PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Υγραεριο σε 206
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gvenio (γιωργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206cc

Ένταξη: 15 Αύγ 2012
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: βεροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιαν 2013, 14:13:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τοποθετησα το BRC στο 206cc μου τον περασμενο φεβρουαριο. ειχα και εγω τις αμφιβολιες μου αλλα διαληθηκαν ολες οταν συνηδιτοποιησα οτι το αυτοκινητο μου κοστιζε λιγοτερα απο 4000 ευρω. επομενως εκανα την κινηση εχοντας στο κοντερ 190.000km. Σημερα μετα απο 45.000km δεν εχω μετανοιωσει καθολου. ακομα και με το αεριο σε αυτην την τιμη παλι ειμαι κερδισμενος. Η δικη μου συμβουλη σε οποιον σκεφτεται παρομοια κινηση ειναι να σκεφτει καλα ποσα χιλομετρα κανει τον χρονο. αν περναει τα 20.000 τοτε ειναι μονοδρομος η αλλαγη καυσιμου. εγω εκανα αποσβεση απο τα 15.000km αλλα με πολυ ευνοηκη τιμη αεριου.

α και κατι ακομα μεγαλη προσοχη στο συνεργειο που θα αναλαβει την τοποθετηση. για πολλα χιλιομετρα στην αρχη παρατηρησα κομπιασμα του κινητηρα. δοκιμασαμε ολες τις ρυθμισεις αλλα τελικα τυχαια σε αλλαγη μπουζι ανακαλυψαμε οτι ειχαμε μπουζι που βραχυκυκλωνε. τυχη? δεν ξερω. παντως με την αλλαγη τους λυθηκε το προβλημα. και ειναι το μονο προβλημα που αντιμετωπισα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιούν 2013, 22:42:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα 207 GT γκρι χρωματος μετατροπη σε υγραεριο (Καντερες) πειραγμενο κιολας νομιζω ειναι απο το club? Αν ναι να μου στειλει pm, ειχα δει το αμαξι του περισυ στο συνεργειο του παραπανω μηχανικου και θελω να τον ρωτησω καποια πραγματα για το γραεριο.


Υ.Γ ξερω πως ειναι για 206 αλλα κριμα να ανοιξω θεμα.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 17:38:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια σκεφτομαι να βαλω και γω κιτ υγραεριου στο 206 μου BRC.Η δεξαμενη στο δικο μου δεν θα μπει στην ρεζερβα αλλα στον χωρο των αποσκευων επειδη ειμαι χαμηλος και θα ειναι βαρελακι.Μπορει καποιος που να το εχει στο 206 του να μου πει τι ακριβως να προσεξω.Υποψιν το αυτοκινητο φοραει προγραμμα,εκκεντροφορους και εξατμιση,γιαυτο και οι προβληματισμοι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 18:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να προσέξεις με ποιά μεταφορική θα κάνεις σύμβαση για να στέλνεις τις βαλίτσες που δε θα χωράνε στο πορτ-μπαγκάζ όταν θες να πας εκδρομή Laughing Laughing Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 18:29:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαχαχαχα.Καλο.Σταυρο ετσι και αλλιως δεν χρησιμοποιουσα ολη την μπαγαζιερα λογω ηχοσυστηματος.Τωρα θα παρει την θεση του η δεξαμενη.Κατα τα αλλα για να μην σχολιαζεις τιποτα παει να πει οτι θα ειναι ολα μια χαρα οπως και τωρα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 20:17:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι, πάει να πεί ότι αυτός που σου είπε (αν σου είπε κάποιος) ότι δε μπαίνει στην ρεζέρβα η δεξαμενή επειδή είσαι χαμηλωμένος, είναι άσχετος Smile


