PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - e-tuners 207 1,6T "Stage 4"
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
f3d0n 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 31 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Αύγ 2010, 11:50:57    Θέμα δημοσίευσης: 207 - e-tuners 207 1,6T "Stage 4" Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα παιδια! εχει αναβαθμισει κανενας το 207 του στους e tuners στο stage 4? θετικα-αρνητικα? αξιζει μια τετοια αναβαθμιση στο κινητηρα? επειδη εχω δει οτι εχει αρκετα μεγαλη συμπιεση ο κινητηρας του 207 θα αντεξει με τη παροδο του χρονου? (για νορμαλ οδηγηση παντα) Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Αύγ 2010, 14:00:48    Θέμα δημοσίευσης: Big turbo Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή το έχω ψάξει λίγο το θέμα θα σου πω την γνώμη μου.
Εξαρτάται πόσα άλογα θα το πάς.. Αν το δουλεύεις στα 230ps που φτάνει και ένα 3ο στάδιο RC τότε πιστεύω πως δεν θα έχεις πρόβλημα.

Η τουρμπίνες των RC-GT έχουν μικρή διατομή στην έξοδο των καυσαερίων γι' αυτό και παράγουν μεγάλη ροπή σε χαμηλές στροφές ταυτόχρονα όμως πιέζεται πολύ το μοτέρ όταν είσαι με 2500rpm και πατάς τέρμα το γκάζι. Και αυτός είναι ο λόγος που σπάνε πολλά αυτοκίνητα.

Τώρα με το Big turbo που προτείνει ο Salex δεν έχεις να αντιμετωπίσεις τέτοιο πρόβλημα διότι η τουρμπίνα αποδίδει πιο ψηλά γιατί έχει "μεγαλύτερη έξοδο καυσαερίων".

Βέβαια θα μου πεις γιατί να πάρω το Big turbo ενώ και με του Rc μπορώ να φτάσω στα 230ps. Οι λόγοι κατα την γνώμη μου είναι τρείς:
1ον. Θα βγάζεις πάραπολυ ροπή μέχρι τον κόφτη και συνεπώς θα πηγαίνεις καλύτερα!
2ον. Γιατί με μπιέλες στο μέλλον μπορείς να πας πολύ παραπάνω σε άλογα. Βέβαια μπορείς και με τα μαμά δεν ξέρω όμως για πόσο..
3ον. Όπως είπα και πιο πριν θα είναι πιο αξιόπιστο.
Τώρα αν θυμηθώ κάτι άλλο θα σου πω.
Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
soulos6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6T

Ένταξη: 03 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Αύγ 2010, 12:49:59    Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 - Etuners Stage 4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

f3d0n έγραψε:
.... e tuners στο stage 4?.....(για νορμαλ οδηγηση παντα)...


240 μουλαρακια και νορμαλ οδήγηση????? δεν νομίζω..... Very happy


Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Αύγ 2010, 23:47:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Very happy

Είναι κομματάκι δύσκολο να βρεις κανένα που να έχει τέτοιο στάδιο γιατί δεν του έχουμε δώσει ακόμη το πράσσινο φως, οπότε είναι αδύνατον να το βρεις εγκατεστημένο αλλού πέραν του πρωτοτύπου.

Μέχρι στιγμής έχει κάνει 20.000χλμ πάνω στο δικό μου αυτοκίνητο. Το πιθανότερο θα πάρει έγκριση από το Σεπτέμβριο και μετά, μόλις λυθούν μερικές ακομή τεχνικές τροποποιήσεις που θέλουμε να γίνουν ώστε να είναι πολύ οικονομικότερο από πλευράς κόστους εγκατάστασης και πλήθους εξαρτημάτων.

Όσα έγραψε ο Μιχάλης είναι ορθότατα, μια μεγαλύτερη τουρμπίνα σου επιτρέπει να χρησιμοποιείς χειρότερη βενζίνη, να έχεις καλύτερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις στις μεσαίες-υψηλές στροφές. Γιατί έχει μεγαλύτερες φτερωτές και διευκολύνει τη ροή καυσαερίων σε όλες τις στροφές.

Αυτό σημαίνει ότι ξεχνάς τη ροπή στο φάσμα 1500-2400 στροφές, αλλά όταν το περνάς θα γίνεται το έλα να δεις.

Από πλευράς αντοχής, φαίνεται ότι ο κινητήρας ΤΗΡ αντέχει με 35 κιλά ροπής και 270 άλογα. Οπότε το κρατάμε εκεί.
Το ότι αντέχει όμως είναι μια ένδειξη, όχι μια απόδειξη.

