Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 14:29:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ | Αν σε χαλάει, μη τα διαβάζεις
Άλεξ, πες λίγο τί εταιρία είναι το κιτ του υγραερίου που έβαλες, και αν έχεις την σελίδα από το ίδιο κιτ ακόμα καλύτερα...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 15:37:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλο 1 μπαν αλεξ και στεβε
οποτε μανι μανι μεσα σε 3μερες εχουμε
1 στελιος
2 αλεξ
1 σταυρος
λογικα μεχρι 5-6 σεπτεμβρη θα εχει αδειασει το μισο φορουμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 15:40:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | αλλο 1 μπαν αλεξ και στεβε
οποτε μανι μανι μεσα σε 3μερες εχουμε
1 στελιος
2 αλεξ
1 σταυρος
λογικα μεχρι 5-6 σεπτεμβρη θα εχει αδειασει το μισο φορουμ | Ενώ άμα κάνουμε ban εσένα, θα ηρεμήσει όλο το forum και θα είμαστε και όλοι παρόντες 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιούλ 2011, 14:36:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | αλλο 1 μπαν αλεξ και στεβε
οποτε μανι μανι μεσα σε 3μερες εχουμε
1 στελιος
2 αλεξ
1 σταυρος
λογικα μεχρι 5-6 σεπτεμβρη θα εχει αδειασει το μισο φορουμ |
εγω λειπω χαλκιδικη, εχω να κανω ποστ απο προχτες κ παρολα αυτα τρωω μπαν!! καλη φαση γουσταρω!!! 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Ιούλ 2011, 14:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία, αφού είσαι Χαλκιδική, αντί για μπαν, φάε ένα μπάν-ιο. 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιούλ 2011, 20:26:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσύ μωρή λουλού περίοδο έχεις; Τι έπαθες; 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιούλ 2011, 21:10:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ζηλευει που θα σε κανουν μοντ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιούλ 2011, 22:23:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις να ειναι κατι το ηδιαιτερο,
ισως ομως ειναι το ποιο απλο αλλα ουσιαστικο στο νοημα κειμενο
που μπορει να δωσει μια ιδεα γυρω απο το κεφαλαιο υγραεριο...
Dual-fuel or single-fuel, petrol or LPG; all spark-ignition
engines work in the same basic way. This fact allows
almost any petrol engine to be easily and economically
converted to LPG.
However, there are some significant differences in how
an engine functions when it runs on LPG compared to
petrol.
Combustion chamber temperature
When petrol enters the combustion chamber,
evaporative cooling occurs. This cools the spark plug
and other components (“charge cooling”). Since LPG
is not a liquid, it burns dry, so there is no charge
cooling effect. That means the combustion chamber
and spark plug electrode are hotter.
Higher voltage requirements
As the internal combustion temperatures and
pressures are higher in LPG engines, they need higher
spark voltage for ionisation (the spark to jump the
electrode gap) than petrol engines. Where a petrol
engine might need 14 kV, the same engine but with
LPG would need 16 kV (see figure 1).
Heat range
LPG vehicles require spark plugs with a colder heat
range, to prevent pre-ignition.
Life
Higher temperatures in the combustion chamber and
high voltage result in accelerating spark plug wear.
Therefore LPG spark plugs need to be changed more
often than spark plugs in petrol vehicles.
LPG Versus Petrol Spark Plugs | A7
2009 | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 17:07:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 5 λεπτά στο excel και βασικές γνώσεις μαθηματικών, μπορούμε να δούμε σε πόσο καιρό θα κάνουμε απόσβεση την εγκατάσταση αερίου, και πότε θα μετράει στα συν το ταμείο...
http://i55.tinypic.com/106bo87.jpg
Αν και είναι αρκετά αναλυτικά...
Σύμφωνα με τον πίνακα, για κάποιον που έχει ένα αυτοκίνητο και βάζει 150 ευρώ βενζίνη τον μήνα, βάζει 90,91lt βενζίνη με τιμή 1,65 €/lt και με κατανάλωση 7lt/100km διανύει περί τα 1300km.
Τα ίδια λίτρα, αλλά σε υγραέριο, βγαίνουν 72,73€, ενώ κάθε μήνα έχει κέρδος €77,27.
Σε 1 έτος, έχει ήδη κέρδος (αν δεν αλλάξει κάποιος από τους παράγοντες), 927,27 ευρώ, το οποίο είναι το κόστος εγκατάστασης, παρά κάτι ευρώ.
