Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
f3d0n Μόλις έγραψα

Ένταξη: 31 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Αύγ 2010, 11:50:57 Θέμα δημοσίευσης: 207 - e-tuners 207 1,6T "Stage 4" |
|
|
Καλησπερα παιδια! εχει αναβαθμισει κανενας το 207 του στους e tuners στο stage 4? θετικα-αρνητικα? αξιζει μια τετοια αναβαθμιση στο κινητηρα? επειδη εχω δει οτι εχει αρκετα μεγαλη συμπιεση ο κινητηρας του 207 θα αντεξει με τη παροδο του χρονου? (για νορμαλ οδηγηση παντα)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Αύγ 2010, 14:00:48 Θέμα δημοσίευσης: Big turbo |
|
|
Επειδή το έχω ψάξει λίγο το θέμα θα σου πω την γνώμη μου.
Εξαρτάται πόσα άλογα θα το πάς.. Αν το δουλεύεις στα 230ps που φτάνει και ένα 3ο στάδιο RC τότε πιστεύω πως δεν θα έχεις πρόβλημα.
Η τουρμπίνες των RC-GT έχουν μικρή διατομή στην έξοδο των καυσαερίων γι' αυτό και παράγουν μεγάλη ροπή σε χαμηλές στροφές ταυτόχρονα όμως πιέζεται πολύ το μοτέρ όταν είσαι με 2500rpm και πατάς τέρμα το γκάζι. Και αυτός είναι ο λόγος που σπάνε πολλά αυτοκίνητα.
Τώρα με το Big turbo που προτείνει ο Salex δεν έχεις να αντιμετωπίσεις τέτοιο πρόβλημα διότι η τουρμπίνα αποδίδει πιο ψηλά γιατί έχει "μεγαλύτερη έξοδο καυσαερίων".
Βέβαια θα μου πεις γιατί να πάρω το Big turbo ενώ και με του Rc μπορώ να φτάσω στα 230ps. Οι λόγοι κατα την γνώμη μου είναι τρείς:
1ον. Θα βγάζεις πάραπολυ ροπή μέχρι τον κόφτη και συνεπώς θα πηγαίνεις καλύτερα!
2ον. Γιατί με μπιέλες στο μέλλον μπορείς να πας πολύ παραπάνω σε άλογα. Βέβαια μπορείς και με τα μαμά δεν ξέρω όμως για πόσο..
3ον. Όπως είπα και πιο πριν θα είναι πιο αξιόπιστο.
Τώρα αν θυμηθώ κάτι άλλο θα σου πω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soulos6 Νέος χρήστης

207 1.6T
Ένταξη: 03 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: GR
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Αύγ 2010, 12:49:59 Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 - Etuners Stage 4 |
|
|
f3d0n έγραψε: | .... e tuners στο stage 4?.....(για νορμαλ οδηγηση παντα)... |
240 μουλαρακια και νορμαλ οδήγηση????? δεν νομίζω..... 
Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Αύγ 2010, 23:47:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι κομματάκι δύσκολο να βρεις κανένα που να έχει τέτοιο στάδιο γιατί δεν του έχουμε δώσει ακόμη το πράσσινο φως, οπότε είναι αδύνατον να το βρεις εγκατεστημένο αλλού πέραν του πρωτοτύπου.
Μέχρι στιγμής έχει κάνει 20.000χλμ πάνω στο δικό μου αυτοκίνητο. Το πιθανότερο θα πάρει έγκριση από το Σεπτέμβριο και μετά, μόλις λυθούν μερικές ακομή τεχνικές τροποποιήσεις που θέλουμε να γίνουν ώστε να είναι πολύ οικονομικότερο από πλευράς κόστους εγκατάστασης και πλήθους εξαρτημάτων.
Όσα έγραψε ο Μιχάλης είναι ορθότατα, μια μεγαλύτερη τουρμπίνα σου επιτρέπει να χρησιμοποιείς χειρότερη βενζίνη, να έχεις καλύτερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις στις μεσαίες-υψηλές στροφές. Γιατί έχει μεγαλύτερες φτερωτές και διευκολύνει τη ροή καυσαερίων σε όλες τις στροφές.
Αυτό σημαίνει ότι ξεχνάς τη ροπή στο φάσμα 1500-2400 στροφές, αλλά όταν το περνάς θα γίνεται το έλα να δεις.
Από πλευράς αντοχής, φαίνεται ότι ο κινητήρας ΤΗΡ αντέχει με 35 κιλά ροπής και 270 άλογα. Οπότε το κρατάμε εκεί.
Το ότι αντέχει όμως είναι μια ένδειξη, όχι μια απόδειξη.
Για αυτό, οποιοσδήποτε θελήσει να προχωρήσει σε τέτοια αναβάθμιση θα έχει μια ολιγόλεπτη κουβέντα μαζί μου πριν τον προχωρήσουμε παραπέρα. Θα πρέπει να αντιλαμβάνεται απόλυτα ότι ο κινητήρας του θα είναι στο όριο - άσχετα αν μέχρι τώρα δείχνει να αντέχει με άνεση.
Ελπίζουμε κι ευχόμαστε η αναβάθμιση να σας αρέσει, γιατί θα κουμπώνει σε όλους τους ΤΗΡ που γνωρίζουμε. Δώστε μου λίγο χρόνο και θα καταλάβετε τί εννοώ σε μερικές ημέρες! 
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
surgeon (surgeon) Μέλος

