Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2010, 13:55:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | Μια ερωτηση...μιλάμε για ένα 207 με 28ρα το οποιο πουλιοταν στο car.gr,κι εχει αλλαξει 2-3 ιδιοκτητες? |
Αν ειναι και μαυρο,τοτε πολυ πιθανον...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2010, 14:53:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προφανως ετσι ειναι....
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2010, 15:05:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε τοτε μαλλον θα θυμαμαι αλλο,μιας και πουλιοταν νομιζω ενα στα γιαννενα,μετα πουλιοταν στη λειβαδια κτλ.
Αρα θα ειναι αλλο μαυρο με 28ρα.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος

 207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2010, 15:37:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Του γρηγορη ειναι ασπρο.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιούν 2010, 15:37:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειναι αυτο Σταυρο.
Αυτο που συζηταμε ζει και δουλευει μια χαρα..απ οσο τουλαχιστον ξερω
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 08:33:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | turborabbit έγραψε: |
Που λέει και ο κόσμος : "Όσα δεν πιάνει αλεπού - τα κάνει κρεμαστάρια."
Άσε που ασχέτως αν γράφει Plex το χαρτί πάνω, ξέρεις πολύ καλά ποιός ύδρωσε για το πρόγραμμα που φοράει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... |
Χαχαχαχαχαχα!
Ποιός το περίμενε οτι θα έγραφε τέτοιο πράγμα αυτός ο άνθρωπος;
Αυτό λέγεται επιλεκτική μνήμη και για κάποιον που κράζει τακτικά, είναι μέγιστο αμάρτημα.
Γιατί υπάρχουν κι άνθρωποι εδώ μέσα που γνωρίζουν από ποιούς βούτηξε προγράμματα για να ξεκινήσει την καριέρα του στα Peugeot 207 (που από καιρό εις καιρό, όποτε τον βολεύει θυμάται ότι υπάρχουν). Βλέπετε να τον κράζω;
Αυτά τα ξεχνάμε, τον Ανδριανάκη όμως να κράξουμε και να κατηγορήσουμε το ξέρουμε. |
Καταρχάς, αν και μικρότερος σε ηλικία, επέτρεψε μου αν όχι φιλική, μια συμβουλή ανθρώπινη, εκτός αυτοκινητιστικής θεματολογίας. Κακώς κάθεσαι και γράφεις απαντήσεις. Στο σημείο που έφτασες η μόνη σωστή πράξη είναι η σιγή. Διότι από την μια με την σιωπή αυτή τουλάχιστον δείχνεις ότι κατανοείς την σοβαρότητα της κατάστασης που βρίσκεσαι και προσπαθείς να βελτιωθείς (λέω δείχνεις γιατί άνθρωποι του χαρακτήρα σου δεν ξέρουν να μετανοούν πραγματικά, και το αποδεικνύεις κάθε μέρα με τα γραπτά σου στα φόρουμ), και από την άλλη ασχέτως ΤΟ ΤΙ γράφεις, δίνεις άξια στα γραφόμενα στα δικά μου και ουσιαστικά με δικαιώνεις μέχρι την τελευταία λέξη. Πράγμα που αργά, αλλά σταθερά θα στρέψει ακόμα και τους πιο σκληρούς υποστηρικτές σου εναντίον σου. Να καταλάβεις ότι εγώ, σε αντίθεση με εσένα, ειδικά εδώ μέσα, δεν έχω να χάσω τί-πο-τα.
Πάμε στα δικά μας τώρα.
Καλό το αστείο με την επιλεκτική μνήμη και ας δούμε αν με τα παρακάτω πόσο επιλεκτική είναι η δική σου μνήμη...
Όλα τα prooflinks clickable.
Στα μέσα Ιουνίου 2009 διέδιδες ενεργά το
παραμύθι ότι λόγω πολλαπλασιαστών τα 1.6ΤΗΡ δεν πάνε πάνω από 240 άλογα. Γιατί πολύ απλά εκείνη την εποχή (Μάρτιος 2009) το καλύτερό σου αποτέλεσμα ήταν 227.5 άλογα και εκείνα με χίλιες πατέντες. Με το μοτέρ ουσιαστικά να πιάνει κόφτη στις 5600 από misfires/πεταλούδα. Ναι η όχι ?