Για αυτό, οποιοσδήποτε θελήσει να προχωρήσει σε τέτοια αναβάθμιση θα έχει μια ολιγόλεπτη κουβέντα μαζί μου πριν τον προχωρήσουμε παραπέρα. Θα πρέπει να αντιλαμβάνεται απόλυτα ότι ο κινητήρας του θα είναι στο όριο - άσχετα αν μέχρι τώρα δείχνει να αντέχει με άνεση.

Ελπίζουμε κι ευχόμαστε η αναβάθμιση να σας αρέσει, γιατί θα κουμπώνει σε όλους τους ΤΗΡ που γνωρίζουμε. Δώστε μου λίγο χρόνο και θα καταλάβετε τί εννοώ σε μερικές ημέρες! Smile


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
surgeon (surgeon)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 10 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: glyfada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 07:35:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Ελπίζουμε κι ευχόμαστε η αναβάθμιση να σας αρέσει, γιατί θα κουμπώνει σε όλους τους ΤΗΡ που γνωρίζουμε. Δώστε μου λίγο χρόνο και θα καταλάβετε τί εννοώ σε μερικές ημέρες! Smile


Υπαρχουν πειραματοζωα διαθεσιμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
κανα νεο απο το κιτ? Onfire


We cannot save them all.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 09:14:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, αφού ολοκλήρωσα τα πρώτα 20.000χλμ χωρίς προβλήματα, μέσα στο Σεπτέμβριο θα τοποθετηθούν τα επόμενα 3.

Αν πάνε όλα καλά και με αυτά, τότε προχωράμε περαιτέρω.
Έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζουμε τί προβλήματα ενδέχεται να
εμφανιστούν από την εγκατάσταση του κιτ σε περισσότερα του ενός αυτοκινήτου. Γιατί αυτες οι αναβαθμίσεις, όσο καλοσχεδιασμένες και
να είναι, φτάνουν τον κινητήρα στα όριά του.

Έτσι θα ξέρουμε τί να πούμε στους χριστιανούς που θα το βάλουν
αν ποτέ χρειαστούν υποστήριξη.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 17:01:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και βεβαια στελιο ειναι δεδομενο οτι θα εμφανιστουν κακεντρεχεις που βγαλανε 800αλογα με τα ιδια πραγματα και θακοροιδευουν τις υπερsafe ρυθμισεις σας στα 270 αλλα δε θα πει κανενας στο δυσμοιρο πελατη οτι για να βγαλει αυτα θα πρεπει να ειναι με το ψεκαστηρι για το σιδερωμα που εχει η μανα μας πανω στο κουλερ της ωρα της δυναμομετρησης(ελπιζω να εχει τη φωτο το παιδι που την εβγαλε στο μαχα....) και δε θα πρεπει ποτε να πατησει τερμα γκαζι χωρις το προγραμματιστη μεσα γιατι δεν εφταιγαν οι ρυθμισεις για το μπαμ αλλα ο χρονισμος τα μπεκ η βενζινη και η κουλα που δ γαμηθηκε χτες βραδυ κλπ κλπ κλπ

κανεις δε δινει εγγυηση αλλα το θεμα ειναι να ελαχιστοποιουνται οι πιθανοτητες του μπαμ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
surgeon (surgeon)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 10 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: glyfada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2010, 19:15:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην βαρεσετε!!!!!!!!!!!Η ερωτηση ειναι αν ενα κιτ κομπρεσσορα/τουρμπο ειναι εφικτο μηχανολογικα, απο χαρτογραφηση (cooperS like), τι πιθανες δυσκολιες και γιατι βεβαια να μπλεξεις σε κατι τοσο πολυπλοκο?( Ηαπαντηση στο τελευταιο ειναι τραβηγμα απο χαμηλα η απλα επειδη ειμαστε βαρεμενοι και δε καθομαστε στα αυγαμας και θελουμε να τα καψουμε Very happy )