Στον πιο δεξιά πίνακα, αν από 1,65€/lt η βενζίνη φτάσει στο 1,70€/lt και η τιμή του αερίου μείνει σταθερή (καλώς ή κακώς 2-3 cent τα τρώμε αύξηση κάθε μήνα, μη πώ κάθε 15νθήμερο...) σε 1 έτος, έχει ήδη κέρδος 54,55€ επιπλέον, χωρίς να κάνει τίποτα απολύτως... Σύνολο, 981,82€ !!!
Ενδεικτικά λοιπόν, μπορείτε να δείτε και μόνοι σας, αν σας συμφέρει να κάνετε την μετατροπή και σε πόσο χρόνο θα τα αποσβέσετε, αλλά τα 150 ευρώ σε βενζίνες πιστεύω είναι το ελάχιστο δυνατό κόστος για όλους που έχουμε αμάξι... (εξαιρείται κανας ZILF που έχει το 107 και τα λοιπά 1000άρια, αλλά και πάλι αν καίει λιγότερο κι αυτός με το υγραέριο... ε ρε πανηγύρια )
Με βλέπω από βδομάδα να έχω... γεννητούρια 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 17:17:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άρα κάποιος που δίνει 400€ το μήνα σε βενζίνες τι απόσβεση κάνει? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 17:47:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie-206 έγραψε: | άρα κάποιος που δίνει 400€ το μήνα σε βενζίνες τι απόσβεση κάνει?  |
http://i54.tinypic.com/1445sux.jpg
Στη θέση σου θα το είχα βάλει από χθες
Και με απλή μέθοδο των τριών, βγαίνει πάλι, απλά το έβαλα για να δεις σε βάθος 2ετίας τί θα έχεις αποσβέσει...
Σκέψου ότι Πρωτοχρονιά θα έχεις κάνει απόσβεση την εγκατάσταση και ήδη θα μετράει συν το ταμείο σου 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 18:33:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... το σουκου που περασε εκανε το τουρ που κανω για δουλεια....
300χλμ συνολο .. 22 ευρω...αυτα ειναι... 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 18:40:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Με 5 λεπτά στο excel και βασικές γνώσεις μαθηματικών, μπορούμε να δούμε σε πόσο καιρό θα κάνουμε απόσβεση την εγκατάσταση αερίου, και πότε θα μετράει στα συν το ταμείο...
http://i55.tinypic.com/106bo87.jpg
Αν και είναι αρκετά αναλυτικά...
Σύμφωνα με τον πίνακα, για κάποιον που έχει ένα αυτοκίνητο και βάζει 150 ευρώ βενζίνη τον μήνα, βάζει 90,91lt βενζίνη με τιμή 1,65 €/lt και με κατανάλωση 7lt/100km διανύει περί τα 1300km.
Τα ίδια λίτρα, αλλά σε υγραέριο, βγαίνουν 72,73€, ενώ κάθε μήνα έχει κέρδος €77,27.
Σε 1 έτος, έχει ήδη κέρδος (αν δεν αλλάξει κάποιος από τους παράγοντες), 927,27 ευρώ, το οποίο είναι το κόστος εγκατάστασης, παρά κάτι ευρώ.
Στον πιο δεξιά πίνακα, αν από 1,65€/lt η βενζίνη φτάσει στο 1,70€/lt και η τιμή του αερίου μείνει σταθερή (καλώς ή κακώς 2-3 cent τα τρώμε αύξηση κάθε μήνα, μη πώ κάθε 15νθήμερο...) σε 1 έτος, έχει ήδη κέρδος 54,55€ επιπλέον, χωρίς να κάνει τίποτα απολύτως... Σύνολο, 981,82€ !!!
Ενδεικτικά λοιπόν, μπορείτε να δείτε και μόνοι σας, αν σας συμφέρει να κάνετε την μετατροπή και σε πόσο χρόνο θα τα αποσβέσετε, αλλά τα 150 ευρώ σε βενζίνες πιστεύω είναι το ελάχιστο δυνατό κόστος για όλους που έχουμε αμάξι... (εξαιρείται κανας ZILF που έχει το 107 και τα λοιπά 1000άρια, αλλά και πάλι αν καίει λιγότερο κι αυτός με το υγραέριο... ε ρε πανηγύρια )
Με βλέπω από βδομάδα να έχω... γεννητούρια  |
Δεν τα υπολογιζεις καθολου σωστα γιατι δεν υπολογιζεις φθορα και κοστος συντηρησης(μπουζι στην προκειμενη περιπτωση).  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 19:03:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Δεν τα υπολογιζεις καθολου σωστα γιατι δεν υπολογιζεις φθορα και κοστος συντηρησης(μπουζι στην προκειμενη περιπτωση).  | Αιτιολόγησε μου την πρόωρη αλλαγή μπουζί, καθώς και την φθορά και το κόστος, και θα τα συμπεριλάβω 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 19:17:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καποιος που κανει 13.000 χλμ τον χρονο θα χρειαστει κατα μεσο ορο 1μιση 4αδα μπουζι τα οποια φυσικα δεν ειναι συμβατικα.