Το αντίστοιχο δικό μου την ίδια εποχή (Μάιος 2009) είχε αποτέλεσμα 246.8 άλογα και ούτε καν με fmic, με το εργοστασιακό νανοιντερκούλερ και 93oC IAT. Το οποίο αν όχι διέγραφε, έθετε σε αμφιβολίες την προηγούμενη δικαιολογία σου, και έμμεσα έδειχνε έλλειψη τεχνογνωσίας εκ μέρους σου. Το αποτέλεσμα αυτό αποδοκιμάστηκε από εσένα και τους υποστηρικτές σου, για να περιοριστεί η ζημιά στην φήμη σου. Ναι η όχι ?
Πάμε παρακάτω, στον Βαγγελάκη....
Αρχές Σεπτεμβρίου 2009 λοιπόν εμφανίζεται ένας πελάτης με 207 που του φόρεσε ο Βαγγελάκης μια 28αρα. Εμφανίζεται αγανακτισμένος, διότι εδώ και 2 μήνες ο Βαγγελάκης μαζί με τον Γιάννη τον Ανδριανάκη δεν καταφέρνουν να του το ρυθμίσουν. Κλείνουν πεταλούδες, μπαίνει safe modes, κάνει misfires κοκ. Ναι η όχι Βαγγελιώ ?
Το ανεβάζουμε στα ράουλα, λύνουμε τις κακοτεχνίες του Βαγγελάκη στην μπαροβαλβίδα και γράφει όπως είναι με τα χάλια του 303.4 άλογα. Ναι η όχι?
Βέβαια, τα 303.4 άλογα πλέον καταρρίπτουν όλα τα παραμύθια-δικαιολογίες του αυτοαποκαλούμενου γιδοβοσκού salex για πολλαπλασιαστές κλπ, κάνοντας ακόμα μεγαλύτερη την ζημιά στην φήμη του... Και το μόνο που βρήκε να πεί τότε, ήταν ότι ο προγραμματιστής δεν έκανε τίποτα και ότι αυτοί δεν θα ασχοληθούν με τέτοια projects. Ναι η όχι Στελλάρα, αγορίνα μου?
Την ίδια εποχή, οι κρι-κρίδες προσπαθούσαν να ξεπεράσουν τα safe modes στο αυτοκίνητο του Πατσέα, με μηδενικά αποτελέσματα, καθώς πάνω από 1,4bar over έτρωγε limp πριν προλάβει να πει κανείς «πάλι ρε %%%!!!». Ναι η όχι ?
Το οποίο RC με το πρώτο file μου σήκωσε 1,5bar ct. Και παράλληλα ξέχασε τα misfires, safe modes και λοιπές κρι-κριδοκαταστάσεις; Ναι η όχι (Μανώλη) ?
Πάμε ξανά στον Βαγγελάκη.
Στο μεταξύ, το 207 με την 28αρα ξανακατέβηκε Αθήνα για να μπουν σφυρήλατα και ο έξυπνος Βαγγελάκης, χρησιμοποιώντας την δικαιολογία ότι έτσι είπε ο πελάτης (ο οποίος δεν ήξερε τίποτα), εννοείται χωρίς να μας ενημερώσει και χωρίς ο πελάτης να μας έχει εξοφλήσει, το πάει στον Αδριανάκη για το υποτιθέμενο ξαναρύθμισμα. Όπου ουσιαστικά μετριέται το αυτοκίνητο όπως είναι, άντε να έχουν βάλει ένα avcr η να έχουν σηκώσει λίγο από μπαροβαλβίδα, καθώς βγάζει περίπου τα ίδια άλογα και καμπύλη ροπής διατηρεί την «υπογραφή» μου – χαρακτηριστικός τεχνητός περιορισμός πριν τον κόφτη (αν κοιτάξει κανείς μερικές δυναμομετρήσεις μου στο site θα το καταλάβει). Ο οποίος μπήκε γιατί φυσικά και φοβήθηκα για τις μπιέλες, αλλά δεν υπήρχε κανένας λόγος να διατηρηθεί εφόσον το μοτέρ σφυρηλατήθηκε. Ειδικά σε μοτέρ με έκκεντρα, όπως δηλώνει ο Βαγγελάκης. Όταν δε ο συνέταιρός μου πήρε τον Βαγγελάκη τηλέφωνο για να δοθούν οι εξηγήσεις, έκανε την κότα όταν του προτείναμε να συγκρίνει κάποιος τρίτος βελτιωτής το file δικό μου με το file της υποτιθέμενης επανα-ρύθμισης... Στο τέλος κατέληξες να κάνεις σα τη βρεγμένη γάτα ζητώντας συγνώμη. Το κάνες η δεν το κάνες Βαγγελιώ ?