We cannot save them all.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2010, 14:47:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
και βεβαια στελιο ειναι δεδομενο οτι θα εμφανιστουν κακεντρεχεις που βγαλανε 800αλογα με τα ιδια πραγματα και θακοροιδευουν τις υπερsafe ρυθμισεις σας στα 270 αλλα δε θα πει κανενας στο δυσμοιρο πελατη οτι για να βγαλει αυτα θα πρεπει να ειναι με το ψεκαστηρι για το σιδερωμα που εχει η μανα μας πανω στο κουλερ της ωρα της δυναμομετρησης(ελπιζω να εχει τη φωτο το παιδι που την εβγαλε στο μαχα....) και δε θα πρεπει ποτε να πατησει τερμα γκαζι χωρις το προγραμματιστη μεσα γιατι δεν εφταιγαν οι ρυθμισεις για το μπαμ αλλα ο χρονισμος τα μπεκ η βενζινη και η κουλα που δ γαμηθηκε χτες βραδυ κλπ κλπ κλπ

κανεις δε δινει εγγυηση αλλα το θεμα ειναι να ελαχιστοποιουνται οι πιθανοτητες του μπαμ


Φίλε μου για ποιόν ακριβώς αναφέρεσαι στο maha; Για τα υβρίδια να φανταστώ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2010, 17:37:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

surgeon έγραψε:
Η ερωτηση ειναι αν ενα κιτ κομπρεσσορα/τουρμπο ειναι εφικτο μηχανολογικα


Ναι, είναι. Υπάρχει και λειτουργεί σωστά.

Παράθεση:
απο χαρτογραφηση (cooperS like), τι πιθανες δυσκολιες και γιατι βεβαια να μπλεξεις σε κατι τοσο πολυπλοκο?


Από χαρτογράφηση γίνεται. Ο μοναδικός λόγος για να μπλέξεις σε κάτι τέτοιο (που είναι όντως πολύπλοκο) είναι επειδή θέλεις περισσότερη δύναμη.

Παράθεση:

( Ηαπαντηση στο τελευταιο ειναι τραβηγμα απο χαμηλα η απλα επειδη ειμαστε βαρεμενοι και δε καθομαστε στα αυγαμας και θελουμε να τα καψουμε Very happy )


Razz !!!

Με πιάνεις!
Δυστυχώς είμαστε απλά βαρεμένοι και μας αρέσει να πειράζουμε τα πάντα γύρω μας μέχρι να τα κάψουμε και να καούμε κι εμείς.
Το μικρόβιο του πειράγματος είναι δύσκολο να το αποχωριστείς! Smile

Όχι επειδή θα φτιάξουμε κάτι super χρήσιμο - αφού η ζωή δεν αλλάζει με ένα big turbo kit ούτε και είναι κάτι που λείπει από τα 207.

Αλλά επειδή θα φτιάξεις κάτι που δουλεύει και είναι υπερβολικό αλλά επειδή τηρεί το βασικό σκεπτικό σχεδίασης του περιορισμού ροπής, μπορεί και αντέχει χωρίς να προκαλεί ζημιά στον εργοστασιακο κινητήρα.

Είναι ένα μηχανολογικό πείραμα αν θέλεις, όχι κάτι που φιλοδοξούμε ότι θα φορέσουν τα περισσότερα THP ανά τον κόσμο.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIORGOS_207RALLYE_ (Γ.Στροφής)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.6T RALLYE

Ένταξη: 22 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 179
Τόπος: ΠΑΤΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2010, 20:13:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για να μπει το τουρμπο 16g χριαζετε χταποδι???
και επισης θα ηθελα να ρωτησω αν μπωρει να μπει τουρμπο απο evo9/10
που ειναι και αυτα twinscroll????


OVERLOAD

(Συγνώμη για τα ορθογραφικά, λόγο δυσλεξίας.)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
surgeon (surgeon)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 10 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: glyfada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 19:06:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thanks για την απαντηση, ενταξει τα 270hp, τρελο επιτευγμα οντος, αλλα με προβληματιζει στη καθημερινη χρηση το τραβηγμα απο χαμηλα. Βεβαια δε μπορεις να τα εχεις ολα, or you can? Θα δουμε.
Thanks


We cannot save them all.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 19:25:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε:
για να μπει το τουρμπο 16g χριαζετε χταποδι???
και επισης θα ηθελα να ρωτησω αν μπωρει να μπει τουρμπο απο evo9/10
που ειναι και αυτα twinscroll????

δεν χρειαζεται χταποδι για να μπει η τουρμπινα πανω(TDO5 16G),απλα ενα πλακακι για να πατησει στη μαμα πολλαπλη.
απο εβο 9 δε ξερω τι πατημα εχει,κ πως ειναι η "εξαγωγη" που διωχνει τον αερα προς το ιντερκουλερ(καποια εβο "εδεναν" εκει με πλακακι κ οχι με κολαρο κ σφυχτηρα),αλλα απο subaru κανει κ ειναι πολυ ευκολο στην τοποθετηση Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
surgeon (surgeon)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 10 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: glyfada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 21:01:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπηκαν τα 3 turbokit που λεγατε? κανα νεο?


