Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 17:34:48 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 306 Μετατροπη |
|
|
Καλησπέρα πήρα απόφαση να ανοίξω αυτό το τοπικ μετά από πολύωρο διάβασμα στο forum τα τελευταία δυο χρόνια. όπως λέει και ο τίτλος ενδιαφέρομαι να βάλω στο 306 κινητήρα tu5j4 ή tu5jp4 με περιφερικά από tu5j4, η δεύτερη λύση δηλαδή ο κινητήρας 206, ήταν συμβουλή του Στέλιου (pughell) μετά από μια συζήτηση που είχαμε αρκετό καιρώ πριν. που ίσως ακολουθήσω όταν ξεκινήσω το εγχείρημα, διότι ένας κινητήρας 206 θα είναι σε λογικά πλαίσια πάντα σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ενός 106. Αυτό το τοπικ το άνοιξα για να λύσω όσες περισσότερες απορίες έχω με την βοήθεια σας ώστε όταν ξεκινήσει η διαδικασία να είμαι προετοιμασμένος. Καταρχάς να αναφερθώ ότι το 306 είναι μοντέλο 2001 από τα τελευταία με 3 φυσο εγκέφαλο. Η επιλογή μου να κάνω αυτή την μετατροπή ήρθε μετά από πολύ σκέψη, το αυτοκίνητο το λατρεύω είναι το phase 3 σε αρίστη κατάσταση και το πλαίσιο είναι αταλαιπώρητο. έχει 166000 χιλιόμετρα αλλά μέχρι τα 160000 είχε πίσω την μαμά ανάρτηση και μπροστά ένα σετ kayba excel g εργοστασιακών προδιαγραφούν δηλαδή πολύ μαλακές. αυτά ήταν επιλογές του προηγουμένου ιδιόκτητη. εδώ και 5000 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο έχει koni str.t με ελατήρια eibach pro kit τρίποντα. Η απορίες μου είναι αρκετές και πριν τις θέσω να πω ότι έχω διαβάσει όλα μα όλα τα θέματα που αναφέρονται σε 306 για μετατροπές και όχι μονό στο forum. Η αρχική μου απορία είναι η βάση μηχανής που από ότι έχω ακούσει και δει σε κάποιες φωτογραφίες θέλει κάποια πατέντα αυτό ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις? Και που μπορεί να γίνει αυτή η κόλληση? Άλλο ένα θέμα είναι η εξάτμιση τι πρέπει να γίνει από το χταπόδι και πίσω? Επίσης έχω ακούσει ότι τα τελευταία 306 στο πίσω άξονα έχουν βάσεις για δίσκους αν αυτό αληθεύει ίσως να μην χρειαστεί να αλλάξω άξονα. Μπροστά από τι αυτοκίνητο θα ήταν καλυτέρα να βάλω φρένα? Από μηχανικά μέρη θα χρειαστώ μόνο μοτέρ και εγκέφαλο? Το ξέρω ότι ίσως να μην αντέξει για πολύ καιρώ το σαζμαν αλλά για αρχή θα το αφήσω ως έχει. Να πω επίσης ότι ο κινητήρας είναι HFX και ο εγκέφαλος Sagem.
Ελπίζω να μην σας κούρασα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 19:23:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πετρο,το μοτερ που εχεις,μηπως ειναι το KFW? Γιατι το HFX ειναι 1.1...
Το 16β λογικα,πρεπει να πεφτει ακριβως,η μονη μετατροπη που ισως χρειαστει,ειναι η βαση του εγκεφαλου,γιατι οι αλλες δυο,μπαταριας και σασμαν ειναι κοινες...
Οσο για την εξατμιση,δε κανει κανενα κομματι,αφου η διαμετρος του 1.4 ειναι σημαντικα μικροτερη απο του 1.6 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 19:58:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Πετρο,το μοτερ που εχεις,μηπως ειναι το KFW? Γιατι το HFX ειναι 1.1...
Το 16β λογικα,πρεπει να πεφτει ακριβως,η μονη μετατροπη που ισως χρειαστει,ειναι η βαση του εγκεφαλου,γιατι οι αλλες δυο,μπαταριας και σασμαν ειναι κοινες...
Οσο για την εξατμιση,δε κανει κανενα κομματι,αφου η διαμετρος του 1.4 ειναι σημαντικα μικροτερη απο του 1.6  |
Γιώργο αγορίνα σε ευχαριστώ για την απάντηση. KFW είναι το μοτέρ (ο δαίμον του τυπογραφείου). για την εξάτμιση το ξέρω ότι τίποτα δεν κάνει περά από το τελικό Ν που έχω τώρα. Το θέμα είναι τι διατομή πρέπει να επιλέξω με τι μεσαίο τι καταλύτη και πιο τελικό μιας και δεν αντέχω την υπερβολική βαβούρα. Εκτός και αν βάλω αρκετά μεγάλο μεσαίο και ηρέμηση το Ν, αν και δεν ξέρω κατά ποσό θα κάνει δουλεία. για την βάση το θέμα είναι που θα γίνει η κόλληση. Στο παρακάτω λινκ είναι μια παροιμία μετατροπή και φαίνετε ξεκάθαρα η βάση που θέλει κόψε-ράψε.