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 10 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: glyfada
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 07:35:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Ελπίζουμε κι ευχόμαστε η αναβάθμιση να σας αρέσει, γιατί θα κουμπώνει σε όλους τους ΤΗΡ που γνωρίζουμε. Δώστε μου λίγο χρόνο και θα καταλάβετε τί εννοώ σε μερικές ημέρες!  |
Υπαρχουν πειραματοζωα διαθεσιμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
κανα νεο απο το κιτ? 
We cannot save them all. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 09:14:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, αφού ολοκλήρωσα τα πρώτα 20.000χλμ χωρίς προβλήματα, μέσα στο Σεπτέμβριο θα τοποθετηθούν τα επόμενα 3.
Αν πάνε όλα καλά και με αυτά, τότε προχωράμε περαιτέρω.
Έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζουμε τί προβλήματα ενδέχεται να
εμφανιστούν από την εγκατάσταση του κιτ σε περισσότερα του ενός αυτοκινήτου. Γιατί αυτες οι αναβαθμίσεις, όσο καλοσχεδιασμένες και
να είναι, φτάνουν τον κινητήρα στα όριά του.
Έτσι θα ξέρουμε τί να πούμε στους χριστιανούς που θα το βάλουν
αν ποτέ χρειαστούν υποστήριξη.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Σεπ 2010, 17:01:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και βεβαια στελιο ειναι δεδομενο οτι θα εμφανιστουν κακεντρεχεις που βγαλανε 800αλογα με τα ιδια πραγματα και θακοροιδευουν τις υπερsafe ρυθμισεις σας στα 270 αλλα δε θα πει κανενας στο δυσμοιρο πελατη οτι για να βγαλει αυτα θα πρεπει να ειναι με το ψεκαστηρι για το σιδερωμα που εχει η μανα μας πανω στο κουλερ της ωρα της δυναμομετρησης(ελπιζω να εχει τη φωτο το παιδι που την εβγαλε στο μαχα....) και δε θα πρεπει ποτε να πατησει τερμα γκαζι χωρις το προγραμματιστη μεσα γιατι δεν εφταιγαν οι ρυθμισεις για το μπαμ αλλα ο χρονισμος τα μπεκ η βενζινη και η κουλα που δ γαμηθηκε χτες βραδυ κλπ κλπ κλπ
κανεις δε δινει εγγυηση αλλα το θεμα ειναι να ελαχιστοποιουνται οι πιθανοτητες του μπαμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
surgeon (surgeon) Μέλος