Τη δεξαμενή θα την βάλεις κανονικά στη θέση της ρεζέρβας και θα αφήσεις το πορτ μπαγκάζ ήσυχο για πολλούς λόγους Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 21:11:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η δεξαμενη πληρωσεως εχει οριο αποστασης απο το εδαφος πραγμα που δεν θα εχει στο δικο μου,ειπαν οσοι και αν ρωτησα.Εκτος αυτου θα εχω και προβλημα με το κτεο.Επεισης το πρωτο πραγμα που εκαναν οσοι πηγα πηραν το μετρο και μετρουσαν την αποσταση της ρεζερβας απο το εδαφος.Το οτι ο ενας ειναι ασχετος το ξερω απλα πηγα ρωτησα για να μου πει τιμη.Αλλα και οι αλλοι 2 γιατι εκαναν το ιδιο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 21:41:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimisboukis έγραψε:
Αλλα και οι αλλοι 2 γιατι εκαναν το ιδιο?
Για την φάση Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2013, 20:21:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υγραεριοκινητος κα γω παιδια απο προχτες.Εντυπωσεις οσον αφορα την οικονομια πολυ θετικες οσον αφορα την λειτουργια ομως θελει ρυθμισμα.Και το λεω αυτο γιατι το αυτοκινητο μου καιγοντας υγραεριο αν δεν παει το ιδιο με την βενζινη παει χειροτερα,ενω συμφωνα με την πλειοψηφια επρεπε να παει καλυτερα.Εκτος απο αυτο μου κανει κατι κομπιασματα στα ρεπριζ και οταν στις χαμηλες στροφες και ανηφορες παιζω το γκαζι.Στο ρελαντι κανενα απολυτως προβλημα.Την τριτη παει ξανα συνεργειο για ρυθμισμα και για την τοποθετηση ρελε για τον δεικτη της βενζινης(τα γνωστα των multiplex).

Υ.Γ 1:Ξερει κανεις για τα αυτοκινητα με κιτ υγραεριου αν καινε ταυτοχρονα και βενζινη?Και αν ναι στις ποσες σ.α.λ?

2:Στον εγκεφαλο της βενζινης εχω περασμενο προγραμμα.Το προγραμμα συνεχιζει να λειτουργει και με το υγραεριο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
hlias303 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 20 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2013, 00:53:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimisboukis έγραψε:
Υγραεριοκινητος κα γω παιδια απο προχτες.Εντυπωσεις οσον αφορα την οικονομια πολυ θετικες οσον αφορα την λειτουργια ομως θελει ρυθμισμα.Και το λεω αυτο γιατι το αυτοκινητο μου καιγοντας υγραεριο αν δεν παει το ιδιο με την βενζινη παει χειροτερα,ενω συμφωνα με την πλειοψηφια επρεπε να παει καλυτερα.Εκτος απο αυτο μου κανει κατι κομπιασματα στα ρεπριζ και οταν στις χαμηλες στροφες και ανηφορες παιζω το γκαζι.Στο ρελαντι κανενα απολυτως προβλημα.Την τριτη παει ξανα συνεργειο για ρυθμισμα και για την τοποθετηση ρελε για τον δεικτη της βενζινης(τα γνωστα των multiplex).

Υ.Γ 1:Ξερει κανεις για τα αυτοκινητα με κιτ υγραεριου αν καινε ταυτοχρονα και βενζινη?Και αν ναι στις ποσες σ.α.λ?

2:Στον εγκεφαλο της βενζινης εχω περασμενο προγραμμα.Το προγραμμα συνεχιζει να λειτουργει και με το υγραεριο?


