχω μπλέξει κάτι απλα ήταν λάθος διατύπωση! ξέρω ότι είναι και τα 2 δυλιτρα. πιστεύεις ότι τα 266 φρένα που έχω μπροστά με πίσω αξίνα απο race ή gti 6 ή xsara. θα αρκεί σαν φρένο αν γίνει μετατροπή 1.6 16v και φτάσει ο κινητήρας σε ένα στάδιο με cat cam 703?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2014, 21:21:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για ένα μοτέρ μέχρι 150 άλογα σε 306 τα 266 μπροστά με δισκόφρενα πίσω σε καλύπτουν μην ξεχνάς ότι το 306 s16 τέτοια διάσταση δισκόπλακας είχε και είχε περισσότερο βάρος από 306 1.6 16ν, απλά τα 283 θα ανάβουν δυσκολότερα αλλά αυτό έχει να κάνει και με την χρήση που κάνεις στο φρένο. Στο κάτω κάτω βάζεις τον άξονα πίσω δοκιμάζεις και κρίνεις..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2014, 16:10:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σε καλυπτουν και ειδικα με μια σωστη επιλογη σε τακακι δεν θα εχεις κανενα προβλημα πιστευω.
γνωμη μου ημιμεταλικο ή μεταλικο τακακι η επιλογη σου , με μονο αρνητικο την ποιο γρηγοση σχετικα φθορα στο δισκο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2014, 19:54:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με το θέμα τακάκι σκάφτομαι να βάλω αυτές τις μέρες ferodo ds2000 και ένα set σωληνάκια υψηλής. Απλά με τα τακάκια είμαι σε δίλημμα μεταξύ ds 2000 και ds 2500.Ο άξονας είναι δυσεύρετος και παίζει σε πολλές τιμές άλλου βρίσκω με 200-250 άλλου με 400-450, είναι μπέρδεμα και ρίσκο γιατί αν τον πάρω από car.gr δεν θα μάθω ποτέ αν είναι ίσιος μέχρι να τον παραλάβω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2014, 21:04:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιζω οτι τα μαμα φρενα είναι οι πρεπει για μεχρι 120-140 άλογα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2014, 16:22:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλει πίσω άξονα από 2.0 κομπλέ και μπροστά αντιστρεπτική όμως. Τα 266 είναι μια χαρά. Αφού κάνω τα παραπάνω θα ασχοληθώ με μετατροπή. Τώρα θα αλλάξω το χταπόδι-καταλύτη έτσι να ζωντανέψει λιγάκι και βλέπουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1233s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on