Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 23:15:51 Θέμα δημοσίευσης: Σωληνάκι αναθυμιάσεων & τοποθέτηση σκούπας |
|
|
Οσον αφορα την τοποθετηση σκουπας και το περιφημο σωληνακι των αναθυμιασεων...
τελικα αλλοι το εχουν αποσυνδεσει το σωληνακι (οπως εσυ),
αλλοι το εχουν αφησει ως εχει (sidobre),
και αλλοι βαζουν τη μικρουλα φιλτροχοανουλα (σαν αυτη που εχουν τα μηχανακια) στο σωληνακι αποσυνδεοντας το απο την εισαγωγη.
οι πρωτοι το βγαζουν για να μην τους μπερδευει τον αισθητηρα και να μην βρωμιζει την πεταλουδα με την καπνα απο τις αναθυμιασεις του λαδιου μια που ρουφαει περισσοτερο αερα λογω σκουπας,
οι δευτεροι το αφηνουν να λιπαινει την πεταλουδα χωρις να κοιταζουν το πρωτο
και οι τελευταιοι (ισως ειναι οι σωστοτεροι) το αποσυνδεουν για τους παραπανω λογους αλλα δεν το αφηνουν ετσι , του χωνουν και ενα φιλτρακι (μικρη φιλτροχοανουλα) στην ακρη για να ;;; γιατι αραγε ;; για να μην βγαινουν οι αναθυμιασεις του λαδιου στο χωρο τις μηχανης ;; δεν ξερω...
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ;; ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΔΙΚΑ) ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟ.
Η Lion προτιμα τον 3ο τροπο...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 00:32:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτη η ερωτηση μου εχει απασχολησει το μυαλο για αρκετες ωρες και πες οτι το 1 και 2 βγαζουν νοημα.. Το 3 δεν βγαζει νοημα ομως (να εχει φιλτρακι!) αφου υποτιθεται οτι ειναι αναθυμιασεις και διωχνει, δεν ρουφαει...
Αν ξερει κανεις στα σιγουρα τι πρεπει να το κανουμε καλα θα ηταν (αν και θυμαμαι ενα post νομιζω του Nikou Kasfiki που ελεγε για τη λιπανση της πεταλουδας, αλλα το θεμα ειναι τι γινεται με την "μπιχλα" που πιανει το συστημα?) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 10:30:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τον δεύτερο τρόπο έχω ακολουθήσει και εγώ με την σκούπα. Έχω αφήσει το σωληνάκι όπως είναι. Τώρα αν η ''μπίχλα'' προκαλέσει κάποιο πρόβλημα (γιατί;; δεν ξέρω. Πάντως μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα
Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"
ANOTHER MEMBER OF K.R.T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 00:00:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια που δημιουργηθηκε νεο topic παιδια, οσοι φορατε σκουπες γραψτε τι ξερετε περι του θεματος...
τι εχετε η σας εχουν κανει, τι και αν εχετε αντιμετωπισει προβληματα ωστε να δουμε τι γινεται τελικα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 16:58:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στο 106 16v είχα τη σκούπα 1 χρόνο και το σωληνάκι συνδεδεμένο για να επιστρέφει τις αναθυμιάσεις. no problems at all....
και δε μπορώ να καταλάβω ακριβώς γιατί να μην συνδέσουμε το σωληνάκι. η "μπίχλα" δεν είναι από τον.... εξωτερικό αέρα (που πράγματι έρχεται περισσότερος) αλλά από το λαδάκι της μηχανής. Αν δε θέλετε μπίχλα, να αλλάζετε λαδάκια και φίλτρο κάθε 5000 χλμ. χεχεχεχεχε
και για τα φιλτράκια τι να πώ... εδώ ακόμα και τα αγωνιστικά έχουν δοχείο αναθυμιάσεων..... όταν τα βλέπω μου θυμίζουν τα παπακια! χεχεχε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 06:25:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως ανήκω στην 2η περίπτωση...απλά όταν καθαρίζω την σκούπα, καθαρίζω και το συγκεκριμένο σημείο γιατί μαζεύει αρκετή μπίχλα.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 07:00:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω εχω αφήσει το σωληνάκι συνδεδεμένο για 4 λόγους.
1.Αφου το είχε εκεί ο κατασκευσαστής δεν πειράζει.
2.Το λάδι των αναθυμιάσεων κάθετε μεσα στον σωλήνα της σκούπας και κατακρατάει τα μικρά σωματίδια σκόνης που περνάνε απο τη φιλτροχοάνη
3.Είναι ο μονος σίγουρος τρόπος να μην μυρίζεις τις αναθυμιάσεις αφου με το φιλτράκι αναθυμιάσεων ολο διαχέονται μεσα στον χωρο το κινητήρα και απο εκει με τους αεραγωγούς μεσα στην καμπίνα.
4.Αν το ταπώσεις θα σκάσει το μοτέρ.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 08:23:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως στο 206 16v το σωληνάκι αναθυμιάσεων είναι πολύ κοντά στην πεταλούδα και αφού το έχουν εκεί δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το βγάλει κανείς. Για να βγεί, θα πρέπει να αλλάξεις όλο το κολάρο και δεν υπάρχει λόγος αφού η σκούπα μπαίνει στο κολλάρο που έχει από την μαμά το 206.
Για να το έχουν εκεί... κάτι θα ξέρουν οι κατασκευαστές!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|