1ον καινε και βενζινη μονο οταν το εχεις ρυθμισει να καιει και βενζινη γιατι καπου αδυνατεις να το ρυθμισεις τελεια (π.χ.μικρα μπεκ! η μικρος πνευμονας)

2ον ναι το προγραμμα υφισταται δεν μπορει το αεριο να το ανερεσει ο εγγεφαλοσ του αεριου ουσιαστηκα ειναι ενασ παραλιλοσ εγγεφαλος που περνι τον παλμο τον μπεκ τησ βενζινης και τον μεταβαλει οσο χριαζεται για να δουλεψει ο κινητηρας με αεριο


υ.γ.:σε καινουργια αμαξια οτι βλεπεισ τον δεικτη να πεφτει δεν συμενει παντα οτι καει και βενζινη!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2013, 21:38:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ξερω οτι δεν καιει βενζινη.Απλα ο δεικτης πεφτει γιατι οπως εχω διαβασει σε αυτο το τοπικ μετραει καταναλωση απο τα χιλιομετρα ο εγκεφαλος και οχι απο το φλοτερ.Αυτο εχει συμφωνηθει και θα μπει ειδικο ρελεδακι.Οταν οι εγκαταστατες υγραεριου ρυθμιζουν το αμαξι να καιει και βενζινη στις ποσες σ.α.λ το κανουν συνηθως?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2013, 23:18:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το να κάνεις ένα σύστημα να ψεκάζει και βενζίνα είναι απλό αρκεί να το υποστηρίζει. Στην περίπτωση του BRC δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα θέλει μόνο ρύθμιση.
Τα PEUGEOT δεν χρειάζονται να κάνουν παράλληλους ψεκασμούς .Αν είχες 107 θα έπρεπε να το επιλέξεις γιατί δεν είναι PEUGEOT .
Εγώ έχω 107 σαν δεύτερο αυτοκίνητο και φυσικά και αναγκαστικά κάνει και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης.
Αυτό το κάνουμε συνήθως στα περισσότερα Γιαπωνέζικα και σε κάποια Γερμανικά να ψεκάζουν και τα δυο καύσιμα.
Αυτά που ρυθμίζω εγώ τα βάζω να ψεκάζουν από την ώρα που θα πάρουν μπροστά.
Και μην φαντάζεστε μεγάλη κατανάλωση 8%-10% και όταν οι ψεκασμοί είναι από επτά μιλισεκόντ και άνω.


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2013, 21:21:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

action_peugeot έγραψε:
Το να κάνεις ένα σύστημα να ψεκάζει και βενζίνα είναι απλό αρκεί να το υποστηρίζει. Στην περίπτωση του BRC δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα θέλει μόνο ρύθμιση.
Τα PEUGEOT δεν χρειάζονται να κάνουν παράλληλους ψεκασμούς .Αν είχες 107 θα έπρεπε να το επιλέξεις γιατί δεν είναι PEUGEOT .
Εγώ έχω 107 σαν δεύτερο αυτοκίνητο και φυσικά και αναγκαστικά κάνει και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης.
Αυτό το κάνουμε συνήθως στα περισσότερα Γιαπωνέζικα και σε κάποια Γερμανικά να ψεκάζουν και τα δυο καύσιμα.
Αυτά που ρυθμίζω εγώ τα βάζω να ψεκάζουν από την ώρα που θα πάρουν μπροστά.
Και μην φαντάζεστε μεγάλη κατανάλωση 8%-10% και όταν οι ψεκασμοί είναι από επτά μιλισεκόντ και άνω.