Όμως, το ότι ο Γιάννης μπορεί να είναι παιδικός σου φίλος δεν σημαίνει ότι δεν φοράει παντελόνια και αυτός. Δεν το δέχτηκε μάλλον το δωράκι σου, γιατί πολύ καλά ξέρει τι είναι έρευνα και ανάπτυξη, και ότι από την μία μέρα στην άλλη , δεν λύνονται από μόνα τους, χωρίς εξωτερική πηγή know-how, ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ προβλήματα που δεν μπόρεσε να λύσει επί μήνες. Δεν θα εκθέσει την φήμη του για έναν άπληστο «παιδικό φίλο». Και φυσικά δεν αναφέρθηκε ποτέ το όνομα του Γιάννη στην παρουσίαση του αυτοκινήτου αυτού στο περιοδικό. Όποτε κακώς πιάνετε τον Γιάννη στο στόμα σας με τον τρόπο αυτό. Παρακάτω θα ξαναγυρίσουμε στο θέμα και θα δείτε.
Συνεχίζουμε λοιπόν με τους κρι-κριδες.
Το επόμενο μαλλιοτράβηγμα εδώ μέσα ξεκίνησε τέλη Σεπτεμβρίου 2009, όταν ο αγανακτισμένος από τα ψέματα ΤΟΜ άλλαξε βελτιωτή. Old fellow της κόντρο-παρέας, με καθημερινές παρουσίες στα στέκια και αντικοτοπουλίστικη λογική «πατάω με ότι κινείται ακόμα και αν δεν έχω ελπίδες». Εμ αυτός ο άνθρωπος ήθελε λίγο προσοχή από πλευράς βελτιωτή. Κάτι παραπάνω από μια copy-paste γερμανική light κονσέρβα. 1,2bar με τι ζόρι??? Παραήταν light για κάποιον που καθημερινά έφερνε πελάτες μόνο και μόνο με την παρουσία του, χωρίς να πει κουβέντα... Φυσικά έψαξε και βρήκε λύση. Δούλεψε σωστές πιέσεις χωρίς κοψίματα misfires και μοίρασε άφθονο butthurt, ακόμα και στους πιο δυνατούς (RC fullstg1) κρικριδόσταυλους. Φυσικά αυτή ήταν δυνατή κλοτσιά στο reputation των κρι-κριδων που ήδη, με τα προηγούμενα γεγονότα, πήρε κατήφορο, και όπως ήταν απόλυτα λογικό ξαναενεργοποιήθηκαν οι βρώμικες δικλείδες του κουκουλώματος. Στο τέλος μάλιστα, ο ακατονόμαστος «λεφτάς» (30cm) δεν βρήκε να πει τίποτε άλλο παρά ότι αντέγραψα τον αυτοαποκαλούμενο γιδοβοσκό... Η αντιγραφή έφερε άλλο 0,3 ως μισό μπαρ πίεσης, σταμάτησε τα misfires, safe modes και επέτρεψε επιτέλους το μοτέρ να στροφάρει πάνω από 5500rpm. Καλή η αντιγραφή, ε Στελλάρα (30cm) ? Το αμάξι κηρύχτηκε ότι μετράει ώρες μέχρι να σπάσει... και ακόμα τις μετράει... με μεγαλύτερη τουρμπίνα και καθημερινό σκίσιμο. Ο καθένας έβγαλε συμπεράσματα, τα πνεύματα ηρέμησαν, η ομαλή ζωή συνεχίστηκε...
Το Νοέμβρη 2009 φτιάχνεται ένα Mini με GT2560 και βγαζει 294.5hp, νούμερο κοντά στα 303 του 207 με την ίδια τουρμπίνα, αλλά ούτε καν μπήκα στον κόπο να την γράφω εδώ για να μην χαλάσω την εύθραυστη ψυχολογία των κρικριδοκρατούμενων θυμάτων.
Τα Χριστούγεννα περνάνε με γλείψιμο πάσης φύσεως ξένων βελτιωτών στην προσπάθεια εύρεσης τεχνογνωσίας ώστε να μπορεί να κατσαβιδωθεί η κονσέρβα στα νέα πρότυπα που θέτει η αγορά.
Τέλη Ιανουαρίου 2010 φτιάχνεται το πρώτο (παγκοσμίως;) 6-τάχυτο 207 RC του Πατσεα (ναι, ναι, αυτού που κάνει βελτιώσεις δεκαετίας ’90)... με bolt-on υβριδική K04 του Σπάρταλη (Χανιά), ανεβαίνει στα ράουλα ρυθμίζεται με 1,5Bar σταθερή και έλεγχο από μαμά N75 (!!!) και βγάζει 274.9 άλογα και καμπύλες ροπής/δύναμης που λίγα εργοστασιακά τις έχουν. Εκεί ήταν και το κρίσιμο σημείο σε όλα τα ψέματα, παραμυθία και δικαιολογίες που εκστόμισαν οι αυτοαποκαλούμενοι γιδοβοσκοί, καθώς πλέον ακόμα και οι πιο σκληροπυρηνικοί υποστηρικτές δεν βρέθηκαν να πουν κάτι, παρά κάτι περί PhotoShop.
