Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sgonzales Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 19:42:57 Θέμα δημοσίευσης: ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ 206 1,6 ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ |
|
|
Ανοιξα το θέμα αυτό γιατί
Οσοι έχουν 206 και 1.6 αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το πασίγνωστο <<ζουάν >> .Το έχουν και όσοι έχουν 307 ,γνωστό και αυτό ...
Το θέμα ότι είναι κάποιοι που έχουν αλλάξει εξάτμιση ,συνεχίζουν να έχουν αυτό το πρόβλημα ή ξενοίασαν και απολαμβάνουν της υσηχίας
Δεν είναι μόνο για αυτούς η ερώτηση εννοείται 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την sgonzales στις Τρι 19 Αύγ 2003, 16:20:12, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 21:40:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Γιαννη
Αν καταλαβα την ερωτηση σου,θελεις να μαθεις αν με την αλλαγη της εξατμισης ( τελικο καζανακι ) θα εξαλειψεις το προβλημα στο ζουαν.
Βασικα αν εννοεις μονο το τελικο δεν προκειτε να δεις απολυτως καμια αλλαγη επειδη τα δυο τμηματα δεν εχουν απολυτος καμια σχεση.Το ζουαν βρισκετε ακριβως κατω απο το χταποδι μας,ενω το τελικο στο αλλο ακρο.
Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας στην αντιπροσωπια να στο κοιταξουνε.Κατα πασα πιθανοτητα θα στο αλλαξουνε,αλλα μαλλον σε μερικα χιλιομετρα θα στο ξανακανει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 08:47:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και όμως,με την αλλαγή της εξάτμισης έγινε εντονότερο το πρόβλημα.Το τρίξιμο είναι στάνταρ στις χαμηλές...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 08:49:17 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ 206 1,6 ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΞΑΤΜ |
|
|
sgonzales έγραψε: | Ανοιξα το θέμα αυτό γιατί
Οσοι έχουν 206 και 1.6 αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το πασίγνωστο <<ζουάν >> .Το έχουν και όσοι έχουν 306 ,γνωστό και αυτό ...
|
Και για να μην ξεχάσω... πιο έντονο είναι το πρόβλημα σε όσους έχουν 307...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 09:46:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Και όμως,με την αλλαγή της εξάτμισης έγινε εντονότερο το πρόβλημα.Το τρίξιμο είναι στάνταρ στις χαμηλές... |
Ακριβώς έτσι είναι 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 13:52:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά ελέγξτε και τις βίδες με τις οποίες ο καταλύτης εδράζεται πάνω στο χταπόδι... Στην περίπτωσή μου ήταν πολύ χαλαρές. Μόλις τις σφίξαμε ο ήχος δεν εξαφανίστηκε, αλλά έγινε πιο πνιχτός (ακούγεται με μικρότερη ένταση)...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 14:13:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασχετο με το καθ'εαυτο topic αλλα σχετικο με το ευρυτερο θεμα θορυβων και εξατμισης: Τις τελευταιες μερες ακουγα ενα θορυβο απ'το τελικο μου οποτε και το αφαιρεσα πριν κατι μερες και εβγαλα απο μεσα ενα σιδερενιο "δακτυλιδι" που κοπαναγε.. (εχει καταρευσει το πλεγμα εσωτερικα)..
Και μετα απ'αυτο αρχισε να ξανακοπαναει.. Οποτε ειχα μπει απο κατω να δω τι τρεχει και ανακαλυψα οτι ενα παλαιοτερα ηλεκτροκολημενο κομματι εχει αρχισει να ξεκολαει... ΟΚ λεω θα το βγαλω μια αλλη μερα για να ηλεκτροκοληθει (για 3η-4η φορα .. θα χασω το μετρημα σε λιγο)
Σημερα το πρωι και χωρις γρυλλο (με αμαξι χαμηλωμενο 6εκ πισω) χρειαστηκα 2 λεπτα και 06 δευτερολεπτα (χρονομετραγα τον εαυτο μου) για να αφαιρεσω το καζανακι και να στεκομαι στο δρομο με αυτο στα χερια... Και δεν το κανα και βιαστικά....
Αντε και στην F1 που αλλαζουν μηχανη στα 3 τεταρτα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sgonzales Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 16:17:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: | Φιλε Γιαννη
Αν καταλαβα την ερωτηση σου,θελεις να μαθεις αν με την αλλαγη της εξατμισης ( τελικο καζανακι ) θα εξαλειψεις το προβλημα στο ζουαν.
Βασικα αν εννοεις μονο το τελικο δεν προκειτε να δεις απολυτως καμια αλλαγη επειδη τα δυο τμηματα δεν εχουν απολυτος καμια σχεση.Το ζουαν βρισκετε ακριβως κατω απο το χταποδι μας,ενω το τελικο στο αλλο ακρο.
Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας στην αντιπροσωπια να στο κοιταξουνε.Κατα πασα πιθανοτητα θα στο αλλαξουνε,αλλα μαλλον σε μερικα χιλιομετρα θα στο ξανακανει... |
Hθελα να πώ απο τον καταλύτη και πίσω ΟΛΗ !!! Η και στην πιο προχωρημένη περίπτωση να έχει αλλαχθει απο τους κυλίνδρους και πίσω ....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sgonzales Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2003, 16:19:32 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ 206 1,6 ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΞΑΤΜ |
|
|
teoman έγραψε: | sgonzales έγραψε: | Ανοιξα το θέμα αυτό γιατί
Οσοι έχουν 206 και 1.6 αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το πασίγνωστο <<ζουάν >> .Το έχουν και όσοι έχουν 306 ,γνωστό και αυτό ...
|
Και για να μην ξεχάσω... πιο έντονο είναι το πρόβλημα σε όσους έχουν 307... |
Επ κάποιος έκανε λάθος εδώ .....διορθώνω άμεσα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tenere (ntinos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 16V XS
Ένταξη: 27 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Αύγ 2003, 16:18:18 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ 206 1,6 ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΞΑΤΜ |
|
|
sgonzales έγραψε: | Ανοιξα το θέμα αυτό γιατί
Οσοι έχουν 206 και 1.6 αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το πασίγνωστο <<ζουάν >> |
Έχω αλλάξει στο 206 του πατέρα μου τοποθετώντας το μπουράκι που φοράει το GTI, με αποτέλεσμα να κατεβεί η εξάτμιση πιο χαμηλά προς την μεριά του προφυλακτήρα και να σηκωθεί λίγο προς την μεριά του πίσω άξονα. Το αποτέλεσμα ήταν να χτυπάει ο σωλήνας στον άξονα στις έντονες λακούβες και να ακούγεται ένας ήχος σα να χτυπάς τενεκέ ξεγάνωτο, μετά από λίγο καιρό όμως που ξέσφιξε ο σφυκτήρας ακουμπούσε στον άξονα και έτριζε γιατί συντονιζόταν, αλλά όχι σε όλη την κλίμακα των στροφών. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|