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 10 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: glyfada
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Σεπ 2010, 19:15:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην βαρεσετε!!!!!!!!!!!Η ερωτηση ειναι αν ενα κιτ κομπρεσσορα/τουρμπο ειναι εφικτο μηχανολογικα, απο χαρτογραφηση (cooperS like), τι πιθανες δυσκολιες και γιατι βεβαια να μπλεξεις σε κατι τοσο πολυπλοκο?( Ηαπαντηση στο τελευταιο ειναι τραβηγμα απο χαμηλα η απλα επειδη ειμαστε βαρεμενοι και δε καθομαστε στα αυγαμας και θελουμε να τα καψουμε )
We cannot save them all. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2010, 14:47:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | και βεβαια στελιο ειναι δεδομενο οτι θα εμφανιστουν κακεντρεχεις που βγαλανε 800αλογα με τα ιδια πραγματα και θακοροιδευουν τις υπερsafe ρυθμισεις σας στα 270 αλλα δε θα πει κανενας στο δυσμοιρο πελατη οτι για να βγαλει αυτα θα πρεπει να ειναι με το ψεκαστηρι για το σιδερωμα που εχει η μανα μας πανω στο κουλερ της ωρα της δυναμομετρησης(ελπιζω να εχει τη φωτο το παιδι που την εβγαλε στο μαχα....) και δε θα πρεπει ποτε να πατησει τερμα γκαζι χωρις το προγραμματιστη μεσα γιατι δεν εφταιγαν οι ρυθμισεις για το μπαμ αλλα ο χρονισμος τα μπεκ η βενζινη και η κουλα που δ γαμηθηκε χτες βραδυ κλπ κλπ κλπ
κανεις δε δινει εγγυηση αλλα το θεμα ειναι να ελαχιστοποιουνται οι πιθανοτητες του μπαμ |
Φίλε μου για ποιόν ακριβώς αναφέρεσαι στο maha; Για τα υβρίδια να φανταστώ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2010, 17:37:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
surgeon έγραψε: | Η ερωτηση ειναι αν ενα κιτ κομπρεσσορα/τουρμπο ειναι εφικτο μηχανολογικα |
Ναι, είναι. Υπάρχει και λειτουργεί σωστά.
Παράθεση: | απο χαρτογραφηση (cooperS like), τι πιθανες δυσκολιες και γιατι βεβαια να μπλεξεις σε κατι τοσο πολυπλοκο? |
Από χαρτογράφηση γίνεται. Ο μοναδικός λόγος για να μπλέξεις σε κάτι τέτοιο (που είναι όντως πολύπλοκο) είναι επειδή θέλεις περισσότερη δύναμη.
Παράθεση: |
( Ηαπαντηση στο τελευταιο ειναι τραβηγμα απο χαμηλα η απλα επειδη ειμαστε βαρεμενοι και δε καθομαστε στα αυγαμας και θελουμε να τα καψουμε ) |
!!!
Με πιάνεις!
Δυστυχώς είμαστε απλά βαρεμένοι και μας αρέσει να πειράζουμε τα πάντα γύρω μας μέχρι να τα κάψουμε και να καούμε κι εμείς.
Το μικρόβιο του πειράγματος είναι δύσκολο να το αποχωριστείς!
Όχι επειδή θα φτιάξουμε κάτι super χρήσιμο - αφού η ζωή δεν αλλάζει με ένα big turbo kit ούτε και είναι κάτι που λείπει από τα 207.
Αλλά επειδή θα φτιάξεις κάτι που δουλεύει και είναι υπερβολικό αλλά επειδή τηρεί το βασικό σκεπτικό σχεδίασης του περιορισμού ροπής, μπορεί και αντέχει χωρίς να προκαλεί ζημιά στον εργοστασιακο κινητήρα.
Είναι ένα μηχανολογικό πείραμα αν θέλεις, όχι κάτι που φιλοδοξούμε ότι θα φορέσουν τα περισσότερα THP ανά τον κόσμο.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIORGOS_207RALLYE_ (Γ.Στροφής) Μέλος

Peugeot 207 1.6T RALLYE
Ένταξη: 22 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 179 Τόπος: ΠΑΤΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Οκτ 2010, 20:13:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να μπει το τουρμπο 16g χριαζετε χταποδι???
και επισης θα ηθελα να ρωτησω αν μπωρει να μπει τουρμπο απο evo9/10
που ειναι και αυτα twinscroll????
OVERLOAD
(Συγνώμη για τα ορθογραφικά, λόγο δυσλεξίας.) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
surgeon (surgeon) Μέλος

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 10 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: glyfada
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 19:06:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanks για την απαντηση, ενταξει τα 270hp, τρελο επιτευγμα οντος, αλλα με προβληματιζει στη καθημερινη χρηση το τραβηγμα απο χαμηλα. Βεβαια δε μπορεις να τα εχεις ολα, or you can? Θα δουμε.
Thanks
We cannot save them all. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 19:25:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: | για να μπει το τουρμπο 16g χριαζετε χταποδι???
και επισης θα ηθελα να ρωτησω αν μπωρει να μπει τουρμπο απο evo9/10
που ειναι και αυτα twinscroll???? |
δεν χρειαζεται χταποδι για να μπει η τουρμπινα πανω(TDO5 16G),απλα ενα πλακακι για να πατησει στη μαμα πολλαπλη.
απο εβο 9 δε ξερω τι πατημα εχει,κ πως ειναι η "εξαγωγη" που διωχνει τον αερα προς το ιντερκουλερ(καποια εβο "εδεναν" εκει με πλακακι κ οχι με κολαρο κ σφυχτηρα),αλλα απο subaru κανει κ ειναι πολυ ευκολο στην τοποθετηση 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
surgeon (surgeon) Μέλος