Αυτό βέβαια ήταν και το trigger, που οι κρι-κριδες βλέποντας το έδαφος να χάνεται από τα πόδια τους, ξεχνώντας τις προηγούμενες δηλώσεις, δίνουν μια προσπάθεια υλοποίησης ενός πιο δυνατού από τις light κονσέρβες project.
Η λύση έρχεται γρήγορα, αγοράζεται μια κινέζικη Mitsubishi (από το ebay με 300ευρώ pic2 pic3 pic4 ), η οποία είναι ικανή να βγάλει κάποια αλογάκια με πιέσεις κονσέρβας, ώστε να μη χρειάζεται καμία ιδιαίτερη μετατροπή στην κονσέρβα αυτή. Πράγμα που αποδεικνύεται με τα πεταμένα κολάρα - η κάθε προσπάθεια ανεβάσματος πίεσης έφερνε κλείσιμο πεταλούδας και πέταγμα κολάρου. Όσο «empty pocket» και να ήταν το setup, στο 1,2 στα καλά καθούμενα να πετάξει κολάρο είναι "κομματάκι δύσκολο". Όπως και να ήταν, το αποτέλεσμα των 271.5 ίππων ήταν θλιβερό για τόσο πολύπλοκη και ακριβή μετατροπή (να υποθέσω ότι κανένας πελάτης δεν θα ήθελε μια κινέζικη τουρμπίνα πάνω στο αμάξι των 20+ χιλιάδων ευρώ, οπότε μιλάμε για 1000+ ευρώ μόνο η τουρμπίνα και όλη η μετατροπή να κοντεύει το 2χίλιαρο) και οι δικαιολογίες για μαμά εντόσθια κοκ πολλές. Φυσικά και πάλι ενεργοποιήθηκε αλγόριθμος PR !! Και έπεσαν μερικές σελίδες θαυμασμού, συγχαρητηρίων και λοιπών σάλιων. Και μέσα σε όλα αυτά ξεχάστηκε ο περιορισμός των πολλαπλασιαστών στα 240 άλογα μαζί με τις υπόλοιπες δικαιολογίες που ειπώθηκαν πριν. Όπως και η δήλωση ότι δεν θα ασχοληθούν ποτέ με τέτοια προτζεκτ...
Ορίστε και ένα κερασάκι, ένα συγκριτικό του αυτοκινήτου του Πατσέα που δεν απαιτεί μετατροπές σε πολλαπλές, εξατμίσεις, κολλάρα, σωληνάκια κοκ με το super-duper big turbo του αυτοαποκαλούμενου γιδοβοσκού. Feel the difference που λέει και ο λόγος…
Πάμε ξανά στον φίλτατο Βαγγελάκη.
Από τις εποχές που ετοίμαζε εκείνο το 207 (Σεπτεμβριος 2009) μας έλεγε ότι ετοιμάζει και ένα Mini R56 με VF34.
Έπειτα, έκανε την γνωστή μαμουνιά και σταματήσαμε την πάσης φύσεως επικοινωνία μαζί του.
Ώσπου κάπου προς Πάσχα εποχή (2010) ξαναεμφανίζεται σα να μην έγινε τίποτα και παρακαλεί να ασχοληθούμε με ένα Mini R56 με VF34 το οποίο ο Γιάννης πάλι το παιδεύει 2 μήνες και δεν καταφέρνει κάτι. Κλεισίματα πεταλούδας και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Όπως ήταν λογικό «τρώει πόρτα», γιατί το μάθημά μας στο να μην έχουμε συνεργασία με ανθρώπους που δεν φοράνε παντελόνια το πήραμε και το εμπεδώσαμε καλά. Οπότε χάνεται ξανά για κάποιο διάστημα για να εμφανιστεί με 321.1 άλογα κατσαβιδωμένο από τον φίλο μας τον γιδοβοσκό. Και εδώ ήρθε στιγμή να ξαναγυρίσουμε στον Αδριανάκη που υποσχέθηκα. Για να δείτε ότι προτίμησε να μην χαλάσει την φήμη του και να μην εκμεταλλευτεί τα δωράκια που του πηγαίνει ο Βαγγελάκης. Διότι αλλιώς στο Mini δεν θα είχε προβλήματα πλέον. Αλλά είχε. Παιδεύτηκε, δεν τα κατάφερε και είχε την τσίπα να πει ότι δεν μπορεί να το κάνει. Σε αντίθεση με τους γιδοβοσκούς μαθητές του, που δεν φτάνει ότι χρησιμοποιούν τα «κόλπα» του (που χρησιμοποιούσε την δεκαετία ’90) αλλά ούτε έχουν την τσίπα να παραδεχτούν ότι κάπου είναι ελλιπείς οι γνώσεις τους, ότι κάπου δεν τους φτάνει η εμπειρία, αλλά για κάθε τέτοια περίπτωση στήνουν σενάρια, θεωρίες, δικαιολογίες και παραμύθια. Τα οποία όπως (όσοι) διαβάσατε τα καταρρίπτουν οι ίδιοι με την πάροδο του χρόνου….