http://portal.peugeotclub.gr/index.php?showtopic=2229 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 21:22:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διατομη,νομιζω η μαμα εξατμιση ειναι 48αρα,αρα σε λογικα πλαισια,μπορεις να βαλεις κατι μεγαλυτερο
Για τη βαση,αμα πας σε καποιο καλο μηχανουργειο να σου την ενισχυσουν κιολας,δε θα εχει πιστευω προβλημα 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 22:09:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Διατομη,νομιζω η μαμα εξατμιση ειναι 48αρα,αρα σε λογικα πλαισια,μπορεις να βαλεις κατι μεγαλυτερο
Για τη βαση,αμα πας σε καποιο καλο μηχανουργειο να σου την ενισχυσουν κιολας,δε θα εχει πιστευω προβλημα  |
Γιώργο 48αρα δεν νομίζω ίσως 42-46. Για την βάση θέλει αρκετό ψάξιμο. Ελπίζω να μπει και κάποιος που έχει κάνει την μετατροπή να δώσει φως και στις υπόλοιπες απορίες. Αν είσαι ακόμα ηράκλειο έχεις δει ένα ασημί 306 phase 3 με 17” techomagnesio detroit? Αυτό έχει κάνει την μετατροπή αλλά δεν νομίζω ότι γράφει εδώ. το παλικάρι το έδινε στο car.gr πρόσφατα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 22:16:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ηρακλειο ειμαι,παρεα με το πεζω!
Το ασημενιο 306 που λες,το εχω δει...καν'του μια "ανακριση" αμα τον δεις 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Οκτ 2013, 18:04:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με την πρώτη ευκαιρία θα ρωτήσω. Για τις υπόλοιπες απορίες ελπίζω να βρεθεί κάποιος που το έχει κάνει να βοηθήσει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallos180 (nikos) Μέλος

 205 t16 evo 2
Ένταξη: 27 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 179
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 09:53:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενδιαφέρομαι μόνο για μετατροπή σε tu5j4 ή tu5jp4. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 14:24:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεθάβω πάλι το θέμα για να ρωτήσω τι δαγκάνες μπορούν να μπουν μπροστά από το group psa μιας και του δυλιτρου 306 δεν βρίσκονται εύκολα. Του δυλιτρου 206 είναι ιδίου μεγέθους? Επίσης για να μπουν τι χρειάζεται αλλαγή εκτός από δίσκους τακάκια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 15:08:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίταξε πρώτα τι φοράς τώρα και μετά βλέπεις τι επιλογές έχεις.
Αν έχεις 266Χ20.4 με ταμπούρα πίσω επόμενη κίνηση είναι να μπουν δισκόφρενα πίσω...
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 15:55:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ με Νικόλα!
Όσο για τα μπροστινά του 2λιτρου 306 σε σχέση με του 206RC, το 1ο φορούσε δίσκο 283x22 ενώ το 2ο 283x26.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 17:47:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
266 εχω μπροστα με ταμπουρατο αξονα πισω αυτον με τις 19αρες ραβδους με abs. πισω θα μπει αξονας απο δυλιτρο ουτος η αλλος για τις 23αρες ραβδους και τα δισκοφρενα. μπροστα λετε πως αρκει το 266 με ενα καλο τακακι? πχ ferodo ds2000? οταν ειπα δυλιτρο 206 εννοουσα αυτο με τα 136hp αυτο δεν εχει ιδια δαγκανα με το δυλιτρο 306?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petran_x13 στις Τρι 27 Μάϊ 2014, 19:52:55, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 19:07:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή τα χεις μπλέξει τα 206, τόσο το S16 (αυτό με τα 136) όσο και το RC είναι δίλιτρα.
Απλά το S16 (με τα 136) φορούσε 266 ενώ το RC 283.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 21:52:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν έχω μπλέξει κάτι απλα ήταν λάθος διατύπωση! ξέρω ότι είναι και τα 2 δυλιτρα. πιστεύεις ότι τα 266 φρένα που έχω μπροστά με πίσω αξίνα απο race ή gti 6 ή xsara. θα αρκεί σαν φρένο αν γίνει μετατροπή 1.6 16v και φτάσει ο κινητήρας σε ένα στάδιο με cat cam 703? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2014, 21:21:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ένα μοτέρ μέχρι 150 άλογα σε 306 τα 266 μπροστά με δισκόφρενα πίσω σε καλύπτουν μην ξεχνάς ότι το 306 s16 τέτοια διάσταση δισκόπλακας είχε και είχε περισσότερο βάρος από 306 1.6 16ν, απλά τα 283 θα ανάβουν δυσκολότερα αλλά αυτό έχει να κάνει και με την χρήση που κάνεις στο φρένο. Στο κάτω κάτω βάζεις τον άξονα πίσω δοκιμάζεις και κρίνεις..
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος

 Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2014, 16:10:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε καλυπτουν και ειδικα με μια σωστη επιλογη σε τακακι δεν θα εχεις κανενα προβλημα πιστευω.
γνωμη μου ημιμεταλικο ή μεταλικο τακακι η επιλογη σου , με μονο αρνητικο την ποιο γρηγοση σχετικα φθορα στο δισκο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2014, 19:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το θέμα τακάκι σκάφτομαι να βάλω αυτές τις μέρες ferodo ds2000 και ένα set σωληνάκια υψηλής. Απλά με τα τακάκια είμαι σε δίλημμα μεταξύ ds 2000 και ds 2500.Ο άξονας είναι δυσεύρετος και παίζει σε πολλές τιμές άλλου βρίσκω με 200-250 άλλου με 400-450, είναι μπέρδεμα και ρίσκο γιατί αν τον πάρω από car.gr δεν θα μάθω ποτέ αν είναι ίσιος μέχρι να τον παραλάβω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούν 2014, 21:04:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω οτι τα μαμα φρενα είναι οι πρεπει για μεχρι 120-140 άλογα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2014, 16:22:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλει πίσω άξονα από 2.0 κομπλέ και μπροστά αντιστρεπτική όμως. Τα 266 είναι μια χαρά. Αφού κάνω τα παραπάνω θα ασχοληθώ με μετατροπή. Τώρα θα αλλάξω το χταπόδι-καταλύτη έτσι να ζωντανέψει λιγάκι και βλέπουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|