Μιας και εισαι εγκαταστατης τι μου προτεινεις να κανω με το παρακατω θεμα?
Οταν το αυτοκινητο καιει αεριο ταυτοχρονα πεφτει και ο δεικτης της βενζινης(το ξερεις σιγουρα).Υπαρχει μια πατεντα που το βαζουν οι εγκαταστατες ετσι ωστε καθε φορα που κλεινεις τον διακοπτη επανερχεται στην κανονικη του θεση ο δεικτης και αντε παλι απο την αρχη.Εγω καθε φορα που αναβε λαμπακι για βενζινη πηγαινα και εβαζα 5-10euro βενζινη για να μην ακουω το ενοχλητικο μπιπ-μπιπ οταν το εβαζα μπρος.Σημερα ομως εγινε κατι που δεν περιμενα.Ειχα αναμενο λαμπακι βενζινης απο χτες το βραδυ.Σημερα το πρωι εκανα περιπου 50χλμ και ο δεικτης συνεχιζε να πεφτει.Μολις εφτασα στο σπιτι το αφησα και μετα απο κανα μισαωρο πηγα να το παρω να του βαλω λιγα ευρω βενζινη ισια-ισια για να ανεβει ο δεικτης στο κανονικο.Οταν ομως ανοιξα τον διακοπτη ο δεικτης ηταν στη μεση δηλαδη οση βενζινη ειχα πραγματικα και το λαμπακι σβηστο.Γιατι το εκανε αυτο?Τελικα να βαλω αυτο το συστηματακι για τον δεικτη η οχι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
costaslio 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 107 1.0 (2007)

Ένταξη: 11 Νοέ 2013
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2013, 23:47:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
και τα 1000€ του κιτ ποτε τα κανεις αποσβεση
και οταν κανεις την αποσβεση σε 3 χρονια αρα 45000χλμ
θα εισαι αρχοντας για 1 χρονο και μετα στα 70000χλμ
θα πρεπει να ανοιξεις καπακι να καθαρισεις συν οτι αλλο σου βγει
στη πορεια αρα βαλε 2 χρονια ακομα αποσβεση
και τελικα θα εχεις φτασει στα 6 χρονια να εχεις δωσει 1500-2000€ παραπανω βενζινες και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο,

εγω εχω καταληξει οτι το αυγραεριο σου προσφερει μονο τη στιγμη που το γεμιζεις στο βενζιναδικο τη χαρα του μισου ποσου. εφοσον ξεχασεις τι εδωσες και θα δωσεις στο μελλον.

για αυτο περιμενουμε το φυσικο αεριο και ο θεος μαζι μας μεχρι τοτε


Μου φαινεται ότι έχεις δικιο!!!!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2013, 20:56:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

costaslio έγραψε:
Μου φαινεται ότι έχεις δικιο!!!!!!!!!!
Σου φαίνεται, γιατί αποδεδειγμένα σε 13.000 χλμ έχει γίνει η απόσβεση, έχω βάλει και τα ανάλογα πινακάκια, οπότε τέτοιες μπούρδες που γράφονται για 45.000 χλμ, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κάποιος καν, καλό θα είναι να ΜΗΝ τις υιοθετείς Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
costaslio 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 107 1.0 (2007)

Ένταξη: 11 Νοέ 2013
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2013, 22:54:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
costaslio έγραψε:
Μου φαινεται ότι έχεις δικιο!!!!!!!!!!
Σου φαίνεται, γιατί αποδεδειγμένα σε 13.000 χλμ έχει γίνει η απόσβεση, έχω βάλει και τα ανάλογα πινακάκια, οπότε τέτοιες μπούρδες που γράφονται για 45.000 χλμ, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κάποιος καν, καλό θα είναι να ΜΗΝ τις υιοθετείς Smile


Βοήθησε με να σχηματισω άποψη: Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με το υγραεριο; πόσο σου στοίχισε η μετατροπη ; Με την βενζίνη μόνο μπροστα βαζεις και μετα γυρνάει σε υγραεριο; Εχεις βγαλει ζημιές;
Ευχαριστώ !!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2013, 23:42:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=450440#450440

Ζημιές δε πρόλαβε να βγάλει, Αύγουστο το είχα τοποθετήσει, Φεβρουάριο έφυγε το αμάξι.

Οι καταναλώσεις και τα χιλιόμετρα που πρόλαβα να γράψω ήταν αυτά

http://www.spritmonitor.de/en/detail/473901.html

χωρίς την παραμικρή ζημιά/βλάβη Smile

Μπροστά παίρνει μόνο με βενζίνη και μόλις ζεστάνει το ψυκτικό υγρό και πιάσει θερμοκρασία 65-70 βαθμούς κελσίου, τότε αρχίζει και "ψεκάζει" υγραέριο και σταματάει την βενζίνη.