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 10 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: glyfada
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 21:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπηκαν τα 3 turbokit που λεγατε? κανα νεο?
We cannot save them all. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIORGOS_207RALLYE_ (Γ.Στροφής) Μέλος

Peugeot 207 1.6T RALLYE
Ένταξη: 22 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 179 Τόπος: ΠΑΤΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Οκτ 2010, 22:04:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: | για να μπει το τουρμπο 16g χριαζετε χταποδι???
και επισης θα ηθελα να ρωτησω αν μπωρει να μπει τουρμπο απο evo9/10
που ειναι και αυτα twinscroll???? |
δεν χρειαζεται χταποδι για να μπει η τουρμπινα πανω(TDO5 16G),απλα ενα πλακακι για να πατησει στη μαμα πολλαπλη.
απο εβο 9 δε ξερω τι πατημα εχει,κ πως ειναι η "εξαγωγη" που διωχνει τον αερα προς το ιντερκουλερ(καποια εβο "εδεναν" εκει με πλακακι κ οχι με κολαρο κ σφυχτηρα),αλλα απο subaru κανει κ ειναι πολυ ευκολο στην τοποθετηση  | ευχαριστω πολυ για την απαντιση,και κατι ακομα μηπως ξερεις απο τι στροφες τουρμπιζει?
OVERLOAD
(Συγνώμη για τα ορθογραφικά, λόγο δυσλεξίας.) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Οκτ 2010, 22:55:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλα στην ώρα τους τέκνα μου!
Με την τουρμπίνα αυτή πίεση εμφανίζεται από τις 2000rpm και μετά, για αυτό και είναι ευχάριστη στην καθημερινή οδήγηση.
Επειδή ο κινητήρας THP έχει υψηλή συμπίεση, την γυρίζει πολύ γρήγορα σε σχέση με τα κυβικά του.
Βέβαια η τουρμπινα δεν συγκρίνεται με τις εργοστασιακές των 150/175 ίππων γιατί δεν τουρμπίζει τόσο γρήγορα ώστε να έχει 0.5bar στις 1700rpm.
Να γιατί:
Οι φτερωτές δεν έχουν καμία σχέση κι έτσι είναι αδύνατον να συγκριθούν. Η μια είναι μικρή με σκοπό το γρήγορο τούρμπισμα ενώ η δεύτερη είναι μεγάλη με σκοπό την μεγάλη παροχή καυσαερίων μέσα της για μεγαλύτερη ισχύ σε ολόκληρο το φάσμα στροφών.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIORGOS_207RALLYE_ (Γ.Στροφής) Μέλος