«Η χώρα πρέπει να ξέρει τους ήρωες της» λέει μια παροιμία.
Οπότε, επιστρέφοντας στις σημερινές ημέρες και στο project 207+GT2860RS, ακόμα και αν δεν θέλετε να το παραδεχτείτε, καταλαβαίνετε ότι μετά απ’όλα αυτά τα γεγονότα οι μόνοι χαμένοι είναι αυτοί που τυφλά πιστεύουν στα παραμύθια που τους ταΐζουν οι γιδοβοσκοί. Μετά απ’όλα τα γεγονότα αυτά, οι προσπάθειές σας να μειώσετε/αποδοκιμάσετε/υποτιμήσετε εμένα, την δουλειά μου και τους τρόπους μου είναι τουλάχιστον γελοίες…
Έχει εκκεντροφόρους; Έχει! Όταν βάλει και θα ανέβει το επόμενο dyno τι θα πείτε;
Θα σπάσει; Να σπάσει! Θα το ξαναφτιάξουμε ακόμα πιο δυνατό! Και δεν είμαστε τσιφούτηδες, ας μάθουν και άλλοι τις αντοχές υλικών για τα projects τους πάνω στα σπασμένα στα δικά μου. Κάποτε μάθαινα και εγώ στα λάθη άλλων.
Ψεύτικα τα άλογα; Ψεύτικα! Ψεύτικα κάποτε λέγατε τα άλογα του Φωτεινέλλη και αληθινά του Τάσου. Τώρα που μετράμε στου Τάσου δεν βγάζει σωστά; Η βγάζει καλύτερα για εμάς που είμαστε ξένοι (για τον Τάσο) και χειρότερα για τους κρι-κριδες που είναι και φίλοι τόσα χρόνια;
Κλεμμένο; Κλεμμένο! Γι’αυτό δεν έχει safe modes, misfires, κοψίματα, γι’αυτό έχει εργοστασιακά τραπεζάκια ροπής, διάρκεια και απόλυτα νούμερα.
Είμαι κακός που κράζω; Ναι είμαι κακός και κράζω. Δεν μου χάρισε κανένας καμιά τεχνογνωσία και καμιά εμπειρία. Όλα με τον κόπο και τον ιδρώτα, και φυσικά όταν κάποιος θέλει να αποκαλείται Συνάδελφος και Συναγωνιστής πρέπει να έχει την περηφάνια του και την τσίπα του να παραδέχεται τα λάθη του. Όσο κάποιοι δεν είναι συνάδελφοι αλλά στήνουν την δουλειά με μικροαπάτες – δεν με απασχολεί κανένας κανόνας δεοντολογίας. Έκραζα, κράζω και θα κράζω. Και δεν με ενδιαφέρει αν η φωνή μου είναι μια κραυγή στην έρημο. Κάποτε ήταν μια, σήμερα ακολουθούν και άλλοι. Μπορεί να μην είναι του ομίλου PSA αλλά θα βρεθούν και εδώ. Δεν ψάχνω τον τέλειο κόσμο με τέλειους ανθρώπους, και εγώ έχω την φωλιά μου λερωμένη, ούτε ποτέ το tuning για γίνει «καθαρός» κλάδος, αλλά για όλα υπάρχουν λογικά όρια!