Αρα μιλαμε για 75Ε τον χρονο επιπλεον...
Αυτο ειναι κατι το οποιο μπορεις να το υπολογισεις βεβαια.
Αυτο το οποιο δεν μπορεις να υπολογισεις ειναι ο δεικτης φθορας του μοτερ.
Αν δηλαδη υποθεσουμε οτι ενα βενζινοκινητο μοτερ βγαζει απροβληματιστα 200.000 χλμ με την προβλεπομενη απο τον κατασκευαστη συντηρηση,ενα μοτερ με αεριο δεν θα βγαλει τα ιδια,ισως ουτε τα μισα.
Αυτο βεβαια ειναι καθαρα εμπειρικο κοστολογιο ή μπορει να το υπολογισει καποιος που εχει τις γνωσεις και εχω εγω και εσυ.
Οποτε η αμεση συγκριση δεν ειναι ρεαλιστικη...
Πριν αρκετα χρονια τα ιδια ακριβως ειχε φερει και η ελευση του πετρελαιου στην αυτοκινηση.
Δυστυχως ομως,επειδη δεν εχουμε ουτε τις προδιαγραφες αλλα ουτε και την οικονομικη ανεση να συντηρουμε τετοιες κατασκευες,για αυτο και δεν ευδοκιμησαν στην χωρα μας.
Και μην μου πει κανενας οτι τα πετρελαια μια χαρα κρατουν...Τα μοτερ diesel απαξ και αρχισουν να καινε λαδι/καπνιζουν,το πετας ή το επισκευαζεις,δεν υπαρχει ενδιαμεση λυση του τυπου "...αστο ετσι και οσο παει...". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 19:41:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητέ μου τουρλωτέ,
Την 4άδα μπουζί δεν θα τα χρειαστεί, αν κάνει την μετατροπή για λόγους οικονομίας, και όχι καγκουριάς-επιδόσεων όπως ό Alienhack, ο οποίος ψάχνει να δει αν θα γυρνάει σε βενζίνη αυτόματα από τις 5.000 ή τις 6.000 σ.α.λ....
Στα 1000 ευρώ που του μένουν στην τσέπη τον χρόνο, τα 75 ευρώ είναι 7,5% απώλειες... ουάου
Το μόνο θέμα (αφού έχουμε αναλύσει τα περί χλωρής και ξηρής καύσης, λαδιέρας και κλανιέρας) είναι οι θερμοκρασίες.
Αν λοιπόν, το βάλει κάποιος το υγραέριο και πάει με 4.000 σ.α.λ. όπως πάμε όλοι μας σε συνθήκες ταξιδιού, ποιά πρόωρη φθορά στα μπουζί, στον κινητήρα και στις τρίχες τις κατσαρές; Πόσο πια θα έχει διαφορά στην θερμοκρασία, την στιγμή που μιλάμε για 30-40 βαθμούς παραπάνω στους 800 που δουλεύει το μοτέρ (δηλαδή ένα 3-5% και πολύ λέμε); Αναλογικά αν το πάρεις, θα έχει 3-5% μικρότερο χρόνο ζωής, μου λες εσύ ότι θα πέσει στο 50%;
Εκτός αυτού, εσύ προσωπικά έχεις κάποιο ντοκουμέντο με τα μπουζί; Εγώ προς το παρόν, δεν έχω κάτι. Ούτε όσοι έχουν υγραέριο έχουν κάτι...
Αν μπει για τον λόγο της οικονομίας, σε ένα συμβατικό μοτέρ και όχι σε Evo με 500 άλογα μετατροπή, κλπ., και χρησιμοποιηθεί ορθολογικά, δεν νομίζω να επηρεάσει καθόλου την λειτουργία και την ζωή του μοτέρ.
Να είμαστε καλά, αν όντως κάνω και εγώ την μετατροπή εδώ θα είμαστε να λέμε τις απορίες μας και να έχουμε πλέον πραγματικά δεδομένα

https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 20:00:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έστω οτι έχεις αυξημένες θερμοκρασίες κτλπ.