Peugeot 207 1.6T RALLYE
Ένταξη: 22 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 179 Τόπος: ΠΑΤΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Οκτ 2010, 13:08:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω πολυ στελιο για την απαντηση...
OVERLOAD
(Συγνώμη για τα ορθογραφικά, λόγο δυσλεξίας.) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 12:07:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα είναι να μάθουμε το κόστος της όλης βελτίωσης γιατί ακούγεται ενδιαφέρουσα! Και γιατί να επιλέξει κάποιος τη συγκεκριμένη και όχι μια 28r ή του RC για παράδειγμα; Θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψη του salex τεκμηριωμένη και επιπλέον μια γενική άποψη του ίδιου για το πως λειτουργεί η τουρμπίνα σε όλο το φάσμα στροφών;
Περιμένω τροφή για σκέψη  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 13:15:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | πως λειτουργεί η τουρμπίνα σε όλο το φάσμα στροφών; |
====
Δεν λειτουργεί.
Η διαφορά χαμηλά με μια Κ04 που δεν απαιτεί και άλλες πολλαπλες κοκ είναι χαώδης:
Ενώ ψηλά δεν προσφέρει κάτι το ουσιαστικό από άλογα.
Μιλώντας για μαμά μοτέρ....
Ενώ σε σύγκριση με ένα GT28RS project... χαμηλά είναι τα ίδια και λίγο καλύτερα, ενώ ψηλά και πάλι επικρατεί ένα σκέτο χάος...
Προηγουμένως εξήγησα αναλυτικά τους λόγους ύπαρξης του πρότζεκτ "Stage4".... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 14:32:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | Το θέμα είναι να μάθουμε το κόστος της όλης βελτίωσης γιατί ακούγεται ενδιαφέρουσα! Και γιατί να επιλέξει κάποιος τη συγκεκριμένη και όχι μια 28r ή του RC για παράδειγμα; Θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψη του salex τεκμηριωμένη και επιπλέον μια γενική άποψη του ίδιου για το πως λειτουργεί η τουρμπίνα σε όλο το φάσμα στροφών;
Περιμένω τροφή για σκέψη  |
Σάκη, οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή την λύση είναι οι εξής:
1. Βάζοντας μια μεγάλη τουρμπίνα μπορείς σε χαμηλή πίεση να βγάλεις μεγάλη ισχύ. Λόγω του μεγάλου μεγέθους του στροβίλου και συμπιεστή είναι σαν να φοράς εκκεντροφόρους σε ατμοσφαιρικό μοτέρ. Έτσι με μόλις 1.25bar το αυτοκίνητο έβγαλε 270 ίππους.
Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει με μικροτερο στρόβιλο.
2. Ελέγχοντας τη ροπή μπορεις να είσαι ασφαλής από λυγισμένες μπιέλες σε εργοστασιακό κινητήρα. Το stage 4 δεν βγάζει περισσοτερη ροπή από ένα γερό πρώτο στάδιο. Όσο η ροπή παραμένει κάτω από 35 κιλά, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
3. Η συγκεκριμένη οικογένεια τουρμπινών χωράνε στο μικρό μηχανοστάσιο του 207. Με μεγάλη δυσκολία, ωστόσο μετά από λίγο παίδεμα σχεδίασα ένα πλακάκι που μετατρέπει την εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής σε πάτημα για VF-based τουρμπίνες. Αυτό σημαίνει ότι πάρα πόλλες VF και οι Mitsubishi κάθονται πάνω της χωρίς περαιτερω προβλήματα και χωρίς να χτυπάνε στο ψυγείο.
Είναι μεγάλο πλεονέκτημα να γλυτώσεις το φτιαχτό χταπόδι γιατί γλυτώνεις τόσο τα χρήματα του εξατμισά όσο και τις πατέντες του -που προσωπικά απεχθάνομαι- με κολλήσεις που ανοίγουν, externals που χάνουν και το λουρί της μαμάς τους γενικότερα!
Αυτά δεν τα θέλω, δεν μου αρέσουν ούτε και θέλω να με προβληματίζουν.
4. Η συγκεκριμένη τουρμπίνα είναι μεγαλύτερη από GT28RS (2860), παρότι έχει μικρότερη διάμετρο κελύφους συμπιεστή. Φαίνεται εύκολα από τις διαστάσεις των φτερωτών αλλά και από το γεγονός ότι στα Subaru χρησιμοποιείται ώς βελτιωτική στη θέση της VF34 - το μέγιστο που βγάζει είναι 380 ίπποι στα 1.8 bar σε δίλιτρο μοτέρ.
5. Η συγκεκριμένη τουρμπίνα λειτουργεί με μεγάλη άνεση και αποκλείεται να χαλάσει το 1.3bar πάνω σε μοτέρ 1600 κυβικών. Γιατί βρίσκεται στην περιοχή που είναι πολύ αποδοτική και περιστρέφεται με μικρό αριθμό στροφών ανά λεπτό.
Ιδού:
6. Εχει ωστικό έδρανο (thrust bearing) και είναι επισκευάσιμη, ώστε αν ποτέ χρειαστεί να μπορεί να συνεχίσει το θεάρεστον έργον της.
7. Η απόδοσή της με ευχαριστεί πάρα πολύ γιατί δίνει συνέχεια μέχρι τον κόφτη! Στο δρόμο το αυτοκίνητο σου δίνει την ίδια σταθερή αίσθηση επιτάχυνσης μέχρι να αλλάξεις ταχύτητα. Ακριβώς όπως ένα δυνατό ατμοσφαιρικό.
για να θυμηθούμε την καμπύλη της δυναμομέτρησης:
Τί άλλο να ζητήσει κανείς από ένα stock block; Πιστεύω ότι 270 άλογα στο 1.25 είναι υπερ αρκετά. Αν θελήσει περισσότερα κανείς, υπάρχουν και τα σφυρήλατα. Είπαμε να το δυναμώσουμε, όχι να το μαμήσουμε τελείως! 
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|