Ευχαριστώ για την προσοχή σας όσοι διαβάσατε μέχρι τέλος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 08:56:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 09:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turborabbit έγραψε: | [
Το αντίστοιχο δικό μου την ίδια εποχή (Μάιος 2009) είχε αποτέλεσμα 246.8 άλογα και ούτε καν με fmic, με το εργοστασιακό νανοιντερκούλερ και 93oC IAT. Το οποίο αν όχι διέγραφε, έθετε σε αμφιβολίες την προηγούμενη δικαιολογία σου, και έμμεσα έδειχνε έλλειψη τεχνογνωσίας εκ μέρους σου. Το αποτέλεσμα αυτό αποδοκιμάστηκε από εσένα και τους υποστηρικτές σου, για να περιοριστεί η ζημιά στην φήμη σου. Ναι η όχι ?
|
για τα υπολοιπα ας απαντησουν αλλοι πιο ειδικοι
αλλα για τα 249αλογα απο rc
δυστυχως για σενα τετοια σουπεραμαξα μετρηθηκαν και στο αγγελιδη
http://i348.photobucket.com/albums/q336/pskarm2/diafora/24102009153.jpg
ποιο καθαρη φωτο οποιος θελει ας παρει τηλ το τασο.
rc με εισαγωγη-εξατμιση και μαμα κουλερ....
που εψηνε το τοπο και εβγαζε ενα σκασμο αλογα διορθωση απο τις τρελλες θερμοκρασιες του αερα εισαγωγης
επειδη δε φαινεται εβγαζε κατω απο 200πραγματικα που τα διορθωνε κοντα στα 240 λογω θερμοκρασιων....
δυστυχως ετυχε να ειμαι μπροστα οταν μετρηθηκε και απλα λυπηθηκα το παιδακι που χαιροταν και απο πανω.
και συνεχιζεις να μας κοροιδευεις στα μουτρα μας οταν βαζεις φωτο με θερμοκρασια εισαγωγης 24 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 09:58:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turborabbit έγραψε: | salex έγραψε: | turborabbit έγραψε: |
Που λέει και ο κόσμος : "Όσα δεν πιάνει αλεπού - τα κάνει κρεμαστάρια."
Άσε που ασχέτως αν γράφει Plex το χαρτί πάνω, ξέρεις πολύ καλά ποιός ύδρωσε για το πρόγραμμα που φοράει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... |
Χαχαχαχαχαχα! ..... το ξέρουμε. |
Καταρχάς, αν και μικρότερος... ...όσοι διαβάσατε μέχρι τέλος! |
Προσωπικα εμενα το τοπικ αυτο εχει ηδη αρχισει να μου προκαλει αηδια καθως:
-μπορει να εχεις χιλια δικια
-μπορεις να αντοισταθμισεις τον πολεμο που σου κανουν
-μπορεις να δειξεις την δοπυλεια σου
-μπορεις να βγαλεις αχρηστους τους υπολοιπους
ομως σε καμια μα καμια περιπτωση δεν μπορεις,διοτι ειναι ακρως αντιεπαγγελματικο,να βγαζεις στην φορα δημοσιως ολα αυτα που συνεβησαν μεταξυ σας(υποτιθεται επαγγελματιων)χωρις πρωτα τουλαχιστον να προμηνυσεις το τι θα συμβει.
Αλλιμονο αν πχ εγω καθομουν να πω εδω μεσα το τι κανουν οι συνεργατες μου ανα την Ελλαδα η τον κοσμο.
Μπορεις με διαφορα επιχειρηματα να δωσεις στους υπολοιπους να καταλαβουν τι ειναι σωστο και τι λαθος και φυσικα ποιος κοροιδευει ποιον αλλα ολο αυτο ειναι απλα η συζητηση που κανατε ''στο γραφειο'' οι επαγγελματιες.
Εν κατακλειδι να ξερεις οτι ολο αυτο καποια στιγμη θα γυρισει πανω σου καθως ισως καποιος φοβαται πως η περιπτωση του θα αναγραφει καπου δημοσιως.
Καλο ειναι να σκεφτεσαι καλυτερα πριν γραψεις μια ''βομβα'' η οποια ναι μεν σου δινει αρκετη προσωπικη ικανοποιηση αλλα την ιδια στιγμη σου αφαιρει το προτερημα της εχεμυθειας που απ οσο φαινεται στα δικα μου ματια δεν υπαρχει καν.
Δεν ξερω αν ολο αυτο ειναι αληθεια και προσωπικα διολου με νοιαζει αλλα φιλε μου ''τα εν οικω μη εν δημω'' που λεει και εκεινος ο αλλος γιατι βαζετε φωτια στον κλαδο σας και καιγεστε παρεα...
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την sotos 207Gt στις Δευ 28 Ιούν 2010, 14:35:33, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 13:20:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aς μου θυμησουν αλλοι,γιατι εχω και μνημη χρυσοψαρου εγω...