We cannot save them all.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIORGOS_207RALLYE_ (Γ.Στροφής)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.6T RALLYE

Ένταξη: 22 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 179
Τόπος: ΠΑΤΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Οκτ 2010, 22:04:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagosgt έγραψε:
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε:
για να μπει το τουρμπο 16g χριαζετε χταποδι???
και επισης θα ηθελα να ρωτησω αν μπωρει να μπει τουρμπο απο evo9/10
που ειναι και αυτα twinscroll????

δεν χρειαζεται χταποδι για να μπει η τουρμπινα πανω(TDO5 16G),απλα ενα πλακακι για να πατησει στη μαμα πολλαπλη.
απο εβο 9 δε ξερω τι πατημα εχει,κ πως ειναι η "εξαγωγη" που διωχνει τον αερα προς το ιντερκουλερ(καποια εβο "εδεναν" εκει με πλακακι κ οχι με κολαρο κ σφυχτηρα),αλλα απο subaru κανει κ ειναι πολυ ευκολο στην τοποθετηση Wink
ευχαριστω πολυ για την απαντιση,και κατι ακομα μηπως ξερεις απο τι στροφες τουρμπιζει?


OVERLOAD

(Συγνώμη για τα ορθογραφικά, λόγο δυσλεξίας.)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Οκτ 2010, 22:55:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλα στην ώρα τους τέκνα μου! Very happy

Με την τουρμπίνα αυτή πίεση εμφανίζεται από τις 2000rpm και μετά, για αυτό και είναι ευχάριστη στην καθημερινή οδήγηση.

Επειδή ο κινητήρας THP έχει υψηλή συμπίεση, την γυρίζει πολύ γρήγορα σε σχέση με τα κυβικά του.

Βέβαια η τουρμπινα δεν συγκρίνεται με τις εργοστασιακές των 150/175 ίππων γιατί δεν τουρμπίζει τόσο γρήγορα ώστε να έχει 0.5bar στις 1700rpm.

Να γιατί:



Οι φτερωτές δεν έχουν καμία σχέση κι έτσι είναι αδύνατον να συγκριθούν. Η μια είναι μικρή με σκοπό το γρήγορο τούρμπισμα ενώ η δεύτερη είναι μεγάλη με σκοπό την μεγάλη παροχή καυσαερίων μέσα της για μεγαλύτερη ισχύ σε ολόκληρο το φάσμα στροφών.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIORGOS_207RALLYE_ (Γ.Στροφής)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.6T RALLYE

Ένταξη: 22 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 179
Τόπος: ΠΑΤΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Οκτ 2010, 13:08:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω πολυ στελιο για την απαντηση...


OVERLOAD

(Συγνώμη για τα ορθογραφικά, λόγο δυσλεξίας.)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 12:07:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα είναι να μάθουμε το κόστος της όλης βελτίωσης γιατί ακούγεται ενδιαφέρουσα! Και γιατί να επιλέξει κάποιος τη συγκεκριμένη και όχι μια 28r ή του RC για παράδειγμα; Θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψη του salex τεκμηριωμένη και επιπλέον μια γενική άποψη του ίδιου για το πως λειτουργεί η τουρμπίνα σε όλο το φάσμα στροφών;
Περιμένω τροφή για σκέψη Smile Exclamation Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turborabbit (Κύριλλος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 13:15:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
πως λειτουργεί η τουρμπίνα σε όλο το φάσμα στροφών;

====
Δεν λειτουργεί.

Η διαφορά χαμηλά με μια Κ04 που δεν απαιτεί και άλλες πολλαπλες κοκ είναι χαώδης:


Ενώ ψηλά δεν προσφέρει κάτι το ουσιαστικό από άλογα.
Μιλώντας για μαμά μοτέρ....


Ενώ σε σύγκριση με ένα GT28RS project... χαμηλά είναι τα ίδια και λίγο καλύτερα, ενώ ψηλά και πάλι επικρατεί ένα σκέτο χάος...