(απορία και ιδέα είναι και όχι "εξυπνάδα")
Δέ γίνεται να συνδεθεί το συστηματάκι της ΑΕΜ (νομίζω) που ψέκαζε μεθανόλή? νερό? εν πάσει περιπτώσει και να λειτουργεί όταν πυρόμετρο ξεπερνάει κάποιους βαθμούς? έτσι με μκρό κόστος παραπάνω λύνεις το θέμα των θερμοκρασιών...
άσχετα απο αυτό αν μπεί καθαρά για οικονομικούς λόγους και κάνω πχ τα 30.000 χλμ το χρόνο που είναι εθνική με αυτό χαλαρά + 5.000 πόλης και τις υπόλοιπες 5.000 που θέλω να το σκίσω γυρνάω σε βενζίνη που τίθεται θέμα φθοράς? εξάλλου η φθορά σε Χ φορτίο βενζίνης θα είναι προφανώς μεγαλύτερη απ'οτι σε Χ*60/100 φορτίου με υγραέριο..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2011, 20:30:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Αγαπητέ μου τουρλωτέ,
Την 4άδα μπουζί δεν θα τα χρειαστεί, αν κάνει την μετατροπή για λόγους οικονομίας, και όχι καγκουριάς-επιδόσεων όπως ό Alienhack, ο οποίος ψάχνει να δει αν θα γυρνάει σε βενζίνη αυτόματα από τις 5.000 ή τις 6.000 σ.α.λ....
Στα 1000 ευρώ που του μένουν στην τσέπη τον χρόνο, τα 75 ευρώ είναι 7,5% απώλειες... ουάου
Το μόνο θέμα (αφού έχουμε αναλύσει τα περί χλωρής και ξηρής καύσης, λαδιέρας και κλανιέρας) είναι οι θερμοκρασίες.
Αν λοιπόν, το βάλει κάποιος το υγραέριο και πάει με 4.000 σ.α.λ. όπως πάμε όλοι μας σε συνθήκες ταξιδιού, ποιά πρόωρη φθορά στα μπουζί, στον κινητήρα και στις τρίχες τις κατσαρές; Πόσο πια θα έχει διαφορά στην θερμοκρασία, την στιγμή που μιλάμε για 30-40 βαθμούς παραπάνω στους 800 που δουλεύει το μοτέρ (δηλαδή ένα 3-5% και πολύ λέμε); Αναλογικά αν το πάρεις, θα έχει 3-5% μικρότερο χρόνο ζωής, μου λες εσύ ότι θα πέσει στο 50%;
Εκτός αυτού, εσύ προσωπικά έχεις κάποιο ντοκουμέντο με τα μπουζί; Εγώ προς το παρόν, δεν έχω κάτι. Ούτε όσοι έχουν υγραέριο έχουν κάτι...
Αν μπει για τον λόγο της οικονομίας, σε ένα συμβατικό μοτέρ και όχι σε Evo με 500 άλογα μετατροπή, κλπ., και χρησιμοποιηθεί ορθολογικά, δεν νομίζω να επηρεάσει καθόλου την λειτουργία και την ζωή του μοτέρ.
Να είμαστε καλά, αν όντως κάνω και εγώ την μετατροπή εδώ θα είμαστε να λέμε τις απορίες μας και να έχουμε πλέον πραγματικά δεδομένα
 |
Αγαπητε μου τυροβουζη ,οπως εσυ,ετσι και το 80% των χρηστων αυτου του forum εχουν χαλαροτατα πολυ πανω απο 50.000 χλμ και ενα 30-40% εχει πανω απο 100-120.000 χλμ...
Αυτο πολυ απλα σημαινει οτι σε καμια περιπτωση δεν μιλαμε για καινουργια μοτερ αλλα για ταλαιπωρημενα,ειτε καλως,ειτε κακως συντηρημενα/χρησιμοποιημενα.
Οποτε ξεκινας με το αρνητικο οτι εχεις ηδη μοτερ με προχωρημενες φθορες...
Αν δεις τωρα τα του αεριου,λιγο-πολυ τα ειπαμε,το προβλημα δεν ειναι μονον στα των θερμοκρασιων αλλα και στα του valvetrain αλλα και σε αλλα σημεια που ακομα δεν εχουμε ανακαλυψει δια της εμπειρικης οδου.
Οποτε αναλογιστειτε πρωτα κατα ποσο ειστε προδιατεθειμενοι να προβειτε σε αλλαγη/ανακατασκευη του αγαπημενου σας κινητηρα και μετα προχωρηστε στην "βελτιωση" που θελετε...
Υ.Γ. Και ναφθαλινη αμα λαχει καινε τα μοτερ σας,και πανε και τον κwλο τους χωρις να κοστιζει και τιποτα αλλα δεν ειδα κανεναν σας να βαζει τετοια...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|