Περσυ δεν ηταν παρομοια ημερομηνια που εμπαινε ο κυριλλος και μαλωνε με το στελιο,τι στιγμη που ο στελιος ελειπε ταξιδι/διακοπες και εκανε μονος του μονολογο?
Η θυμαμαι λαθος?
Και τωρα που λειπει παλι ο στελιος,τσουπ να σου ο κυριλλος 2 μερες πριν,να εμφανιζεται οντας χαμένος κανα 6 μηνο.
Τυχαιο? δε νομιζω!
Μα τι διαβολικη συμπτωσις...
sotos 207Gt έγραψε: |
ομως σε καμια μα καμια περιπτωση δεν μπορεις,διοτι ειναι ακρως αντιεπαγγελματικο,να βγαζεις στην φορα δημοσιως ολα αυτα που συνεβησαν μεταξυ σας(υποτιθεται επαγγελματιων)χωρις πρωτα τουλαχιστον να προμηνυσεις το τι θα συμβει.
Μπορεις με διαφορα επιχειρηματα να δωσεις στους υπολοιπους να καταλαβουν τι ειναι σωστο και τι λαθος και φυσικα ποιος κοροιδευει ποιον αλλα ολο αυτο ειναι απλα η συζητηση που κανατε ''στο γραφειο'' οι επαγγελματιες.
Δεν ξερω αν ολο αυτο ειναι αληθεια και προσωπικα διολου με νοιαζει αλλα φιλε μου ''τα εν οικω μη εν δημω'' που λεει και εκεινος ο αλλος γιατι βαζετε φωτια στον κλαδο σας και καιγεστε παρεα... |
Συμφωνώ και επαυξάνω.
Οσο δικιο και να χει,ΑΝ εχει,το χει χασει γιατι Δ Ε Ν ειναι επαγγελματιας.
Με τη συμπεριφορα αυτη,δειχνει οτι ειναι ενας πεινασμενος για λεφτα και δεν εχει με τι να ασχοληθει για να κλεψει πελατεια.
Αν ισχυει η οχι,ποσως με ενδιαφερει,το οτι ετσι φαινεται ειναι γενικως παραδεκτο.
Οποτε για επαγγελματισμο,εχεις πολλα να μαθεις...
Σα να πεταχτώ εγω στην επιβλεψη του δημου οπου διαμενω και να τους σφυριξω οτι ενας ξενος εργολαβος που χει παρει δουλεια εδω,κανει τα αισχη...
Ε δε νομιζω...γιατι αυτα γυρνανε μπουμερανγκ,οχι απο εναν,αλλα απο ολους τους επαγγελματιες,πανω σου.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xalkiadakhs 207gt (xristoforos) Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 26 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 645
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 14:00:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turborabbit έγραψε: | Μπορεί να μην είναι του ομίλου PSA αλλά θα βρεθούν και εδώ.... |
να μας πεις αριθμο forums που γραφεις και ψαχνεις πελατες?
αλλα επειδη ο κοσμος δεν ειναι και χαζος...παιρνεις μονο αυτο
sotos 207Gt έγραψε: |
Εν κατακλειδι να ξερεις οτι ολο αυτο καποια στιγμη θα γυρισει πανω σου καθως ισως καποιος φοβαται πως η περιπτωση του θα αναγραφει καπου δημοσιως..
βαζετε φωτια στον κλαδο σας και καιγεστε παρεα... |
που πολυ σωστα εγραψε ο φιλος μας....
εαν κανετε και οι δυο σας καλη δουλεια ως επαγγελματιες...ε καλα το κανατε...μαγκια σας!!!αλλα αυτες εδω οι διαφημισεις για τον επαγγελματισμο σας καθε αλλο παρα διαφημισεις ειναι!!!γιατι εγω στα ματια μου βλεπω """διαφημισεις""" και του ενος και του αλλου....οταν καθεστε και κατηγορειται με ""βομβες"" ο ενας τον αλλο!
τραγικα λαθη απο ολους εσας τους επαγγελματιες....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 14:57:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά ,έχασα την μπάλα,το forum πρέπει να ονομαστή ksekatiniasmaclub.gr
Δεν ξέρω τι να πιστέψω πια ,με τα όσα ειπώθηκαν εδώ μέσα.
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 15:04:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορείς σε παρακαλώ Κύριλε να μου απαντήσεις σε κάτι????
Γιατί όλα αυτά πρέπει να μας νοιάζουν εμάς...????
Γιατί να με νοιάζουν οι κόντρες που έχετε μεταξυ σας...???
Γιατί να με νοιάζει αν εσύ τσακώθηκες με τον Βαγγέλη και τον κάθε Βαγγέλη...