Προηγουμένως εξήγησα αναλυτικά τους λόγους ύπαρξης του πρότζεκτ "Stage4"....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 14:32:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Το θέμα είναι να μάθουμε το κόστος της όλης βελτίωσης γιατί ακούγεται ενδιαφέρουσα! Και γιατί να επιλέξει κάποιος τη συγκεκριμένη και όχι μια 28r ή του RC για παράδειγμα; Θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψη του salex τεκμηριωμένη και επιπλέον μια γενική άποψη του ίδιου για το πως λειτουργεί η τουρμπίνα σε όλο το φάσμα στροφών;
Περιμένω τροφή για σκέψη Smile Exclamation Exclamation


Σάκη, οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή την λύση είναι οι εξής:
1. Βάζοντας μια μεγάλη τουρμπίνα μπορείς σε χαμηλή πίεση να βγάλεις μεγάλη ισχύ. Λόγω του μεγάλου μεγέθους του στροβίλου και συμπιεστή είναι σαν να φοράς εκκεντροφόρους σε ατμοσφαιρικό μοτέρ. Έτσι με μόλις 1.25bar το αυτοκίνητο έβγαλε 270 ίππους.
Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει με μικροτερο στρόβιλο.

2. Ελέγχοντας τη ροπή μπορεις να είσαι ασφαλής από λυγισμένες μπιέλες σε εργοστασιακό κινητήρα. Το stage 4 δεν βγάζει περισσοτερη ροπή από ένα γερό πρώτο στάδιο. Όσο η ροπή παραμένει κάτω από 35 κιλά, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

3. Η συγκεκριμένη οικογένεια τουρμπινών χωράνε στο μικρό μηχανοστάσιο του 207. Με μεγάλη δυσκολία, ωστόσο μετά από λίγο παίδεμα σχεδίασα ένα πλακάκι που μετατρέπει την εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής σε πάτημα για VF-based τουρμπίνες. Αυτό σημαίνει ότι πάρα πόλλες VF και οι Mitsubishi κάθονται πάνω της χωρίς περαιτερω προβλήματα και χωρίς να χτυπάνε στο ψυγείο.
Είναι μεγάλο πλεονέκτημα να γλυτώσεις το φτιαχτό χταπόδι γιατί γλυτώνεις τόσο τα χρήματα του εξατμισά όσο και τις πατέντες του -που προσωπικά απεχθάνομαι- με κολλήσεις που ανοίγουν, externals που χάνουν και το λουρί της μαμάς τους γενικότερα!
Αυτά δεν τα θέλω, δεν μου αρέσουν ούτε και θέλω να με προβληματίζουν.

4. Η συγκεκριμένη τουρμπίνα είναι μεγαλύτερη από GT28RS (2860), παρότι έχει μικρότερη διάμετρο κελύφους συμπιεστή. Φαίνεται εύκολα από τις διαστάσεις των φτερωτών αλλά και από το γεγονός ότι στα Subaru χρησιμοποιείται ώς βελτιωτική στη θέση της VF34 - το μέγιστο που βγάζει είναι 380 ίπποι στα 1.8 bar σε δίλιτρο μοτέρ.

5. Η συγκεκριμένη τουρμπίνα λειτουργεί με μεγάλη άνεση και αποκλείεται να χαλάσει το 1.3bar πάνω σε μοτέρ 1600 κυβικών. Γιατί βρίσκεται στην περιοχή που είναι πολύ αποδοτική και περιστρέφεται με μικρό αριθμό στροφών ανά λεπτό.
Ιδού:




6. Εχει ωστικό έδρανο (thrust bearing) και είναι επισκευάσιμη, ώστε αν ποτέ χρειαστεί να μπορεί να συνεχίσει το θεάρεστον έργον της.


7. Η απόδοσή της με ευχαριστεί πάρα πολύ γιατί δίνει συνέχεια μέχρι τον κόφτη! Στο δρόμο το αυτοκίνητο σου δίνει την ίδια σταθερή αίσθηση επιτάχυνσης μέχρι να αλλάξεις ταχύτητα. Ακριβώς όπως ένα δυνατό ατμοσφαιρικό.

για να θυμηθούμε την καμπύλη της δυναμομέτρησης:




Τί άλλο να ζητήσει κανείς από ένα stock block; Πιστεύω ότι 270 άλογα στο 1.25 είναι υπερ αρκετά. Αν θελήσει περισσότερα κανείς, υπάρχουν και τα σφυρήλατα. Είπαμε να το δυναμώσουμε, όχι να το μαμήσουμε τελείως! Laughing


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Επόμενη
Σελίδα 1 από 29

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1989s (PHP: 53% - SQL: 47%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on