Κάνε τον κόπο και διάβασε αυτό εδώ πριν ρωτήσεις κάτι άλλο, θα σου λύσει αρκετές απορίες

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=3731



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2013, 18:07:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια παρακατω ειναι τα λινκ απο τους emulator που χρειαζονται καποια μοντελα peugeot που εχουν λανθασμενη ενδειξη βενζινης.Τιμες δεν ξερω ακομη.Οταν μαθω θα το ποσταρω.

Ο πρωτος emulator ειναι BRC:
http://img840.imageshack.us/img840/8546/710at.jpg

Και ο δευτερος AEB:http://www.aeb.it/products/emulators/392
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 02:12:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και οδεύουμε στο 2014... Dizzy2



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2013, 12:43:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimisboukis έγραψε:
action_peugeot έγραψε:
Το να κάνεις ένα σύστημα να ψεκάζει και βενζίνα είναι απλό αρκεί να το υποστηρίζει. Στην περίπτωση του BRC δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα θέλει μόνο ρύθμιση.
Τα PEUGEOT δεν χρειάζονται να κάνουν παράλληλους ψεκασμούς .Αν είχες 107 θα έπρεπε να το επιλέξεις γιατί δεν είναι PEUGEOT .
Εγώ έχω 107 σαν δεύτερο αυτοκίνητο και φυσικά και αναγκαστικά κάνει και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης.
Αυτό το κάνουμε συνήθως στα περισσότερα Γιαπωνέζικα και σε κάποια Γερμανικά να ψεκάζουν και τα δυο καύσιμα.
Αυτά που ρυθμίζω εγώ τα βάζω να ψεκάζουν από την ώρα που θα πάρουν μπροστά.
Και μην φαντάζεστε μεγάλη κατανάλωση 8%-10% και όταν οι ψεκασμοί είναι από επτά μιλισεκόντ και άνω.



Μιας και εισαι εγκαταστατης τι μου προτεινεις να κανω με το παρακατω θεμα?
Οταν το αυτοκινητο καιει αεριο ταυτοχρονα πεφτει και ο δεικτης της βενζινης(το ξερεις σιγουρα).Υπαρχει μια πατεντα που το βαζουν οι εγκαταστατες ετσι ωστε καθε φορα που κλεινεις τον διακοπτη επανερχεται στην κανονικη του θεση ο δεικτης και αντε παλι απο την αρχη.Εγω καθε φορα που αναβε λαμπακι για βενζινη πηγαινα και εβαζα 5-10euro βενζινη για να μην ακουω το ενοχλητικο μπιπ-μπιπ οταν το εβαζα μπρος.Σημερα ομως εγινε κατι που δεν περιμενα.Ειχα αναμενο λαμπακι βενζινης απο χτες το βραδυ.Σημερα το πρωι εκανα περιπου 50χλμ και ο δεικτης συνεχιζε να πεφτει.Μολις εφτασα στο σπιτι το αφησα και μετα απο κανα μισαωρο πηγα να το παρω να του βαλω λιγα ευρω βενζινη ισια-ισια για να ανεβει ο δεικτης στο κανονικο.Οταν ομως ανοιξα τον διακοπτη ο δεικτης ηταν στη μεση δηλαδη οση βενζινη ειχα πραγματικα και το λαμπακι σβηστο.Γιατι το εκανε αυτο?Τελικα να βαλω αυτο το συστηματακι για τον δεικτη η οχι?

Καλημέρα
Όταν το ρεζερβουάρ έχει λίγο πάνω από το μισό βενζίνα ο δείχτης της βενζίνας ξαναγυρνά στην σωστή θέση όταν των ξανανοίξεις


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 6 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2529s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on