Αν έχεις κάτι να δείξεις δείξτο μέσα από τη δουλειά σου!
Όχι μέσα από κατηγορίες που διαβάζουν ένα σωρό χρήστες του forum...
είναι λάθος πάνω απ όλα για σένα όλο αυτό....
P.S
Κάποια στιγμή το forum πρέπει να κλειδωθεί και να έχουν πρόσβαση μόνο τα επίσημα μέλη!Πιστεύω ότι αυτή είναι η γνωμή πολλών και όχι μόνο δική μου...
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 15:10:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα σε πέρνω τηλ να σε ενημερώνω εγώ 
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 15:14:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βαγγο θα τα λεμε πανω στη γεφυρα εμεις
υ.γ αυριο λεω να παω μεγαρα δε φανταζομαι να ερθεις να στρωσεις το εργαλειο?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 16:19:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λαγουδάκι, απλά λυπάμαι γιατί τώρα πρέπει να χάσει αρκετή ώρα από τον χρόνο του ο salex για να σου απαντήσει (αν μπει στον κόπο αυτή τη φορά, γιατί κάνεις τα ίδια με πέρισυ, οπότε λογικό είναι σε κάποιο σημείο να σε βαρεθεί) και μάλιστα θα φάς για ακόμα μια φορά ξεμπρόστιασμα.
Π.χ., http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=338408#338408
salex έγραψε: | turborabbit έγραψε: |
Ειλικρινά, θες να αρχίζω να κάνω quote τον Στέλιο;
|
Αχ κάνε με! Λατρεύω να με διαβάζω και να με καμαρώνω.
Θα βρείς πάρα πολλά να έχω γράψει για το εν λόγω δυναμόμετρο και τα κατά καιρούς αποτελέσματά του.
Ένα προς ένα τα έχω κοσκινήσει και ένα προς ένα έφαγαν από 3 καρότσες εως μία κολώνα από ίδια ιπποδύναμη μετρημένη στα Σπάτα. Παράξενο; Όχι. Συστηματικό; Σίγουρα!
Λυπάμαι πολύ, δεν εκπροσωπω το PSClub σε αυτά που γράφω, αλλά εμείς δεν λαμβάνουμε υπόψη το συγκεκριμένο δυναμόμετρο ως μέτρο σύγκρισης.
Και σίγουρα δεν βοηθάνε την εικόνα του τα αποτελέσματα που προβάλεις ως δείγμα γραφής. | Πάρ'τε λοιπόν τα αμάξια σας και πάτε επιτέλους να ξαναδείτε ποιός την έχει μεγαλύτερη, γιατί μάλλον έπαιξες 2-3 καλές και νομίζεις ότι το κρέας έχει την ίδια δυναμική συμπεριφορά με τα μέταλλα (τα οποία όταν θερμαίνονται διαστέλλονται) δημιουργόντας σου την ψευδή εντύπωση ότι σου μεγάλωσε! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lefter1s RC Τρελλαμένο μέλος

 207 RC κάποτε
Ένταξη: 22 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 659 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 16:31:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
God Bless Internet
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 21:42:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | βαγγο θα τα λεμε πανω στη γεφυρα εμεις
υ.γ αυριο λεω να παω μεγαρα δε φανταζομαι να ερθεις να στρωσεις το εργαλειο?  |
δε θα φτασει η βενζινη να ερθω... 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 22:04:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πω πω τωρα τα διαβασα κ μου πηρε ενα τεταρτο ρε διαολε
κ μιας κ ειπαμε για του θωμα,εννοουμε το μαυρο,χωρις τα καθισματα που κ καλα περναγε 207 με κ04 κ οταν ανοιξε με το δικο μου,με γνησια τοτε εγω τουρμπινα,κ οχι μονο με τα καθισματα αλλα κ την 17αρα ρεζερβα μου,μετρησε γυρω στα 10 κενα??? κ ο λογος που ειχα ασχοληθει εγω με το συγκεκριμενο αμαξι,ηταν γιατι ολος ο κοσμος παραμιλουσε τοτε για ενα μαυρο 207,που εφυγε απο τους "γιδοβοσκους",ξαναρυθμιστηκε κ δε τον επιαναν ουτε τα rc κ ας ειχε αυτο την 150αρα τουρμπινα,αλλα το αποτελεσμα....
κ επειδη δεν ειναι πλεον διαθεσιμο το 207 λογω αντικαταστασης του ,υπαρχει audi ΤΤ 200αρι ρυθμιζμενο απο τους "γιδοβοσκους" κ θα θελαμε να δουμε κ ενα παρομοιο απο εσας κ να συγκρινουμε 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|